אלביט הדמיה - הגרף החודשי מעיד על תחילתו של מהלך

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את מניית אלביט הדמיה וכיוונה הבינוני
אייל גורביץ
לעיתים, מניות המסמנות תחתית או נכונות לעלות, לוקחות לעצמן את הזמן כדי לממש את הפוטנציאל הגלום בהן. כאשר הסימנים קיימים והם מוחשיים ומהותיים כמו ב אלביט הדמיה -0.17% אלביט הדמיה 801.6 -0.17% אלביט הדמיה בסיס:803 פתיחה:803 גבוה:803 נמוך:794.9 תמורה:51,450 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , דומה שבסופו של דבר, כך או אחרת, יתממש הפוטנציאל. העלייה החדה שרשמה המניה אתמול, לעניות דעתי, רק התחלת הדרך. הנקודה הסופית אינה ידועה בשלב זה אך נדמה שהיא עודנה רחוקה.

הגרף החודשי - סימנים לתחתית

1. גל הירידות שהחל בפברואר 2010 דרדר את מחירה של המניה לשפל של 7.01 ש' למניה ברצף של הרבה יותר משמונה נרות. רצף של שמונה נרות ומעלה מעיד על מצב של "מכירות יתר.

2. נרות 7- 9 מהסוף מבטאים תבנית היפוך ששמה בשפה המקצועית "כוכב בוקר". לא פחות. תבנית זו מעידה על תחתית. המניה הגיעה במסגרת גל הירידות לרצועת בולינגר התחתונה המשמשת כר נוח להתאוששות ובניית פלטפורמה לעלייה. המניה מחזיקה תחתית במשך יותר משלושה חודשים.



הגרף השבועי

בגרף השבועי אפשר לראות את הדשדוש שחוותה המניה. דשדוש זה מתאפיין בירידה בתנודתיות המקבלת את ביטויה על ידי היצרות של רצועות בולינגר. בדרך כלל, אירועים מסוג זה מגיעים לסיומם תוך מהלכים משמעותיים. מה שחוותה המניה אתמול הוא תחילתו של המהלך.



סיכום

על רקע הפרמטרים הקיימים מניית אלביט הדמיה, בעיקר לאור הנתונים בגרף החודשי, מצאה תחתית משמעותית. העלייה האחרונה והמחזור הגבוה מייצגים את תחילתן של מהלך עליות.

לאתר בית הספר ו לימודי שוק ההון : www.eyalg.co.il

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    אלביט הדמיה - בדרך ל 900 נק, ראו הוזהרתם וגם
    טל 24/07/2012 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללוקחי סיכונים (אדירים) אם תתבסס בשער 1070 - תתחיל לעלות קצת. אם תחצה את רף ה 2900 - 3600 אפשר להגיד התאוששות בפתח. בקיצור, כל אלה הם חלומות בהקיץ, סיכוי סביר יותר שניראה אותה יורדת לאיזור ה 900 נק! בטווח הקצר - בינוני
    סגור
  • 14.
    אלביט הדמיה
    שמקה 19/04/2012 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה הזאת לא יציבה והיא עוד תמצא תחתית חדשה,כלומר היא תתרסק ותגיע עוד מתחת ל 500 מי שמחזיק אותה עדיף שימכור אפילו בהפסד.
    סגור
  • 13.
    מי שרוצה להפסיד - שיקנה | (ל"ת)
    -אסור לינגוע | 12/04/2012 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    אייל שאלה - אני קניתי LDK האם להשאיר או
    רונן 11/04/2012 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזרוק במינוס גדול (אנא תשובתך)תודה
    סגור
  • קניתה בירושה?
    שום 13/04/2012 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במחיר הנוכחי הנייר נראה סביר מה גדל התיק??איזה מחיר קניתה? איזה סכום? תפרט כדי שאוכל לתת תמיכה טכנית! אישתך יודעת כבר?אתה בעצם רווק,גר אצל ההורים!!!
    סגור
  • קנה עוד!תעשה ממוצעים
    קליפ 12/04/2012 21:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עניין של מס' שנים ואתה יוצא מורווח
    סגור
  • 11.
    מי נותן לו במה
    רפי 11/04/2012 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא טועה ומטעה פעם אחר פעם וההפסד הגדול של ביזפורטל שהוא מזוהה עם הביזיון הזה יושב לו בבית רואה קוים שמוצאים חן בעניו והוא מחליט הנה מהלך אלה מה ברוב המקרים המהלך הוא בדיוק הפוך מהמלצתו אוליי תפסיקו לתת לו במה או שישלם איזה 30 40 אלף שקל על כל טעות
    סגור
  • ליצן (ל"ת)
    שלמה 11/04/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אייל טעית המנייה צונחת
    גלעד 11/04/2012 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבדיקה אחרונה היא נעצרה בדיוק על ממוצע נע 200. משם הדרך למטה סלולה או שמא יש לומר צלולה ....
    סגור
  • 9.
    מה עוד צריף לקרות שתבין שטכני פשוט לא עובד? (ל"ת)
    אבי 11/04/2012 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    אייל. אתה רציני? המניה צונחת היום ואתמול... (ל"ת)
    נילי 11/04/2012 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    חביבי המניה מתרסקת
    אמיר 11/04/2012 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש המון גורמים שמשפיעים על המניה חברים אל תסמכו על אף אחד !!!!
    סגור
  • 6.
    אלביט הדמיה - תיקון טכני ?????
    האנליסט 09/04/2012 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שבניתוח הטכני של מניית אלביט הדמיה , אייל גורביץ מתעלם לחלוטין מהדוחות הכספיים. הנרות בניתוח הטכני יהפכו לנרות נשמה . לאלביט גרעון בהון סולו בסכום של 2.1 מליארד שקל. נרות דומים נראו גם באפריקה ישראל ובדלק נדל" ן ובסוף המניות התרסקו בהתאם לדוחות הכספיים. בסוף הניתוח הכלכלי קובע - דהיינו רק הדוחות הכספיים משקפים את המצב האמיתי של החברה .
    סגור
  • 5.
    יש הכנה אבל לא להיכנס עדין,, יש לי כלל לגבי מ
    יוסי מהדרום 09/04/2012 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות שירדו לשפל, הם חיבות לחצות רצועות בנדה ,ממוצע נע אקפוננציאלי 169 ו 144 לתקן ואז לקנות, זה ממש קניה לטווח ארוך, דוגמא מנית LNG שם רואים ברור חציה רצועת בנדה תיקון וקניה,,הסטופ קצר ,,,ורואים רק רווח,,בהצלחה
    סגור
  • 4.
    למגיבים תודה והבהרה
    רוקח תורן 09/04/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל שרציתי לאמר הוא - וכך גם זה נכתב - שחברה כמו אלביט הדמיה לא יכולה להתנהל ולהתנהג בבורסה בתקופה כזו בחייה בהתאם לניתוחים טכניים (ויהיו המתוחכמים ביותר), משום שכיום היא תלויה אך ורק בעניינים כלכליים גרידא המתייחסים אליה קונקרטית ולשוק כולו, כמו למשל, האם תצטרך ובכמה למכור נכסים כדי לשלם למחזיקי האג" ח.... ולזה שקבע שאני חכם. אם זה היה בבדיחות הדעת - ניחא, ומקבל זאת בהכנעה, אולם אני מעולם לא השוויתי בין זיסר למחבלים..... כתבתי מפורשות שחברה כמו אמפל תלויה כיום במהלכים כלכליים מסויימים בלבד והכי הכי חשוב - ברצונם הטוב או הרע של המחבלים, המוציאים חדשות לבקרים את צינור הגז משימוש, וב" שלטונות" מצריים.,
    סגור
  • 3.
    מי צריך נרות (גליצרין)
    רוקח תורן 09/04/2012 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראה אייל, אני קורא אותך לעיתים, בעיקר בשביל השעשוע. שנינו הרי יודעים - כמו עוד אלפים אחרים - שכל זה קשקוש-בלבוש. עכשיו תראה. ללכת על מניה כמו אלביט הדמיה במצבה הנוכחי (הסיפורים סביב זיסרוחובותיו, חובות חברת האם , ההתחייבויות העצומות,של אלה" ד עצמה, ירידת הערך שהיתה לנכסים בשווקים ועוד ועוד ועוד) , ולבנות לה סיפור טכני עם גרפים וכאלה, זה לא רק מבדח ומגוחך. זה מביך. למניה כמו אלביט הדמיה אין כיום שום קשר ל" ניתוח טכני" (גם אם אתה מאמין בתחום), בדיוק כמו של" אמפל" אין, והיא תלויה אך ורק בחסדי מחבלים, הזרמת גז והסדר עם האג" חיסטים...
    סגור
  • ל מ" ס 3 רוקח תורן, גם אם אתה צודק ,תלמד להיות
    מבין בשוק 09/04/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להיות לפעמים עם הזרם ולא נגד ,כי בבורסה צריך לדעת לזרום . מי שמנסה לשחות נגד הזרם , פשוט טובע . אני אומר זאת מניסיון , אסור בבורסה להיות צודקים , צריך להיות חכמים!
    סגור
  • ל 3 אתה צודק יש פה הימור גדול (ל"ת)
    רפי 09/04/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זיסר למחבלים אומר שאתה חכם (ל"ת)
    זה שאתה משווה בין 09/04/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    למה אתה תמיד מזכיר איפה צדקת?מה עם LDK שהמלצת
    אבי 09/04/2012 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עליה וצללה?עושה רושם שאתה יותר איש שיווק
    סגור
  • 1.
    אייל אני מאוד מקווה שאתה צודק (ל"ת)
    אולגה 09/04/2012 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור