16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

15:05 מניות שנסחרות בשיא: מיטרוניקס, אמות, חילן - צפו בטבלה >>

14:53 הגיעה ליעד: העלאת המלצה לשופרסל ל'תשואת שוק' >>

10:50 מיטב-דש במו"מ לרכישה פעילות הברוקראז' של בנק ירשלים >>

10:20 מנהל הלוקיישנים של "נרקוס" נרצח במקסיקו כשחיפש אתרי צילום לסדרה

08:41 איידיאו: התקשרות בעסקה לרכישת פרוטפוליו נכסי נדל"ן בברלין גרמניה

08:38 חמאס הודיע על פירוק ממשלת הצללים בעזה

08:30 רפי שדה חדל לכהן כמנכ"ל דן מלונות

20:16 ההימור המעניין והמסוכן שחברת בואינג עושה על קרן הפנסיה של העובדים >>

18:50 גולדמן זאקס חותך את תחזית הצמיחה של ארה"ב ל-1.6% בלבד

18:43 סגירה שלילית באירופה בהובלת הפוטסי שאיבד 1.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הפתרון של גבאי להורדת מחירי הדיור - "בנייה של הממשלה"

 |  74
בר השגה?
Share
נתון התחלות הבנייה שפורסם היום לא מבשר טובות עבור מי שמצפה לירידת מחירים. ברבעון השני נרשמו התחלות בניה בהיקף של 10,029 בלבד - הנתון הנמוך מאז 2012 והשני הכי נמוך מאז 2010. ברקע לתכנית הדגל מחיר למשכן של משה כחלון שבאה להגדיל את ההיצע בשוק, אבי גבאי, יו"ר העבודה, סיפק פתרון אלטרנטיבי שעורר לא מעט תהיות.

גבאי כתב בטוויטר: "בלי בנייה אין פתרון לבעית הדיור. הצעירים לא יחיו בואוצ׳רים לדירה. בעיות גדולות פותרים עם פטישים גדולים. הפתרון: לחזור לבנייה ישירה של הממשלה".

לפי התכנית החברתית כלכלית של העבודה, שמבטיחה לפתור את מחירי הדיור, גבאי מציע שורה של צעדים בהם בנייה של 300 אלף יחידות דיור בתוך 5 שנים; יישום מודל של השכרה ארוכת טווח ושכירות ממשלתית; קיצור זמן הבנייה על ידי שינוי תהליכי התכנון; הפחתת עלויות הבנייה; וקידום פרויקטים של התחדשות.

התגובות המליצות לפוסט של גבאי ולתכנית הדגל לא איחרו לבוא. "אתה כנראה על סמים קשים מאוד אם אתה חושב שהציבור ייתן למושחתים בכנסת ובממשלה לנהל גם פרוייקטים של בנייה", נכתב באחת התגובות. 

תגובה נוספת: "חשבתי שגבאי לפחות מבין משהו בכלכלה. המדינה סיבסדה בערך 60 אלף דירות בשנתיים האחרונות, אין בעיית היצע. פשוט אין".

עוד תגובה: "אין ברירה. חייבים להחזיר את האחריות על האזרחים בכל התחומים, גם בדיור, לידי המדינה שבשנים האחרונות די מתנערת מכך".

תגובות נוספות: "אין כשל שוק, יש אינסוף תמריצים לבנייה, זו המדינה והרשויות המקומיות ששמים רגליים, אבל היי, הזדמנות לצ׳פר את אנ"ש"; "פתרון רע. רע מאוד. כי הממשלה לא יודעת לבנות ולעולם לא תדע".

נציין כי לפי נתוני הלמ"ס שפורסמו היום, ב-12 החודשים שהסתיימו בסוף יוני 2017 הוחל בבנייתן של 50,330 דירות, ירידה של כ-4.6% לעומת התקופה המקביל אשתקד. (לכתבה המלאה)
  
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

74 תגובות ב-55 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
55 אביקול 18/09/2017 17:20 "לחזור לבנייה ישירה של הממשלה"=שיכונים שנות ה-50...!
יותר טוב קרוונים על חוף הים...עם משלוחי מזון מהממשלה...תעבדו !!! ותפסיקו לנסוע שלש פעמים לחוץ לארץ ולקנות כל פעם סמרפון חדש ומצרכים אין סוף שאתם זורקים אותם ללא שימוש...ההורים שלכם עבדו...ללא תלונות וגידלו אותכם ללא תלונות לחזור לתקופת שנות ה-50 לגור בשיכונים...זו בדיחה...האדם צריך לדאוג לעצמו והממשלה צריכה וחייבת לדאוג לחלשים ולא לבריאים ולילדי העושר והפינוק...תעבדו!!!
54 יאיר 17/09/2017 15:21 השיטה הטובה ביותר. דוד לוי ושרון השתמשו בה, וזה הצליח
בשנות ה-70 וה-80 דוד לוי בנה באמצעות החברות הממשלתיות עשרות אלפי אם לא מאות אלפי דירות במימון מלא של הממשלה, והצליח להרגיע את מחירי הדירות. גם שרון ז"ל עשה זאת בשנות ה-90 כאשר למעלה ממיליון עולים באו מבריה"מ תוך זמן קצר, וגם אז הפעולה עלתה יפה. עכשיו מציע לעשות זאת גבאי, והוא צודק מאד הגישה הזאת. הקבלנים חזירים ומסרבים לבנות אם לא ירוויחו עשרות אחוזים, וחייבים ללמד אותם לקח. גבאי אדם חכם מאד ומחושב מאד. ניהל את בזק בצורה יוצאת מן הכלל וללא התחכמויות כמו הגב' שמנהלת את החברה היום, והיא פשוט פיון של הבעלים. אם מחירי הדירות לא יירדו בחצי השנה הבאה, אדון כחלון יקבל ציון נכשל. בפירוש. זה יהיה כבר 3 שנים שהוא שר אוצר, וגלנט שר השיכון.
53 h 17/09/2017 14:38 תחרות!!!
מחיר הבניה בארץ גבוה כמו במדינות בהם השכר לעובד כפול ! מה שנחסך על השכר הולך למונופולים כמו נשר ולמספר בודד של קבלנים שלשונם של הפוליטקאים נעוצה עמוק בישבנם. יבוא של קבלנים פועלים וחומרי בניה להקמת פרויקט של 4 ערים נוספות במרחק של עד 60 קילומטר מהמרכז ביחד עם בנית תשתית תחבורה ציבורית תפתור את הבעיה לדורות הקרובים אבל לפוליטקאים עדיף להקל בכאילו על הבעיה ...
52 שלומי 16/09/2017 18:38 מנהל גנבי ישראל אשם (ל"ת)
51 להביא קבלנים מחו״ל 16/09/2017 13:22 הבעיה היא אינטרסנטים מושחתים בכנסת ואסור לסמוך על הקבלנ (ל"ת)
h 17/09/2017 14:59 לא רק קבלנים
צריך לעשות כמו בסין שלוש -ארבע ערים חדשות במרחק של כ50 קילומטר מהמרכז עם תחבורה מסודרת ו כ30 אלף יחידות דיור בכל אחת (לפחות). לצורך זה צריך ליבא חומרי בניה (ולשבור אחת ולתמיד את המונופול של נשר) פועלים וחברות בניה. אבל לתוכנית כזו אין שום סיכוי כי אז לפוליטקאים יאבד הכח.
50 קורמורן 16/09/2017 12:50 כשמפלגת העבודה שלטה כאן, זוג צעיר יכל לרכוש דירה
מה שגבאי מציע, זו פחות או יותר מה שמפלגת העבודה ביצעה בתקופה בה הנהיגה את המדינה. זוגות צעירים יכלו לרכוש דירה בתנאים שפויים. מי שהלך ליישובי פיתוח קיבל הלוואה עומדת שהפכה למענק לאחר 5 שנים. יזמים קיבלו הלוואות וערבויות מדינה ובנו מפעלים ביישובי פיתוח, חלק מהם נכשלו וחלק הצליחו בגדול. לעובדים עמדה הגנה הן במסגרת חקיקת חוקי עבודה והן עקב התארגנות בחסות ההסתדרות. מה קורה כעת ? מפעלים ביישובי פיתוח נסגרים, רבים משמשים כ"עובדי קבלן", כמות הדירות לחסרי דיור זכאים פחתה, הדירות נמכרו למקורבים וחסרי הדיור גרים בזבל. אבל לא נורא, תמשיכו להצביע לליכוד, יהיה נהדר. אתם תדאגו להם וגם הם ידאגו לעצמם (ג'ובים, ג'ובים).
49 ללא כיסוי 15/09/2017 17:04 גבאי יכול להצהיר הכל משום שאין סיכוי שיהיה ראש ממשלה (ל"ת)
48 אבי 15/09/2017 10:24 פחד
כל מי שיוצא נגד יש לו דירות או קרקעות זה הפתרון להורדת מחיריי הדיור.
47 דורון פנסיונר משרד ה 15/09/2017 09:49 צודק גבאי ...קבלנים וספסרים מרויחים על קרקע ובניה המון (ל"ת)
46 משה 14/09/2017 14:23 עוד חרטט
שמע בחור גם אתה וגם העם יודעים שאלה דיברי הבל ובוא ביחד נסביר למה כי בשביל שתבחר אתה זקוק לקולות הציבור הדתי ובשביל לשלם להם את התמורה אתה צריך הרבה כסף ובשביל לשמור על מאזן התקציב אתה צריך לגבות הרבה מס ומאחר והציבור החילוני שעובד סחוט טוטלית ממסים אז שוב אין ברירה אלא לפנות שוב לענף הרכב והדיור שזו הפרה החולבת היחידה כיום אחרת צריך להדפיס כסף ולהסתבך באינפלציה אז ברור שאתה יודע את זה ותפסיק לחרטט ולכן אתה לא יכול לחסר את ענף הדיור ולרסק את המחירים כי לא תנסר את העץ שממנו אתה מוזן אז תתחיל לחשוב על סיסמאות חדשות כדי שנישמע עוד בדיחות כדי שניצחק לפחות
45 מנו טל 14/09/2017 09:53 הללוי גבאי
גבאי צודק . ללא בנייה מסיבית וקיצור כל תהליך ההיתרים לבנייה , מחירי הדירות ימשיכו לעלות .
44 אזרח למוד נסיון 14/09/2017 05:13 לזרוק כסף טוב על משכנות עוני
פתרונות סוציאליסטים של שמאל הזוי ושבע.
43 אדם 13/09/2017 19:41 רק כך בונים מדינה ,לא עם קבלנים מושחתים
השוק הפרטי הוא שוק מושחת ושום פתרון לא יבוא משם .אפילו שר השיכון גאלנט אמר שדירה צריכה לעלות 700000 ש"ח ,לא גרוש יותר . אבי גבאי צודק וגם יעשה לטובת הצעירים ולא לטובת הטיקונים . צריך להיות טיפש להמשיך להצביע לימין החמסן
נו באמת 14/09/2017 08:24 מושחתים אנשים ולא השוק. מושחת יישאר מושחת גם בתור פקיד
ממשלתי וגם בתור עוסק פרטי. רק דביל יכול להאמין שהיותו של מישהו עובד מדינה מונעת ממנו להיות מושחת.
42 אזרח 13/09/2017 15:52 אבי גבאי, אם תתחייב על כך תקבל את הקול שלי ושל רבים (ל"ת)
אזרח למוד נסיון 14/09/2017 05:17 הנוכל התורן של האבודה
עשק 23 מליון ש"ח בגין ניהול כושל של חברת בזק, בא לעשות סיבוב על המא"ינקים סתומי השכל.
קפה ולימון 13/09/2017 18:34 התחייבות אישית בכתב
גם אני אצביע.
41 אבג 13/09/2017 15:51 כל ה"יזמי נדלן" בשקל משתוללים פה בתגובות
לשמע אפשרות שיוזמה ממשלתית לדאוג לציבור תחליף אותם, כי כל מה שמעניין את אותם "יזמים" זה לדחוף דירות פאר יקרות שאף אחד לא צריך.
40 קבלן,בנק,ממשל=חזירות 13/09/2017 15:12 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
39 שםטוב 13/09/2017 11:59 אדוני ראש הממשלה הבא מי יתן
אנו מקוים שתצלייח לבטל את ספסרות בקרקעות המדינה ותצלייח לגבור על כל המפייונרים בעל י ההון יחד עים נתניהו שבמשך דור מנעו הורדת מחירי הדירות מי יתן
יהודי 13/09/2017 13:00 גנב מגנב פטור-בינתיים קיבל 23 מליון ש"ח מבזק על ניהול ב
בינוני ביותר בזכות בעל עניין שמינה אותו לתפקיד...הנזק מכך הוא לבעלי המניות ולקרנות הפנסיה שמחזיקות במניות בזק...
38 רחלי 13/09/2017 10:41 שכחתם איך המדינה בנתה למיליוני עולים שיכונים שלמים
כך זה היה בשנות ה 50 ואח"כ גם בשנות ה80 עם העליה מרוסיה. ולאנשים היתה קורת גג ולא התייבשו עם קופונים ביד... אז גבאי לא טיפש כמו שאתם עושים אותו.
פופליסטי 14/09/2017 13:00 ואחר יקפיצו תמחיר כדי לממן להם תמ"א אפשר גם היום לבנות
ואחר יקפיצו תמחיר כדי לממן להם תמ"א אפשר גם היום לבנות בתקן של שנת 1980 ללא מעלית ב250000
קפה ולימון 13/09/2017 14:46 כן,אבל מי עסק בזה?שרון.מי זה גבאי?טכנאי זוטר שהיה
מנהל בחברה פרטית בקומבינה. מה הוא עשה עד עכשיו? מי זה ? נראה שהאנשים איבדו היגיון - לאפשר לכל אחד להגיע לתפקיד יושב ראש עבודה - זה היה (עד רבין ז"ל) תפקיד של הבכירים עם ערכים ולא של טכנאים עם דפ"ר נמוך
37 סבלנות 13/09/2017 10:34 המבצעים של התחילו
עוד כמה חודשים ונתחיל לראות ירידות מחירים, בנתיים מחיר למשתכן מתחיל לעבוד, יש "מבצעים" של הקבלנים, כנסו לאתר ליד 1 ותראו בעצמכם
36 בונים לי מתחת לאף 13/09/2017 09:33 מסביב הכל פינוי בינוי אבל תשתיות? נסתדר אחכ
בהנחייה מפורשת משר האוצר, העיקר לבנות, הרבה ומהר. "תבנו עכשיו, עם תשתיות נסתדר אחכ". פרוייקטי בינוי בכל הארץ מקודמים תוך ידיעה ברורה שאין מספיק מקומות חניה, אין פתרון לעומסי תנועה, אין מספיק כיתות לימוד וגנים, אין מספיק שטחים ירוקים ועוד. העיריות חומדות את כספי הארנונה ומשתפות פעולה עם קבלנים ועסקני נדלן מקורבים. את המחיר, כמו תמיד, נשלם כולנו. אנחנו זוג שקנה דירה אחרי שנים של חסכונות ועם משכנתא כמובן, מחכים לילד הראשון ומגלים שהוא יגדל לתוך צפיפות בכיתות, ללא שטחים ירוקים, זיהום אויר ורעש. בכיה לדורות. תושבים זועמים מנסים לפנות לעיריות השונות - כמו לדבר לקיר.
35 ן 13/09/2017 09:05 גבאי עושה תחרות עם כחלון מי יעשה נזק יותר גדול (ל"ת)
יהודי 13/09/2017 13:02 נזק אחד כבר עשה בדמות 23 מליון ש"ח בגין משכורת כמנכ"ל
היה מנכ"ל בינוני שלא הצעיד את בזק קדימה...
34 ספרטקוס 13/09/2017 08:11 תנו לשוק הפרטי לנהל, תראו את טבע, יעילות....
כל גוזרי הקופונים שחיים על חשבונם של אלפי זוגות צעירים מתרעמים ללא בושה רק בשביל האינטרס הפרטי שלהם שזה המשך שליטה של השוק הפרטי שמצידו הזוגות הצעירים יכולים לישון על הספסל עד אשר יסכימו לשעבד את כל חייהם בשביל ארבעה קירות...
איש אחד 13/09/2017 10:54 להזכירך, את השוק הזה מנהלת הממשלה
למעלה מ90% מהקרקעות שייכות למדינה. וכל סגירת מרפסת זקוקה לאישור של 50 פקידים ממשלתיים, ראשי ערים, ומנהלים מושחתים. הניהול הממשלתי הכושל הוא הסיבה לעליית מחירי הדיור. לא השוק הפרטי.
33 בן ציון 13/09/2017 07:41 רק כחלון שבר את קרטל הדיור מנהיג חזק ראש הממשלה הבאה
לפיד וגבאי ,לא הייתי נותן להם לנהל מכולת. המפלגות שלהם ,מתנהגות כמו לוביסטים של משקיעי נדלן ,לא מעניין אותם מזוגות צעירים. מנותקים מהעם ,ולכן כולנו כחלון תתחזק .
איש אחד 13/09/2017 10:52 בדיחת השנה (ל"ת)
32 צהובון 13/09/2017 07:30 רק ביזפורטל שהפכו לצהובון ושורטיסטים הביאו את דברי
החוכמה של גבאי.
31 ומה עם 13/09/2017 07:30 ביטול מס שבח על דירה שניה? (ל"ת)
30 שנות ה 50 13/09/2017 07:28 חוץ משירים יפים והתערבות ממשלתית הכל היה נחשל
עוד לא התאוששנו מהבניה הממשלתית עם "תקרת רביץ" שר השיכון דאז שרצה לזרז את הבניה בישראל והחליט לזרז על חשבון דיירי הקומות העליונות עם תקרת רביץ שהיא אסון . בפתח תקווה ברחוב קאשני פרצה שריפה קשה בבנין עם תקרת רביץ ומכבי האש שפכו המון מים והתקרה קרסה לכל בעלי הדירות בקומות העליונות. כעת הם יושבים עם תקרת גבס מעל הראש שלהם והעיריה אישרה להם לשים דודי שמש בתקרות והדיירים רק מחכים לרגע שמישהו יעלה ויתקן דוד נוזל וימות כשיפול למטה. אז זה התוצאה של התערבות ממשלתית, למפלגת הקומוניסטים לא מספיק יחימוביץ ושפיר ורוזנטל ושמולי מרוקאים בשלטון זה אסון
29 איציק 13/09/2017 06:32 אין התחלות בניה..כן..בטח
בגלל זה כל שטח ירוק הופך מיד לאתר בניה ואין מקום לזוז שיספרו לסבתא...זה השלטון שגרם למחירים מטורפים וחוסר בבתים תחשבו על זה!!!
28 הגולש 13/09/2017 02:15 הקשר למציאות - כלום! קשקושים לפתאים - הכל
רק לסבר את האוזן עם כל המאמצים , קיצור ודילוג בירוקרטיה ועם כל גידול שיווק קרקע עי המדינה, עדין לא הצליחו להוציא 60 אלף דירות בשנה300אלף דירות להשכרה ב 5 שנים משמע להתחיל מחר להוציא היתרים ואין 300אלף דירות.... גם לא חמישית ,כל מה שיוצא ישר משווקנניח שכונת המשורר היא שלאורך 5 שנים ישווקו קרקעות לבנית 300אלף דירותמעבר לעובדה שהיעד אינו מעשי הרי המשמעות היא שלא יוצאו דירות למכירה כלל!! אלא רק להשכרהמין הסתם מיותר שלא הגיוני, טיפשי ובעיקר לא נכון הוא לא לשווק קרקעות למכירת דירותמה יקרה למחירי הדירות אתם יכולים לנסות לדמין ועדין לא תצליחו ואם תרצו לקנות? לפי גבאי אינכם זכאים שבכלל תהיה לכם אפשרות כזווהאיש הזה רוצה להיות ראש ממשלה?!
27 מוקיל׳ה 13/09/2017 00:13 להביא חברות סיניות להקים 2 ערים חדשות רק לצעירים (ל"ת)
26 ישראלי 12/09/2017 23:57 גבאי מה לקחת היום? נראלה לי טעית בתרופות (ל"ת)
levi ovad 13/09/2017 09:36 עדין לא עשה דבר וכבר נשמע מגוחך (ל"ת)
25 נוסטרדמוס 12/09/2017 22:13 איזה אדם חכם ממש היורש של משה רבנו (ל"ת)
24 מרקוס 12/09/2017 21:43 לחזור לקומוניזם (ל"ת)
23 אריאל 12/09/2017 21:42 אנשים ימשיכו להצביע לימין
למרות שהימין גרוע מבחינה כלכלית כי הציבור זוכר היטב את פיגועי אוסלו, אוטובוסים מתפוצצים במרכזי הערים כל שני וחמישי. הרבה דם יהודי נשפך עד שהימין הצליח לייצב את המצב. אתם לא חוזרים לשלטון גם אם לאנשים לא יהיה איפה לישון, תשכחו מזה !!!
איש אחד 13/09/2017 10:51 ביבי זה ימין?
ביבי, החל מ 2009, זה שמאל לכל דבר. גם בכלכלה: חינוך, בריאות, חשמל, נמלים, בנייה, וכו' וכו', הכל ממשלתי. גם הבורסה דרוסה תחת המגף של הרשות לני"ע (זרוע של הממשלה), ונראית בהתאם. ביבי זה שמאל רמאי, בלוף אחד גדול.
22 מיידיי 12/09/2017 21:02 לכל משקיעי הדירות שמתים מפחד .זאת הדרך היחידה להוריד...
רק מכרז עולמי לבניית 200-300 אלף דירות של 3 חדרים לשכירות מוגנת בכל הארץ על קרקעות המדינה אם משך ביצוע של עד 3 שנים לחברות בין לאומיות שיש להם ערבויות לגמר ביצוע .הנפקת אג"ח לציבור בריבית טובה יותר מהבנקים בישראל למשך 20 שנה לבניית אותם דירות והנה לכם התקררות מידית של שוק הנדל"ן והצע מסיבי של דירות מצד המשקיעים. מי אמר ולא קיבל?
21 קפה ולימון 12/09/2017 20:34 לפיד,כחלון,עכשיו אתה?-המקצוע שלך זה טכנאי.אני
לא ראיתי תוצאות כשהיית טכנאי, כי אתה עובד במקומות שקשה להעריך מה עשית,איפה היית כל הזמן? - היית טכנאי ומנהל בחברת טלפון בזק? מה קידמת שם? היית במקרה חבר במפלגת העבודה ? -לא לא היית. רצית להוציא מיליונים מבזק. הוצאת. עכשיו - בגלל שבליכוד יהיה לך קשה להתקדם-כי צריך ללקק לטייקונים והם לא אוהבים אותך אז בחרת לבוא לעבודה - והנה עכשיו אתה אומר שהפתרון - זה בניה ממשלתית. אתה אופורטוניסט - בלי עמוד שדרה בכלל - אילו היו אוהבים אותך בליכוד היית בא לשם - אבל יש שם כבר מאות כמוך ממתינים בתור.
20 מאיר פ 12/09/2017 19:56 איש עסקים מנכל בזק
אני לא תומך של מפלגת העבודה בגלל התפיסה הפוליטית אבל גבאי מדבר נכון , זאת הדרך הטובה ביותר להתמודד עם החמדנות של הקבלנים והבנקיםהשאלה היא אם יתנו לגבאי להציע את התוכנית
19 חזרה לימי מפאי 12/09/2017 19:53 מה עם חלוקת תלושי מזון ופנקסים אדומים
לא עברנו את השלב שבו חשבנו שהמדינה יודעת לנהל דברים נכון לבד?! מי יבנה? איזה פועלים, איזה מנהלי עבודה? מהנדסים? כל התקשרות ממשלתית לוקחת חצי שנה מינימום. איך יתקשרו עם קבלני משנה? ספקים? איזה משפטים נבובים וחסרי תוכן
18 ש.מ 12/09/2017 19:49 סוך סוף פתרון אמיתי וסוציאליסטי
הלוואי וייושם
אחד מהעם 13/09/2017 14:58 רק שכחת לציין שהסוציאליזם פשט את הרגל! (ל"ת)
17 אחד 12/09/2017 19:16 כל המשמיצים את הבנייה הממשלתית הם זבי חוטם וצרי אופקים
שלא מכירים את ההסטוריה של המדינה בכלל. כבר היו בעבר מצוקות דיור והן כולן נפתרו כאשר הממשלה לקחה אחריות ובנתה.
מר'קו 13/09/2017 08:36 אתה זב שכל לך לקובה וונזצואלה ותראה איך נראית מדינה
קומוניסטית
16 אזרח 12/09/2017 19:14 זה אכן הפיתרון לבעיה, מה שנקרא הפתרון מתחת לפנס
כך עשו בשהנות העלייה של שנות החמישים והשישים, כך עשו בשנות ה90 של העלייה הגדולה מרוסיה. רק בנייה ממשלתית מאסיבית תפתור את הבעייה.
ואחר יקפיצו תמחיר כד 14/09/2017 12:47 ואחר יקפיצו תמחיר כדי לממן להם תמ"א אפשר גם היום לבנות
בתקן של1980 ללא מעלית 250000
מר'קו 13/09/2017 08:36 וכך עשה סטלין וקסטרו (ל"ת)
15 שמואל 12/09/2017 19:11 מסתבר שיש תכניות גרועות משל כחלון.מהיכן יממן?מהעלאת מס?
עוד אחד עם תכנית חכמולוגית.היכן שהממשלה הופכת להיות משקיעה או מעסיקה רק כשלונות יבואו.ואיך יממנו החכמולוגים את ההרפתקה?בטח על ידי העלאת מסים.הפוליטיקאים הפופוליסטים לא מתים הם רק מתחלפים.
צוללן 13/09/2017 06:10 מכספי השחיתות
יבטל 2 צוללות מושחתות.כל שותפי גנור ( סובבי ביבי ושטייניץ) יחזירו את גנבותיהם.יבטלו את השימוש במזומן. אין כסף שחור. ויש עוד ועוד ועוד ......
14 נפתלי 12/09/2017 18:24 גאון, ממש גאון! איפוא היית עד היום? (ל"ת)
13 איש אחד 12/09/2017 18:22 ממש טמבל
ממשלות לא יודעות לספק חינוך, לספק בריאות, לספק מזון, לספק חשמל, וכן הלאה. מה שממשלה עושה, כל ממשלה ובכל מדינה, תמיד יהיה בזבזני וברמה נמוכה. הפתרון הוא לחתוך ולחסל באבחת חרב את כל הביורוקרטיה. מה שגבאי מציע זה עוד סבך ביורוקרטי נחשל ומושחת.
12 hagbi 12/09/2017 18:16 יחי
הוא שכח להוסיף שהממשלה תרהט את כל הדירה על חשבונה וינתן פטור מארנונה לעשר שנים וכו גם בתור בדרן לפורים לא יקחו אותך
11 הפתרון הכי טוב 12/09/2017 18:12 זה לחזור לקופות הגמל הישנות והטובות שהיו בבנקים
אף אחד לא היה מתקרב לדירות זבל שיש בישראל
10 בן אהרון 12/09/2017 18:12 לרוב הציבור אין יכולת לקנות דירות בהגרלות במיליון שח. (ל"ת)
9 בן אהרון 12/09/2017 18:10 ההגרלות של שר האוצר מיועדות לעשירון העליון. (ל"ת)
8 רפי 12/09/2017 17:43 גבאי כל מה שמעניין אותך זה הכסא
כרגע אתה לא רלוונטי ואתה גם שמאלן אנחנו מעדיפים מחירי דירות כאלה ולא ערבים שאוכלים לנו את הערים
7 סטלין 12/09/2017 17:39 חי וקיים בישראל. חוזרים אחורה בזמן גם הציעו להחזיר את
כיל לממשלה ולתת לקבלן ביצוע לנהל אותה. וזה קורה אחרי שכיל נמכרה כבר פעמיים. והמדינה סירבה למכור פעם שלישית רק מטעמי פופוליזים ומנהיג שרדן שמשקשק מהצל של עצמו כדאי מאוד להתרחק מהפלגה של גבאי. הקומוניסטית אין חדש תחת השמש אפילו הגימיק המרוקאי מתגלה כסטלין
6 כחלון 12/09/2017 17:37 עושה אותו דבר מגרש משקיעים מהשוק ומשתלט על שוק
השכירות עם קרנות ריט ומגוריט. זול זה בטח לא יהיה
5 גבאי 12/09/2017 17:35 עוד קומוניסט שרוצה להגדיל מיסים על כולנו. נמצא במפלגה
המתאימה לו . אחרי שערק מכולנו. אין לו שום בשורה חוץ ממיסים ועוד מיסים. צרה צרורה .
4 כהן 12/09/2017 17:26 גבאי שמפלגתו בגדה בזוגות צעירים
והתנגדה למס דירה שלישית ,של אספני דירות. אתם בעבודה ,אף פעם לא הייתם חברתיים. איציק שמולי וטרכטנברג וסתיו שפיר . רכבתם על מחאת 2011,ציבור הבוחרים. יבוא אתכם חשבון בבחירות ,לא תעברו את אחוז החסימה ,כולם נחזק את כחלון היחיד שדואג ועובד,למען מעמד הבניים וזוגות צעירים.
3 לנין 12/09/2017 17:24 בולשביקים
המדינה גרמה למשבר , ספסרה בקרקע , לא שחררה קרקע ,יצרה בירוקרטיה בלתי אפשרית .במקום לשחרר ולפתור את כל צווארי הבקבוק להוסיף עכשיו מכשול נוסף ?
2 איציק מנדל 12/09/2017 17:19 אוי ואבוי אוי ואבוי בולשביק חדש מפציע לזוועתנו (ל"ת)
יהודי 13/09/2017 13:05 התסרוקת והחזות מזכירה לנו את שליט צפון ויטנאם,קים ג'ונג (ל"ת)
1 byroni 12/09/2017 17:13 פתרון טפשי, יהיו שביתות, ידרשו שכר גבוהה והרבה זמן בניה (ל"ת)
מ.פ 19/09/2017 16:47 ירושלים
תכנית מעולה, יהיה למי לפנות,
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש