ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

אייל גורביץ' מסמן מדד 'חם' בת"א וגם מניית יתר עם פוטנציאל למהלך מעניין

המנתח טכני של Bizportal בוחן גם את מדד ה-s&p 500 ומדד המעו"ף שמתקשה להתרומם בתקופה האחרונה - צפו בוידיאו
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    יודעים למי נתנה הנבואה?
    יהושע א 27/06/2014 18:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חז"ל אמרו: מאז חורבן בית המקדש, ניתנה הנבואה לשוטים. האמרה אומרת הכל. להתראות עד לשבוע הבא
    סגור
  • 12.
    פוזיציית שורט בטאואר מעלה תהיות
    עוף החול 22/06/2014 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה הביטחונות של השורט על טאואר? האופציות יקרות והמחזורים נמוכים ביחס לפוזיציה עצומה. מאיפה הבטחונות?
    סגור
  • 11.
    ואולי בכל זאת עוד קטנה...
    איצ ואבירם 20/06/2014 18:48
    הגב לתגובה זו
    17 1
    לא..ממש לא משעמם לנו..מחכים לארוחת הערב במישרדינו היום בהזדמנות נדירה שכווולללם במקרה בארץ מולדת. כולנו עם בנות הזוג והילדים(לא..לא בני 3 או 4..כולם עברו 20 ועושים חייל כראוי)רציתי להוסיף שבכל ארוחה שכזאת וגם בהרבה מקרים אחרים ..אנו מארחים כ 100 אנשים שידם קצת לא משגת דברים בסיסיים ואפילו כמו מזון.. ניכנסנו לכאן כדי לספר שמאות הסנסורים על קיר המסכים הענק מרצדים בעצבנות...מעניין...וסופית..האיוש ובאיוש...
    סגור
  • 10.
    ובכל זאת , עוד אחת בקטנה...
    איציק ואבירם 20/06/2014 18:17
    הגב לתגובה זו
    16 1
    מ 2009 , אנו רואים רצף ארוך של עליות..הרבה מהעליות היו ללא כל צידוק כלכלי והגיוני..בעיקר בחודשים האחרונים אנו עדים לדחיפה מסיבית של החוזים והמדדים בארה"ב. והעולם המקרטע: במזרח, באירופה וגם בארץ הקודש מחרה מחזיק אחריהם. בהרבה מחקרים שנערכו באחרונה במספר אוניברסיטאות מובילות בעולם...מתברר את מה שהרבה שיערו...הקונה "המיסתורי" הוא המימשל האמריקאי שמבצע "מהלך התאבדות" מטורף והזוי, וזאת מהרבה סיבות...אחת מהן: למסך את הכישלונות הצבאיים האדירים של ארה"ב בכל פעילות צבאית שהיו מעורבים ברחבי העולם מאז 1945...דברים מהותיים יתגלו בקרוב...יהיה לא נעים לצערנו...
    סגור
  • 9.
    וכמובן חברי הטוב מזה עשרות שנים הפרופ. אבירם שכתב היום.
    פרופ. איציק 20/06/2014 17:40
    הגב לתגובה זו
    14 2
    אנו פונים לאתר לכבד עתונות חופשית. כבר כתבנו כאן שיש מה ללמוד מהגדולים באמת כמו אקונומיסט או וול סטריט ג'ורנל...ולאפשר פרסום תגובות נקיות ולא להסתירן...למרות שלעיתים שונים מהקו שלכם ולעיתים מביעים ביקורת. יש למנוע תגובות מלוכלכות ופוגעניות שנורות לכל הכיוונים...(כמו הצעירים שמשתלחים ביופיטר..וחבל...אם רק היו חושבים ומבינים מה קורה...) דבר נוסף ואחרון, זה הנוהג הפסול להעלים כתבות שכבר היו על הקיר ובענן...טרם ניתקלנו בעולם בתופעה שכזאת... סה"כ , לדעתנו אתם אתר טוב ועם קצת שיפצורים...יכולים להתברג מעלה..גם בעולם...שבת מבורכת.
    סגור
  • 8.
    5 דקות לפתיחה בוול...החוזים ההזויים מתגברים מרגע לרגע..
    ז 20/06/2014 16:28
    הגב לתגובה זו
    18 1
    ....מרגיש לי לא טוב ברמות...הרבה זמן לא חוויתי תחושות שכאלו באוויר...זה , בכל מקרה יבוא בקרוב...אבל היום.........!
    סגור
  • 7.
    יסלח לי כבוד האתר אבל...
    פרופסור אבירם 20/06/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
    18 1
    ניתקלתי הבוקר בכלכליסט בכתבה של אנליסט באקסלנס בשם גלעד אלפר. הבחור ציין: "מה יקרה שהפראיירים יפסיקו לקנות דולרים?" מזה זמן רב לא ניתקלתי בכתבה כ"כ עניינית וחכמה.. אני מבקש מיוסף לפרסם זאת, למרות שלא פורסם אצלכם...
    סגור
  • יסלח לי החבר יוסף שנית, אבל...
    פרופ. אבירם 20/06/2014 17:28
    הגב לתגובה זו
    9 3
    ...לא מבין מה קרה דווקא היום...הקולות השפויים "יוצאים מן הארון"...והפעם ברצוני לציין כתבה מעולה של החבר אלי ציפורי באתר גלובס בנושא: "כן זו בועה...". דברים כדורבנות. אז האם האדונים אלפר וציפורי הם על תקן של צדיקים בסדום? ממש כן...! (יוסף היקר, במקרה ציינתי שני מתחרים. אין כאן שום כוונה רעה..ואגב , הגבנו על כתבתך אמש בעניין 500% בקלי קלות...והיסלקתם אותה...) 99% מכל הפרשנים, מנהלים, טכנאים ועוד ועוד...באופוריה של מה שהיה הוא שיהיה..הכסף על הריצפה...חוזק 100% בכל שלושת הזמנים...ועוד...טרם הפנימו שהתנתקנו לחלוטין משפיות והגיון כלכלי...ואנו לפני ק ט ס ט ר ו פ ה...שבת מבורכת.
    סגור
  • 6.
    טאאללה...
    בומ...טראחח... 20/06/2014 14:18
    הגב לתגובה זו
    12 0
    נפלתי לכה נמוך........ בומ...טראח....טראללה...הראש שלי כואב וטרמוך....
    סגור
  • 5.
    אין וידאו יש רק פרסומת?
    אריאל 20/06/2014 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אנא תקנו
    סגור
  • הבעיה הסתדרה (ל"ת)
    אריאל 20/06/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 4.
    מדד הביוטק +מניית קמטק (יתר) (ל"ת)
    ל-1 20/06/2014 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 3.
    יש רק פרסומת לשיש קיסר
    אברהם והקיריתים 20/06/2014 07:57
    הגב לתגובה זו
    2 9
    אין כל אפשרות לראות או לשמוע רק פרסומות לשיש קיסר, תקנו את הדבר
    סגור
  • 2.
    דווקא חסרה לך המלצה חשובה בתמצות... :) (ל"ת)
    רונן 20/06/2014 07:43
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 1.
    אין לי צפיית וידיאו. מישהו יכול לתמצת המדד והמנייה??
    אורית 19/06/2014 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 6
    תודה רבה
    סגור
  • אין חדש מהזיקית