מחיר למשתכן בקרית מלאכי: דירת 120 מ"ר החל מ-950 אלף שקל

מכרז נוסף להקמת 110 דירות באזור הדרום; גובה ההנחה עומד על כ-23% ממחירי השוק - הנה המחירים המלאים

 |  (23)
בנייה חדשה, צילום: Istock
מכרז נוסף של מחיר למשתכן באזור הדרום, והפעם בקרית מלאכי. מדובר בשני מתחמים לבנייה של 110 דירות למגורים בבנייה רוויה בשכונת נאות הכפר, מהן 85 דירות במסלול מחיר למשתכן והיתר בשוק החופשי.
החברות הזוכות במכרז הן מגידו י.ק. יזום בע"מ ות.ד הנדסה בע"מ. השכונה החדשה משתרעת על שטח של כ-150 דונם ותכלול גם מבני ציבור, שטחים ציבוריים פתוחים, דרכים ושבילים להולכי רגל ומוסדות ציבור.
על פי נתוני המכרז, מחירי הדירות מבטאים הנחה של כ-23% ממחיר דירות דומות בשוק. 
המחיר התחלתי לדירת 85 מ"ר יעמוד על 704,532 שקל.
המחיר התחלתי לדירת 100 מ"ר יעמוד על 809,533 שקל.
המחיר התחלתי לדירת 120 מ"ר יעמוד על  949,536 שקל.
הדירות כוללות מרפסת, מחסן וחניה. 
תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    איזה קטע
    אני 11/11/2018 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי חברים שקנו דירה ב 300 אלף ועכשיו היא שווה שני מליון שקל. מי אמר שהיתה עליה של 100%? תבדקו בבת ים דרום תל אביב קריות מה קרה למחירים של הדירות שם. רק מה? הם קנו 3 חדרים וחשבו שעם 100 אלף נוספים ישדרגו ל 5 לדרים ונחשו מה? הם צריכים מיליון שקל, לא 100 אלף. אז תגידו, הם הרוויחו אי הפסידו מהעליה?...
    סגור
  • 9.
    מחיר למשתכן עושה צחוק מהציבור
    תומי 11/11/2018 07:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "בשוק החופשי" לא חסר דירות ריקות בשכונה החדשה "כרמי גת", אפשר לשכור דירה ב 2500 ש"ח ובקרוב המחיר יירד, ככל שתושלמנה דירות נוספות שכעת בעבודה. כבר עכשיו אפשר למצוא משקיעים לחוצים שימכרו דירה מוכנה כמעט ללא אקזיט מצידם, אז ללכת על תוכנית שבמקרה הטוב יראו ממנה דירה עוד 3-4 שנים? עם עלות כזו של שכ"ד, שרק יילך ויפחת בשנים הקרובות, זו עסקה לא טובה.
    סגור
  • 8.
    מחיר הזוי
    צ׳חי 09/11/2018 22:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחינם לא הייתי גר שם..
    סגור
  • 7.
    ברצינות??
    מיכל 08/11/2018 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חלילה לא מזלזלת בקריית מלאכי, אבל לא מוגזם קצת המחיר הזה? כאילו אפשר למצוא דירה במרכז הארץ- בלוד בפרויקט של פרי נדל"ן סביב המיליון שקלים... זה רלוונטי רק למי שמהאזור.. ולא למשפחות צעירות שרוצות לקנות דירה. חבל
    סגור
  • אל דאגה "מיכל"
    תומי 11/11/2018 07:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא קונים לא פה ולא אצל פרי. מחסן 15 מ"ר שימכור את יודעת למי.
    סגור
  • לא עובד עלינו תוכן מקודם ופרסומי סמיות
    עינת 10/11/2018 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסו למכור דירות אצל אליקו. השוק הקריסה , מחיר למשתכן הנחה מאות אלפי שקלים.
    סגור
  • 6.
    אלפי זוכים יוצאים מהשוק הפרטי
    הגרלה בדצמבר 08/11/2018 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוסכים בממוצע 400 אלף. אם מחשבים ריבית על משכנתא .
    סגור
  • יש משהו במה שאתה אומר - אבל
    תומי 11/11/2018 07:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וזה אבל גדול: בתקופה שבה המחירים יורדים לא קונים.. והם רק החלו לרדת, הירידה המאסיבית כנראה תהייה באיזור 2020-21 להערכתי.
    סגור
  • 5.
    המחירים ייחתכו 50% השוק בקריסה
    ס-ב-ל-נ-ו-ת 07/11/2018 17:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דירה לא תעלה יותר ,600 אלף . כל השאר רווח חזירי, עכשיו יישלמו מס על דירות רייקות , המחירים יימשיכו במגמת ירידה .
    סגור
  • אם ירדו מחירי ב50%....אז
    Mt 08/11/2018 05:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין סיכוי שהמחירים ירדו בחמישים אחוז ואפילו לא הרבה פחות. מאחר ולמי שייש כסף מחפש שהמחירים ירדו כדי להשקיע. לכן המחירים יעלו בחזרה כי הרבה משקיעם יקנו.
    סגור
  • טען עוד
  • אתה בטוח ש"אין סיכוי"?
    תומי 11/11/2018 07:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי מה שהביא לסייקל התפיסתי שהמחירים רק עולים עובד בצורה הפוכה כעת. מחיר למשתכן מוריד מחירים והמקיעים מבינים שיש להם מוצר שמחירו מופרך ביד. בשוק עולה כולם היו באטרף לקנות, בשוק נופל המשקיעים קופצים מהסיפון. ירידה חדה במחירי הדיור היא לא מילה גסה.
    סגור
  • 4.
    בקרית מלאכי לפני 6 שנים מכרו דירה בבנין חדש ב 560 אלף מ
    תום 07/11/2018 17:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין שום סיבה שבעולם שהסכומים הללו יהיו כאלה עכשיו
    סגור
  • לפני 6 שנים לא היה כביש 6
    נהגוס 08/11/2018 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האזור מתפתח ולכן העניין בו הולך וגדל. מי שהיה חכם קנה בזול,ועשה תשואה מצויינת, וגם היום זה עדיין זול. בעתיד יעלה יותר. אין דבר כזה דירה חדשה בגוש דן ב 700 אלף שקל. בקרית מלאכי כן אפשר.
    סגור
  • הנה, תירוץ ה"פיתוח"
    תומי 11/11/2018 07:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחירים עלו בגלל הורדת ריבית, לא בגלל אנטישמיות, כבישים או רכבות. צא מהסרט הזה. המחירים לקראת ירידה חדה. היום אין בגוש דן דירות ב 700K, מסכים, קריית גת רחוקה מגוש דן. המחירים, כשהמשקיעים מפסידים כסף כל חודש, יצנחו בצורה משמעותית חזקה יותר ממה שאתה חושב.
    סגור
  • לא, רגע, אז אני לא מבין
    אני 08/11/2018 17:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש פה הטעיה, כביש 6 לא גרם לעליית מחירים בענף הבניה, הרי הקבלנים מתלוננים שיקר להם, זה בגלל כביש 6 יקר להם? הקבלנים אומרים שאם יורידו מחיר הם מפסידים את האדמה הם קנו מזמן בנו ורוצים 1.2 מיליון על דירה שעלתה 600 אלף לפני 6 שנים תשומות הבניה עלו קצת אז הדירה נגיד שווה 700 אז הקבלן לוקח חצי מליון על כל דירה?
    סגור
  • לא משנה באיזה תסריט תסובב את זה
    תומי 11/11/2018 08:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקבלנים לעולם יגידו שהעלויות שלהם מתייקרות ("לצערם") וכמובן שתמיד הציבור ייאלץ לשלם יותר. אנשים הזויים עם שכר חציוני של 7K קונים דירה באם המושבות ב 2M.. מי עדיין מאמין שלא תהייה פה קריסה? משקיעים בורחים, חדלות פרעון עולה מחודש לחודש, עליית ריבית בפתח ועודפי בנייה עצומים אצל קבלנים שלהם חובות לבנקים על הלוואות במינוף גבוה. זה הזמן להרים הריקליינר ולהנות מהמופע.
    סגור
  • 3.
    מחירים מוגזמים לחור שכזה (ל"ת)
    נר 07/11/2018 16:37
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • תתעורר גיסנו, זה כבר לא חור כמו פעם
    נהגוס 08/11/2018 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שהיה חכם קנה בעבר במחירי בדיחה. גם היום זה עדיין זול. באיזה מקום בגוש דן תקבל דירה חדשה ב 700 אלף שקל? לא רוצה? לא צריך. לא מכריחים אף אחד.
    סגור
  • 2.
    מחיר שומה
    אבי 07/11/2018 16:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי השמאי שלכם שיבוא להעריך לי את הבית
    סגור
  • 1.
    360.000 דולר דירה ב-קרית מלאכי .. נפלתם על השכל ?
    רוני 07/11/2018 15:48
    הגב לתגובה זו
    15 0
    360 אלף דולר בקרית מלאכי ... מה זה ניו יורק ?
    סגור
  • חביבי, בלי 1M$ לפחות אל תטרח להגיע לכאן
    ניו יורקי 08/11/2018 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ושיהיה ברור, במיליון דולר אתה מקבל כוך. רוצה פינוק של דירה גדולה וחדשה? חביבי, תכין סטפה של מיליונים. בדולרים. ניו יורק זה לא קרית מלאכי.
    סגור
  • עאלק 23% הנחה ממחיר השוק
    מיכה 07/11/2018 16:26
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מחיר השוק עוד רגע יחזור ל400 אלף לדירה בחור הזה חיים בסרט בישראל
    סגור
  • מי ששפוי