ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

עדכון מעו"ף: שימו לב - מהלך חד הולך ומתגבש כעת

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, בעדכון למדד המעו"ף
 |  27
הבורסה לאן?
Share
מה קרה בתקופה האחרונה?


1.תחתית מחייבת שתי נקודות שפל עולות או שאינו יורדות המביאות לידי ביטוי את שינוי דעתם של הקונים לגבי הכיוון. על אחת כמה וכמה תחתית ובה שלוש נקודות.

2.בתקופה האחרונה אפשר לראות שמדד המעו"ף שוב ביסס תחתית ברמת 1,310 הנקודות. זו הנקודה הנמוכה ביותר שנקבעה במהלך התיקון.

3.לפני מספר ימים נשבר הרצף היורד כפי שאפשר לראות על הגרף ומדד המעו"ף מצליח להחזיק מעמד היטב

4.שבירת הרצף היורד סביב רמת התחתית הקודמת יוצרת נקודות שפל נוספת, השלישית במספר והדבר מבסס תחתית.5.בנוסף, אפשר לראות את ההיצרות של רצועות בולינגר המעידות על ירידה בתנודתיות ובסטיות התקן. המשמעות היא שמהלך חד מתגבש ומתבשל.6.כעת על מדד המעו"ף לסיים את השבוע הנוכחי בנר ירוק. כלומר ששער הסגירה בתום יום חמישי יהיה גבוה מרמת 1337הנקודות. אירוע כזה יוסיף פרמטרים חיוביים למשוואה.



*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

**אין בסקירה זו משום המלצה לקנות את הנייר או למוכרו והעושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

27 תגובות ב-21 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
21 המחשב 20/01/2014 18:31 אייל אתה חלשששש
הניחושים שלך זה משהו מתי תצדק פעם?
20 יוני 20/01/2014 17:45 גורבחיץ אתה אלוף
היו לי קולים והייתי בטוח בעליות ברגע שגורחביץ כתב עליות מכרתי את הכל + קניתי הרבה פוטים וכנראה ששוב גורבחיץ חוזה הפוך כדי להרוויח צריך לעשות הפוך ממה שהוא אומר גם לטעות באופן קבוע כמוהו צריך המון כישרון תודה גורחביץ תמשיך ככה כדי שנרוויח
19 אביהו 19/01/2014 12:24 מה יהייה
מי משלם לך ועל מה העוזרת שלי מבינה שאם לוקחים את התחזיות שלך 5 שנים אחורה הכל ניחוש פרוע כמו בן או בת תמיד משהוא יצא עליות או ירידות אבל בטוח במודעין ניחשת רק הפוך
18 איל 16/01/2014 21:10 Macd ופרמטרים אחרים מרמזים כי המהלך הולך להיות חיובי (ל"ת)
17 מתי 16/01/2014 14:53 באותה מידה שרואים שפלים עם תחתית
על אותו הגרף אנו רואים גם שיאים יורדים
16 ברטה. הקוראת בכף יד 16/01/2014 13:35 בקרוב תצא לנסיעה ארוכה ותפגוש מישהי שהכרת לפני שנים
ועכשיו שים עשיריה בצד.
15 RI 16/01/2014 00:15 לפני חודש הוא צפה תיקון משמעותי כלפי מטה ! (ל"ת)
14 אפריקאי 15/01/2014 20:00 המליץ לפני שבוע על אפריקה וצדק בגדול (ל"ת)
13 פיני 15/01/2014 12:47 טעית
רציתי רק להזכיר לך מה אמרת על טבע ופרוטליקס לפניי שבועיים.מאז אתה בטח יודע מה הם עשו.. !
12 דני 15/01/2014 12:41 חחחח תאמין לי אתה עובד על כולם...
אחרי שאתה ראית זינוקים אתמול בארה"ב ופער ארביטראז' חיובי של אחוז אז אתה אומר מהלך חד הולך ומתגבש... חחחחחחחחחח תפסיק מר גורביץ' היה שקוף שהולך להיפתח היום בעליות חדות....
11 א 15/01/2014 12:13 ל 8 ו 10
1)לדעתי , אייל עושה עבודה מצויינת והוא מוכשר מאד!(אני לא מכירו אישית!) 2)גם אותי מקוממת הכתבה של היום! אמר...אמר...ולא אמר כלום! 3)לדעתנו, הוא מכוון לכיוון של פריצה מעלה! פשוט, עיינו בכתבותיו האחרונות! 4) לדעתנו, היום זה "הקש ששבר את גב הגמל!" 5)לאייל ולשניים שציינתי, בריאות והצלחות!
אחת שמבינה א 15/01/2014 12:46 אייל גורביץ עם כל הכוונות הטובות שלו, הוא רק מטעה את
המשקיעים. קח דוגמה את מניית מזור, באיזה ביטחון כתב שהמנייה לא תעלה למעלה מ-3500 וכשהמשקיעים במנייה קוראים את הכתבה, הם מאוד מושפעים ואני מניחה שהרבה מכרו בעיקבות הכתבה. לפחות שהיה מתנצל. אני יוכלה להביא לך עוד המון דוגמאות שהוא היטעה אותנו, הנה קבל עוד, לפני שנה וחצי כשהיה ריאלי חזק והמעוף הגיע ל-1280 וגורביץ מיד כתב שהמעוף יגיע ל-1340 ויום אחרי זה המעוף הלך והדרדר עד ל1200 בערך, אני אישית כבר לא מסוגלת לקרוא את הכתבות שלו. והשיא שלו היה במניית טאוור שפישל בגדול והטעה אותי , לא ארחיב בנושא הזה. כעת הבנת, אם לא, תמשיך להקשיב בשקיקה ותהנה.
א 15/01/2014 13:49 לאחת שמבינה
אני קורא את דבריך ! לעיתים צודקת ולפעמים לא! אייל עובד לפי שיטתו(אנו לא מבינים ולא משתמשים בה!) באפשרותנו (בכל האמצעים העומדים בידינו) לערוך השוואה ביניכם! ובלי קשר: כאוהב השפה העברית! אני שואלך, איך מסבירים :"בשקיקה"!? לתשובתך אודה!
אחת שמבינה א 15/01/2014 15:26 ל- א אל תנסה לשכנע אותי שהשיטה שלו טובה נהפוך הוא
לפי המשחק בגרפים הוא נכשל ברוב הניתוחים שלו, בקשר למילה שקיקה, ביקשת הסבר אז קבל, הכוונה שלי היתה שתמשיך להיות מרותק ומרוכז בכל מילה שיוצאת מפיו ותהנה.
10 מתפוצץ מצחוק! 15/01/2014 11:48 לא חכמה לפרסם בבוקר כשיש פער ארב של 1%!
בשל טבע, ובשל עליות בארה"ב בלילה. הרי ברור היה ב09:30 שיהיה זינוק הבוקר.
9 bjoseph1 15/01/2014 11:05 מה דעתכם על: בזק, אלביט מערכות, סלקום ושטראוס (ל"ת)
8 אליהו 15/01/2014 10:48 מדוע אינני מבין אף פעם כלום מהניתוחים של גורביץ
מהלך חד לאן ?????????? למעלה ????????????? למטה ??????????????
7 רק 15/01/2014 10:43 סקטור
הנפט יביא את השוק לליגה עליונה !
6 סטטיסטיקאי 15/01/2014 10:38 הכל יפה,אירוע חריג יכול לרסק את כל הגרפים והמסקנות מהם. (ל"ת)
פיני 16/01/2014 12:52 ארוע חריג אינו מנותק מהמגמה
בדשדוש כפי שיש היום הכל יכול לקרות כיוון שהמניפולציה שולטת . כאשר קיימת מגמה עולה ההיפוך אינו חד אלא תיקון. אין שום כלי שיכול לנבא במאה אחוז . לכן תמיד צריך לחפש תמיכות והתנגדויות
5 avi2498 15/01/2014 10:18 מה קורה עם ההודעה של רציו,, נמאס לחכות. (ל"ת)
4 קונה מחוץ לבורסה אגח 15/01/2014 10:13 של טאו,אפריל,חבס,דוראה ואולימפיה
מוכר כמגן מס.פרטים במייל - DOR123DORI@WALLA.COM
3 טליק 15/01/2014 10:13 דלתא
שלום אייל אשמח אם תתייחס למניה זו
דדי 20/01/2014 14:34 ל 3 דלתא
דלתא כמו פוקס לא צריך ניתוחים וחרטות ... ראה דוחות . צמיחה. תשואות . ביצואים שמדברים בעד עצמם. אני בפנים וישן טוב
אורן 15/01/2014 11:41 אחת המניות הטובות כמו פוקס אני בפנים 3 שנים (ל"ת)
2 דודו 15/01/2014 10:01 גורביץ חכם בלילה , נראה אותו ביום מגבש ניתוח נכון (ל"ת)
1 גורו 15/01/2014 09:53 גורביץ אמר וזה יקרה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש