אפריקה: איתות קנייה התקבל, שימו לב כעת לתוכנית המסחר - איפה לקנות?

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את מניית אפריקה ומציג את תוכנית המסחר הכדאית
אייל גורביץ
ב-2 לינואר ניתחתי בפעם האחרונה את מניית אפריקה 0% אפריקה 20.5 0% אפריקה בסיס:20.5 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והערכתי שפריצה מעלה של רמת 12.66 ש' למניה תהווה איתות קנייה. מיד לאחר הפריצה זינקה המניה ותוך ימים בודדים הגיעה לשיא של 14.44 ש' למניה. מאז, לפחות בחודש האחרון לא קרה הרבה, עד אתמול.

הפרמטרים הברורים

1. מיד לאחר שהגיעה לשיא של 14.44 ש' עברה המניה לדשדש כאשר התהליך מתמשך בטווח רמות של 12.65-14.44 ש' למניה.

2. עוד אפשר לראות את רצועות בולינגר שהופכות להיות צרות ואופקיות. המשמעות היא ירידה בתנודתיות ובסטיות התקן. התהליך בו רצועות בולינגר הופכות צרות ואופקיות מקדים בדרך כלל מהלכים חדים. לכן, הנחת העבודה גורסת שמניית אפריקה עומדת בפני מהלך חד.

3. אתמול רשמה המניה עלייה חדה בליווי מחזור מסחר גבוה כאשר שער הסגירה מצוי מעל לרמת 14.44 ש' למניה. הגם שלא מדובר עדיין בפריצה מובהקת שכן רובו של הנר אינו מעל רמת ההתנגדות, הרי שעקב התנאים הקודמים אני נוטה להעריך שיום האתמול מהווה איתות קנייה לקראת המשך מהלך העליות.



אז מתי לקנות?

1. רכישת המניה מיד עם פתיחת המסחר בטווח המחירים 14.54-14.44 ש' למניה.
2. הוראה לקטיעת הפסד תמוקם מתחת לרמת 13.46 ש' למניה.
3. יעד המחירים מצוי ברמת 16.50 ש' למניה.

לאתר בית הספר ו לימודי שוק ההון : www.eyalg.co.il

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    אייל, הייתה לך טעות אחת עם אפריקה
    מנתח 18/02/2012 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על פי החוקים שלך , אחד המאפיינים של פריצה הוא שרוב טווח המסחר ביום הפריצה מתנהל מעל רמת ההתנגדות. העניין עם אפריקה הוא שביום הפריצה - יום שלישי, היא עלתה מעל 44 רק בנעילה. כל היום היא נסחרה מתחת. תבדוק את זה. זו טעות שלא אופיינית לך, חבל. 0
    סגור
  • 13.
    מאז שהמלצת היא רק יורדת (ל"ת)
    מבין עניין 16/02/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    איתותים
    אובייקטיבי 16/02/2012 00:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזדהה בתור עובד ביזפורטל . לכל המלעיזים מוזמנים לבדוק את שירות האיתותים של אייל . מאוקטובר 11 בוצעו 33 עסקאות בתשואה של 59.9 אחוז רווח על ההשקעה . אני רוצה לראות את כל הטיפשים כאן עושים עשר אחוז מזה ! .מוזמנים להתנסות בשבועיים חינם
    סגור
  • על מי בדיוק את בא לעבוד?אם טכני היה עובד
    לאובקטיבי 16/02/2012 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא היה מיליונר ולא משתף אותנו במידע,מה אתה חושב שאנשים טיפשים?
    סגור
  • טכני
    ר.ל 16/02/2012 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתוח טכני זה כלי עזר לקבלת החלטות ,לא אורים ותומים אבל עוזר . אין 100 .% ..65 % פגיעה יותר טוב מטוב ,מה גם נסה לקרוא בין השורות ולא רק את הכותרת ,לא לחינם יש סטופים
    סגור
  • בחייך עדיף להטיל מטבע (ל"ת)
    ל רל 16/02/2012 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יהודים
    ר.ל 16/02/2012 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תתרגש מי שצריך מכיר תודה לאייל וצוות העוסקים איתו תודה
    סגור
  • 11.
    מר גורביץ, האם תוכל לנתח את הראל השקעות
    נעה 15/02/2012 20:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לפי הסטוכסטי,macd,וממוצע נע, ומחזורים, שמתכוונת לעלות, אשמח לניתוח תודה נעה
    סגור
  • 10.
    ישראמקו, בזק, רמי לוי
    גורביץ' טועה לא פעם 15/02/2012 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם שהוא סוקר מניה, היא עושה הפוך מהתחזית שלו. ישראמקו אמר שיירד ועכשיו היא בשיא שלה. בזק - אמר שתעלה אבל בינתיים רק יורדת. רמי לוי - אמר שיעלה והמניה מדשדשת מאז...
    סגור
  • 9.
    התחיל בעליה והסתיים בירידה...
    דב 15/02/2012 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה מעלה את המניה? - עודף ביקוש על היצע. הכתבות תמיד יתפשו את האנשים שרוצים " בכח" להאמין לך. אבל גם בעיתוי שכולנו מצפים לעליות-המניה ירדה. מר גורביץ-מי שרוצה להאמין לך שיקנה. אני עוקב אחר הכתבות אך לא פועל לפיהן. אני מניח שאתה כבר " מיליונר" .......
    סגור
  • 8.
    כל הזכויות שמורות עאלק.אין להעתיק או לשכפל...
    דחוף ת' ניתוחים שלך 15/02/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטומטם מי שמעתיק משכפל וכו' .בכל מקרה יפסיד את התחתונים.זה פשוט מדהים איך חסר הבושה הזה עוד מפרסם בתחתית הכתבה את בית הספר ללימוד שלוץביזפורטל תתביישו!!!!!!!!!כתבה בזו צריכה להיות במדור פרסומי ועדיף שבכלל כבר לא ניתקל בכתבות שלו
    סגור
  • 7.
    אולי כבר תסתום את הפה שלך מר אפריקה שווה 2700
    כל פעם אותו סיפור 15/02/2012 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יומיים של עליות באפריקה וכבר הקשקשן הזה מוציא כתבה.קשה לי להבין למה?האם זה מוזמן על ידי מישהו?ואם כן-על ידי הלונגיסטים או דווקא השורטיסטים?לא הגיוני שכל פעם שאפריקה עולה יומיים רצוף הראש כרוב הזה יש לו מה להגיד עליה.לך תעבוד בעבודה רצינית, מר אפריקה שווה 27 שח (כך אמר. כמדומני לפני שנה)
    סגור
  • 6.
    הרי אמרת שהמעוף ירד והדולר יעלה ומה קורה?
    אבי 15/02/2012 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק הפוך!מתי תבינו שאם טכני היה עובד הוא היה מיליונר ולא משתף אותנו,לא מבין מה הוא חושב שאנשים טיפשים?
    סגור
  • 5.
    מוכר אפריקה ועובר לטאואר (ל"ת)
    אור 15/02/2012 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    תודה (ל"ת)
    רובי 15/02/2012 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כרגיל במרדף אחרי השוק חבל
    חי 15/02/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם אלביט מערכות..נא הסבר..להמלצה..
    סגור
  • 2.
    אני לא מאמין שאפריקה תעלה הרבה יש עוד הנפקת
    שי 15/02/2012 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכויות בחודש מאי ושנה הבאה גם בסה" כ דילול של 250 מליון נוספים היא תרד בטווח הארוך עוד.
    סגור
  • 1.
    אפריקה
    אבנר 15/02/2012 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לך מר גורביץ צדקת מאד בניתוח בכתבה הקודמת ומקווה שגם בכתבה זו
    סגור