גורביץ': "פריצה של ה-s&p מעל 1,814 נק' והתיקון נגמר" - בוחן 3 מניות

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס לתנודתיות של חודש דצמבר ומצביע על 2 מניות עם פוטנציאל ואחת ששווה מעקב - צפו בוידיאו
אייל גורביץ, צילום: DELETE
האם דווקא יום ההודעה על תחילת צמצום תוכנית ההרחבה הכמותית היה היום שישלח את השווקים למהלך עליות נוסף? והאם התיקון שראינו מתחילת החודש במדד המעו"ף קרוב לסיום? המנתח הטכני של Bizportal, אייל גורביץ' מתייחס למדדים המובילים בניו יורק ובת"א ומצביע על האידיקטורים שילמדו על שינוי המגמה. בנוסף, גורביץ' בוחן 3 מניות בת"א - אחת ששווה מעקב ושתיים נוספות עם פוטנציאל עליות - צפו בוידיאו .

תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    גורביץ רואה יומיים של ירידות /עלייות ותכף מיצטרף למגמה (ל"ת)
    מזה אי אפשר לבנות תי 23/12/2013 20:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    "גורביץ התיקון ..."
    אלמוני 21/12/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מעדיף להאזין לניתוחים של כלבתי האהובה זואי.
    סגור
  • 19.
    מידי פעם גורביץ אומר דברים משונים
    רונן 21/12/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זו לא פעם ראשונה שהוא מעז ל"נבא" את העתיד על פי תוצאת מסחר ביום מסוים. אז ביום שישי המדד עבר את 1814. נו?... אז עכשיו הוא יכול לומר בוודאות שאנו לפני גל עליות?? זו שרלטנות! השיטה הטכניאינה יכולה לנבא את העתיד!!!! יש לגורביץ די הרבה תובנות חכמות ומועילות שחסכו לי אובדן של כסף רב כמו למשל, לא לקנות בתיקון. הלוואי שהיה נזהר בחיזוי העתיד. כולנו זוכרים איך לפני כשנתיים ניבא מפולת ובמקומה באה הגאות
    סגור
  • 18.
    חחח ליצן הגורביץ הזה...ממש בדיחה (ל"ת)
    חיים 20/12/2013 22:56
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 17.
    כמה שטויות הגורביץ הזה מדבר
    סתם 20/12/2013 21:37
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ליפני שבוע דיבר על ירידות היום על עליות ניראה בשבוע הבאה כשהשוק ירד תגיד תמיכה 1814 אמרתי שזה התמיכה אתה כמו עלה נידף ברוח אם אתה כזה מקצוען בטח אתה מיליונר אבל אני בטוח שאתה תפרן
    סגור
  • 16.
    Eyal
    א 20/12/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    13 0
    It s coming very soon my dear get back to REALITY
    סגור
  • 15.
    מעריך את הסקירות שלך אבל
    אריק 20/12/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הפעם היתה ממש פדיחה... לא?
    סגור
  • 14.
    שמענו אותך... כל יום אומר משהו אחר.. (ל"ת)
    אילן 20/12/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 13.
    התיקון פה ומי שלא הבין את זה אחרי יום חמישי האחרון
    מאסטר 20/12/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    3 8
    אז יפסיד עוד הרבה כסף... בסיום של יום חמישי קנו פוטים כמו לחמניות ...המעוף הולך ל 1300 ואחרי הפקיעה יעלה קצת . הכל משחק מכור גורביץ..יש מקרים שאתה מאוד צודק אבל אי אפשר לצאת בכותרת כזאת אחרי יום חמישי האחרון שלא נתנו למעוף לעלות כמו בכל העולם ...כאילו פאק איט הdow עשה 300 נקודות למעלה וכאן הגוף שהשתלט מאז ה 1380 לא נותן למעוף לנשום ...יעשה סיבוב על כלללללל כספי הקרנות שנכנסו לאחרונה ...איפה רשות לניירות ערך , איפה ??
    סגור
  • 12.
    אחד האנשים ששווה להקשיב להם שם בכיס את כל הפרופסורים
    גורביץ 20/12/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    3 7
    לכלכלה למיניהם.
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    משנה דעתו כל שני וחמישי
    דוד מירושלים 20/12/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סותר כל פעם את הסקירה שלפניה
    סגור
  • 10.
    כל הכבוד למנתח של המדינה!!!
    דני 20/12/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    3 12
    טען שתיקון עמוק לפנינו... פתאום כל יריד. היא לצורך עליה... מנתח את lpsn ו allt בארץ שברור שאלה ניירות שנקבעים בחול.... להסיר את הכובע בפניו...
    סגור
  • 9.
    ניתוחים טכניים
    מלאך הילדים 20/12/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    3 3
    פעם פוגע פעם לא אבל צריך להבין שהכלי הזה לא יכול לנבא דיוק של 100 אחוז מסיבות שונות שיש בהם על מנת להשפיע ולשנות את התמונה. ככלל יש לגורביץ' מספר הצלחות לא מבוטלות וגם את זה צריך לזכור בטרם מזכירים גם את הכישלונות!
    סגור
  • 8.
    הדולר יתחזק מול היורו בודאות עד ל1.33 ויותר קנו ותרויח
    הברבור הירוק 20/12/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למי שעוקב תמיד מרויח יש הזמניות מיוחדות שהסתברות להרויח בהם היא כמעט ודאית !!!!
    סגור
  • 7.
    לא יעזור , ניתוח טכני לא עובד
    עמי 20/12/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    11 2
    זה מקבל יותר מדי כותרות, אם יורד אומרים שירד יותר,אם עולה אומרים שיעלה יותר. נרות שמרות, זה לא עובד, נקודה .
    סגור
  • 6.
    ניתוח מצוין,תמשיך ככה! (ל"ת)
    רוני 20/12/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 5.
    ניפחו את הבורסה בארהב ,והיא זקוקה לדיאטה ,וזה הניתוח
    בא 20/12/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    5 5
    שלי ,ואתה לך לעבוד . משחק עם מכשירים פיננסיים זאת לא עבודה ,בעבודה מביאים תועלת למשהו .
    סגור
  • 4.
    עד לפניי חצי שנה טען שהמעוף יירד ל- 300 (ל"ת)
    אנונימי 20/12/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 3.
    תיקון עמוק
    איציק 20/12/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    9 5
    אתה לא סגור על עומק התיקון כיוון שהניתוח שלך ושל המנתחים הטכניים הוא ניתוח בדיעבד
    סגור
  • 2.
    אני פשוט נהנה לשמוע אותך כל פעם מחדש. (ל"ת)
    חגי ד 20/12/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 1.
    רק שלשום אמרת שיהיה תיקון עמוק !!! מזה עמוק (ל"ת)
    re 20/12/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור