פעילי מחאת הדיור מתכננים הפגנות - "לא נשתעבד עד הקבר"

בניה, צילום: גטי אימג'ס ישראל
מחאת הדיור עוברת שלב. ממידע שהגיע ל-Bizportal עולה כי פעילי דף הפייסבוק 'המחאה הגדולה, יחד נוריד את מחירי הדיור' מתכננים לקיים הפגנה במוצאי השבת הקרובה (12.8) בפינת הרחובות רוטשילד-אלנבי בת"א וגם בזו שלאחריה. משיחה עם מנהל דף המחאה עולה כי מדובר ביוזמה של פעילים בקבוצות הוואטסאפ של המחאה.
"זה בדיוק לאן שאנחנו מכוונים. מחאה עממית בדומה למחאה שהייתה בזמנו על תוכנית ההתנתקות וכל המדינה התמלאה בסרטים כתומים, הציפייה היא שבכל המדינה הציבור ייצא לפעילויות עצמאיות ושאנשים יזמו פעילויות בעצמם. הפגנה בירושלים והפגנה בתל אביב והפגנה בחיפה, וכך בעוד הרבה ערים אחרות. הציבור חייב לחבק את המחאה הזאת ולהיות ה-owner שלה, כל אחד ואחת שרוצים לעשות משהו שיצטרף להפגנות באזור שלו, לא חייבים לבוא ולצעוק אפשר רק לבוא לתמוך ולחזק את המפגינים ולתת להם מוטיבציה להמשיך. ולמי שאין הפגנה בעיר שלו, קדימה, שיארגן קבוצה ויצאו להפגין, שיצאו לפעילויות, שיהפכו את המחאה למחאה של העם, אנחנו מוכנים לעזור לכל מי שרוצה לצאת למחות והוא מוזמן לפנות אלינו לאינבוקס ונקשר אותו למי שצריך ולאנשים מהאזור שלו - ניתן לו שלטים וכל מה שנדרש, רק צריך לקחת יוזמה. תבין, חייבים את הגפרור הראשון שיצית את הנושא ויהפוך את המחאה לחלק מהנוף הישראלי. האחריות להצית את הגפרור הזה היא של הציבור. ומי שלא נרתם ויתר לאינטרסנטים ומוכן להשתעבד לחוב של מיליון וחצי שילך איתו עד לקבר". 
 
כמה אתם מצפים שיגיעו?
 
"תראה, בהתחלה אולי לא הרבה, תמיד זה מתחיל מכמה עשרות וגדל משבוע לשבוע. כאמור, ההצלחה תלויה על כתפיו של הציבור. אם יגיעו הרבה אנשים הם יחזקו אחד את השני ויגרמו להפגנות שבועיות לתפוס תאוצה ולהפוך להפגנות שבועיות של אלפים, אבל אם כל אחד יסתמך על האחר שיגיע במקומו זה לא עובד, מניסיון. צריך לראות את זה בתור בילוי של מוצאי שבת בערב לבוא ולתמוך. סה"כ זה פעילות חברתית, נלחמים על שלנו וזה כיף ונותן תחושת סיפוק. אנחנו מזמינים את כולם לבוא כבר במוצאי שבת הקרובה להפגנה הראשונה שתתקיים ברוטשילד פינת אלנבי בשמונה וחצי בערב. מומלץ לאשר הגעה באיבנט בפייסבוק".
 
והפגנות? זה מה שיוריד את המחיר? 
"ההפגנות הן אחד מהרבה כלים, ההפגנה לא מורידה ישירות מחיר אלא בצורה עקיפה. כשמפגינים וצועקים שלא קונים דירה במחירי בועה זה יוצר מודעות וזה מחלחל לאנשים וגורם להם להסס ולהביא באמת שאם יש זעקה כזו גדולה בנושא שכולם זועקים אותה יחד אז כנראה שבאמת לא הזמן לקנות דירה וכנראה שמשהו כאן באמת מסוכן וצריך להתרחק מנדלן במחירים כאלו. מעבר לכך, זה מפעיל לחץ על הפוליטיקאים לפעול ובנוסף זה יוצר חשיפה למחאה ולמסרים שלה. כמו שאתה יודע, אנחנו כל הזמן מסבירים בדף למה אנחנו נמצאים בבועה וחושפים המון שקרים של אינטרסנטים ועובדות חשובות. מחאה עממית תעביר  את המסרים האלו לכל בית בישראל. לכן, בסוף אכן יוצא שהפגנות אכן מהוות מנוע דחיפה להורדת מחירי הדירות" 
 
מה לגבי מס דירה שלישית? 
"אנחנו לא מודאגים. מס משקיעים הינו אחד הגורמים שידחפו לירידת מחירים, אבל הוא אחד מתוך הרבה. יש את הריביות על המשכנתאות  שעלו, הסכומים הבלתי רציונאליים שהציבור כבר לא יכול לעמוד בהם, מחיר למשתכן, והמחאה שלנו שכמובן מקפיאה את השוק, ויש ועוד הרבה סיבות כמו גובה הלוואות במשק ועוד שלא ניכנס אליהן עכשיו".
"מעבר לכך, כחלון הצהיר שהוא לא מוותר על מיסוי משקיעים. אנחנו חושבים שהבג"צ הזה יעלה למשקיעים ביוקר והם יחטפו מס יותר אגרסיבי, יש שמועות שיש על השולחן מס מדורג שגם יוזיל את מחירי השכירות. אגב, מס מדורג  עדיף עשרות מונים  מכיוון שהוא יוזיל גם את מחירי השכירות. והוא הכי עדיף עדיף לכחלון. תחשוב, מה זה מאתיים אלף צעירים בקלפי לעומת 2 מיליון שוכרים?! בכל מקרה מיסוי משקיעים הוא בראש סדר העדיפויות של המחאה, כי אנחנו אכן מאמינים שזה אחד הכלים לצינון שוק הנדל"ן", סיכם.
כרזה שהפיצו פעילי מאת הדיור:
תגובות לכתבה(118):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 51.
    לכל אזרח מגיע לקבל בחינם דירה 4 חדרים + מרפסת שמש (ל"ת)
    בואו להפגין 21/08/2017 21:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    הצטרפו למחאה בפייסבוק!
    ניקו 14/08/2017 09:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המחאה בתאוצה. הצטרפו אלינו בפייסבוק. מספר התומכים גדל מיום ליום. כבר הגענו ל 75 אלף! אנחנו הרוב במדינה ויחד נייבש את השוק ונפעיל לחץ על הממשלה. חפשו בפייסבוק: המחאה הגדולה - יחד נוריד את מחירי הדיור
    סגור
  • 49.
    סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
    קבלן,בנק,ממשל=חזירות 13/08/2017 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
    סגור
  • 48.
    ההפגנה בת"א הייתה פשוט כישלון מביך
    דור 13/08/2017 07:30
    הגב לתגובה זו
    1 10
    הגיעו אליה בקושי כמה עשרות אנשים שהלכו הביתה צ'יקצ'ק
    סגור
  • שקר וכזב
    אינטרסנט בלחץ 13/08/2017 14:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא להאמין לתגובתו של הממונף שיודע שעשה את טעות חייו, ומנסה לדחות את הקץ הבלתי נמנע של נהנתנות על חשבון הצעירים
    סגור
  • מה שקר? היו בערך 40-50 איש
    אחד 15/08/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואחרי שעתיים היו אפס איש. זו כמות האנשים שמוכנים לעשות מאמץ מעבר ללייק בפייסבוק. וזה המדד האמיתי לתמיכה ולאמון שיש לקבוצה הזאת.
    סגור
  • 47.
    ההפגנות צריכות להיות פרובוקטיביות ולעורר את התקשורת והצ (ל"ת)
    די למחירי בועה 13/08/2017 05:23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 46.
    המחאה עוברת שלב
    הבועה מתפוצצת 12/08/2017 12:46
    הגב לתגובה זו
    5 1
    המחאה הכי מוצדקת!
    סגור
  • 45.
    הכי צודק - מס הכנסה על שכ"ד מהשקל הראשון
    ניקו 11/08/2017 19:33
    הגב לתגובה זו
    11 3
    חייבים למסות את המשקיעים. נמאס ממקלט המס הזה שנקרא נדל"ן. זה חוסר צדק חברתי שאנשים עובדים משלמים עשרות אחוזים מס הכנסה בעוד שאספני הדירות משלמים מס בדיחה על הכנסה פסיבית!
    סגור
  • יש להכםיל את שכ"ד בישראל מתשואה שנתית של 2.8% ל- 6% (ל"ת)
    צודק 21/08/2017 21:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • שתמשיך לגור
    הכי צודק 11/08/2017 20:59
    הגב לתגובה זו
    2 13
    בשכירות ולשלם לי.גם הכי בריא בשבילך
    סגור
  • אתה משקיע פחדן חייב לבנק מיליון ש"ח
    חיים 17/08/2017 19:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואתה מפחד מהתפוצצות הבועה. אבל לא יעזור לך כלום. השוק קפוא. המחירים כבר יורדים 3.8% ברבעון והנפילות הגדולות יגיעו בחורף!
    סגור
  • 44.
    הגיע הזמן (ל"ת)
    אזרח 11/08/2017 14:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 43.
    הפתון היחיד
    ג'קי 10/08/2017 21:27
    הגב לתגובה זו
    11 5
    מיסוי המשקיעים. שנים על גבי שנים זוכים לפטורים ממס ונשאבו לספסרות הפטורה ממס הזאת. אבל בספסרות אין צמיחה להפך ולכן עוגת המשק קטנה אבל את הפרוסה הגדולה ביותר לקחו המשקיעים...לכן כל זמן שלא מצאנו מרבץ יהלומים מתחת רגלינו הדרך היחידה להורדת מחירי הדיור היא ראשית חלוקה אחרת של העוגה וזה יגיע אחרי מיסוי המשקיעים ואז גם תגיע הצמיחה.בלי זה פשוט לא יהיה שום פתרון!
    סגור
  • שלך ולכל חבריך
    אני מקווה 12/08/2017 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    צרי העין תעלה בזמן הקרוב בכמה מאות שקלים טובים.אתה חלאה.
    סגור
  • רוצים להוריד את מחירי הדירות - אבל באמת
    רוני 11/08/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מחירי הדירות מושפעים מהיצע לביקוש.במדינת תל אביב כמעט ואיך קרקע פנויה לבניה. לכן להגדלת ההיצע צריך התחדשות עירונית. בנינים של 3 ו 4 קומות צריכים להרוס ןלבנות בניינים של 30 35 קומות.מאחר וזה לא זול הדבר המקסימום יעצור עליית מחירים.אז צריך להקטין את הביקוש, וזה אפשרי ובאחריותכם צעירי המדינה.א. המשיכו לגור עם ההוריםב. עברו לגור עם בן/בת זוג לשותפים(לפחות 4 נפשות בדירת 3 חדרים רצוי 6)ג. קיימו סקס בטוח, הפסיקו ללדת, עם ממוצע הילודה יירד ל ילד. אחד לכל זוג גם מחירי הדיור ירדוהבעיה שאינכם מתאפרים ובמוצע יש לכם 3.6 ילדים.בעוד 20 שנה הם יפגינו נגד הדור חסר אחראיות של הוריהם שהעדיפו להשריץ ללא גבול וללא לקיחת אחראיות והם נאלצים לשלם עשרות מליוני שקלים עבור דירת 2 חדרים בתל אביב.
    סגור
  • 42.
    קחו כמה עצות לדרך.
    לא צעיר 10/08/2017 21:12
    הגב לתגובה זו
    10 4
    ב2011 אמרו לכם לצאת לרחובות - יצאתם. ב2017 - אמרו לכם לא זאת הדרךאלא בקלפי. אז אמרו לכם. אבל מסתבר שלמישהו הפרוצדורה שצעירים יקבלו את המגיע להם אינה תקינה. אין סולידריןת, אין חמלה, אין כאן דמוקרטיה. זוכרים המגנומטרים.... תבינו בעצמכם איך משיכגים דברים כאן. ואגב אל תקנו דירה כעת. אל תקנו דירה אל תקנו דירה. ישיבה בשכירות תקריס מחירי הדירות ובעקבותיה את מחיר השכירות. עימדו על דרישתכם הברורהלהעביר את מס דירה 3 ככתבו וכלשונו במהרה. הסיבה ליוקר הדירות היא רק מקלט המס שהביא לספסור בהם על גבכם. כחלון היחיד שחפץ ביקרכם. תנו לו את הכח.
    סגור
  • 41.
    מפגינים
    אחד 10/08/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    4 13
    במקום הכי יקר בארץ עושים מעצמם צחוק חבורה של מפונקים
    סגור
  • 40.
    יש לנו שר אוצר מסית. יש לתבוע אותו . פופוליסט ודמגוג.
    דורון 10/08/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    9 13
    שר אוצר מצא אויב "המשקיעים". אולי תרד מאיתנו??? כל מי מהליכוד שישתוק על זה ישלם בקלפי. מפלגת כחלון תיעלם מחיינו בבחירות. איש שנוא , קנאי וצר עין.
    סגור
  • שר אוצר מסית? אולי למד ממשהו... (ל"ת)
    המציאותי 10/08/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 39.
    עוד פעם מישהו מסיט את הבעיה מהממשלה למשקיעים (ל"ת)
    הכתובת הממשלה 10/08/2017 08:50
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • על הממשלה למסות "המשקיעים" (ל"ת)
    ג'קי 10/08/2017 21:20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 38.
    צריך לפנות לסטודנטים הורים וסבים כל אלה מיליוני ישראלים
    נגד ח״כ ונתניהו 09/08/2017 22:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במשך 9שנים נתניהו עובד למען קומץ אינטרסנטים הבטיח הבטחות שווא ועבד עלינו בעיניים סטודנטים הורים וסבים נוטלים היום בנטל קשה מנשוא וחוסר יכולת לעזור בקניית דירה גם כחלון אם היה רוצה היה מוריד את מחירי הדירות
    סגור
  • 37.
    2 מיליון בנתניה עיר הפח-מחיר גבוה מבירות אירופה. (ל"ת)
    זהב בבלוקים בנתניה 09/08/2017 21:18
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 100%-אבל היא זה כבר פח עם מבטא פריזאי (ל"ת)
    קפה ולימון 12/08/2017 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    עין נבלות
    אתם צרי 09/08/2017 19:29
    הגב לתגובה זו
    4 17
    מקווה שכל חייכם העלובים תמשיכו לגור בשכירות ולשלם כמה שיותר.לא הבנתי את הטיפשות שאומרת שעוד מס יוריד את השכירות?
    סגור
  • בלי פאניקה אחינו....
    קולט אינטרסנטים 10/08/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ממונף יקר... ממונף חביב... הפאניקה והשנאה שלך...רק מוציאים אותך ממורמר קטן... תגובות כמו שלך...רק מחזקות אותי...וגורמות לי לרחם פחות על טיפוסים מנותקים כמוך....ישתרסקו כלכלית...כשתהליך הפיצוץ יתחזק קצת יותר.... חובות לבנקים חייבים להחזיר ילד!!!
    סגור
  • 35.
    דורשים מס הכנסה מלא על השכרת דירות!!!
    ניקו 09/08/2017 18:37
    הגב לתגובה זו
    22 4
    למה הציבור העובד משלם עשרות אחוזים מס הכנסה על עבודה קשה, בעוד שאספני הדירות משלמים מס בדיחה על הכנסה פסיבית? שישלמו מס הכנסה מלא כמו כל שאר האזרחים במדינה הזאת? איפה הצדק?
    סגור
  • צודק רק מס מלא כמו על עבודה
    רוני 11/08/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שלא מבין מדוע שכר דירה בישראל נמוך (לעומת התשואה בחול) אז זו הסיבהאם יכילו מס רגיל הרבה דירות יושכרו למשרדים וכו',וישלמו מס רגיל תמורת תשואה יפה. כמובן שגם שכר דירה למגורים יעלה (ישבו זאת לשכר דירה למשרדים).תגידו תודה לכחלון שמרחם עליכם.
    סגור
  • אנושי.
    אתה זבל 10/08/2017 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 13
    הלוואי שתגור כל החיים בשכירות בפחונים ובאוהלים.זה מה שמגיע לאנשים כמוך.
    סגור
  • דורשים מס הכנסה על שכ"ד!!
    ניקו 10/08/2017 18:42
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מצטער הטיעון שלך למעלה לא שכנה אותי. אנו דורשים מס הכנסה על שכ"ד כי זה הפתרון הכי צודק והכי נכון. אתה יכול להמשיך לנבל את הפה כמה שאתה רוצה. זה לא מזיז לאף אחד אבל זה כן מראה לכולם עד כמה אתה בלחץץץץ! :) :) :)
    סגור
  • אנשים כמוך הם המיץ של הזבל
    אתה זבל! 10/08/2017 17:19
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הלוואי ותפסיד את התחתונים שלך שהבועה תתפוצץ יא אפס מאופס. נראה לך הגיוני שדירה ממוצעת תעלה 1.6 מיליון ש"ח - למה מה קרה? מקווה שהגירושים שלך מהבנק יהיו כואבים יא חתיכת ממונף מעפן...
    סגור
  • 34.
    מי שקונה בית במחיר בועה הזוי הוא פראייר! (ל"ת)
    קונה פוטנציאלית 09/08/2017 16:58
    הגב לתגובה זו
    30 4
    סגור
  • 33.
    אנשים מסכנים. שיפסיקו להטריד (ל"ת)
    dd 09/08/2017 16:53
    הגב לתגובה זו
    3 20
    סגור
  • מטריד לך את הכיס???
    קולט אינטרסנטים 10/08/2017 12:03
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מנותק....
    סגור
  • 32.
    חוסר הבנה בכלכלה
    מוטי 09/08/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
    13 16
    הציבור טיפש והציבור ישלם .החבר'ה האלה צרי עין .כי חוץ מלגרום נזק לאחרים הם לא ירוויחו כלום .ברגע שתהיה קריסה במחירי הדירות, זה יגרום לסחרור בכל המשק וישפיע עמוקות על כל אחד מישראל .מי שקנה דירה לפני 7 שנים ומטה יצליח לשרוד במידה והמשכנתא שלו לא גבוהה מידיי ומי שקנה אחרי שהמשכנתא כבר גבוהה מידי וההחזר החודשי גדול אז הוא יפול ויפיל אחרים .והחבר'ה האלה לא יהיה להם גם דירה וגם לא יהיה עבודה .אבל כחלון המטומטם פופוליסט, הופך להיות רמי לוי ומוכר עוף בשקל וחושב שהנה הוא דופק את המשקיעים, אבל חוץ מלירות למדינה ברגל הוא לא עושה כלום .כל המבצעי מחיר למשתכן האלה אנשים במקרה הטוב בפונטציאל יכולים לראות דירות בעוד 5 שנים ויותר, אבל בקצב הזה של הברדק הם לא יראו דירה בחיים, כי אם תהיה קריסה אזי לא יהיה להם דירה וגם לא יהיה להם כסף (כי התחילו לשלם משכנתא) וגם לא יהיה להם עבודה .גילוי נאות: לי יש דירה עם משכנתא קטנה, וגם אני הייתי רוצה שהמחירים יירדו ולשפר דיור, אבל לכל דבר יש דרך וזמן . אבל כששולפים כמו במערב הפרוע אזי שום דבר לא מסתיים טוב .
    סגור
  • יאללה מפה שלך לאלוהים. מחכה לקריסה בקוצר רוח. (ל"ת)
    אדי 12/08/2017 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • על זה נאמר
    קובי 09/08/2017 15:49
    הגב לתגובה זו
    6 6
    הניתוח הצליח אבל הסוס מת
    סגור
  • 31.
    בפעם שעברה הגיעו 20 איש...
    משה 09/08/2017 14:50
    הגב לתגובה זו
    10 18
    בוא נראה כמה רצינית המחאה הזאת.. יש בקבוצה כמעט 75 אלף איש, ואנשי המחאה כל כך מתגאים במספר הזה - "כמה כוח יש לנו!". אז בבקשה, בוא נראה כמה מהאנשים האלה פיקטיביים. אם שוב יגיעו כמה עשרות או מאות בודדות - אפשר לסגור את הקבוצה ולשלוח את טדי להשרדות - אולי שם הוא יצליח לשכנע מישהו עם השטויות שלו.
    סגור
  • תזיז את התחת במקום את המקלדת (ל"ת)
    אחריך משה נלך למדבר. 09/08/2017 15:49
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • אני אדיש לגבי המחאה - אבל עדיין היא נראית כמו בדיחה
    משה 09/08/2017 19:31
    הגב לתגובה זו
    3 12
    הלוואי שיירדו המחירים, אבל אם היא תמשיך בצורה של לייקים וזיוני שכל של "הפצצת התודעה", ולהפגנה פיזית יגיעו 12 אומללים שרק חיפשו תירוץ לא לחזור הבייתה - המחאה תתפוגג.
    סגור
  • חכה אח יקר ותראה עם הזמן...
    תתפלא כמה כח יש לרשת 10/08/2017 17:22
    הגב לתגובה זו
    8 4
    כמה חודשים ותראה כמה כוח יש למקלדת בימינו. מכניסים אנשים שאין להם מושג בשקל לתודעה של התחייבות מטורפת מול הבנקים. שזה ההיפך המוחלט ממה שקרה פה בעשור האחרון - מזל שיש פייסבוק!
    סגור
  • 30.
    זה רק עבודה של מפלגת המחנה . הם עמדו מאחורי
    הפגנות 09/08/2017 14:38
    הגב לתגובה זו
    2 11
    ההפגנות נגד הגז . התערבו בכיל. סותמים את הפה בטבע עם הדירקטוריון הכושל. כחלון יחבור אליהם אחרי הבחירות אם הם יזכו. מה שלא יקרה בוודאות.
    סגור
  • שטויות
    אינטרסנט בלחץ 13/08/2017 15:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא להאמין לתגובתו של הממונף שיודע שעשה את טעות חייו, ומנסה לדחות את הקץ הבלתי נמנע של נהנתנות על חשבון הצעירים
    סגור
  • אין שום מפלגה
    פרשן פוליטי 09/08/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    15 1
    מאחורי ההפגנה יש צעירים נחושים להשיג את המטרה!
    סגור
  • 29.
    שוב הפגנה פוליטית ? די !!!!
    קיסר 09/08/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
    9 14
    נמאס מההפגנות הפוליטיות במסווה של מחאה נגד "קיפוח". נמאס מההתלהמות המלאכותית הזאת.
    סגור
  • מה הקשר לפוליטיקה
    קולט אינטרסנטים 10/08/2017 12:05
    הגב לתגובה זו
    6 3
    המחאה אינה מחאה פוליטית!!!!! ממחירי הדיור הגבוהים...סובלים... ימניים... שמאליים... חרדים... חילונים.... יהודים... ערבים... סטרייטים... להטב"ים.... זהו אסון חוצה מגדרים...ופוליטיקה!!!!
    סגור
  • 28.
    בטלנים לכו לעבוד !!!
    סיימון 09/08/2017 14:27
    הגב לתגובה זו
    11 30
    אף אחד לא חייב לקנות לכם דירה פרטית - תעשו מה שההורים שלכם עשו - עבדו קשה !!! ואז קנו דירה . אוליי גם נקנה לכם מרצדס ? אולי נממן לכם טיול לחו"ל ?
    סגור
  • הולכים לעבוד בשביל עצמנו לא בשביל ג׳יפ נוסף לקבלן. (ל"ת)
    תשלם מיסים פרזיט 13/08/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אדון סיימון, אני מרוויח יותר ממך ולא יכול לקנות די
    הייטקיסט 09/08/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    21 4
    לך קיבינימאט
    סגור
  • אתה מתכוון שאתה לא יכול לקנות דירה בת"א... מפונק!!! (ל"ת)
    איתן 12/08/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • ההורים שלי קנו בירושלים ב'84 עם הון עצמי 4%
    אלה 09/08/2017 15:29
    הגב לתגובה זו
    17 1
    מתוך 50 אלף דולר. תן לי עסקה זהה ריאלית על דירה היום ואני קונה בכיף. לך אתה לעבוד לגרד הון עצמי 30% ממיליון וחצי !
    סגור
  • א) צריך רק 25%. ב) תקני דירת יד 2 קטנה בשכונה עממית. מה
    איתן 12/08/2017 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבעיה? יש מלא דירות כאלו בירושלים במחירים של סביב המיליון. באמת כל כך קשה לחסוך להון עצמי של 250,000 ? מי אמר שאת צריכה להתחיל מדירה חדשה עם מרפסת שמש, חניה ומעלית ובשכונת יוקרה. ודרך אגב - מי אמר שאת חייבת לגור בירושלים? מה שהיה להורים שלך ב 84' כבר לא יהיה. אז היו 4 מיליון תושבים על אותו שטח מדינה פצפון והיום יש 8+. זו כל התורה. הביקוש עולה על ההיצע היום הרבה יותר ממה שהיה אז, ומכיון שהיום בניגוד לאז כבר ברור שלא תהיה בנייה מאסיבית בשטחים אז אפשר לומר גם שהשטח הצמצמם עוד יותר. א, ב של כלכלה. אז תעשי בעצמך את החשבון ותחליטי אם להמשיך להתבכיין ולחכות למשיח או להתחיל לעשות - להתגבר על הפחד, לגייס את ההון ולעלות על סולם הבעלות על דירה, שלב אחר שלב, ולא להתחיל ישר מלמעלה.
    סגור
  • 27.
    פיצוץ הבועה
    מפוצץ הבועות 09/08/2017 14:23
    הגב לתגובה זו
    27 7
    המחירים יורדים ואנחנו קונים דירה רק במחירי ריצפה
    סגור
  • איפה יורדים? גוש וחלקה בבקשה ונבדוק
    חושף 10/08/2017 09:57
    הגב לתגובה זו
    5 7
    המחירים לצערי ממש לא יורדים. אם כבר הפוך...כנס לאתר רשות המיסים ותבדוק עסקאות ותשווה.
    סגור
  • אז למה יונייטד שרונה מפרסמים ב30% "הנחה"?
    שרונה 10/08/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    1.58 לדירה אחרי הנחה
    סגור
  • 26.
    פופוליזם נוסח מפלגת האבודה-שלטון מחליפים בקלםי!!!!
    אני 09/08/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 14
    אבי גבאי כך לא תגיע לרשות ממשלה אלא ההפך
    סגור
  • כמו אולמרט?גנבים. (ל"ת)
    רקובים נמאסתם. 09/08/2017 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 25.
    משקיעים תקנו תקנו עוד משכנתא לאוסף שלכם, תקנו עוד!
    יחיאל 09/08/2017 14:13
    הגב לתגובה זו
    14 2
    הרי המחירים רק עולים אז קדימה להסתער על השוק! מאחל בהצלחה לכם! רק אתם תצילו את הדור הצעיר אחרי הנפילה כשמכרו דירות כמו גרעינים :)
    סגור
  • למה לא? צודק! (ל"ת)
    איתן 12/08/2017 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    לא קונים דירה במחיר בועההההההה (ל"ת)
    נועה 09/08/2017 13:54
    הגב לתגובה זו
    26 4
    סגור
  • 23.
    עוד הפגנת לפלפים בתל אביב
    רועי 09/08/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    11 20
    תחסמו כבישים, תשרפו צמיגים תעשו בלאגן גדול ואולי תצליחו תלמדו מהנכים, חסמו את כל איילון
    סגור
  • 22.
    לכל מי שכותב "לא צריך אם יקר לכם אל תקנו"
    אלה 09/08/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    23 7
    נגמרה החגיגה הצרפתים והאמריקאים לא קונים יותר. אפילו להם יקר. אז מה יהיה? אוקי סבבה איך בדיוק המשק ימשיך לתפקד אם לא יקנו דירות? הציבור , חברות הבניה, הבנקים בעצמם כ ו ל ם ממונפים עד הצוואר. אנחנו הצעירים חסרי הדיור אנחנו הסיכוי האחרון של המערכת לצאת מהבוץ הזה.
    סגור
  • אף אחד לא ממונף עד צוואר. את חיה בללה לנד... (ל"ת)
    איתן 12/08/2017 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • זה באמת השם שלך לכי לנגב חומוס
    אלה אם 09/08/2017 19:42
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אף אחד לא תלוי לא בך ולא באף אחד אחר תיקנו או תמשיכו לגור בשכירות לא מעניין אף אחד.
    סגור
  • מעניין אותך מספיק כדי להגיב (ל"ת)
    חבר את הפלאג למוח 09/08/2017 21:11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 21.
    מי רוצה חוב ל30 שנה ולא קיבל? (ל"ת)
    אנניטו 09/08/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    26 5
    סגור
  • 20.
    פותחים את שערי הגיהנום למשקיעים
    שחר 09/08/2017 13:22
    הגב לתגובה זו
    24 1
    מי שלא ימכור בימי הגאות בנדל"ן יצטער על זה במיצון הכי קטן שאין מנוס ממנו. רק תקשיבו למה שטראמפ אתמול אמר על צפון קוריאה ותבינו לאן הכלכלה העולמית צועדת ומה שיישאר מרווחי הנדל"ן של מי שלא מכר
    סגור
  • גם טראמפ, גם ביבי, וגם כחלון - תוך שנה לא בשלטון (ל"ת)
    איתן 12/08/2017 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • את התחת יה שמוק.
    פותחים לך 09/08/2017 19:36
    הגב לתגובה זו
    1 12
    אתה תמשיך לגור כל חייכך בשכירות.אף משקיע לא יוריד מחירים לא של שכירות וגם לא של מחירה.לך לגור בחיריה.
    סגור
  • שחר התגובה שלך מייצגת את כל המשקיעים? גועל נפש
    שרונה 10/08/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה זה הנוסח הזה של ערס בכיתה ד?
    סגור
  • 19.
    לא קנו דירות. והפסידו. חבר שלי קנה ב 1.48 מליון
    בכיינים 09/08/2017 13:19
    הגב לתגובה זו
    7 26
    4 חדרים באם המושבות לפני שנתיים וכעת מכר ב 1.78 מליון דירה מהממת .
    סגור
  • למה מכר?עכשיו הפסיד.המחירים עלו לפחות ל4 מיליון (ל"ת)
    חברך שלך אידיוט? 09/08/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • אז אתה מודה ששוק הנדלן בישראל הוא תרמית פירמידה
    אלה 09/08/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    24 2
    אחת גדולה?
    סגור
  • 18.
    16 אלף כבר קנו דירות ויש עוד הגרלה אז מה הבכי שלהם
    לא מעניין 09/08/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    4 23
    הם רוצים חינם ולא יקבלו
    סגור
  • 17.
    נטו הפגנה של לוזרים (ל"ת)
    נטו כחלון 09/08/2017 13:17
    הגב לתגובה זו
    5 22
    סגור
  • 16.
    מעניין אם הוא והמחנה הציוני מתואמים גם פה (ל"ת)
    קחלון 09/08/2017 13:15
    הגב לתגובה זו
    4 13
    סגור
  • 15.
    לא קונים במחיר בועה- אבל אין בועה זה המחיר הריאלי (ל"ת)
    סיסמה מטופשת 09/08/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    7 26
    סגור
  • אז קנה.לך על זה. (ל"ת)
    רק 2 מיליון.. 09/08/2017 21:12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 14.
    הגלגל התהפך, המהפכה בדרך!
    כלכלן דור הy 09/08/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    49 9
    הכלכלה בנויה על הצעירים, הם כוח החיים שלה, כוח החיים שלה. ברגע שהם מוחים, המשק עוצר. ברגע שהם רוצים מחיר הוגן לדירה, כל המשק חייב להתייחס לבקשה. כי בלעדי הצעירים, הכלכלה תיפול!
    סגור
  • הכלכלה בנויה גם על המשקיעים - טיפש... (ל"ת)
    איתן 12/08/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • בנויה גם על משקיעים, במקומות עבודה, בייצור, בהייטק
    כלכלן 14/08/2017 09:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא בדיור, לא בקירות, הבנת? מי שקונה קירות לתשואה, מפיל את המשק, גורם למיתון, וממית את הכלכלה לך תלמד כלכלה במקום לקלקל ולהתמרמר.
    סגור
  • 13.
    לא יווריד מה על הבורסה הוא חושב שכל עם ישראל
    כחלון 09/08/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
    3 3
    צריך להיות בקזינו בורסה ובגלל זה הוא לא רצה קזינו באילת
    סגור
  • 12.
    לא נבחר להיות רק שר האוצר של הלוזרים
    כחלון 09/08/2017 12:54
    הגב לתגובה זו
    4 12
    מה עם הזקנים . אנשים עבדו כל חייהם ואו שאין להם פנסיה או שדפקו להם את קופת הגמל עם השקעות כושלות במניות או שקצבת בטוח לאומי צריכה להספיק גם לעולים החדשים שהמדינה מביאה פלשמורה אוקראינים ולא יהודיים .
    סגור
  • שר האוצר מקדם כלכלה לא ספסרים עלובים כמוך
    ג'קי 10/08/2017 21:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כלכלה נשענת על צמיחה לא על מציצת דם מספסרות פטורה ממס.
    סגור
  • אם עבדו כל חייהם למה אין להם פנסיה?
    נועה 09/08/2017 13:08
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אתה סותר את עצמך
    סגור
  • בגלל שהפנסיות במדינת ישראל עלובות ואי אפשר לחיות מהן (ל"ת)
    איתן 12/08/2017 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • על תספורות שמעת?כל טמבלית נהיית אוליגרכית. (ל"ת)
    לנכה מגיעה קורת גג? 09/08/2017 21:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • תדאג לפנסיה של עצמך, תקבל פירורים ממה שאתה חושב.
    שמטוב 09/08/2017 13:52
    הגב לתגובה זו
    4 4
    הבעיה היא שבארץ כל סידורי הפנסיה הם בלוף. מנהלי קרנות הפנסיה גונבים משם המון כסך ומרוקנים את הקופות (הכל במסגרת חוקי ביבי שקרניהו). החכמים הבינו כבר מזמן שהשקעות פנסיוניות הן בלוף, לכן השקיעו מחוץ להן כרגע השריעו בנדל"ן בארץ. עכשיו, בגלל שרודפים אותם, הם ישקיעו השקעות בחו"ל ולמדינה לא יהיה כסף כי הכסף שיועד לפנסיות או לטווח ארוך אחר יברח מהארץ. אתה באמת חושבה שאנשים מטומטמים עד כדי כך שישקיעו בקרנות גנבים בארץ ?
    סגור
  • 11.
    בגלל ההפגנה כל בעלי הדירות ימכרו את הדירה בחצי מחיר
    חחח 09/08/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    9 9
    וישימו את הכסף בטבע מניית העם. במיוחד כעת שהיא התרסקה זה זול מאוד.
    סגור
  • לא ימכרו בכלל, יסבו את הדירות לשימושים אחרים.
    שמטוב 09/08/2017 13:54
    הגב לתגובה זו
    1 11
    אף אחד לא מתכוון לתת לך מתנות, אף אחד לא מוכן להפסיד כסף רק כדי שאתה תהיה מבסוט.
    סגור
  • להסב עולה כסף.בהצלחה. (ל"ת)
    שיהיה בסבבה . 09/08/2017 15:44
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • זהירות זה יכול להעלות את מחירי הנדלן ושכד
    רוני 11/08/2017 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דירות בתל אביב שיפוץ קל ריהוט פשוט מאיקאה להשכרה יומית או שבועית לתיירים. לאחר עלויות ניהול תיווך ומס הכנסה עדיין ישאר בידי בעל הדירה כפול מהכנסתו היום.יהיו פחות (הרבה פחות) דירות להשכרה מחירי השכירות יעלו ואחריהם יעלו מחירי הדירות.מה שנאמר "הפוך גוטה הפוך"
    סגור
  • המחירים ירדו 50% תוך 3 שנים
    דן 09/08/2017 13:17
    הגב לתגובה זו
    25 5
    ולא בגלל ההפגנות - פשוט מחירי בועה . לרב המוחלט של הציבור אין את סכומים הזויים כאלה .
    סגור
  • שלא ירדו
    כנראה 12/08/2017 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לעולם.
    סגור
  • 10.
    מעניין מי רוצה להיות ח"כ כמו סתיו שפיר ושמולי
    מחפשים ג'ובים 09/08/2017 12:51
    הגב לתגובה זו
    12 10
    נציגי מחאת העגלות והקוטג' . שני "הנבחרים" שתקו בטח תיאמו עם כחלון את ההפגנה החדשה.
    סגור
  • 9.
    הם צצו בדיוק אחרי שגאוותו של כחלון המזרחי נפגעה (ל"ת)
    מעניין 09/08/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    5 16
    סגור
  • מדהים מה הדמיון עושה
    ליאור 09/08/2017 13:07
    הגב לתגובה זו
    14 2
    אם לא כחלון, היית אומר אחרי החקירות של ביבי. אם לא ביבי היית אומר אחרי שאלאור נכנס לכלא. אם לא זה אז זה...חלאס לבלבל במוח!
    סגור
  • לדירה זולה
    תמשיך לחכול 12/08/2017 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לך עמוד שידרה! תמשיך לגרבץ.
    סגור
  • 8.
    לא קונים לא קונים לא קונים
    אנניטו 09/08/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    30 6
    במחיר בועה!!!!!!!
    סגור
  • 15%-אצבע למטה.מה,אתם קניתם במחיר בועה?
    קפה ולימון 12/08/2017 21:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רובכם קניתם בזול - עכשיו אתם עושים כסף על אלה שאין להם - אז ברור שאתם לא רוצים שיהיה דירה לצעירים במחיר סביר. כי אז תצטרכו להשכיר במחיר הסטנדרטי במרכז -500$ ואתם רוצים אלף ואלף וחצי - שזה כל השכר של העובד. די להיות חזירים!
    סגור
  • 7.
    טובות אל תקנו דירות (ל"ת)
    אל תעשו 09/08/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    6 20
    סגור
  • 6.
    מי שלא מוחה...לא בוכה....
    קולט אינטרסנטים 09/08/2017 12:42
    הגב לתגובה זו
    21 7
    השלב הבא במחאת הדיור הגיע... בג"צ ביטלו... אנחנו יוצאים לרחובות.... "כאשר יענוהו....כן ירבה....וכן יפרוץ!!!"
    סגור
  • חומוס בפיתה אם
    לאכול לאכול 12/08/2017 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פילפל חריף.לזה יש לך כסף?
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד! מבחינת מוכרי הדירות, תיקחו חובות של מיליונים
    אמיר 09/08/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    22 3
    כדי לקנות מה שהם קנו ברבע מחיר, או ירשו בחינם מהסבתא. אל תקנו! ובטח אל תאמינו לחישובים של החזרי משכנתא כי הם מבוססים על ריבית משתנה, שלא ידוע מה תהיה בעתיד!
    סגור
  • ממש מומחה דה לה שמטה - יש גם מסלולי ריבית קבועה (ל"ת)
    איתן 12/08/2017 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    בגלל הלוזרים העלו לנו את מס הבורסה .
    המחאה 09/08/2017 12:27
    הגב לתגובה זו
    6 13
    אף אחד לא מכריח אותם לקנות דירות לא במחיר בועה או במחיר למשתכן גם שם הם מתבכינים. המשקיעים כבר ברחו מזמן אין להם כסף לקנות ב 1.7 מליון אבל גם במליון הם לא יקנו כי המקום לא נאה להם רוצים חדש מקבלן ובחינם מצידי שלא תקנו דירה בחיים. מגיע לכם כי אתם לוזרים
    סגור
  • צריך להוריד מס בורסה, זה אינטרס של כולם ווינר שכמותך. (ל"ת)
    מה אתה מקשקש? 09/08/2017 15:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • למה המרמור? (ל"ת)
    ליאור 09/08/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 3.
    לא קונים ולא שוכרים דירה במחיר בועה
    איציק 09/08/2017 12:27
    הגב לתגובה זו
    25 6
    חבל לכולם על הזמן
    סגור
  • מי אמר שחייבים לקנות דירה
    רוני 09/08/2017 13:17
    הגב לתגובה זו
    9 2
    בגרמניה 80% שוכרים דירות.רק בישראל כל תפרן חייב להיות בעל דירה.מס דירה שלישית מכה לשוטרים ולכל מיותר ואינו מוסרי.גילויי נאות כיום אין לי דירה בישראל התשואה בארץ נמוכה מדי (פחות מ2% לאחר כל ההוצאות ומס).תפסיקו להתבכיין השכירו דירה והודו לפראיירים שמחזיקים דירות להשכרה בתשואה כה נמוכה.
    סגור
  • תארגן שכירות לטווח ארוך
    איציק 09/08/2017 14:11
    הגב לתגובה זו
    6 2
    פיקוח על המחיר והגנה על השוכר וסבבה
    סגור
  • פיקוח על מחירי הפסד, ?
    רוני 11/08/2017 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה באמת רוצה לשלם שכד ראלי נניח 6% בשנה (עבור דירת 3 חדרים בתל אביב תשלם 12500 ₪ בחודש)
    סגור
  • מה שתגיד קרחוני
    להבעיר את הכיכר 11/08/2017 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בואו לא נשאל מה אחוז הרווח השנתי, בואו נשאל מה עלות הדירה וכמה היא עלתה למר משקיע. המדינה ההזויה שלנו ולא משנה רגע מי אשם, הביאה אותנו למצב של עליה של 150 אחוז בזמן שמדד המחירים עלה ב20 אחוז בערך. הפרש של 130% כלומר המדינה קנתה לכל מי שהיה לו דירה ב2008-2010 ככה עוד דירה ועוד הביאה לו עוד כסף לבזבוזים. אז קודם כל התשואה על המחיר האמיתי היא בערך 8-9 אחוז כי התשואה היום היא 3.5-4 אחוז בערך ולא 2 מר קרחוני. דבר שני זה חוצפה רק לקחת, קיבלתם כל כך הרבה? הגיע הזמן שיקחו מכם מס שיגיע לסכום שקיבלתם מתנה מהרשלנות של המדינה רק אם תמשיכו להשכיר רצוף במשך 30 שנה, אז מה הבעיה? מה הבעיה תגיד לי אתה? הבעיה שאתם חזירים וגנבים זה הבעיה. אז נשרוף אתכם חיים.
    סגור
  • 2.
    למה היא לא על המפה . ראש העיר מטפח רק שכונות
    פתח תקווה 09/08/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    חדשות את מרכז העיר הוא מזניח. יזם שרצה לעשות תמ"א על בניין בן 60 אישרו לו תוספת של שתי דירות . לא להרוס ולא לבנות. ראש העיר רוצה שימור כל המרכז. ומהנדסת העיר שהיגיעה מחיפה משליטה את רצונו. רוע צרוף של שנים
    סגור
  • 1.
    בחינם לא תקבלו שום דבר (ל"ת)
    מפונקים 09/08/2017 12:20
    הגב לתגובה זו
    11 26
    סגור
  • פרזיט, לך לעבוד בעבודה אמיתית (ל"ת)
    מעלים מס יקר 09/08/2017 15:47
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • מי ביקש בחינם?
    חחחח 09/08/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    21 6
    אל תעוות את המציאות :)
    סגור