גורביץ': "הסיכון בשווקים עולה - זה הזמן לצמצם חשיפה" - מה הרמה הקריטית?

המנתח הטכני של Bizportal ממשיך לעקוב אחר הנאסד"ק ומנתח גם את המעו"ף. האם הדולר יראה שפל נוסף? צפו בוידיאו
 |  (35)
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    רק מקשקש עם הסברים של נירות. 50% צודק. (ל"ת)
    קשקשן שנים. 11/05/2014 15:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 19.
    לאליפלט תגובה 4
    אחת שמבינה א 11/05/2014 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 6
    זה שאתה ותיק בשוק ההון לא הופך אותך למשקיע חכם. אני מודה שלי אין הרבה שנות ניסיון בשוק, אבל על זה נאמר לא חשוב הכמות אלא האיכות (והמבין יבין) משקיע חכם יודע לא רק מתי העיתוי הנכון לקנות מניה אלא גם צריך לדעת את העיתוי הנכון למכור את המניה. משקיע חכם יודע לקרוא נכון את השוק ולא להתקע עם מניה כל כך הרבה זמן עד שתחזור (אם בכלל תחזור) לשער הקנייה. בימים אלה ששוק המנות הוא מאוד משתנה ובעל תנודתיות רבה, אני הייתי מציעה לממש רווחים מהר ולהמתין בצד, וזה מה שעשיתי בחודשים האחרונים בשתי מניות טאוור ובנק לאומי קניתי מכרתי ושוב קניתי ומכרתי ואני כעת ממתינה בצד לעוד ירידות.
    סגור
  • קודם כל אל תזלזלי בניסיון של שנים--->
    סוחר27 13/05/2014 02:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה לא צריך להשקיע חכם כמו שטענת, אתה צריך משני הדברים גם יחד, אם אין לך ניסיון של שנים בשוק, אז גם את חובבנית למחצה. דרוש ניסיון, ניסיון, ועוד קצת ניסיון, ואחר כך להיות חכם ועם קצת מזל. החוכמה מגיעה עם הניסיון.
    סגור
  • את ממש צודקת, וואו! צריך לקנות בשפל ולמכור בשיא - איך..
    שאינו יודע לשאול 12/05/2014 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא חשבנו על כך...אך אם כרכת את טאוור ואת בנק לאומי בכריכה אחת, כנראה שבכל זאת יש לך עדיין מה ללמוד.
    סגור
  • 18.
    הריבית תעלה מוקדם מהצפוי (ל"ת)
    סוחר 11/05/2014 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 17.
    מה עם כלל ביוטכנולוגיה??? (ל"ת)
    גבי 10/05/2014 23:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 16.
    הדולר עושה רוורס ומתחיל להתחזק
    ברקליס 10/05/2014 20:44
    הגב לתגובה זו
    1 14
    מכאן הדולר בדרך למעלה. רצף יורד יישבר ויהפוך לרצף עולה. שימו לב
    סגור
  • 15.
    מעניין
    מנשה רובי 10/05/2014 14:11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שלאחרונה ובמיוחד היום אנו רואים תגובות מטעם...שקוף מאד...אבל יש לציין שמאד מקובל במקומותינו(ולא דווקא לרעה) תגובות שכאלו. אנו רואים זאת אף בכתבות פוליטיות, רכילות ובעצם בכל סוגי הכתבות.
    סגור
  • 14.
    נאמר כאן לפני שבוע
    רובי 10/05/2014 11:22
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שמדד העוצמה הוא 100. זה אומר עוצמה מקסימלית בכל החזיתות. אז מה השתנה?
    סגור
  • נאמר גם שיש איתות שלילי בנאסדק
    נמר 10/05/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 12
    סימני החולשה גלשו למדד ת"א 75... הסיכון עלה והא ממליץ לצמצם חשיפה. לא קשה להבין
    סגור
  • טען עוד
  • לנמר
    רובי 10/05/2014 13:42
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אתה מטעה. מדד ה100% פורסם בכתבה שהועלמה מהאתר. שהחלו סימני חולשה, רק אז שינה פאזה. אל תיתמם. קל מאד לעקוב אחר כל אחד ובטח על אנשים שכותבים בבטחון רב ואף פורצים "בידיעות מרעישות" בצהרי היןם, במקום השיגרתיות של הבוקר. חוכמת הבדיעבד בכל נושא היא חוכמה קטנה מאד.
    סגור
  • 13.
    גורביץ
    אביעד 10/05/2014 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 11
    מלך. אני סוחר במעו"ף ושורד רק בזכותו בסכומים גדולים
    סגור
  • אביעד
    מנשה 10/05/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אם זה רק בזכותו אז חבל מאד. לך אין שום חלק בהשרדות?
    סגור
  • 12.
    בורסה עולה אומר יופי רק תיקנו. בורסה אחרי שירדה - המצב
    מבלבל המוח. 09/05/2014 22:07
    הגב לתגובה זו
    12 0
    לא טוב - ממש חכם. לצאת בהפסד כבד ? צריך לחכות בסבלנות ולקנות בקרוב.
    סגור
  • 11.
    תעשו הפוך מגורביץ ותרויחו. ראו המלצותיו
    יוסי ג 09/05/2014 19:59
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אל על, כלל ביו, אופקו, מזור . המליץ לכולם וזה ירד עכשיו זה הזמן לקנות מניות.
    סגור
  • 10.
    שווה לקנות עכשיו טבע או אולי פריגו? (ל"ת)
    אני 09/05/2014 18:53
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 9.
    מה אתם רוצים מגורביץ?
    משה 09/05/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    5 13
    אדם מקצועי משכמו ומעלה ..אני עוקב אחריו דיי זמן. אבל זה עדיין לא אומר שאם הוא צפה עלייה או ירידה במדדים זה יקרה ממש באותו רגע הוא צופה קדימה מי שרוצה שיסחור אותו ומי שלא שישב בצד ,לעומת זאת הוא נותן לנו כלים בסהכ להמשך מה יותר מכך..אז לכל הקשקשנים אנא בלי הערות מיותרות ..ולאייל היקר תמשיך בסקירות שלך הנאורות והמזהירות ישר כח ..תודה
    סגור
  • נאורות ממש לא הולכת עם ניתוח טכני.
    למשה 09/05/2014 22:24
    הגב לתגובה זו
    2 7
    ניתוח טכני יבש ומסתמך על נתונים בלבד . נאורות מסתמכת על מחשבה שכל וכו/ . להשתמש בניתוח טכני כל אחד יכול אבל נאורות תלויה באדם עצמו
    סגור
  • משה היקר
    איצ והחב 09/05/2014 19:11
    הגב לתגובה זו
    14 2
    העלת תגובה יפה, מכובדת ונכונה. אף אנו מאד מעריכים את אייל וחוכמתו. לגבי השיטה הטכנית אנו פחות מאמינים ולא משתמשים. הערתי לך: מרוב הלל ושבח(שרובה אייל זכאי לה) השתמשת בשתי מילים שצרמו לנו. כוונתי לנאורות ומזהירות. מילים קצת גבוהות מדי. אגב: אם אתה מתעניין בנאורות ומשמעותה...אתה מוזמן לעיין בכתבי הפילוסוף הפרוסי שכתב ב1783 על הנושא שהיה מושא לויכוחים רבים באירופה של אותם שנים. שבת טובה לך ולאייל.
    סגור
  • 8.
    אייל שאפו על הניתוחים, מסכים עם כל מילה (ל"ת)
    עמיר 09/05/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 17
    סגור
  • 7.
    לפעמים צריך להרים את הראש מהגרפים.
    שלמה - פתח תקוה 09/05/2014 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 18
    לפני כחודש וחצי כתבתי במדור זה, שהבורסה גבוהה מידי. מעוף בשער 1430 כשאין שום סיבה כלכלית (אם לא ניפוח !) אז למה שהיא לא תיפול... אני כתבתי שירידה תהיה לשער 1360. היום אני מאמין ולא אהיה בהפתעה אם השער יגיע ל- 1300. שבת שלום.
    סגור
  • 1375 סוף יום. טעית :/ (ל"ת)
    סוחר27 13/05/2014 02:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מה שגורביץ אומר עכשו את זה אני כתבתי בפורום
    אחת שמבינה א 09/05/2014 13:54
    הגב לתגובה זו
    3 28
    כשהמעוף עמד על 1410, אני תמיד הזהרתי מתיקון חזק בדרך וייעצתי לממש רווחים מהר. לא היתה לי שום סיבה טובה להיות אופטימית להמשך עליות חדות במעוף, (לא כמו גורביץ , נו באמת עכשו הוא חכם) הזהרתי במיוחד מהבנקים ואפריקה וזה מה שייאמר לזכותי. שתהיה לכם שבת שלום ומבורכת!
    סגור
  • זה כללי מדי להזהיר על תיקון שעלול להגיע..
    סוחר27 13/05/2014 02:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי תמיד תיקון עלול להגיע. הנה, אני מזהיר פה שמתישהוא תהייה מפולת. בעתיד בטח אהייה גאון שחזיתי את זה :)
    סגור
  • 5.
    גורביץ אומר לצמצם תקנו יותר מניות (ל"ת)
    רמי 09/05/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    16 5
    סגור
  • 4.
    אז מה ..אם הסיכון עולה ..?? הרי הסיכון תמיד קיים .....
    אליפלט 09/05/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    13 5
    ותלוי גם את מי שואלים ...אני לדוגמא כבר יותר מ-25 שנים בשוק ההון ומעולם לא הפסדתי אפילו אגורה אחת מהשקעתי בבורסה ,להיפך תמיד רק הרווחתי , וזאת למרות שעברתי במהלך שנותיי מפולות וקריסות בבורסה לרוב...ואלה תמיד הסתיימו חזרו ועלו ואף בעוצמה רבה יותר...לכן כל האזהרות מפני הסכנות הבאות יפות רק לגבי המשקיעים הטיפשים וחסרי הסבלנות שכל יעדם ומגמת פניהם הוא לעשות "מכה" מזדמנת ולברוח ...לאלה אין ולא תהיה תקוה והם מן הסתם גם המסוכנים ביותר לעצמם...
    סגור
  • מה דעתך על מי שקנה אפריקה בשיא של 57000 מתי יחזיר
    לאליפלט 09/05/2014 22:28
    הגב לתגובה זו
    8 5
    את ההשקעה? מה עם בזן? טאואר? ובבילון שירדה 70% לפחות מהשיא. מי שיחכה 50 שנה יחזיר את ההפסד?
    סגור
  • וואלה , איזה שיר יפה אליפלט
    איציק והח 09/05/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
    19 2
    מאת נתן אלתרמן וסשה ארגוב. אם פיצחת את השיטה...סחטיין עליך...המשך לעשות חיל.
    סגור
  • 3.
    מפשל בזמן האחרון. כלל ביוטכנולוגיה שער 1400 ? (ל"ת)
    גורביץ 09/05/2014 11:20
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 2.
    כל העיניים לכיוון פוטין . במידה ויגיעו להסדר השמים הם..
    cvc 09/05/2014 09:19
    הגב לתגובה זו
    3 5
    לא ניתוח טכני ולא בטיח!
    סגור
  • 1.
    אני בהפסד עצום!!!!הצילוווו אם ימשך ככה הבנק יסגר אשראי
    יופיטר שוקי הון 09/05/2014 08:26
    הגב לתגובה זו
    1 21
    הצילוווווווווווווווווווווווו רציתי לגייס הון אבל כל התיק שלי בהפסד
    סגור
  • הרווח הכי גדול שלך יהיה כשתבין שזה לא המקצוע בשבילך
    סוחר27 13/05/2014 02:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הזמן אני שומע אותך פה בוכה בפורומים
    סגור
  • יופיטר , איך אתה תמיד בהפסד ? החשבת שאולי אתה
    דודו 09/05/2014 17:55
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סוחר לא מספיק טוב כדי להתמודד מול גנבי תא ? לך לבנק ותגיד אני משנה פוזיציה. חלאס לונג . עכשיו תנו לי הרשאה לעשות שורטים. מכור את התיק ועשה שורטים על טבע , אלרוב ישראל , כלכלית ירושלים , בזק וכל מנייה אחרת שנמצאת בשיא. פתאום התיק שלך יהפוך לירוק.
    סגור
  • אם הבנק יסגור לך אשראי תחליף בנק . (ל"ת)
    ליופיטר 09/05/2014 11:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • יופיטר