20:26 אחת למאה שנים: ליקוי חמה מלא נערך בארה"ב

18:26 לקראת סיום באירופה - הירידות מחמירות: הדאקס משיל 1%

18:10 דיווחים מספרד: נהג פיגוע הדריסה נורה - ניסיון פיגוע נוסף נמנע >>

16:30 משרד החוץ: מגנים בתוקף את מתקפת הטרור בפינלנד >>

15:44 הדולר היציג נקבע על 3.622 שקלים, האירו על 4.261 שקלים

15:36 רוסיה: סגן שר החוץ ימונה לשגריר בארה"ב >>

14:33 ספרד: מניין ההרוגים במתקפות בבברצלונה ובקמברליס עלה ל-15

14:30 לבנון: סוכל ניסיון לפיגוע בטיסה מאבו דאבי לאוסטרליה

12:53 מניית פועלים איביאי צוללת עוד 8.7% ומשלימה מפולת של 41%

12:53 שיבושי תנועה בכביש 4 לכיוון דרום בעקבות הפגנת נכים

12:04 בעקבות התהפכות משאית: כביש 1 למערב נחסם באזור מחלף לוד

11:41 בולטות בת"א: איסתא צונחת 3%, אל על מטפסת 1.4%

10:12 ירושלים ברוקראז' למחזיקי מניות איידיאו: לא להיענות להצעת הרכש של שי... >>

11:36 תביעת ענק: 45,000 איש נגד חברת אגד >>

09:08 דיווח בירדן: המשלחת הדיפלומטית לא תשוב עד לקבלת התנצלות מישראל >>

08:23 מדד הניקיי היפני יורד הבוקר 0.45%

08:22 החל התרגיל המשותף של צבאות ארצות הברית ודרום קוריאה >>

08:16 ירושלים: 5 שוטרים נפצעו קל מהפגנות חרדים >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

פעילי מחאת הדיור מתכננים הפגנות - "לא נשתעבד עד הקבר"

 |  116
מחירי הדירות
Share
מחאת הדיור עוברת שלב. ממידע שהגיע ל-Bizportal עולה כי פעילי דף הפייסבוק 'המחאה הגדולה, יחד נוריד את מחירי הדיור' מתכננים לקיים הפגנה במוצאי השבת הקרובה (12.8) בפינת הרחובות רוטשילד-אלנבי בת"א וגם בזו שלאחריה. משיחה עם מנהל דף המחאה עולה כי מדובר ביוזמה של פעילים בקבוצות הוואטסאפ של המחאה.


"זה בדיוק לאן שאנחנו מכוונים. מחאה עממית בדומה למחאה שהייתה בזמנו על תוכנית ההתנתקות וכל המדינה התמלאה בסרטים כתומים, הציפייה היא שבכל המדינה הציבור ייצא לפעילויות עצמאיות ושאנשים יזמו פעילויות בעצמם. הפגנה בירושלים והפגנה בתל אביב והפגנה בחיפה, וכך בעוד הרבה ערים אחרות. הציבור חייב לחבק את המחאה הזאת ולהיות ה-owner שלה, כל אחד ואחת שרוצים לעשות משהו שיצטרף להפגנות באזור שלו, לא חייבים לבוא ולצעוק אפשר רק לבוא לתמוך ולחזק את המפגינים ולתת להם מוטיבציה להמשיך. ולמי שאין הפגנה בעיר שלו, קדימה, שיארגן קבוצה ויצאו להפגין, שיצאו לפעילויות, שיהפכו את המחאה למחאה של העם, אנחנו מוכנים לעזור לכל מי שרוצה לצאת למחות והוא מוזמן לפנות אלינו לאינבוקס ונקשר אותו למי שצריך ולאנשים מהאזור שלו - ניתן לו שלטים וכל מה שנדרש, רק צריך לקחת יוזמה. תבין, חייבים את הגפרור הראשון שיצית את הנושא ויהפוך את המחאה לחלק מהנוף הישראלי. האחריות להצית את הגפרור הזה היא של הציבור. ומי שלא נרתם ויתר לאינטרסנטים ומוכן להשתעבד לחוב של מיליון וחצי שילך איתו עד לקבר". 
 
כמה אתם מצפים שיגיעו?
 
"תראה, בהתחלה אולי לא הרבה, תמיד זה מתחיל מכמה עשרות וגדל משבוע לשבוע. כאמור, ההצלחה תלויה על כתפיו של הציבור. אם יגיעו הרבה אנשים הם יחזקו אחד את השני ויגרמו להפגנות שבועיות לתפוס תאוצה ולהפוך להפגנות שבועיות של אלפים, אבל אם כל אחד יסתמך על האחר שיגיע במקומו זה לא עובד, מניסיון. צריך לראות את זה בתור בילוי של מוצאי שבת בערב לבוא ולתמוך. סה"כ זה פעילות חברתית, נלחמים על שלנו וזה כיף ונותן תחושת סיפוק. אנחנו מזמינים את כולם לבוא כבר במוצאי שבת הקרובה להפגנה הראשונה שתתקיים ברוטשילד פינת אלנבי בשמונה וחצי בערב. מומלץ לאשר הגעה באיבנט בפייסבוק".
 
והפגנות? זה מה שיוריד את המחיר? 

"ההפגנות הן אחד מהרבה כלים, ההפגנה לא מורידה ישירות מחיר אלא בצורה עקיפה. כשמפגינים וצועקים שלא קונים דירה במחירי בועה זה יוצר מודעות וזה מחלחל לאנשים וגורם להם להסס ולהביא באמת שאם יש זעקה כזו גדולה בנושא שכולם זועקים אותה יחד אז כנראה שבאמת לא הזמן לקנות דירה וכנראה שמשהו כאן באמת מסוכן וצריך להתרחק מנדלן במחירים כאלו. מעבר לכך, זה מפעיל לחץ על הפוליטיקאים לפעול ובנוסף זה יוצר חשיפה למחאה ולמסרים שלה. כמו שאתה יודע, אנחנו כל הזמן מסבירים בדף למה אנחנו נמצאים בבועה וחושפים המון שקרים של אינטרסנטים ועובדות חשובות. מחאה עממית תעביר  את המסרים האלו לכל בית בישראל. לכן, בסוף אכן יוצא שהפגנות אכן מהוות מנוע דחיפה להורדת מחירי הדירות" 
 
מה לגבי מס דירה שלישית? "אנחנו לא מודאגים. מס משקיעים הינו אחד הגורמים שידחפו לירידת מחירים, אבל הוא אחד מתוך הרבה. יש את הריביות על המשכנתאות  שעלו, הסכומים הבלתי רציונאליים שהציבור כבר לא יכול לעמוד בהם, מחיר למשתכן, והמחאה שלנו שכמובן מקפיאה את השוק, ויש ועוד הרבה סיבות כמו גובה הלוואות במשק ועוד שלא ניכנס אליהן עכשיו"."מעבר לכך, כחלון הצהיר שהוא לא מוותר על מיסוי משקיעים. אנחנו חושבים שהבג"צ הזה יעלה למשקיעים ביוקר והם יחטפו מס יותר אגרסיבי, יש שמועות שיש על השולחן מס מדורג שגם יוזיל את מחירי השכירות. אגב, מס מדורג  עדיף עשרות מונים  מכיוון שהוא יוזיל גם את מחירי השכירות. והוא הכי עדיף עדיף לכחלון. תחשוב, מה זה מאתיים אלף צעירים בקלפי לעומת 2 מיליון שוכרים?! בכל מקרה מיסוי משקיעים הוא בראש סדר העדיפויות של המחאה, כי אנחנו אכן מאמינים שזה אחד הכלים לצינון שוק הנדל"ן", סיכם.

כרזה שהפיצו פעילי מאת הדיור:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

116 תגובות ב-50 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
50 ניקו 14/08/2017 09:23 הצטרפו למחאה בפייסבוק!
המחאה בתאוצה. הצטרפו אלינו בפייסבוק. מספר התומכים גדל מיום ליום. כבר הגענו ל 75 אלף! אנחנו הרוב במדינה ויחד נייבש את השוק ונפעיל לחץ על הממשלה. חפשו בפייסבוק: המחאה הגדולה - יחד נוריד את מחירי הדיור
49 קבלן,בנק,ממשל=חזירות 13/08/2017 17:33 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
48 דור 13/08/2017 07:30 ההפגנה בת"א הייתה פשוט כישלון מביך
הגיעו אליה בקושי כמה עשרות אנשים שהלכו הביתה צ'יקצ'ק
אינטרסנט בלחץ 13/08/2017 14:55 שקר וכזב
לא להאמין לתגובתו של הממונף שיודע שעשה את טעות חייו, ומנסה לדחות את הקץ הבלתי נמנע של נהנתנות על חשבון הצעירים
אחד 15/08/2017 09:34 מה שקר? היו בערך 40-50 איש
ואחרי שעתיים היו אפס איש. זו כמות האנשים שמוכנים לעשות מאמץ מעבר ללייק בפייסבוק. וזה המדד האמיתי לתמיכה ולאמון שיש לקבוצה הזאת.
47 די למחירי בועה 13/08/2017 05:23 ההפגנות צריכות להיות פרובוקטיביות ולעורר את התקשורת והצ (ל"ת)
46 הבועה מתפוצצת 12/08/2017 12:46 המחאה עוברת שלב
המחאה הכי מוצדקת!
45 ניקו 11/08/2017 19:33 הכי צודק - מס הכנסה על שכ"ד מהשקל הראשון
חייבים למסות את המשקיעים. נמאס ממקלט המס הזה שנקרא נדל"ן. זה חוסר צדק חברתי שאנשים עובדים משלמים עשרות אחוזים מס הכנסה בעוד שאספני הדירות משלמים מס בדיחה על הכנסה פסיבית!
הכי צודק 11/08/2017 20:59 שתמשיך לגור
בשכירות ולשלם לי.גם הכי בריא בשבילך
חיים 17/08/2017 19:00 אתה משקיע פחדן חייב לבנק מיליון ש"ח
ואתה מפחד מהתפוצצות הבועה. אבל לא יעזור לך כלום. השוק קפוא. המחירים כבר יורדים 3.8% ברבעון והנפילות הגדולות יגיעו בחורף!
44 אזרח 11/08/2017 14:02 הגיע הזמן (ל"ת)
43 ג'קי 10/08/2017 21:27 הפתון היחיד
מיסוי המשקיעים. שנים על גבי שנים זוכים לפטורים ממס ונשאבו לספסרות הפטורה ממס הזאת. אבל בספסרות אין צמיחה להפך ולכן עוגת המשק קטנה אבל את הפרוסה הגדולה ביותר לקחו המשקיעים...לכן כל זמן שלא מצאנו מרבץ יהלומים מתחת רגלינו הדרך היחידה להורדת מחירי הדיור היא ראשית חלוקה אחרת של העוגה וזה יגיע אחרי מיסוי המשקיעים ואז גם תגיע הצמיחה.בלי זה פשוט לא יהיה שום פתרון!
אני מקווה 12/08/2017 10:12 שלך ולכל חבריך
צרי העין תעלה בזמן הקרוב בכמה מאות שקלים טובים.אתה חלאה.
רוני 11/08/2017 13:46 רוצים להוריד את מחירי הדירות - אבל באמת
מחירי הדירות מושפעים מהיצע לביקוש.במדינת תל אביב כמעט ואיך קרקע פנויה לבניה. לכן להגדלת ההיצע צריך התחדשות עירונית. בנינים של 3 ו 4 קומות צריכים להרוס ןלבנות בניינים של 30 35 קומות.מאחר וזה לא זול הדבר המקסימום יעצור עליית מחירים.אז צריך להקטין את הביקוש, וזה אפשרי ובאחריותכם צעירי המדינה.א. המשיכו לגור עם ההוריםב. עברו לגור עם בן/בת זוג לשותפים(לפחות 4 נפשות בדירת 3 חדרים רצוי 6)ג. קיימו סקס בטוח, הפסיקו ללדת, עם ממוצע הילודה יירד ל ילד. אחד לכל זוג גם מחירי הדיור ירדוהבעיה שאינכם מתאפרים ובמוצע יש לכם 3.6 ילדים.בעוד 20 שנה הם יפגינו נגד הדור חסר אחראיות של הוריהם שהעדיפו להשריץ ללא גבול וללא לקיחת אחראיות והם נאלצים לשלם עשרות מליוני שקלים עבור דירת 2 חדרים בתל אביב.
42 לא צעיר 10/08/2017 21:12 קחו כמה עצות לדרך.
ב2011 אמרו לכם לצאת לרחובות - יצאתם. ב2017 - אמרו לכם לא זאת הדרךאלא בקלפי. אז אמרו לכם. אבל מסתבר שלמישהו הפרוצדורה שצעירים יקבלו את המגיע להם אינה תקינה. אין סולידריןת, אין חמלה, אין כאן דמוקרטיה. זוכרים המגנומטרים.... תבינו בעצמכם איך משיכגים דברים כאן. ואגב אל תקנו דירה כעת. אל תקנו דירה אל תקנו דירה. ישיבה בשכירות תקריס מחירי הדירות ובעקבותיה את מחיר השכירות. עימדו על דרישתכם הברורהלהעביר את מס דירה 3 ככתבו וכלשונו במהרה. הסיבה ליוקר הדירות היא רק מקלט המס שהביא לספסור בהם על גבכם. כחלון היחיד שחפץ ביקרכם. תנו לו את הכח.
41 אחד 10/08/2017 16:10 מפגינים
במקום הכי יקר בארץ עושים מעצמם צחוק חבורה של מפונקים
40 דורון 10/08/2017 10:49 יש לנו שר אוצר מסית. יש לתבוע אותו . פופוליסט ודמגוג.
שר אוצר מצא אויב "המשקיעים". אולי תרד מאיתנו??? כל מי מהליכוד שישתוק על זה ישלם בקלפי. מפלגת כחלון תיעלם מחיינו בבחירות. איש שנוא , קנאי וצר עין.
המציאותי 10/08/2017 15:43 שר אוצר מסית? אולי למד ממשהו... (ל"ת)
39 הכתובת הממשלה 10/08/2017 08:50 עוד פעם מישהו מסיט את הבעיה מהממשלה למשקיעים (ל"ת)
ג'קי 10/08/2017 21:20 על הממשלה למסות "המשקיעים" (ל"ת)
38 נגד ח״כ ונתניהו 09/08/2017 22:54 צריך לפנות לסטודנטים הורים וסבים כל אלה מיליוני ישראלים
במשך 9שנים נתניהו עובד למען קומץ אינטרסנטים הבטיח הבטחות שווא ועבד עלינו בעיניים סטודנטים הורים וסבים נוטלים היום בנטל קשה מנשוא וחוסר יכולת לעזור בקניית דירה גם כחלון אם היה רוצה היה מוריד את מחירי הדירות
37 זהב בבלוקים בנתניה 09/08/2017 21:18 2 מיליון בנתניה עיר הפח-מחיר גבוה מבירות אירופה. (ל"ת)
קפה ולימון 12/08/2017 21:54 100%-אבל היא זה כבר פח עם מבטא פריזאי (ל"ת)
36 אתם צרי 09/08/2017 19:29 עין נבלות
מקווה שכל חייכם העלובים תמשיכו לגור בשכירות ולשלם כמה שיותר.לא הבנתי את הטיפשות שאומרת שעוד מס יוריד את השכירות?
קולט אינטרסנטים 10/08/2017 12:02 בלי פאניקה אחינו....
ממונף יקר... ממונף חביב... הפאניקה והשנאה שלך...רק מוציאים אותך ממורמר קטן... תגובות כמו שלך...רק מחזקות אותי...וגורמות לי לרחם פחות על טיפוסים מנותקים כמוך....ישתרסקו כלכלית...כשתהליך הפיצוץ יתחזק קצת יותר.... חובות לבנקים חייבים להחזיר ילד!!!
35 ניקו 09/08/2017 18:37 דורשים מס הכנסה מלא על השכרת דירות!!!
למה הציבור העובד משלם עשרות אחוזים מס הכנסה על עבודה קשה, בעוד שאספני הדירות משלמים מס בדיחה על הכנסה פסיבית? שישלמו מס הכנסה מלא כמו כל שאר האזרחים במדינה הזאת? איפה הצדק?
רוני 11/08/2017 13:30 צודק רק מס מלא כמו על עבודה
מי שלא מבין מדוע שכר דירה בישראל נמוך (לעומת התשואה בחול) אז זו הסיבהאם יכילו מס רגיל הרבה דירות יושכרו למשרדים וכו',וישלמו מס רגיל תמורת תשואה יפה. כמובן שגם שכר דירה למגורים יעלה (ישבו זאת לשכר דירה למשרדים).תגידו תודה לכחלון שמרחם עליכם.
אתה זבל 10/08/2017 12:05 אנושי.
הלוואי שתגור כל החיים בשכירות בפחונים ובאוהלים.זה מה שמגיע לאנשים כמוך.
ניקו 10/08/2017 18:42 דורשים מס הכנסה על שכ"ד!!
מצטער הטיעון שלך למעלה לא שכנה אותי. אנו דורשים מס הכנסה על שכ"ד כי זה הפתרון הכי צודק והכי נכון. אתה יכול להמשיך לנבל את הפה כמה שאתה רוצה. זה לא מזיז לאף אחד אבל זה כן מראה לכולם עד כמה אתה בלחץץץץ! :) :) :)
אתה זבל! 10/08/2017 17:19 אנשים כמוך הם המיץ של הזבל
הלוואי ותפסיד את התחתונים שלך שהבועה תתפוצץ יא אפס מאופס. נראה לך הגיוני שדירה ממוצעת תעלה 1.6 מיליון ש"ח - למה מה קרה? מקווה שהגירושים שלך מהבנק יהיו כואבים יא חתיכת ממונף מעפן...
34 קונה פוטנציאלית 09/08/2017 16:58 מי שקונה בית במחיר בועה הזוי הוא פראייר! (ל"ת)
33 dd 09/08/2017 16:53 אנשים מסכנים. שיפסיקו להטריד (ל"ת)
קולט אינטרסנטים 10/08/2017 12:03 מטריד לך את הכיס???
מנותק....
32 מוטי 09/08/2017 15:16 חוסר הבנה בכלכלה
הציבור טיפש והציבור ישלם .החבר'ה האלה צרי עין .כי חוץ מלגרום נזק לאחרים הם לא ירוויחו כלום .ברגע שתהיה קריסה במחירי הדירות, זה יגרום לסחרור בכל המשק וישפיע עמוקות על כל אחד מישראל .מי שקנה דירה לפני 7 שנים ומטה יצליח לשרוד במידה והמשכנתא שלו לא גבוהה מידיי ומי שקנה אחרי שהמשכנתא כבר גבוהה מידי וההחזר החודשי גדול אז הוא יפול ויפיל אחרים .והחבר'ה האלה לא יהיה להם גם דירה וגם לא יהיה עבודה .אבל כחלון המטומטם פופוליסט, הופך להיות רמי לוי ומוכר עוף בשקל וחושב שהנה הוא דופק את המשקיעים, אבל חוץ מלירות למדינה ברגל הוא לא עושה כלום .כל המבצעי מחיר למשתכן האלה אנשים במקרה הטוב בפונטציאל יכולים לראות דירות בעוד 5 שנים ויותר, אבל בקצב הזה של הברדק הם לא יראו דירה בחיים, כי אם תהיה קריסה אזי לא יהיה להם דירה וגם לא יהיה להם כסף (כי התחילו לשלם משכנתא) וגם לא יהיה להם עבודה .גילוי נאות: לי יש דירה עם משכנתא קטנה, וגם אני הייתי רוצה שהמחירים יירדו ולשפר דיור, אבל לכל דבר יש דרך וזמן . אבל כששולפים כמו במערב הפרוע אזי שום דבר לא מסתיים טוב .
אדי 12/08/2017 10:47 יאללה מפה שלך לאלוהים. מחכה לקריסה בקוצר רוח. (ל"ת)
קובי 09/08/2017 15:49 על זה נאמר
הניתוח הצליח אבל הסוס מת
31 משה 09/08/2017 14:50 בפעם שעברה הגיעו 20 איש...
בוא נראה כמה רצינית המחאה הזאת.. יש בקבוצה כמעט 75 אלף איש, ואנשי המחאה כל כך מתגאים במספר הזה - "כמה כוח יש לנו!". אז בבקשה, בוא נראה כמה מהאנשים האלה פיקטיביים. אם שוב יגיעו כמה עשרות או מאות בודדות - אפשר לסגור את הקבוצה ולשלוח את טדי להשרדות - אולי שם הוא יצליח לשכנע מישהו עם השטויות שלו.
אחריך משה נלך למדבר. 09/08/2017 15:49 תזיז את התחת במקום את המקלדת (ל"ת)
משה 09/08/2017 19:31 אני אדיש לגבי המחאה - אבל עדיין היא נראית כמו בדיחה
הלוואי שיירדו המחירים, אבל אם היא תמשיך בצורה של לייקים וזיוני שכל של "הפצצת התודעה", ולהפגנה פיזית יגיעו 12 אומללים שרק חיפשו תירוץ לא לחזור הבייתה - המחאה תתפוגג.
תתפלא כמה כח יש לרשת 10/08/2017 17:22 חכה אח יקר ותראה עם הזמן...
כמה חודשים ותראה כמה כוח יש למקלדת בימינו. מכניסים אנשים שאין להם מושג בשקל לתודעה של התחייבות מטורפת מול הבנקים. שזה ההיפך המוחלט ממה שקרה פה בעשור האחרון - מזל שיש פייסבוק!
30 הפגנות 09/08/2017 14:38 זה רק עבודה של מפלגת המחנה . הם עמדו מאחורי
ההפגנות נגד הגז . התערבו בכיל. סותמים את הפה בטבע עם הדירקטוריון הכושל. כחלון יחבור אליהם אחרי הבחירות אם הם יזכו. מה שלא יקרה בוודאות.
אינטרסנט בלחץ 13/08/2017 15:00 שטויות
לא להאמין לתגובתו של הממונף שיודע שעשה את טעות חייו, ומנסה לדחות את הקץ הבלתי נמנע של נהנתנות על חשבון הצעירים
פרשן פוליטי 09/08/2017 15:12 אין שום מפלגה
מאחורי ההפגנה יש צעירים נחושים להשיג את המטרה!
29 קיסר 09/08/2017 14:36 שוב הפגנה פוליטית ? די !!!!
נמאס מההפגנות הפוליטיות במסווה של מחאה נגד "קיפוח". נמאס מההתלהמות המלאכותית הזאת.
קולט אינטרסנטים 10/08/2017 12:05 מה הקשר לפוליטיקה
המחאה אינה מחאה פוליטית!!!!! ממחירי הדיור הגבוהים...סובלים... ימניים... שמאליים... חרדים... חילונים.... יהודים... ערבים... סטרייטים... להטב"ים.... זהו אסון חוצה מגדרים...ופוליטיקה!!!!
28 סיימון 09/08/2017 14:27 בטלנים לכו לעבוד !!!
אף אחד לא חייב לקנות לכם דירה פרטית - תעשו מה שההורים שלכם עשו - עבדו קשה !!! ואז קנו דירה . אוליי גם נקנה לכם מרצדס ? אולי נממן לכם טיול לחו"ל ?
תשלם מיסים פרזיט 13/08/2017 15:59 הולכים לעבוד בשביל עצמנו לא בשביל ג׳יפ נוסף לקבלן. (ל"ת)
הייטקיסט 09/08/2017 16:33 אדון סיימון, אני מרוויח יותר ממך ולא יכול לקנות די
לך קיבינימאט
איתן 12/08/2017 12:47 אתה מתכוון שאתה לא יכול לקנות דירה בת"א... מפונק!!! (ל"ת)
אלה 09/08/2017 15:29 ההורים שלי קנו בירושלים ב'84 עם הון עצמי 4%
מתוך 50 אלף דולר. תן לי עסקה זהה ריאלית על דירה היום ואני קונה בכיף. לך אתה לעבוד לגרד הון עצמי 30% ממיליון וחצי !
איתן 12/08/2017 13:08 א) צריך רק 25%. ב) תקני דירת יד 2 קטנה בשכונה עממית. מה
הבעיה? יש מלא דירות כאלו בירושלים במחירים של סביב המיליון. באמת כל כך קשה לחסוך להון עצמי של 250,000 ? מי אמר שאת צריכה להתחיל מדירה חדשה עם מרפסת שמש, חניה ומעלית ובשכונת יוקרה. ודרך אגב - מי אמר שאת חייבת לגור בירושלים? מה שהיה להורים שלך ב 84' כבר לא יהיה. אז היו 4 מיליון תושבים על אותו שטח מדינה פצפון והיום יש 8+. זו כל התורה. הביקוש עולה על ההיצע היום הרבה יותר ממה שהיה אז, ומכיון שהיום בניגוד לאז כבר ברור שלא תהיה בנייה מאסיבית בשטחים אז אפשר לומר גם שהשטח הצמצמם עוד יותר. א, ב של כלכלה. אז תעשי בעצמך את החשבון ותחליטי אם להמשיך להתבכיין ולחכות למשיח או להתחיל לעשות - להתגבר על הפחד, לגייס את ההון ולעלות על סולם הבעלות על דירה, שלב אחר שלב, ולא להתחיל ישר מלמעלה.
27 מפוצץ הבועות 09/08/2017 14:23 פיצוץ הבועה
המחירים יורדים ואנחנו קונים דירה רק במחירי ריצפה
חושף 10/08/2017 09:57 איפה יורדים? גוש וחלקה בבקשה ונבדוק
המחירים לצערי ממש לא יורדים. אם כבר הפוך...כנס לאתר רשות המיסים ותבדוק עסקאות ותשווה.
שרונה 10/08/2017 11:15 אז למה יונייטד שרונה מפרסמים ב30% "הנחה"?
1.58 לדירה אחרי הנחה
26 אני 09/08/2017 14:15 פופוליזם נוסח מפלגת האבודה-שלטון מחליפים בקלםי!!!!
אבי גבאי כך לא תגיע לרשות ממשלה אלא ההפך
רקובים נמאסתם. 09/08/2017 21:09 כמו אולמרט?גנבים. (ל"ת)
25 יחיאל 09/08/2017 14:13 משקיעים תקנו תקנו עוד משכנתא לאוסף שלכם, תקנו עוד!
הרי המחירים רק עולים אז קדימה להסתער על השוק! מאחל בהצלחה לכם! רק אתם תצילו את הדור הצעיר אחרי הנפילה כשמכרו דירות כמו גרעינים :)
איתן 12/08/2017 13:10 למה לא? צודק! (ל"ת)
24 נועה 09/08/2017 13:54 לא קונים דירה במחיר בועההההההה (ל"ת)
23 רועי 09/08/2017 13:40 עוד הפגנת לפלפים בתל אביב
תחסמו כבישים, תשרפו צמיגים תעשו בלאגן גדול ואולי תצליחו תלמדו מהנכים, חסמו את כל איילון
22 אלה 09/08/2017 13:36 לכל מי שכותב "לא צריך אם יקר לכם אל תקנו"
נגמרה החגיגה הצרפתים והאמריקאים לא קונים יותר. אפילו להם יקר. אז מה יהיה? אוקי סבבה איך בדיוק המשק ימשיך לתפקד אם לא יקנו דירות? הציבור , חברות הבניה, הבנקים בעצמם כ ו ל ם ממונפים עד הצוואר. אנחנו הצעירים חסרי הדיור אנחנו הסיכוי האחרון של המערכת לצאת מהבוץ הזה.
איתן 12/08/2017 13:11 אף אחד לא ממונף עד צוואר. את חיה בללה לנד... (ל"ת)
אלה אם 09/08/2017 19:42 זה באמת השם שלך לכי לנגב חומוס
אף אחד לא תלוי לא בך ולא באף אחד אחר תיקנו או תמשיכו לגור בשכירות לא מעניין אף אחד.
חבר את הפלאג למוח 09/08/2017 21:11 מעניין אותך מספיק כדי להגיב (ל"ת)
21 אנניטו 09/08/2017 13:30 מי רוצה חוב ל30 שנה ולא קיבל? (ל"ת)
20 שחר 09/08/2017 13:22 פותחים את שערי הגיהנום למשקיעים
מי שלא ימכור בימי הגאות בנדל"ן יצטער על זה במיצון הכי קטן שאין מנוס ממנו. רק תקשיבו למה שטראמפ אתמול אמר על צפון קוריאה ותבינו לאן הכלכלה העולמית צועדת ומה שיישאר מרווחי הנדל"ן של מי שלא מכר
איתן 12/08/2017 12:38 גם טראמפ, גם ביבי, וגם כחלון - תוך שנה לא בשלטון (ל"ת)
פותחים לך 09/08/2017 19:36 את התחת יה שמוק.
אתה תמשיך לגור כל חייכך בשכירות.אף משקיע לא יוריד מחירים לא של שכירות וגם לא של מחירה.לך לגור בחיריה.
שרונה 10/08/2017 11:17 שחר התגובה שלך מייצגת את כל המשקיעים? גועל נפש
מה זה הנוסח הזה של ערס בכיתה ד?
19 בכיינים 09/08/2017 13:19 לא קנו דירות. והפסידו. חבר שלי קנה ב 1.48 מליון
4 חדרים באם המושבות לפני שנתיים וכעת מכר ב 1.78 מליון דירה מהממת .
חברך שלך אידיוט? 09/08/2017 15:51 למה מכר?עכשיו הפסיד.המחירים עלו לפחות ל4 מיליון (ל"ת)
אלה 09/08/2017 13:30 אז אתה מודה ששוק הנדלן בישראל הוא תרמית פירמידה
אחת גדולה?
18 לא מעניין 09/08/2017 13:18 16 אלף כבר קנו דירות ויש עוד הגרלה אז מה הבכי שלהם
הם רוצים חינם ולא יקבלו
17 נטו כחלון 09/08/2017 13:17 נטו הפגנה של לוזרים (ל"ת)
16 קחלון 09/08/2017 13:15 מעניין אם הוא והמחנה הציוני מתואמים גם פה (ל"ת)
15 סיסמה מטופשת 09/08/2017 13:14 לא קונים במחיר בועה- אבל אין בועה זה המחיר הריאלי (ל"ת)
רק 2 מיליון.. 09/08/2017 21:12 אז קנה.לך על זה. (ל"ת)
14 כלכלן דור הy 09/08/2017 12:57 הגלגל התהפך, המהפכה בדרך!
הכלכלה בנויה על הצעירים, הם כוח החיים שלה, כוח החיים שלה. ברגע שהם מוחים, המשק עוצר. ברגע שהם רוצים מחיר הוגן לדירה, כל המשק חייב להתייחס לבקשה. כי בלעדי הצעירים, הכלכלה תיפול!
איתן 12/08/2017 12:39 הכלכלה בנויה גם על המשקיעים - טיפש... (ל"ת)
כלכלן 14/08/2017 09:58 בנויה גם על משקיעים, במקומות עבודה, בייצור, בהייטק
לא בדיור, לא בקירות, הבנת? מי שקונה קירות לתשואה, מפיל את המשק, גורם למיתון, וממית את הכלכלה לך תלמד כלכלה במקום לקלקל ולהתמרמר.
13 כחלון 09/08/2017 12:55 לא יווריד מה על הבורסה הוא חושב שכל עם ישראל
צריך להיות בקזינו בורסה ובגלל זה הוא לא רצה קזינו באילת
12 כחלון 09/08/2017 12:54 לא נבחר להיות רק שר האוצר של הלוזרים
מה עם הזקנים . אנשים עבדו כל חייהם ואו שאין להם פנסיה או שדפקו להם את קופת הגמל עם השקעות כושלות במניות או שקצבת בטוח לאומי צריכה להספיק גם לעולים החדשים שהמדינה מביאה פלשמורה אוקראינים ולא יהודיים .
ג'קי 10/08/2017 21:17 שר האוצר מקדם כלכלה לא ספסרים עלובים כמוך
כלכלה נשענת על צמיחה לא על מציצת דם מספסרות פטורה ממס.
נועה 09/08/2017 13:08 אם עבדו כל חייהם למה אין להם פנסיה?
אתה סותר את עצמך
איתן 12/08/2017 12:40 בגלל שהפנסיות במדינת ישראל עלובות ואי אפשר לחיות מהן (ל"ת)
לנכה מגיעה קורת גג? 09/08/2017 21:13 על תספורות שמעת?כל טמבלית נהיית אוליגרכית. (ל"ת)
שמטוב 09/08/2017 13:52 תדאג לפנסיה של עצמך, תקבל פירורים ממה שאתה חושב.
הבעיה היא שבארץ כל סידורי הפנסיה הם בלוף. מנהלי קרנות הפנסיה גונבים משם המון כסך ומרוקנים את הקופות (הכל במסגרת חוקי ביבי שקרניהו). החכמים הבינו כבר מזמן שהשקעות פנסיוניות הן בלוף, לכן השקיעו מחוץ להן כרגע השריעו בנדל"ן בארץ. עכשיו, בגלל שרודפים אותם, הם ישקיעו השקעות בחו"ל ולמדינה לא יהיה כסף כי הכסף שיועד לפנסיות או לטווח ארוך אחר יברח מהארץ. אתה באמת חושבה שאנשים מטומטמים עד כדי כך שישקיעו בקרנות גנבים בארץ ?
11 חחח 09/08/2017 12:53 בגלל ההפגנה כל בעלי הדירות ימכרו את הדירה בחצי מחיר
וישימו את הכסף בטבע מניית העם. במיוחד כעת שהיא התרסקה זה זול מאוד.
שמטוב 09/08/2017 13:54 לא ימכרו בכלל, יסבו את הדירות לשימושים אחרים.
אף אחד לא מתכוון לתת לך מתנות, אף אחד לא מוכן להפסיד כסף רק כדי שאתה תהיה מבסוט.
שיהיה בסבבה . 09/08/2017 15:44 להסב עולה כסף.בהצלחה. (ל"ת)
רוני 11/08/2017 13:22 זהירות זה יכול להעלות את מחירי הנדלן ושכד
דירות בתל אביב שיפוץ קל ריהוט פשוט מאיקאה להשכרה יומית או שבועית לתיירים. לאחר עלויות ניהול תיווך ומס הכנסה עדיין ישאר בידי בעל הדירה כפול מהכנסתו היום.יהיו פחות (הרבה פחות) דירות להשכרה מחירי השכירות יעלו ואחריהם יעלו מחירי הדירות.מה שנאמר "הפוך גוטה הפוך"
דן 09/08/2017 13:17 המחירים ירדו 50% תוך 3 שנים
ולא בגלל ההפגנות - פשוט מחירי בועה . לרב המוחלט של הציבור אין את סכומים הזויים כאלה .
כנראה 12/08/2017 10:18 שלא ירדו
לעולם.
10 מחפשים ג'ובים 09/08/2017 12:51 מעניין מי רוצה להיות ח"כ כמו סתיו שפיר ושמולי
נציגי מחאת העגלות והקוטג' . שני "הנבחרים" שתקו בטח תיאמו עם כחלון את ההפגנה החדשה.
9 מעניין 09/08/2017 12:49 הם צצו בדיוק אחרי שגאוותו של כחלון המזרחי נפגעה (ל"ת)
ליאור 09/08/2017 13:07 מדהים מה הדמיון עושה
אם לא כחלון, היית אומר אחרי החקירות של ביבי. אם לא ביבי היית אומר אחרי שאלאור נכנס לכלא. אם לא זה אז זה...חלאס לבלבל במוח!
תמשיך לחכול 12/08/2017 10:16 לדירה זולה
אין לך עמוד שידרה! תמשיך לגרבץ.
8 אנניטו 09/08/2017 12:48 לא קונים לא קונים לא קונים
במחיר בועה!!!!!!!
קפה ולימון 12/08/2017 21:49 15%-אצבע למטה.מה,אתם קניתם במחיר בועה?
רובכם קניתם בזול - עכשיו אתם עושים כסף על אלה שאין להם - אז ברור שאתם לא רוצים שיהיה דירה לצעירים במחיר סביר. כי אז תצטרכו להשכיר במחיר הסטנדרטי במרכז -500$ ואתם רוצים אלף ואלף וחצי - שזה כל השכר של העובד. די להיות חזירים!
7 אל תעשו 09/08/2017 12:47 טובות אל תקנו דירות (ל"ת)
6 קולט אינטרסנטים 09/08/2017 12:42 מי שלא מוחה...לא בוכה....
השלב הבא במחאת הדיור הגיע... בג"צ ביטלו... אנחנו יוצאים לרחובות.... "כאשר יענוהו....כן ירבה....וכן יפרוץ!!!"
לאכול לאכול 12/08/2017 10:15 חומוס בפיתה אם
פילפל חריף.לזה יש לך כסף?
5 אמיר 09/08/2017 12:39 כל הכבוד! מבחינת מוכרי הדירות, תיקחו חובות של מיליונים
כדי לקנות מה שהם קנו ברבע מחיר, או ירשו בחינם מהסבתא. אל תקנו! ובטח אל תאמינו לחישובים של החזרי משכנתא כי הם מבוססים על ריבית משתנה, שלא ידוע מה תהיה בעתיד!
איתן 12/08/2017 12:43 ממש מומחה דה לה שמטה - יש גם מסלולי ריבית קבועה (ל"ת)
4 המחאה 09/08/2017 12:27 בגלל הלוזרים העלו לנו את מס הבורסה .
אף אחד לא מכריח אותם לקנות דירות לא במחיר בועה או במחיר למשתכן גם שם הם מתבכינים. המשקיעים כבר ברחו מזמן אין להם כסף לקנות ב 1.7 מליון אבל גם במליון הם לא יקנו כי המקום לא נאה להם רוצים חדש מקבלן ובחינם מצידי שלא תקנו דירה בחיים. מגיע לכם כי אתם לוזרים
מה אתה מקשקש? 09/08/2017 15:46 צריך להוריד מס בורסה, זה אינטרס של כולם ווינר שכמותך. (ל"ת)
ליאור 09/08/2017 13:06 למה המרמור? (ל"ת)
3 איציק 09/08/2017 12:27 לא קונים ולא שוכרים דירה במחיר בועה
חבל לכולם על הזמן
רוני 09/08/2017 13:17 מי אמר שחייבים לקנות דירה
בגרמניה 80% שוכרים דירות.רק בישראל כל תפרן חייב להיות בעל דירה.מס דירה שלישית מכה לשוטרים ולכל מיותר ואינו מוסרי.גילויי נאות כיום אין לי דירה בישראל התשואה בארץ נמוכה מדי (פחות מ2% לאחר כל ההוצאות ומס).תפסיקו להתבכיין השכירו דירה והודו לפראיירים שמחזיקים דירות להשכרה בתשואה כה נמוכה.
איציק 09/08/2017 14:11 תארגן שכירות לטווח ארוך
פיקוח על המחיר והגנה על השוכר וסבבה
רוני 11/08/2017 13:08 פיקוח על מחירי הפסד, ?
אתה באמת רוצה לשלם שכד ראלי נניח 6% בשנה (עבור דירת 3 חדרים בתל אביב תשלם 12500 ₪ בחודש)
להבעיר את הכיכר 11/08/2017 16:03 מה שתגיד קרחוני
בואו לא נשאל מה אחוז הרווח השנתי, בואו נשאל מה עלות הדירה וכמה היא עלתה למר משקיע. המדינה ההזויה שלנו ולא משנה רגע מי אשם, הביאה אותנו למצב של עליה של 150 אחוז בזמן שמדד המחירים עלה ב20 אחוז בערך. הפרש של 130% כלומר המדינה קנתה לכל מי שהיה לו דירה ב2008-2010 ככה עוד דירה ועוד הביאה לו עוד כסף לבזבוזים. אז קודם כל התשואה על המחיר האמיתי היא בערך 8-9 אחוז כי התשואה היום היא 3.5-4 אחוז בערך ולא 2 מר קרחוני. דבר שני זה חוצפה רק לקחת, קיבלתם כל כך הרבה? הגיע הזמן שיקחו מכם מס שיגיע לסכום שקיבלתם מתנה מהרשלנות של המדינה רק אם תמשיכו להשכיר רצוף במשך 30 שנה, אז מה הבעיה? מה הבעיה תגיד לי אתה? הבעיה שאתם חזירים וגנבים זה הבעיה. אז נשרוף אתכם חיים.
2 פתח תקווה 09/08/2017 12:23 למה היא לא על המפה . ראש העיר מטפח רק שכונות
חדשות את מרכז העיר הוא מזניח. יזם שרצה לעשות תמ"א על בניין בן 60 אישרו לו תוספת של שתי דירות . לא להרוס ולא לבנות. ראש העיר רוצה שימור כל המרכז. ומהנדסת העיר שהיגיעה מחיפה משליטה את רצונו. רוע צרוף של שנים
1 מפונקים 09/08/2017 12:20 בחינם לא תקבלו שום דבר (ל"ת)
מעלים מס יקר 09/08/2017 15:47 פרזיט, לך לעבוד בעבודה אמיתית (ל"ת)
חחחח 09/08/2017 13:06 מי ביקש בחינם?
אל תעוות את המציאות :)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש