גורביץ': "שבירת התמיכה במעו"ף תגרור נפילות של 7%-8%" - מסמן 3 מניות

אחרי ירידה שבועית של 1.6% במעו"ף, המנתח הטכני של Bizportal בוחן את המדד מול הדאקס וה-S&P500 וגם מסמן מניות - צפו בוידאו
 |  (36)
אייל גורביץ
בשבוע בו פישר מתפטר וישראל תוקפת בסוריה, מדד המעו"ף יורד 1.6% אבל לא שובר את רמת התמיכה שנמצאת ב-1,175 נקודות. אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal, מתייחס למדד ומסתכל גם על הדאקס וה-S&P500 ולבסוף מסמן 3 מניות בת"א שביצעו מהלך מעניין.

תגובות לכתבה(36):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    איפה רקפת????? (ל"ת)
    אני 02/02/2013 17:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    תעקוב טוב אחרי דבריי ואם תבין אולי תצליח .מה שנראה לא ס
    לברוקר של חרא מ. Dor 02/02/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סביר .אתה שייך לכנופיית ההוזים הפחדנים שלא מסתכלים לאמת בעיניים,ממש כמו המנהיג שלך השפן הקטן ביבייהו
    סגור
  • 20.
    לא אמרת שיהיו עליות? האם נרד ל 590 (ל"ת)
    רוני 02/02/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    בגללך קניתי קולים לפני שבועיים והתרסקתי (ל"ת)
    שמוליק 02/02/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מסכים איתך הפעם אני נותן לך ציון 9 על הכתבה. יפה מאוד
    ש.א 02/02/2013 06:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשים לב לשווקים בעולם . אי אפשר להתייחס לנייר ספציפי ולהתעלם מהשווקים . יפה מאוד
    סגור
  • 17.
    אף פעם לא הבנתי את הניתוחים האלה.
    מוזר 02/02/2013 00:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מישהו הרוויח מניתוח טכני?
    סגור
  • לא...
    משקיע ערך 02/02/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין אפילו בן אדם אחד בארץ שמרוויח מי זה.
    סגור
  • 16.
    מה שגורביץ אומר תעשו הפוך ותרויחו (ל"ת)
    הבורר 01/02/2013 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    דפק - בגללו הפסדתי 50,000 ש"ח (ל"ת)
    אורי 01/02/2013 18:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • כנראה שאתה לא מוצלח ומאשים אחרים (ל"ת)
    מוטי 02/02/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    תגובה לאיציק שפיציק מ 13 (ל"ת)
    Dor בבקשה לפרסם תגוב 01/02/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 13.
    והכי חשוב שבראש השנה וביום כיפור הוא
    כלכלן 01/02/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    13 2
    יפרסם מאמר שקורא לדרך ארץ,פשוט תתבייש!גורם הפסדים לאנשים תמימים ופעם אחת לא אמר טעיתי!צריך להחרים את תוכנת בורסה גרף והחצוף עוד נותן תמונה בשילוב ידיים כאילו הוא מבין משהו!טכני לא עובד וטכנע זה בלוף!שבת שלום לכולם
    סגור
  • הוא נותן את הטכני ולא מציין זמנים כי זה הנעלם.אבל בסופו
    Dor 01/02/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 4
    של דבר המספרים יגיעו וא הסיפור או הסיבה למהלך .אין לזה שום קשר למדד עולה או יורד.זה קשור למחזוריות וסטטיסטיקה.כמו בטבע שיש מחזוריות.הכל חלק מהטבע ,לא מאלוהים שלא קיים.אני שואל את עצמי איך אדם שקורא לעצמו קלקלן לא מבין זאת וכותב דבריי הבל ושטות
    סגור
  • דור יום ראשון אתה הולך לאכול לקרדות בדרך לאילת (ל"ת)
    כלכלן 02/02/2013 02:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לך אל תדאג לכיס שלי שלושה שבועות של ירידות אתה אוכל חרא
    Dor לקלקלן פעם אמרתי 02/02/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התעוררת עכשיו .אני עם כיוון השוק ליום ראשון להפתעתך.עדיין התחזית ל1165 תקפה כל עוד המדד לא פורץ את 1193 ,המדד נמצא בשרוול יורד. אתה טיפש שמקובע אחרי האגו שלך לא רואה את הדינמיות והמחזוריות.נצל את ההזדמנות ללמוד קצת.למרות שאתנ נראה לי עם תפיסה מאוד איטית.אני הקדיש לך יותר מאמץ.
    סגור
  • DOR צודק
    בן 01/02/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מסכים איתך דור. עם מבינים טוב משאייל אומר וכותב,הניתוח שלו נכון,אני לא מפסיד שום כתבה שלו ,שבת שלום לכולם.
    סגור
  • תודה (ל"ת)
    Dor 02/02/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דור, אתה כזה מטומטם.
    איציק 01/02/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    דבריך על האל מרתיחים. אתה משחק את עצמך ידען בגרוש. אפילו את הניתוח של סגל לא הבנת. את משתמש במושגים שאינך מבין את משמעותם. אם אתה כל כך חכם, למה אתה לא מציין את מדד הפקיעה. אתה מתנפח לאור העובדה שהמדד כרגע בדשדוש יורד. אני מניח כשתהיה היפוך מגמה אתה לא תמשיך לקפוץ כמו ליצן. אתה תסתתר או שתתרץ זאת באירוע טבע לא הגיוני.
    סגור
  • לישון.ברור שהמדד יעלה זו בדיוק המחזוריות.קשה הבנה.3 גלי
    לאיציק הטיפשות לך לי 01/02/2013 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גלים עולים 2 יורדים .לך תתפלל שיתנו לך קצבת מסכן
    סגור
  • דור אתה באמת מטומטם אמיתי כבר נמאס לשמוע את השטויות של
    ברוקר 02/02/2013 02:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את כמו הקלפן צועק ירידות כל הזמן והידע שלך בשוק ההון.שואף לאפס
    סגור
  • 12.
    תגובה ראויה
    המפציץ 01/02/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    11 2
    גורוביץ לפני חודשיים אמרת בביטחון אני מצטט “המעוף בדרך ל 1350 לפחות“ אז מן הראוי שתפסיק לתת ניתוחים(חירטוטים שבועים)כי יש כמה כבשים שנכנסים למשחטה בגללך. והמשפחות שלהם נהרסות
    סגור
  • 11.
    לא להאמין
    נסיון 01/02/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אחד שהאמין והלך אחרי גורבייץ בעניים עצומות והיום בפשיטת רגל לדעתי גם הוא משטף פעולה עם גופים ובעלי מניות שקוף לא לשמוע כולם אינטרסנטים כסף משגע וקונה אנשים גם עם הם משפחה
    סגור
  • 10.
    אני מאמינה שאנו לקראת מהלך עליות.
    oraemunna 01/02/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הסוחרים מכירים את הניתוח הטכני. הם מבצעים בעזרתו מהלכי הטעיה. הם יוצרים רושם לירידה, כותבים פוטים ולאחר שקופתם מתמאלת הם מבצעים תפנית אדירה ומוחקים את הפוטים לא לפני שהם קנו קולים שמוטעים אחרים כתבו. תחשבו על זה?
    סגור
  • מי שמתנהל על תאוריות קונספירציה ,סופו להפסיד .צריך לנתח
    Dor 01/02/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    את המדד על סמך נתונים בסיסיים+ניתוח טכני ולא על סמך : זה אמר זו אמרה. הדבר היחיד הוא שזה משחק סכום אפס.הפקיעות נקבעות בטווחים של 4-5% משער הבסיס ובדרך יש רק תיקונים בהנחה שהמדד מתקרב לאחד הגדרות
    סגור
  • 9.
    האיש סובל מפיצול אישיות (ל"ת)
    נתי 01/02/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 8.
    הגנבים עובדים וכל המדינה שותקת
    יוסי 01/02/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אין יותר מעו"ף אין יותר בורסה וכלכלה. חבורת גנבי המעו"ף שודדים כל יום את כל המשקיעים, וזהו!!!! איפה שר האוצר אייכם כלכלני הוצר וראשי הבנקים??? מה הפלא שהשנה המחזורים לא גדלים, בכל העולם פריחה וכאן רציחה!!! תעוררו תעוררו!!!! עוד מעט יהיה מאוחר!!!!!
    סגור
  • 7.
    מה קרה לה אתה מראיין? (ל"ת)
    izy10 01/02/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    גורבי'ץ
    יוגב 01/02/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    8 6
    אייל עם כל הכבוד לך ולניתוחים שלך את ממליץ פח ! אפשר להסתכל בתיק המלצות שלך יש מניות שירדו 30-40 אחוז תתבייש יש אנשים שסומכים עלייך ושמיםפ את הכסף שלהם רד למכתרת
    סגור
  • מסכים לכל מילה (ל"ת)
    נתי 01/02/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 5.
    די להפחדות
    צביקה 01/02/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מחירי קניה נוחים. 1200 בעגלא ובזמן קריב
    סגור
  • כבר ביום א (ל"ת)
    ר 01/02/2013 17:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    תחזית מטורפת! אם המניה תרד היא תרד!
    נועם 01/02/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ואם המניה תעלה היא תעלה?? וואו! המניות יחוללו דרמות, לכל הכיוונים! שוברי תקרת זכוכית ובטון. המניות שוברות את הטמבלים שהולכים אחרי חרטטנים, ולא שוברות תמיכה. אין כזה דבר מניה לטווח קצר שאיננה הימור נקי. יאללה תתפסו את הגל הבא:)
    סגור
  • 3.
    כל מנייה מייצרת כסף מזומן!
    קליפ 01/02/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    3 4
    בלתי ניתפס כמה קל להרוויח בשוק.מטורף איך כמעט כולם מיתעכשרים.
    סגור
  • 2.
    ראש וכתפיים במעוף גורגור... (ל"ת)
    הגוף האנושי 01/02/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 1.
    1175 תחזיק השבוע
    שרון המזרחי 01/02/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    8 2
    טוב כמו שזה נראה היום שישי טבע מלאנוקס בזק ובנקים שידשדשו יחזיקו את המעוף מעל 1175 לכיוון חזרה ל- 1200. אבל איתות של ארה" ב לגבי מימושים שעתידים לבוא בפרואר מרץ או סוריה -חיזבאללה ונראה את השוק ב1100. באמת קשה לעשות כסף ולכן יש להיות עם הגנות כל הזמן. שבת שלום
    סגור
  • מהמר בקשינו של אייל גורביץ
    קזינו 01/02/2013 22:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצטרף לכל אלה ששמעו את הסיקרות לפני חודש וחודשיים בדרך למהלך עליות מרשים ל 1340 לפחות...כך אמר האדון. היום אומר שבירה למטה מ 1175 ?? אז מה קרה ? מדובר בתכנת הימורים , הגיע הזמן להפסיק את זה ולא לתת לאנים להתפות ארי המלצות מטופשות . אחרי שאמר בדרך ל 1340 השוק ירד, עכשיו הוא אומר אם ישבור 1175 יירד עוד 7%, בהימורים כמו בהימורים זה הזמן לקנות\ השבוע השוק יעלה ל 1200, לא ירד ל 1150, לא יעלה לא ירד בחייך עזוב אותנו בשקט.
    סגור