כחלון ממשיך ללחוץ: שווקו עוד 4,100 יח"ד במחיר למשתכן, כמה יעלו הדירות? הנה הפרטים

נדל"ן, צילום: לילך צור
משרד האוצר מעדכן כי במסגרת התכנית 'מחיר למשתכן' שווקו 4,110 דירות באור יהודה, אשקלון ועתלית.
באור יהודה שווקו 1,140 דירות ב-4 מתחמים לחברת גינדי בבנייה רוויה בשכונת 'פרדס בחסכון'. מדובר בשכונה הממוקמת מצפון לכביש 461 וממזרח ודרום למחנות תל השומר. השכונה משתרעת על כ-399 דונם ומכילה 2,445 יח"ד. לפי הודעת האוצר, שכונת המגורים החדשה כוללת שטחי תעסוקה ומסחר, שדרות רחבות ושטחי ציבור לרווחת התושבים, כגון מוסדות חינוך וציבור אשר ירוכזו לאורך הרצועה הירוקה המרכזית. בנוסף יתבצע פיתוח מערך התנועה והתחבורה לרבות תחבורה ציבורית, חניה לכלי רכב, שדרות, צירים ושבילים להולכי רגל ושבילי אופניים. להלן טבלת המחירים באור יהודה:
באשקלון שווקו 2,910 דירות ב-24 מתחמים בבנייה רוויה בשכונת 'עיר הייין'. השכונה תהיה על בסיס ציר עירוני ראשי משולב במסחר ושדרת הולכי רגל המאפשרת הליכה במרחקים קצרים ונוחים וכן מאפשרת חיבור לאזור התעסוקה ולים מבלי שתנועת העיר תעבור דרכה. ייחודה של השכונה החדשה הוא בסמיכות התכנית לפארק "עיר היין" המתאפיין בשרידים מרשימים של מפעל לייצור יין. הפארק ממוקם על צומת דרכים ירוקה עם ערכים ארכיאולוגיים ותיירותיים אשר מהווה דופן ירוקה ופתוחה וחיץ בין העיר הקיימת לשכונה. להלן טבלת המחירים באשקלון:
בעתלית שווקו 60 דירות במתחם אחד בבנייה רוויה בשכונת 'עין כרמל' המשתרעת על שטח של 212.12 דונם, וממוקמת בדרום מזרח עתלית בשטח שממערב לכביש מס' 2 (חיפה-תל אביב) וממזרח לכביש מס' 7110 עתלית-נווה ים. בשכונה ישנם מגורים, שטחים ציבוריים, שטח למתקנים הנדסיים, אתר לבניין ציבור, שטח חקלאי, דרכים, שבילי גישה ושבילי חניה. להלן טבלת המחירים בעתלית:
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    עדיין סופר עם האצבעות
    חלש בחשבון 24/07/2017 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחיר דירה 1,535 מיליון ומחיר למשתכן 1,1 מליון - זו הנחה של 312 ??? (מי לוקח את השאר ???)
    סגור
  • 10.
    זהירות מלכודת דבש כחלון פתח קזינו למשתכן המחירים בצלילה (ל"ת)
    יי 13/07/2017 18:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    השתתפות בהגרלה
    רחל 11/07/2017 21:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תהיינה ההגרלות?
    סגור
  • 8.
    שטויות במיץ עגבניות תוכנית מטומטמת הבן שלי ...
    נפתלי 11/07/2017 21:04
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הבן שלי לא יכול לקנות דירה גם ב 600.000 אלף שקל זוג עם 2 ילדים הוצאות שכירות. מים. חשמל. ארנונה. מס ועד. גנים. חוגים. מזון. ביגוד. ללא תרבות. הצגות לילדים. טיולים. משכורת מינימום שקוע במינוס ובחובות יש פתרון בשבילו אדון כחלון...
    סגור
  • כן. שילך לאבא שלו (ל"ת)
    כחלון 12/07/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מריח בחירות
    הצלם 11/07/2017 18:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כחלון בקמפיין פוליטי . מוכר לוקשים וחלומות . קזינו דירות לפתאים על שלטי חוצות
    סגור
  • 6.
    חח אור יהודה יותר יקרה מראשון???
    שישקו 11/07/2017 18:44
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עבודה בעיניים!
    סגור
  • השכונות החדשות גם יותר טובות מראשל"צ ויותר קרוב לת"א (ל"ת)
    כחלון 12/07/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    למה ביז,חוסם תגובותי?.אתם פרו-העם או פרו-חזירות נדלן?
    למה חוסם תגובותי? 11/07/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למה ביז,חוסם תגובותי?.אתם פרו-העם או פרו-חזירות נדלן?
    סגור
  • כנראה שאתה מגזים בקללות (ל"ת)
    שמטוב 11/07/2017 19:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
    מחיר למשתכם=חזירות 11/07/2017 16:34
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
    סגור
  • 3.
    1.7M or yehuda?!?!?!?! wtf?!!?!?
    ffff 11/07/2017 16:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    lol
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד לכחלון! היחיד שפועל למען הזוגות הצעירים! (ל"ת)
    אלון 11/07/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
    18 6
    סגור
  • אתה מתכוון לאלה שקנו שם ומשלמים חצי מליון מסים במשכנתא
    זוגון 11/07/2017 16:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כולל ריבית על המסים (ריבית המשכנתא)? כי יש הרבה יותר כאלה מאשר מהמרי כחלון.
    סגור
  • 1.
    תתקן אשקלון יש מענק
    מחיר למשתכן 11/07/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אשקלון יש מענק 40 אלף תתקן .
    סגור