ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

תגובות לביטול החוק למיסוי דירה שלישית - "כחלון צריך לשלוח פרחים לשופטי בג"צ"

משה כחלון, צילום: דורון גרינוולד; יח"צ
בג"צ הודיע אתמול על ביטול החוק למיסוי דירה שלישית, וזאת בשל "פגמים שנפלו בהליך חקיקתו". כלומר בג"צ ביטל את החוק מסיבות טכניות, ולא כיוון שהחוק נמצא כלא חוקתי. השר כחלון היה ראשון להגיב - "אני מביע צער ואכזבה עמוקה מהחלטת בג"צ לבטל את מס דירה שלישית. אני בטוח שיש איתי עשרות אלפי זוגות צעירים שהיום התאכזבו יחד איתי מההחלטה... אני מתחייב להמשיך להיאבק במשקיעים".
אוהד דנוס, לשעבר יו"ר לשכת השמאים: "השר כחלון צריך לשלוח זרי פרחים לשופטי בג"צ שהוציאו לו את הערמונים מהאש, באלגנטיות. במדינה שבה כולם מסכימים שיש להגדיל את ההיצע, ברור שהחוק האווילי הזה היה פועל בדיוק בכיוון ההפוך, של פחות בניה ושל מחירי שכירות מאמירים עקב הקיטון במספר המשקיעים וכתוצאה מכך במספר הדירות להשכרה".
תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    דורשים מס הכנסה על רווחים מנדל"ן
    ניקו 11/08/2017 19:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכי צודק והכי נכון - רק מס הכנסה על שכ"ד. צריך לשים סוף למקלט המס שנקרא נדל"ן. מקלט מס לעשירים בלבד, בעוד ששאר העם משלמים עשרות אחוזים מס הכנסה על עבודה קשה, משקיעי הנד"ן משלמים מס בדיחה על הכנסה פסיבית. איפה הצדק????
    סגור
  • מסכים, אבל במקביל צריך לבטל את מס רכישה
    אבי 15/08/2017 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאתה לא משלם מס רכישה על הדלק שאתה קונה כשאתה נוסע לעבודה או מס רכישה על מניות
    סגור
  • 7.
    סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
    קבלן,בנק,ממשל=חזירות 07/08/2017 18:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
    סגור
  • 6.
    מוכנים להרוס את המדינה העיקר לסלק את הימין (ל"ת)
    איציק 07/08/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ביטול החוק למיסוי דירה שלישית
    נעמי איילון 07/08/2017 12:06
    הגב לתגובה זו
    4 6
    כחלון יקר! לא מבינה למה צריך להיאבק במשקיעים. החוק הזה אם היה עובר, היה פוגע בשוכרים שהמס הזה היה מתגלגל לפיתחם. יש דרכים טובות יותר להילחם ביוקר המחיה ובמחירי הדירות הגבוהים.
    סגור
  • ממש לא נכון
    איציק 07/08/2017 16:17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    החוק היהמפחית את מספר המשקיעים בעקבות זה את מחירי הדירות ומיד אחר כך את מחיר השכירות כל מי שמדבר על הגדלת ההיצע פשוט רוצה למכור דירות במחירים הגבוהים של היום כל עוד כל אחד יכול לקנות דירות בלי הגבלה הביקוש תמיד יישאר גבוה
    סגור
  • .
    משה 07/08/2017 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החוק הזה לא היה פוגע בסוחרים תפסיקו לבלבל תמוח
    סגור
  • 4.
    תמשיך להיאבק במשקיעים
    גיל 07/08/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני מציע לשלוח את מג"ב, להרביץ למנוולים. ואז לזרוק אותם לכלא, אחד אחד. עוכרי ישראל
    סגור
  • כל מילה
    שמואל 07/08/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שר האוצר נלחם באויבי העם, המשקיעים. בהמשך יעבר לבעלי יותר משני כלי רכב במשפחה. מס מיוחד לבעלי שלושה כלי רכב ויותר. בהמשך לא יצאו לנופש בחול יותר מפעם אחת בשנתיים. אלו המבקשים לצאת ישלמו מס מיוחד לכל נסיעה שלישית למטרת נופש. תמיד יימצאו כאלה שיוכרזו כאויבי העם. המשקיעים בעלי שלוש דירות ויותר(לחשוב שהם גנבו אותם ישירות מהקבלן), בעלי יתרות עו"ש יותר ממיליון, ועוד ועוד.
    סגור
  • דירות הם משאב מוגבל גם על מים יש מס על צריכה גבוהה (ל"ת)
    איציק 07/08/2017 16:20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 3.
    ישלח פרחים כי
    רן 07/08/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    10 3
    בגצ הרים להנחתה. מה שיקרה עכשיו הוא שהפתור ממס מהכנסות על דירות להשכרה יבוטל. ישלמו המשקיעים מס הכנסה כמו כל בעל עסק אחר...
    סגור
  • 2.
    לשופטים ולדנוס יש הרבה דירות
    דוס 07/08/2017 11:30
    הגב לתגובה זו
    8 2
    צריך להעמיד את השופטים המושחתים לדין על נגוד ענינים הם אנשים בעלי 5 דירות ומעלה
    סגור
  • 1.
    פרחים לשמאי דנוס על הניתוח המבריק. (ל"ת)
    םרחים גם לשופטים 07/08/2017 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור