ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

צפו בטבלה המלאה - רשימת הערים בהן נפתחות הלילה הגרלות מחיר למשתכן

השר  כחלון הכריז על פתיחת הגרלות ל-11,500 דירות. "נמשיך ללא מורא וללא חשש מאף אחד"
 |  35
"הגרלת הענק 2"
Share
שר האוצר כחלון הכריז על ההגרלה הגדולה השנייה של מחיר למשתכן. כ-12,000 יח"ד ב-22 ישובים בכל רחבי הארץ. במסגרת ההגרלה יכללו הישובים: ראשון לציון, נתניה, באר שבע, רמת גן, אשקלון, בית שמש, חדרה, מודיעין, ראש העין, יבנה, קריית ביאליק, אור יהודה, דימונה, נשר, שדרות, שוהם, קריית טבעון, בית שאן, חצור הגלילית, בית דגן, עכו וכרמיאל. לפי הודעת האוצר, ההגרלה ליישובי המגזר הערבי תידחה בכדי לאפשר למשתתפים נוספים להירשם לתכנית.


כחלק מההודעה נמסר כי בחודש נובמבר תפתח הגרלה ענק נוספת במסגרת מחיר למשתכן. כמו בהגרלה הקודמת (שתוצאותיה פורסמו באמצע אוגוסט) גם הפעם יוכלו משתתפי התכנית להירשם ל-3 הגרלות ובכך להגדיל את סיכויי הזכייה.   

"הלילה בחצות תיפתח הגרלה של כ-12 אלף יח"ד בכל רחבי הארץ" כך הכריז שר האוצר, משה כחלון הבוקר (א') בעמוד הפייסבוק שלו. "ההגרלה שתיפתח היום תיתן מענה לרוב משתתפי סדרה א' שעדיין לא זכו בזכות לדירה במחיר הוגן. בזמן האחרון אנחנו עדים להתקפות חסרות תקדים על התכנית מצד גורמים אינטרסנטים שרוצים להכשיל את התכנית. אותם גורמים לא רוצים שתהיה לצעירים דירה או שהם רוצים שהם יקנו דירה במחירים מטורפים. אותם גורמים חגגו פה במשך שנים והרוויחו סכומים עצומים על הגב של הזוגות הצעירים. במסגרת התכנית אנחנו מחזירים את השפיות ומוכרים את אותן דירות במאות אלפי שקלים פחות ממחיר השוק. הדירות בתכנית הן דירות מצוינות ובאיכות הגבוהה ביותר. כל הגורמים שתוקפים את התכנית ורוצים שתיכשל לא תוקפים אותי – הם תוקפים את הצעירים והתקווה שלהם לדירה. הם רואים את הטירוף של המחירים נעצר ואת האמון של הזוגות הצעירים בתכנית והם מבינים שהחגיגה נגמרה. אנחנו לא מתכוונים לעצור את התכנית אלא להמשיך ולהעצים אותה ולשווק עשרות אלפי יח"ד נוספות. נמשיך ללא מורא וללא חשש מאף אחד."הנה הטבלה:
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

35 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 מומחה נדלן 08/09/2017 23:45 כל משקיע שיש
לו תיפה שכל ימכור דירה בישראל ובמחיר הזה יקנה 4-5 דירות באירופה ישכיר אותם עם תשואה 7-9 %. אחרי 10 שנים ימכור ויחגוג בגדול
22 בן אהרון 07/09/2017 06:25 דירות למסירה בעוד 5 שנים? כמה דירות קטנות 3 חדרים יהיו?
צריך לחשוב גם על 2.5 מיליון בודדים ובודדות בישראל כולל חיילים משוחררים בגיל 21-30 עד שמקימים משפחות. וכל הגרושים והגרושות, משפחות חד הוריות שיכולים להסתפק גם בשני חדרים כי אין כסף !!!
21 רשת בטחון לקבלנים 05/09/2017 13:20 כדי שהמחיר לא ירד מתחת ל600000 (ל"ת)
20 איש 04/09/2017 09:34 הגרלת מכוניות ללא מכס
מתי נזכה להגרלה לקניית רכב ללא מכס ? נשמע הגיוני ??? מדינה פשוט חולת נפש ללא כל היגיון
קפה ולימון 04/09/2017 16:07 עשיתי לך לייק ואסביר למה יש מכס על מכוניות
מכס על יבוא של מכוניות זהו מס אשר מוטל על יבואנים ויש לו משמעות: במחצית השניה של המאה הקודמת קמה תעשיית רכב ישראלי - בעיקר המפעל - רום כרמל - והממשלה רצתה לתמוך בשיווק המכוניות - בעיקר סוסיתות - והטילה מס כבד על מכוניות מיובאות לארץ. עכשיו - התעשייה הישראלית מתה לפני כמה עשרות שנים אבל המס נשאר - זה שאנשים ממשיכים לשלם - בגלל שרוב האנשים לא יודעים למה יש מס ואילו סוגים של מס יש ולמה צריך לשלם או לא צריך לשלם.
19 קומוניסט אמיתי 04/09/2017 00:43 מה עם הגרלות פטור מתשלום על מזון ותלושי חשמל שהובטחו?
מדובר על הבטחות שניתנו לזוגות צעירים שאין להם כסף למזון וטיול אחרי צבא עשו רק ביוון ולא בדרום אמריקה
18 כל הכבוד! אזורי ביקוש 03/09/2017 20:59 נמאסתם קבלנים חמדנים!
מקווה שביבי לא יהרוס גם את זה
אבג 04/09/2017 09:05 אל תדאג הוא יהרוס, ביבי עובד עבור האינטרסנטים (ל"ת)
17 רועי 03/09/2017 19:13 מלכודת דבש
מליון שלוש מאות במחיר למשתכן זה ניראה לך שפוי לי ממש לא זה לעזור לעשירים ומי שלו עשיר הוא זורק אותו לתהום .. מי שיכול לקנות ממליון שלוש מאות יכול לקנות בשוק החופשי למה לעזור לו?צריך לעזור למסכנים לו לעשירים.... אם כבר עוזרים לעשירים אז לפחות שהיה שוויון שיעשו מחיר למסתכן בצפון תל אביב וסביון ורמת אביב ג שיעזרו גם לילדים של הטייקונים??מדינה של שודדים. ..... אם כולנו נחרים גם את התוכנית הזדונית מחיר למשתכן המחירים יתרסקו 70 אחוז בשנתיים.......חרם צרכנים....שגם כחלון ישאר עם ההגרלות שלו שיגריל לילדים שלו דירה במחיר בועה מטורף. .....
dw 04/09/2017 11:59 מי אמר שהרמת גנים מסכנים?
כנראה שאינך מכיר את קהל היעד. מאחר וכמה חברים שלי נמצאים בקהל היעד אני אומר לך שלא תהיה להם שום בעיה לגייס משכנתא לדירה חדשה בר"ג ב 1.3 מלשח. זה אומר דרישה ל 300 אלשח הון עצמי, שזה לגמרי ריאלי לאנשים עובדים מעל גיל 35 בגוש דן. בטח אם זה זוג עם 2 משכורות. זו גם השקעה טובה למשפחות מגוש דן, שלילד עדיין אין דירה. אפשר להשכיר את הנכס 5 שנים ואז למכור. הרווח הוא הדלתא למול מחיר שוק. מאחר ומדובר בסה"כ ב 300 דירות מתוך כל ר"ג, וגוש דן, הרי שזה לא ישפיע על השוק, והמשקיעים יוכלו לממש אקזיט ברווח מלא. נחיה ונראה. עוד כמה שבועות תסגר ההגרלה. לדעתי יהיה ביקוש של לפחות 10000 איש על 300 הדירות הללו (יחס של 1 ל 30-40), וזה רק כי היא לא פתוחה לסידרה ב'. מן הסתם זכאים מי-ם, הצפון והדרום פחות יתעניינו, אחרת סביר ש 30 אלף היו מתנפלים על קומץ ה 300 דירות, עם יחס של 1 ל 100.
16 dw 03/09/2017 16:14 ההגרלה הכי נחשקת תהיה בר"ג
אני מהמר על יחס זכייה שיתקרב ל 1 ל 100. מה שמגביל את היחס זה שיש מעט מדי מתמודדים. 1 ל 100 אומר 30 אלף, וזה בערך כל המגרילים, ומן הסתם חלקם מי-ם, הצפון והדרום שפחות מתעניינים, אבל סביר שכל החבר'ה מגוש דן ינסו להגריל את אותן 320 דירות. 1.3 מלשח ל 3 חדרים בר"ג זה מחיר טוב, המגלם הטבה של מאות אלשחים למול מחיר שוק. לא חייבים לגור בדירה אלא אפשר להשכיר, ולכן סביר שבערך כל זוג צעיר מגוש דן ינסה להגריל אותן. מי שהוא בן המקום (תושב ר"ג)? שיחק אותה. יש הגרלה ספיישל לרמת גנים.
15 כחלון הורס 03/09/2017 14:56 כחלון מזניח את הערים ושולח אנשים לגור בחורים
בעתיד מרכזי הערים יהיו סלמס לאריתראים. בנינים בני 60 שנה הם אסון והוא מבזבז כספים ושטחי צבור למען הקריירה שלו
14 קנדיוטי יצחק יפיתי 03/09/2017 14:47 רוצה קורעת גג (ל"ת)
קפה ולימון 03/09/2017 20:00 תכלס-צריך לאפשר לאנשים להציב קרוונים,צריפים.
זה עובד - תראו באונ' בר אילן יש צריפים בני 50 שנה והכל במצב טוב. צריך להמשיך עם הצריפים-אפשר לגור בהם-אני בא לגור באחד כזה בטבע-להעביר חשמל,מים ביוב - ולא להיות שייך לאף עיריה - לא לשלם ארנונה-פינוי זבל,תאורה,ניקיון-כן- אבל לתחזק צבא שלם של עובדי עירייה ומכרזים מזוייפים חברות קבלן - לא מוכן.
13 רומי 03/09/2017 14:04 איפה זכאי סדרה ב' בנושא???
איך קורה פה איפה ואיפה בחסות החוק...
dw 03/09/2017 16:18 בכמה ערים גם דור ב' זכאים להשתתף
בערים הפחות נחשקות בעיקר. אבל תתעודד - אני מבין שמההגרלה הבאה יתחילו לפתוח מכסות גם למהמרי דור ב'. חיש גד נעים :-) טופס עולה 240 שקל והפרס הוא כמה מאות אלשחים, למימוש בעוד כמה שנים, על חשבון ציבור משלמי המיסים. יחסית ללוטו סיכויי הזכייה מצויינים. אם לא זכית בגירוד אחד אתה יכול לגרד שוב ושוב, עד שתזכה. פלא שכל מי שיכול רוצה להשתתף?
12 גמלאי משטרה 03/09/2017 13:57 לא ממהר להאמין לכל ההצהרות שלו תראו מה הוא עושה לגימלאי
החלטה של בית משפט וכנסת ישראל שקיבלה תוקף משפטי בבית משפט לשלם לשוטרים/סוהרים גמלאי ובפועל תוספות שמגיעות להם על פי חוק יותר מעשר שנים והשר וחבריו במשרדים לא מקיימים פסקי דין של בית משפט ומנסים במחטף להעביר כל מיני חוקים שיעקפו את ההחלטה והעיקר לא לשלם מה שמגיע בחוק. אבל תקציבים בשבילם יש להם בשפע
11 מחיר למשתכם=חזירות 03/09/2017 13:50 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
10 רפי 03/09/2017 13:41 חארות שרלטנים.. מה עם זכאי סדרה ב??? (ל"ת)
9 אחד 03/09/2017 13:28 ושוב פעם יזכה קבלן נוכל כמו שבירו שידחוף לנו 5 חדרים??? (ל"ת)
8 אזרח 03/09/2017 13:27 כחלון -תדאג שהדירות יהיו בנות 3 חדרים ולא 5 חדרים
כי לאף רוכש דירה ראשונה לא עוזר שדוחפים לו דירת 5 חדרים ב 1.5 מיליון שח.
קפה ולימון 03/09/2017 19:56 צודק,אני גם חושב ככה,רווק צרי 4-5 חדרים????
ברור שצריך 2-3 חדרים - אבל רוצים למכור קודם את הדירות היקרות לפני המיתון - כי 20-30 שנה המדינה תרצה תקציב, הם רוצים שקט וכסף - עובדי המדינה. ואני רוצה להיות עובד מדינה.
7 אאא 03/09/2017 12:33 מצוין כחלון תגמור את המלאי ואנשים יירדו מהגדר..
אם כחלון היה מפעיל את השכל היה מבין שאחרי ההגרלה המאוכזבים הרבים ייחזרו לשוק. עכשיו הם יחזרו מהר יותר כי ההודעה על האכזבה מהירה יותר..ואז המחירים יחזרו לזנק, לר לעלות, לזנק!
ג'קי 03/09/2017 15:09 נשמע ממש שאתה מצווה עליהם לעלות..הם יירדו (ל"ת)
חחחחחח 03/09/2017 13:42 שכחת ליטול את התרופה הפסיכיאטרית? (ל"ת)
ראובן עובד 03/09/2017 13:03 ובעונה הבאה אני אשחק בברצלונה (ל"ת)
6 סולומון 03/09/2017 12:32 הגרלות מחיר למשתכן בערים
מדוע אין מחיר למשתכן באשדוד כי למה זו עיר עם הרבה עושר לכן לא צריך לתת עדיפות לתושבים ולדור המשך יש קבלנים מאד עשירים שיכולים לחכות עם דירות ריקות עד שיבואו העולים עם כסף
5 ליאור 03/09/2017 12:12 הבעיה זה המחיר הגבוה (ל"ת)
4 אדי 03/09/2017 11:54 מחיר למשתכן זה במחיר בועה ואני לא קונה דירה במחיר בועה! (ל"ת)
אל תקנה 03/09/2017 15:00 חכה שכחלון יתן לך חינם (ל"ת)
3 מישהו 03/09/2017 11:42 מישהו קונה את כל החרא הזה? (ל"ת)
2 מר בין 03/09/2017 11:38 לאפקט מיידי, חייבים להקטין מיסים על 5000 יח"ד בפריפריות
להשוותן למחיר למשתכן כפי שמגרילים היום
אדי 03/09/2017 11:55 לא אינטרסנטי בכלל מצידך (ל"ת)
1 כא 03/09/2017 11:31 כא
מה עם הערים הערביות
רמת גן 03/09/2017 13:02 יש לך רמת גן - קרוב לפרק לאומי (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש