ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ' מנתח 3 מניות שרשמו ראלי ארוך ונמצאות בצומת דרכים - זמן לצאת?

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס ל-S&P 500 "אין ירידה במומנטום, קברו אותו הרבה פעמים והוא ממשיך לעלות" - צפו בוידיאו
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    גוריביץ
    מועלם 15/03/2014 19:12
    הגב לתגובה זו
    29 1
    תכריז רשמית על מפולת או קריסה או התרסקות או ירידות 73.786% ותיצא גבר גבר. אתה יכול גם להכריז מהפך כמו 1977 וציצא אחלה בעולם. היידה ילן, היידה שרה, כל הכבוד ללפידוש ויחימוביץ וגוריביץ.
    סגור
  • 18.
    ואי אפשר כמובן בלי "קסמים", נסתר על חושי ועוד...
    איצ והח 15/03/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
    29 2
    ב 09.03.2014 כתב הרב ימיני תגובה במדור הטכני של אייל. לאוהבי הצבעים שאיתנו ובעיקר לבחורה היקרה שמלינה לעיתים על צבעים.... תגובתו של הרב זכתה עד כה בכ 130 סימונים ירוקים(שאף ממשיכים להתרבות!) ואז יש שתי אפשרויות: 1)הדברים היו כה חכמים ומעניינים שאנשים זיכו אותו בסימן חיובי. 2)אי שם באחת הכתבות האחרות במרחבי האתר הושתלה הודעה קצרה ולא מחייבת שגרמה בעמימותה להרבה אנשים יקרים לסמן לרב את הסימן המבוקש! דיברנו מעט על :THE POWER OF THE BRAIN שמי ששולט בנ"ל עשוי להשפיע על תופעות שונות ומשונות! כתבתי בכוונה תחילה: "עשוי" מכיוון שנוטרלה חד משמעית האפשרות שהשיטה עלולה לגרום לרע......שבוע מבורך.
    סגור
  • 17.
    כבוד הרב
    איצ והח 15/03/2014 10:33
    הגב לתגובה זו
    33 1
    בסיורים הרבים ברחבי הארץ והעולם, אנו פוגשים אנשים נפלאים. אנו מאד אוהבים את שוק הכרמל על מיגוון האנשים הנימצאים שם, גם מוכרי מרכולתם וגם קונים ואף סתם סקרנים כמונו הבאים להתענג על הצבע, הריח, הקולות והטעם הנפלאים. זכינו להכיר את האדון ימיני שמוכר, נותן ומחלק מרכולתו...לאיש איש ויכולותיו! רב בישראל, צדיק גמור, ידען מופלג בתורה ובכלל בכל מה שקשור לעם ישראל בכל הזמנים! מקובל ומבין סוד. אומצנו על ידו והוא אימצנו ונוהג להרביץ בנו תורה ומחשבת ישראל. פרופסור אבירם שלי, אף טוען, שהוא אשף השקעות בשווקי ההון בעולם...ראינו ביצועים שלו ב30 שנים האחרונות ונידהמנו...! כמה בתי כנסת וסיוע לניזקקים כבר תרם והרים בשנות פעילותו!
    סגור
  • 16.
    תהיות
    איצ והח 15/03/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    32 1
    יש המוני מביני עניין(או שלא) אשר ממשיכים להמליץ על השווקים שנמצאים במצב קשה ואף בשעריהם לא הגיוניים. העולם לא מבין שזמנים השתנו! אט, אט גוברים הקולות שמדברים על שער 6000(ואף פחות) שיגיע עם התפוצצות אם הבועות! מנהלי קרנות, קופות, כלכלנים, אנליסטים, דודו הולצמנים למיניהם, בנקים(לאומי, הגדל פוזיצית מניות) אנשי הטכני והגרף שלא נותנים לעובדות לבלבלם...ועוד רבים וטובים(או שלא) שכנראה ניזונים מפימפום אם הבועות! מנגד, מעטים הצועקים: "צוק ענק לפנינו, ואנו עומדים להתנפץ עליו!" נחיה ונראה.....
    סגור
  • הכוונה , כמובן, לDOW JONES
    איצ והח 15/03/2014 11:00
    הגב לתגובה זו
    35 0
    שווי של 30 החברות הוא קרוב ל 5 טריליון$! שמענו השבוע הרצאה(ברומא) של איש ברוך כשרונות שטוען שהמדד יעמוד על 5000 במהלך 2016! ימים יגידו!
    סגור
  • 15.
    אתרוש
    א 14/03/2014 22:38
    הגב לתגובה זו
    32 0
    להעלות שנית או שטובי הסייבריסטים שלי יעלו זאת....
    סגור
  • 14.
    המשך
    איצ והח 14/03/2014 17:27
    הגב לתגובה זו
    33 1
    ..השווקים, מבחינתנו, יכולים לעלות עד לשמיים...(לא בטוח אפילו שהרבה הרבה פחות מזה)מהרגע שהוחלט...נועלים רווח וניכנסים לפוזיציות אחרות לחלוטין...אנו בעניין היציאה כבר למעלה מחצי שנה , מאז אנו כותבים כאן! (וכן, יש מניות שעלו עוד כמה אחוזים "והפסדנו"את האחוזים...אבל, ב"ה לא מתלוננים!
    סגור
  • 13.
    סייקל(מחזור) עולה של 5שנים שהחל ב09.03.2009...
    איצ והח 14/03/2014 17:11
    הגב לתגובה זו
    69 0
    הסתיים לאחרונה! אנו סימנו את ט"ו שבט(בלי קשר לחג) 16.01.14כיום היפוך סופי..ופעלנו בכל הצורות והאמצעים. מי שהוביל אותנו הם פרופ. אבירם שלנו וצוות חבריו במחלקה הכלכלית, ואנו מודים להם..ובעצם על 30 השנים האחרונות!
    סגור
  • 12.
    ידידות
    פיבונצ'י 14/03/2014 13:57
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אייל גורביץ, חבל שאתה לא מגיב על תגובות טכניות וענייניות של הקוראים ( כמו למשל משה שלום מגלובס.) הגבתי כמה פעמים ובקשתי התיחסותך, והתראתי מלפני יותר משבוע על מימוש חד בשווקים וציינתי שבגרף השבועי של ה S&P500 הRSI14 וגם MACD במגמת ירידה לעומת נכס הבסיס שעולה ושובר שיאים, דבר המסמן ב יותר מ 90% סיכוי למימוש ויתכן מימוש חד ( ואולי שינוי מגמה שאת זה רק בהמשך נדע ). בצעתי אותו ניתוח על ה DAX ובאמת הוא מתקן מ9700 ל 8900 ( ירידה של מעל 8% ). אשמח לתגובות או דיון מהקוראים, אם מדיניות האתר ושל גורביץ לא לענות לתגובות ענייניות. אגב אני מסכים עם ניתוח גורביץ שהמגמה הראשית היא עלייה אך יש אנדיקטורים טכניים חשובים שאף גורביץ מלמד אותם שעשויים להראות פן נוסף והפוך להנחת העבודה של עליות, עליות ושוב עליות.
    סגור
  • 11.
    פוקס תמשיך לעלות כנס גורביץ ותלמד......
    אביחי 14/03/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 7
    פוקס נסחרת ב1.3 מיליארד שקל. ההון העצמי הוא 500 מיליון כאשר ההון העצמי יגדל השנה ב50 מיליון שקל לפחות. פוקס תסיים את השנה ברווח נקי מינימום ובמקרה הכי גרוע ב105 מיליון שקל כאשר השנה היא בטוח תחתום הסכמם עם עוד 1 או 2 חברות או שתיכנס שותפה לחברה כמו שעשתה עם ללין. ובגדול פוקס הולכת להביא ולהיות שותפה בשנתיים הקרובות של עוד 2 חברות לפחות. מה גם שהיא פותחת השנה עוד 80 סניפים למותגי הקבוצה אז תבין שניתוח טכני זה שטויות וניתוח כלכלי זה מעולה. שיהיה שבת שלום ובהצלחה
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    3500 זה השער המידי בניר כ10ד לא פחות אפילו באגורה
    למבינים טאואר 14/03/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
    5 9
    הערכות טאואר השנה תעלה לשער 6000 בין 16 ל18 ד זה הניר עם הפוטנציל הגדול ביותר לפריצה ויש לו על מה עסקה חזקה אחת וגל של שורטים יומרו למניה שיקפיץ אותה חזק הדרך למעלה ברורה וחזקה המחזורים עצומים ויש קונים במחיר הזה שבת שלום
    סגור
  • 3500 זה שער של לפני 1.5 שנה - השער הנוכחי בדיחה
    אריק 16/03/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אנו חוזרים לשער של שנה וחצי אחורה. מאותו זמן קופת הגמל המנייתית שלי עלתה קרוב ל-25%. שזה מקביל לשער של 4500 לפי אותו תאריך . אז להתלהב משער כל כך נמוך אין סיבה.
    סגור
  • 9.
    שימו לב המשביר לפני דהירה יש שם איסוף (ל"ת)
    אנונימי 14/03/2014 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 19
    סגור
  • על טאואר וכלל ביו אמר לא לנגוע בשניהם לפני חודשיים
    גורביץ 14/03/2014 18:46
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מאז שאמר לא לנגוע המוסדיים עשו הפוך
    סגור
  • 8.
    מה עם טאואר?? (ל"ת)
    אמיר 14/03/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • טאואר
    מוטי 14/03/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לפני כחודשיים גורביץ אמר לא לגעת בטאואר.
    סגור
  • 7.
    קשקשן לפני כחודש אמר לא לגעת בברינסווי מה היום הואאומר? (ל"ת)
    דוד 14/03/2014 10:25
    הגב לתגובה זו
    41 2
    סגור
  • 6.
    גורביץ עושה סטנדאפ קומדי חדש . (ל"ת)
    בא 14/03/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    27 5
    סגור
  • הוא פשוט אינו יודע
    יענקל מנהל בכיר 15/03/2014 17:48
    הגב לתגובה זו
    28 0
    איך לצאת מהדהרה הלא נכונה שלו קדימה, קדימה. הוא ממש יודע שהמצב בטטה, אבל, לשנות דעה כרגע, מדירה שינה מעיניו. הוא הכניס עצמו ללופ(סחרחרה, שכפתור הבלימה נשבר)
    סגור
  • 5.
    עולם
    מלחמת 14/03/2014 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 5
    בפתח , יכול להתרחש כל רגע ורגע......בגלל טעות מכל צד שהוא.....לא כדאי להפתח (להתפס !) למקרה כזה עם ניתוח טכני מבריק ככל שיהיה....אפילו לא מלחמת עולם אלא מלחמה מקומית באירופה שיכולה בקליי קלות להפוך למלחמה של כולם בכולם....אם להסתכל על ההיסטוריה באירופה , כל המלחמות היו בין רוסיה לגרמניה.....שם השנאה הכי חזקה ואף צד לא יוותר לצד האחר.....זה חומר למחשבה....
    סגור
  • 4.
    ?????!!?????
    14.03.14 14/03/2014 09:11
    הגב לתגובה זו
    32 1
    קיווינו, יחלנו, ציפינו, פיללנו....
    סגור
  • ומי לא בא?
    14.03.14 16/03/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
    25 0
    גוריביץ התותח.
    סגור
  • ?!?
    14.03.14 14/03/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
    31 1
    אין כל קשר בין ירידה לעליה ובין עליה לירידה וזאת בהרבה מקרים ולא דווקא בבורסה.
    סגור
  • ??.!??
    14.03.14 14/03/2014 10:00
    הגב לתגובה זו
    34 1
    ..כל ירידה ..לצורך עליה..? משפט אווילי בעברית בעיקר, שלא מביא מסר או משמעות, סתם גיבוב מילים.. גם הברסלבים טוענים שחייבים לרדת..על מנת לעלות חזרה..ואנו שואלים אותם: "האמנם, אולי מקומך ביקום טוב וסביר ויכול לעלות מכאן עוד ועוד מבלי לרדת... וחוץ..מאי נפקא מינה(ארמית) יום טוב.
    סגור
  • הנושא של כל ירידה היא לצורך עליה...הבל הבלים...
    14.03.14 14/03/2014 14:45
    הגב לתגובה זו
    32 0
    שהרי הירידה יכולה להיות 0.0000001% ואז עליה..ואז? הירידה יכולה להיות 7% ואז עליה..ואז? הירידה יכולה להיות 57% ואז עליה..ואז? הירידה יכולה להיות 99.999999% ואז עליות מטורפות.....ואז? משמע, המשתמש במילים האלו צריך לשים אותם(אם בכלל) במקום נכון..בזמן נכון..במינון נכון..בכוונה ואף הכוונה נכונים..ובכל מקרה לתת נ"צ, איפה, כמה, למה, איך ועוד..! אוקצור(יעני בקיצור, הסבר פניך לתייר)
    סגור
  • ב סעיף 4 ותגובותיו...
    9וח6ל93הממי678נעטו66 16/03/2014 21:21
    הגב לתגובה זו
    24 0
    מסתתר נתון מיוחד ורב עוצמה! הוא עשוי להשפיע על תופעה, מהלך, התפתחות או תוצאה!
    סגור
  • 3.
    סדרו לנו מחיר כניסה לפרוטרום כי יקר לנו קצת .
    במילים אחרות 14/03/2014 09:04
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ברור שיהיו כאלה שימכרו ויפסידו. בדיוק כמו שיש כאלה שמעיזים לקנות דירה במליון שח משכנתא
    סגור
  • 2.
    השוק לפני מימוש של 5 אחוז
    שרון מזרחי 14/03/2014 08:40
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לדעתי השוק לפני מימוש של 5-8 אחוז . במידה ובאסנפי רמת 1850 לא תחזיק אנחנו בדרך - -1760-1800 . שם כדאי להתחיל לקנות מניות טובות.
    סגור
  • אל תהיו תמימים אחים.
    יענקל מנהל בכיר 15/03/2014 17:42
    הגב לתגובה זו
    27 0
    12000 בדאו בתור התחלה, זה ממש לא מילה גסה. אם באפט מתחיל להתקשקש שאינו פוחד מנפילה מחר, יש לי פרפרים בבטן שהוא מבין שהבומבה לא רחוקה.
    סגור
  • מסכים, מימוש בשווקים קרב ובא
    פיבונצ'י 14/03/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בצעתי כמה ניתוחים על המדדים המובילים. S&P 500 ' DAX והמעוף. ( בנתיים הDAX ) התממש ביותר מ 8% לדעתי הSַP בדרך ואנחנו עם המעוף אח"כ או במקביל.
    סגור
  • אז מה יהיה?
    חו8חן98וטיח87מצחו87ן 16/03/2014 21:35
    הגב לתגובה זו
    19 0
    אתה נכנס לפינה מסוכנת של ראש בראש עם מר גורביץ! אתה צודק....אבל מה נעשה עם איילושמ העקשן?
    סגור
  • לפיבונצי
    דדון 16/03/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הפוזיציה לוחצת אחי ??
    סגור
  • אם השוק היה בדרך למימוש הבלגן ברוסיה היה הגורם
    ממש לא 14/03/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השוק חזק או הבררות למשקעים בריבית אפסית היא מניות המדד בדרך 1450 עם הדופק לעבר סין יום טוב
    סגור
  • 1.
    כמה שקוף שרוצים שהמניה תרד - ניתוח בן יום אחד פשוט
    פרוטרום 14/03/2014 08:33
    הגב לתגובה זו
    5 3
    עלבון לאינטליגנציה של המשקיעים. כולם מתגייסים להוריד את המניה כנראה מישהו רוצה לקנות בזול ולא הולך לו. פורטרום שער 10000 על פי בני דקל מאיגוד. מי שמוכר יפספס את המניה כי היא תעלה חזרה מהר!!!!מישהו מעוניין במניה מאד מאד ומגייס את כולם לעזרתו.
    סגור