האם קמהדע על סף פריצה?

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את מניית קמהדע וסיכוייה לפרוץ בטווח הבינוני
 |  (22)
אייל גורביץ
מניות מדשדשות, בניגוד לדעה הרווחת, מתאפיינות בסיכון גבוה. אינך יודע מתי תתחלנה לזוז ולאיזה כיוון. רב הנסתר על הגלוי. לכן רצוי להימנע מהן, מחד, אך מאידך, הן חייבות להימצא ברשימות מעקב לקראת הפריצה מעלה, אם תבוא. ו קמהדע +0.22% קמהדע 1,805 +0.22% קמהדע בסיס:1,801 פתיחה:1,793 גבוה:1,809 נמוך:1,775 תמורה:1,318,495 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שייכת לקטגוריה הזאת.

הגרף השבועי

1. אפשר לראות בבירור את גל העליות שהזניק את קמהדע ממחיר של 4.39 ש' למניה ועד לשיא של 33.24 ש' למניה שנרשם באמצע 2009. מאותה נקודה החלה המניה לדשדש, תהליך שנמשך עד היום.

2. גבולות הדשדוש מוגדרים היטב ברמות של 17.31-33.24 ש' למניה.

3. עוד אפשר לראות את רצועות בולינגר שהופכות להיות צרות ואופקיות. המשמעות היא ירידה בתנודתיות ובסטיות התקן. התהליך בו רצועות בולינגר הופכות צרות ואופקיות מקדים בדרך כלל מהלכים חדים.

4. קשה להניח מתוך הנתונים הקיימים לגבי כיוונו של המהלך אם כי הסיכויים נוטים מעט יותר בכיוון מעלה. פריצה מעלה של רמת 33.24 ש' למניה תהווה איתות קנייה וזאת בתנאי שהפריצה תתרחש בליווי מחזור מסחר גבוה.

5. עדכונים ישלחו ככל שידרש.



לאתר בית הספר ול לימודי שוק ההון : www.eyalg.co.il

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    אוגר מניות קמהדע
    מתמיד 19/05/2012 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחזיק את מנית קמהדע כבר קרוב ל3 שנים ורק אוגר עוד ועוד. אני חושב שהשוק סוף סוף מתחיל להבין את הפוטנציאל העצום. אמשיך לאגור בהזדמנות כניסה הבאה. בהצלחה למבינים לטווח הארוך.
    סגור
  • 15.
    מופז
    דליה איזיק 18/05/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל אולי תעשה ניתוח טכני למופז, גם הוא מזגזג לאחרונה ונראה כאילו שהוא לקראת צניחה בהסתמך על רצועת ליברמן .
    סגור
  • 14.
    התעוררת !? עכשיו על סף פריצה
    יורי לוי 18/05/2012 08:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרתי ליוקין בפריצת 2150 All In למה כל הטכנאים מתעוררים אחריי מהלך ? היעד של 30-31 ש" ח הושג עם פריצת 2150
    סגור
  • 13.
    טעית והטעת אחרים בקשר לטאואר
    טאואר 18/05/2012 00:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזינוק היחידי של המניה המסריחה הזאת הוא לאחור
    סגור
  • זכור לי אחרת
    מופז 18/05/2012 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמר ב 320 לחכות לתיקון ואח" כ לעלייה ואכן ירדה ל 290 והיום היא ב- 360.
    סגור
  • אז תזכר גם שב-360 הוא אמר על מהלך הבא והכן
    אלי 18/05/2012 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז היא נפלה 11%
    סגור
  • 12.
    ניתוח טכני
    ראובן 17/05/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתוח טכני מבוסס על תיאוריות עתיקות- מהימים שכדי לבצע פעולה היינו צריכים להגיע לבנק לחכות שעות בתור ולהתווכח עם הפקיד היועץ --לא פלא שהן לא עומדות במבחן הזמן
    סגור
  • 11.
    יפוטר הקורה בקפה
    יוסי 17/05/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה ממש לא מתבייש להמשיך בעתידות לא פגעת שוב ושוב ושוב ושוב
    סגור
  • 10.
    אייל, מה עם אודיוקודס? אמרת שתגיע ל-30 ויורדת (ל"ת)
    מה עשית לנו 17/05/2012 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    צריך להעביר את הכתב למדור אסטרולוגיה (ל"ת)
    לעולם לא אאמין לקשקו 17/05/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    לי זה נראה כמו ספין
    שלח 17/05/2012 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה יותר כמו מישהו שרוצה לעשות רווח על גבם של תמימים.. חוצמזה, שום דבר לא תלוי בביצועי החברה? רק בעובי של רצועות בולינגר?
    סגור
  • 7.
    השווקים רועדים ואתה
    ישראל 17/05/2012 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המעוף לא מחזיק 1100 אס אם פי לא מחזיק 1350- חברות תקשורת נופלות, דנקנר נופל, ובמקום להסביר לנו מה קורה , אתה מנתח מניה אחת מדשדשת.
    סגור
  • 6.
    לאדון גורביץ מספיק. די אחי קצת רחמים ....
    הקלפן מלוד 16/05/2012 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגורביץ אחי מספיק באמת מספיק אני מאמין שיש חדשים שעדין לא מכירים אותך..... מספיק בבקשה ממך תרחם לפחות עליהם..... מספיק אחי מספיק ודי באמת כסף זה לא הכל בחיים ... ובנוסף לדעתי יש לך עור של פיל... כל טוב שיהיה...
    סגור
  • 5.
    זהירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    רואת חשבון 10 16/05/2012 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממרץ המניה עלתה 58%, מבחינה טכנית וסייקל המסחר ברור שהיא לקראת ירידות. משהוא מנסה להיפטר ממנה על ידי דחיפה לאנשים שלא מבינים. תתבייש!!!! (בטח לא תפרסמו)
    סגור
  • התייחסות מכנית
    רפי 16/05/2012 20:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר להתייחס להחלטות קנייה או מכירה באופן מכני: המניה עלתה -למכור. המניחה ירדה - לקנות. אולי יש סיבה חשובה לעלייה? ראו לדוגמה את מקרה בבילון. מניה שלא מפסיקה לעלות. כנראה יש סיבה והיא פורטה בכל העתונים. מי שהתייחס לעליות של בבילון כמו ההתייחסות כאן - היה מפסיד את עיקר העליות.
    סגור
  • לרואת החשבון 10 את הקונה.? (ל"ת)
    קובי 16/05/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממש לא
    רואת חשבון 10 16/05/2012 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואם כבר הייתי בפנים , זאת בדיק הנקודה בה הייתי מוכרת
    סגור
  • האם פרצה?
    נ 16/05/2012 20:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה כבר עלתה עשרות אחוזים חחח בוקר טוב אליהו!!!!!!
    סגור
  • 4.
    מה עם אלביט הדמיה מאז הסקירה נפלה ב-20% (ל"ת)
    אלון 16/05/2012 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הניתוח הטכני מזכיר לי את חברות הדירוג
    משקיע 16/05/2012 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזקים מאד בזיהוי העבר, חלשים בניבוי העתיד...
    סגור
  • 2.
    אייל מה עם אפריקה ?
    אייל מה עם אפריקה ? 16/05/2012 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרת שתחזור לימי הזוהר שלה. אשמח אם תתיחס למה שקורה שם. תודה
    סגור
  • 1.
    בדרך ל 4000! (ל"ת)
    קמהדע 16/05/2012 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור