18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ': "נראה את ה-s&p 500 ברמות גבוהות בהרבה" - מסמן שתי מניות יתר

המנתח הטכני של Bizportal מנתח את מדד מניות היתר ושתי מניות חמות מתוכו - "הדברים במעו"ף נראים מצוין" - צפו בראיון
 |  21
הזווית הטכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

21 תגובות ב-17 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
17 יוגב 13/04/2014 08:20 המירון הזה מצחיק אותי, מדבר כאילו זה משחק כדורגל.......
קורע אותי עם הפרצופים וההתלהבות שלו כאילו זה דרבי חחחחחחחחחחחחחח
16 ירון אליוט 12/04/2014 17:37 הכוונה כמובן לרמת 3920 בנאסד"ק ולא כפי שנכתב בטעות (ל"ת)
15 ירון אליוט 12/04/2014 11:23 רכשו מניות - התקון יסתיים ברמת 1920 בנאסד"ק
אל תקשיבו לאנליסטים ורואי השחורות. התקון יסתיים ברמת 1920 בנאסד"ק ויתכן שזה יקרה כבר ביום שני הקרוב בהמהלך יום היפוך. הנאסד"ק בדרך לשיא כל הזמנים וזה יקרה כבר במהלך גל העליות הקרוב (גל 5 של גל 3). לפנינו גל 5 מוארך שיחצה את תעלת המחיר הנוכחית....כלפי מעלה !!! לפנינו שוק שוורים מטורף.
אליוט גולד 12/04/2014 15:55 עד היום כשקראתי את דבריך ,עוד לא הייתי סגור לגביך...
עכשיו אני משוכנע שאתה שואף להצטרף למחנה הטועים באופן רישמי. עד היום זה היה על תנאי.. מה זה ה 1920 בנאסד"ק, מאין לקוח מספר זה? ראה את החירבוש שלך ב13. 6. ועוד רבות מתגובותיך עד היום שלא קלעו בשום צורה ומובן. הסתמכותך על קווים, ציורים, צבעים וקישקושים לרוב...מזכירה לי אדם מאוד נחמד ובעל מקצוע בחסד שפישל פעם בגדול ועכשיו עושה זאת שנית. אבל הוא באמת תותח. האם אתה ואנונימי חד הם. האם זה אתה שרשמת שיש לך 873 תארים שכלכלה זה רק אחד מהם?
14 חיים 11/04/2014 16:21 הסתכלתי על התאריך....
לא מבין ירידות בחול? איזה עליות אתה רציני.....
13 ירון אליוט 11/04/2014 16:16 יום היפוך
יתחיל בירידה וירכש לכל אורך היום
12 אנונימי 11/04/2014 15:14 לכל המגיבים בסוף תוכלו את הכובע
כל ירידה לצורך עליה . ואולי הפעם הירידות עמוקות יותר אבל במהרה נחזור לעליות גבוהות יותר
ר 11/04/2014 16:14 בסדר ....
בסוף...יש סוף....וכולם חולפים מן העולם... ביינתים , בסוף הירידות, אחרי 80 או יותר אחוזים, נסכים לאכול כובע(יש מעדן כזה בשלושה מישליין)ואז נחשוב על קנייה מחדש בחמישית המחיר. הבנת קושקוש? וחוץ , מה פרוש בעברית של המונח תוכלו!!!!!!!??!את הכובע. אתה לא מבין שוק, אבל עברית....נו טוב..אתה חמוד ובמבי אנונימי ומידי פעם מגיח עם שטויותיך.
11 אחת שמבינה א 11/04/2014 12:59 אייל גורביץ היקר, יפה שאתה כזה אופטימי
אבל דע לך דבר אחד הפעם אם אתה טועה, אתה חייב לקחת אחריות ולהתפטר, אני בטוחה שישנם לא מעט משקיעים ( ברור שאני לא אחת מהם) שמקשיבים לעצות שלך, הרי בכל זאת מדובר בכסף. .. וזה מאוד לא נעים..... שתהיה לך ולכל גולשי ביזפורטל שבת שלום ומבורכת וחג שמח!
א 11/04/2014 14:25 לבחורה היקרה
כבר כתבתי כאן על אכזבתי וכעסי...אבל יש מרחק עצום מטעות ועד הוצאה להורג בצהרי היום בכיכר המרכזית... סה"כ כולנו בני אדם וכולנו טועים. אל נשכח שאייל בחור עם הצלחות מרובות... אם הפעם טעה , זאת טעות בסדר גודל של ההיא מאז.....אבל, אני מעיז לדבר בשם הרבה קוראים, הייתי שמח שאייל ימשיך לכתוב ואף להצליח יותר... שבת טובה.
10 מנהל חשבונות בכיר 11/04/2014 11:47 תודה שהחזרתם את המודעה לפרונט
כי אתמול היא היתה באוויר רק כמה דקות ואחר כך נעלמה עד עכשיו. כניראה מסיבה שהיא לא התאימה בדיוק למצב. הכתבה תהיה נכונה מתישהו ושאלת המליון יורו היא מתי כל ירידה תהיה לצרכי עליות ושהמדד רק למלה להרבה שנים
9 שמואל לוי 11/04/2014 11:19 צריך להזהר
השיפוע השלילי של MACD ב-SP500 דווקא מצביע על ירידות שימשכו כחודש לפחות.
8 חיים 11/04/2014 10:52 מר גורביץ תשובתך ל 1 מס 2 3 4 בבקשה
כולם חוששים מעלאת הריבית.....ומימושים....עד לאן.
7 אני לא יודע הכל 11/04/2014 10:48 זה מתחיל להראות כמו נבואה שמגשימה את עצמה
כמו שזה נראה אחרי המפולת של אתמול אנחנו לקראת מכירת חיסול. השווקים עולים יותר מדי זמן על אדים, הכלכלות עדיין מקרטעות, סין נראת רע מאד, וכולם מחכים לתיקון. טכנאי לא מסתכל על כלום חוץ מהגרפים אבל החדשות שיוצאות יום יום לא מעודדות. ארה"ב הולכת לתיקון של כ 30% ותגרור אחריה את כל העולם.
6 ירון אליוט 11/04/2014 10:21 כל כל צודק
אנחנו נמצאים בתוך גל 4. הגל מהווה תנועת צד מתקנת ודי מטלטת עבור רוב המשקיעים. לא משנה אם אנו בתהליך בו נוצרת יתד שורית בתוך משולש שורי או סתם בתוך משולש שורי. בסופו של דבר טווח הדשדוש של התיקון הזה הוא 400 נקודות לערך ובסיומו יעפיל המדד מעל לרמת 4770 נקודות. אגב את התיקון המשמעותי נקבל בסיום גל העליות הבא אבל עוד חזון למועד.
5 עידן אדרי 11/04/2014 10:20 חוסר מקצועיות או תזמון לקוי
ראשית חשבתי שאייל גורביץ מנתח טכני ומשום מה ברדיו ובחדשות אומרים שהוא : "האנליסט של המדינה ?!" לא ידעתי שהוא גם קורא דוחות כפסיים וכו'... אמר SP500 מעלה - אתמול מדדים בחו"ל מינוס 3%. אמר אודיוקודס - אתמול מינוס 6.5%. אדון יוסי פינק אתה מנסה להכשיל את קוראי האתר שלנו ?
4 SOS99 11/04/2014 10:11 שרון מזרחי . השווקים בדרך למימוש !!!
אייל דעתי שונה ממך ואני אפרט: 1.נעילה מתחת ל-1840 ואי חזרה היום או יום שני ומתחיל תיקון ל-1740באנפי . 2. נסדק ירידה עד 4050-4000 ירידה בריאה. מתחת שינוי מגמה לירידות חדות . 3. מעוף- נגמר המומנטום ירידה מתחת ל-1400 תוביל ל1380 ואף ל-1350 . לדעתי הסיכון עלה -יש להזהר!!!
3 שורטים יאווילי 11/04/2014 08:35 אייל , איך אתה מדבר על עליות אחרי התרסקות 3% בנאסדק ?
מדוע לא לראות את התמונה הכוללת והיא שהשוק האמריקאי כל כך עייף שאפילו ללא טריגר וללא סיבה הוא נופל אחוזים רבים ומהירים. אפילו במשבר אוקראינה ומשבר סוריה המדדים בארהב לא נפלו 3% כמו שזה קרה ללא סיבה אתמול. זו בוודאות לא מפולת אך כנראה תיקון משמעותי ביותר. לפי הניתוח שלי SP יגע ב-1800 יעלה קצת ויירד לכיוון 1750. קחו מצנחים.
2 אורן 10/04/2014 19:28 אתה צריך אופטומטריסט דחוף או אינטגריטי לפחות להודות
שמנתח טכני גדול אתה לא .הניתוחים שלך מעצבנים ומסכנים אלו שלומדים ממך ,אגב הSP 500 יגיע ל3000 נק אחרי הירידות שאני כותב לך שבועות שזו המגמה בכל המדדים השונים ואתה אין לך אומץ להגיב .תקוע " הכיוון צפונה " חחחח בדיחה
1 א 10/04/2014 18:01 אייל היקר אני מודאג
...רק עכשיו סיפרו לי שיצאת היום ב 1300(די לא נהוג בבית סיפרנו באמצע היום ובצורה כה גורפת) בדיווח מיוחד ש S.P נראה לך ברמות הרבה יותר גבוהות ויכול לעלות שנים רבות הלאה... חיפשתי ברחבי האתר ולא מצאתי את הראיון, רק בחיפוש מעמיק הצלחתי למצאו.... מה קרה איילוש? מה הביאך לבהילות הזאת!? חבל....שבת טובה.
א 10/04/2014 20:21 אני מקשיב לראיון עוד ועוד
וכן לכל הראיונות בתקופה האחרונה. אני די כועס ואף מאוכזב. אני שואל את עצמי: מה קורה פה? מה? למה? אין לי תשובות...
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש