עדכון מעו"ף: שימו לב - מהלך חד הולך ומתגבש כעת

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, בעדכון למדד המעו"ף
 |  (27)
אייל גורביץ, צילום: יח"צ
מה קרה בתקופה האחרונה?

1.תחתית מחייבת שתי נקודות שפל עולות או שאינו יורדות המביאות לידי ביטוי את שינוי דעתם של הקונים לגבי הכיוון. על אחת כמה וכמה תחתית ובה שלוש נקודות.

2.בתקופה האחרונה אפשר לראות שמדד המעו"ף שוב ביסס תחתית ברמת 1,310 הנקודות. זו הנקודה הנמוכה ביותר שנקבעה במהלך התיקון.

3.לפני מספר ימים נשבר הרצף היורד כפי שאפשר לראות על הגרף ומדד המעו"ף מצליח להחזיק מעמד היטב

4.שבירת הרצף היורד סביב רמת התחתית הקודמת יוצרת נקודות שפל נוספת, השלישית במספר והדבר מבסס תחתית.

5.בנוסף, אפשר לראות את ההיצרות של רצועות בולינגר המעידות על ירידה בתנודתיות ובסטיות התקן. המשמעות היא שמהלך חד מתגבש ומתבשל.

6.כעת על מדד המעו"ף לסיים את השבוע הנוכחי בנר ירוק. כלומר ששער הסגירה בתום יום חמישי יהיה גבוה מרמת 1337הנקודות. אירוע כזה יוסיף פרמטרים חיוביים למשוואה.



*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

**אין בסקירה זו משום המלצה לקנות את הנייר או למוכרו והעושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר
תגובות לכתבה(27):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    אייל אתה חלשששש
    המחשב 20/01/2014 18:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הניחושים שלך זה משהו מתי תצדק פעם?
    סגור
  • 20.
    גורבחיץ אתה אלוף
    יוני 20/01/2014 17:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היו לי קולים והייתי בטוח בעליות ברגע שגורחביץ כתב עליות מכרתי את הכל + קניתי הרבה פוטים וכנראה ששוב גורבחיץ חוזה הפוך כדי להרוויח צריך לעשות הפוך ממה שהוא אומר גם לטעות באופן קבוע כמוהו צריך המון כישרון תודה גורחביץ תמשיך ככה כדי שנרוויח
    סגור
  • 19.
    מה יהייה
    אביהו 19/01/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי משלם לך ועל מה העוזרת שלי מבינה שאם לוקחים את התחזיות שלך 5 שנים אחורה הכל ניחוש פרוע כמו בן או בת תמיד משהוא יצא עליות או ירידות אבל בטוח במודעין ניחשת רק הפוך
    סגור
  • 18.
    Macd ופרמטרים אחרים מרמזים כי המהלך הולך להיות חיובי (ל"ת)
    איל 16/01/2014 21:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 17.
    באותה מידה שרואים שפלים עם תחתית
    מתי 16/01/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על אותו הגרף אנו רואים גם שיאים יורדים
    סגור
  • 16.
    בקרוב תצא לנסיעה ארוכה ותפגוש מישהי שהכרת לפני שנים
    ברטה. הקוראת בכף יד 16/01/2014 13:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ועכשיו שים עשיריה בצד.
    סגור
  • 15.
    לפני חודש הוא צפה תיקון משמעותי כלפי מטה ! (ל"ת)
    RI 16/01/2014 00:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 14.
    המליץ לפני שבוע על אפריקה וצדק בגדול (ל"ת)
    אפריקאי 15/01/2014 20:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 13.
    טעית
    פיני 15/01/2014 12:47
    הגב לתגובה זו
    6 1
    רציתי רק להזכיר לך מה אמרת על טבע ופרוטליקס לפניי שבועיים.מאז אתה בטח יודע מה הם עשו.. !
    סגור
  • 12.
    חחחח תאמין לי אתה עובד על כולם...
    דני 15/01/2014 12:41
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אחרי שאתה ראית זינוקים אתמול בארה"ב ופער ארביטראז' חיובי של אחוז אז אתה אומר מהלך חד הולך ומתגבש... חחחחחחחחחח תפסיק מר גורביץ' היה שקוף שהולך להיפתח היום בעליות חדות....
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    ל 8 ו 10
    א 15/01/2014 12:13
    הגב לתגובה זו
    8 1
    1)לדעתי , אייל עושה עבודה מצויינת והוא מוכשר מאד!(אני לא מכירו אישית!) 2)גם אותי מקוממת הכתבה של היום! אמר...אמר...ולא אמר כלום! 3)לדעתנו, הוא מכוון לכיוון של פריצה מעלה! פשוט, עיינו בכתבותיו האחרונות! 4) לדעתנו, היום זה "הקש ששבר את גב הגמל!" 5)לאייל ולשניים שציינתי, בריאות והצלחות!
    סגור
  • אייל גורביץ עם כל הכוונות הטובות שלו, הוא רק מטעה את
    אחת שמבינה א 15/01/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    4 7
    המשקיעים. קח דוגמה את מניית מזור, באיזה ביטחון כתב שהמנייה לא תעלה למעלה מ-3500 וכשהמשקיעים במנייה קוראים את הכתבה, הם מאוד מושפעים ואני מניחה שהרבה מכרו בעיקבות הכתבה. לפחות שהיה מתנצל. אני יוכלה להביא לך עוד המון דוגמאות שהוא היטעה אותנו, הנה קבל עוד, לפני שנה וחצי כשהיה ריאלי חזק והמעוף הגיע ל-1280 וגורביץ מיד כתב שהמעוף יגיע ל-1340 ויום אחרי זה המעוף הלך והדרדר עד ל1200 בערך, אני אישית כבר לא מסוגלת לקרוא את הכתבות שלו. והשיא שלו היה במניית טאוור שפישל בגדול והטעה אותי , לא ארחיב בנושא הזה. כעת הבנת, אם לא, תמשיך להקשיב בשקיקה ותהנה.
    סגור
  • לאחת שמבינה
    א 15/01/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אני קורא את דבריך ! לעיתים צודקת ולפעמים לא! אייל עובד לפי שיטתו(אנו לא מבינים ולא משתמשים בה!) באפשרותנו (בכל האמצעים העומדים בידינו) לערוך השוואה ביניכם! ובלי קשר: כאוהב השפה העברית! אני שואלך, איך מסבירים :"בשקיקה"!? לתשובתך אודה!
    סגור
  • ל- א אל תנסה לשכנע אותי שהשיטה שלו טובה נהפוך הוא
    אחת שמבינה א 15/01/2014 15:26
    הגב לתגובה זו
    1 7
    לפי המשחק בגרפים הוא נכשל ברוב הניתוחים שלו, בקשר למילה שקיקה, ביקשת הסבר אז קבל, הכוונה שלי היתה שתמשיך להיות מרותק ומרוכז בכל מילה שיוצאת מפיו ותהנה.
    סגור
  • 10.
    לא חכמה לפרסם בבוקר כשיש פער ארב של 1%!
    מתפוצץ מצחוק! 15/01/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    14 1
    בשל טבע, ובשל עליות בארה"ב בלילה. הרי ברור היה ב09:30 שיהיה זינוק הבוקר.
    סגור
  • 9.
    מה דעתכם על: בזק, אלביט מערכות, סלקום ושטראוס (ל"ת)
    bjoseph1 15/01/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 8.
    מדוע אינני מבין אף פעם כלום מהניתוחים של גורביץ
    אליהו 15/01/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מהלך חד לאן ?????????? למעלה ????????????? למטה ??????????????
    סגור
  • 7.
    סקטור
    רק 15/01/2014 10:43
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הנפט יביא את השוק לליגה עליונה !
    סגור
  • 6.
    הכל יפה,אירוע חריג יכול לרסק את כל הגרפים והמסקנות מהם. (ל"ת)
    סטטיסטיקאי 15/01/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • ארוע חריג אינו מנותק מהמגמה
    פיני 16/01/2014 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בדשדוש כפי שיש היום הכל יכול לקרות כיוון שהמניפולציה שולטת . כאשר קיימת מגמה עולה ההיפוך אינו חד אלא תיקון. אין שום כלי שיכול לנבא במאה אחוז . לכן תמיד צריך לחפש תמיכות והתנגדויות
    סגור
  • 5.
    מה קורה עם ההודעה של רציו,, נמאס לחכות. (ל"ת)
    avi2498 15/01/2014 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 4.
    של טאו,אפריל,חבס,דוראה ואולימפיה
    קונה מחוץ לבורסה אגח 15/01/2014 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 8
    מוכר כמגן מס.פרטים במייל - DOR123DORI@WALLA.COM
    סגור
  • 3.
    דלתא
    טליק 15/01/2014 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שלום אייל אשמח אם תתייחס למניה זו
    סגור
  • ל 3 דלתא
    דדי 20/01/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דלתא כמו פוקס לא צריך ניתוחים וחרטות ... ראה דוחות . צמיחה. תשואות . ביצואים שמדברים בעד עצמם. אני בפנים וישן טוב
    סגור
  • אחת המניות הטובות כמו פוקס אני בפנים 3 שנים (ל"ת)
    אורן 15/01/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 2.
    גורביץ חכם בלילה , נראה אותו ביום מגבש ניתוח נכון (ל"ת)
    דודו 15/01/2014 10:01
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 1.
    גורביץ אמר וזה יקרה (ל"ת)
    גורו 15/01/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    2 11
    סגור