ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ': "תנודה חדה בנאסד"ק לפנינו" - מסמן 2 מניות חמות בת"א

המנתח הטכני של Bizportal מסמן את הנקודות הקריטיות לקראת פריצה או נפילה במדד האמריקני - "רמת הסיכון עדיין גבוהה" - צפו בוידיאו
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
תגובות לכתבה(36):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    גיוס 50 מיליון שח ו50 מיליון$ להזרקה לוולסטריט בבק
    יופיטר שוקי הון 25/05/2014 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שה סיוע!!!! אני שואף לגייס 50 מיליון שח אגח הזרקה לתא 100 ו 50 מיליון $ הזרקה לוולסטריט באמצעות גיוס אגח בבקשה סיוע 972532855155 ברכה והצלחה למסייעים לי!!!!!!!
    סגור
  • 16.
    אמור להיות למעלה/למטה, השרלטן עוד מדבר? (ל"ת)
    רם 24/05/2014 16:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • לרם
    טל 24/05/2014 19:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    1 מי השרלטן שאתה מתכוון? 2)מה פרוש אמור להיות למעלה למטה?
    סגור
  • 15.
    הכיוון הוא רק למעלה! וחד!!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 24/05/2014 12:35
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 14.
    לשני המגיבים לתגובה 13
    רפי לוי 24/05/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לדעתי, לא תהיינה כאן ובעולם ירידות של 99.9999%. ממש אין שום סיכוי. אני חושב שהירידות בעולם תגענה עד 78% ובארץ לא יותר מ 81 %. אז שלא יבהילו אותנו כל רואי השחורות. ירידות כמו שציינתי יהיו סולידיות יחסית.
    סגור
  • לא מבין למה מגזימים
    מנהל תיקים גדול 24/05/2014 14:30
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אני וכל מנהלי התיקים שאני בקשר עימם, מעריכים שהירידות בארץ ובכל העולם לא יעברו את ה 50 % גג 54%. אם חלילה יעבור את 53%, אז המצב באמת יהיה נוראי. כי בסביבות מינוס 53% אם חלילה יגיע, ממוקמות פקודות מכירה אדירות שיופעלו אוטומטית. ואז יכול משם לחתוך עוד 50%. בנקודה זאת אני אכנס במאות מליונים שאני מנהל למניות איכות כמו רציו, אפריקה, פריגו, בזק, אופקו, לאומי ועוד.
    סגור
  • 13.
    לקוראי ההולנדית: TULPENMANIA
    אי 1...120 23/05/2014 16:20
    הגב לתגובה זו
    9 0
    בשנת 1635 הובא להולנד היפייפיה פקעת הציבעונים הראשונה. זהו צמח מדהים ביופיו ושייך לחד פסיגים ממשפחת השושניים. הפקעות החלו להיסחר בבורסה ההולנדית. המסחר היה די דומה למסחר בבורסות הסחורות של ימינו. הביקושים הלכו וגברו והפכו בשנת 1637 לבועה הכלכלית הספקולטיבית הראשונה מאז ומעולם. הגיע המצב ,שפקעת יחידה שנימכרה בפלורינים מקומיים, האמירה למחיר של כ 76000$ אם מתרגמים לערכי היום. תאר לך שאתה מביא לאהובתך זר של 5 פקעות צבעוני ומשלם 380000$...!!!(יש אהבות ואהובות ששוות לדעתי גם עשרות מונים יותר ובעצם כל סכום...!) הפיצוץ ארע באחת...בלי אזהרות...המחירים צנחו ב 99.9999%....!!! מאז , לא למדנו לקח ובועות רבות התפוצצו במאות שנים האחרונות.......שבת טובה ומבורכת.
    סגור
  • איזה מניות מנופחות הכל ירד מזמן. תבדוק את המניות
    בועה 23/05/2014 22:42
    הגב לתגובה זו
    0 22
    לעומת שיא קודם. אפריקה, טבע , כיל, בזן, אל על, פלוריסטם, פרוטרום, קמהדע....... הכל ירד בעשרות אחוזים.
    סגור
  • יופי (ל"ת)
    פקעת עצבים 23/05/2014 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 12.
    רציו לפי זה לפני קפיצה (ל"ת)
    גלציה 23/05/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    3 23
    סגור
  • טען עוד
  • לגלציה
    גרציה 23/05/2014 15:15
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אליפות העולם בקפיצה לעומק
    סגור
  • 11.
    אכן הבנתי והנה הסיכום
    דוד מירושלים 23/05/2014 12:31
    הגב לתגובה זו
    7 8
    אם הדאו והאס אנד פי ירדו אז גם הנסדק ירד. אם מדד 25 ימשיך ויעבור את 1400 אזי הוא בכיוון עליה.אחרי כל עצותיו. מה הוא מציע לעשות ביום ראשון עם פתיחת המסחר?
    סגור
  • האם אתה דוד המלך?
    שלמה 23/05/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אז, כדאי לך לקנות, למכור, למכור, לקנות, לקנות, למכור,למכור, למכור,לקנות.... ד"א יש לך במקרה 50 מליארד שקלים במעוף, אני מוכן לשאול אותם לצורך שורט למשך חודש עם עמלה של 5%. חוץ מזה, יש לך סיגריה , פחית קולה ובמבה להשאיל?
    סגור
  • שלמה - גם חכם וגם חוש הומור , אשריך
    דוד המלך 23/05/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    3 7
    ללא ספק בחור חכם בעל חוש הומור מצויין. אני אפנה אותך לעוד גאון אחד שעושה מיליארדים, יחד תשתלטו על העולם. בריאות ואושר. אי"ה נתראה ביום א
    סגור
  • שלמה - גם חכם וגם חוש הומור , אשריך
    דוד המלך 23/05/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ללא ספק בחור חכם בעל חוש הומור מצויין. אני אפנה אותך לעוד גאון אחד שעושה מיליארדים, יחד תשתלטו על העולם. בריאות ואושר. אי"ה נתראה ביום א
    סגור
  • לך לעזה! (ל"ת)
    שלמי הסנדלר 23/05/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 10.
    בנק לאומי
    בודק עליבות וטמטום 23/05/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    18 0
    כבר חודשים קורא לנו להגדיל אחיזה במניות בארץ...עקב העליות של "עשרות אחוזים"...מהיום הם קוראים להקטין אחיזה...מי שהבין התופעה יקבל שקית במבה כפרס ניחומים.
    סגור
  • 9.
    הצחקת אותי מר גורביץ, אסכם במילה אחת קשקשן. (ל"ת)
    אחת שמבינה א 23/05/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    4 11
    סגור
  • גם את!!!!!!!!! (ל"ת)
    נסכם ב 2 מילים 23/05/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • לאחת ש
    אי 23/05/2014 13:46
    הגב לתגובה זו
    15 1
    IF U WANNA SHOOT SHOOT DON TALK יענו..יש לך מה להעיר..הבאירי דברייך.. סתם להשתלח ומבלי להגיד מה רצונך.....לא לעניין...
    סגור
  • 8.
    יכול להיות שיש עוד חברות מסוכנות בבורסה ? (ל"ת)
    dan 23/05/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 7.
    גורביץ
    אביעד 23/05/2014 11:34
    הגב לתגובה זו
    3 7
    מלך מריח הורדת ריבית ומה שהוא אומר קורה שווה לקנות קולים ליוני
    סגור
  • לאליעד
    יוחיעד 23/05/2014 12:23
    הגב לתגובה זו
    29 1
    1)אכן יש לו חוש ריח מדהים, ראיתי אותו קובע סוג בירה ויין אך ורק לפי האף...וזה מתוך אלפי פריטים. 2))מה זה קולים ליוני או ביוני ? שמע נשמע מפחיד .. 3)אכן כן, הורדת ריבית בארץ תשפיע על כל שווקי ההון בעולם מהודו ועד כוש.
    סגור
  • 6.
    האם יכול להיות שהנאסדק ירד והמעוף לא? (ל"ת)
    יוס 23/05/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • כן ---זה ברורמ לי שהנסדק עלה פי 2
    גלציה 23/05/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 11
    והמדד 25 לא ככה
    סגור
  • הכל יכול להיות....
    רוח 23/05/2014 11:32
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אפילו, עם תחיית המתים שנמצאת במקורותינו...הסבתא של הסבתא של הסבתא....תהיה צעירה ממך...ואף יכול להיות שיווצר רומן ביינכם...זה אומנם ניראה כבדיחה, ולא בדיוק קשור לתהייתך...אך חשוב על זה.
    סגור
  • 5.
    ממש בדיחה התשדירים של גורביץ
    העולם מצחיק מאד 23/05/2014 10:59
    הגב לתגובה זו
    11 4
    אם המניה עולה אז היא תעלה. אם המניה יורדת אז היא תרד.
    סגור
  • 4.
    הגורו צודק
    גיאולוג 23/05/2014 09:55
    הגב לתגובה זו
    4 9
    מסכים לניתוח לגבי רציו...זה שהאוסטרלים לא בפנים זה לא בגלל אי כדאיות כלכלית אלאל ויכוח אסטרטגי על מהות ואופי ניצול מאגר הגז ואם יילכו על החלופה של צינור ולא הנזלה זה יוזיל עלויות ולא רק זאת -זה יפתח מסלול לארפה דרך טורקיה וכמובן יש גם את מצריים וירדן וקפריסין...בסך הכל הכיוון ברציו רק צפונה
    סגור
  • רציו
    רציו 23/05/2014 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 9
    בלי נדר ביום ראשון ניכנס ב200 אלף שח שזה חצי כמות אם חלילה ירד עד ל43 אכנס עוד כי ברגע של הודעה טובה אני רוצה להיות שם ויש הרבה כאלה בדרך שבת שלום לכולם
    סגור
  • למכור הווילה בארסוף ובקיסריה
    כדאי 23/05/2014 13:25
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ולהכניס את כל ה120 מליון פנימה.
    סגור
  • 3.
    נתח את דלק רכב המניה במקום כבר כמה שנים . ריווחי חברות
    לגורביץ 23/05/2014 08:43
    הגב לתגובה זו
    2 9
    הרכב עצומים רק דלק רכב במקום .
    סגור
  • 2.
    שאלה לאיל
    צלול 23/05/2014 08:39
    הגב לתגובה זו
    3 8
    איל שלום אני כרגיל נהנה לראות את הפינה הזו כל שישי בבוקר ומיישם אותם, יש סטירה קלה היום בניתוח המעוף הרי שבירת הרצף היורד הינה בחלקיקי אחוז ואמרת שהוא יושפע מהשוק האמריקאי שם רוב הסיכוי עדיין לירידות כך שעפי הבנתי עדיין רוב הסיכוי לירידות? גם במעוף גם אם בנטייה קלה יחסית.
    סגור
  • 1.
    הנאסד"ק וגם רציו
    ירון אליוט 23/05/2014 00:42
    הגב לתגובה זו
    3 14
    לגבי רציו - בדרך למטה אל מחיר 42 לערך ממנו פרצה אל עבר מהלך העליות האחרון. לגבי הנאסד"ק - היום יצא לדרך מהלך עליות חדש ולא בגלל שרמת 4150 נשברה כלפי מעלה.
    סגור
  • ירון
    אי 1...120 23/05/2014 10:54
    הגב לתגובה זו
    12 3
    1)עם הימשך מומנטום הירידות, רציו, אכן, תצטרף ליורדות. 2)בקשר לנאסד"ק, אם לא בגלל? אז מה כן בגלל? סתמת ולא פרשת! בכל מקרה, אנו בוחנים יותר את ה DOW JONES...חולשתו ניכרת..והוא , חד משמעית בדרך לא רק לתיקון, אלא לדבר מה גדול יותר! שמנו לב שאתה כותב יפה, מבין עניין, ועושה רושם של בר שיח טוב ומעניין...
    סגור
  • ססמיקה גל ב רציו תעיף אותה ל 63