ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ': "המגמה בשוקי המניות - מאוד חיובית כרגע"; מסמן 2 מניות בת"א

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס ל-s&p 500 ולמעו"ף ובוחן שתי מניות נדל"ן מעניינות מאוד בבורסה בת"א - צפו בוידיאו
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    אני תקוע עם שופר סל שער 1490 בנק לאומי שכאמור 1600 מלי
    יופיטר שוקי הון 14/03/2014 19:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רסון שער 9700 bcom שער 6200 !!! הצילוווווווו לא יודע מה לעשות הן לא זזות מעיקות על התיק ופעילות שלי !
    סגור
  • 11.
    למגיב 3 - אייל טועה אך הטעות שלך חמורה בהרבה
    ירון אליוט 09/03/2014 18:32
    הגב לתגובה זו
    1 36
    אתה אכן צודק ש "יש מקום לעוד כמה שברירי עליות". אבל אייל צודק לגבי הטווח הארוך ואתה טועה ומטעה והטעות שלך מהותית יותר. התיקון (כן זה יהיה תיקון) ממש בפתח - עניין של מספר שבועות. הפעם זה לא יהיה תיקון מצחיק רק של5% אלר של יותר מ 20% אבל זה יהיה רק תיקון. בסיומו מדד הנאסד"ק ישבור את השיא של כל הזמנים. ד"ש לחברים באקדמיה.
    סגור
  • לירון
    יפת מדר 09/03/2014 20:20
    הגב לתגובה זו
    12 1
    האם מצב של 20% ! שחמישית מהתיק נעלם לפתע..הוא דבר קל ערך בעיניך? ואם זה גולש ל 22, 24, 26...? צא קצת מהגרפים שאתה אפוף בהם והבט סביבך על המצב הקטסטרופלי בעולם מכל הבחינות. אני סתם כלכלן ורו"ח פשוט והמיספרים של החברות והכלכלות ממש מבהיל...
    סגור
  • ליפת מדר
    ירון אליוט 10/03/2014 09:30
    הגב לתגובה זו
    1 8
    למה ש 20% יעלמו ולא תרוויח 20% בירידות ? מעבר לכך בעייני הראיה החשובה היא הראיה ארוכת הטווח. היסטורית המדדים תמיד התריעו על שינוי מגמה לפני שהיא קרתה בפועל בעולם האמיתי. מעדיף להישאר תקוע בגרפים ולדעת מתי התהפכה המגמה (לפני מעט יותר משנתיים) ולדעת מתי לשנות פוזיציה (ממש בקרוב). בלשון דומה לשלך אומר כי רצוי להביט מעבר למספרים המבהילים שאתה רואה בספרי החברות וזאת דווקא לנוכח המיני מפולת הקרבה כי העתיד ורוד מאד.
    סגור
  • 10.
    הכיוון הוא עליות אלא אם כן יהיו ירידות (ל"ת)
    עוף החול 09/03/2014 16:41
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 9.
    עליות? (ל"ת)
    אולי בשורט? 08/03/2014 19:50
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 8.
    דקותיים לפתיחה והחוזים עדיין משתוללים
    איצ והח 07/03/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    40 4
    בגלל הנתונים הנפלאים ובגלל הכלכלה הנהדרת... העולם השפוי חדל אט אט , אבל בביטחה, להאמין ליאנקים... יש מצב שהיום....יתנו בראש..........!!
    סגור
  • 7.
    גורביץ צודק . (ל"ת)
    יוסי 07/03/2014 16:25
    הגב לתגובה זו
    6 37
    סגור
  • 6.
    צדק לגבי איזיציפ. צודק לגבי אלוני חץ. וצודק לגבי אל על
    גורביץ המלך 07/03/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    4 22
    שער 80 או 85 זה רק עניין של זמן.
    סגור
  • 5.
    אייל אבקש הבהרה
    דני מירושלים 07/03/2014 11:24
    הגב לתגובה זו
    34 4
    בכותרת של המאמר מופיעים פעם אחת: "המגמה בשוקי המניות מאד חיובית כרגע" ופעם מופיע : "נדל"ן 15 ימשיך בכוון צפון". הן אמנם קרובות אבל איזו הנכונה?
    סגור
  • טען עוד
  • ועכשיו נוספה כותרת
    דני 07/03/2014 13:00
    הגב לתגובה זו
    45 3
    "הכיוון הוא עליות". איני מתייחס לתוכן. אבל, מה פשר השינויים בכותרות? יש מסר שאני לא רואה?
    סגור
  • 4.
    אלוני חץ בחירה נכונה
    איתמר,ירושלים 07/03/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    4 36
    ובמקום אירפורט שכבר בשיא כדאי לחשוב על אלרוב / שיכון ובינוי ואולי גם על ריט 1
    סגור
  • 3.
    אייל
    1........120 א.....ת 07/03/2014 09:52
    הגב לתגובה זו
    27 5
    ...אתה בחור נפלא. אך, לא נותן לעובדות לבלבל אותך! הזחיחות, ההיבריס והארוגנטיות(כמעט מילים זהות) יהיו בעוכריך! אתה נמצא כרגע (בדיוק)באותה סיטואציה אבל הפוכה של ההתעקשות על שלושת הספרות המיתולוגיות . דווקא מירון (המג'עג'ע טיק טק) מנסה להכניס מעצורים בשטף דיבורך ומזכיר לך(פעמיים) שאנו באזור שיא, ואף אומר שיש קולות בועה ולא מעט.... לדעתנו, הכתבה באה בדיוק בשפיץ שמימנו יש(אולי) מקום לעוד כמה שברירי עליות, אך, הדרך חזרה תהיה אכזרית. שבת מבורכת לשניכם.
    סגור
  • איציק ואבירם אחים חברים יקרים שלי ושל המחלקה שביקרתם
    ד"ר אברטון 07/03/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    20 1
    חברנו המשותף פרופ. שילר מכין עם דוקטורנט שלי כאן בקליפורניה ברקלי עבודה על שווקי ההון. ראיתי חלקים שטרם פורסמו עדיין וזה נראה לא מלבב במיוחד... מה שציינתם לגבי אייל, מתאים לרוב מנתחי הטכני שאני מכיר. היחיד שיוצא מן הכלל הוא חברכם הבריטי שמתריע מזה מספר חודשים על......יאללה..כל טוב.
    סגור
  • ד"ר אברי היקר המשך
    איציק והח 07/03/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
    19 1
    גם פרופ. אבירם שלנו מרכז במספר אונ' ואף בHARVARD וב STANFORD מזה תקופה ארוכה יחסית את העובדות המצביעות על צירוף נסיבות כה חמור וקשה שעוד לא היה מעולם..! צירוף של כלכלות חולות, קולות מלחמה בין הגדולים, מלחמת מטבעות קשה, בנקאות ברחבי הגלובוס ובעיקר באירופה עם חובות שיהפכו לאבודים בטריליוני $, שוק ניגזרים ענק שמהווה בור שחור שישאב הכל פנימה ועוד. נקווה לטוב. להתראות בקרוב אח וחבר.
    סגור
  • אברי היקר
    איציק 07/03/2014 13:05
    הגב לתגובה זו
    20 1
    1)האם מאז הפוייקה שאכלת אצלנו השבוע, אתה יכול כבר להוסיף ולאכול...או שעדיין אתה שבע והטעם הנפלא עדיין איתך...? יש המשכון.
    סגור
  • איציק, אבירם ועוד 98 אחים והיקרות כרמיתוש וצוות הנפלאות
    ד"ר אברי 08/03/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
    14 1
    1)לידיעתך, מדברים כאן על למעלה מ 15% אבטלה. יש כאן שכן, בכיר באפל שהופרש מהחברה בגלל קיצוצים. הוא כבר שנה וחצי יושב בבית וכמובן לא הולך לחתום ולא רשום כמובטל...ויש מאות אלפים כמוהו.. 2)הערב אצלכם היה קסום ואהבתי כל רגע...אני תוהה אם תואילו לקבלני כחבר ה 101 שלכם...? באהבה והוקרה. אברי.
    סגור
  • אברוש
    איציק 08/03/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
    23 2
    נקבלך כאח וחבר...אך לא כשותף במאיה הסודית...אנו כמו הדרוזים...אין יוצא ואין נכנס...יענו, כמו כת סגורה ומסוגרת...כל טוב אחינו הנפלא..(גם כך מעמדך טוב אצלנו ואיתנו..)
    סגור
  • מכונת השקר והתרמית עובדת שעות נוספות...
    אי והח 07/03/2014 16:24
    הגב לתגובה זו
    64 2
    נתון האבטלה האמיתי...! ב usa שכבר מזמן אינה USA...הינו 13.786%! גם השקר הזה יתגלה בקרוב!
    סגור
  • 2.
    אין עליו- ושימותו הקנאים . צודק בהכל!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    גורו גורוביץ 07/03/2014 08:48
    הגב לתגובה זו
    7 12
    סגור
  • 1.
    השוק שורט.הפסדתי מיליון $
    מעופניק 07/03/2014 08:44
    הגב לתגובה זו
    6 14
    מתן המטומטם ומעופניק הפסיכי שורפים את כל החסכונות על שוק שוורי.אהבלים אמרתי?
    סגור