22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הניתוח שמציג תמונה ברורה לגבי כיוון מחירי הדירות כעת - צפו בנתונים

רגע לפני פרסום נתון הלמ"ס, מציג יו"ר לשכת השמאים לשעבר ניתוח שכולל את רמות המחירים בערים השונות - ראו טבלה
 |  96
שוק הדיור
Share
יו"ר לשכת השמאים לשעבר, אוהד דנוס, מפרסם היום את הניתוח הרבעוני שלו למחירי הדירות. מדובר בניתוח שדנוס לקח על עצמו לבצע מאז הוחלט במשרד האוצר לגנוז לפני כשנה וחצי את הדו"ח שפרסם השמאי הממשלתי בניסיון למצב את נתון הלמ"ס החודשי כאינדיקציה הרשמית הבלעדית לעניין מחירי הדירות.. לפי הניתוח של דנוס, מחירי הדירות בישראל רשמו ברבעון השני עלייה של 0.6%, זאת לאחר עלייה של 0.5% ברבעון הראשון.


אמנם המחירים ממשיכים לעלות, אבל בקצב איטי מאוד ומהבחינה הזו מדובר בשינוי משמעותי. כעת עומד קצב עליית המחירים השנתי על 4% בלבד, ירידה של כ-33% לעומת קצב עליית המחירים שנרשם ברבעון הראשון וירידה דרמטית של 50% לעומת קצב עליית המחירים שנרשם ברבעון האחרון של שנת 2016. ונתוני שני הרבעונים האחרונים מעידים על כך שקצב עליית המחירים רק הולך ומתמתן במהירות. או במילים אחרות, ה'בום' הגדול של עליית מחירים הדירות כבר לא קיים. השוק למעשה עומד.  

הניתוח התייחס לדירות 4 חדרים בלבד ולאחר ניפוי וטיוב נותרו במדגם (בחינת שני רבעונים) כ-3,200  עסקאות לניתוח ב-16 ערים. דנוס מציין כי ברבעון השני אובחנה ירידה דרמטית בשיעור של כ-22% בכמות העסקאות הרלוונטיות, ומבהיר כי הדבר מצביע על הקיפאון המעמיק בשוק הדיור. הירידה המשמעותית ביותר בכמות העסקאות אובחנה בערים תל-אביב, ירושלים והרצליה (כ-50%). 

"שוק הדיור גילה עוצמה יחסית ברבעון השני, כשלמרות הירידה הדרמטית בכמות העסקאות, אי הוודאות בנושא חוק מיסוי דירה שלישית, עליית הריבית על המשכנתאות ותכנית מחיר למשתכן, עדיין שמר על רמות מחירים גבוהות שאף עלו, במחצית מהישובים בסקירה", כך כותב דנוס.

הנתונים של דנוס מסתדרים עם נתוני הלמ"ס לפיהם קצב עליית מחירי הדירות הואט באופן משמעותי ל-4.5% בלבד בשנה האחרונה (נכון לנתונים שעד חודש מאי) וזאת לאחר שקצב עליית המחירים עמד על מעל 8% בשנה שעברה. נזכיר כי הערב יפורסם מדד המחירים לצרכן ובתוך כך גם מדד מחירי הדירות. הנה רשימת הערים שנסקרו:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

96 תגובות ב-56 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
56 אחד העם 25/08/2017 01:18 אתה כבר פרשת מה איכפת לך מה קורה למחירים אלא אם כן אתה אינטרסנט (ל"ת)
55 דוד המגלגל מצחוק 23/08/2017 08:25 איך תמיד התמונה ברורה
נשאר רק לגחח.
54 כלכלן ירושלמי 22/08/2017 06:36 ממוצע המחירים בירושלים מייצג ממוצע
לא יתכן שמחיר הדירה בנווה יעקב ופסגת זאב יכנב לממוצע יחד עם מרכז העיר רחביה טלביה עמק רפאים וארנונה הנתונים שמוצגים כאן על ירושלים בלבד לא נכונים ירושלים זה לא השכונות הפריפריליות שלה לכן לעשות ממוצע לדירה בירושלים ופוגמת באמינות הכתבה לדוגמא להציג נתון שהוא נכון ! מחיר ממוצע לדירת 4 חדרים בארץ הוא 1.5 מליון ש״ח אבל..........
53 אזרח ותיק 20/08/2017 12:45 מחאת יוקר בועת מחירי הדירות בישראל זו המחאה הצודקת ביות (ל"ת)
52 חובבן 19/08/2017 08:48 הבחור כותב כבר כמה שנים מפוזיציה !!! (ל"ת)
51 מייק 17/08/2017 18:54 הפוך גוטה. הפוך! המחירים יורדים!
השוק בקפאון. המחירים ירדו 3.8% ברבעון האחרון ובחורף תגיע הקריסה האמיתית.
50 רון 17/08/2017 13:00 אין סיכוי שהמחירים בראשון עלו 4%
אני חי בראשון ועוקב מקרוב אחרי השוק וזה פשוט לא נכון
ראשלצי 19/08/2017 21:51 נכון הם עלו ביותר
גם אני מחפש דירה בראשון
אב 20/08/2017 13:46 עוד משהו אדון אינטרסים
ראשון לציון מלאה שטחים הכל חול שם,עוד מעט תגיעו למצב 0 מכירות בעזרת השם.
49 אנניטו 16/08/2017 15:50 איך שלא תסובבו את זה...
להציג נתונים עם סטיית תקן של 10 עד 20% זה חובבני. חובבני זה שהפיק את הנתון וחובבני זה מפרסם אותו. מה קורה לכם שם בביזפורטל? רק להראות עליות? אין שום סינון בסיסי של פייקניוז?
אנניטו הצבוע 17/08/2017 09:41 אנניטו הצבוע. כשלא נוח לו הוא נזכר בסטיית תקן
אנניטו היקר, תסתכל על נתוני הדיור מאז שמפורסמים זה סדר הגודל לסטיית התקן.כשברבעון הקודם כחלון וחבריך פרסמו את נתוני השמאי הממשלתי על ירידה של 0.6% באותם נתונים סטטיסטיים אתם חגגתם ולא שמעתי טענות על סטיית התקן אז תפסיק להיות צבוע!
48 לירן 16/08/2017 14:10 מעניין מה האינטרס לעשות ניתוחים כאלה שאתה לא נושא
בשום תפקיד רשמי. כמה משאבים הוא משקיע בשביל לעשות ניתוחים כאלה בלי לקבל תמורה.
47 יובל 16/08/2017 12:15 איזה תזמון מקרי רגע לפני שהלמס מדווח על ירידה של 3.8%..
ועוד צריך לומר לדנוס כל הכבוד על ה"יוזמה" שלקח על עצמו. ממש צדיק
נו באמת 18/08/2017 11:36 תלמד לקרוא נתונים
הירידה של 3.8 היא לא במחירי הדירות אלא במחיר העסקה הממוצעת באותו חודש.
יש ר א לי 16/08/2017 12:32 ירידה של 3.8? היית רוצה, בלפן.
חכה ותראה. מנותק מהמציאות.
יובל 16/08/2017 13:35 בבקשה חמוד http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5003
תמשיך לטמון את הראש בחול
מחירים עולים 16/08/2017 17:16 זה לא ירידה. זה מעיד על שינןי תמהיל עסקאות
בבחינת אותם עסקאות באותם נתוני גודל אזור ואיכוץ המחירים עולים. זה נקרא מדד מחירי הדיור שכבר 5 חודשים בעלייה של 1.6%.
46 רובי 16/08/2017 11:16 צריך להסתכל על הנגזרת השניה
תלמדו.. הנגזרת השניה של מגמת המחירים מראה את שינוי המגמה האמיתי. ורואים שם שינוי מגמה. אז תמשיכי להוריד את מחיר למשתכן מהסטטיסטיקה, ותמשיכו לעצום עיניים ולהמליץ לכולם למשכן את החיים. זה לא משנה את העבודה שכיוון המחירים כבר השתנה. נקודה
יש ר א לי 16/08/2017 12:34 הנגזרת השלישית היא שאין שיווק שמדביק אף את הריבוי הטבעי
הבנת את זה ברוך? או רובי? ביקוש כבוש עוד יתפרץ לך בפרצוף. כחלון משחק בהגרלות ואנשים צריכים דירות.
45 איל 16/08/2017 10:55 האם הוכנסו לסטטיסטיקה אלפי הרוכשים שקנו במחיר למשתכן?
אם לא , אז הנתון שקרי. כמות הדירות שנמכרת מחוץ למחיר למשתכן היא אפסית. אנשים לא קונים. ליד הבית שלי יש פרויקט גדול של סרוגו- אף אחד לא מגיע. ריק שם. יש להם היצע אדיר ואין קוניםץ פתאום מחלקים מערכת מיזוג מתנה ועוד כל מיני הטבות. העיקר לא להראות ירידה במחיר
איש 16/08/2017 12:10 אנשים לא קנו במחיר למשתכן. הם הגרילו אפשרות לקנות בעתיד
ה"זוכים" בהגרלה הגדולה "זכו" רק בהבטחות אין להם חוזה והם לא קנו שום דבר. ברוב הפרויקטים עדיין לא הוגשה בקשה להיתר בניה תהליך שלוקח בין שנה וחצי לשנתיים שרק לאחריה ה"זוכים" יוכלו לראות איזה דירות הם יכולים לקבל ולהחליט אם הם מעוניינים בדירה. זאת אומרת שגם אם יכניסו את ההגרלה הגדולה לסטטיסטיקה אגב חישוב מדד תשומות הבניה לפרויקטים האלו התחיל כבר מזמן כלומר כבר היום המחיר גבוה יותר ממה שהובטח להם.
יובל 16/08/2017 12:10 נראה לך?! זה ידפוק לו את האג'נדה. (ל"ת)
44 איציק 16/08/2017 10:07 אמרתי וצקדתי - המחירים עולים !!! נקודה.
חברי המחאה הקטנה תרשמו להגרלה של כחלון ...
קציצה 16/08/2017 11:10 נו אז תלך ותקנה.
רק אל תבוא אחרי זה בטענות שאתה לא מסוגל להחזיר את המשכנתא. סבבה?
43 אמיר 16/08/2017 07:36 ותודה לדנוס שמאפשר אינדיקציה אמינה בשוק מוטרף ומזגזג. (ל"ת)
42 יונתן 16/08/2017 06:24 שוב דנוס מקלקל את התדמית לשמאים
שיפסיק כבר עם הממוצעים שלו. זה נראה פטתי. לא בקשו ממך לפרסם דבר אז תתעסק בדברים אחרים. עדיף כאלה שמישהו מוכן לשלם עליהם.
41 שאול 15/08/2017 23:56 המחירים חד משמעית יורדים
המחירים יורדים . מודיעין , ראש העין , ראשון לציון - מערב . במערב רשל"צ דירת 4 חדרים ירדה בכ- 75000 ש"ח . הכיוון 1.8 מיליון ש"ח לדירה . פשוט נגמר הכסף .
מחירים עולים 16/08/2017 17:21 ראשלצ המחירים עולים. כנסו נתונים בפנים
גוש 3925 עסקאות 5 חדרים לפני 3 חודשים ב2.4 מיליון והיום כבר ב2.5 מיליון. לפני שנה 2.2 ממיליון.עסקאות מקבלנים: פרשקובסקי, צרפתי, זליג.עסקאות מקבלנים בנחלץ יהודה גוש 7373 עד 7375 עליות מחירים. לפני שנה 4 חדרים ב2.1 מיליון. היום 2.3 מיליון. 5 חדרים ב2.3 מיליון היום ב2.5 מיליון. קבלנים שיכון ובינוי וחן ואיתי גינדי.ראשלצ מקבלנים המחירים עולים.כנסו ותבדקו עסקאות אמיתיות באתר רשות המיסים.
TT 16/08/2017 15:28 יורדים אצל אחותך (ל"ת)
ממי 17/08/2017 12:05 עולים על אחותך, אחד אחד. עד שיגמרו עליה לגמרי (ל"ת)
יש ר א לי 16/08/2017 12:36 שקרן, במודיעין המחירים עולים בטירוף. (ל"ת)
40 YL 15/08/2017 23:01 מהוא פשע? להחזיק את המקל מ שניי הקצבות
רק כדוגמה הבת של טדי הריסון מחזיקה ב שליטה ב בנק הפועלים בנק שנותן הלוואות לדירה ומנגד גם בחברת בניה מעולה אבל אן ספק השילוב מתדלק את מחירי הדירות ברור לכל בר דעת ש זה מצב חולני אבל.....בכנסת יותר חשוב לצאת לחופשה
39 חיים 15/08/2017 22:24 צדיק דנוס הזה לקח על עצמו...פששש
מקומו בגן עדן
38 אחד שרואה 15/08/2017 20:11 אתם עיוורים
אתם עיוורים היחיד שמשקר לכם בפנין וחא עושה כלום זה אדון כחלון שמפרסם נתונים פופוליסטים שמשרתים רק אותו לבחירות הבאות.... בפועל אין ירידת מחירים דרסטית רק תיקונים קטנים והתחלות הבניה לא מדביקות את קצב הביקושים
37 ששי 15/08/2017 19:20 מי שרוצה באמת ללמוד על עבדותו של השמאי.
שיכנס לאתר של לשכת שמאי המקרקעין או לאתר של מועצת שמאי המקרקעין ויקרא קצת, לפני שאתם זורקים שטויות באוויר.
36 מתן 15/08/2017 18:43 לצערי הרב
המון מחברי ירדו מהארץ, היום מכר מהעבודה ירד וגם אני בדרך. אין פה תקווה במדינה שלנו. הכל יקר בטורוף. אחרי מלחמות רבות נשברתי לרצונה של אישתי
יוס 25/08/2017 14:57 אני כבר במטוס...
אין עתיד פה
לא יפה 15/08/2017 20:47 בסוף ישארו פה רק הגנבים והמושחטים -אל תרד
מעניין ממי יגנבו ואת מי ידפקו אם כל הטובים ירדו? לא עדיף לחלק את המדינה לכמה? 1 לערבים 2 לחרדים 3 למזרחיים 4 לנורמלים
חיים 15/08/2017 22:25 מה קשור מזרחיים? צריכים להתחלק עם גזען כמוך? (ל"ת)
אדי 15/08/2017 20:07 המזוודות שלי ארוזות אני גם בדרך (ל"ת)
35 מחיר למשתכם=חזירות 15/08/2017 16:57 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
34 שפוי 15/08/2017 16:46 לחקוד את אוהד דנוס
וועדת חקירה ממלכתית בדחיפות!!
33 שוקה 15/08/2017 16:33 דנוס לך
קח עורך דין לוועדת החקירה
32 אדי 15/08/2017 16:32 סטיית תקן של 20%???? כל סטטיסטיקאי בגרוש מבין...
זאת אומרת שיש מצב גדול שהמחירים בתל אביב נפלו ב20% לפי המדד של דנוס. אף אחד בארץ לא מתנדב סתם במיוחד לא אדם שופע אינטרסים כמו דנוס. תודה על עוד הוכחה שלא לקנות דירה במחיר בועה.
31 יאיא 15/08/2017 16:29 הכסף השחור הולך להשקעות אחרות
במקום לרדוף את הכסף השחור מעדיף כחלון להצהיר שימשיך לרדוף את המשקיעים הרי ברור לכולנו שהוא לא יכול לרדוף אחרי מצביעיו ומצביעי הימין
30 גילי 15/08/2017 16:27 אלוהים ישמור.אני מביט בטבלה ונחרד
2 מליון שקלים לפאקינג ארבע קירות בכפר סבא.לאן הגענו?? מה קרה לנו?
יוס 25/08/2017 14:59 צודק לגמרי - תוצאה של מחדלים מתמשכים
וממשלות שלא אכפת להם מהציבור. איזה זוג צעיר יכול לבנות לעצמו היום חיים במדינה הזאת ?
מה רע בכפר סבא 15/08/2017 19:41 בירת השרון (ל"ת)
נגיד הבנק 15/08/2017 18:16 זו התוצאה
תוצאה של ריבית אפסית ממושכת, ערך הכסף נשחק ... 2 מיליון של היום הם בערך 800 אלף לפני 7 שנים.
29 א 15/08/2017 16:14 סטיה של 20 אחוז !! זה בושה לפרסם מידע כזה
סטיה של 20 אחוז זה אומר שהנתונים לא נכונים
הרוזן 15/08/2017 16:22 תגובה
אך זו האמת לאחר בדיקה יסודית. לצערי הרב
28 מנשה 15/08/2017 16:10 אם היתה עליה של 12 ועכשיו של 4, אז יש ירידה (ל"ת)
מגיב 15/08/2017 18:10 תגיד אתה רציני?? עלייה של 4% זו עלייה של 4% ולא ירידה
זה אומר שהמחירים עלו ב 16% בשנה וחצי. ובעוד חתי שנה יעלו ב 3 אחוז אז תגיד גם ירידה??
27 חכם מיימון 15/08/2017 16:10 נגמר הכסף לקנות בלוקים מזהב...
הפראיירים נגמרו..
26 כחלון התקווה לצעירים 15/08/2017 16:08 מי יגן על המדינה -הצעירים
כחלון תעלה מס רכשה ל20 אחוז ונראה את המשקיעים שלא רוצים שיהיה דיור לצעירים במחיר סביר וירדו מהארץ-השאלה מי יגן על המדינה...הלו מישהו למעלה מבין שזה המצב...
חיים 15/08/2017 22:28 כנראה שלא מבינים תראה את החכים מהעבודה
נשבר האיבר מהמדינה הזאת
25 קריסה 15/08/2017 16:04 הדבר היחיד שקורס הוא המוח שלכם. אם יש ביקוש
ואין מספיק בניה למה שתהיה קריסה.
יוסי 15/08/2017 17:32 כי נגמר לאנשים הכסף
כי נגמר לאנשים הכסף מי שהיה לו כבר קנה נשארו אלה שאין להם ועוד אחוז קטן שיושב על הגדר.
24 אחד העם 15/08/2017 15:55 בזמן האחרון כדי לשמור על המחיר קבלנים נותנים מתנות בשפע
כמובן כדי שיראה כאילו המחירים יציבים את זה לא רואים בסטטיסטיקה
23 רובין הוד.. 15/08/2017 15:54 דוח מנותק מהמציאות -אין קונים..קריסה!!
איך התקשורת בונה בועה...מתווכים מובטלים וסוגרים סוכנויות תיווךהשוק יבש כמו הקייץ...
22 ישראל ישראלי 15/08/2017 15:41 דנוס אתה אינטרסנט
תן לזוגות הצעירים תקוה ואין להם. אינטרסט קבלנים אתה ופוחד מהם. הסקירות שלך מוטות שלילה ולכיוון אחד. חבל ושלא יעבדו עליכם. תקנו רק בעיסקה טובה לכם.
21 ששששששששש... 15/08/2017 15:38 נגמר הכסף. מה לא ברור
בני זוג עובדים לא יכולים לגייס היום את ההון הראשוני לקניית דירה ממוצעת בישראל.דירה ממוצעת 1.44 מליוןהון עצמי נדרש: כ 485 אלף שח.מעטים מאוד האנשים היכולים להשיג כזה הון
20 ששששש'.... 15/08/2017 15:35 חייב לחקור אותו
מדגם בזיוני. רשויות האכיפה חיבות לחקור אדם כזה. מעניין כמה הלכו שולל אחרי הדוחות שלו.
19 סמי 15/08/2017 15:32 לא ברור למה מפרסמים ידעה על מדד מוטה של שמאי
הרי הוא לא גוף מייצג, הוא בסך הכל היה ראש לשכת השמאים. המדד שלו מוטה ושגוי, במציאות יש ירידות מחירים גם בשכירות.
חיים 15/08/2017 22:30 הוא גם לא ראש לשכת השמאים
זה האבסורד...כל אחד יכול לפרסם שטויות...רק מראה מה כסף יכול לקנות...פרסום וכוח
18 riku 15/08/2017 15:16 ממש לא חכם לעשות ממוצע בסוף.. (ל"ת)
17 ירון 15/08/2017 15:15 כך נראה שוק לפני קריסה - קיפאון ופחד לפני צניחה מהגג
לפנינו ירידה אדירה ומתמשכת. בעוד עשור אנשים לא יאמינו כשיספרו להם שפעם מחירי דירות עלו.
16 יוסי 15/08/2017 15:13 יו"ר לשכת השמאים לשעבר
תתאבד כבר אתה לא רלוונטי
15 משקיע פרטי 15/08/2017 15:11 לא קונים דירה
במחיר בועה! תכף עליית הריבית תגיע לארץ בנוסף על 5% ריבית ממוצעת על משכנתא (נתון ע"י בנק ישראל) וואי וואי!!! לברוח! אני משקיע נגד שוק הנדלן בבורסא.
טאר 16/08/2017 09:31 לא קונים במחיר בועה אבל גם לא מוכרים...
אם המחירים בשיא למה המשקיעים לא מוכרים יותר דירות ?
14 ff 15/08/2017 14:58 הוא "לקח על עצמו" להכין הדו"ח - השוק לפני צניחה מטה! (ל"ת)
רציני 15/08/2017 19:25 מ2011 השוק אוטוטו לפני ירידה..
אתה לא רציני. כבר 9 שנים אני שןמע על קריסה וירידה...
קפה ולימון 16/08/2017 11:11 אז זה התחיל לפני חצי שנה ודנוס נותן מידע על
שנה שלמה. אם הוא ייקח שנתיים - אז כן המחירים עלו. אבל אם ייקח חצי שנה - אז המחירים יירדו. אבל הוא רוצה לקחת שנה. בסדר.
13 אז מחירי הדירות ירדו 15/08/2017 14:58 רק הבוס קובע .אם יאשר העלאת ריבית (ל"ת)
12 הרוזן 15/08/2017 14:57 השמאי
גם במעקב ביד 2 כל הדירות החדשות והישנות משקפות מחיר של בין 10%-20% ממחירי השוק הראליים וזאת אחת הסיבות שהדירות לא נמכרות
11 אור לגויים 15/08/2017 14:53 דוח דנוס? זה כמו לתת לחתול לשמור על השמנת
דנוס מנהיג האינטרסנטים, יכין עבורינו את דוח מחירי הדירות? הצחקתם את דנוס. אין מה להתייחס!!
10 שושי 15/08/2017 14:51 אל תלכו שולל,דנוס מייצג את כל האינטרסנטים (ל"ת)
9 עודף היצע 15/08/2017 14:44 בשנה שלמה ת"א עלתה 0% והרצליה ירדה. וזה במרכז הארץ!
בשנה הזאת השכר הממוצע בישראל עלה 3% וגם הוסיפו הטבות (משפחה נטו, העלאת שכר המינימום). המסקנה היא שקל יותר לרכוש היום, וזה יתכן רק אם ההיצע מתחיל לעלות על הביקוש
8 הרוזן 15/08/2017 14:41 השמאי
כאחד שמצוי בבכי הנדלן צר לי לקבוע דשכל הקבלנים וכן המתווכים מספרים שקרים כדי למכור ולהרויח מה שיותר אבל השיממון בקניית דירות שואף לאפס
7 רגעי 15/08/2017 14:41 זמנך עבר
יאאללה צא מהפוזיציה
6 יריב 15/08/2017 14:37 אוי דנוסי דנוסי ...אתה כבר לא מעניין אף אחד עם השקרים.. (ל"ת)
5 גבי 15/08/2017 14:36 נגמר הכסף (ל"ת)
4 ארס 15/08/2017 14:36 בהשוואה לשנה שעברה ירידה במדדים אבל גם כשהשוק נמצא בקי
גם שהשוק נמצא בקיפאון וציפייה לחודשיים הקרובים נרשמת עלייה במחירים. חכו שהפקק ישתחרר והמחירים יקפצו לשמיים
למי זה מעניין? 15/08/2017 14:55 המחירים כבר בשמיים
חוק כלכלי חדש: ירידה בביקוש גורמת לקפיצת מחירים
לי 15/08/2017 15:38 אתה צוחק? (ל"ת)
3 הרוזן 15/08/2017 14:32 השמאי
מובן מאליו שהשמאי לא מרוצה בלשון המעטה מהמצב הנוכחי. כן הוא בעל אינטרס שהמחירים והביקושיםיסגסגו ואז הוא יהיה מרוצה
אמיתי 15/08/2017 19:57 אתה לא מבין !!!
אתה טועה... אם המחירים ירדו אז יהיה יותר עסקאות ויותר עבודה לשמאי... לא מבין את הטענה שיש לו אינטרס שהמחירים יעלו
איציק 16/08/2017 11:19 בשביל מחירים נמוכים לא צריך שמאי
השמאים נולדו רק כדי לנפח מחירים ולהוציא הלוואות גדולות מהבנקים השמאים הם האשמים העיקריים בעליית המחירים יחד עם המתווכים
יש ר א לי 15/08/2017 15:07 תאמין לי שאתה טמבל. אלה נתוני אמת. (ל"ת)
2 אב 15/08/2017 14:30 נתונים לא ראויים
אפשר לשים לב שעיר אחת מקזזת עיר אחרת באותם אחוזים , משמעות הדבר שהנתונים לא אמינים חשוב גם לשים לב שיש מספר בודד של ערים עם אחוז עליה גבוהה מאוד , אלו חריגים שיש לנטרל , כל סטטיסטיקאי מבין זאת כמו כן חשוב לשים לב לסטיית התקן של 20 אחוז !!!, זו סטיית תקן מטורפת , זה אומר במפורש שחור על גבי לבן אי אפשר לסמוך על הנתון , זה אומר שהמחיר יכל לעלות ב 20 אחוז או לרדת ב 20 אחוז ! אמינות הנתונים גרוע ולכן לא ניתן להסיק מסקנות
עולל 15/08/2017 15:12 שכונות יוקרה ושכונות פחות
ברור שתהיה סטיית תקן כזו גדולה בתל אביב זו לא עיר הומוגנית. לדגומה אני גר בראשון, בשכונת רמת אליהו תוכל לרכוש דירה 4 חדרים ב1.35M ובשכונת נווה ים תוכל למוצא דירה 4 חדרים תוכל למצוא דירה 4 חדרים ב2.5M, תלוי כמה אחוז המאכלוסיה בעיר גרים בשכונות "קצוות" האלה.
1 אדי 15/08/2017 14:28 אז הוא טוען שהמחירים עלו ואני לא קונה דירה במחיר בועה!! (ל"ת)
קפה ולימון 16/08/2017 11:07 אדי,העם איתך.בעיה רק שאנחנו 30%.
ל-70% יש דירה. אנחנו קבוצה גדולה אבל יש קבוצה יותר גדולה שלא רוצים שהחירבה שלהם יעלה 25000$ כמו שזה אמור לעלות. הם קנו את החירבה שלהם פעם בכלום כסף והיום זה ה-EXIT שלהם. כאן אין מה לעשות אלא להמתין עוד כמה שנים עד שהמחירים יירדו . או אולי יהיה איזה פורס מז'ור - לא שולל אפשרות כזאת.
יש ר א לי 15/08/2017 15:06 אתם מרמים את עצמכם, המחירים עולים! צאו לשטח ותגלו זאת.
תגובותותיכם הלא נכונות, שלא לומר השקריות, הנובעות ממשאלות לב, לא יועילו. יש מציאות! כחלון לא סתם סתם את פיו של השמאי הממשלתי ואסר עליו לפרסם נתונים, בכדי להטעות את הציבור. כחלון ואביגדור גם נכשלים וגם מרמים.
אוהב צעירים 15/08/2017 16:18 אז לך וקנה ,מספיק לחפור לנו (ל"ת)
הרוזן 15/08/2017 14:34 השמאי אתה מייצג רק את.
אתה מייצג רק את רצונותיך. אך הם שקריים
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש