ניתוח טכני קודר לטבע: "מגמת הירידה ברורה, המניה תיפול מתחת ל-127 שקל"

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את 'מניית העם' ורואה כי חוף המבטחים של המשקיעים בבורסת אחד העם, כבר לא ממש כזה
גרף
מי שנחשבה בעבר למניית העם ונכנסה תדיר למדורי הרכילות הבורסאיים, נעדרת כל הילה וזוהר מזה חודשים לא מעטים. למעשה, ההגמוניה של טבע +0.21% טבע 6,150 +0.21% טבע בסיס:6,137 פתיחה:6,280 גבוה:6,286 נמוך:6,100 תמורה:61,528,617 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כמניית העם הסתיימה כבר מזמן, ואת מקומה תפסו המנהיגות החדשות - מניות הנפט והגז. הדעיכה במעמדה החלה כאשר משקיעים מאוכזבים נוכחו לדעת שגם ספינת הדגל של שוק המניות המקומי יודעת לצלול לא פחות טוב מדולפין אתלטי. ירידה ממחיר שיא של 232.5 ש" למניה לשפל של 127.5 ש" למניה (45%), גרמו למאמינים רבים הרהורי כפירה. וטבע, כמו שהיא נראית, בדרך לייצר עדה נוספת של מאוכזבים.

המגמה הראשית

1. המגמה הראשית היא מגמת ירידה ברורה. אפשר לראות זאת לפי סידורן היורד של נקודות השיא והשפל המעידות על קונצנזוס של הקונים והמוכרים לגבי הכיוון הכללי.

2. גל העליות האחרון שהזניק את המניה ממחיר של 127.5 ש" למניה ועד לשיא של 173.14 ש" למניה, לא היה אלא תיקון טכני. גל עליות זה תיקן את מהלך הירידות הרציף שהחל במחיר של 199.37 ש" למניה ותם ברמת 127.5 ש" למניה. אפשר לראות שתיקון זה נבלם באזור של 33%-66% ממהלך הירידות שקדם לו. כאשר תיקון טכני מסתיים ברמות האמורות, גדולה הסבירות לגל ירידות נוסף שידרדר את המניה מתחת לשפל האחרון.

3. עוד אפשר לראות שרמת 170 ש" למניה שהייתה רמת תמיכה, הפכה במהלך העליות האחרון לרמת התנגדות.

4. הנר החודשי האחרון חותם את רצף העליות ומעיד על סבירות גבוהה שגל ירידות יצא לדרך. לפי התקדימים ההתנהגותיים אמור גל ירידות זה לדרדר את המניה מתחת לשפל הקודם. כלומר מתחת לרמת 127.5 ש" למניה.



לאתר בית הספר ו לימודי שוק ההון : www.eyalg.co.il

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    השיטה לא עובדת גורביץ
    אנונימי 24/06/2012 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שורה תחתונה. ברגע זה שעה 14:30- טבע עולה 9% השיטה לא עובדת אדון גורביץ.
    סגור
  • 25.
    טבע בדרך ל- 150 מחר יום ראשון
    משקיע ותיק 23/06/2012 19:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואייל בדרך לעוד נבואה שלא התגשמה. מתי כבר תתלה את הנעליים ותצא לפנסיה עם המיליונים שעשית?
    סגור
  • 24.
    פיבונצי
    יש 22/06/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אייל שלום הירידה של טבע לא עברה את שליש שני שליש אז למה הפםימיות?
    סגור
  • 23.
    teva
    lev-ran yehuda 21/06/2012 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    same third class information by same name only few weeks ago has an article about teva how its going to climb to.... what a low level this man sould be just out or even taken to trial its not a joke. we have also good ones in the media why use such bad ones in other places he was out yehuda lev-ran
    סגור
  • 22.
    ב 35$ יש תמיכה של החיים
    david` 20/06/2012 23:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שזה 13400. תזכרו את דויד ותקנו ! טבע מנתחים בדולרים ולא בשקלים.
    סגור
  • טבע תחתית 38$ (ל"ת)
    ח. שחור 21/06/2012 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    מה קרה הוא לא קיבל עבודה שם (ל"ת)
    פחחחחחחחחחחח 20/06/2012 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מנייה מאכזבת (ל"ת)
    דב 20/06/2012 06:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    אני לא חסיד של גורביץ ואני אפילו זוכר את החמש מאות תשעי
    הקלפן מלוד 19/06/2012 22:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאייל יש הרבה מאוד טעויות ולי אישית ברור שהטכני = לתח.... אבל ואבל גדול לידיעתי טבע באמת תרד חזק בעתיד..... כמו שפועלים תרד גם חזק מאוד בעתיד וכיל".....
    סגור
  • 18.
    38$ שאר תחתית
    חתול שחור 19/06/2012 21:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מכאן רק למעלה. הורוביץ אתה רק מאשר עליה עם כתבה שלחה כי אני התחלתי לדאוג כבר תודה רבה לכה. אני מאלה כולים על טבע.
    סגור
  • טען עוד
  • מסכים איתך אך בבקשה תשקיע במורה ללשון במקום בבורסה (ל"ת)
    יעקב 23/06/2012 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    אני לא מבין מה אתה עושה פה ? אם אתה כל כך גאון
    samsung 19/06/2012 14:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תעשה מיליונים מהידע שלך. מה אתה עושה עם ביזפורטל. לא חבל לך על הזמן ? .................... אבל כנאראה שאתה מרוויח מלבלבל למשקיעים את המוח . והמסכנים גם שומעים לך. אני ממליץ לכולם לקנות טבע מחיר פצצה כלכלית מספר 1 בארץ טכנית שער תמיכה מתנדים למעלה RSI STS MACD אם כבר מדברים טכנית
    סגור
  • 16.
    איסתרא בלגינא קיש קיש קריא
    אבי 19/06/2012 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתגם ארמי
    סגור
  • 15.
    מזכיר לי ניתוח קודם של איל על החברה לישראל
    הזוכר 19/06/2012 12:30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לפני כמה שנים איל ניתח את החברה לישראל: "החברה לישראל - כל הדרכים מובילות דרומה" (לא מתחייב על ניסוח מדויק). על סמך הניתוח בטלתי פקודת קניה בשער 95000. הבעיה שאחר כך המניה נסקה לגבהים. אז למשקיע הנמהר ניתוח טכני לא תמיד עובד - זהירות נדרשת!
    סגור
  • 14.
    הלוואי ויתגשמו דבריך מר גורביץ
    חני 19/06/2012 10:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כשהמניה תהיה מתחת ל-128 אני אתחיל לקנות כפי שלא קניתי בחיי. החברה רווחית ומחלקת דיוידנדים 4 פעמים בשנה. אם גם השער נמוך-אז קדימה לקנות. נחכה ונראה. החיפזון-מהשטן.
    סגור
  • 13.
    אייל ניתוח טכני זה דבר טוב - לא לטבע
    samsung 19/06/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טבע כלכלית חזקה וכלכלה בסוף מנצחת . כל מה שאתה יודע זה ניתוח טכני שלא תמיד עובד אבל אתה שוכח אם נייר כלכלי או לא וחבל שתעשה לעצמך בושות . ולדעתי גם טכני טבע לקרת עלייה
    סגור
  • 12.
    היכן יחימוביץ ? כינתה אותי, משקיע גז ותיק, מהמר ועל
    רם 19/06/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אובדן 40% בטבע היא שותקת ?!
    סגור
  • 11.
    לאייל גורוביץ
    גולן 19/06/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שלום איל, כתבה לעניין ובזמן הנכון, האם תוכל לנתח את מניית פריגו?
    סגור
  • 10.
    מנסיון עשיר ברור שאם גורו אומר ברור יהיה הפוך (ל"ת)
    סמי 19/06/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    אייל, באמת מעריך את הידע, אבל השיטה לא שווה הרבה.
    רונן 19/06/2012 10:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אייל, אני עוקב אחרי מנתחים, ושיטות טכניות, ובאמת לא נראה לי מתאים לתקופה זו. קונים יקר ועפים בסטופ ללא הרף. תבדוק גם את עצמך לא היית מפסיד פחות, אולי אפילו יותר, זה לא מספיק מתוחכם, והשוק כבר הרבה יותר חכם, זה פשוט לא עובד, באופן די קבוע ביצעתי עסקאות לפי המלצות שלך הן בחי והן בווירטואלי. לרוב הפסדתי אז להסיק מסקנות
    סגור
  • 8.
    ל 4 5 ו6
    מוטי 19/06/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 6
    יש לכם זיכרון קצר מאוד אנא הקפידו לעקוב אחרי מה שאייל אומר, יכול להיות שהיא תעלה טיפ טיפה אבל לאורך זמן נומר חודש וחצי היא תגיע קרוב מאוד למה שהוא אמר...
    סגור
  • 7.
    כשגורביץ אומר ירידה-- סימן לעליה!!
    השקולה 19/06/2012 10:00
    הגב לתגובה זו
    17 1
    שמתי לב מספר פעמים, שכשהוא אומר ירידה קורה להפך, וכשהוא אומר עליה-- באות ירידות.
    סגור
  • 6.
    הרי כל מה שאומר גורביץ יוצא הפוך
    פפו 19/06/2012 09:55
    הגב לתגובה זו
    17 0
    אז כדאי להשקיע בטבע. מענין מה האינטרס של ביזפורטל לפרסם דוקא ניתוח טכני על טבע????
    סגור
  • 5.
    אם גורביץ אומר למכור אז תקנו בדיוק הפוך (ל"ת)
    הבורר 19/06/2012 09:55
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 4.
    זה האות--מעכשיו רק תעלה, זה בדוק (ל"ת)
    עוקב מסור 19/06/2012 09:53
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 3.
    מניפולטור - בטוח שהוא עמוק בשורטים על טבע (ל"ת)
    007 19/06/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 2.
    ממתי...
    .... 19/06/2012 09:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ממתי מנתחים טבע בארץ....
    סגור
  • 1.
    רשמנו לפנינו
    משקיע ותיק 19/06/2012 08:40
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אתה מוכן לתת גם תחזית על לוחות זמנים?
    סגור
  • בשורות טובות למשקיעים. אין ספק שמכאן תעלה (ל"ת)
    לעשות הפוך מגורביץ 19/06/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור