גורביץ': "מדד הביומד ימשיך צפונה, גם קמהדע", האם בבילון בדרך למעלה?

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס לפתיחת החודש החזקה של מדד הביומד, קמהדע, כלל ביוטכ', בבילון ולמדדים המובילים בת"א צפו בניתוח
 |  (29)
אייל גורביץ, צילום: DELETE
תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    לבנגו העלוב שהגיב לתגובה 20 כנס לכאן ותקבל תשובה בראש
    המסלסל 26/08/2013 07:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בינתיים אתה רואה שאני צודק ואתה וגורביץ טועים. מאז האיתות השלילי של גורביץ כלל ביו עלתה 8%. יש לי הסבר כלכלי פונדמנטלי מדוע היא צריכה להיות בשער שנקבתי-אך אין לי פנאי להסביר לבור ועם הארץ שכמותך. את ההסברים שלי לפונדמנטל ולערך הכלכלי אתן למי שאני אחליט. אני לא מלכלך על אחרים-ניתוח טכני זה ציורים יפים שאפשר לתלות במוזאון. אסטרולוגים וקוראים בכוכבים ועובדה שגורביץ רק טועה. כל איתות שהוא נותן אני הולך הפוך ורק מרוויח. אז תגיד לי אתה אם אין כאן ריח לא טוב של קומבינה בהסוואה של ניתוח כוכבים חח
    סגור
  • 22.
    בריינסטורם
    מיקי 20/08/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אולי מישהו כאן ידע לענות לי מה בדיוק תיהיה ההשפעה על המניה ברגע ובמידה שתתחיל להסחר בנאסדק תודה למגיבים
    סגור
  • 21.
    בריינסטורם-למזכירים אותה
    פרופסור גולדברג 18/08/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    במזדרונות ביה"ח כבר חוגגים את הצלחת הניסוי הנוכחי,אמנם עברו 18 ימים מאז הכניסו מנה נדיבה של תאי גזע לקבוצה השניה של המטופלים אבל כבר יש שלושה מטופלים שנמצאים באגף מיוחד בביה"ח כדי לוודא שהסודיות נשמרתכי בכל מקרה מדובר בניסוי וכפי שזה נראה ואני מדגיש כפי שזה נראה כרגע לאחר 18 יום הם עתידים להתשחרר הביתה בספטמבר(לאחר ביקורת חיצונית שתיעשה ע"י ועדת הלסינקי).עם זאת הם עדין חלק מניסוי והמוינטור צריך להיות 6 חודשים כך שהם יצטרכו לחזור לשם רק לצורך בדיקות שגרתיות.מדהיםמה שקורה כאן ובאמת מי שלא נמצא במניה מפספס אבל אפשר להבין אותם כי היא נסחרת מעבר לדלפק מה שנקרא ...המסחר בנאסדק יחל באוקטובר -נובמבר ולא כפי שהוזכר מטה..בהצלחה לחולים וגם למשקיעים
    סגור
  • 20.
    כלל ביוטכנולוגיה היהלום שבכתר! החברה מס' 1 ב-1 העם!
    חחחחח 18/08/2013 01:34
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חברות בנות ששוות מיליארדים. שתרד ל-500 וגם ל-400 נקנה עוד ועוד מנות. זו הטבע הבאה. גורביץ תמשיך לצייר ציורים ולזבל לאנשים את השכל. אתה כמו האסטרולוגים והקוראים בכוכבים. מתפרנס ברמייה. תתבייש לך. לך תעבוד. כלל ביוטכנולוגיה זו חברה שסבלה מאוד משורטיסטים בשנה האחרונה ללא קשר למה שבאמת יש שם בחרה והשורטים קפצו לשיא של 16 מיליון ש"ח לפני חודשיים. כרגע השורטים נסגרו ועומדים על פחות מ-2.5 מיליון ש"ח. סגירה מטורפת של שורטים בחודשיים האחרונים. בקרוב הודעה של אחת מחברות הבות-קיורטק ומדיוונד והחברה ביום אחד תקפוץ 80%. כלל ביו זו חברה מבחינה פונדמנטלית שמשתינה בקשת על כל הקמהדע אינסוליין ביוליין בריינסווי וכל הפיס אוף שיט של החברות האלה. לן בלווטניק יקנה אותה יום אחד בפרמיה של 200% הרי הוא קנה את כלל תעשיות מנוחי רק בגלל שהיא מחזיקה בכלל ביו-יש סברה שהירידות מ-2000 ל-650 זה אך ורק בגלל שזה משרת את האינטרסים של לן בלווטניק שעוד כמה ימים ישתלט סופית על כלל תעשיות ואז בקרוב יוכל למחוק את כלל ביו במחיר מציאה סביב שער 1500 כאשר החברה פונדמנטלית צריכה להיסחר בשער 4000 היום פי 8 ממה שנסחרת. מדהיםםם
    סגור
  • אתה זועק מהפוזיציה!!
    בנגו 22/08/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא נתת הסבר כלכלי פונדומנטלי לערך שנקבת 4000).טכנאים טועים לפעמים ויש להם תשובה בסטופ לוסים.בנתיים כנראה טעית ואתה מנסה לעודד את עצמך וללכלך אחרים.
    סגור
  • כל מה שנכתב למעלה נכון מאוד. וכלל ביוטכנו חברה חזקה מאד (ל"ת)
    אהמממ 18/08/2013 01:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 19.
    כלל ביו בדרך ל-1 אגורותתתתתתתתת
    חחחחח 18/08/2013 01:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גורביץ יא אפס מאופס, במקום להתעסק בציורים תתעסק במה החברות באמת מציעות פונדמנטלית. עד כה ב-87% מהמקרים-מה שכתבת שהולך לקרות קרה הפוך וזה אומר שכלל ביו קנייה חזקה ביותר-אתה אומר כל הדרך למטה ואין תחתית-אני אומר שבקרוב אני מאחל לך שתמרח על האחוריים שלך nexobrid אמן מהכוויה שאתה והשורטיסטים שם תחטפו. ואם אתה לא יודע מה זה נקסובריד ממליץ לך לבדוק ולהפסיק להתעסק בציורים. חח עלוב אתה וכל הטכנאים הטיפשים.
    סגור
  • 18.
    בריינסטורם - הדבר הבא בביומד
    אנונימי 18/08/2013 01:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חבל לכולם על הזמן עוד יגיעו ימים שתבינו מה זה בריינסטורם ב. ה. צ. ל. ח. ה...
    סגור
  • 17.
    אינסוליין בקרוב תבינו.... (ל"ת)
    א 18/08/2013 00:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 16.
    בריינסטורם/ BCLI היהלום שבכתר
    מר: ברינסטורם 17/08/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מר גורביץ : אם את בריינסטורם לא הזכרת שהיא העתיד ברפואה וגם עומדת לפני פריצה כתוצאה של 2 סיבות,א: עוברת בחודש הקרוב להיסחר ברשימה הראשית של הנאסדק , ב: עוברת להיסחר גם בארץ - משמע הצפת ערך משמעותית במחיר המנייה . אז אם למרות כל זאת אתה לא טורח להזכיר אותה שהיא היהלום שבכתר בתחום הביומד- תאי גזע . אז כדאי שתתעורר.
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    ניתוח טכני -תעשייה של שטויות
    אחד שצוחק 17/08/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להשוות בין אנשים שבאמת עושים משהו (תעשייה וכו') לבין מנתח טכני, זה כמו להשוות בין מרצדס לסוסיתא. חשיבות עצמית כזו הרבה זמן לא ראיתי...
    סגור
  • 14.
    לאייל גורביץ....
    אמנון 16/08/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אם היית יודע כלכלה ויודע לנתח דוחות כספיים ומשקיע לפי הגישה הזאת היית עושה הרבה כסף. היית קונה את פוקס בשווי שוק של 200 מיליון או היית קונה את בית הזהב בשווי שוק של 75 מילון. את וילי פוד ועוד המון מניות ובמקום זה אתה מלמד בקורסים שלך שטויות וניתוחים טכניים שזה הימורים.
    סגור
  • 13.
    מצב
    איציק והחברים 16/08/2013 18:24
    הגב לתגובה זו
    7 2
    בשיחות שקיימנו היום ובזמן האחרון עם חברים ועמיתים ממקומות שונים בעולם, טענו ש"סידרי בראשית עומדים להשתנות!" אנו מודעים לעובדה שרוב המשקיעים בעולם וכן בנקים, אנליסטים ומנתחי מצב , אוחזים בגישות" מה שהיה, הוא שיהיה!" אנו בעמדה לא מתאימה לגישת הרוב! להערכתנו אנו עומדים במצב מאד לא טוב בשווקים! ויתכן ונגיע לשערים הרבה יותר נמוכים ברחבי הגלובוס! שבת מבורכת!
    סגור
  • 12.
    ל 4 ירקרק
    איציק והחברים 16/08/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    7 1
    א) אני וחברי מעולם לא פגשנו את אייל! אני מניח שגם אתה! אנחנו ממש לא מתעסקים בניתוח טכני ואף לא מבינים בזה יותר מידי! ב)לדעתי שליחת חיצי הרעל לבחור ,זה לא מכובד ובטח לא ישיג שום תוצאה קונסטרוקטיבית! ג)אני מאמין שהתנצלות קטנה לאייל , תעשה אותך גדול ואף תשביח את השבת שלך! ד)בבירכת חברים , איציק.
    סגור
  • 11.
    קניתי כיל דיסקונט ישראמקו פריגו
    משה. ששון ישר 16/08/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הרבה מאוד ברכה והצלחה
    סגור
  • 10.
    בזן ,בזן .בזן.
    משה הקונה 16/08/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    2 4
    קונה בזן ,קונה בזן קונה בזן
    סגור
  • 9.
    ב ז ן
    דן המשקיע 16/08/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    3 6
    כדאי ורצוי לקנות עכשו מניות בזו
    סגור
  • 8.
    איך הוא מדד את המדד ?
    מידד גרף 16/08/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא צריך רשיון ? אזרחים תמימים עשויים להיפגע
    סגור
  • 7.
    הכל זה 50% נכון והכל משתנה | (ל"ת)
    ? ? 16/08/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לא נכון!!!
    י 20/08/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    50% זה אם הוא היה מהמהר. אבל מאחר שהוא קונה רק לאחר עליות ומוכר אחרי ירידות תוכלת הרווח שלו קטנה וכנראה בערך 30%
    סגור
  • 6.
    למה הTV לא ניפתח לי .? ? (ל"ת)
    למה ? ? 16/08/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    מי זה המנחה הזה ???? תחזירו את רקפת (ל"ת)
    יובל 16/08/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • רקפת, את פתאטית... חפשי חיים
    אחד שיודע 16/08/2013 18:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הבנו שאת מתוסכלת שהועזבת בנסיבות לא ממש נעימות, אבל להוציא את התסכול בכתיבת טוקבקים כאלה לא יעזרו לך, אגב המנחה הזה בניגוד אליך יודע מה זה טלוויזיה והנחיה, יאללה, חפשי חיים. בהצלחה.
    סגור
  • 4.
    לפי הניתוח הטכני שלי
    ירקרק 16/08/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    5 6
    איל גורביץ הפסיד את התחתונים בהימורים
    סגור
  • 3.
    מניות העתיד-בריינטורם,ביונדווקס,פלוריסטם (ל"ת)
    מ.א 16/08/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • 2.
    וגם פה כולל המניות האהובות על גורביץ קמהדע, ובבילון (ל"ת)
    ירידות בעולם 16/08/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • פספסת את הרכבת?
    חושחש הבלש 16/08/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא נורא, יש מניות אחרות. את היהלום שנקרא קמהדע תשאיר לאחרים, יותר סבלניים ופחות צרי עין כמוך
    סגור
  • קמהדע
    A 16/08/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 7
    המחזורים דווקה יורדים! מ9M ב5.08 עד 1.8M ביום חמישי האחרון. בחו"ל בכלל אין מסחר!גרושים!
    סגור
  • 1.
    וגם פה כולל המניות האהובות על גורביץ קמהדע, ובבילון (ל"ת)
    ירידות בעולם 16/08/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור