18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הלמ"ס: עלייה של 5.9% במספר הדירות החדשות שנמכרו ביוני-אוגוסט

 |  44
שינוי מגמה?
Share
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום את נתון הכמות המבוקשת של דירות חדשות לחודש אוגוסט 2017. בעוד בהסתכלות של 12 החודשים האחרונים מספר הדירות החדשות שנמכרו הינו נמוך ב-15.4% לעומת התקופה המקביל אשתקד, אך בהסתכלות של שלושת החודשים שהסתיימו באוגוסט האחרון דווקא נרשם גידול של 5.9% במספר הדירות שנמכרו ביחס לשלושת החודשים הקודמים. 


בסה"כ נמכרו 6,870 דירות חדשות בחודשים יוני-יולי-אוגוסט כאשר לאחר ניכוי הגורמים העונתיים, מסתמנת באותה תקופה עלייה של 11.8%. לפי נתוני המגמה, נרשמה עלייה של 1.4% בממוצע לחודש במספר הדירות החדשות שנמכרו בחודשים מאי-אוגוסט 2017 ,ברמה ממוצעת של כ-2,120 דירות לחודש, לאחר ירידה של 2.1% בממוצע בחודשים יוני 2017 עד אפריל 2017.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

44 תגובות ב-24 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
24 יוני 27/10/2017 11:57 הופ הופ הופ
כנסו לאתר מדלן, מקור קצת יותר אמין מ"עיתונים" ו"למס". ירידות במחיר דירות חדרים בכל הארץ... הלמס איבד את שארית האינטגריטי שלו, גוף מסואב ומושחת, ועדות החקירה בדרך.
אמיר 02/11/2017 08:56 לא יודע באיזה מדלן בדקת אצלי במדלן יש דווקא עליות
אני מחפש דירה באזור הקריות ואני יכול להגיד לך שכאן המחירים רק עולים. גם במדלן וגם בשטח.
יוני 05/11/2017 22:31 כנס למדלן, תבדוק בכל הארץ ובמחוז המרכז (ל"ת)
23 תל אביבי 23/10/2017 19:09 fake news
כניעתה של מערכת גלובס לכחלון בנושא חוק 3+ די מפתיעה. כל ביקורת על החוק בבלוגים נזרקת מיד לתחתית הרשימה ומשם החוצה. זהו fake news בהתגלמותו. אבל מה, שיהיה להם לבריאות, רוצים לשמוע רק את עצמם? - שיהיה כך, למי אכפת בעצם?
22 סדום ועמורה 23/10/2017 16:13 כחלון מצחקק במבוכה והצעירים בוכים על דיור שלא יהיה
נתניהו וכחלון קוברים את דור העתיד שנותר ללא תקווה ומשחקים בסטטיסטיקות שיקריות . רק השמאל יביא בשורה .
21 מתן 23/10/2017 11:28 בדיור זו ירידה חדה משנה קודמת נתון לא סופי השוק מת
כולם בורחים מהנדלן,ירידות ערך אנשים יפסידו את המכנסיים שלהם,מי שמכר קודם. הציל את ההשקעה,מי שלא הצליח יפסיד הרבה כסף ,למזלנו מחאת הדיור הצילה אותנו מרכישה מקבלן פרטי
ווקמה 23/10/2017 11:53 תן לי לנחש אתה לא בעל דירה
תן לי לנחש אתה לא בעל דירה וחושב שאם תפחיד מישהו ותחזןר על אותה מנטרה של קריסה ובועה המחירים יירדו.אגב גם אז לא תקנה דירה כי אתה קונה סיסמא אבל דירה בחיים לא תקנה.
חומוס פול 23/10/2017 16:29 תן לנו לנחש קבלן לחוץ או אספן תקוע או איש מכירות
ללא עבודה ,מה שתטוח אתה מהאינטרסנטים. שהבועה התפוצצה והרווחים נחתכו ,וצריך לשלם מס הכנסה על דירות ,ומשכנתא גבוהה. וערך הדירות נחתך 40% ,ואין עבודה כי אנשים התעוררו ,ואנחנו נרכוש דירה לא מהקבלן שאתה עובד אצלו ,נרכוש בזול בזול הנחה חצי מליון שקל
20 ניב 23/10/2017 10:48 אכן שינוי מגמה ... ירידה של יותר מ- 15% משנה שעברה... (ל"ת)
19 שמואל 23/10/2017 10:23 לקבלנים 50,000 דירות שהם לא מצליחים למכור
שלא יספרו סיפורים, העליה חלה בגלל שיווק של פרוייקטים מחיר למשתכן בחודשים האילו! ירידה של 15% ביחס לשנה שעברה !!! המשקיעים החכמים ברחו, המחירים צונחים!
חושף 23/10/2017 11:55 נתון דירות על המדף לא פורסם מתחילת השנה
אתה גוף רשמי ? מי אתה לפרסם נתונים שלא פורסמו מינואר 2017? נתון דירות על המדף לא פורסם כבר 10 חודשים. ממציא נתונים? משאלות לב?
חוקר 23/10/2017 16:33 מפחדים לחשוף בגלל מינוף לבנקים
קרנית פלוג לפני שנה ,אמרה בראיון שיש כמות שיא בזמנו דיברו על 35,000 היום שנה אחרי . כשכל חודש מתווספות מאות אם לא יותר . אז אנחנו מדברים על 40 או 50 אלף אין מה להסתיר,אי אפשר לנסתיר נפילות כמו שלא הצליחו להסתיר עליות ,עכשיו זה למטה חזק.
18 איש 23/10/2017 08:16 לא להקשיב לכל היועצי חינם
מניסיון , אמרו שהמחירים ירדו וכדאי לחכות .... כבר 15 שנה אני שומע סיפורים . לקנות לפי היכולת הכלכלית , לא חייבים לקנות 5 חדרים דירה ראשונה . איך שהדברים מתנהלים כרגע אוליי עכשיו זו הזדמנות לנהל משא ומתן .... הנדלן זה קטר שקשה מאד לעצור אותו
17 שמטוב 23/10/2017 03:02 בשורה קשה לכל אילו שהשלו את עצמם שהמחירים של דירות ירד
מאוד. כאשר זה לא קרה, הם השלו את עצמם שירידת כמות הדירות הנימכרות תמוטט קבלנים. אז הירידה של כמות הדירות לא ממוטטת אף קבלן. ולא רק זאת, אלא שהצמצום הכמות נבניה למגורים הולך ומתייצב. חברות הבניה ימשיכו להתקיים גם בכמות בניה מצומצמת. לא תהיה ירידת מחירים כי לא הם שגרמו להעלאת המחירים. מי שגרם בעיקר לעליית מחירי דיור הוא ביבי שקרניהו שהפך את ענף הבניה למסחטת מיסים וכן הבנקים למשכנתאות שממשיכים להעלות את המחיר של דירות דרך הריבית הגבוהה שהם לוקחים. כל אחוז שהבנקים למשכנתאות מוביפים הוא שווה ערך לעליה של 10 אחוז ויותר של מחיר הדירה. לא הממשלה ולא הבנקים ישנו את מדיניותם ולכן מחירי הדיור לא ירדו.
שמרלינג 23/10/2017 11:24 המחירים בקריסה מסוף 2016 אף אינטרסנט לא יעצור
את קריסת המחירים ,כחלון עם קבינט הדיור. פיצץ את הבועה,יזמים וקבלנים משקשקים. תקועים עם 48,000 דירות חדשות ,משקיעים לא רק שלא קונים,אלה מוכרים אלפי דירות . דירה תעלה ,אחרי הנפילה והגעת חברות בניה זרות מקסימום 600 אלף ,כמו פרמידה מנסים טרולים וטוקבקסטים בתשלום,לתפוס פאריירים אחרונים ,
קבלן סיני 23/10/2017 19:04 נכון,מה שאתה אומר אבל לא יתנו לקבלנים סיניים רציניים
אלה שיודעים לבנות מהר - להגיע ולבנות. אילו לך במשפחה היו כמה דירות והיית משכיר, אז ההגעה של קבלנים סיניים חזקים הייתה אומרת שאם לפני זה השכרת דירה ב2000 שקל - אז אחרי התערבות בקלן סיני - היית מקבל 1000 שקל. ועזוב עכשיו את הפאן המוסרי שאדם מרוויח 4000 וצריך לשלם 2000 שכר דירה....זה לא עניין את המשקיעים אף פעם .
שמטוב 23/10/2017 12:29 אתה מדמיין דברים. אין קריסה, אין ירידת מחירים.
ואני לא טוקבקיסט בשכר (אולי אתה בעצמך טוקבקיסט בשכר או אינטרסנט אבל אני לא מתייחס לזה אלא מגיב עניינית לטענות שלך). לדוגמא: גם אם נניח שלקבלנים יש מלאי לא מכור של 48000 דירות לא מכורות --- אין להם בעיה למכור אותן תוך שנתיים והבנקים לא יציקו להם כי הבנקים לא מעוניינים להפיל קבלנים (שכן בלי חברות בניה הבנקים לא יוכלו להרוויח ממתן משכנתאות). לכן אף אחד לא משקשק כאן. למה אני מגיב ? כי חבל לי על אזרחי ישראל שמוגבלים בכסף ושעלולים להפסיד הרבה כסף עקב הבטחות השווא שאתה מפריח על נפילת מחירים בקרוב.
חושף 23/10/2017 11:53 המחירים בקריסה מ2009. ברור...
למה להאמין ללמ"ס מיהו בכלל?!
16 יוני 22/10/2017 22:45 שינוי מגמה?
לא. שוק מת.
קבלן סיני 23/10/2017 19:07 ברור,הייתה שכבה שהיה לה יכולת לדירות מעל מיליון ש"ח אבל
אין אינסוף אנשים בארץ שיקנו או יקחו משכנתא מיליון - יש הרבה אנשים שהבנק פשוט לא יאשר להם - כי אם בעל מרוויח 5 ואשה מביאה 2 - אז הבנק לא יאשר החזר של 7 בחודש וגם 5 לא יאשר.
15 אא 22/10/2017 22:18 מדהים כל פעם מחדש
איך הליצנים שכותבים את הכתבות הללו יכולים לקחת נתונים גרועים ולנסות להפוך אותם לחיובים עבור הדיוטות. אני מתבאס על עצמי שאני קורא את הדרעק הזה. פשוט זיבולי מוח.
14 מספרים חלשים 22/10/2017 20:18 הנדלן ימשיך לקרוס במכירות ובמחיר
ברגע שכחלון שבר את קרטל הדיור..הכביד מס על משקיעים בעלי מס רב של דירות . משקיעים ברחו,משפרי דיור יצאו מהשוק. והכי חשוב זוגות צעירים ,99,000 זכאים . בוחרים מחיר למשתכן,דירה בהנחה 400 אלף. היום משרדי מכירה ,שוממים בשוק הפרטי.
חושף 23/10/2017 11:58 בולשיט למשתכן. בלוף גדול
רק 46000 שיווקים של דירות בשנתיים תוכנית מחר למשתכן. מתוכם 6000 התחלות בנייה וכל השאר רק 10% עם היתר בנייה.תסיים על 100000 זכאים בעוד 10 שנים בקצב הזה. זה לא רציני.
13 שפיגלמן 22/10/2017 20:15 לא מאמינים ללמס שיפרסמו כמה דירות לא מכורות
לגבי יד שניה ,יש מעל 90,000 דירות ישנות. תוסיפו משרדי תיווך ,ולוחות מודעות כמה אלפים אבל קבלנים ,עם מלאי ענק בזמנו אמרו 40 אלף עכשיו הגענו 50 אלף ....איזה עליה ואיזה נעליים ...חוץ ממחיר למשתכן הכל מת.
12 גיל 22/10/2017 20:09 השוואה מגוחכת ומגמתית
תמיד יש יותר מכירות בחודשים יוני-אוגוסט. אם עושים השוואה לעומת יוני-אוגוסט שנה שעברה רואים ירידה במכירות. זו ההשוואה שצריכה לעניין!
11 כלכלן 22/10/2017 19:13 פייק ניוז
בחודשי הקיץ נמכרים יותר דירות מבחורף...כמו כל שנה.. קוראים לזה עונתיות...הנתון המעניין זה ביחס לשנה שעברה...ושם רואים התרסקות של יותר מ15% וזה עוד כולל את מחיר למשתכן...לא נראה לי שקבלנים מצליחים למכור היום יותר מידי דירות...גם אחרי שהם מורידים את המכנסיים ונותנים היום בחינם שדרוגים שלפני שנה היו גובים עליהם מאות אלפי שקלים...ביינתיים הם מגייסים אגחים כמו חולי נפש בבורסה השנה.. כי החמצן אוזל. זאת כתבה ממומנת שמטרתה להפיל אהבלים שילכו וימשכנו את החיים שלהם בשביל קיר...תתביחשו ביזפורטל!
10 אחד העם 22/10/2017 18:58 להעיף את הלמס הכל שקר
בעוד שלמחיר הממוצע הם מוציאים את מחיר למשתכן מהחישוב במספר הדירות שנמכרו שרובן מחיר למשתכן הם כן מחשיבים בקיצור הכל שקר
9 מיקי 22/10/2017 18:42 עובדים על הציבור המסכן
ריבית אפס שווה נדלן נקודה כל מי שממתין ישלם יותר צריכים דירה תקנו חבל על כל יום שעובר קבלן שקנה קרקע באיקס כסף לא יוריד מחיר אלא ימתין בסבלנות ולא יבנה עוד עד שימכור מלאי קיים
דירה 28/10/2017 12:38 דירה
קבלן של יבנה על קרקע שהוא מחזיק בה נכון קנה יקר מאווד את הקרקע הוא יחזיק את הקרקע יפשוט את הרגל הבנק כבריתקשר אליו למה הוא מתחיל לבנות.. לא יתחיל לבנות הבנק יקח את הקרקע שהוא קנה תבין ותפנים קבלן חייבב לבנות אסור לא להחזעק קרקעות אחרת הוא יאבד את הקרקע שלו
8 נו באמת 22/10/2017 16:32 6000 מתוך 8000 הדירות שנמכרו: מחיר למשתכן (ל"ת)
חושף 23/10/2017 14:50 6000 דירות נמכרו בשנתיים תוכנית למשתכן. לא בלבלבת בכל..
6000 דירות נמכרו בשנתיים שהתוכנית קיימת.הי אבל למה לבלבל את הקוראים עם עובדות...נכון ?
7 נו באמת 22/10/2017 16:25 משווים תפוחים לשמן ברקסים
יוני- אוגוסט ל אפריל - יוני ... איזו השוואה זו? ימי הקיץ תמיד היא העונה החמה ... גם במצב של שוק מתקרר היא עדיין העונה החמה יותר למה שלא תשוו יוני-אוגוסט למחירי הלחם בעזה... מגוחך
6 אייל 22/10/2017 16:01 כי זה בגלל מחיר למשתכן - ליצנים !
חוץ ממחיר למשתכן אין מכירות. השוק מת !!!
טןני 23/10/2017 14:12 לא נכון. מחיר למשתכן נמכרו 6000 דירות בשנתיים
שנתיים לתוכנית למשתכן ונמכרו עד כה 6000 דירות.זה לא מגרד את השוק: כל שנה 100000 עסקאות לידיעתכם.
5 קחלון 22/10/2017 15:56 אפשר את זה עם ניקוד ? (ל"ת)
4 בר 22/10/2017 15:35 כתבה מטעה - תשבו לאותם חודשים בשנה שעברה
ותראו ירידה במכירות
תשוו 22/10/2017 19:52 תשוו יא עילג
נדל"ן לא יירד, קנו מחיר למשתכן ותפסיקו לבכות
3 כלכלן 22/10/2017 15:35 לא בודקים שינוי מחודשים לפני
מה קשור אוגוסט ליולי יוני? עגבניות מול תפוזים? כתבה אינטרסנטית! "בעוד בהסתכלות של 12 החודשים האחרונים מספר הדירות החדשות שנמכרו הינו נמוך ב-15.4% לעומת התקופה המקביל אשתקד"
2 חושף 22/10/2017 15:24 כותרת שלא תתפרסם במחאת הדיור.
כותרת שלא תתפרסם במחאת הדיור. זה פשוט לא מתאים לאג'נדה שלהם. נתון שלא תומך בהם הוא שיקרי או לא קיים כלל. הרי עלייה במכירות לא תומכת בתיאוריית הקונספירציה שלהם.
1 אבי 22/10/2017 15:05 זאת רק ההתחלה
בחודשים הקרובים נצפה בעלה מתמדת של כמות הדירות החדשות שימכרו כל חודש. זאת מהסיבה שהפרויקטים של מחיר למשתכן יבשילו לכדי מכירה ויתחילו למספר במניין הדירות שימכרו . כל מי שבנה על ירידות מחירים בעקבות ירידה במספר העסקאות בחודשים שחלפו יקבל נתונים בדיוק הפוכים.
יגמור 22/10/2017 19:53 חכם בלילה
זורם איתך, אז בוא נכניס את הנתוני המחיר למשכתן ונציג גם ירידת מחיר.
דני 22/10/2017 16:45 אז אם אתה מחשיב את המחיר למשכן ומוסיף אותו לממוצע
המחירים בקריסה!!! אם תוסיף את המחיר למשתכן הבועה התפוצצה!!!
RODONI 24/10/2017 19:45 לא מחשיבים דירות למשתכן עד שלא מקבלים עבורם היתר בניה
לא מחשיבים דירות למשתכן עד שלא מקבלים עבורם היתר בניה, כאשר מקבלים הקבלנים היתר בניה לבניין רק אז מדווחים לרשות המיסים על המכירה ורשות המיסים דורשת מס רכישה . רק בזמן הזה מתחילים לספור את הדירות למשתכן שלרובן אין היתרי בניה ואפילו לחלקן אין תוכניות. אז מבול המכירות יגיע אבל אולי לא בזמנו של כחלון . בינתיים מתאים לו שקונים דירות שלא נספרות.
שמטוב 23/10/2017 12:34 למה שלא תציע מכירת קרקעות על הירח ? רוב דירות למשתכן לא
מכורות בפועל, הן רק בתהליך אדמיניסטרטיבי שיקח מספר שנים. מי אומר שהן ימכרו בפועל למשתכן ? לא מכניסים לסטטיסטיקה דירות ווירטואליות כי זו רמאות.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש