דו"ח שמאי: מחירי הדירות ירדו 0.2% ברבעון השלישי, צפו בשינויי המחירים ב-16 הערים הגדולות

הנתון המהותי - התמתנות דרמטית בעליית מחירי הדירות בהסתכלות שנתית. הנה המספרים
 |  (74)
בנייה, צילום: Getty images Israel
עד סוף 2016 פרסם השמאי הממשלתי סקירה רבעונית של מחירי הדירות בישראל. מדובר בנתון שהיה נתון מקביל ומשלים לנתון הלמ"ס החודשי. בנובמבר אשתקד החליט שר האוצר כחלון לעצור את פרסומי השמאי הממשלתי וזאת בטענה כי שלל הנתונים בעניין מחירי הדירות רק מבלבלים את הציבור ולכן צריך להתרכז בנתון אחד שהוא נתון הלמ"ס (שבינתיים התברר כבעייתי מבחינת אמינות). מי שהחליט להיכנס בנעלי השמאי הממשלתי ולהמשיך לבצע סקירות רבעוניות באותה המתודולוגיה הוא השמאי אוהד דנוס, לשעבר יו"ר לשכבת השמאים. היום פרסם דנוס את עדכון מחירי הדירות לרבעון השלישי.
מהסקירה עולה כי ברבעון השלישי נרשמה ירידה של 0.2% (נומינלי) במחירי הדירות לעומת הרבעון הקודם כאשר בהסתכלות שנתית (12 חודשים אחרונים) מחירי הדירות רשמו עלייה מינורית של 1.6%. לשם השוואה, נציין כי בסקירה הראשונה שביצע דנוס (אז עוד כיו"ר לשכת השמאים) והתייחסה לרבעון השלישי של 2016, מחירי הדירות הראו עלייה שנתית של 9% אחרי עלייה של 2.3% ברבעון השלישי. כלומר הסקירה העדכנית מציגה תמונה של התמתנות דרמטית בעליית מחירי הדירות.   
הניתוח של דנוס סוקר דירות 4 חדרים בלבד, זאת בדומה לסקירות שפורסמו עד 2016 ע"י השמאי הממשלתי. לא נסקרו דירות בנות 5 חדרים ומעלה, הן בשל ריבוי שטחי הצמדה כגון גגות וחצרות והן בשל השונות ברמת הבניה של דירות אלה , שחלקן בנויות ברמת גמר גבוהה מאד, ולא נסקרו דירות קטנות בנות 3 חדרים ומטה לא נסקרו,  שכן קיים בהן מיעוט יחסי של עסקאות ברוב הערים וקיימת שונות רבה במאפייניהן אשר מביאה לסטיית תקן רחבה במחירן. לדברי דנוס, דירות בנות ארבעה חדרים בבניה רוויה הן המוצר השכיח בשוק הדירות העירוני הכללי, לגביו קיימת שונות נמוכה יחסית, וסקירת מאות עסקאות מאפשרת זיהוי מספק של ההשתנות במחיר. לפיכך, דירות אלה (חדשות ויד שניה) נבחרו לשמש כאינדיקטור לרמת ההשתנות הכללית בשוק הדירות. 
לאחר ניפוי וטיוב הנתונים נותרו במדגם (בחינת שני רבעונים) כ-2,700  עסקאות לניתוח ב-16 ערים, שאינן מייצגות בהכרח את כלל הישובים במדינה. מדובר בירידה של כ-16% בכמות העסקאות הרלוונטיות לעומת רבעון קודם וירידה בשיעור של כ-45% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. נתונים המצביעים על קיפאון עמוק בשוק הדיור. עם זאת, בתל-אביב אובחנה עליה בשיעור של כ- 72% בכמות העסקאות).

תגובות לכתבה(74):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 51.
    מוכרי דירות מקבלים את מה שהם רוצים. עובדה. אין ירידת
    שמאי ותיק בתל אביב 18/11/2017 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחירים בתל אביב ואם תהיה-מדובר בסכומים מינוריים. אין היצע דירות בתל אביב. תראו לי דירות באחד העם, מלצ'ט , שינקין, לבונטין. פשוט אין !!!
    סגור
  • 50.
    ירידת מחירים ??? נפילה !!!!
    עומר 17/11/2017 07:44
    הגב לתגובה זו
    4 2
    השמאי הנכבד שעובד אצל טייקוני הנדלן עדיין מעוות את הנתונים ומפרסם ש " הירידה מינורית" . למעשה השוק קפוא לגמרי. הזוגות הצעירים היו לקוח שבוי של משקיעי הנדלן רוכשים דירות במחיר למשתכן דבר שהוריד את הדרישה לדירות להשכרה. השוק כבר רווי והשקעה בדירה להשקעה הפכה ליקרה מאוד (ריבית עולה ומיסים כבדים). מי שמשקיע בדירה מסתכן בהפסדים גבוהים
    סגור
  • 49.
    מה השמאי מבין?
    שירה 16/11/2017 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדגם לא מייצג של יישובים ועוד עושה ממוצע פשוט בין אילת לתל-אביב. שמשהו יספר לו שבתל אביב יש הרבה יותר דירות מאילת ולכן צריך לתת להם משקל שונה בהתאם לגודלם. מקווה שהשמאים יותר מקצועיים מהשמאי הזה
    סגור
  • 48.
    שמאי בשקל
    נתן 16/11/2017 20:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא בטוח שהוא מבין מה זה ממוצע ואיך מסננים תצפיות חריגות באופן מדעי.
    סגור
  • 47.
    חרטה ברטה.
    אהוד 15/11/2017 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הכל ממשיך וימשיך לעלות .
    סגור
  • דירות על המדף שנה ויותר
    רן 17/11/2017 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואין קונים. אנשים חיים באוירה שלפני שנתיים ושלוש שהמחירים הגבוהים הם לנצח ותקועים עם דירות שרוצים למכור. המחירים בפועל כבר בירידה של 5-10% ויותר
    סגור
  • 46.
    הירידות האלו זה כלום! חכו שנה-שנתיים ואז תראו מה זה
    זיו 15/11/2017 08:29
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מפולת...
    סגור
  • לא אמרת את אותו הדבר לפני 6 שנים?
    אדי 15/11/2017 11:49
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מאז המחירים עלו ב-70% לפחות. תמשיך להגיד. כחלון יסדר הכל.
    סגור
  • 45.
    תל אביב ירידות מ 45,000 למטר במקומות הטובים לם
    תיווך לב תל אביב 14/11/2017 23:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ל 37,000-40,000 ירידה של 10% ומעלה
    סגור
  • 44.
    תראו לי דירה אחת בת"א שמחירה ירד (ל"ת)
    בולשיט 14/11/2017 20:23
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • טען עוד
  • 43.
    אז כבר לא צריך קנס דירה שלישית? הסתיים המשבר? או לא היה (ל"ת)
    בן אהרון 14/11/2017 17:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 42.
    תל אביב ירידות של 10% (ל"ת)
    מוכר דירה 14/11/2017 07:58
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 41.
    מה הבדיחה בתל אביב אולי עלו המחירים ב 17% (ל"ת)
    hguy 13/11/2017 21:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שים לב לסטיית התקן, יש רוטשילד ויש שכונת התקוה (ל"ת)
    יש ויש 14/11/2017 12:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    לא מאמין שאני אומר את זה
    עידם 13/11/2017 20:45
    הגב לתגובה זו
    13 3
    כחלון יצא גבר.
    סגור
  • לא בטוח שההתמתנות קשורה לכחלון
    אלי 14/11/2017 13:01
    הגב לתגובה זו
    10 0
    המחירים הפכו לבלתי אפשריים למרבית חסרי הדיור. אם תשים לב הזולות מתיקרות והיקרות יורדות.
    סגור
  • הקשר
    אלי 15/11/2017 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קשור, רוב הביקושים היו של משקיעים, ברגע שהם יצאו - בגלל כחלון או התשואה הנמוכה עקב הריבית, המחירים יתחילו לשקף יותר את היכולת של פשוטי העם - משכורת ממוצעת של 10000 ברוטו
    סגור
  • 39.
    יש בראשל"צ ירידות של 13% ולא מצליחים למכור (ל"ת)
    מתווך ראשל"צ 13/11/2017 19:11
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 38.
    אני מחפש דירה בתל אביב, המחירים רק עולים (ל"ת)
    חרטה ברטה 13/11/2017 19:10
    הגב לתגובה זו
    1 15
    סגור
  • 37.
    תל אביב ירידות של 10% לא יותר (ל"ת)
    מתווך 13/11/2017 18:57
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 36.
    הבועה כבר בתהליך פיצוץ 7 אחוז בתל אביב זה מסביר הכל
    זיו 13/11/2017 18:37
    הגב לתגובה זו
    20 0
    קיפאון ברכישת דירות, הקבלנים לחוצים , הבנקים בבעיה אמיתית והמשקיעים להוטים למכור ואין קונים. כל הנתונים מראים התרסקות מחירים של 30% עד 50% בתוך שנתיים. אף בר דעת לא יקנה דירה כשהמחירים נופלים. בועה בפיצוץ.
    סגור
  • עוד אחד חסר דירה (ל"ת)
    אלון 25/11/2017 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    הרצליה חזרה למחירי 2015 וזאת רק ההתחלה
    שי 13/11/2017 18:30
    הגב לתגובה זו
    22 0
    התרסקות
    סגור
  • 34.
    המחירים שנה בירידות כי בלמס חישבו לא נכון
    אבי 13/11/2017 18:25
    הגב לתגובה זו
    17 1
    נתנו משקל יתר לתל אביב וירושלים. עכשיו יראו את המדד האמיתי והנכון . שמשקף ירידות 30%.
    סגור
  • 33.
    אם ביבי נופל מחירי הדירות יקפצו
    אזרח מודאג 13/11/2017 17:41
    הגב לתגובה זו
    9 3
    פשוט מאוד, הממשלה תתפרק יבוא שר חדש שירצה להיות חתום על תכניות משלו וכך משיקולי אגו כל התכניות של כחלון יתמוססו להן...
    סגור
  • ואם ביבי נופל כחלון דוקא קם? (ל"ת)
    ג'קי 13/11/2017 19:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • זה לא קשור לכחלון..אתה פשוט לא מבין בכלכלה. (ל"ת)
    ק 13/11/2017 18:56
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • המחירים יימשיכו ליפול כחלון ניצח
    אזרחית רגועה 13/11/2017 18:23
    הגב לתגובה זו
    14 1
    2 מליון אזרחים,מודים לכחלון על הזכות לרכוד דירה במחיר מוזל,כמו בשנת 2007 לפני ניפוח הבועה שאחרי עשור2017 התפוצצה.
    סגור
  • 32.
    אז כבר לא צריך קנס דירה שלישית? הסתיים המשבר? או לא היה (ל"ת)
    בן אהרון 13/11/2017 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • מס דירה שלישית חוזר עד השנה
    פדידה 13/11/2017 18:28
    הגב לתגובה זו
    14 1
    מי שמשתכר מהשכרת דירות ,45,000 בחודש. חייבים למסות ,מבקר המדינה קבע בדוח חמןר. שיש כסף שחור שמולבן בנדל,תדלק מחירי בלון. החגיגה נגמרה ,מס רכישה עלה ומס עשרות אלפי שקלים בשנה על דירות מרובות.
    סגור
  • מה זה קשור? שיגבו מס כחוק מכולם. למה עוד מס חדש? (ל"ת)
    בן אהרון 14/11/2017 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    חחח בסוף יצחקי לא יצטרך להתפטר. עוד רבעון כזה בת"א וזהו (ל"ת)
    15% ירידות 13/11/2017 17:12
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 30.
    אם בת"א המחיר ירד 7% במכה, אתם רק יכולים לדמיין מה יקרה
    ד 13/11/2017 16:51
    הגב לתגובה זו
    26 0
    בפריפריה בחודשים הבאים....הבועה התחילה להתפוצץ באופן רשמי.
    סגור
  • 29.
    ירידה 7% במחיר בת"א זו ידיעה שצריכה לפתוח מהדורת חדשות!
    ד 13/11/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    22 0
    המחירים בת"א ירדו 7% ב-12 החודשים האחרונים , זו ידיעה דרמטית.
    סגור
  • 28.
    מס דירה שלישית זה עבירה פלילית וחוק דיקטטורי שהרס תדור (ל"ת)
    ו 13/11/2017 16:25
    הגב לתגובה זו
    2 17
    סגור
  • 27.
    גם כחלון לא מאמין שכך הוא ריסק את הכלכלה והנדלן בישראל (ל"ת)
    ו 13/11/2017 16:22
    הגב לתגובה זו
    1 17
    סגור
  • 26.
    כל הקופצים על מחיר למשתכן אכלו אותה בענק כחלון עבד עלכם (ל"ת)
    ו 13/11/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • תשאל אץ הקבלנים איך הם משקשקים מהתוכנית
    חיים 13/11/2017 18:31
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תקועים עם 40 אן 50 אלף דירות חדשות. כל חודש מתווספות מאות ,שהיו בשלב גמר. יד שניה כמעט 90 אלף ,היצע ענק לכמה שנים.
    סגור
  • 25.
    חברים המצב הרבה יותר גרוע המשקיעים ברחו מהנבל כחלון (ל"ת)
    ו 13/11/2017 16:19
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • ברור , לא רוצים אותי כאן , לשם מה להתעקש
    יא יא 13/11/2017 16:34
    הגב לתגובה זו
    1 7
    מקבלים 8-12% בנדל"ן עולמי , או בהלוואות לנדל"ן עולמי אם כחלון החליט לרדוף אותי למרות שאני רוצה לתמוך ולהשקיע בכלכלה המקומית אז למה לי להתעקש להישאר כאן , אז כמו רבים ששותקים קמתי והלכתי להשקיע בפיזור עולמי גם מקבלים יותר גם מנוהל מקצועי
    סגור
  • 24.
    אבל אמרו שהמחירים רק עולים
    יוני 13/11/2017 15:49
    הגב לתגובה זו
    24 0
    אז אמרו :)
    סגור
  • 23.
    מי שצריך דירה שניה או שלישית זה הזמן לאסוף!! (ל"ת)
    מתווך במצוקה 13/11/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 22.
    ירידות? לא יכול להיות. אני אבקש משירלי לבדוק על הבוקר (ל"ת)
    קרמבו 13/11/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 21.
    אדון גידי תפסיק להטעות
    גיגסי 13/11/2017 14:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לפני שנתיים הדירה שלך עלתה 1,950 , והיום 2,250 לכאורה עליה של 15% אבל כאן ההטעייה שלך, כי אם היית מביא את שווי הדירה לפני שנה כ - 2.4 מיליון היית מגלה שיש לך ירידה בשנה האחרונה של 150,000 ש"ח. אז תפסיק לטעות. אנשים לא טיפשים .
    סגור
  • 20.
    לכול ההומלסים
    היי שם צפון 13/11/2017 14:22
    הגב לתגובה זו
    2 30
    לכול ההומלסים שלום תמשיכו לחלום ולחלום ולחלום בית יש לכם אין לכם וכנראה שגם לא יהיה לכם עם תמשיכו לחכות חיכיתם וחיכתם ובסוף הספינה ברחה ועכשיו אתם צריכים להוציא הרבה נרבה כסף
    סגור
  • אתה ההוכחה לכך שכסף של נדל"ן זה כסף טיפש. (ל"ת)
    אריק 13/11/2017 15:33
    הגב לתגובה זו
    23 0
    סגור
  • 19.
    הרצליה בהתרסקות
    הרצליבום 13/11/2017 13:35
    הגב לתגובה זו
    36 1
    מה קרה? נגמר הכסף? גם תל אביב בהתרסקות
    סגור
  • מחיר למיסתכן בהרצליה
    יא יא 13/11/2017 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תל אביב יש בארץ רק אחת אל תדאג
    סגור
  • לפני שנתיים .....
    גידי 13/11/2017 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 30
    שמאי העריך לי את הדירה 1.950000 השבוע אותו שמאי הערכה 2250000 15% בשנתיים
    סגור
  • יאללה יא טמבל אז תמכור תעשה ארגז נראה אותך גאון. (ל"ת)
    אריק 13/11/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • אז תמכור לשמאי - רק הוא עלול לקנות ממך (ל"ת)
    דן 13/11/2017 15:15
    הגב לתגובה זו
    21 0
    סגור
  • יש לך היום קונה שמוכן לשלם לך 2250000?
    רועי 13/11/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    15 0
    כי אם לא דחוף את ההערכת שווי הזו לישבן.
    סגור
  • 18.
    הגיוני ירידות בניו יורק,דבלין,מדריד טוקיו אך לא בת"א!
    אדם 13/11/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    34 2
    לכל המאמינים שת"א חסינה מפני התרסקות כדאי לבדוק מה קרה בערים יותר מרכזיות כמו ניו יורק, טוקיו, מדריד ודבלין. חוקי הכלכלה פועלים גם בארץ הקודש!
    סגור
  • 17.
    תל אביב בהתרסקות (ל"ת)
    מתווך 13/11/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    37 1
    סגור
  • אצלנו בשכונה .....
    גידי 13/11/2017 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 21
    אין ירידה אפילו בשקל ! כל יום מלא פתקאות בדואר הביקוש עולה על ההיצע
    סגור
  • מתווכים
    רפי 13/11/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
    11 2
    פתקים של מתווכים בלי עבודה
    סגור
  • ירידה של 15%-20% . השמאי מדבר על 5% כי הוא באיחור (ל"ת)
    מתווך 13/11/2017 14:24
    הגב לתגובה זו
    20 0
    סגור
  • 16.
    תל אביב ירידה של 7% לפי השמאי (ל"ת)
    מתווך 13/11/2017 13:10
    הגב לתגובה זו
    24 1
    סגור
  • 15.
    התאחדות הורסי הארץ הרסו דור שלם
    מתן 13/11/2017 12:56
    הגב לתגובה זו
    31 1
    בגלל החמדנות והטמעות ,הרסו דור שלם ללא יכולת לרכוש דירות ,במחיר שפוי ומוזל . צעירים משתעבדים למשכנתאות והחזרים גבוהים,לכן אף אחד לא מרחם על הקבלנים . שתקופה ארוכה ,לא מצלחים למכור דירות. מחכים בסבלנות ,גם ככה מחירי שכירות בירידה.
    סגור
  • 14.
    קבלנים ויזמים בלחץ אף אינטרסנט לא יכול לעצור ירידות
    נפתלי 13/11/2017 12:52
    הגב לתגובה זו
    38 1
    מה יעשו עם עשרות אלפי דירות ,מפחדים מפרסום מדד הלמס במתכונת החדשה, מחיר למשתכן שחט מחירי בועה,על משקיעים אין מה לדבר,מציפים את השוק בדירות . ביד 2 מעל 89,000 דירות ,משרדי תיווך מפוצצים,מעכשיו שנים של ירידות מחיר. חצי מליון שקל ,תעלה דירה ממוצעת .
    סגור
  • 13.
    לא מאמין לדנוס מדד פמפום המחירים צונחים 30%-40%
    שושן 13/11/2017 12:46
    הגב לתגובה זו
    34 2
    עכשיו בפרסום להמס החדש,יהיה חלוקה לאזורים ,תל אביב לא תקבל משקל יתר. תראו איך המחירים בהתרסקות 30%-40%
    סגור
  • שושן, אתה לא מבדיל בין מציאות למשאלות לב. (ל"ת)
    30%-40% צניחה?!? 13/11/2017 13:47
    הגב לתגובה זו
    3 16
    סגור
  • 12.
    הדור הצעיר צריך לבוא חשבון עם החזירים שרמסו אותו
    שאול 13/11/2017 12:43
    הגב לתגובה זו
    40 1
    בועת הנדל"ן חיסלה את עתידם ואת עתיד ילדיהם של צעירים רבים שהשתעבדו לבנקים לשארית ימי חייהם. בבוא היום כשהמחירים יקרסו, והיום הזה קרוב, לווי המשכנתאות המפלצתיות שרובם צעירים בראשית דרכם, יראו שהחוב אותו הם חייבים לבנק הרבה יותר גדול ממחיר הדירה שקנו - ואז תפרוץ התבערה הגדולה. ביום הזה אני ממליץ לכל החזירים שעשו קופה על גבם של הצעירים שרומו ונרמסו, להימלט על נפשם.
    סגור
  • 11.
    ספינת הנדלן לקראת סיום סיבוב הפרסה!!
    כלכלן 13/11/2017 12:27
    הגב לתגובה זו
    51 1
    היכונו לפרץ אינטרסנטים עם הסברים פופוליסטים. העם נחנק כבר מאשראי והחזרים, הפסיק לרכוש עכשיו נעביר את כובד המשקל ליזמים ולקבלנים, תתחילו להתאמץ בשביל התזרים ותורידו מחירים! למרות, שאף אחד לא מתקרב לשוק בירידות - "סכין נופלת"
    סגור
  • 10.
    אם דנוס אומר ירידה של 0.2 אז יש קריסה של 20% לפחות
    אדי 13/11/2017 12:22
    הגב לתגובה זו
    49 1
    מה שכו יש סטיות תקן גבוהות מאוד שהופכות את הנתונים ללא רלוונטיים. אין ירידה יש קריסה במחירי הדיור.
    סגור
  • 9.
    זה מטורף!! שמאי פרו קבלנים שכותב שהמחירים יורדים!!
    ירוני 13/11/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
    49 2
    בהרצליה ירדו המחירים ב-10% בשנה!!!
    סגור
  • 8.
    שימו לב לת"א.
    ג'קי 13/11/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    55 2
    מינוס 5% הרבעון הנוכחי. מינוס 7% שנתי. מי שחשב שמחירי הדירות בת"א חסינים ממפולת הולך לקבל שיעור חזק בכלכלה. ת"א 70% מהדירות מושכרות ושם תשואת השכירות הנמוכה ביותר ושם גם המחירים עלו בצורה החדה ביותר. במילים אחרות - בועה בועה בועה. המחירים בת"א יקרסו בצורה החדה ביותר גם בהמשך. קצב שנתי דו ספרתי מעבר לפינה.
    סגור
  • 7.
    "התמתנות בעלייה" עאלק. הכוונה: ירידה. (ל"ת)
    בעלי העניין מתעקשים 13/11/2017 12:04
    הגב לתגובה זו
    36 2
    סגור
  • 6.
    מחירי הדיור גמרו אנשים ל 30 השנים הקרובות
    תומי 13/11/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    43 1
    ודנו אותם לחיים של שעבוד והחזרת חוב כבד. יחד לא קונים ומרסקים את מחירי הדירות.
    סגור
  • 5.
    לא קונים במחיר בועה!
    לא קונים! 13/11/2017 12:00
    הגב לתגובה זו
    44 1
    לא לא קונים!
    סגור
  • 4.
    פק ניוז
    הרוזן 13/11/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    20 1
    מי שירצה למכור דירה יצטרך לפחות 10% לפחות ויותר וכל המאמר הנל זו הטעיה
    סגור
  • 3.
    התאחדות קוני הארץ
    אנניטו 13/11/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    26 0
    חפשו בפייסבוק
    סגור
  • 2.
    כנסו להמחאה הגדולה בפייסבוק
    משה 13/11/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    44 0
    המחאה הגדולה- יחד נוריד את מחירי הדיור בפייסבוק
    סגור
  • 1.
    תקוה שבכנס השמאים יסביר כחלון העדפת נתוני כלכלן על שמאי (ל"ת)
    .הידד לשמאי דנוס 13/11/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור