רציו - טווח המחירים עומד על 21-22 אג' ולא בטוח שזה ייגמר שם

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את מניית רציו וכיוונה לאחר מגמת הדישדוש
 |  (16)
אייל גורביץ
אני מניח שהשאלה המרכזית שנשאלת אחרי שהופנמה העובדה ש רציו יהש -2.51% רציו יהש 272 -2.51% רציו יהש בסיס:279 פתיחה:277 גבוה:277 נמוך:272 תמורה:6,676,084 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: במגמת ירידה, היא "לאן היא תגיע?". אז האמת שקשה לדעת, אבל אפשר תוך שימוש בטכניקות בסיסיות, להעריך את היעד המינימלי אליו אמורה להגיע יחידת ההשתתפות החבוטה הזאת.

הגרף השבועי

1. אפשר לראות בבירור כיצד דרדר גל הירידות האחרון את רציו עד לשפל של 21.2 א"ג ליחידה. מיד לאחר מכן נרשמה עלייה שלא הייתה לה המשכיות, ורציו עברה גבעות כאשר התהליך מתמשך בטווח רמות של 30.3-41.3 א"ג ליחידה.

2. עוד אפשר לראות את רצועות בולינגר שהופכות להיות צרות ואופקיות. המשמעות היא ירידה בתנודתיות ובסטיות התקן. התהליך בו רצועות בולינגר הופכות צרות ואופקיות מקדים בדרך כלל מהלכים חדים.

3. רציו פרצה מטה בסופו של דבר. כאשר מתקיימת פריצה מובהקת מדשדוש, מעלה או מטה, הנטייה היא לשכפל את עומק הדשדוש. כלומר, עומק הדשדוש באחוזים עומד על 27%.

4. המשמעות היא שמנקודה הפריצה מטה אמורה רציו להתדרדר בשיעור מינימלי של 27%.

5. טווח יעד המחירים של יחידת ההשתתפות עומד על 21-22 א"ג לפחות, ושום דבר לא מבטיח שזה ייגמר שם.



לאתר בית הספר ול לימודי שוק ההון : www.eyalg.co.il

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    מי נביא בישראל ?
    צבריקו 14/07/2012 08:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שהשוק עולה כל המניות עולות ולהיפך. אין במניות ידע רק מזל וניחוש.
    סגור
  • 15.
    גורביץ אחרי שאמרת לקנות מודיעין בשער 36 לך ותז.. (ל"ת)
    לל 12/07/2012 15:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    אף אחד לא יודע אם אתה צודק
    שרלוק הולמס 11/07/2012 07:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אצלך תמיד רב הנסתר על הידוע. את העבר אתה יודע לנתח מצויין את העתיד לא . הייתי בהרבה הרצאות שלך אתה היסטוריון ואותנו מעניין העתיד .
    סגור
  • 13.
    המציאות קשה תבדקו
    גיא 11/07/2012 07:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם בנפילה הקודמת אייל צדק לנו יש זיכרון קצר או שלא רוצים להאמין .זה לא אומר כלום על רציו אולי על ידיים חלשולושות .אני בטוח שיש עתיד טוב יותר
    סגור
  • 12.
    טעות חמןרה
    גדי 10/07/2012 21:19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אייל צריך ללכת הביתה הוא פשוט חולה נפש זה לא פעם ראשונה שהוא טועה ומפיל אנשים כך טעה לגבי ישרמקו 4 פעמים
    סגור
  • 11.
    מה עם מנית בונוס? (ל"ת)
    אבי 10/07/2012 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    תחתית כפולה ופריצה למילה
    Isee 10/07/2012 16:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שימו לב לאפשרות הבאה: רציו הגיעה לתחתית הקודמת, ולכן עליה היום תהיה םריצה של תחתית כפולה. המשמעות עלייה של 30% לפחות (גודל הדשדוש*מחזורי דשדוש*2= 5%*3*2
    סגור
  • 9.
    ההיפך
    Isee 10/07/2012 16:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שימו לב לאפשרות הבאה: רציו הגיעה לתחתית הקודמת, ולכן עליה היום תהיה םריצה של תחתית כפולה. המשמעות עלייה של 30% לפחות (גודל הדשדוש*מחזורי דשדוש*2= 5%*3*2
    סגור
  • 8.
    תותח ! רק שיורה הפוך! (ל"ת)
    ניצן 10/07/2012 14:51
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 7.
    אז מה אנחנו כבר ב3.8% ....
    זאב 10/07/2012 14:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אולי תורידי את הניתוח ?
    סגור
  • 6.
    רציו טסה 4%,תודה לך (ל"ת)
    עמי 10/07/2012 14:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 5.
    נו באמת?! אנחנו כבר ב2.8% ירוק!! (ל"ת)
    זאב 10/07/2012 11:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 4.
    ומה קורה בפועל?רציו טסה!ניטוח טכני זה בלוף (ל"ת)
    יוני 10/07/2012 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    לעשות הפוך
    שלומי 10/07/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    10 3
    אלביט הדמיה לפני פריצה ירדה 30% טאואר לפני פריצה ירדה 30% תתעורר אתה לא פוגע אני לא למדתי כלום בבורסה ואני בטוח שאני כבר מבין יותר ממך
    סגור
  • 2.
    ניתוח טכני לא יעיל במקרה של רציו
    ירון 10/07/2012 09:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רציו מושפעת מגורמים חיצוניים שלא קשורים בכלל לניתוח טכני. מיסים, וועדות, מחיר נפט בעולם, מחסור או עודף בגז וכו''. תפסיקו לנסות ולנתח את הגרפים, זה לא יעיל !!!
    סגור
  • 1.
    היום קונה,תודה (ל"ת)
    עמי 10/07/2012 09:18
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור