בונוס ביוגרופ - מתחילה להיות מעניינת

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את מניית בונוס ביוגרופ ואת כדאיות הקנייה בתקופה הנוכחית
אייל גורביץ
מי שנכנס לבונוס אמור לדעת שמדובר בהרפתקה שיכולה גם להיגמר רע. לא בגלל תחום העיסוק, אלא בעיקר בגלל התנודתיות הגבוהה והנטייה הברורה למצבי רוח קיצוניים. יחד עם זאת, הידיעה שמדובר בהרפתקה מחדדת את שיקול הדעת וכושר השיפוט.

הגרף היומי

1. המניה חוותה מהלך עליות משמעותי ורציף שהחל במחיר של 14.8 א"ג למניה ותם לפני ימים מספר במחיר של 1.34 ש' למניה. את החישוב של האחוזים תעשו לבד.

2. יחד עם העלייה אפשר לראות את התרחבותם של מחזורי המסחר שהגיעו לשיאם בדיוק בקצה העלייה.

3. כאשר מגיעה לשיא ויחד איתה מגיעים לשיא מחזורי המסחר, מרבית הסיכויים שלא מדובר בשיא האחרון.

4. בימים האחרונים יצאה המניה לתיקון המתייחס למהלך העליות שהוזכר בסעיף הראשון.

5. הדבר המרכזי שאפשר לזהות זו ירידה במחזורי המסחר כעדות לכך שהיצע העומד המכירה הולך ואוזל.

6. עוד אפשר לראות שהמניה נכנסה לתוך טווח סרגל פיבונאצ'י בו אמורים תיקונים טכניים להסתיים.

7. המניה עדיין אינה במצב של "מכירות יתר" - זאת אפשר לראות לפי רמתו של מדד CCI השוכן בתחתית הגרף. עליו לרדת לערכים הנמוכים מ-100-. לכשיעשה כן, תהיה המשמעות שהתיקון מתקרב לקיצו.



סיכום

בונוס מתחילה להיות מעניינת והסבירות לגל עליות נוסף תגבר ככל שהתיקון יעמיק והמניה תשהה במצב של "מכירות יתר". במצבה הנוכחי היא עדיין אינה קנייה, שכן הנר האחרון אדום ושולל אפשרות זו.אך למרות כך, לאחר שלושה ימי ירידות, נקודת המפנה אמורה להיות קרובה.

לאתר בית הספר ול קורסים בשוק ההון : www.eyalg.co.il

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(27):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    מתי..?
    פרנקו 19/07/2012 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד כמה נמוך היא יכולה לרדת עד שהיא תתחיל לעלות? יש לי תחושה כשהיא תעלה היא תזנק בחדות, אבל עד כמה נמוך היא יכולה להגיע? והשאלה העיקרית מתי היא תתחיל לזנק?
    סגור
  • 22.
    מתי..?
    פרנקו 19/07/2012 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד כמה נמוך היא יכולה לרדת עד שהיא תתחיל לעלות? יש לי תחושה כשהיא תעלה היא תזנק בחדות, אבל עד כמה נמוך היא יכולה להגיע? והשאלה העיקרית מתי היא תתחיל לזנק?
    סגור
  • 21.
    מופסד בשלושה ימי מסחר
    אחד שהקשיב לאיל 10/07/2012 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז הנה הקשבתי לאיל וקניתי ב50 אלף אני מופסד כבר 12% מה יהיה נתתי לימט 100 נקווה שאייל יהיה צודק
    סגור
  • בונוס זה קניה לטווח ארוך
    נחומי 11/07/2012 22:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מוסדיים מתחילים להבין את ההזדמנות האדירה ולהכנס לנייר המניה תהיה כמו רציו, אבנר וכו' לא להתייחס לירידות של הימים האחרונים, פשוט לקנות ולהחזיק
    סגור
  • 20.
    בונוס
    אחד שיודע 09/07/2012 07:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שום הרצה ושום נעליים, זו בדיוק אחת החברות שתוכלו לספר שקניתם את המניה שלהם בשער אפסי.. אמנם כבר כמה ימים של ירידות אבל במחזורים אפסיים לעומת העליות. אין מוכרים והם הולכים ומתמעטים, הזדמנות בלתי חוזרת. העליות יגיעו. כמו שהיא עלתה וכולם חשבו שהיא לא תפסיק, היא תחזור בקרוב לעליות ותשבור את השיא שלה
    סגור
  • 19.
    הלך הכסף!!!
    מאור 08/07/2012 19:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם יש סיכוי שהמניה תחזור לעלות???
    סגור
  • 18.
    זה הזמן לסיבוב נוסף (ל"ת)
    אבירם 07/07/2012 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    טאואר
    משה 07/07/2012 08:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפני כחודש וחצי מניית טאואר הגיעה לשע של 386 אתה ניתחת את המניה וכתבת שהיא לפני פריצה גדולה. מאז ירדה המניה ב 40% , תפסיק לנתח מניות ולהתראיין, אתה טועה ומטעה ! תכיר בכך שאין לך יכולות ניבוי !
    סגור
  • 16.
    בונוס
    אלכס 06/07/2012 22:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עד יום חמישי 12.07 שער 150-175 בדוק.....
    סגור
  • 15.
    אייל אזכור לך לעד
    מאיר 06/07/2012 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אייל שלום אזכור אותך לעד על אינטרנט זהב קיבלתי לקרדה רצינית שרק בונוס עזרה להחלים תתעורר השוק לאחרונה מונע מאמוציות ותסכול ולא מגרפים וניתוחים
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    הימור
    Flint 05/07/2012 22:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ניתוח טכני אמור להיות הפוך ורחוק מהימור פרוע, הנייר החדש הזה לא פיתח שום התנהגות על ציר הזמן שניתן לנתח אותה בצורה רציונלית וכל כולה מזכירה גיבוב של יחצנות שצירפו לה כמה בעלי שם אין מוצר ואין דרך, לקחו לא שלד אלא דחליל, קישטו אותו יפה ומפמפמים אותו לציבור והציבור אוכל, עד שיקום ילד שיצעק שהמך עירום ונראה מפולת, נו באמת. תהיו חזירים קטנים תבצעו ניתוח בשבועי תרדו ותתזמנו ביומי במצב הבורסה הנוכחי שווה בהחלט לחפש מניות בעלות סחירות גבוה כך שיהיה ניתן להיפתר מהסחורה במידת הצורך.
    סגור
  • בונוס ללא ידע
    מאיר 06/07/2012 09:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ללא ידע מיוחד השקעתי בבונוס 430 א ש"ח ברמה 28 מימשתי ב70 אני בשוק גזרתי על עצמי לא לגעת חודש במניה מהפחד להתמכרות ,יש למישהו עצה בשבילי.
    סגור
  • לא לגעת יותר בבורסה בחיים
    תמיר 06/07/2012 10:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הסיכוי להפסיד את הכל ויותר הוא קרוב ל-100%.
    סגור
  • 13.
    איזה תוצאות עתידיות מצפים
    לוזר 05/07/2012 21:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מבונוס אם יש כבר כל הניסויים (מ-2001 ) בסין ואנדוניזיה על בני אדם ?
    סגור
  • 12.
    פרצוף אמיתי נחשף, מניה ללא תוכן מורצת, כבוד (ל"ת)
    מי שלא השבל יושכל 05/07/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 11.
    בונוס לסיבוב קצר
    ראובן 05/07/2012 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לנצל את טירוף העדר שלא מבין כלום.לקנות-להתפלל-ולברוח
    סגור
  • 10.
    שאלה לאיל - תבנית ראש כתפיים
    אריאל 05/07/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל שלום, האם ניתן להתבסס על תבנית ראש כתפיים בטבע לתקופה של חמש שנים? האם התבנית אמורה להיות בזמן קצר יותר? והאם אכן כיוון המניה למטה? תודה אריאל
    סגור
  • 9.
    עד 120 ימים יגידו בהצלחה למחזיקים!! (ל"ת)
    בונוס 05/07/2012 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    בונוס
    מדען 05/07/2012 11:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    המניה ב"הרפיה" - אחרי ה"מתיחות" וה"כיווצים" מדע בדיוני שהפך למציאות ! עתה העיתוי לקניה ! מהרו פן תאחרו - והסבלנות תשתלם !
    סגור
  • 7.
    השאלה היא...
    יונה 05/07/2012 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    עד לאיזה רמה היא יכולה לעלות? והאם בכלל יש סיכוי שהיא תחזור לשיא שלה?
    סגור
  • 6.
    השאלה היא...
    יונה 05/07/2012 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עד לאיזה רמה היא יכולה לעלות? והאם בכלל יש סיכוי שהיא תחזור לשיא שלה?
    סגור
  • תעבור אותו
    משה 05/07/2012 09:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני משער 15 אגורות לאחר החשיפה לחברה פה בביז
    סגור
  • 5.
    כ׳כ צודק אייל שבמכירות המחזורים קטנו מה שאומר שיש יותר
    אלי 05/07/2012 08:26
    הגב לתגובה זו
    5 2
    קונים ממוכרים
    סגור
  • 4.
    התממשה כבר 50 אחוז במהלך המסחר.עושה רושם
    בונוס ביוגרופ 05/07/2012 08:25
    הגב לתגובה זו
    6 6
    שתשוב להיסחר ברמות הגבוהות ובמחזורי ענק שאיפיינו אותה
    סגור
  • 3.
    תמיד כשקניתי אחרי דעתו של מר גורביץ הרווחתי
    מקשיב/משקיע/מרוויח 05/07/2012 08:22
    הגב לתגובה זו
    7 6
    וכן אנהג הפעם ואגיב אחרי שאמכור בימים הקרובים ברווח יפה
    סגור
  • 2.
    בונוס נראית הכי טובה בבורסה להשקעה. תודה אייל (ל"ת)
    ירון 05/07/2012 08:19
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 1.
    אייל שתהיה לי בריא תגיד אתה כל כך עיוור?
    סאם 05/07/2012 08:14
    הגב לתגובה זו
    14 4
    מה זה החארטה הזו? פימפום של כמה סחרנים ואתה כבר נכנס בתמימות אין קץ ומנסה לנתח את הדבר ההזוי הזה טכנית? חבוב אנשים צריכים להכנס לכלא בגין ההרצה הזו ואתה נותן להם לגיטימציה איזה מענינת ואיזה נעליים זה זבל נמחק
    סגור