האם טאואר מתקרבת למהלך ראלי נוסף? שימו לב לרמה הקריטית

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את מניית טאואר בהמשך למגמת העלייה החזקה של התקופה האחרונה
אייל גורביץ, צילום: Bizportal
מניית טאואר +0.85% טאואר 11,870 +0.85% טאואר בסיס:11,770 פתיחה:11,880 גבוה:11,950 נמוך:11,830 תמורה:11,549,540 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עשתה לא מעט רעש בתקופה האחרונה. פרץ העליות הדרמטי ממחיר שפל של 13.40 ש' ועד לשיא של 34.68 ש' למניה לא השאיר אחד אדיש. מעניין שעליות מסוג זה מסוגלות להשכיח באחת מגמת ירידה רבת שנים. גל עליות זה עובר כעת תיקון, שבמידה ויסתיים ברמות המחירים בהן אנקוב במהלך הניתוח, יתפתח לו גל עליות נוסף שאמור להיות חזק, לפחות כקודמו.

הגרף השבועי
1. מבלי להתרוצץ יתר על המידה על גדות הנהר, אומר שמהלך העליות האמור לווה במחזורי מסחר גבוהים שהאמירו ככל שמהלך העליות התקרב לקיצו. שילוב רצף עולה הנתמך על ידי מחזורים גדלים מבורך ומעניק למגמה יתר תוקף.
2. לאחר שהגיעה למחיר השיא, החל תיקון טכני במניה לו אנו עדים בשבועות האחרונים. המאפיין המרכזי של התיקון הוא מחזורי המסחר שהולכים ודועכים ככל שהתיקון מתמשך. המשמעות, שההיצע העומד למכירה הולך ואוזל.
3. קשה לדעת מראש היכן יסתיים התיקון הטכני. יחד עם זאת, הגישה הטכנית מאפשרת הערכה ראשונית של טווח יעדים מקובל.
4. במקרה של טאואר בחרתי לעשות שימוש בסרגל פיבונאצ'י הנמתח מתחילת הרצף העולה ועד לסופו. תפקידו של הסרגל לחצות את המהלך ולספק טווח יעדים.
5. אפשר לומר שיעדי התיקון מצויים בטווח של 26.58-21.55 ש' למניה. כניסה לאותן רמות תהפוך את המניה לאטרקטיבית. בלימה אמורה להוביל למהלך עליות משמעותי מעל למחיר של 34.68 ש' למניה.



*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למאינטרנט זהב את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    הזדמנות פז לשורטים לסגור פוזיציות בדרך למעלה
    בדרך ל13ד או4500 03/05/2014 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד סוף השבוע טאואר ב10 ד הדוח יעמוד ביעד ויותר מפשירים את הקרקע לעיסקה בסין נשלא תגידו לא אמרנו
    סגור
  • 13.
    מה עם כלל ביוטכנולוגיה?!!! (ל"ת)
    g 02/05/2014 09:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 12.
    תל אביב
    נעם 01/05/2014 17:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תתבייש!!!!!
    סגור
  • 11.
    כשגורביץ ממליץ על טאואר זה הזמן לעבור לאפריקה
    עוף החול 01/05/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תודה שקופי. אוהבים אותך
    סגור
  • 10.
    קיבלתם צינור בטאואר ותקבלו גם באפריקה
    שורטיסטים אומללים 01/05/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    2 5
    תמשיכו להתחפר בפוזיציה בסוף תקברו איתה. תזכרו שכסף תמיד אפשר להדפיס. אחוזי שליטה הם סופיים.
    סגור
  • 9.
    לביזפורטל
    מושון 01/05/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
    4 3
    שימו לב שהקוראים לא מגיבים לכתבה מאחר וידוע שבעיקר בנושא טאואר גורביץ טעה לאורך כל הדרך. אני מציע שתחליפו את המנתח שלכם .
    סגור
  • 8.
    אין פעם אחת שנתיחתה את טאואר וצדקתה
    מושון 01/05/2014 10:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני זוכר אין סוף פעמים שעשיתה ניתוח לטאואר ואין במפורש פעם אחת שצדקתה. קבל את הניתוח שלי טאואר מדשדשת עד סוף שבוע הבא ברמות של 2700 לאחר ה15 לחודש התחלת עליות לכוון ה10000 שווה ערך ל640 מלפני הספליט
    סגור
  • אין לו איפה לטעות פה
    sdmeir 03/05/2014 23:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם תרד מתחת לכך וכך אז היא תרד. אם תפסיק לרדת ותתחיל לעלות אז היא תעלה. אתה הבנת את זה ברוך?
    סגור
  • הפעם כן (ל"ת)
    א 02/05/2014 00:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    יש לך הרבה שורטים על טאואר, אני מאחל לך להפסיד !!! (ל"ת)
    שלוי 30/04/2014 22:02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 6.
    טאואר לא משתנה
    יוסף 30/04/2014 17:49
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הפריירים לא נגמרים אלא מתחלפים
    סגור
  • 5.
    המניה צריכה לרדת כל כך הרבה כדי לעלות קצת יותר ממה
    לא הבנתי 30/04/2014 16:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שהיתה? לא תודה
    סגור
  • 4.
    אני לא מבין את ההגיון בניתוח מניה דואלית
    אסף 30/04/2014 11:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    על פי הגרף בישראל שבפירוש רוב המשקל נמצא בארה"ב. מה גם שבמהלך ההידרדרות של המניה ירד שער הדולר בערך ב10%-15%....
    סגור
  • 3.
    tsem
    hgec 30/04/2014 10:34
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אין על טאואר והנהנלת טאואר,עסקים חוזים מצויינות וכו"ל אבל יבוא היום שכולם ישכחו ורא יזכרו בתלאות שהיו בדרך !ושם המשחק זה סבלנות! שיהיה לכולם ובהצלחה -:)
    סגור
  • 2.
    מחיר יעד 65 ש"ח (ל"ת)
    אני יודע מה אנ'אומר 30/04/2014 10:16
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 1.
    תודה על הניתוחים המקצועיים!! אין עליך!! (ל"ת)
    שמעון מהצפון 30/04/2014 09:14
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • בוודאי, עיין ערך
    ירון 30/04/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אודיוקודס (לקוחות התוכנה קבלו התראת קניה ב 2450 אג'), ביולייט (בפריצת 25 יהיה אכבר רווח) ואיך לא? הנסיכה כלל ביו (תוך מספר שבועות היא חזרה מעל 1500 אג'). כל אלו ציטוטים של גורביץ', איפ המניות האלו עכשיו, כולם רואים, נו, אז מה אתה אומר?
    סגור
  • קרא בבקשה...
    אייל שוב תודה 30/04/2014 20:38
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אם השתתפת בקורס שהוא לימד אז היית מבין שכדאי לחלק את ההשקעות (בערך ל5000-10000 ש"ח) על כ-5-10 מניות שמדשדשות הרבה זמן רצוי מעל שנה לרכוש אותם ("שגר ושכח") ולראות שהתאוריה הזו דווקא כן עובדת לדעתי בד"כ.. מומלץ בחום לנסות!!
    סגור
  • מתי טאואר תתחיל לעלות
    חיליק 01/05/2014 18:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק כאשר החברה תציג רווחים ריאליים וזה יהיה לקראת סוף השנה. המניה תנסוק ותוכל להגיע גם למאה דולר עם הזמן.
    סגור