ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ': "אם ה-s&p 500 יסגור את שישי מתחת ל-1,767 - סימן לצאת החוצה"

המנתח הטכני של Bizportal, אייל גורביץ', מסמן את הנקודה הקריטית במדד המוביל בניו יורק וגם: 2 מניות 'לא לגעת' - צפו בוידיאו
 |  27
סיבה לדאגה
Share
התנודתיות בשווקים גוברת לקראת סוף השבוע והמדד המוביל בארה"ב, ה-s&p 500 מאבד גובה. המנתח הטכני של Bizportal, אייל גורביץ', בוחן מקרוב את המדד ומסמן את הנקודה הקריטית לסגירה הלילה. מה משמעות השבירה של נקודה זו ? האם גם מדדי הדקס הגרמני והמעו"ף התל אביבי נראים דומה? ודוגמא ל-2 מניות שלא כדאי להחזיק בתקופה הנוכחית - צפו בוידיאו.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

27 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 אלי 02/02/2014 18:17 יום שני הוא יסגור מתחת ל1767 למה לחכות לצאת עכשו מהשוק (ל"ת)
22 יחזקאל 31/01/2014 21:43 מאיפה המספר 1767 מגיע
לא ברור איך ביום שלא צפוי שום דבר חדש ירד המדד בכמעט שני אחוזים, כדי להגיע למספר הזה, זה ניראה סתם בחירה של מספר שה"אים "לא יתקיים וכך ההערכה לא תעמוד כלל למבחן
השפריץ אותו 01/02/2014 11:06 כל מספר זוכה
לפני שבועיים כתב שאם ה- S&P עובר את ה-1814 אז הוא יגיע לשיאים חדשים וכך גם הבורסה שלנו. נו שיהיה...
21 יוני 31/01/2014 17:40 קצת כבוד אייל, לא יזיק לך! (ל"ת)
20 משה 31/01/2014 17:05 מה אתם רוצים מאייל?
לכל אותם טוקבקים הלא מחמיאים לאייל ..למה אתם הכלל ניכנסים ליבדוק מה הוא אומר ,לא מתאים לכם חפשו מקמות אחרים .אני לא מכיר את אייל מילבד הסקירות שלא ..והוא אדם כמו כולנו שיכול ומותר לו לטעות מידי פעם .הוא לא נביא ומישתדל לתת לנו הערכות עוד ליפני שהן מתקיימות ,אז כרגע הוא מזהיר אותנו לבל ניפול ויש לכם עדיין טענות?מה שהיה ליפני שבועים לא יהיה השבוע או בשבועיים הקרובים השוק מישתנה מעת לעת בקיצוק ראבק תרדו מהבחור ..הוא טכני מיקצוען אמיתי .
דוד 04/02/2014 09:18 נכנסים לבדוק מה הוא אומר
לעשות הפוך גוטה הפוך
19 יאיר 31/01/2014 17:01 מה לעשות עם שופרסל, שיכון ובינוי ? לא קונה, אבל למכור? (ל"ת)
18 אייל דימוקולו 31/01/2014 16:28 הרי לפני שבוע אמרת לקנות בכל הכח אנחנו לפני המראה חחח (ל"ת)
17 פאפוס 31/01/2014 16:05 ניתוח של אייל
אייל תותחרציני ביותר כל המגיבים לא מבינים מהו ניתוח טכני עדיף להם ללמוד את הנושא ואז להביע דיעה
16 משיע קטן 31/01/2014 15:29 גורביץ אתה בפניקה למספר
הזה אין משמעות עדיין הנוסחאות שלי לא קבעו שנוי מגמה
15 חיים 31/01/2014 14:17 גורביף אתה לא עיקבי-גם לתנודתיות יש גבול בזיגזוג שלך (ל"ת)
14 דני 31/01/2014 13:46 באמת אין לך כבוד תבדוק מה אמרתה לפני שבועים (ל"ת)
13 דעתי 31/01/2014 13:43 גורביץ', שאלה מתי יתחילו לחקור אותך במשטרה? (ל"ת)
12 אורן 31/01/2014 12:10 לאייל ואיפוא התחתית יכולה להגיע (ל"ת)
11 בא 31/01/2014 11:03 הדאו גונס בדיאטה .השמין מאגחים ועכשיו זמן לדיאטה . (ל"ת)
10 ואם יעלה מעל 1900 ? 31/01/2014 10:39 אם ירד מתחת 1700 אז אתם כבר לא צריכים לצאת כי יצאתם לבד (ל"ת)
9 מ.ר 31/01/2014 10:32 בזכותו יום ראשון בזן בעליות חבל שלא קניתי קצת אתמול (ל"ת)
8 תקלה בשידור הסרטון 31/01/2014 10:30 וידאו לא תקין (ל"ת)
7 בא 31/01/2014 09:59 הדאוגונס בדיאטת אגחים , הפד לא מאכיל יותר . (ל"ת)
6 אנטי טכני 31/01/2014 09:31 נראה לי שהאנליסט של דיסקונט.............
קצת עם יותר השכלה בכלכלה לא? מתי הוא יבין שהוא עושה נזק לאנשים עם הניתוח טכני מתי?
5 izy10 31/01/2014 09:13 כל כך לא רלוונטי (ל"ת)
4 1 31/01/2014 09:06 קשקשן (ל"ת)
3 ron 31/01/2014 08:57 אייל אולי מספיק, אין לך כבוד עצמי? (ל"ת)
2 בזן 31/01/2014 08:32 האנליסט הראשי של בנק דיסקונט המליץ לקנות בשערים כאלה (ל"ת)
יון 31/01/2014 14:32 האנליסט של דיסקונט
הוא עדיין ילד קטן אשר קרא רק בספרים על משברים כלכליים ומפולות
באמת? 31/01/2014 19:34 משה פרג מנהל דיסקונט טרייד לא שווה להקשיב לו?
במה הוא שונה מגורביץ ? גורביץ טוב בתחומו והוא בתחומו זאת דוגמה טובה לניגודים שיש בהערכות מי שמסתמך על הטכני לא יקנה ומי שמסתמך על שיקולים אחרים יקנה. מי צודק? אנחנו נראה כבר והבהלה של מפולת בשוק כמו ב 2008 לא יקרה
1 לא לקנות 31/01/2014 08:31 פניקס ובזן אבל הוא המליץ על איזיציפ שהתרסקה ממש
המליץ לקנות אלוני חץ שתקועה המליץ על אל על בשער 80 עד 85 הכל אצלו הפוך
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש