הנה מגיעה ההזדמנות בטאואר - שימו לב ל'פער המחירים' שנפתח

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את מניית טאואר לאור ההזדמנות החדדשה להתפרצות
אייל גורביץ
הגרף השבועי

1. ירידות המחירים החדות שחוותה טאואר -1.35% טאואר 11,700 -1.35% טאואר בסיס:11,860 פתיחה:11,780 גבוה:11,780 נמוך:11,610 תמורה:15,860,805 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לאחרונה דרדרו אותה למחיר שפל של 33.3 ש' למניה בסמוך לרמת התמיכה הקודמת.

2. הרצף היורד כולל 12 נרות כאשר בבסיס, לאחר 8 נרות, המניה נכנסת למצב של "מכירות יתר" ממנו עולה הסבירות למפנה.

3. המניה סמוכה לרצועת בולינגר התחתונה, מקום המהווה יחד עם מרכיבים נוספים, בסיס טוב לעליות.

4. הנר השני מהסוף הוא "נר של מוכרים". העובדה שלאחריו לא הופיע נר אדום מעלה את הסבירות שאחרוני המוכרים יצאו מהמניה.

5. המדד הסטוקסטי אותו אפשר לראות בתחתית הגרף נסוג מתחת לרמת 20% המייצגת "מכירות יתר".

6. הרצף היורד עומד על סף שבירה בעיקר בזכותו של הנר האחרון.

הגרף היומי

1. אפשר לראות את העלייה החדה ב-30 ליולי. יחד עם אותה עלייה שלוותה במחזור גבוה, נפתח "פער מחירים" עולה שלא נסגר גם בירידה האחרונה אשר לוותה במחזורים נמוכים כעדות שההיצע העומד למכירה הולך ואוזל.

2. העליות של אתמול מעלות את הסבירות שהמניה יוצאת לגל עליות.


לאתר בית הספר ול קורסים בשוק ההון : www.eyalg.co.il

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(32):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    אם נכשלת בניתוח, אולי תיתן לפחות תיקון לו...
    שרוף 21/08/2012 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי תהיה המפולת במניה, למה זה קרה, והיכן לדעתך נקודת המפנה.
    סגור
  • 27.
    הזדמות נדירה
    henri23 12/08/2012 10:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נתוח "מצויין" המניה ירדה 20% איך אתה מסביר לפי הנתוח שלך היתה צריכה לעלות "כל הכבוד"
    סגור
  • 26.
    גורביץ- אל תבוא למכללה יום ראשון, אתה
    הגשש 11/08/2012 02:45
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סתם תעשה פקק בדרך!
    סגור
  • 25.
    מעוניין להירשם לקורס ניתוח טכני בהנחייתך
    דוד 10/08/2012 21:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שלום, התרשמתי מאוד מהניתוח שביצעת. מעוניין לקבל פרטים על קורס ניתוח טכני בהנחייתך. על החתום פראייר חדש.
    סגור
  • 24.
    מישהו אחר כבר היה שם סקית ניילון על הראש
    גילי 10/08/2012 17:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מרוב בושה וכלימה. רק לא גורו! רק לא גורו! גורו לא!
    סגור
  • 23.
    ל-18
    אבי 10/08/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרת 20% ? 5% לא רוצה? ושוב פעם כאין ספור פעמים בעבר הניתוח הצליח אך החולה מת. ברנש חסר בושה ואפס מאופס. כדאי לו ליהזהר שאיזה חסיד שוטה שלו יעשה לו שפטים.
    סגור
  • 22.
    אייל ניתח שוב את טאוור , וכמובן המניה יורדת חזק
    gold man 10/08/2012 10:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אייל ניתח שוב את טאוור , וכמובן המניה יורדת חזק ולא בפעם הראשונה
    סגור
  • 21.
    מתרסקת גם בנסדק.. (ל"ת)
    ירון 10/08/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    קצת רחמים על אנשים,יש לך אולי 20% פגיעה,רק טעויות כמעט!
    777 10/08/2012 08:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדהים מאיפה הביטחון לצאת בהצהרות כל פעם עם אחוזי פגיעה כל כך נמוכים !!
    סגור
  • 19.
    באמת מצחיק
    מצחיק מאוד 10/08/2012 00:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמה שזה מצחיק
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    גורו עוף לך כך שנחפש אותך בנרות
    אריה 10/08/2012 00:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כי אתה כל הזמן מדבר על הנרות. יש מנחשים בקפה ואתה מנחש בנרות, גורו. מי שהתמידו לעשות הפוך ממך כבר יכולים לקנות איזה אי היווני, גורו.
    סגור
  • הצחקת מאוד! שאפו...מסכים עם כל מילה (ל"ת)
    ברק 10/08/2012 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    לא להקשיב לעולם לכל הממליצים למינהם-בטח לא המשקיע הקטן
    מבין עניין 09/08/2012 23:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וגם אני ככזה, לעולם לא מקשיב להמלצות של כל הפלצנים למינהם, אני הולך על דברים אחרים לגמרי. הגדולים האלה תמיד אומרים לממש חצי כאשר המניה יורדת, ולמה הם אומרים את זה???? כי בזמן שאתה ואני נממש חצי ממה שיש לנו, להם ישאר מספיק לממש הכל ולברוח ולהשאיר אותנו הקטנים עם הנייר בייד שכל יום מאבד עוד ועוד וכל יום אנו בתיקווה שהינה זה מחזיק, הינה זה עולה מעט, הינה זה מתחזק, ואז הטיפשים נכנסים שוב (זה אתה ואני כמובן) ולוקחים עוד קצת ומאמינים שהינה זה עולה. ואז באים ה"ממליצים" ואומרים אתם רואים ייש קניות היא מחזיקה, והם שוב מוכרים את מה שלא הצליחו למכור בפעם הראשונה, ואנחנו (אני ואתם) שוב אוכלים אותה כי עכשיו אנו ממש במינוס כזה שבאמת לא משתלם לצאת ולחכות כמה חודשים ואוליי במקרים היותר קיצוניים שנים כמו שקרה לא פעם עם חברות כדוגמאת טאואר, ואורכית שמי שמסתכל עליה לפני כמה חודשים ראה בברור שהיא מתרסקת, אבל בכל זאת נטעו במשקיעים תקוות שווא
    סגור
  • לזה אני קורה ניתוח
    מושון 11/08/2012 20:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה תותח
    סגור
  • 16.
    אמרתי כבר שהניתוח צריך להיעשות לפי הנסד"ק, ואת התשובה ק
    מבין עניין 09/08/2012 23:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבלת את התשובה מהם כפי שחזיתי.
    סגור
  • יש לך עוד מה ללמוד!!
    הברבור 11/08/2012 23:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה משווה את הנאסדק שבו המניה נסחרת במחזור של 10k ביום לעומת ישראל שבה הסחירות היא במיליונים? לא כל מניה דואלית מתווה את המחיר לפי המחיר בנאסדק... תפסיק להיות שפוט
    סגור
  • 15.
    לפני כמה שנים חטפתי חזק גם עכשיו
    נועם 09/08/2012 19:59
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לפני כמה שנים עברתי קורס של אייל, פעלתי בהתאם להמלצותיו וחטפתי חזק. ניסיתי כעת לפני כחצי שנה, להשקיע לפי המלצותיו - לנסות שוב , חטפתי חזק פי כמה. אני ורק אני אשם,
    סגור
  • 14.
    טאואר-גורביץ
    מנו 09/08/2012 19:54
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שוב קליעת בול.פתחת את הפה וראו מה קורה .המניה צנחה......... אני במעקב צמוד על כל כתבותיך וזה קורה פעם לאחר פעם. לא ברור מי הסמיך אותך ככתב כלכלי. לך תלמד לשתוק.
    סגור
  • מנו צודק בגדול...
    וואלה 09/08/2012 22:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני עוד זוכר את הניתוח של גורביץ' לאיזיצ'יפ. איך אמר הבחור: היא לא אמרה את המילה האחרונה.. בטח לא אמרה, רואים היום. ניתוח של שוטים
    סגור
  • 13.
    קיוותי שהפעם הוא צודק, אבל בפנים ידעתי שזה לא יקרה. (ל"ת)
    ברק 09/08/2012 19:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 12.
    הבחור גאון...
    אבי 09/08/2012 18:27
    הגב לתגובה זו
    10 1
    כל מה שהוא כותב , צריך לעשות ההפך ואז מרויחים.
    סגור
  • 11.
    חטפתי חזק מטאואר
    עצוב לי 09/08/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לצערי קניתי בהמלצתך
    סגור
  • 10.
    אפקט גורביץ עובד עוד פעם
    אלכס 09/08/2012 15:56
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ברגע שגורו המליץ על םאואר הור מתרסק 12 אחוז. אפקט גורביץ עבד אין ספור פעמים - תזכרו את טבע, אינרנט זהב בונוס, טאואר ועוד ועוד ועוד! גורו הוא אלוף גינס בדיקנות של טעויות!
    סגור
  • 9.
    יורדת היום 11%..... (ל"ת)
    מדהים הניתוח הטכני 09/08/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 8.
    חבל שלא חיכית לפרסום הדוחות ואז היית מוצא את הנר האדום (ל"ת)
    אנונימי 09/08/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 7.
    התשובה בקישור המצורף
    אנונימי 09/08/2012 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://finance.yahoo.com/news/towerjazz-presents-strong-revenue-margins-063000142.html
    סגור
  • 6.
    ניתוח מכובד, אבל המחיר נקבע עפ"י הסדר החוב בלבד!!! (ל"ת)
    גיא 08/08/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    טאואר ופלוריסטם יהיו הבוננזות הבאות בשוק
    משקיע עם כנפיים 08/08/2012 13:49
    הגב לתגובה זו
    7 5
    גם ללונג וגם לטווח הבינוני.
    סגור
  • 4.
    הניתוח צריך להיות לפי השער בנסדק ולא בת"א
    מבין עניין 08/08/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מכיוון שהמנייה נסחרת בנסדק וכאן הולכים בעצם לפי מה שנסגר שם, אז הניתוח שלה צריך להיות על פי הנסדק
    סגור
  • 3.
    ואולי הגיעה ההזדמנות לרכוש מניות בנקים - לאחר נפילה של
    רמי 08/08/2012 09:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עשרות אחוזים.לכל ירידה בסופו של דבר יש עלייה.!!!
    סגור
  • 2.
    ראלי של שוטים
    ששון 08/08/2012 09:38
    הגב לתגובה זו
    4 4
    יריצו קצת למעלה ואז יודיעו על המרת שטרי הון של לאומי ופועלים ......זהירות!!!
    סגור
  • 1.
    טאואר
    שלומציון 08/08/2012 08:56
    הגב לתגובה זו
    15 4
    בפעם שעברה ב370 קניתי דיברתה שהיא לפני פריצה הפסדתי 40% לאן היא עוד יכולה לרדת עכשיו זה לא חוכמה להגיד שצריך תיקון.לך תישן
    סגור