הרשימה השחורה: גורביץ' מסמן 3 מניות גדולות בת"א - שפשוט אסור לגעת בהן

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למעו"ף, ל-S&P500 וגם ל-2 מניות גדולות (שתיים מהמעו"ף) שרצוי להתרחק מהן. צפו בוודיאו...
אייל גורביץ
תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    בזן משתמשת בגז מ"תמר" ותעבור לרווח בקרוב !
    מבין 08/05/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד רבעון . ואז תעבור שער 200 ל-240 לפחות .
    סגור
  • 19.
    ליוסי ואייל
    מאירי 05/05/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלומות לשניכם. לפני כשבועיים ניתח אייל, בקול רגוע ובוטח, את מנית בי קומיוניקשיין. שערה היה בתחום 2700-2800. לפי אייל היעד היה 4500 !!! המחיר כיום כ - 2400. האם יש הסבר ?? האם יש תאריך יעד מתי אמור שער המניה להתקרב לשער שהוזכר בניתוח המעמיק ??
    סגור
  • ל-19
    יהושפט 06/05/2013 00:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם אתה קורא לנבואות על סמך התנהגות המניה בעבר, ניתוח מעמיק? האם אתה לוקח את הכדורים שלך בזמן?
    סגור
  • קריאה בין השורות
    מאירי 06/05/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוקר אור יהושפט. האם אתה יודע ציניות מהי ??
    סגור
  • 18.
    איפה אפריקה? (ל"ת)
    מיכאל 05/05/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    לכל עלובי החיים שמגיבים כאן
    יהושפט 05/05/2013 07:49
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מה חשבתם שיתנו לכם ביצי זהב? חינם? אם גורביץ היה כזה משקיע טוב, בכלל לא הייתם שומעים עליו. הוא היה סוחר מהבית ועורם מזומנים. אבל הוא מעדיף לקבל משכורות מעיתונים ואתרי אינטרנט... למה? בלי קשר לזה שניתוח טכני זו שיטה מפוקפקת, ללכת אחרי עצות בלי להבין את החברות ולקרוא עליהן = ה פסד לאורך זמן. לפעמים יש פוקסים, אבל אתם צפויים להפסיד. ודוגרי, כל מי שחושב שהוא יכול להרוויח הון, מטיפים של אדם זה או אחר באינטרנט/עיתונות, מגיע לו כל שקל שהפסיד.
    סגור
  • 16.
    מר גורביץ: אתה באמת חייב תשובה לגבי קרדן ולגבי עוד
    סוחר 04/05/2013 21:58
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל מיני מניות אשר המלצת עליהם בשנה האחרונה והכל נעשה הפוך אתה גורם לאנשים להיות ממורמרים מה קורה?איבדת את הקסם או מה אנחנו המשקיעים מבקשים הסברים ואתה מתעלם אנו מתעקשים הפעם לתגובה הולמת אנשים מפסידים הרבה כסף בעקבות כך שסומכים עליך בעיניים עצומות והם נופלים חזק מאוד אודה לך באם תתייחס תודה ושבוע טוב.
    סגור
  • 15.
    what about Bezeq - will it recover (ל"ת)
    jerome1 04/05/2013 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מסכים עם מר בריינסטורם לכל מילה
    korkus@walla.com 04/05/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זוהי אחות של פלוריסטם הולכת בעקבותיה להביא עוד כבוד לתעשיית הביומד הישראלית במיוחד בתחום תאי הגזע יש עוד חברה העוסקת בתחום תאי הגזע : בונוס , כולן חלוצות בתחום אך אני צופה להם הצלחה מאוד גדולה
    סגור
  • בריינסטורם
    אנונימי 04/05/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בהצלחה לכל חברות החלום
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    כיבוי מחשב
    אברהם 04/05/2013 00:38
    הגב לתגובה זו
    52 4
    מה קורה מפחיד אני מפעיל את הוידאו, והמחשב נופל, 3 פעמים, אולי אתם יודעים מה קורה ומה נאמר,
    סגור
  • תפעיל באקספלורר . לא בכרום (ל"ת)
    שרה 04/05/2013 21:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 12.
    זו השקעה גם לטווח הבינוני וגם לזטווח הרחוק
    מר בריינסטורם, 03/05/2013 21:30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בריינסטורם ( bcli) עומדת לפני פריצה משמעותית משתי סיבות א׳ - עומדת לפני הנפקה בארץ ב׳- אמורה לעבור להיסחר בנאסדק מעבר לכך זוהי חברה שכבר עברה את רוב השלבים בניסויים היא בשלב אחד לפני הסוף והעתיד נראה מזהיר אז חובה לטבל קצת ממנה במיוחד כאשר המחיר של המנייה מגוחך 0.22$ בהצלחה לכולם!
    סגור
  • ״בריינסטורם״
    אנונימי 04/05/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אכן מניה מעניינת מתחום תאי הגזע גם די רקס המליץ עליה לפני כ שנתיים ואנליסטים רבים צופים לה הצלחה רבה וסיכוי לעליות של אלפי אחוזים מחיר היעד שלה לשנה הקרובה לפי רוב האנליסטים הזהירים מדבר על כ-5$ למניה והיו אף שהגדילו לעשות וצופים לה מחיר של 15-20$ למניה אז בוא נקווה שנזכה לראות תוצאות כאילו
    סגור
  • ריי דירקס
    משקיע בבריינסטורם , 04/05/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מי שהמליץ על החברה הוא הגורו האמריקאי בשם: ריי דירקס זה היה לפני כשנתיים או שלוש אני עדיין בפוזיצייה וכל פעם שהמנייה באיזור ה 0.21$ אני אוסף ומקווה לטוב המחזורים בזמן האחרון משתפרים אז,,,,
    סגור
  • 11.
    מטעה כל הזמן
    עודד 03/05/2013 19:39
    הגב לתגובה זו
    3 5
    טען שבי קומנקשן ל 3600-4000 ? אז טען, ניכשל,טען שהנפט בדרך ל 200 דןולר, טען-ניכשל, טען שטבע בדרך ל 200000,ראינו טעה. רק טעויות -שום התנצלות.
    סגור
  • סתם
    אהרון 04/05/2013 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיר אותו עוד מתחילת דרכו הכל חרטה ברטה לא מבין כלום כמו כל האנאליסטים שהם סתם ליצאנים
    סגור
  • 10.
    מערכת ביזפורטל נכבדה!
    פפלוכטר 03/05/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    12 1
    לא תמיד הוידאו עובד כמו שצריך. למה שלא תפרסמו בקצרה את תוכן הדברים של איל גורביץ ונדע באיזו מניות מדובר.
    סגור
  • 9.
    ההמלצה שלו על בי קומיונקיישינס - המלצת קניה חזקה מאז
    אנונימי 03/05/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    12 0
    ירדה הרבה.
    סגור
  • סבלנות (ל"ת)
    דן 04/05/2013 23:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    ל6 מה אתה כועס אם הוא מכוון אנשים לא ליפול גיוון באמת
    יוסי 03/05/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 8
    נראת במצב דרומי אני מסכים איתו לחלוטין.
    סגור
  • 7.
    כרגיל, לעשות הפוך ממה שאייל ממליץ ולהרוויח.
    טכני אמיתי 03/05/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אני קונה היום בזן ונראה בעוד חצי שנה מי צדק.
    סגור
  • 6.
    גורביץ תיזהר שלא תיהיה
    שחור 03/05/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    17 2
    ברשימה השחורה אני הולך לכתוב לשר האוצר ולעוד אישי ציבור בכנסת על הנזק שאתה גורם למדינה ולמיפעלים נזק בל יתואר 1 בריחת משקיעים מישראל בריחת כספים מאוצר המדינה 2 האם לא די בכך עכשו שאני יתחיל לטפל בזה יסודי אתה תחשוב פעמיים לפני שאתה מפרסם הודעה
    סגור
  • צביעות
    הסגדק 03/05/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    9 0
    גורביץ אינטרסנט מושך כותרות ללא כל בסיס אמיתי . אמת צריך לחקור אותו ולא רק בגלל הכתבה הזאת . אפשר ללכת אחורה ולראות איזה נזק הוא גרם לאנשים תמימים. תמיד לעשות הפוך ממה שהוא מציע דיי לתת לא במה לקישקושים שלו.
    סגור
  • 5.
    ללא נתוח טכני
    אנונימי 03/05/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    10 42
    יש כאלה עוד 100 ... לפחות
    סגור
  • 4.
    מענין . תודה אייל (ל"ת)
    דן 03/05/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    4 53
    סגור
  • 3.
    ניתוח טכני שיטה של עבודת הכוכבים והמזלות (ל"ת)
    רן 03/05/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    21 2
    סגור
  • 2.
    ביליין+כיל+בזק במחיר נמוך לאיסוף
    אוסף מציאות 03/05/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    7 52
    ביוליין בשפל יש לה מזומנים והרבה תרופות בפונטיאל בצנרת. כיל המניה השניה בגודלה במעוף רווחית מאד+דיוידנד וכמוה בזק.
    סגור
  • 1.
    גורו גורביץ' (ל"ת)
    טלטלטל 03/05/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    5 16
    סגור
  • מר גורביץ: