ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ': "שיפור משמעותי בסביבה הטכנית - הסיכון ירד" - מסמן 2 מניות

המנתח הטכני של Bizportal בוחן את המדדים המובילים בעולם ומסמן שינוי כיוון - "שיאים חדשים בדרך" - צפו בוידיאו
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אייל האם חזית את מפולת 2008? ולמה לא המלצת לקנות אז? (ל"ת)
    סתם שאלה 31/05/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 12.
    לאייל
    אשר 31/05/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    6 2
    האם יש עדיין סיכוי מפחיד ומזעזע שהנסדק ירד 17 אחוז שזה נורא ואיום כמו שאמרת או שיש סיכוי שירד 40 אחוזים בלבד ולא יותר
    סגור
  • 11.
    הבורסות בעולם
    אבי 30/05/2014 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 7
    שוברות שיאים עם ארביטראז כזה איך ישבור פה שיא? מה קורה לאופקו?דופקת את הארביטראז
    סגור
  • לאבי
    רוזנבליט 31/05/2014 11:52
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אני מאמין שאתה מורווח ים כסף מהשנים האחרונות. אז, אסוף הכל ונוס על נפשך. אחרי 300% רווחים, אתה מחפש עוד כמה שברירי %(גםז ה לא בטוח)
    סגור
  • 10.
    טבע
    מירב 30/05/2014 17:32
    הגב לתגובה זו
    12 12
    מאז שהספדת את טבע לא מאמין לך אני מקווה שאין הרבה פראיירים
    סגור
  • מירב לא היתה צריכה לכתוב מאמינה ולא מאמין?
    קישיק 30/05/2014 18:54
    הגב לתגובה זו
    15 2
    לא יפה ככה לסבן אותנו..אנחנו אחלה בחלה מתוקים ורוצים לדעת כאן ועכשיו אם אתה או את גבר או אשה או אולי....מי יודע?
    סגור
  • 9.
    סיוע בגיוס 50 מיליון $ להזרקה לוולסטריט ברכה למסיע לי
    יופיטר שוקי הון 30/05/2014 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 12
    972532855155 יופיטר שוקי הון משה. ששון ישר
    סגור
  • 8.
    עליותתתתתת עליותתתתתתתתתתתתתתתתת (ל"ת)
    ברכה והצלחה רבה 30/05/2014 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • 7.
    סיוע בבקשה לגיוס 50 מיליון $ הזרקה לוולסטריט סיוע בבקשה
    יופיטר שוקי הון 30/05/2014 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 13
    972532855155
    סגור
  • 6.
    מר גורביץ . קבל שני ברבורים...
    1....120 30/05/2014 16:26
    הגב לתגובה זו
    13 1
    האחד שחור(ראה נאסים טאלב) שיפתיע בשווקים בקרוב מאד...ואולי בעצם הוא אפור ולא שחור. כיוון שהופעתו לא תהיה בדיוק הפתעה...אבל הוא יגיע... השני..הוא שירת הברבור..בהשאלה בעיקר מעולם המוזיקה, אבל ,לא רק. מסמל סופה של תקופה והיפוך בדפוסים שהכרנו. יש לציין שת"א שלנו כבר קלטה עניינים ומהווה סמן ימני בהתנהגותה לאחרונה לעומד להגיע לפתחנו. שבת טובה. נ.ב:נראה לי בעליל שמאמרך היום היה מתאים למקום ותקופה אחרת..
    סגור
  • טען עוד
  • היי קטנצ'יק, ילד פרא..
    ד"ר טליה 30/05/2014 23:52
    הגב לתגובה זו
    6 1
    פגשנו את טאלב השבוע בצרפת בסורבון. האיש פנומן...הזמנתי אותו לישראל והוא הבטיח להגיע בקרוב. אני בטוחה שפרופ. אבירמוש ישמח לשמוע את דעותיו. לגבי הכותרת. איני מבינה בסביבה הטכנית ומבינה שאייל חזק בעניינים. אך, אני לא חושבת שהסיכון ירד..נהפוך הוא..הוא נמצא בשפיץ ושניה לפני גלישה במידרון.. ביי איצקו החביב .
    סגור
  • 5.
    שיאים חדשים
    אבעד 30/05/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 11
    מתי נראה אצלינו שיא חדש? מקווה שהשוק ילך אחרי דבריך כשהפקיעה מאחורינו
    סגור
  • לאבעד
    א...ת 30/05/2014 18:49
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אפשר לשאול את שאלתך גם לגבי השיא העולמי בריצת 100מטר שנקבע ע"י יוסיין בולט הפנומן ועומד על 9.58 שניות. מדוע שהשיא לא יעמוד כבר על 9 או 8 או 5 שניות...? ושאלה דומה..מדוע עץ הבאובאב , רוחב חתך הרוחב הגדול שקיים הוא 12 מטר...למה לא יהיה 15 או 22? יש אימרה שאומרת: שיאים, טיבעם להישבר..אבל זה לא עד אינסוף...
    סגור
  • ל1....120 איצ
    שרית 31/05/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הייתי באיצטדיון בזמן שבולט טס על המסלולים ב 100 ו 200 מטר וכן במרוצי השליחים. הוא נע במהירות ממוצעת של 44.183 קמ"ש..בקטע של 12 מטר כשהיה בשיא התאוצה, הוא נע ב46.234 קמ"ש. זה נראה לי שתוצאות אלו יחזיקו מעמד שנים רבות(ללא אביזרים חיצוניים או סמים)וזה גבול יכולתו של אדם.. שבוע טוב לאיציק והחברה.
    סגור
  • 4.
    לחדי העיין שבינכם
    בלימילנר ורשה פולין 30/05/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    11 1
    בכתבת הסיכום של בורסת ת"א אמש והתגובות הרצופות... אפשר לקבל באופן חד משמעי את אשר יקרה היום בניו יורק ואירופה ואף בדיוק רב את ת"א ביום א...בהצלחה למוצאים..לא תתאכזבו מהתוצאות..
    סגור
  • 3.
    ומה עם כלכלה והבנה? המדד עולה/יירד...בלה בלה בלה (ל"ת)
    רם 30/05/2014 10:26
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • לרם
    חמדה 30/05/2014 11:30
    הגב לתגובה זו
    12 6
    מי זאת בלה? ומדוע אתה צועק שמה ועוד שלוש פעמים? מה ? יש שריפה? או מאחרים למסיבה?
    סגור
  • לחמדה
    עטרה 30/05/2014 14:18
    הגב לתגובה זו
    2 11
    לכי ......!
    סגור
  • 2.
    מר אייל
    ידיד 30/05/2014 09:30
    הגב לתגובה זו
    16 4
    קרא ושמע ביום א בבוקר את מה ששמענו כאן היום... האם צפויות לנו הפתעות? האם אתה ערוך לאפשרות תאורטית שכל מה שנאמר היום. טעות הוא...? על אחת כמה וכמה אם תשמע זאת בסוף שבוע הבא עלינו לטובה...או שלא...שבת שלום לחבר אייל.
    סגור
  • ל 1....120 איצ. אתה עושה לי סחרחורת עם השמות המשתנים..
    אברי ברקלי קליפורניה 30/05/2014 17:03
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מה נהיה? יפה לך ידיד! ידיד של מי? של אייל? תותח אתה...תופס קשרים בצמרת... אנו מתלבטים כאן, אם לכנות תקופה פסיכית זאת..כסוף של ההתחלה או ההתחלה של הסוף..נראה ששני המשפטים נכונים..יאללה DEAR אין לי זמן בשבילך...LOVE U
    סגור
  • 1.
    הרבה יותר