12:40 דלק קידוחים יהש מאבדת 1.1% ומשלימה ירידה של 18% מתחילת השנה

11:51 דיווח: דאע"ש הרג לפחות 128 אזרחים בסוריה

11:31 מניית קסטרו עולה כ-3% ומשלימה 5 ימי עליות רצופים

10:31 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 1.4%, כלל עסקי ביטוח יורדת 1.3%

09:50 מחאת הנכים נמשכת: אוהל מחאה הוקם מול משכן הכנסת

09:20 ירושלים: 51 תושבי מזרח העיר נעצרו בחשד להפרות סדר

08:47 ח"כ אמסלם נגד פרקליט המדינה: "בסוף הוא רק פקיד" >>

08:11 הבוקר באסיה: הניקיי מטפס 1.2%, ההנג סנג יורד 0.7%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אויי מחיר למשתכן - הקבלן רמי שבירו מתכנן דירות בגודל מפלצתי בראש העין

אם חשבתם שסיפור גודל הדירות בנתניה היה לא יאמן, אז הנה מה שעובר על זוכי מחיר למשתכן בפרויקט בראש העין
 |  100
שוק הדיור
Share
תכנית מחיר למשתכן באה לתת מענה לזוגות הצעירים שמתקשים להתמודד עם מחירי השוק החופשי. ומה זוג צעיר בתחילת דרכו צריך יותר מדירת 3 או 4 חדרים בגודל סביר של 80 או 100 מ"ר? אז בתחילת השבוע פרסמנו שהקבלן רמי שבירו שזכה במרכז מחיר למשתכן בנתניה ביצע תכנון לפיו גודל הדירה הממוצעת יעמוד על 129 מ"ר, וכעת מתברר שבראש העין אותו קבלן הלך כמה וכמה צעדים קדימה.


מדובר בפרויקט ענק של 543 דירות שבו זכה רמי שבירו בראש העין. עכשיו שימו לב לפרטים שהגיעו לידי Bizportal. התכנית אותה מתכוונים בשבירו להגיש לאישור העירייה נראית ככה: גודל הדירה הממוצעת בפרויקט יעמוד על 161 מ"ר(!!!) כאשר מלבד 10-15 דירות בגדלים של 110-117 מ"ר (ככל הנראה דירות 4 חדרים), כל שאר הדירות הן בגודל של 130 מ"ר ומעלה כשמרבית הדירות הן בגודל של מעל 140 מ"ר. וזה לא הסוף, אם התמזל מזלכם וזכיתם במקום ה-360 (מקום מעולה שכן מדובר, כאמור, בפרויקט של 543 דירות), אז נשארו לכם דירות בגודל 160 מ"ר ומעלה. ואם זכיתם במקום ה-440 אז כבר תצטרכו להתמודד עם דירות בגודל 200 מ"ר (למי שלא קלט, כמעט חמישית מהפרויקט זה דירות של מעל 200 מ"ר). וככה זה ממשיך, יש בפרויקט גם 15 דירות בגודל של כמעט 300 מ"ר (סביב 230 מ"ר בדירה ועוד מרפסת או גינה ענקית). העיקר מחיר למשתכן.

שבירו מנצלים את הפירצה ולפיה בזמנו הקרקע נרכשה במרכז לפי מ"ר לבניה בלי התייחסות למספר הדירות או לגודל הדירות. הדברים היקרים מבחינת הקבלן הם בניית ממ"דים, מטבחים, חדרי שירותים, דלתות כניסה וכו', ולכן עדיף מבחינתו לבנות פחות דירות אבל דירות גדולות יותר שעולו יותר. וכך שימו לב למחירים: הזוכה במקום ה-360 בפרויקט של שבירו בראש העין צריך להיפרד מ-1.5 מיליון שקלים כדי לרכוש את הדירה. הזוכה במקום ה-440 כבר צריך להיפרד מ-1.8 מיליון שקלים. ויש גם את 15 ה"זוכים" במקומות האחרונים שיכולים לרכוש את דירות ה-290 מ"ר שמחירן סביב 2.6-2.7 מיליון שקלים. לא בדיוק מחירי מחיר למשתכן. "ממש מרתיח!!! אם יכולתי לקנות דירה ב-1.5 מיליון שקלים לא הייתי צריכה את מחיר למשתכן", כך כתבה אחת הזוכות בקבוצת הפייסבוק הסגורה של זוכי הפרויקט.בחלק מהדירות הגדלת שטח הדירה קשורה לשטח המרפסת או החצר (במקרה של דירות גן). לפי החישוב, כל מ"ר של מרפסת או גינה מחושב כ-30% לצורך גודל הדירה וכל מ"ר של מחסן מחושב כ-40%. וכך פתאום בחלק מהדירות יש גינות עצומות בגודלן, של עד 466 מ"ר, ממש בית פרטי גדול. כך המחיר הולך ומתנפח והחשבון מוגש לזוכי מחיר למשתכן. ואולי הקבלן מכוון לזה שמשתתפי מחיר למשתכן יוותרו על זכייתם, והדירות יגולגלו בהמשך לשוק החופשי.  נסביר כי במשך השנים האחרונות הוצאו מספר תיקונים לתקנון מחיר למשתכן ("מפרט מחייב") כאשר רק בסוף 2016 יצא התיקון השלישי ובו התייחסות ברורה בראש העמוד ולפיה גודל דירת 3 חדרים לא יעלה על 90 מ"ר, גודל דירת 4 חדרים לא יעלה על 110 מ"ר וגודל דירת 5 חדרים לא יעלה על 125 מ"ר. אבל בראש העין, שבירו זכה במכרז ביוני 2016, ולכן התיקון האחרון שכולל הגבלה הקשורה לגודל הדירות ביחס למספר החדרים לא חל עליו. לגבי הפרויקט של שבירו בראש העין, ייתכן שהמינהל יגיע עם החברה לפשרה שכחלק ממנה שבירו ייבנו דירות מותאמות יותר לזוכי מחיר למשתכן אך זאת לצד פיצוי כזה או אחר שתקבל החברה מהמינהל (זכויות בניה למשל).

לסיום, נציין כי לא מדובר רק בראש העין ונתניה, לידי Bizportal הגיעו מכתבים עם תלונות גם מצד זוכים של רמי שבירו במחיר למשתכן בשכונת 'נאות שמיר' ביבנה, שם שבירו זכו במכרז בחודש פברואר. ואמנם הזכייה הייתה כבר לאחר שנכנס התיקון השלישי לתקנון מחיר למשתכן, אך הזוכים עדיין חוששים מאפשרות של ניפוח יצירתי של שטח הדירה, כמו למשל הוספת הממ"ד מעבר לשטח הדירה וכו'. 

תגובת רמי שבירו: "החברה הקבלנית איננה שותפה למדיניות  ההנחה שמעניקה המדינה לזכאי. תוכנית למשתכן . החברה הקבלנית היא רק הזרוע המבצעת של התוכנית. ועל כן הכתובת לכל שאלה או טענה הינו הגוף שמנהל את תכנון התוכנית". לתגובה המלאה של שבירו שפורסמה כחלק מהכתבה על גודל הדירות בפרויקט בנתניה - לחץ כאן
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

100 תגובות ב-73 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
73 ארז 01/10/2017 01:28 רמי שבירו חברה ברמה נמוכה ביותר
גרים בבנין שלו בניה ברמה נמוכה תוך שימוש בחומרי הגלם הזולים ביותר , וזאת בניגוד לפרוספקטים ולהדמיות היפות.. ליקויי בניה רבים , רטיבויות ושירות לקוחות מתחמק וגרוע מומלץ להתרחק.
72 נמנע משבירו 05/09/2017 14:12 מאד דירות כיוון אויר אחד ששווקו
עי שבירו במחיר למשתכן ברעננה, אני מדיר רגלי מהפרויקטים שלו.
71 רוני 27/08/2017 14:33 כחלון !!! תתעורר !!!
הפקרת את הזוגות הצעירים בידי הקבלני וחברות הבנייה שאין להם גבולות ומעצורים. ימשיכו לעשוק את בנינו ובנותינו ששרתו בצבא ומקיימים את כלכלת המדינה. תעברו לשיטת מכרזים לקבלני ביצוע. מספיק עם המתנות שאתם ממשיכים לתת לקבלנים
מר 28/08/2017 12:49 כן (ל"ת)
מר 28/08/2017 12:44 מסקים (ל"ת)
70 פחחחח 27/08/2017 14:04 קישקוש מוחלט
יש כבר סטנדרט במחיר למשתכן דירות 3 חדרים עד 89 מטר דירות 4 חדרים עד 110 מטר דירות 5 חדרים עד 125 מטר הכל כבר מוכל רטרואקטיבית , אין שום דירה של 160 מטר
69 כל מי שהיה במשרד שיווק 27/08/2017 09:56 של קבלן יודע כמה שהם חמדנים
ידפקו אותך מכל כיוון.מוכרים לך דירות עם איכלוס של עוד 3 שנים במחיר יקר יותר משל דירה כיימת, אבל אתם פראיירים, אתם קונים.
68 לכלוך של שנים 27/08/2017 08:12 וכך נמשך לו סיפור הנדלן המלוכלך ביבי וחבריו (ל"ת)
67 lole 26/08/2017 16:48 חמדנות ונבזות לשמה
עד כמה , עד מתיי הקבלנים יעשקו את בנינו ובנותינו ורק לשם רווח מוגזם , למה לא להיות בני אדם ולהפנים שמדובר בזוגות צעירים , שבירו אתה עוד תישבר תאמין לי תישבר חזק מאוד , כי אתה עושק ובוגד באמת הפשוטה .
66 משה 24/08/2017 15:57 אחלה פרסומת בשבילך שבירו
נוכל
65 רוני 24/08/2017 14:12 חזירות רגילה במדינה
מדינת ישראל ממשיכה להתדרדר בתהום.... החזירות שולטת בכיפה וכל אחד דואג לעושר שלוץ אין צניעות ואין חמלה לא נחזיק מעמד ולא נשרוד כאן אם נמשיך כך
64 תום 24/08/2017 14:06 מדינה מושחתת מה היתה הבעיה להוציא הנחיות ברורות בנושא (ל"ת)
63 אדי 24/08/2017 11:59 הם חושבים שהדירות יפלטו לשוק החופשי ואז יעשו קופה
הם רק לא מבינים עד שהדירות יגיעו לשוק אף אחד לא יקנה ויהיה להם פיל ענק עם כונס נכסים מבית המשפט.
62 שמטוב 24/08/2017 11:58 למישהו היה ספק שמשה כשלון הוא אהבל (לפחות) ? עכשיו ברור (ל"ת)
היה מתקין רדיו לרכב 28/08/2017 20:13 ואהבל זה בלשון המעטה האמת יותר כואבת (ל"ת)
61 ארז 24/08/2017 10:24 ברחובות יש גם דירות שני חדרים
שמעתי שברחובות יש פרויקט של דירות של שני חדרים לסטודנטים וגם המחיר שלהם לא בשמים, 720,000 ש"ח. ההון העצמי הנדרש הוא 320,000 ש"ח בערך. פרויקט של פרי פלייס.
lirandr 24/08/2017 13:56 ואתה חייב להשכיר רק לסטודנטים
שזו קבוצה מאוד מאוגדת שיכולה לומר לך שמעכשיו הם משלמים 800 שקל לחודש, ואם אתה לא רוצה - לך חפש.
אדי 24/08/2017 11:57 720 על שני חדרים??? חתיכת מחיר בועה!!
פראייר מי שקונה במחיר בועה.
60 הוא לא סופר אתכם 24/08/2017 10:11 מתי תבינו שכחלון עובד רק עבור הטייקונים והקבלנים? (ל"ת)
59 דיור למשתכן העשיר 24/08/2017 09:57 .אחר העוקץ הראשון של שבירו,לא היו צריכים לתת לו להתמודד (ל"ת)
58 יש ר א לי 24/08/2017 08:35 כחלון הדביל עושה הגרלות ומחלק מתנות לעשירים. (ל"ת)
אזרח. 26/08/2017 12:40 לא דביל, רק מושחת. (ל"ת)
57 חנוך עוז י 24/08/2017 04:33 יו״ר וועדת המשנה לתכנון ובניה ראש העין
עדכון : בהמשך לישיבה שהתקיימה ביום א במשרד האוצר עם נציגי קבינט הדיור הקבלן ואנוכי כפי שדיווחתי לכם . אדריכל הקבלן הכין את האופציה תוך יומיים והי ( למרות היותו יום הולדתי ויום חתונת ביתו של חהכ דוד ביטן שאני יועצו ) בשעות הבוקר התקיימה ישיבת עבודה אשר זימנתי עם כל הגורמים המקצועיים קרי מהנדס העיר , אדריכל הקבלן הקבלן עצמו , יועמש הוועדה , מנהלת מחלקת תבעות , הוצגה בפנינו הצעת הקבלן ברוח תנאי הישיבה מיום א׳ ( בפוסט למטה ) , קיימנו דיון קרוב לשעה וחצי שאלנו את השאלות ובחנו את ההתכנות המשפטית והתכנונית ומצאנו כי ישנה היתכנות להצעתו. תוצאות ההצעה הינן : על 41 יחידות דיור בגודל של 4 חדרים עם גינה יתווספו עוד 130 יחידות של 4 חדרים ללא גינה עלות בסדר גודל של 1,090,000 ש״ח כולל המעמ המרפסות החניות ומחסנים . דירה ללא מחסן או עם פחות חנייה יופחת מחירם מן המחיר הכולל. לפרוייקט עצמו יתווספו 79 יחידות דיור על מנת ליצור את התמהיל הנ״ל. המלצת כל הגורמים היא לאשר והכל כמובן בהסכמת ראש העיר שלום בן משה וכן נציגי קבינט הדיור. התוכנית תובא בפני הוועדה לאישור כבר בישיבה הקרובה בעוד כשבועיים וכן ה
אזרח 24/08/2017 10:20 לחנוך עוז: במקום להוביל אתם מובלים על ידי הקבלן
המדינה והעירייה הם אלה שצריכים להכתיב לקבלן אילו דירות ייבנו. לא מתאים לו - יש אחרים. אתם צריכים לקבוע שהדירות תהיינה ברובן 3 חדרים עד גודל מסוים ומחיר מסוים, ו לא יותר מ 20% 4 חדרים. במקום זה אתם מקשיבים להצעות מהקבלן ונותנים לו להכתיב את מהלך העניינים. זוהי אינה משילות תקינה.
מבין בנדלן 24/08/2017 11:38 אתה טועה ומטעה
אין לעירייה סמכות לשום דבר. מדובר בתוכנית מאושרת, אין לעירייה כלל סמכות להתערב כל עוד אין סטיה מתוכנית. אם הקבלן מוכן לבוא לקראת העיריה תמורת פיצוי בגין הקלה של תוספת יחידות ללא הגדלת שטח זה רק כי הוא נחמד ותו לא.
אזרח 24/08/2017 12:04 לעירייה אין סמכות, באמת?
הוועדה המקומית לתכנון ובניה בי העירייה, ללא אישורה בניין לא ייבנה. כמו כן העיריה צריכה לתת טופס 4 לאכלוס. העירייה בהחלט יכולה להתנות מראש שטופס 4 ינתן רק אם תהיה בנייה לפי דרישותיה
56 עוזי 24/08/2017 00:24 על מה הבכי ???
קחו 100,000 ש"ח לכיס ותנו לי את הזכות לדירת 160 מ"ר ב 1,500,000 ש"ח
55 ארז 23/08/2017 19:24 שבירו נוכל
שבשביל להרוויח עוד כמה גרושים הרס למאות זוגות צעירים את החלום אלוהים יתנקם בו אמן
54 מוכן לרכוש הזכות 23/08/2017 18:34 במידה ויש פה גולש אחד מ500 הזוכים
אני מוכן לרכוש הזכות לדירה עדיף כמה שיותר גדולה. צור איתי קשר במייל big.band24@gmail.com
53 מחיר למשתכם=חזירות 23/08/2017 17:25 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
52 רומן 23/08/2017 17:18 הרומני
כחלון ''הצליח'' בגדול הבריח מישראל יהודים שרצו להשקיע בארץ על ידי השקעה בדירות בכך הוא מרחיק אותם מהקשר לארץ כאילו חסרים יעדים להשקעה בעולם (לא פחות משתלמים מת''א) מתעסק במס דירה שלישית-מס שלא קיים כמוהו בשום מקום בעולם ויגרום גם לישראלים לברוח מהמדינה המטומטמת הזאת. לצערי הרב.
דירות לישראלים 24/08/2017 09:27 טוב מאוד שהבריחו רוכשי דירות מח"ול. (ל"ת)
51 חשוד 23/08/2017 17:15 מישהו במשרד השיכון שתול של הקבלנים (ל"ת)
50 איל 23/08/2017 17:14 מאוד פשוט. קבלן שמתנהג ככה- לקנוס ולהעיף מהתכנית
0 סובלנות כלפי קבלנים כוחניים
פיפי 23/08/2017 22:00 יותר פשוט להוציא מכתב לקבלן
שמינימום ייבנו 2500 דירות עם שאיפה ל 5 אלף יח. דיור
בן אהרון 23/08/2017 18:45 ואם הוא עודה הכל חוקי, את מי צריך לקנוס? את שר האוצר? (ל"ת)
49 קובי007 23/08/2017 16:44 ככה זה כששר האוצר הוא עשיר ופופוליסט
משה כחלון, אם לא ידעתם, הוא אדם עשיר עם קשרים לטייקונים (ע״ע קובי מיימון). רק טבעי שישאיר פרצות כאלה. כל התוכנית הזויה. מה חסרי דיור צריכים דירה חדשה? לא יכולים לקנות יד שניה? אם באמת רצה לעזור היה נותן מענק מדינה של 300 או 400 אלף ואז מחוסרי דיור היו יכולים לקנות יד 2 שממילא 20% פחות מחדשה. אותו היגיון יש כאן, אם כבר קונים חדשה, למה לא 290 מ״ר - שיתאמצו קצת... אני כבר לא מדבר על דירות שיהו מוכנות בעוד 7 שנים ובינתיים השכירות אוכלת את כל ההנחה ויותר. חלם זה כאן, וכחלון הוא מושל חלם. אחרי שהוא ׳נזף׳ ב ׳משקיעים׳ (זוללי דירות) ובכל הזדמנות אומר שהוא נלחם בהם, אין לי אלא להסיק שלמרבה הצער, הרבה שכל והיגיון ישר אין לשר האוצר שלנו. המשקיעים יקנו בניו יורק ומחוסרי הדיור ינסו לגייס הון עצמי לדירות של 2.7 מיליון - שיהיה להם בהצלחה.
48 עושה שלום 23/08/2017 16:15 המממ רמי שבירו משורש ש.ב.ר...,?
יתכן ששביר ממליץ לבדוק
47 מיכאל 23/08/2017 15:30 רמי שבירו משתמש בכוחניות דורסנית מול זכאי מחיר למשתכן!
מקווה שמי שקונה בשיווק רגיל מבין שזאת שיטה ושלא יתקרב למשרדיו!
46 גיא 23/08/2017 15:23 הפרויקט הזה עדיין לא קיבל היתר בניה
ועוד לא נולדה ועדה שתאשר דירות של 300 מ"ר במחיר למשתכן
45 רובין הוד 23/08/2017 15:19 להוציא את שבירו ממחיר למשתכן..
מה הבעיה ?לא עומד במכרז לשלוח אותו הביתה ולקחת קבלן הבא בתור...משרד השיכון וגלנט חייב לקחת אחריות ופיקוד!!
44 יוחאי 23/08/2017 15:13 גם המפרט החדש בעייתי! לא מוגדר שם תמהיל הדירות בכלל
נכון שדירת 3 חדרים מוגבלת בעד 90 מטרים, אבל הקבלן בכלל לא חייב לבנות דירות 3 חדרים. הוא יכול לבנות 4-5 חדרים ואפילו 6 חדרים. ברגע שעבר את ה5 חדרים, הדירה יכולה להיות גדולה כרצונו.
43 זבלה 23/08/2017 15:11 מדינה של נוכלים , וממשלה רופסת
מחיר למשתכן היא טיפה בים וגם זה מנוצל לרעה על ידי קבלנים נוכלים כמו השבירו הזה, וממשלה רופסת שמאפשרת את הביזיון. ומה עם ראש הממשלה? מדוע הוא לא נכנס לעובי הקורה על מנת לפתור את מצוקת הדיור? אה כי זה לא קשור אליו, הבבונים יבחרו בו בכל מקרה
42 בינו 23/08/2017 14:54 להגביל מטראז' ולפצות היזמים (ל"ת)
41 ממזר 23/08/2017 14:52 השבירו הזה גם ברעננה הוריד להם חדר בממזריות
לקח מטרז' של 4 חדרים ובונה עם 3 כדי לחסוך עלויות של חדר וחדר אמבטיה, הקונים משלמים לפי מטר , קומבינטור השבירו הזה ותחמן
40 ששש 23/08/2017 14:43 תבדקו את התכניות של שבירו בהרצליה, דירות של 150 מ"ר (ל"ת)
דודו 23/08/2017 23:12 מה המקור שלך? (ל"ת)
39 נמאס מקבלנים 23/08/2017 14:42 להביא קבלנים מח"ול, קבלנים ישראלים הם נוכלים
שבירו הוא דוגמא מיצגת לקבלן הישראלי הנוכל. אסור לתתלהם מכרזי מדינה. להביא קבלנים מסין וארופה הם יותר ישרים ויותר יעילים
38 אא 23/08/2017 14:38 מישהו בכנסת דאג שתהיה פרצה בחוק שתעשיר את הקבלנים
שום דבר מקרי
37 אלי 23/08/2017 14:32 ארנונה גבוהה מאד
כתושב המקום ארנונה ל100 מ''ר 1300 לחודשיים.130 מ"ר 1700 ₪ תחשבו טוב.
36 לשבור את השבירו 23/08/2017 14:00 המדינה צריכה לתבוע את שבירו על חוסר תום לב ולהעביר
את הפרוייקטים לסינים. ואחכ גם לתבוע ממנו פיצויים על העיכוב שגרם
בן אהרון 23/08/2017 16:17 נותנים לו, שלא יקח? טענות רק למי שתן. כנראה שר האוצר. (ל"ת)
35 חלאות 23/08/2017 13:59 צריך להביא קבלנים מחו"ל שיבנו פרוייקט למשתכן
בגלל קבלנים מנוולים כמו השבירו הזה,היה צריך לתת לקבלנים מחו"ל לבנות את הפרוייקט למשתכן
34 יא יא 23/08/2017 13:29 נשמע כ עוד צעד מבריק של קח-לו האוצר
שוב חיפוף ישראלי כחלוניסטי אופייני אין שום עבודה יסודית כמו שמס דירות נפל טכנית כעת מחיר למשתכן יפול על ידי מפרט טכני צפו פגיעה אמיתית בשוק הדירות כלפי מעלה
33 אזרח 23/08/2017 13:24 סוף מעשה במחשבה תחילה
אין מה לעשות כוחות השוק תמיד ינצחו.את חוסר המחשבה וכוחניות.אנחנו אלופים בלמצוא פתרונות.כחלון מנפח סיפורים בלי סוף.אני נשברתי וקניתי, היום יש לי שקט.לא מעניין אותי מה יהיה.קיבלתי איכות חיים = הרבה כסף, חיים פעם אחת
32 אבי 23/08/2017 13:14 אני לא מבין מה הבעייה. עדיף לזוג צעיר לעשות מאמץ
ולקנות דירה גדולה
אחד 23/08/2017 14:02 אבי, אמא ואבא היו אחים או שאתה מטעם הנוכל שבירו? (ל"ת)
31 לאחר ההתחכמות הראשונ 23/08/2017 12:47 משרד השיכון לא היה צריך לאפשר לשבירו להשתתף במכרז
.היכן המשילות?
דודו 23/08/2017 13:50 חוסר הבנה של הכותבים
דירה של 150 מטר עם 3 ילדים זה לא ענק
ט 23/08/2017 17:16 נשמע שהילדים שלך ענקים במיוחד (ל"ת)
בן אהרון 23/08/2017 16:19 ברמת השרון דירות 5 חדרים 125 מר וזה מאד גדול.
ויקר לתחזוקה. חשמל מיזוג ארנונה ועד בית.
30 avist 23/08/2017 12:29 טענות ? - רק לכחלון
מה אתם רוצים מהקבלן? תפנו לכחלון הטמפל אצבע מאשימה אפילו פרוייקט של מחיר למשתכן הוא לא מסוגל להביא
29 meiri 23/08/2017 12:24 והארנונה ??
מדברים רק על המחיר הראשוני שאינו נמוך. וכיצד ישלמו לאורך שנים ארנונה על דירות בכזה גודל ??
1 24/08/2017 10:18 ועוד הארנונה המופקעת שבראש העין (ל"ת)
28 שר האוצר האבוד 23/08/2017 11:51 כחלון וגלנט צמד לא יוצלחים שקבלן קטן מסובב אותם על אצבע (ל"ת)
27 אולגה 23/08/2017 11:45 צריכים להכניס לכלא את ראשי החברה הזאת
זוגות תמימים עלולים ליפול למלכודת הנוראית הזאת. בכייה לדורות!
בן אהרון 23/08/2017 15:22 שר האוצר לא אחראי לשום דבר? זה רק הקבלנים???
שיהיה בתאבון הדייסה ששר האוצר מבשל כל הזמן
26 כחלון הביתה 23/08/2017 11:39 כחלון עסוק במס ריבוי דירות ובינתיים גנבו לו את הסוסים.
האובססיה של כחלון נגד משקיעי הדירות הנובע בעיקר מהעובדה שאבא שלו לא היה משקיע חכם גורמת לכחלון לא לראות כלום מסביב , בינתיים הקבלנים עושים ממנו צחוק והוא נשאר מחייך כמו שוטה.
25 תחזור לאולגה 23/08/2017 11:36 פחחחח הקבלנים עשו לפחלון בית ספר.... (ל"ת)
24 sus 23/08/2017 11:32 היום בזק צריכה לשחרר את הדוח
רוצים להבי את בזק כמו נחי כמו לבייב כמו ועוד פו אסור לגעת בבורסה אפו שטוב לו גדל פו קוצרים אכול רק רמאים צרכים להיות בבורסה זה לו בורסה של טובים פו בורסה של נכלים כול דבר טוב אורסים
23 איציק ר 23/08/2017 11:22 לא נראה לי שיזם וקבלן יבנו דירות ללא רווח.
הבעיה בעיקר הוא מחיר הקרקע. האם הקרקע ניתנת חינם ליזמים?
22 יותר משתלם 23/08/2017 11:16 לבנות דירות גדולות מאשר קטנות עם שירותים כפולים מטבח
נוסף וכו.
21 זה דיור בר השגה? 23/08/2017 11:16 למה כחלון מאשר בנייית דירות כאלו?
מחיר למשתכן המולטי מיליונר
בן אהרון 23/08/2017 16:20 כנראה שלא ממש מעניין אותו. אין לי הסבר אחר. (ל"ת)
20 מחיר למשתכן 23/08/2017 11:14 נועד למשקיעים ומשפרי דיור ולא לחסרי הדירות כי הם לא
יכולים לעמוד גם בשכ"ד וגם במשכנתא 5 שנים . הם כנראה יגורו בשכירות של קרנות ריט מגוריט שכחלון סידר להם. זה יהיה זול מאוד מאוד. תודה לכחלון הכלכלן הדגול . חשבתי שלפיד היה אהבל מושלם מסתבר שכחלון מתחרה בו
19 דירת 3 חדרים זה לסבת 23/08/2017 11:14 משפחה עם ילדים צריכה דירת 4-5 חדרים
גם לקנות דירה קטנה ולעבור אח"כ דירה עולה הרבה כסף.
18 אלי 23/08/2017 11:11 קופת המדינה
חלומו האמיתי של כל בעל עסק זה לעשות עסקים עם המדינה .95 אחוז מהעסקים עושים קופות גדולות .הקופה של המדינה אף פעם לא נגמרת, ואלה ששומרים עליה מעניין אותם כמו השלג דאשתקד .קבלנים קיבלו מתנות מהמדינה, לא יינצלו?! ולכל התמימים שבונים על כחלון אני ממליץ שתפסיקו לבנות עליו, הוא לא ישנה את המצב, מה שיישנה זה טריגר חיצוני, כל מה שהוא עושה גורם לקבלנים ומשקיעים להיות בונקרים ולהפסיק לבנות דירות .הוא רק מעיר את הדובים !!
17 רובין הוד 23/08/2017 11:08 כחלון טפל בחזירים זה לא כשר!!!!
קורת גג לצעירים במחיר סביר..כחלון תביא קבלנים סיניים גם כך העובדים סיניים...נקבל מחיר סביר כמו בעיר הפלסתינית וואבי 10 דקות ממודיעין וירושליים במחיר 100 אלף דולר דירת 4 חדרים כל החומרים בלוקים וברזל מישראל והם מרווחים...כמה החזירים בארץ רוצים-טיפולכם כחלון וגלנט
16 הלאה פייק ניוז 23/08/2017 11:02 160 מ"ר - זה מפלצתי ?!?!
שטח דירה סביר לגמרי עבור משפחה. כתבי הפייק ניוז לא נחים לרגע ומייצרים סערות בכפית תה.
איל 23/08/2017 17:16 אתה יודע כמה ארנונה זה על 160 מטר? (ל"ת)
בן אהרון 23/08/2017 16:22 אולי לא מפלצתי אבל בטוח מאוד מוד גדול. (ל"ת)
15 מדינת חלם 23/08/2017 11:02 מישהו באוצר או השיכון יואיל כבר לעצור את השערוריה הזו? (ל"ת)
14 חג'ג 23/08/2017 10:49 לא לקנות אצל הרוכל הזה כלום!
רק על החוצפה והטמטום של לבנות כאלו דירות צריך לקחת ממנו את השטחים ולתת אותם לחברה קבלנית נורמלית ולא לעוד ערס מאיזה חור. מקווה שהוא יתקע עם דירות הענק שלו ולא יצליח למכור אותם. צוחק מי שצוחק אחרון
13 דב 23/08/2017 10:48 התחכמות שתעלה לשבירו בהפסדים קשים
ישאר תקוע עם מלאי דירות גדולות
בדרן 23/08/2017 12:01 תשובה מהכתבה ...
ואולי הקבלן מכוון לזה שמשתתפי מחיר למשתכן יוותרו על זכייתם, והדירות יגולגלו בהמשך לשוק החופשי.
12 אבי 23/08/2017 10:48 הפרויקט לא אושר ולא יאושר במתכונת הנוכחית שמציע הקבלן
לא האוצר ולא העירייה יאשרו זאת. מהתכתבות עם הקבלן נאמר שתמהיל הדירות טרם נקבע סופית.
11 עמנואל מ 23/08/2017 10:44 שבירו יכול ללמד את כחלון דבר אחד או שניים בנדלן
תוכנית מחיר "למשתכן" היא מצשהו בין טפשות של השר לבין קבלן ממזר שיודע לתמרן את עסקיו. לפחות דירות יש , לא כמו אצל הפסיכופתית שפשטה רגל והונתה מאות....
10 מה הסיפור? 23/08/2017 10:42 מה הלחץ? שלא יקנו ממנו גם מי שזכה בהגרלה ושייתקע
מי שזוכב בהגרלה לא חייב לקנות. אם הדירה יקרה מדי או גדולה אפשר פשוט להגיד לקבלן לא. אני בטוח שיהיו כאלה שיקנו ואם לא אז שהקבלן ייתקע.
לא הבנת 23/08/2017 17:20 הקבלן ימכור בשוק החופשי במחיר מלא (ל"ת)
אופיר 24/08/2017 12:45 אני רוצה לראות מי יקנה היום דירות כאלה
במחיר מלא
9 שמעון 23/08/2017 10:41 שבירו עושה צרות ידוע. אולי שווה לא לקנות ממנו? (ל"ת)
8 ליצנים 23/08/2017 10:40 אתם חבורת ידיוטיים,תמיד מחפשים דברים שוליים!
לתכנית הזאת 20 חסרונות משמעותיים וגודל הדירה זה לא מטרד בכלל לעומתם,המטרים זולים הם ברכה,עוד 100 אלף לא עושה משחק פה,מדוע אף אחד לא מודאג שרוב הפרוייקטים עדיין ללא היתרי בנייה ,ז"א הזוכים יזכו להצגת פרוייקט בלבד,רק אחרי שנתיים,זה כסף לאויר ולא 10 מטר נוספים,שבירו לפחות דאג להיתר, וחסך לכל אחד לפחות 100 אלף!!
7 בן אהרון 23/08/2017 10:36 הגרלה לדירות לאלפיון העליון. שר האוצר הזה מנותק לגמרי. (ל"ת)
6 אחד 23/08/2017 10:34 כולם צוחקים על האזרחים בפרצוף:האוצר, הקבלנים העיריות
בונים דירות יקרות במקום דירות זולות, בדיחה עצובה על חשבון האזרחים. אילו הייתי עושה מילואים, הייתי שולח את הפנקס שלי לכחלון
5 שי 23/08/2017 10:33 מיליוני שקלים מכספי ציבור הולכים לפח
סוף מעשה במחשבה תחילה
4 אבי 23/08/2017 10:26 מקווה שהמדינה תדע לגמול להם על ההתנהגות הלא מוסרית...
לרמי שבירו אין גבולות. נראה על פניו שהיה מוכר סמים לתינוקות אם זה רק היה חוקי...אני מקווה שהמדינה תדע גם היא לנצל את כל החוקים שחוקקה כדי לגבות מרמי שבירו מחיר על מעשיו ולא "לפצות" אותו על חוצפתו.
הלאה פייק ניוז 23/08/2017 11:04 דירה איכותית בשטח של 160 מ"ר - זה לא מוסרי ?!?
יאלה אבי לך תחפש לך מדינה קומוניסטית לגור בה!! רצוי צפון קוריאה.
3 יש ר א לי 23/08/2017 10:26 כחלון הביתה! כחלון הביתה! גלנט הביתה! ... (ל"ת)
2 אלדו 23/08/2017 10:26 הדירות היקרות ילכו ראשונות (ל"ת)
1 ת'אמת ש.. 23/08/2017 10:20 נשמע הגיוני שהקבלן רק מבצע. מי שתכנן זה מישהו אחר (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש