12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

כחלון מגיב לנתונים: "היום כבר כולם מבינים, מחירי הדירות המטורפים שהיו כאן בשנים האחרונות לא יכולים להימשך"

שר האוצר מתבשם מהנתונים שפרסם אתמול משרדו ושיגר ציוץ. "שמים סוף לחגיגה"
 |  90
שוק הדיור
Share
משרד האוצר פרסם אתמול סקירה ובה התייחסות לנתוני המכירות בשוק הדיור ברבעון השני. מהנתונים עלה כי ברבעון השני של השנה נרכשו 24 אלף דירות, ירידה של 15% לעומת הרבעון המקביל אשתקד וירידה של 12% לעומת הרבעון הקודם.

שר האוצר כחלון הגיב בדקות האחרונות לנתונים וכתב כך (תוך שהוא מציג את כותרת העיתון ידיעות אחרונות): "היום כבר כולם מבינים - המחירים המטורפים שהיו כאן בשנים האחרונות לא יכולים להימשך. שמים סוף לחגיגה על הגב של הזוגות הצעירים".

נזכיר כי אחרי הגרלת הענק (15,000 דירות) שהסתיימה בשבוע שעבר, כחלון מתכנן הגרלת ענק נוספת במסגרת מחיר למשתכן וזאת לתחילת ספטמבר. בדו"חות חברת הבניה הגדולה דמרי שפורסמו היום נכתב כך: "משלהי שנת 2016 החלה להסתמן מגמת ירידה בהיקפי המכירה, אשר להערכת החברה, נגרמה בעיקר מתכנית "מחיר למשתכן" וחוסר וודאות לגבי מחירי הדירות כמו גם לנוכח עלייה בשיעורי ריבית למשכנתאות. מגמה זו התחזקה בחציון הראשון של שנת 2017". אין ספק הגרלות הענק של כחלון גורמות לזוגות הצעירים להימנע מרכישת דירה בשוק החופשי ומכאן הקיפאון שהולך ומחריף. 
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

90 תגובות ב-52 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
52 י. 07/09/2017 10:38 לכל אסון יש מי שעומד מאחוריו
מאחורי אסון מחירי הדיור עומדת הממשלה הפושעת שעיוותה את המחירים כדי להציג מס הכנסה שאיננו עולה וזאת על חשבון קוני הדירות.
51 אילן 28/08/2017 00:42 עכשיו גם לא נצטרך את הפועלים הסינים שהבטחת להביא...
נכון להיום לא הבאת אפילו פועל סיני אחד אבל עם הירידה בבניה והמיתון שאנחנו נכנסים אליו , לא צריך את הפועלים הסינים
50 ששון 26/08/2017 20:47 יחסרה על הימים דירה עלתה 600 אלף שקל
המחירים יחזרו ,20 שנה אחורה אין מה לעשות. יזמים וקבלנים חמדניים,הרסו דור שלם. ניפחו חשבונות בנק,גזלו זוגות צעירים ללא רחמים,גם אנחנו לא מרחמים עליהם . שיקרסו המחירים ,שיתקעו עם בנינים ריקים. הילדים שלי כולם ,מחיר למשתכן בהגרלות.
חמור 31/08/2017 13:13 יוחזר הפרימוס, ומוכר הקרח
החמורים יחזרו 20 שנה אחורה ויפסיקו לכתוב שטויות
דג אמנון 26/08/2017 23:36 המחירים יחזרו-אבל ייקח זמן,אולי גם 5 שנים ייקח...
ואולי יותר אפילו. אני גם בנוסטלגיה על המחירים ההם, אבל צריך הרבה סבלנות - יכול לקחת הרבה זמן בקצב הזה של הבניות בארץ. כחלון צריך להביא 100 חברות סיניות כדי שהעניינים יזוזו...
49 ארזו 26/08/2017 20:41 כחלון זה גבר אמיתי בית חצי מחיר מתנה
תודה כחלון ,אני קניתה בית פחות חצי מחיר. חצי מליון פחות ,משכנתא קטנה . יש כסף לקנות חצפו'רי לממוקה.
48 בארשבעי 26/08/2017 12:20 איפה המחירים של 2007 ?20,000$ בבאר שבע
איפה המחירים האלה? נו טוב, המשקיעם מכרו את הדירות האלה אחד לשני הגיעו למחיר 100,000$ כבר, אבל זהו - נגמרה החגיגה - המחירים יחזרו להיות 20,000$ בבאר שבע בשכונה ד'.
47 דור 26/08/2017 06:54 שר אוצא מניפולטור ועלוב. תתפטר כבר!
שר אוצא פופוליסט, מסית איש ברעהו, סובל מרגשח נחיתות. איש מאיתנו לא יצביע שוב עבורך. אכזבת בגדול! המשק עוד יסבול מהפופוליזם הטפשי שלך.
46 בני 25/08/2017 16:31 כחלון
פופוליסט עד מתי תחלק כסף ותחשוב שיתרצה את מחירי הדיור שים לב שבסקרים אתה לא עולה גם מי שקנה במחיר למשתכן יפסיד כסף גם מחיר הדירה שלו יירד תעשה עם הכסף דברים מועילים ולא לזרוק לפח
45 שמעון 25/08/2017 14:43 לא לקנות במחירים המטורפים
אסור לקנות כעת מהמקבלנים. בעוד חודשים בודדים גם המחירים ירדו לאחר שהקבלנים לא יוכלו לעמוד בהחזרים לבנקים. המחירים חייבים לרדת ב-20-30%.
א א א 26/08/2017 16:19 מ2011 אומרים לא לקנות. מי שהקשיב למשוגעים הפסיד כסף (ל"ת)
ג'קי 26/08/2017 23:38 מי שיקשיב להגיון שלך יפסיד הון (ל"ת)
44 יורם 25/08/2017 14:02 שר אוצר הכי חברתי ומוצלח שהיה עשרות שנים
כחלון יזכר כשר אוצר,הכי מוצלח שהיה בישראל. הוזיל יוקר מחיה ,והכי חשוב הוזל מחירי דיור. 2 מליון אזרחים ,יחזקו אותך בבחירות . כולנו כחלון,מנהיג אמיתי ראש הממשלה הבא.
שמטוב 25/08/2017 20:42 שר חוץ עלוב: נזק עצום, אפס תוצאות ומבול של סיפורי הצלחה (ל"ת)
שמטוב 28/08/2017 09:29 * צ"ל: שר אוצר (ל"ת)
43 עצמאי 25/08/2017 13:59 אספני דירות בלחץ תמשיכו לפמפם תגובות והמחירים יורדים
מה נשאר אין מכירות,משרדי מכירה שוממים. נפמפם תגובות ,אבל הפעם לא יצליח לכם. הבועה התפוצצה לכם בפנים,תכינו עשרות . אלפי שקלים ,מס דירה שלישית חוזר בגדול. הכבדה כגולה יותר ,מס צריך לשלם.
חושף 26/08/2017 16:20 אבל המחירים עולים. לא רואה פרסומי הלמס ?
מדד מחירי הדיור: יוני 0.1% מאי 0.1% , אפריל 0.5% , מרץ תוקן ל 0.6%, פברואר תוקן ל0.2%.
ג'קי 26/08/2017 23:39 מחיר למשתכן בום 35% פחות אבל ששש אסור שיכנס למדד... (ל"ת)
שמטוב 28/08/2017 09:33 הקונים הניצרכים ל"בניה למשתכן" לא באים מי שמרוויח הם
הקונים האמידים שירוויחו על חשבון שאר הציבור. יקנו בזול דירות גדולות שאינו בהישג יד של החלשים. לחילופין: לדירות בסוף העולם לא יהיו קונים והפתאים שקנו אותם ישארו ללא כסף וללא דירה ראויה ליד מקומות העבודה.
שמטוב 25/08/2017 20:45 תפסיק להצחיק. המחירים יורדים והמשק נהרס.
אם אתה עצמאי -- תמכר את העסק שלך שעלול לפשוט רגל במיתון הנורא ששנופל עלינו.
42 ענת 25/08/2017 10:19 לאן הוא מוביל אותנו חטא היוהרה
הייצוא יורד השקל נחלש מול הדולר יורו וכן הלאה ועכשיו מוביל אותנו להקטנת שוק הדיור הישראלים חדשים רוצים לחיות גבוהה רכב דירה גדולה ועוד שוכחים את הימים שישנו שני ילדים במיטה האם כחלון מוביל אותנו חזרה גם אני מעדיפה פחות דירות אבל פחות התחלות בנייה הפירוש זה הפסד מקומות עבודה חבל חבל שהוא לא מבין!!!!
41 שמואל 25/08/2017 09:56 כחלון,עקשן הוא לא בהכרח חכם.הנזק לכלכלה יתברר מהר מאוד (ל"ת)
40 ישראל 25/08/2017 09:39 מעולם לא קם שר אוצר שמתפאר בגרימת מיתון (ל"ת)
דייב 25/08/2017 16:00 טיפש,את המיתון גרמה הבועה. הקריסה היא הפתרון הבלתי נמנע
.
שמטוב 28/08/2017 09:38 קריסה = מיתון, פיטורים, הקטנת משכורת [ יותר מיסים.
אתה תקלל את היום בו המיתון יפגע גם בך. שר האוצר גורם נזקים עצומים: כמו לוויתן ששוחה אל החוף ושם הוא מתייבש למוות, כך גם הכלכלה של ישראל שמיובשת על ידי שר אוצר טיפש (שר אוצר טיפש שחושב שהרס רכוש לחלק מהאוכלוסיה יביא תועלת).
39 הרי 25/08/2017 08:50 כחלון תמשיך ללחוץ
עכשיו שהקבלנים בלחץ אפשר לספק המון דירות שלהם במיידי לזוגות הצעירים. כל קבלן שימכור לזוג זכאי יוריד 10אחוז והמדינה לא תגבה מע"מ כך שההנחה תגיע לכ27 אחוז וגם קבלנים לא יתמוטטו
בני 25/08/2017 09:24 לך למפלגת העבודה שהיפילה את חוק מעמ אפס על דירות (ל"ת)
38 G 25/08/2017 08:27 המצב הרבה יותר קשה ממה שכותבים כדי לא להכניס פניקת יריד (ל"ת)
37 ציון 25/08/2017 04:01 הגוש
אם באמת הייתם רוצים להוזיל מחירים הייתם מקדמים את התכניות לבניית עוד 17000 דיקרות בגוש הגדול. אבל תקעתם את זה לעוד שנים רבות בגלל קומבינה של ארקיע וראש עיריית אילת
36 עדי 24/08/2017 23:15 גם משפרי דיור מייבשים את השוק הפרטי
98,000 זוכאי מחיר למשתכן,הביעו אמון מלא. בתוכנית ובכחלון,גם משפרי דיור מייבשים את השוק,יפתחו סידרה ג אנשים יזכו במחיר מוזל. 600 אלף שקל ,פחות ממחיר השוק .
35 ארז 24/08/2017 23:15 לבדוק שמועות על קשר בין כחלון לקבלן רמי שבירו
והמבין יבין מחש ?
ג'קי 25/08/2017 12:26 נראה לי צריך לחקור כמה מס העלמת מהשכרת דירות (ל"ת)
34 השר בכוון הנכון 24/08/2017 21:58 פתח סדרה ג', גמור סדרה א'
כבוד השר, מחירי הדיור הם למעלה מפי 6 מעלות בניית דירה בבניה רוויה. בארה"ב צמוד קרקע עולה בחלק ממהמקומות 60,000$ וזה כולל רווח יזמי. השאר את הצעירים בארץ ולא בגלות. מחיר למשתכן עושה את העבודה כי היא מוציאה את החוליה התחתונה בתחתית משחק הפירמידה - קרי קוני דירה ראשונה. עד לפני עשור הם קנו בשכונות לא טובות קומה 4 בלי מעלית ב- 200K כיום מחיר דירות אלו 850K בגלל הריבית הנמוכה. תן ליזמים להתבשל עוד שנה-שנתיים במיץ של עצמם כשאין מכירות של המלאי והמלאי דרוש בתשלום אשראי לבנקים ואג"ח. ליזמים עשור של שומן שצברו ע"י מחירים שערוריתים כי אם יש מי שישלם ובנק שיממן בריבית אפסית יהיה מי שיקח ויטביע את הרוכש בחובות עתק שעלו בקצב דו ספרתי (בתקופה הטובה של היטק הוא צמח רק 15% בשנה ריבית דריבית) - קצב עליית מחירי הדיור כמוהה כצמיחת הון סכון. על כן, סגור את סדרה א' עוד השנה כשלכולם זכיות. פתח סדרה ג' ועד הבחירות בעוד כשנה מלא את הבקוש של סדרה ב'. תן לבנקאים להסביר שכעלות דירה 250K ל- 120מ והיזם מנסה למכור ב- 1.5M הבנק יסביר לו שכדאי שהוא ימכור ב- 800K ולא הבנק ב- 500K. תן להם שנה הם יבינו.....
אשקלוני 25/08/2017 20:21 צודק
מסכים איתך איש חכם.
33 לוך 24/08/2017 21:36 מחירי הדירות
אתה שקרן מחירי הדירות ירדו רק עם מחירי הקרקע והמס הישיר והעקיף ירדו אתה מסבסד את הדירות מתקציב המדינה
ג'קי 25/08/2017 12:27 להפסיק לספסר זה "לסבסד"? (ל"ת)
32 אזרח פשוט 24/08/2017 21:28 כולנו נבכה בגלל הנזק שהוא גורם בגלל אגו נפוח (ל"ת)
31 טעות 24/08/2017 20:53 העובדה שקיימים ביקושים אינה קשורה ליכולת לקנות או לא
ואין יכולת לקנות
30 אריק 24/08/2017 20:48 להחרים גם את מחיר למסתכן
ב2011 כולנו יצאנו לרחובות למחות על מחירי הדיור המופרכים והיום 2017 נותנים לנו את אותם מחירים של 2011 ואפילו יותר גבוהים יותר בהגרלה של מחיר למסתכן וכולם שמחים ורצים כמו צאן לטבח ??צריך להחרים גם את מחיר למסתכן עד שהמחירים יתרסקו 70 אחוז ..... מחיר למסתכן זה משתיק הקול של הירידות אחלה קומבינה. ....
29 ע 24/08/2017 20:34 כחלון איבד את הדעת וביבי הפקח אישור לו מס ד3 בדיחה (ל"ת)
28 ע 24/08/2017 20:29 כחלון פתח קזינו רולטה למשתכן ובעט במשקיעים עם מס דירה3 (ל"ת)
אריה 25/08/2017 09:22 במחיר למשתכן כל אחד יקבל דירה תוך 4 שנים בגלל המחסור (ל"ת)
27 הבטחות כבושות 24/08/2017 20:17 ישראלי בחיים לא ימכור דירתו מתחת למה ששילם (ל"ת)
mursi 26/08/2017 01:33 וגם הרכב לא ימכור בפחות(בחודש הראשון) (ל"ת)
ג'קי 25/08/2017 12:28 חחח ועוד הפעם חחח (ל"ת)
26 ג'קי 24/08/2017 19:49 סבלנות היא שם המשחק
עוד מעט גם מתנת הריהוט מיזוג דוד חניה שכד לא יספיקו לקבלנים והם יהיו חייבים מדווח נמוך. אז תתחיל מפולת רצינית . שכד נמוך משמעותית כיום יחסית לקנייה וזו הדרך הנכונה כעת. לא לוותר על ס ה 3 פקטור חשוב במגמה
25 שמטוב 24/08/2017 19:21 משה כשלון: אתה משתין עלינו ומספר לנו שזה גשם ...
אין מכירות דיור, אין ירידת מחירים יש עליית מחירי שכירות. "דיור למשתכן" זה בתים בסוף העולם (רחוק ממקומות עבודה) והדירות למשתכן עוד 5 שנים במיפרט מפוקפק. על זה אתה חוגג ?? אנחנו לא מטומטמים. ניכשלת.
24 גוגו חלסטרה 24/08/2017 19:15 תרגיל למנהל המתחיל, בתהליך הורדת עלויות, במה תטפל קודם?
1. עלות שתייה הקרה עבור הפועלים, המהווה 1% ? 2. עלות השיווק, המהווה 5% ? 3. מסי מדינה, המהווים למעלה מ - 50% מעלות הבניה ?
23 כחלון משקר 24/08/2017 19:12 ב 3.8 פורסם באתר ביזפורטל כי דימרי רכש מניות של החברה
שלו. למה שמישהו שחושב שהשוק יתרסק רוכש מניות מעניין שכחלון גם דוחף לצבור את קרן מגוריט אם הוא חושב שהמחירים ירדו למה הוא דוחף לצבור את הקרן הזאת הוא רוצה שכולם יפסידו? ודימרי או שהוא לוקח משהו שמשבש את דעתו או שדעתו צלולה והוא פועל לפי מה שהוא יודע.
יוסי 26/08/2017 13:36 דימרי רכש מניות בשווי מיליון ש"ח בלבד
מצד שני הוא מחזיק מניות בשווי מעל 600 מיליון בחברה שלו. הרכישה שלו אפילו לא מגרדת את האחזקות שלו. אבל בגללה טרחו וכתבו עליו כתבה מפוצצת על הגדלת האחזקות. למעשה הוא שילם גרושים תמורת זה שהמניה שלו תצוף עוד כמה ימים (שיכתבו על זה שהוא מאמין במניה, פרסומת לחברה וכו')
22 כחלון בהצלחה 24/08/2017 19:10 כחלון מייד מס דירה שלישית ללא שינוי אף פסיק בחוק (ל"ת)
21 איש אחד 24/08/2017 19:05 לצערי הרב, זה רק קפיץ שבסוף ישתחרר
החשבון פשוט לגמרי: ביקוש והיצע. לא בונים מספיק דירות, ולכן הבעיה לא פתורה. כולם מחכים. ומחכים ומחכים ומחכים. אבל בסוף יקנו, ואז כולם יקנו, כל מי שחיכה, וכל מי שלא חיכה, והמחיר יקפוץ. מדינת ישראל בבעיה. האשמים: אולמרט, נתניהו, שטייניץ, לפיד, כחלון. לא נשכח ולא נסלח.
ג'קי 25/08/2017 12:30 אין בעיית מחסור בדירות
ההיצע יחסית לביקוש גדל משמעותית מ2008. ומה קרה למחירים....? העניין שכל העודף היצע מסופסר בהעדר מס עליו. תן מס דירה 3 והספור גמור.
איש אחד 27/08/2017 10:07 ברור שיש בעיית היצע
אנשים גרים במרתפים. גרים עם ההורים. לא מתחתנים. מחלקים דירה אחת לשלוש. יש בעיית היצע אמיתית.
20 חחחח 24/08/2017 19:03 מעניין שדמרי כתבו בדו"ח שלהם שיש ירידה בגלל מחיר
למשתכן. והדו"ח הגיע לידי כחלון שפירסם אותו. דימרי זה לא הקבלן שרכש מניות של עצמו . אם הוא יודע שהשוק ירד למה הוא קנה מניות של החברה שלו אלוהים יודעע
עצמאי 24/08/2017 21:02 הוא קונה - אתה גם
יוצר אמון, קונה כשכולם אחריו. מוכר וכל מי שהלך אחריו אכל ז
19 כולם מבינים 24/08/2017 19:01 שעד שהם יראו דירה הגלגל יתהפך שוב מחיר למזדקן (ל"ת)
18 ישראלי 24/08/2017 18:48 לפני מעמ 0 היית ירידה חדה יותר
ומיד לאחר מכן המחירים המשיכו לעלות ומהר יותר
ג'קי 24/08/2017 19:29 מעמ 0 היתה ית שטחית ביותר
גם אם היתה עוברת היתה בסהכ מעשירה הספסרים. מיד בסמוך לביטולה הורדה ריבית והמחירים עלו שוב. כעת מדובר במגמה רצינית יותר והריבית? פניה מעלה מעלה מחירי דיור פניהם מטהמטה
שמטוב 24/08/2017 21:17 מחיר למשתכו זו תוכנית הזויה שלא תועיל לאנשים לא עשירים (ל"ת)
ואתה משלם פראייר חחח 25/08/2017 00:10 כמה שאתה צודק
אני עשיר עם הון עצמי 1.6 ו2 משכורות הייטק וזכיתי ברעננה
שמטוב 25/08/2017 20:52 לפי הנתונים שלך אינך זקוק לסיבסוד,אבל כחלון נתן לך מתנה (ל"ת)
17 guy14 24/08/2017 18:31 לא הבנתי.
יש ירידה במספר הדירות הנמכרות. איפה הירידה במחירים?
ג'קי 25/08/2017 12:35 ריהוט,חנייה, מיזוג,דוד, שכ"ד עד האכלוס...
שלא לדבר על דירות מוזלות חוזית שנזרקו מהמדד (מחיר למשתכן) והנה לך מצגת עם אמינות של צפון קוריאה לגבי מחירי הדירות האמיתיים...
כלכלן 24/08/2017 19:27 אם לא הבנת, אתה בטח משקיע שוקע. (ל"ת)
16 אבי 24/08/2017 18:31 המחירים לא יורדים פחלון ! (ל"ת)
כלכלן 24/08/2017 19:27 עוד משקיע שוקע? (ל"ת)
משקיע 24/08/2017 21:06 אולי קלקלן
אם המחירים יירדו ביותר מ-10% כולם יהנו ... ממיתון האמת, שיגיע כבר המיתון ואז מלחמה - נמאס לכולם מהמצב ביש הזה. הדפסות כסף, עליית מחירים ועדיין בקושי סוגרים את החודש.
15 משה 24/08/2017 18:30 מחירים
שיורידו את מחירי הקרקעות זאת הסיבה למחירים הגבוהים
14 בעיית כחלון 24/08/2017 18:26 מיתון? מיתון! (ל"ת)
13 דניאל 24/08/2017 18:12 רק להוריד מס על הבורסה יוריד אמיתי את הדירות
או לעלות מס לשכירות חייב להיות מס הוגנות ולא הטבות מס לדירות
הלוואי שיוריד את המס 24/08/2017 20:20 אבל המשקיעים בשוק ההון שונים ממשקיעי הנדלן באופי (ל"ת)
12 אילן 24/08/2017 18:08 אוי אוי כחלון כמה שאתה לא מבין בכלכלה...
אנחנו במיתון כבד ואתה עדיין לא מבין את כל המשמעויות של מיתון כבד ולא יודע לקרוא את הנתונים לעומק.......אין ספק שבהמשך הזמן אתה תבין את הדברים ....את הבורסה הרסת..את החקלאים גמרת ועכשיו נשאר לך להרוס את שוק הנדלן ואני בטוח שאתה תעשה את זה בהצלחה כי יש לך ניסיון , אתה כמו פיל שמסתובב בחנות חרסינה.....מתי תבין ששוק בלי משקיעים איננו שוק???מתי תבין שצריך להגדיל את ההיצע על באמת ?דיור למשתכן נכון להיום זה על הנייר והנייר סופג הכול.....
11 המטורף היחידי 24/08/2017 18:04 המטורף היחידי זה כחלון
כל יום כותרת .עוד מעט מעט מעט.חראבזובאק תפתח דוכן בכביש החוף.אתה לא מבין בכלכלה.חמור עם תעודות
10 מדינה עצובה 24/08/2017 17:54 במקום לבנות כחלון שם את כולם על הגדר ועוד גאה בזה
תדאג שיבנו פה 100 אלף דירות בשנה ותתבשם בנתוני התחלות הבניה. אבל להתבשם בזה שעצרת את שוק הדיור??? למי זה עוזר בדיוק, רק בונים פחות במצב כזה כדי לא להיתקע עם הדירות. חכו חכו מה שיקרה פה יום אחרי שהוא יעזוב את משרד האוצר
9 גלעד 24/08/2017 17:53 ירידה במכירות, אבל לא ירידה במחירים
ההגיון שלי אומר שהמטרה היא עליה בכמות המכירות כי יותר אנשים יכולים להרשות לעצמם לקנות. בינתיים זה נראה כמו משחק פוקר בו כל צד בודק מי ימצמץ ראשון
8 עבודה בעיניים 24/08/2017 17:49 עובדים על הציבור בעיניים
קזינו, זה לא חוקי!! אבל ההגרלות של כחלון, זה חוקי!! כאילו שתלוי מי זה הבית בקזינו.
ג'קי 24/08/2017 20:13 מה שאסור שיהיה חוקי זה ספסרות דירות (ל"ת)
7 רובין הוד 24/08/2017 17:45 כחלון תמשיך בכל הכח-מס דירה שלישית!!!
חייבים מס דירה שלישיתואח"כ גם מס דירה שנייהלעשות סוף לחגיגה קודם לצעירים שמגנים על המדינה בסדיר ובמילואים
אילן 25/08/2017 08:27 אז נשקיע את הכסף בדירות בבירות אירופה השונות והיפות
אם כחלון חושב שזה מה שטוב למדינה אז נשקיע במקומות אחרים ששם מעודדים את המשקיעים להשקיע!! תודה רבה לך מר כחלון על המלחמה במשקיעים אתה עוד תתגעגע למשקיעים ותגיד לעצמך איזו טעות עשיתי שגירשתי את המשקיעים.........כמו שאתה מתגעגע כיום למשקיעים שגירשת מהבורסה ועברו לניויורק
ג'קי 25/08/2017 12:38 סע לשם גם אתה. שם משלמים מס אגב (ל"ת)
המורה לספרות 24/08/2017 21:22 יותר מתאים לך הכינוי השריף מנוטנגהם
השריף הוא זה שכל הזמן דחף להגדלת המיסים , רובין הוד עבד בשחור :-) . תלמד את החומר לפני שלא תצא ......טמבל !!!!
אילן 27/08/2017 01:18 למר ג'קי הנכבד
כאילו שכאן הכל פטור ממס.... כאן משלמים מיסים מטורפים על הנדלן.......מס שבח מקרקעין 25 % על הרווח , מס רכישה של 8 אחוז ..........מס דירה שלישית וכו וכו מיסים על גבי מיסים והמחירים עדיין לא ירדו.........אז מה כל כך רע להשקיע בבירות אירופה היפות ואולי גם בניו יורק???
6 זכות לדירה 24/08/2017 17:35 בגוש הגדול דירת 5 חדרים קומה שניה נמכרה לפני שנתיים
ב 2.2 מליון שח. וכעת מוכרים זכות לחצי דירה בסכום הזה די לקשקש.
אילן 25/08/2017 08:28 הפתרון היחיד זה להגדיל את ההיצע ולבנות יותר דירות !!! (ל"ת)
5 שקרים 24/08/2017 17:34 15 מ בגוש הגדול בשטח מסחרי נמכרה בפירוק בסכום
של 600 אלף שח. והוא מקשקש על סוף החגיגה המגרש היה מרובה בעלים ונמכר דרך כינוס נכסים . והעסקה בוצעה בחודש מאי. השנה והוא מקשקש על סוף החגיגה
4 על הפנים 24/08/2017 17:32 שמים סוף לחגיגה על הגב של הזוגות הצעירים
חחחחחחח
3 דב 24/08/2017 17:31 כחלון
כמו שאמרו הגשש החיוור: "אם הטפשות היתה מחלה כואבת..."
2 טראבלסי מבול 24/08/2017 17:27 הרבה פקה פקה (ל"ת)
1 לא קונים 24/08/2017 17:25 כי מחכים למשיח בדמות כחלון (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש