כך הסתבך ח"כ מכולנו עם מחאת הדיור: "לא מעוניינים בירידת מחירים"

חבר המפלגה שחרטה על דגלה את הורדת מחירי הדיור חושף: "אף אחד לא מעוניין בהורדת מחירים"; חברי המחאה: "דברים קשים"; הנה הקטע לשיפוטכם
 |  (63)
משה כחלון, צילום: אלעד מלכה
חבר הכנסת רועי פולקמן ממפלגת כולנו הסתבך עם חברי 'המחאה הגדולה - יחד נוריד את מחירי הדיור'. הסיפור החל לפני כחודש כאשר פולקמן התארח לראיון אצל חברי המפלגה ושם אמר כי אף אחד לא מעוניין בהורדת מחירי הדיור. "לא תהיה ירידה דרמטית במחירי הדיור כי אנחנו לא מעוניינים בירידה דרמטית, וגם הציבור לא מעוניין", אמר פולקמן (דקה: 5:15).
 
פולקמן אמר בהמשך כי הם לא מעוניינים בירידה דרמטית אלא ביציבות מחירים, או עלייה הדרגתית צמודה למדד. כאשר חבר מפלגה שחרטה על דגלה להוריד את מחירי הדיור אומר את אותם דברים זה אכן נשמע לא טוב, למרות שהאמרה לא מנותקת מהמציאות. "אף אחד לא מעוניין בירידת מחירים דרסטית, לא אנחנו ולא הציבור", אמר פולקמן. אפשר היה לצאת מההתבטאות הזו די בקלות, שכן ירידה (או עלייה) דרסטית מסכנת את יציבות המחירים, ואת יציבות הבנקים והמשק. אבל פולקמן לא בחר בדרך זו אלא הכחיש את הדברים.
בתכנית הכלכלית עם לינוי בר גפן ב'כאן', פולקמן טען השבוע כי דבריו הוצאו מהקשרם. "האייטם הוא סוג של שיימינג. להציג כאילו יש אינטרסים שהפוליטיקאים לא רוצים להוריד את מחירי הדיור? יש לזה רק סיבה אחת - יש כאן כמה חברה שהובילו את הקמפיין הזה בגלל שהם מונעים על ידי מפלגות פוליטיות ומונעים מאינטרסים של הקבלנים". כעת חברי המחאה העלו לפייסבוק את הסרטון המלא, לשיפוטכם.
תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    מחירי הדיור בדרך לצניחה חופשית
    אוהד ישראלוביץ 11/08/2018 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות 10 אחוז כל שנה ב5 השנים הקרובות אם לא יותר
    סגור
  • 39.
    בושה לסר כחלון שבגד בבוחריו ועושה הכל לשמר את הבועה. (ל"ת)
    משה 24/06/2018 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    מחירי הדיור
    יצחק 31/12/2017 21:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המחירים ירדו לפחות ב10% בשנת2017 דירות מפורסמות שנה למכירה
    סגור
  • 37.
    כחלון צדק הכל היה בלון אוויר שניפחו אינטרסנטים
    סידרה א 29/12/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות בנייה מדווחים על 50% ירידת מכירות בחברות הקטנות המצב הרבה יותר גרוע. כל הביקושים עברו למחיר למשתכן.
    סגור
  • 36.
    כחלון אמר מזמן בגלי צה"ל כי הוא לא ירשה למחירי הדירות
    ג. בן נר 28/12/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לרדת יותר מ- 5%. זה הבנאדם שנבחר רק הודות להבטחתו להוריד את המחירים. זאת לא רמאות?
    סגור
  • 35.
    פולקמן יחד עם כחלון ומחאת הדיור הוזילו מחירים בוודאות
    קרן 28/12/2017 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חוק שכירות הוגנת ,הוזיל מחירי שכירות . מס דירה שלישית ,הבריח משקיעים אין ביקושים הכל עבר למחיר למשתכן,תוכנית הדגל כל זכאי חוסך מינימום 400 אלף סכום עצום בטח לזוג צעיר בתחילת דרכו.
    סגור
  • תפסיקי לעשות מעצמך צחוק. מחירי הדיור לא ירדו. (ל"ת)
    שט 28/12/2017 16:03
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • טרולי נדלן עושים מעצמם צחוק מעלים עשן בכל כתבה
    בלולו 29/12/2017 11:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הם הבינו שהמחירים לא יורדים אלה מתרסקים משרדי מכירות שוממים ,לא עובג להם כל הכתבות פמפום ,הקבלנים שהם עובדים אצלהם ייצטרכו להביא כסף מהבית ,פרוייקטים רייקים ירידות ערך 30%,ועד מחיר למשתכן הוזיל מאות אלפי שקלים,כחלוח הנחית עלהם חבטה קשה.
    סגור
  • 34.
    פייק ניוז לקחו קטע ערוך הוא דיבר ואמר שהם מרסקים את המח
    יפרח 28/12/2017 14:19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    פולקמן אמר לגבי ת"א ,הוא לא בטוח שתהיה התרסקות כמו בכל הארץ ,הוא אמר בראיון של לינוי גפן שאינטרסנטים חתכו קטע מהראיון. והכי חשוב שהם ימשיכו להלחם באספני דירות . ובאינטרסנטים מנפחי בועה,מה שבטוח המחירים מתרסקים בכל מדד.
    סגור
  • 33.
    האם תוכלו בבקשה
    אלדו 28/12/2017 13:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק להוריד מחיר למה שהיה לפני שנכנסתם לכנסת בהבטחות מפורשות להוריד מחירים?
    סגור
  • טען עוד
  • 32.
    בזיון
    יוסי 28/12/2017 01:37
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עוד פוליטיקאי אפס
    סגור
  • 31.
    תראו את הסרטון האחרון בכתבה ותבינו הכל
    רועי 27/12/2017 18:27
    הגב לתגובה זו
    15 0
    רועי פולקמן, עוד "מציאה" בכנסת
    סגור
  • 30.
    זה פייק ניוז אף פוליטיקאי חוץ מכחלון רציני בהורדת מחיר (ל"ת)
    אריה 27/12/2017 17:02
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 29.
    מי שקובע את המחיר בשוק - זה הקונה בלבד .על כל מוצר. (ל"ת)
    קבלן סיני 27/12/2017 16:58
    הגב לתגובה זו
    23 1
    סגור
  • 28.
    ביזפורטל פייק ניוז במיטבו. אתם אלה שמתפתלים במילים (ל"ת)
    גימל 27/12/2017 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 27.
    גבאי נעץ באכזריות סמולנית סכין בגבו של כחלון (ל"ת)
    המערכת 27/12/2017 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 26.
    כחלון שקרן עלוב
    הרי 27/12/2017 15:22
    הגב לתגובה זו
    22 1
    אין סיכוי למפלגה שלו בבחירות הבאות מחלק לחם ושעשוים לציבור במקום לדאוג לקןרת גג לצעירים
    סגור
  • 25.
    אפשר לחשוב שפולקמן קובע את מחירי הדיור !!! הריבית ורק
    שחרזדה 27/12/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
    15 2
    הריבית כול השאר זה שטויות
    סגור
  • בולשיט
    אזרח 31/12/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחירי הדיור נקבעים לפי היצע וביקוש ולפי מחיר הקרקע, אם יבנו מספיק דירות אז מחירי הדיור ירדו. אם המדינה תוריד את מחיר הקרקע (היום עלות הקרקע היא 40-50% ממחיר הדירה) ויבנו מספיק דירות אז מחירי הדיור ירדו.
    סגור
  • כמה רעיונות
    דורון האדום 28/12/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ביטול הפטור על השכרת דירות, ביטול מס רווחי הון, העלאת מס רכישה על דירה שניה ומעלה, העלאת דרישת בטחונות עבור דירה שניה ומעלה והעלאת ריבית למשכנתאות דירה נוספת. יש עוד מליון רעיונות רציניים
    סגור
  • 24.
    פולקמן
    הרוזן 27/12/2017 14:18
    הגב לתגובה זו
    13 0
    צריך מיד להראות לא את הדלת החוצה היות וזה אחד הסעיפים החשובים במצע של מפלגת כולנו ואין דרך חזרה
    סגור
  • אינך יכול להתמודד עם האמת אז אתה מנסה להרוג את מי שאומר
    שט 28/12/2017 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    דברי אמת. איזו עליבות של אילו שמנבאים ירידת מחירי הדיור בניגוד למה שקורה בשט (המחירים לא יורדים בכלל)
    סגור
  • האמת היא שכחלון התחייב להוריד את מחירי הדיור
    אזרח 31/12/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולשם כך הוא נבחר. האמת היא שכחלון לא עמד ברוב התחייבויותיו לבוחר, האמת היא שלכחלון יש מספיק כוח כדי לעמוד בכל ההתחייבויות שלו אבל הוא לא רוצה או לא יכול. כחלון איכזב ולכן זמנו תם.
    סגור
  • 23.
    פולקמן ומפלגת כולנו לא באמת רוצים להוריד את המחירים
    אורן 27/12/2017 13:10
    הגב לתגובה זו
    28 1
    הם יכולים לפוצץ את הבועה ב10 דקות אם באמת ירצו ע"י: 1. מס רכישה 20% למשקיעים כמו שנהוג בהרבה מקומות בעולם 2. מס דירה שלישית 3% ולא 1% שלא העבירו בסוף 3. לבטל הוראת שעה של אריאל שרון של תשלום מס 10% על נדלן תוך חודש הבועה מתרסקת.
    סגור
  • 22.
    שקרן שקרן 2
    חגי 27/12/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    21 0
    הנזק בהכחשה יותר גדול. מהאמירה עצמה.
    סגור
  • 21.
    כול מי שיש לו ילדים לא צריך בועת נדלן ,ולא צריך כבר את
    בא 27/12/2017 12:59
    הגב לתגובה זו
    11 1
    ביבי מנהל הבועה .
    סגור
  • 20.
    זאת היתה מחאה של הומואים סטריאוטיפים .בסוף אבא של
    בא 27/12/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    2 3
    של חברכנסת ,השם שלו לא מעניין אף אחד, המליץ לו להיות חבר כנסת .להיות עוד אפס מושחת ובטלן .
    סגור
  • 19.
    מלכודת דבש מחיר למיסתכן
    רועי 27/12/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
    11 2
    פחלון צריך להבין שנגמר עידן התמימות גם עוד מעט המלכודת דבש שלו מחיר למיסתכן תפסיק לעבוד ואז המחירים יתרסקו 70 אחוז ואז כל אחד יבחר איפה הוא רוצה לגור בלי הגרלות טובות...תודות לטדי ולמחאה הגדולה שמספרים לכל האינטרסנטים את האמת בפרצוף........
    סגור
  • המחירים קשיחים ולא יכולים לרדת ביותר ממספר אחוזים
    שט 27/12/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    2 20
    אם ילחצו על חברות הבניה הן תפסקנה לבנות בכלל לדיור, כי הן לא מתאבדות כלכלית. הן לא תמכורנה בפחות ממה שעולה להן הבניה.
    סגור
  • התגובות שלי מעוררות פניקה אצל הקשקשנים
    שט 28/12/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כי התגובות שלי ברורות פשוטות ונכונות. להפניקה מתבטאת בכמות הדיסלייקים שהקשקשנים שמו עלי. הקשקשנים שטוענים שמחירי הדיור יורדים אינם מסוגלים להתמודד עם הטיעונים הפשוטים שאני מעלה. אז במקום תשובות הם מסמנים דיסלייקים .
    סגור
  • הקבלנים בפאניקה המחירים צוללים מטה חזק
    עדי 28/12/2017 14:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דירה שעולה 1,4 מליון מחיר בועה,תעלה 700 אלף אחרי הקריסה,הם בלחץ מהסינים ומחיר למשתכן חתך להם ברווחים,ירידות ערך ומינוף גבוה
    סגור
  • תפסיק לעשות מעצמך צחוק. כרגע מחירי הדיור לא יורדים.
    שט 28/12/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אשר לניבוי, הניבוי שלך אינו אלא WISHFUL THINKING
    סגור
  • 18.
    אחרי הבחירות הקרובות, כחלון ופולקמן יראו את הכנסת בהוט
    דרור 27/12/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    19 1
    אחרי הבחירות הקרובות, כחלון ופולקמן יראו את הכנסת רק דרך הוט בערוץ 99
    סגור
  • 17.
    מזה זה המחירים המזעזעים האלה של מחיר למשתכן ????!!!
    דרור 27/12/2017 12:07
    הגב לתגובה זו
    20 0
    בשביל לשלם מליונים על דירה ולהדביק לזה שם נוצץ כחלון קיבל מנדטים ? חושב שאם יקרא לזה מחיר משתכן אנחנו נשכח שעלות הדירה זה מליון וחצי שקל ?
    סגור
  • 16.
    זה נהיה נוסחה
    עמי 27/12/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כשאין לך תשובה - תתנהג כאילו רודפים אחריך אישית, ותאשים את השמאל. האמת היא, שהפוליטיקאים האלה לא מעניינים, כי המחירים ירדו איתם או בלעדיהם
    סגור
  • 15.
    יציבות= לשמר את הבועה
    אדם 27/12/2017 11:52
    הגב לתגובה זו
    20 0
    במעשיו כחלון הוכיח שמטרתו העליונה היא לשעבד את הזוגות הצעירים במשכנתאות חנק!
    סגור
  • 14.
    חחח
    איציק 27/12/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מונעים מאינטרסים של קבלנים עאלק
    סגור
  • 13.
    עוד נוכל ממפלגת הסוס הטרויאני של הליכוד
    בובו 27/12/2017 11:41
    הגב לתגובה זו
    12 0
    נראה כאילו דרסה אותו מכונית
    סגור
  • 12.
    "כולנו"
    תומי 27/12/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    16 1
    הבלוף הכי גדול מאז קום המדינה. הורדת ריבית ל 0, משיכת המשקיעים לתחום הדיור, ניפוח הלוואות בצורה חסרת תקדים ע"ח הציבור שבקושי גומר את החודש ונהירה לנדל"ן כאילו מישהו מחלק פה זהב.. אנשים שוכחים שלפני עשור המחירים עלו פה חצי וכל מה שהעלה אותם זה ההייפ "שחייבים דירה כי תיכף יגמר איפה לבנות בארץ.." או חרטוט כלשהו על "דירה לפנסיה". בקרוב המחירים יתרסקו, עליה קטנה של הריבית ועשרות אלפי משפחות חדלות פרעון שחתמו על הלוואה של מיליון שקל (עליה יחזירו כמעט כפול במהלך 30 השנים הקרובות).. ברגע שאנשים יצאו מהלחץ לדירה הם יבינו את הפוטנציאל לרסק פה את המחירים.
    סגור
  • 11.
    "צריך לקחת דירה של 150 משכורות ולהפוך אותה ל 100" (ל"ת)
    כחלון לפני הבחירות 27/12/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    24 0
    סגור
  • 10.
    אבי
    פולקמן צודק 27/12/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    1 13
    אמר את האמת , ל 70 אחוז מהציבור דירות/נכסים בבעלותם, פרזיטים צריכים ללכת לעבוד במקום לבכות . המחאה להורדת מחירי הדיור מתנהלת כמו כת משיחית
    סגור
  • אם אתה לא משקיע זה אינטרס גם שלך
    רם 27/12/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אם אתה לא משקיע זה אינטרס גם שלך שהמחירים ירדו: 1. שתרצה לשדרג לדירה טובה יותר או לדירת חלומותייך תשלם פחות. 2.כשתעזורלילדים שלך לקנות דירה זה יעלה לך פחות. ולכן ל 70% מאזרחי ישראל ירידה במחירים היא טובה וככל שזאת תהיה ירידה גדולה יותר ככה תרוויח יותר.
    סגור
  • פרזיט הוא מי שמספסר בדירות ועושה נזק לכלכלה ולחברה.
    ג'קי 27/12/2017 12:35
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אז מה אם יש ל70% דירה?! מה הם נהיו יותר עשירים אם הבטון שלהם עולה עכשיו יותר?! מה יעשו ימכרו אותו ויקנו אוהל? מה עכשיו הם יכולים לקנות וקדם לא יכלו?! כלום!! עוד מעט הילדים מתחתנים וצריך לקנות להם בית... ופעם זה היה קל יותר... בעלי דירה יחידה נהיו עניים יותר בעשור האחרון
    סגור
  • 9.
    כחלון תקף את לפיד "המחירים עלו 17% בתקופתך!" ובסופו של
    צעיר 27/12/2017 11:32
    הגב לתגובה זו
    20 0
    דבר המחירים אצל כחלון עלו יותר. קודם כל, בתקופת לפיד מרגע שנכנס לתפקידו כשר אוצר ועד שפוטר, המחירים עלו ב 9.5% ולא ב 17% (כפי שכחלון צעק בעימות בערוץ 2). דבר שני, מאז שכחלון שר אוצר המחירים עלו ב 15.5% כלומר חמור בהרבה מאשר אצל לפיד. זאת למרות "ארגז הכלים" שקיבל וההבטחה של הליכוד ונתניהו לאשר כל חוק שיביא. וכחלון היה יכול להעלות מס רכישה ל 20%-25% כפי שהמליצו לו, ויש לו אור ירוק מהליכוד גם היום להעביר את מס דירה שלישית. הוא נמנע מצעדים אלו והפקיר את השוק למשקיעים. כחלון יודע שיש בועה ולא חסרות דירות, אך ממשיך לספר שהוא מתמקד בהיצע במקום לשנות את הפסיכולוגיה של השוק על ידי חסימת המשקיעים והקרסת המחירים. האם כחלון התמכר לעודפי הגביה מענף הנדלן כדי שיוכל להציג את עצמו בתור "האיש הטוב שנותן הטבות" ?
    סגור
  • 8.
    במדינת ישראבלןף מסוכן לאמר דברי אמת.
    שט 27/12/2017 11:29
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כל הזמן אני טוען שלא תהיה ירידת מחירי דיור. כאשר התשומות גבוהות אי אפשר להוריד מחיר של מוצר.
    סגור
  • לא התשומות גבוהות - אלא המיסוי גבוה (מחיר קרקע, פיתוח,
    דרור 27/12/2017 12:08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא התשומות גבוהות - אלא המיסוי גבוה (מחיר קרקע, פיתוח, היטלים ) אלו 70% ממחיר דירה הולך למדינה הם הפכו את המיסוי של שוק הדיור למיסוי של שוק הרכב, ואת הצעירים לפרות לחולבות
    סגור
  • זה שמות שונים לאותו דבר. בסיכום : חברות הבניה
    שט 27/12/2017 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 5
    עובדות על מתח רווחים של בערך 15 אחוז מעל למה שזה עולה להם, לכן אינן יכולות להוריד מחירים.
    סגור
  • התשומות הן שליש מהמחיר בלבד.... (ל"ת)
    ג'קי 27/12/2017 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עניתי למעלה. זה רק משחקי מילים
    שט 27/12/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חברות הבניה לא יכולות למכור יותר זול ממה שהן משקיעות במוצר.
    סגור
  • 7.
    כחלון רוצה לראות כלכלה מתרסקת מהורדת מחירי נדלן .טיפש
    י 27/12/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    4 3
    במקום לעזור לזוגות במשכנתא או הנחות לזכאים ללא פגיעה במשקיעים ובריחת כסף גדול לחול. מס דירה3 הדבר החסר אחריות שיגרום לסילוקו של כחלון מהפוליטיקה וביבי שנתן יד למיתון כבד (זה הדבר ולא סיגארים.......)
    סגור
  • השקעה בנדלן זאת שחיתות ,לשבת על צוואר האדם העובד והישר
    בא 27/12/2017 12:56
    הגב לתגובה זו
    7 1
    זאת שחיתות ,עוד נשמה אבודה .הכול כאן זמני אדון י , אבל אתה יודע יותר טוב , פעם גם עבדות היתה בסטטוס קוו .
    סגור
  • 6.
    את הכנסת הבאה
    אנניטו 27/12/2017 11:22
    הגב לתגובה זו
    19 0
    פולקמן יראה דרך ערוץ 99 בממיר
    סגור
  • 5.
    הוא אמר שהוא מעוניין לדאוג רק לחסרי דיור
    זה נכון 27/12/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    במחיר מוזל . הבעיה שחסרי הדיור נהיו חזירים
    סגור
  • 4.
    כולנו הולכת להתאדות בבחירות הבאות אחרי זה
    ליאור 27/12/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    50 2
    מתעסקים בגימיקים במקום לטפל במה שאמרו שיעשו אחרי הבחירות איפה מס דירה 3 ? איפה הורדת מיסוי על הבורסה ?? מה ההגיון שמשקיעי נדלן שאוגרים דירות שלוקחים מזוגות צעירים ימוסו פחות ממי שמשקיע בתעשיות ישראליות ???
    סגור
  • כולנו 20 מנדטים.חוץ מימנה כולם נגד שינוי בדיור (ל"ת)
    מגיב צבוע מעלי 27/12/2017 17:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אם לא יהיו משקיעי דיור לא תהיה השכרת דיור. מס יגולגל
    שט 27/12/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    1 11
    על השוכרים. כל ההתעסקות עם משקיעי דיור היא התעסקוןת סרק. צריך להוריד את המיסוי המיפלצתי של שקרניהו על הדיור.
    סגור
  • שטויות במיץ
    ליאור 27/12/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אחוז הדירות שהם 3+ הוא קטן ולא ישפיע על השוק. חוץ מזה שהמטרה היא שימכרו את הדירות הללו למחוסרי דיור והגדלת ההיצע
    סגור
  • טעית לפחות באפס אחד, שוק השכירות משהו כמו 30
    שט 27/12/2017 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחוז מהדירות שמשמשות למגורים.
    סגור
  • 3.
    פולקמן שקרן (ל"ת)
    ליאור 27/12/2017 11:09
    הגב לתגובה זו
    29 1
    סגור
  • 2.
    מה זה משנה אם הוא מעוניין או לא??? (ל"ת)
    המחירים לא יורדים... 27/12/2017 10:58
    הגב לתגובה זו
    4 10
    סגור
  • כנראה שלא הבנת את העניין הזה שנקרא בחירות (ל"ת)
    ליאור 27/12/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    שום הוצא מהקשרו! ראיתי את כל הלייב !!
    ערן 27/12/2017 10:58
    הגב לתגובה זו
    45 0
    פולקמן אמר מה שאמר בצורה הכי ברורה שיש הם לא מעוניינים בהורדת מחירי הדיור בשוק החופשי , בזיון ובושה למפלגה . אחכ מנסים לקושש קולות דרך שטויות כמו בנקים והטבות של פיצוחים על דיור קמתם ועל דיור תיפלו !!
    סגור
  • ראיתי גם וזה נאמר הרבה יותר מפעם אחת (ל"ת)
    א 27/12/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור