18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ': "הסיכון בשווקים עולה - זה הזמן לצמצם חשיפה" - מה הרמה הקריטית?

המנתח הטכני של Bizportal ממשיך לעקוב אחר הנאסד"ק ומנתח גם את המעו"ף. האם הדולר יראה שפל נוסף? צפו בוידיאו
 |  35
סימני חולשה
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

35 תגובות ב-20 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
20 קשקשן שנים. 11/05/2014 15:50 רק מקשקש עם הסברים של נירות. 50% צודק. (ל"ת)
19 אחת שמבינה א 11/05/2014 13:43 לאליפלט תגובה 4
זה שאתה ותיק בשוק ההון לא הופך אותך למשקיע חכם. אני מודה שלי אין הרבה שנות ניסיון בשוק, אבל על זה נאמר לא חשוב הכמות אלא האיכות (והמבין יבין) משקיע חכם יודע לא רק מתי העיתוי הנכון לקנות מניה אלא גם צריך לדעת את העיתוי הנכון למכור את המניה. משקיע חכם יודע לקרוא נכון את השוק ולא להתקע עם מניה כל כך הרבה זמן עד שתחזור (אם בכלל תחזור) לשער הקנייה. בימים אלה ששוק המנות הוא מאוד משתנה ובעל תנודתיות רבה, אני הייתי מציעה לממש רווחים מהר ולהמתין בצד, וזה מה שעשיתי בחודשים האחרונים בשתי מניות טאוור ובנק לאומי קניתי מכרתי ושוב קניתי ומכרתי ואני כעת ממתינה בצד לעוד ירידות.
סוחר27 13/05/2014 02:36 קודם כל אל תזלזלי בניסיון של שנים--->
אתה לא צריך להשקיע חכם כמו שטענת, אתה צריך משני הדברים גם יחד, אם אין לך ניסיון של שנים בשוק, אז גם את חובבנית למחצה. דרוש ניסיון, ניסיון, ועוד קצת ניסיון, ואחר כך להיות חכם ועם קצת מזל. החוכמה מגיעה עם הניסיון.
שאינו יודע לשאול 12/05/2014 10:10 את ממש צודקת, וואו! צריך לקנות בשפל ולמכור בשיא - איך..
לא חשבנו על כך...אך אם כרכת את טאוור ואת בנק לאומי בכריכה אחת, כנראה שבכל זאת יש לך עדיין מה ללמוד.
18 סוחר 11/05/2014 12:18 הריבית תעלה מוקדם מהצפוי (ל"ת)
17 גבי 10/05/2014 23:01 מה עם כלל ביוטכנולוגיה??? (ל"ת)
16 ברקליס 10/05/2014 20:44 הדולר עושה רוורס ומתחיל להתחזק
מכאן הדולר בדרך למעלה. רצף יורד יישבר ויהפוך לרצף עולה. שימו לב
15 מנשה רובי 10/05/2014 14:11 מעניין
שלאחרונה ובמיוחד היום אנו רואים תגובות מטעם...שקוף מאד...אבל יש לציין שמאד מקובל במקומותינו(ולא דווקא לרעה) תגובות שכאלו. אנו רואים זאת אף בכתבות פוליטיות, רכילות ובעצם בכל סוגי הכתבות.
14 רובי 10/05/2014 11:22 נאמר כאן לפני שבוע
שמדד העוצמה הוא 100. זה אומר עוצמה מקסימלית בכל החזיתות. אז מה השתנה?
נמר 10/05/2014 11:55 נאמר גם שיש איתות שלילי בנאסדק
סימני החולשה גלשו למדד ת"א 75... הסיכון עלה והא ממליץ לצמצם חשיפה. לא קשה להבין
רובי 10/05/2014 13:42 לנמר
אתה מטעה. מדד ה100% פורסם בכתבה שהועלמה מהאתר. שהחלו סימני חולשה, רק אז שינה פאזה. אל תיתמם. קל מאד לעקוב אחר כל אחד ובטח על אנשים שכותבים בבטחון רב ואף פורצים "בידיעות מרעישות" בצהרי היןם, במקום השיגרתיות של הבוקר. חוכמת הבדיעבד בכל נושא היא חוכמה קטנה מאד.
13 אביעד 10/05/2014 10:37 גורביץ
מלך. אני סוחר במעו"ף ושורד רק בזכותו בסכומים גדולים
מנשה 10/05/2014 11:19 אביעד
אם זה רק בזכותו אז חבל מאד. לך אין שום חלק בהשרדות?
12 מבלבל המוח. 09/05/2014 22:07 בורסה עולה אומר יופי רק תיקנו. בורסה אחרי שירדה - המצב
לא טוב - ממש חכם. לצאת בהפסד כבד ? צריך לחכות בסבלנות ולקנות בקרוב.
11 יוסי ג 09/05/2014 19:59 תעשו הפוך מגורביץ ותרויחו. ראו המלצותיו
אל על, כלל ביו, אופקו, מזור . המליץ לכולם וזה ירד עכשיו זה הזמן לקנות מניות.
10 אני 09/05/2014 18:53 שווה לקנות עכשיו טבע או אולי פריגו? (ל"ת)
9 משה 09/05/2014 15:47 מה אתם רוצים מגורביץ?
אדם מקצועי משכמו ומעלה ..אני עוקב אחריו דיי זמן. אבל זה עדיין לא אומר שאם הוא צפה עלייה או ירידה במדדים זה יקרה ממש באותו רגע הוא צופה קדימה מי שרוצה שיסחור אותו ומי שלא שישב בצד ,לעומת זאת הוא נותן לנו כלים בסהכ להמשך מה יותר מכך..אז לכל הקשקשנים אנא בלי הערות מיותרות ..ולאייל היקר תמשיך בסקירות שלך הנאורות והמזהירות ישר כח ..תודה
למשה 09/05/2014 22:24 נאורות ממש לא הולכת עם ניתוח טכני.
ניתוח טכני יבש ומסתמך על נתונים בלבד . נאורות מסתמכת על מחשבה שכל וכו/ . להשתמש בניתוח טכני כל אחד יכול אבל נאורות תלויה באדם עצמו
איצ והחב 09/05/2014 19:11 משה היקר
העלת תגובה יפה, מכובדת ונכונה. אף אנו מאד מעריכים את אייל וחוכמתו. לגבי השיטה הטכנית אנו פחות מאמינים ולא משתמשים. הערתי לך: מרוב הלל ושבח(שרובה אייל זכאי לה) השתמשת בשתי מילים שצרמו לנו. כוונתי לנאורות ומזהירות. מילים קצת גבוהות מדי. אגב: אם אתה מתעניין בנאורות ומשמעותה...אתה מוזמן לעיין בכתבי הפילוסוף הפרוסי שכתב ב1783 על הנושא שהיה מושא לויכוחים רבים באירופה של אותם שנים. שבת טובה לך ולאייל.
8 עמיר 09/05/2014 15:06 אייל שאפו על הניתוחים, מסכים עם כל מילה (ל"ת)
7 שלמה - פתח תקוה 09/05/2014 13:56 לפעמים צריך להרים את הראש מהגרפים.
לפני כחודש וחצי כתבתי במדור זה, שהבורסה גבוהה מידי. מעוף בשער 1430 כשאין שום סיבה כלכלית (אם לא ניפוח !) אז למה שהיא לא תיפול... אני כתבתי שירידה תהיה לשער 1360. היום אני מאמין ולא אהיה בהפתעה אם השער יגיע ל- 1300. שבת שלום.
סוחר27 13/05/2014 02:39 1375 סוף יום. טעית :/ (ל"ת)
6 אחת שמבינה א 09/05/2014 13:54 מה שגורביץ אומר עכשו את זה אני כתבתי בפורום
כשהמעוף עמד על 1410, אני תמיד הזהרתי מתיקון חזק בדרך וייעצתי לממש רווחים מהר. לא היתה לי שום סיבה טובה להיות אופטימית להמשך עליות חדות במעוף, (לא כמו גורביץ , נו באמת עכשו הוא חכם) הזהרתי במיוחד מהבנקים ואפריקה וזה מה שייאמר לזכותי. שתהיה לכם שבת שלום ומבורכת!
סוחר27 13/05/2014 02:41 זה כללי מדי להזהיר על תיקון שעלול להגיע..
כי תמיד תיקון עלול להגיע. הנה, אני מזהיר פה שמתישהוא תהייה מפולת. בעתיד בטח אהייה גאון שחזיתי את זה :)
5 רמי 09/05/2014 12:37 גורביץ אומר לצמצם תקנו יותר מניות (ל"ת)
4 אליפלט 09/05/2014 11:57 אז מה ..אם הסיכון עולה ..?? הרי הסיכון תמיד קיים .....
ותלוי גם את מי שואלים ...אני לדוגמא כבר יותר מ-25 שנים בשוק ההון ומעולם לא הפסדתי אפילו אגורה אחת מהשקעתי בבורסה ,להיפך תמיד רק הרווחתי , וזאת למרות שעברתי במהלך שנותיי מפולות וקריסות בבורסה לרוב...ואלה תמיד הסתיימו חזרו ועלו ואף בעוצמה רבה יותר...לכן כל האזהרות מפני הסכנות הבאות יפות רק לגבי המשקיעים הטיפשים וחסרי הסבלנות שכל יעדם ומגמת פניהם הוא לעשות "מכה" מזדמנת ולברוח ...לאלה אין ולא תהיה תקוה והם מן הסתם גם המסוכנים ביותר לעצמם...
לאליפלט 09/05/2014 22:28 מה דעתך על מי שקנה אפריקה בשיא של 57000 מתי יחזיר
את ההשקעה? מה עם בזן? טאואר? ובבילון שירדה 70% לפחות מהשיא. מי שיחכה 50 שנה יחזיר את ההפסד?
איציק והח 09/05/2014 12:55 וואלה , איזה שיר יפה אליפלט
מאת נתן אלתרמן וסשה ארגוב. אם פיצחת את השיטה...סחטיין עליך...המשך לעשות חיל.
3 גורביץ 09/05/2014 11:20 מפשל בזמן האחרון. כלל ביוטכנולוגיה שער 1400 ? (ל"ת)
2 cvc 09/05/2014 09:19 כל העיניים לכיוון פוטין . במידה ויגיעו להסדר השמים הם..
לא ניתוח טכני ולא בטיח!
1 יופיטר שוקי הון 09/05/2014 08:26 אני בהפסד עצום!!!!הצילוווו אם ימשך ככה הבנק יסגר אשראי
הצילוווווווווווווווווווווווו רציתי לגייס הון אבל כל התיק שלי בהפסד
סוחר27 13/05/2014 02:45 הרווח הכי גדול שלך יהיה כשתבין שזה לא המקצוע בשבילך
כל הזמן אני שומע אותך פה בוכה בפורומים
דודו 09/05/2014 17:55 יופיטר , איך אתה תמיד בהפסד ? החשבת שאולי אתה
סוחר לא מספיק טוב כדי להתמודד מול גנבי תא ? לך לבנק ותגיד אני משנה פוזיציה. חלאס לונג . עכשיו תנו לי הרשאה לעשות שורטים. מכור את התיק ועשה שורטים על טבע , אלרוב ישראל , כלכלית ירושלים , בזק וכל מנייה אחרת שנמצאת בשיא. פתאום התיק שלך יהפוך לירוק.
ליופיטר 09/05/2014 11:20 אם הבנק יסגור לך אשראי תחליף בנק . (ל"ת)
רמזור 09/05/2014 13:04 יופיטר
קח בנק הכי קטן
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש