ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

הניתוח שמציג תמונה ברורה לגבי כיוון מחירי הדירות כעת - צפו בנתונים

רגע לפני פרסום נתון הלמ"ס, מציג יו"ר לשכת השמאים לשעבר ניתוח שכולל את רמות המחירים בערים השונות - ראו טבלה
בנייה, צילום: גטי אימג'ס ישראל
יו"ר לשכת השמאים לשעבר, אוהד דנוס, מפרסם היום את הניתוח הרבעוני שלו למחירי הדירות. מדובר בניתוח שדנוס לקח על עצמו לבצע מאז הוחלט במשרד האוצר לגנוז לפני כשנה וחצי את הדו"ח שפרסם השמאי הממשלתי בניסיון למצב את נתון הלמ"ס החודשי כאינדיקציה הרשמית הבלעדית לעניין מחירי הדירות.. לפי הניתוח של דנוס, מחירי הדירות בישראל רשמו ברבעון השני עלייה של 0.6%, זאת לאחר עלייה של 0.5% ברבעון הראשון.

אמנם המחירים ממשיכים לעלות, אבל בקצב איטי מאוד ומהבחינה הזו מדובר בשינוי משמעותי. כעת עומד קצב עליית המחירים השנתי על 4% בלבד, ירידה של כ-33% לעומת קצב עליית המחירים שנרשם ברבעון הראשון וירידה דרמטית של 50% לעומת קצב עליית המחירים שנרשם ברבעון האחרון של שנת 2016. ונתוני שני הרבעונים האחרונים מעידים על כך שקצב עליית המחירים רק הולך ומתמתן במהירות. או במילים אחרות, ה'בום' הגדול של עליית מחירים הדירות כבר לא קיים. השוק למעשה עומד.  

הניתוח התייחס לדירות 4 חדרים בלבד ולאחר ניפוי וטיוב נותרו במדגם (בחינת שני רבעונים) כ-3,200  עסקאות לניתוח ב-16 ערים. דנוס מציין כי ברבעון השני אובחנה ירידה דרמטית בשיעור של כ-22% בכמות העסקאות הרלוונטיות, ומבהיר כי הדבר מצביע על הקיפאון המעמיק בשוק הדיור. הירידה המשמעותית ביותר בכמות העסקאות אובחנה בערים תל-אביב, ירושלים והרצליה (כ-50%). 

"שוק הדיור גילה עוצמה יחסית ברבעון השני, כשלמרות הירידה הדרמטית בכמות העסקאות, אי הוודאות בנושא חוק מיסוי דירה שלישית, עליית הריבית על המשכנתאות ותכנית מחיר למשתכן, עדיין שמר על רמות מחירים גבוהות שאף עלו, במחצית מהישובים בסקירה", כך כותב דנוס.

הנתונים של דנוס מסתדרים עם נתוני הלמ"ס לפיהם קצב עליית מחירי הדירות הואט באופן משמעותי ל-4.5% בלבד בשנה האחרונה (נכון לנתונים שעד חודש מאי) וזאת לאחר שקצב עליית המחירים עמד על מעל 8% בשנה שעברה. נזכיר כי הערב יפורסם מדד המחירים לצרכן ובתוך כך גם מדד מחירי הדירות. 

הנה רשימת הערים שנסקרו:

תגובות לכתבה(96):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    אתה כבר פרשת מה איכפת לך מה קורה למחירים אלא אם כן אתה אינטרסנט (ל"ת)
    אחד העם 25/08/2017 01:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    איך תמיד התמונה ברורה
    דוד המגלגל מצחוק 23/08/2017 08:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשאר רק לגחח.
    סגור
  • 54.
    ממוצע המחירים בירושלים מייצג ממוצע
    כלכלן ירושלמי 22/08/2017 06:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יתכן שמחיר הדירה בנווה יעקב ופסגת זאב יכנב לממוצע יחד עם מרכז העיר רחביה טלביה עמק רפאים וארנונה הנתונים שמוצגים כאן על ירושלים בלבד לא נכונים ירושלים זה לא השכונות הפריפריליות שלה לכן לעשות ממוצע לדירה בירושלים ופוגמת באמינות הכתבה לדוגמא להציג נתון שהוא נכון ! מחיר ממוצע לדירת 4 חדרים בארץ הוא 1.5 מליון ש״ח אבל..........
    סגור
  • 53.
    מחאת יוקר בועת מחירי הדירות בישראל זו המחאה הצודקת ביות (ל"ת)
    אזרח ותיק 20/08/2017 12:45
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 52.
    הבחור כותב כבר כמה שנים מפוזיציה !!! (ל"ת)
    חובבן 19/08/2017 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    הפוך גוטה. הפוך! המחירים יורדים!
    מייק 17/08/2017 18:54
    הגב לתגובה זו
    13 2
    השוק בקפאון. המחירים ירדו 3.8% ברבעון האחרון ובחורף תגיע הקריסה האמיתית.
    סגור
  • 50.
    אין סיכוי שהמחירים בראשון עלו 4%
    רון 17/08/2017 13:00
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אני חי בראשון ועוקב מקרוב אחרי השוק וזה פשוט לא נכון
    סגור
  • נכון הם עלו ביותר
    ראשלצי 19/08/2017 21:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גם אני מחפש דירה בראשון
    סגור
  • עוד משהו אדון אינטרסים
    אב 20/08/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראשון לציון מלאה שטחים הכל חול שם,עוד מעט תגיעו למצב 0 מכירות בעזרת השם.
    סגור
  • 49.
    איך שלא תסובבו את זה...
    אנניטו 16/08/2017 15:50
    הגב לתגובה זו
    5 3
    להציג נתונים עם סטיית תקן של 10 עד 20% זה חובבני. חובבני זה שהפיק את הנתון וחובבני זה מפרסם אותו. מה קורה לכם שם בביזפורטל? רק להראות עליות? אין שום סינון בסיסי של פייקניוז?
    סגור
  • טען עוד
  • אנניטו הצבוע. כשלא נוח לו הוא נזכר בסטיית תקן
    אנניטו הצבוע 17/08/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אנניטו היקר, תסתכל על נתוני הדיור מאז שמפורסמים זה סדר הגודל לסטיית התקן.כשברבעון הקודם כחלון וחבריך פרסמו את נתוני השמאי הממשלתי על ירידה של 0.6% באותם נתונים סטטיסטיים אתם חגגתם ולא שמעתי טענות על סטיית התקן אז תפסיק להיות צבוע!
    סגור
  • 48.
    מעניין מה האינטרס לעשות ניתוחים כאלה שאתה לא נושא
    לירן 16/08/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בשום תפקיד רשמי. כמה משאבים הוא משקיע בשביל לעשות ניתוחים כאלה בלי לקבל תמורה.
    סגור
  • 47.
    איזה תזמון מקרי רגע לפני שהלמס מדווח על ירידה של 3.8%..
    יובל 16/08/2017 12:15
    הגב לתגובה זו
    12 5
    ועוד צריך לומר לדנוס כל הכבוד על ה"יוזמה" שלקח על עצמו. ממש צדיק
    סגור
  • תלמד לקרוא נתונים
    נו באמת 18/08/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הירידה של 3.8 היא לא במחירי הדירות אלא במחיר העסקה הממוצעת באותו חודש.
    סגור
  • ירידה של 3.8? היית רוצה, בלפן.
    יש ר א לי 16/08/2017 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 4
    חכה ותראה. מנותק מהמציאות.
    סגור
  • בבקשה חמוד http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5003
    יובל 16/08/2017 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תמשיך לטמון את הראש בחול
    סגור
  • זה לא ירידה. זה מעיד על שינןי תמהיל עסקאות
    מחירים עולים 16/08/2017 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בבחינת אותם עסקאות באותם נתוני גודל אזור ואיכוץ המחירים עולים. זה נקרא מדד מחירי הדיור שכבר 5 חודשים בעלייה של 1.6%.
    סגור
  • 46.
    צריך להסתכל על הנגזרת השניה
    רובי 16/08/2017 11:16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תלמדו.. הנגזרת השניה של מגמת המחירים מראה את שינוי המגמה האמיתי. ורואים שם שינוי מגמה. אז תמשיכי להוריד את מחיר למשתכן מהסטטיסטיקה, ותמשיכו לעצום עיניים ולהמליץ לכולם למשכן את החיים. זה לא משנה את העבודה שכיוון המחירים כבר השתנה. נקודה
    סגור
  • הנגזרת השלישית היא שאין שיווק שמדביק אף את הריבוי הטבעי
    יש ר א לי 16/08/2017 12:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבנת את זה ברוך? או רובי? ביקוש כבוש עוד יתפרץ לך בפרצוף. כחלון משחק בהגרלות ואנשים צריכים דירות.
    סגור
  • 45.
    האם הוכנסו לסטטיסטיקה אלפי הרוכשים שקנו במחיר למשתכן?
    איל 16/08/2017 10:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם לא , אז הנתון שקרי. כמות הדירות שנמכרת מחוץ למחיר למשתכן היא אפסית. אנשים לא קונים. ליד הבית שלי יש פרויקט גדול של סרוגו- אף אחד לא מגיע. ריק שם. יש להם היצע אדיר ואין קוניםץ פתאום מחלקים מערכת מיזוג מתנה ועוד כל מיני הטבות. העיקר לא להראות ירידה במחיר
    סגור
  • אנשים לא קנו במחיר למשתכן. הם הגרילו אפשרות לקנות בעתיד
    איש 16/08/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ה"זוכים" בהגרלה הגדולה "זכו" רק בהבטחות אין להם חוזה והם לא קנו שום דבר. ברוב הפרויקטים עדיין לא הוגשה בקשה להיתר בניה תהליך שלוקח בין שנה וחצי לשנתיים שרק לאחריה ה"זוכים" יוכלו לראות איזה דירות הם יכולים לקבל ולהחליט אם הם מעוניינים בדירה. זאת אומרת שגם אם יכניסו את ההגרלה הגדולה לסטטיסטיקה אגב חישוב מדד תשומות הבניה לפרויקטים האלו התחיל כבר מזמן כלומר כבר היום המחיר גבוה יותר ממה שהובטח להם.
    סגור
  • נראה לך?! זה ידפוק לו את האג'נדה. (ל"ת)
    יובל 16/08/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 44.
    אמרתי וצקדתי - המחירים עולים !!! נקודה.
    איציק 16/08/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    5 12
    חברי המחאה הקטנה תרשמו להגרלה של כחלון ...
    סגור
  • נו אז תלך ותקנה.
    קציצה 16/08/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רק אל תבוא אחרי זה בטענות שאתה לא מסוגל להחזיר את המשכנתא. סבבה?
    סגור
  • 43.
    ותודה לדנוס שמאפשר אינדיקציה אמינה בשוק מוטרף ומזגזג. (ל"ת)
    אמיר 16/08/2017 07:36
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 42.
    שוב דנוס מקלקל את התדמית לשמאים
    יונתן 16/08/2017 06:24
    הגב לתגובה זו
    11 3
    שיפסיק כבר עם הממוצעים שלו. זה נראה פטתי. לא בקשו ממך לפרסם דבר אז תתעסק בדברים אחרים. עדיף כאלה שמישהו מוכן לשלם עליהם.
    סגור
  • 41.
    המחירים חד משמעית יורדים
    שאול 15/08/2017 23:56
    הגב לתגובה זו
    17 5
    המחירים יורדים . מודיעין , ראש העין , ראשון לציון - מערב . במערב רשל"צ דירת 4 חדרים ירדה בכ- 75000 ש"ח . הכיוון 1.8 מיליון ש"ח לדירה . פשוט נגמר הכסף .
    סגור
  • ראשלצ המחירים עולים. כנסו נתונים בפנים
    מחירים עולים 16/08/2017 17:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גוש 3925 עסקאות 5 חדרים לפני 3 חודשים ב2.4 מיליון והיום כבר ב2.5 מיליון. לפני שנה 2.2 ממיליון.עסקאות מקבלנים: פרשקובסקי, צרפתי, זליג.עסקאות מקבלנים בנחלץ יהודה גוש 7373 עד 7375 עליות מחירים. לפני שנה 4 חדרים ב2.1 מיליון. היום 2.3 מיליון. 5 חדרים ב2.3 מיליון היום ב2.5 מיליון. קבלנים שיכון ובינוי וחן ואיתי גינדי.ראשלצ מקבלנים המחירים עולים.כנסו ותבדקו עסקאות אמיתיות באתר רשות המיסים.
    סגור
  • יורדים אצל אחותך (ל"ת)
    TT 16/08/2017 15:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • עולים על אחותך, אחד אחד. עד שיגמרו עליה לגמרי (ל"ת)
    ממי 17/08/2017 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • שקרן, במודיעין המחירים עולים בטירוף. (ל"ת)
    יש ר א לי 16/08/2017 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 40.
    מהוא פשע? להחזיק את המקל מ שניי הקצבות
    YL 15/08/2017 23:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק כדוגמה הבת של טדי הריסון מחזיקה ב שליטה ב בנק הפועלים בנק שנותן הלוואות לדירה ומנגד גם בחברת בניה מעולה אבל אן ספק השילוב מתדלק את מחירי הדירות ברור לכל בר דעת ש זה מצב חולני אבל.....בכנסת יותר חשוב לצאת לחופשה
    סגור
  • 39.
    צדיק דנוס הזה לקח על עצמו...פששש
    חיים 15/08/2017 22:24
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מקומו בגן עדן
    סגור
  • 38.
    אתם עיוורים
    אחד שרואה 15/08/2017 20:11
    הגב לתגובה זו
    6 13
    אתם עיוורים היחיד שמשקר לכם בפנין וחא עושה כלום זה אדון כחלון שמפרסם נתונים פופוליסטים שמשרתים רק אותו לבחירות הבאות.... בפועל אין ירידת מחירים דרסטית רק תיקונים קטנים והתחלות הבניה לא מדביקות את קצב הביקושים
    סגור
  • 37.
    מי שרוצה באמת ללמוד על עבדותו של השמאי.
    ששי 15/08/2017 19:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיכנס לאתר של לשכת שמאי המקרקעין או לאתר של מועצת שמאי המקרקעין ויקרא קצת, לפני שאתם זורקים שטויות באוויר.
    סגור
  • 36.
    לצערי הרב
    מתן 15/08/2017 18:43
    הגב לתגובה זו
    19 1
    המון מחברי ירדו מהארץ, היום מכר מהעבודה ירד וגם אני בדרך. אין פה תקווה במדינה שלנו. הכל יקר בטורוף. אחרי מלחמות רבות נשברתי לרצונה של אישתי
    סגור
  • אני כבר במטוס...
    יוס 25/08/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עתיד פה
    סגור
  • בסוף ישארו פה רק הגנבים והמושחטים -אל תרד
    לא יפה 15/08/2017 20:47
    הגב לתגובה זו
    9 5
    מעניין ממי יגנבו ואת מי ידפקו אם כל הטובים ירדו? לא עדיף לחלק את המדינה לכמה? 1 לערבים 2 לחרדים 3 למזרחיים 4 לנורמלים
    סגור
  • מה קשור מזרחיים? צריכים להתחלק עם גזען כמוך? (ל"ת)
    חיים 15/08/2017 22:25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • המזוודות שלי ארוזות אני גם בדרך (ל"ת)
    אדי 15/08/2017 20:07
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 35.
    סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
    מחיר למשתכם=חזירות 15/08/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
    סגור
  • 34.
    לחקוד את אוהד דנוס
    שפוי 15/08/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
    7 5
    וועדת חקירה ממלכתית בדחיפות!!
    סגור
  • 33.
    דנוס לך
    שוקה 15/08/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    7 1
    קח עורך דין לוועדת החקירה
    סגור
  • 32.
    סטיית תקן של 20%???? כל סטטיסטיקאי בגרוש מבין...
    אדי 15/08/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
    29 0
    זאת אומרת שיש מצב גדול שהמחירים בתל אביב נפלו ב20% לפי המדד של דנוס. אף אחד בארץ לא מתנדב סתם במיוחד לא אדם שופע אינטרסים כמו דנוס. תודה על עוד הוכחה שלא לקנות דירה במחיר בועה.
    סגור
  • 31.
    הכסף השחור הולך להשקעות אחרות
    יאיא 15/08/2017 16:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במקום לרדוף את הכסף השחור מעדיף כחלון להצהיר שימשיך לרדוף את המשקיעים הרי ברור לכולנו שהוא לא יכול לרדוף אחרי מצביעיו ומצביעי הימין
    סגור
  • 30.
    אלוהים ישמור.אני מביט בטבלה ונחרד
    גילי 15/08/2017 16:27
    הגב לתגובה זו
    29 2
    2 מליון שקלים לפאקינג ארבע קירות בכפר סבא.לאן הגענו?? מה קרה לנו?
    סגור
  • צודק לגמרי - תוצאה של מחדלים מתמשכים
    יוס 25/08/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וממשלות שלא אכפת להם מהציבור. איזה זוג צעיר יכול לבנות לעצמו היום חיים במדינה הזאת ?
    סגור
  • בירת השרון (ל"ת)
    מה רע בכפר סבא 15/08/2017 19:41
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • זו התוצאה
    נגיד הבנק 15/08/2017 18:16
    הגב לתגובה זו
    4 4
    תוצאה של ריבית אפסית ממושכת, ערך הכסף נשחק ... 2 מיליון של היום הם בערך 800 אלף לפני 7 שנים.
    סגור
  • 29.
    סטיה של 20 אחוז !! זה בושה לפרסם מידע כזה
    א 15/08/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    24 0
    סטיה של 20 אחוז זה אומר שהנתונים לא נכונים
    סגור
  • תגובה
    הרוזן 15/08/2017 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 11
    אך זו האמת לאחר בדיקה יסודית. לצערי הרב
    סגור
  • 28.
    אם היתה עליה של 12 ועכשיו של 4, אז יש ירידה (ל"ת)
    מנשה 15/08/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • תגיד אתה רציני?? עלייה של 4% זו עלייה של 4% ולא ירידה
    מגיב 15/08/2017 18:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה אומר שהמחירים עלו ב 16% בשנה וחצי. ובעוד חתי שנה יעלו ב 3 אחוז אז תגיד גם ירידה??
    סגור
  • 27.
    נגמר הכסף לקנות בלוקים מזהב...
    חכם מיימון 15/08/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    27 2
    הפראיירים נגמרו..
    סגור
  • 26.
    מי יגן על המדינה -הצעירים
    כחלון התקווה לצעירים 15/08/2017 16:08
    הגב לתגובה זו
    19 2
    כחלון תעלה מס רכשה ל20 אחוז ונראה את המשקיעים שלא רוצים שיהיה דיור לצעירים במחיר סביר וירדו מהארץ-השאלה מי יגן על המדינה...הלו מישהו למעלה מבין שזה המצב...
    סגור
  • כנראה שלא מבינים תראה את החכים מהעבודה
    חיים 15/08/2017 22:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשבר האיבר מהמדינה הזאת
    סגור
  • 25.
    הדבר היחיד שקורס הוא המוח שלכם. אם יש ביקוש
    קריסה 15/08/2017 16:04
    הגב לתגובה זו
    4 17
    ואין מספיק בניה למה שתהיה קריסה.
    סגור
  • כי נגמר לאנשים הכסף
    יוסי 15/08/2017 17:32
    הגב לתגובה זו
    12 5
    כי נגמר לאנשים הכסף מי שהיה לו כבר קנה נשארו אלה שאין להם ועוד אחוז קטן שיושב על הגדר.
    סגור
  • 24.
    בזמן האחרון כדי לשמור על המחיר קבלנים נותנים מתנות בשפע
    אחד העם 15/08/2017 15:55
    הגב לתגובה זו
    12 5
    כמובן כדי שיראה כאילו המחירים יציבים את זה לא רואים בסטטיסטיקה
    סגור
  • 23.
    דוח מנותק מהמציאות -אין קונים..קריסה!!
    רובין הוד.. 15/08/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    24 5
    איך התקשורת בונה בועה...מתווכים מובטלים וסוגרים סוכנויות תיווךהשוק יבש כמו הקייץ...
    סגור
  • 22.
    דנוס אתה אינטרסנט
    ישראל ישראלי 15/08/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    19 2
    תן לזוגות הצעירים תקוה ואין להם. אינטרסט קבלנים אתה ופוחד מהם. הסקירות שלך מוטות שלילה ולכיוון אחד. חבל ושלא יעבדו עליכם. תקנו רק בעיסקה טובה לכם.
    סגור
  • 21.
    נגמר הכסף. מה לא ברור
    ששששששששש... 15/08/2017 15:38
    הגב לתגובה זו
    22 0
    בני זוג עובדים לא יכולים לגייס היום את ההון הראשוני לקניית דירה ממוצעת בישראל.דירה ממוצעת 1.44 מליוןהון עצמי נדרש: כ 485 אלף שח.מעטים מאוד האנשים היכולים להשיג כזה הון
    סגור
  • 20.
    חייב לחקור אותו
    ששששש'.... 15/08/2017 15:35
    הגב לתגובה זו
    8 2
    מדגם בזיוני. רשויות האכיפה חיבות לחקור אדם כזה. מעניין כמה הלכו שולל אחרי הדוחות שלו.
    סגור
  • 19.
    לא ברור למה מפרסמים ידעה על מדד מוטה של שמאי
    סמי 15/08/2017 15:32
    הגב לתגובה זו
    16 5
    הרי הוא לא גוף מייצג, הוא בסך הכל היה ראש לשכת השמאים. המדד שלו מוטה ושגוי, במציאות יש ירידות מחירים גם בשכירות.
    סגור
  • הוא גם לא ראש לשכת השמאים
    חיים 15/08/2017 22:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה האבסורד...כל אחד יכול לפרסם שטויות...רק מראה מה כסף יכול לקנות...פרסום וכוח
    סגור
  • 18.
    ממש לא חכם לעשות ממוצע בסוף.. (ל"ת)
    riku 15/08/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 17.
    כך נראה שוק לפני קריסה - קיפאון ופחד לפני צניחה מהגג
    ירון 15/08/2017 15:15
    הגב לתגובה זו
    29 4
    לפנינו ירידה אדירה ומתמשכת. בעוד עשור אנשים לא יאמינו כשיספרו להם שפעם מחירי דירות עלו.
    סגור
  • 16.
    יו"ר לשכת השמאים לשעבר
    יוסי 15/08/2017 15:13
    הגב לתגובה זו
    11 4
    תתאבד כבר אתה לא רלוונטי
    סגור
  • 15.
    לא קונים דירה
    משקיע פרטי 15/08/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    19 3
    במחיר בועה! תכף עליית הריבית תגיע לארץ בנוסף על 5% ריבית ממוצעת על משכנתא (נתון ע"י בנק ישראל) וואי וואי!!! לברוח! אני משקיע נגד שוק הנדלן בבורסא.
    סגור
  • לא קונים במחיר בועה אבל גם לא מוכרים...
    טאר 16/08/2017 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם המחירים בשיא למה המשקיעים לא מוכרים יותר דירות ?
    סגור
  • 14.
    הוא "לקח על עצמו" להכין הדו"ח - השוק לפני צניחה מטה! (ל"ת)
    ff 15/08/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    23 2
    סגור
  • מ2011 השוק אוטוטו לפני ירידה..
    רציני 15/08/2017 19:25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתה לא רציני. כבר 9 שנים אני שןמע על קריסה וירידה...
    סגור
  • אז זה התחיל לפני חצי שנה ודנוס נותן מידע על
    קפה ולימון 16/08/2017 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנה שלמה. אם הוא ייקח שנתיים - אז כן המחירים עלו. אבל אם ייקח חצי שנה - אז המחירים יירדו. אבל הוא רוצה לקחת שנה. בסדר.
    סגור
  • 13.
    רק הבוס קובע .אם יאשר העלאת ריבית (ל"ת)
    אז מחירי הדירות ירדו 15/08/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 12.
    השמאי
    הרוזן 15/08/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם במעקב ביד 2 כל הדירות החדשות והישנות משקפות מחיר של בין 10%-20% ממחירי השוק הראליים וזאת אחת הסיבות שהדירות לא נמכרות
    סגור
  • 11.
    דוח דנוס? זה כמו לתת לחתול לשמור על השמנת
    אור לגויים 15/08/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    13 1
    דנוס מנהיג האינטרסנטים, יכין עבורינו את דוח מחירי הדירות? הצחקתם את דנוס. אין מה להתייחס!!
    סגור
  • 10.
    אל תלכו שולל,דנוס מייצג את כל האינטרסנטים (ל"ת)
    שושי 15/08/2017 14:51
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 9.
    בשנה שלמה ת"א עלתה 0% והרצליה ירדה. וזה במרכז הארץ!
    עודף היצע 15/08/2017 14:44
    הגב לתגובה זו
    13 0
    בשנה הזאת השכר הממוצע בישראל עלה 3% וגם הוסיפו הטבות (משפחה נטו, העלאת שכר המינימום). המסקנה היא שקל יותר לרכוש היום, וזה יתכן רק אם ההיצע מתחיל לעלות על הביקוש
    סגור
  • 8.
    השמאי
    הרוזן 15/08/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
    12 2
    כאחד שמצוי בבכי הנדלן צר לי לקבוע דשכל הקבלנים וכן המתווכים מספרים שקרים כדי למכור ולהרויח מה שיותר אבל השיממון בקניית דירות שואף לאפס
    סגור
  • 7.
    זמנך עבר
    רגעי 15/08/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
    7 3
    יאאללה צא מהפוזיציה
    סגור
  • 6.
    אוי דנוסי דנוסי ...אתה כבר לא מעניין אף אחד עם השקרים.. (ל"ת)
    יריב 15/08/2017 14:37
    הגב לתגובה זו
    22 4
    סגור
  • 5.
    נגמר הכסף (ל"ת)
    גבי 15/08/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
    31 1
    סגור
  • 4.
    בהשוואה לשנה שעברה ירידה במדדים אבל גם כשהשוק נמצא בקי
    ארס 15/08/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 20
    גם שהשוק נמצא בקיפאון וציפייה לחודשיים הקרובים נרשמת עלייה במחירים. חכו שהפקק ישתחרר והמחירים יקפצו לשמיים
    סגור
  • המחירים כבר בשמיים
    למי זה מעניין? 15/08/2017 14:55
    הגב לתגובה זו
    9 2
    חוק כלכלי חדש: ירידה בביקוש גורמת לקפיצת מחירים
    סגור
  • אתה צוחק? (ל"ת)
    לי 15/08/2017 15:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    השמאי
    הרוזן 15/08/2017 14:32
    הגב לתגובה זו
    21 3
    מובן מאליו שהשמאי לא מרוצה בלשון המעטה מהמצב הנוכחי. כן הוא בעל אינטרס שהמחירים והביקושיםיסגסגו ואז הוא יהיה מרוצה
    סגור
  • אתה לא מבין !!!
    אמיתי 15/08/2017 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה טועה... אם המחירים ירדו אז יהיה יותר עסקאות ויותר עבודה לשמאי... לא מבין את הטענה שיש לו אינטרס שהמחירים יעלו
    סגור
  • בשביל מחירים נמוכים לא צריך שמאי
    איציק 16/08/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השמאים נולדו רק כדי לנפח מחירים ולהוציא הלוואות גדולות מהבנקים השמאים הם האשמים העיקריים בעליית המחירים יחד עם המתווכים
    סגור
  • תאמין לי שאתה טמבל. אלה נתוני אמת. (ל"ת)
    יש ר א לי 15/08/2017 15:07
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 2.
    נתונים לא ראויים
    אב 15/08/2017 14:30
    הגב לתגובה זו
    21 4
    אפשר לשים לב שעיר אחת מקזזת עיר אחרת באותם אחוזים , משמעות הדבר שהנתונים לא אמינים חשוב גם לשים לב שיש מספר בודד של ערים עם אחוז עליה גבוהה מאוד , אלו חריגים שיש לנטרל , כל סטטיסטיקאי מבין זאת כמו כן חשוב לשים לב לסטיית התקן של 20 אחוז !!!, זו סטיית תקן מטורפת , זה אומר במפורש שחור על גבי לבן אי אפשר לסמוך על הנתון , זה אומר שהמחיר יכל לעלות ב 20 אחוז או לרדת ב 20 אחוז ! אמינות הנתונים גרוע ולכן לא ניתן להסיק מסקנות
    סגור
  • שכונות יוקרה ושכונות פחות
    עולל 15/08/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברור שתהיה סטיית תקן כזו גדולה בתל אביב זו לא עיר הומוגנית. לדגומה אני גר בראשון, בשכונת רמת אליהו תוכל לרכוש דירה 4 חדרים ב1.35M ובשכונת נווה ים תוכל למוצא דירה 4 חדרים תוכל למצוא דירה 4 חדרים ב2.5M, תלוי כמה אחוז המאכלוסיה בעיר גרים בשכונות "קצוות" האלה.
    סגור
  • 1.
    אז הוא טוען שהמחירים עלו ואני לא קונה דירה במחיר בועה!! (ל"ת)
    אדי 15/08/2017 14:28
    הגב לתגובה זו
    32 4
    סגור
  • אדי,העם איתך.בעיה רק שאנחנו 30%.
    קפה ולימון 16/08/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ל-70% יש דירה. אנחנו קבוצה גדולה אבל יש קבוצה יותר גדולה שלא רוצים שהחירבה שלהם יעלה 25000$ כמו שזה אמור לעלות. הם קנו את החירבה שלהם פעם בכלום כסף והיום זה ה-EXIT שלהם. כאן אין מה לעשות אלא להמתין עוד כמה שנים עד שהמחירים יירדו . או אולי יהיה איזה פורס מז'ור - לא שולל אפשרות כזאת.
    סגור
  • אתם מרמים את עצמכם, המחירים עולים! צאו לשטח ותגלו זאת.
    יש ר א לי 15/08/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
    8 19
    תגובותותיכם הלא נכונות, שלא לומר השקריות, הנובעות ממשאלות לב, לא יועילו. יש מציאות! כחלון לא סתם סתם את פיו של השמאי הממשלתי ואסר עליו לפרסם נתונים, בכדי להטעות את הציבור. כחלון ואביגדור גם נכשלים וגם מרמים.
    סגור
  • אז לך וקנה ,מספיק לחפור לנו (ל"ת)
    אוהב צעירים 15/08/2017 16:18
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • השמאי אתה מייצג רק את.
    הרוזן 15/08/2017 14:34
    הגב לתגובה זו
    16 2
    אתה מייצג רק את רצונותיך. אך הם שקריים
    סגור