18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ': "המומנטום בשוק מתחזק" - מסמן 2 מניות חמות בת"א

המנתח הטכני של Bizportal מנתח את המדדים המובילים בארה"ב ובאחד העם. האם מדד מניות הביטוח מתחמם? - צפו בוידיאו
 |  32
הזווית הטכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-20 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
20 רועי 12/04/2014 09:59 למה המנחה צועק ראבק?!?
למה המנחה צועק ראבק?!? תורידו את הווליום זה בלתי ניתן להקשבה.
19 אורי 11/04/2014 12:14 גורביץ
גאוןןןןןןןןןןןןןן יום א 3% למעלה
18 קוף סגול 08/04/2014 11:40 מה עם טאואר גורבביץ? תפרסם לפחות התנצלות (ל"ת)
17 דן 05/04/2014 14:56 יש מצב
שמחר יוצפו האתרים בכל דיברי המומחים והטכנאים 'יכתבו על הצלחותיהם בצפי לירידות הקשות ועל זה שהודיעו בפרוש למכור .אפילו בנק לאומי צועק חודשים לצאת מהשווקים או לפחות להקטין חשיפה למכסימום חמישה עד שבעה אחוזי מניות והיתר להצבצר בטון.
16 טומי 05/04/2014 09:38 יום א' אדום לייט,הלונגיסטים גמורים. (ל"ת)
לא מחשיב לבלבולי מוח 05/04/2014 16:14 אדום כהה ולא לייט (ל"ת)
15 לולו 04/04/2014 23:43 וואלק איל
היד תומכת בסנטר לוק כמו האל היווני. גם ההוא פישל בגדול.
14 יוסי מרג'י 04/04/2014 22:44 בלל הפוסטמות אומרים כל הזמן להגדילפוזיציה
עכשיו אני רואה שבנק סקסו הסקסי הצרפתי דיבר על ירידות עד 35 אחוז. אז אני מתחיל לספור את השני אחוז ואני מבין שכולה ירד עוד 33 אחוז. שטויות קטן עלינו. נראה להם שאנו לא נישברים והולכים נגד הבורסה ראש בראש. וחוץ מיזה אייל הבטיח עליות אז מי המז'נון שיכול עלינו
13 ורדה 04/04/2014 22:22 אני לא מאמינה
בבוקר פימפמו לנו חוזים חיוביים. אירופה רצה אחריהם כמו עדר בהמות, השמש זרחה והציפורים צייצו. אפילו מר גורביץ סיפר על מצב פנטסטי והוסיף שהמומנטום ממש מתחזק. בעצם מה ה מומנטום והאם במקום המילה מתחזק, היה צריך לכתוב שאנו מקבלים חזוק. ממש לא פייר ולא הוגן. ומה יהיה ביום א עם הנסיכות כיל ובזק ועוד ועוד. האם יחתכו בבשר או שהמעופניקים אולי עוד יטיסו השוק. יש לי הרגשה שתצאנה כתבות של אנאליסטים וגרפיסטים שיוכיחו אותנו על זה שלא שמענו בקולם שהכל מנופח. ואולי המעוף יעלה 3 אחוז. נחכה ונראה.
12 יבורסקי יפים 04/04/2014 21:51 אני חושב
שהיום שה רק הפתיח של מה שעומד לקרות. אני חושש שביום ראשון נההלי תיקים, קרנות, סלים, קופות ישפכו לחור הצר ים הצעים ויכול להיות שישו ושימחו. קראתי עכשיו את רוב המאמרים הנהדרים שהבטיחו הרים וגבעות. קראתי את הניתוחים היומיים של אייל, ואני משתומם בדיעבד איך כשלו הגרפים. איך יתכן שכזאת. האם הגרפים שולטים בנו או אנחנו משתמשים בהם ככלי עזר. השיטה שלהם ממש התחרבשה, וכמה שחשבתי שהם הזויים, עכשיו אני בטוח.
11 יום טוב רחמו 04/04/2014 21:42 אני שומע את הראיון שמצורף לכתבה שנראה שבוצע ב 8 בבוקר
העליות של אמש בשווקים יחד עם החוזים החיוביים...הביאו לשני הבחורים הנחמדים מעין שיכרון חושים ובטחון אפילו שחצני בדבריהם. הם לא הביטו ימינה ושמאלה וחשבו או קיוו או בעצם היו בטוחים שמה שהיה הוא מה שיהיה. מצד שני , אני רואה את התפאקות השווקים שכה פחדתי מהם, אבל, חלק מהשאננות אחזה גם בי. החברים גם נתנו לי להבין שכן לעולם חוסן. אני רואה מה קורה וניראה לי שהראיון היה בזמן ומקום אחר. אין שום קשר בין הראיון למתרחש. ממש גבינה מול בשר. למזלי, ככל שאייל במשך הזמן האחרון העלה את רמת הודאות של השווקים עד למצב אבסורדי. עשיתי מעשה ובמעוף שער 1400 לערך חיסלתי 35האחוז מהתיק. 24 אחוז חיסלתי כבר ב1393 לערך.עכשיו אני תקוע עם 44 אחוז מהתיק ואני די חושש. לצערי כל המומחים, הבנקים, בעיקר בלל וכו..לם דחפו אותנו פנימה כמו עדר בהמות. מעטים, גם פה באתר ממש התחננו....החוצה...החוצה...
10 אברטון 04/04/2014 21:16 כבר מהבוקר שהעלתם כתבה זאת
שיגרתי עם חברי (100) וכן הרב ימיני הרבה התראות על שעומד להתרחש. לא פירסמתם אותם וחבל. היה לנו הרושם שאתם מדללים התגובות מכיוון שלא התאימו לתאוריות שלכם בגיבוי גרפי אייל. לדעתנו ,ולמיטב ידיעתנו, אתרים מהמכובדים בעולם והיוקרתיים שבהם, לא נוהגים כך. הם מצנזרים תגובות עם" מילים לא יפות " מה שאתם, דווקא את זה לא מקפידים לעשות. בינתיים ערב טוב.
9 זאביק 04/04/2014 19:40 וואלה התחרפן להם המוח
כזה דוח מצויין ומצב נבדר באמריקה והייתי הטוח שימריא היום שלוש אחוז ומה הביאו לנו הפסיכים. וואחד ירידות כאילו מת העולם. מה הדאווין שלהם. אני נכנס עכשיו באמא של הנסדק וקונה בכל הכסף ממכירת הדירה. ניראה אותם גברים ממשיכים להוריד. אקרע אותם פסיכים
8 דוקטור אברטון 04/04/2014 18:22 אתרוש....כמו שג'מעת ה100 מכנים אותכם בחיבה
העלנו מהבוקר הרבה תגובות שניראות בעליל חשובות. אז נא בטובכם פרסמו... ואני חושב שאפילו טעיתי במילה מקנא וכתבתי עם ה במקום א. ומה שמצחיק שמזכירתי האמרקאית שלומדת שפות באונ' וגם עברית...תיקנה את טעותי אם באמת נעשתה. ( סיפרתי לה ) מה לעשות...5 שנים בגלות בקליפורניה גורמות לטעויות כתיב וזה מצער. בשנה הבאה אחזור סוף סוף ואמשיך הקריירה בטכניון. בהמשך לכתיבותינו היום...המצב חרבונה...שימו עיין בוחנת...
7 ד"ר אברטון המשך 04/04/2014 17:18 ל ז ת ש תגובה 4 וילד 5 ו 6...
הייתי מת להיות מסוגל להרגיש ולהשתטות כמוך ולהרגיש כמו ילד,,,זה אמור להיות שיא האושר וגם הרב ימיני חברינו סיפר לי על התופעה שבורכת. אבל, אל תשכח שאתה "ילד" גדול כבן 52 ..ואף היגשמת את החלום של האמא הפולניה לראות את בנה כרופא ועוד פסיכיאטר וחוקר מוח פרופסור.......יאללה חמוד..מת עליך...נדבר בחצות של אזור מיקומך אי שם....ביי ושבת טובה ונהדרת.
6 ילד חכם ואפילו גאון 04/04/2014 14:51 אם אתם מעוניינים לדעת מה הולך לקרות אז:
1)בידקו את גרף ההתנהלות של המדד השוויצרי החל מאמש בשעה 1535 שעוננו ועד היום בשעה 1626 שעוננו וקבלו ים נתונים. 2)ראו את תמונת הגברת יאלן בגלובס. נתחו את שפת העיניים שלה ושימו לב לזווית מאד מסויימת במפגש בין שפתיה. מי שמבין בקריאת פנים לפי שיטת gctuyh יקלוט נתונים מדהימים.==+
5 ילד חכם ואפילו גאון 04/04/2014 14:16 כשאהיה גדול אני חולם להיות :
כבאי . שוטר .טייס . רב בבית כנסת. מורה בתיכון או, הכי רוצה להיות בחור שעושה כתבות טכניות באתר מצויין כמו ביזפורטל וכך אהיה עשיר מאד. אכתוב כל יום כתבה שעליה אקבל 25000 שקלים. ואז ארוויח בשנה 9125000 שקלים לפני מיסים ומעשרות לעניים. אוכל לקנות דירת 4 חדרים בפ"ת ואסע בסובארו דנדשית ואהיה נשוי למלכת היופי של שכונת פג'ה בעיר. שיא השיאים של האושר הצרוף. רואים איזה חלומות נהדרים יש לילד כולה בן 5 מגן שושנה.
4 ז ת ש 04/04/2014 12:49 למחבר הכתבה הנחשב
בשעה 16.11 תגענה אלי חדשות בקשר לכיוון השווקים. אנסה להעבירם לכאן. כן..וזה ממש לא קשור לנתונים של 15.30 שבם יחרצו גורלות בגין דו"ח תעסוקה כזה או אחר. ואני שואל: היש מצב שהשווקים יגיעו עד אין סוף או לשם שינוי לשמיים? אם תשובתך חיובית, אתה משוחרר מלענות.
ז ת ש 05/04/2014 18:30 הנתונים שכתבתי כאן
והעלתי בדיוק ב 16.11 היו נתוני זהב בזמן אמת והיו יכולים לעזור רבות. אבל, האתר , כהרגלו מצנזר תגובות(כתובות בצורה מכובדת) שאינן מתיישרות בדיוק עם המלצותיהם. זה לא מכבד אותם. וטרם ניתקלתי בתופעה מבישה כזאת אף באתרי ענק נחשבים בעולם.
3 טבע ונאוי 04/04/2014 11:27 ירדו ביום א - התיקון מתחיל אחכ שווה קניה .
טבע אני לא אקנה גם אם היא תרד מניית זבל
2 קליפ 04/04/2014 10:17 סטטי לקח פורום שלם לשורט הזוי
בזמן שכל יום עולים וחוגגים כל הניירות....ס.ט.א נתקע בשורט ללא הסבר ויכולת תימרון
1 נועםדבורה 04/04/2014 09:00 לאייל גורביץ
אייל בוקר טוב אני אשמח עם תנתח בבקשה את כיל ותתייחס אולי לכל מה שקורה מסביב לרותם אמפרט לקרטל .... תודה ושבת שלום
יורם 05/04/2014 16:43 בדיוק
מצאת את מי לשאול?
המומחה 04/04/2014 18:47 כיל תדשדש בין 2800 ל 3000 בשלב זה - התלבשו לנו על החברה (ל"ת)
לנועם דבורה 04/04/2014 09:28 כיל ורותם
אייל לא ינתח מה קורה מסביב לרותם אמפרט כי הוא מנתח טכני. האפשרות היחידה היא שרותם אמפרט תיסגר. שרת הבריאות הזאת היא אשת מדנים עוד מתקופת היותה ר"ע בהרצליה שם שמחו שהיא עזבה. התוצאה היא סגירת המפעל ואלפי מפוטרים. כיל עוברת תקופה קשה . תחכה בסבלנות שהיא תעלה . אין סיבה שהיא לא תעלה. היא מגלמת כבר את כל הבעיות שיש בסוף היא תעלה והרבה. תפסיק כבר לדאוג ולהילחץ. כבר קנית אז חכה בסבלנות . המניה תעלה זה בטוח. בקרוב היא תונפק גם בנסדק. הנהלת כיל חכמה והיא עושה את הדברים נכון. כמו גם רכישת אלנה פוטאש האתיופית היא פשוט תעבור לכרות אשלג בחול הרווחים אולי אף יעלו. זה ישתלם יותר מאשר לכרות בישראל. מי יודע אולי הם גם ימכרו את כיל לאיזה יהודי עשיר. (זכור כי אסור פה למכר לגויים) ואז תעשה אקזיט . לדעתי המדינה טועה ביחסה לכיל אבל לפיד עקשן וטיפש וכבר נאמר טיפש זורק אבן לבאר אלף חכמים לא יוציאו אותה בקצור חכה בסבלנות. אין לך ברירה או תקפוץ מגשר.
דרקולה 04/04/2014 12:25 שרון
1)שרת הבריאות ממש לא אשת מדנים. 2)בהרצליה מאד הצטערו על עזיבתה. 3)יש סיבה שהיא לא תעלה. 4)אינה מגלמת את כל הבעיות. 5)איך אתה מעז להגיד למודאג הסידרתי שהיא תעלה בטוח. 6)מה פרוש למכר? 7)מי אמר שאסור למכור לגויים? שטויות. 8)המדינה ממש לא טועה ביחס לכיל. גם אני רוצה משאבי המדינה במתנה. 9)לפיד ממש לא טיפש. עקשן הוא כן? 10)אני הצלחתי להוציא אבן כזאת מהבאר ואני חכם בוגר בית ספר עממי קשת באופקים בהצטיינות.
לשרון 04/04/2014 14:02 על אפך ועל חמתך כיל תעלה.
סעיף 1 , 2, - אתה טועה סעיף 3. 4.- שטויות סעיף 5, 6, - אכן תעלה ולא למכור. סעיף 7. - תשאל את שלי יחימוביץ היא לא מרשה סעיף 8- המדינה אכן טועה ותגרום לפיטורי עובדים בכיל ורותם זאת כבר עובדה. סעיף 9 - לפיד אכן טיפש תשאל את כל הכלכלנים. אלא אם כן אתה זה שמייעץ לו ולא מוכן להודות בטפשות. סעיף 10 - אם הצלחת להוציא אבן מהבאר זה רק בגלל שהבאר היתה בגודל של שלולית. קפיצה מגשר זה יהיה בקרוב ספורט לאומי בישראל אז אתה בעד יצוא גז או נגד גם זה אוצרות המדינה . או שאתה רק נגד כיל. ואם אתה מצדד בשרת הבריאות אז לא ברור לך שצריך לפטר עובדים או שמא אתה בעד להעלות מיסים ולתת לעובדים שם הבטחת הכנסה של 20 אלף שח לחודש?
דרקו החמוד 04/04/2014 16:29 לא ענית לי
1)מה פרוש "למכר"? 2)למה אינך רושם שימך ורק באמצעים טכניים אני מגלה מי כבודך? 3)מה פרוש תחכה? חייב להיות חכה בציווי. 4)מדוע אתה קורא לזב חוטם להתאבד? 5)כיל אינה יכולה להיות מונפקת בנאסדק...היא אינה חברת טכנולוגיה. 6)אתה בחור טוב, אבל, הבנתך בכלכלה לקויה. 7)זה ממש פשע להחזיק מנית חברה שנחתכה 50%... 8)כיל תרד עם כל השוק. 9)עלה והצלח.
דרקו הרומני המשך 04/04/2014 12:31 אגב דרקולה הוא שם המשפחה בת"ז.
11)מדוע אתה מציע לילד שאולי יקפוץ מגשר? הוא עלול לחטוף שריטה ולהזדקק לזריקה כואבת.
אני חושב 04/04/2014 19:18 שיש קצת ירידות
אבל כל הזמן טוחנים לנו את המוח ואפילו תותחים כמו אייל שכל ירידה לצורך עליה. אני מאמין לו בעיניים עצומות. אבל, כל ירידה של כמה הוא לא אומר... אם היתה ירידה של 2 אחוז אחרי כל עליה של 10 אחוז, הייתי מבין ומקבל. אבל, אם עלה והירווחתי נגיד 30 אחוז ואז יירד כ 25 או 30 או 80 ואני אהיה תקוע בפנים...משמעו שאכלתי זרנוק ארוך כמו הגלות....בקיצור התחושה שכל ירידה לצורך עליה זאת שטות מוחלטת ומערבבת לנו את המוח..
דרקו יקירי 04/04/2014 18:00 אם אתה רומז להפסד שלי בכיל ועוד 50%? אתה טועה
למה50%? . ההפך הוא הנכון ! תתפלא. !
כיל 04/04/2014 17:50 מתכננת רישום כפול בבורסה זרה . (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש