ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

הסתערות: מעל 41 אלף זכאים נרשמו להגרלת 15,000 הדירות - ומי הן הערים המבוקשות ביותר? צפו בטבלה

כחלון: "לא נעצור, נציף את השוק". מה הסיכוי לזכות בראשל"צ? ובאילו ערים סיכויי הזכייה הם 100%? 
משה כחלון, צילום: משרד האוצר; Bizportal
ההגרלה הגדולה של ״מחיר למשתכן״ נסגרה אמש בחצות. 41,856 משקי הבית זכאים נרשמו להגרלה, שהם למעלה מ90% מסך הזכאים בסידרה א'. תוצאות ההגרלות יפורסמו ב-14 באוגוסט ובמקביל יישלחו הודעות לנרשמים.
עם סגירת ההגרלה אמר שר האוצר, משה כחלון: "הזוגות הצעירים הוכיחו שהם קבוצת הלחץ החזקה במדינת ישראל. הזוגות שלא זכו בהגרלה הזאת יזכו בהגרלה הבאה של 15,000 דירות נוספות. אנחנו לא נעצור ונציף את השוק בעשרות אלפי דירות מוזלות בכל רחבי הארץ. האמון של הזוגות הצעירים בתכנית מחמם את הלב".
הישובים אליהם נרשמו המשפחות הרבות ביותר לפי סדר יורד הן: ראשון לציון (13,163), הרצליה (11,692), מודיעין (11,515), בית שמש (11,063), ויבנה (8,088).
מבחינת סיכויי הזכייה: אז הסיכוי לזכות בדירה מוזלת בראשל"צ לאלו שאינם בני המקום עומד על 3% בלבד כאשר הסיכוי של בני המקום בהגרלה הראשונה עומד על 3.1%. נסביר כי בכל עיר יתקיימו 2 הגרלות על הדירות כאשר בהגרלה הראשונה ייקחו חלק רק בני המקום. להגרלה השנייה ייכנסו אלו שאינם בני המקום בנוסף לבני המקום שלא זכו בדירה בהגרלה הראשונה.
בהרצליה סיכויי הזכייה לאלו שאינם בני המקום עומדים על 7.76% וסיכויי הזכייה של בני המקום (כלומר תושבי הרצליה) הינם גבוהים מאוד ועומדים על 23.6% בהגרלה הראשונה.
ביבנה שבה יש את מספר הדירות הגבוה ביותר בסיבוב הנוכחי (כמעט 2,000 דירות) סיכויי הזכייה של אלו שאינם בני המקום עומדים על 20.6% וסיכויי הזכייה של בני המקום בהגרלה הראשונה עומדים על 78.7%.
דוגמה קיצונית היא מגדל העמק ששם סיכויי הזכייה של בני המקום עומדים על 100% וכך גם בעיר חריש. הנה הטבלה המלאה:
תגובות לכתבה(39):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    למה כחלון נראה כל כך מגעיל? (ל"ת)
    הלנה 11/07/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    יש ביקוש עצום לדירות הנוצר בראש וראשונה ע"י מגזר
    פשוט וברור 11/07/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הצעירים (ההולך וגדל), אליהם מתווספים המתגרשים (כנ"ל) והמשקיעים (שיחזרו). בהצלחה לכולם בפרויקט החיים של רכישת 4 קירות וגג במגדלי פרו ורבו.
    סגור
  • 22.
    בואו נדבר עברית.. חרטתה ברתה !!!! עבודה בעניים!!! (ל"ת)
    אביב 11/07/2017 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    באף אחת מהערים האלו הייתי רוצה לגור ?????? (ל"ת)
    שיכוני פחלון בכייה ל 11/07/2017 07:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    כמה מנדטים זה 41000 משפחות? (בערך 240,000 איש)
    בן אהרון 10/07/2017 17:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מישהו חשב בכיוון הזה? לדעתי האנשים האלה כנראה יצביעו לשר האוצר כדי שהוא יוכל להמשיך בתפקיד ויספק להם את הדירות שהוא מבטיח.
    סגור
  • 19.
    כחלון עושה ופועל - לאחר 10 שנים של חידלון
    טובה 10/07/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ממשלת נתניהו רק הבטיחה ולא עשתה דבר, כחלון פועלה יוזם עושה מה שלא עשו 10 שנים . כל הכבוד.
    סגור
  • השמחה מוקדמת. מציע להמתין עד לקבלת הדירות.
    בן אהרון 10/07/2017 19:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא בטוח שהתמונה תמשיך להיות כל כך ורודה. אם יצליח להוריד את המחיר, הראשונים שיפסידו הם אלה שכביכול זכו בהנחה כי ההנחה בעצם תמחק עקב ירידת המחיר.
    סגור
  • חחח עוד 10 שנים יקבלו פחון אחרי הצמדת ריבית (ל"ת)
    שיכוני פחלון בכייה ל 11/07/2017 07:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    זכיתי לפני 6 חודשים בראש העין,לא זומנתי אפילו....
    זוכה ותיק 10/07/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    6 2
    להצגת פרויקט,לקבלן גינדי אין אפילו היתרי בנייה,אף אחד אפילו לא רוצה להגיד באיזה שנה יזמינו אותנו.בנתיים אנו על הגדר, ופספסתי כבר עשרות הגרלות בנוסף להגרלה הגדולה,בושה לכחלון שמתיר לקבלנים כך להתעלל בזוגות הצעירים!בושה לכל הפרויקט הזה!!
    סגור
  • מכיון שאתה תמים וטיפש אז אל תלונן! (ל"ת)
    הלנה 11/07/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    בזכותך עשרות אלפי צעירים הופכים להיות משקיעים
    תודה כחלון 10/07/2017 16:06
    הגב לתגובה זו
    4 6
    משקיעים! אלה שאתה כ"כ רוצה להוציא מהשוק
    סגור
  • 16.
    הם זכו אבל אנחנו כולנו משלמים... ולא עבור דירות מג
    רן 10/07/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מגורים\ לזוגות הצעירים אלא עבור דירות להשקעה בשבילם
    סגור
  • 15.
    תפתחו את סדרה ב' להגרלות - מה אנחנו סוג ב'?
    הילה 10/07/2017 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה לגבי סדרה ב למה לא נותנים להרשם להגרלות?
    סגור
  • 14.
    עאלק הסתערות .... כדי לממן-------
    דב 10/07/2017 15:19
    הגב לתגובה זו
    7 3
    צוללות והוצאות ממשלה גבוהות ... מחיר דירת קופסא שמקבלים בעוד כמה שנים במחיר כמה דירות באירופה
    סגור
  • 13.
    אולי גם על כחלון יגידו "ממשה עד משה לא קם כמשה" ...אמן (ל"ת)
    אליהו מועלם 10/07/2017 14:42
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 12.
    כל הכבוד לכחלון הסוציאלי ...אתה ראש הממשלה הבא (ל"ת)
    מנחם 10/07/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • 11.
    השאלה כמה מהארבעים אלף
    משה 10/07/2017 14:21
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אכן מסוגלים לקנות דירה וגם בקומות הגבוהות והיקרות
    סגור
  • 10.
    הדור הולך להתרסק
    ש 10/07/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין יכולת לקניה,משכנתאות כבר לא זולות
    סגור
  • 9.
    כל מי שנרשם לטירת הכרמל זכה בדירה (ל"ת)
    שימי 10/07/2017 14:11
    הגב לתגובה זו
    20 0
    סגור
  • 8.
    סיכוי של 1 ל-.2.5...זה סיכוי טוב מאד. ויהיו עוד 15 אלף
    ג 10/07/2017 14:03
    הגב לתגובה זו
    56 1
    דירות תוך חודשיים ולאחר חודשיים עוד 15 אלף....הכל טוב.
    סגור
  • 7.
    נרשמים כפול 250 כ"א= 10250000 רווח ממכירת נייר
    41 אלף 10/07/2017 13:42
    הגב לתגובה זו
    5 67
    לפח הזבל. בושה ועלבון לצבור שככה הוא צריך לקנות דירות לא איפה שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה אלא הגרלה מעליבה מגיע לצבור המטומטם להפסיד 250 שח על כרטיס נייר עם מפגר ראוי לכזאת ממשלה
    סגור
  • 15 אלף זוכים כפול חצי מיליון ש"ח מכספי המיסים שלנו
    משלם המיסים 10/07/2017 13:58
    הגב לתגובה זו
    2 35
    במקום לשחרר הרבה קרקעות כדי שלכולם יהיה אפשרות לקנות דירה במחירים סבירים כחלון לוקח מיליארדים מכספי המיסים שלנו ומחלק אותם בהגרלות בשביל לקבל כותרות. חבל שלא קם הכתב שבמקום ליחצן את כחלון שואל את השאלות הקשות, כמה זה עולה לנו? מה היה אפשר לעשות אחרת? האם זה מוריד את מחירי הדירות או רק מעביר חצי מיליון ש"ח לזוכים?
    סגור
  • פחות מחצי מיליון אבל כן חייבים לעזור לזוגות הצעירים (ל"ת)
    אלי 10/07/2017 15:37
    הגב לתגובה זו
    21 1
    סגור
  • עוזרים להם לאכול חרא הכל החיים. לקנות דירה שאין להם מה
    שמטוב 10/07/2017 16:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לעשות איתה. כי היא לא על בחירה שלהם, לא לייד מקום עבודה. כל החיים הם יקללו ארת עצמם על שקנו דירה שלא מתאימה להם.
    סגור
  • חזיר משקיע שוקע. מאלצים את הקבלנים החזירים לרדת במחיר. (ל"ת)
    עאלק משלם מיסים 10/07/2017 14:18
    הגב לתגובה זו
    49 3
    סגור
  • המחיר לא קשור לקבלנים: תוצאה של התשלום למדינה עבור קרקע (ל"ת)
    בן אהרון 10/07/2017 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    למה ביז,חוסם תגובותי?.אתם פרו-העם או פרו-חזירות נדלן?
    למה חוסם תגובותי? 10/07/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למה ביז,חוסם תגובותי?.אתם פרו-העם או פרו-חזירות נדלן?
    סגור
  • אתה יותר מדי מקלל (ל"ת)
    שמטוב 10/07/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    בקרוב הוא יציף את כולנו במיסים לממן לו את החלום
    הצפה 10/07/2017 13:38
    הגב לתגובה זו
    5 29
    להיות ראש ממשלה. האיש שנמנע בגז כי שם יש לו חברים אבל התנכל לכיל כי שם זה קל לו לחלוב . חושב שהצבור טיפש וכל המגרילים למיניהם יאכלו חרא 5 שנים עד שיבנו להם 4 קירות במחיר שרק ירד . הזול יצא יקר להם
    סגור
  • 4.
    סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
    מחיר למשתכם=חזירות 10/07/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
    סגור
  • 3.
    בהרצליה לא בטוח שמדובר בזכייה
    עידן 10/07/2017 13:00
    הגב לתגובה זו
    7 5
    בהרצליה לא בטוח שמדובר בזכייה כל כך גדולה.. מדובר בסכום מופרז ובועתי ואם מוסיפים לזה עלות שכירות עד הכניסה לדירה מגיעים כבר ל2 מליון.. בסכום הזה כבר אפשר לקנות בשוק החופשי במקומות לא רעים.
    סגור
  • מן הסתם מי שיממש את ההטבות באזורים הנחשקים
    ותודה לכחלון 10/07/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם אלו בעלי ההון.. הם יכולים להיות גם בין העשירים ביותר בישראל, ואף אחד לא בודק. ככה מרחיבים את הפערים במדינה - בעלי ההון במרכז, ה"בררה" לפריפריה
    סגור
  • לא מדויק
    לא מדויק 10/07/2017 18:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו נרשמנו להגרלה בהרצליה ואנחנו לא בני עשירים. חוסכים כבר 5שנים להון ראשוני. נרשמנו למעט מאוד הגרלות כי רצינו לקנות דירה במקום טוב שאנחנו שלמים איתו. גם אם ניקח משכנתא גדולה. ויש עוד כמונו. כל אלה שנרשמים להגרלות שאין להם מושג מה יעשו עם הדירה להם יש בעיה
    סגור
  • 2.
    ההצלחה היא פיקציה
    שמטוב 10/07/2017 12:59
    הגב לתגובה זו
    3 9
    מי שנירשם מסכן רק דמי הרשמה (נדמה לי 250 שקל). זו מעין קניה של אופציה, לא קניה ממשית. 250 שקל זה סכום מגוכח לעומת הזכות לממש זכיה. אני מעריך מעריך רוב הזוכים יזרקו לפח את הזכיה אם יתברר להם שלא קיבלו זכיה לדירה במקום ששוה להם. הרשמה אין פירושה שהוא מתכוון לקנות. כוונה לקנות זה רק כאשר מניחים על השולחן התחייבות של 250 אלף שקלים. היה סיפור דומה של "קניית אופציה למכשיר שלא יוצר וספק אם ייוצר". היו כמליון קונים למוצר המדומה מכיוון שהאופציה היתה בחינם. גם 250 שקל זה כמעט חינם, אותו סיפור. כל עוד אין מכירות אמיתיות תמורת כסף אמיתי --- הכל סיפורי סבתא.
    סגור
  • מרגע שזכית הקבלן יכול לדרוש תשלום, תשלם ותמתין שנים (ל"ת)
    יש ר א לי 11/07/2017 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לכחלון, אם רוצים באמת להגדיל את היצע הדירות , בבקשה:
    אזרח 10/07/2017 12:42
    הגב לתגובה זו
    16 1
    1. בנייה ממשלתית , כמו שנעשה בממשלת רבין בשנות ה 90, של עשרות אלפי דירות בשנה, לקניה והשכרה,דירות 3 ו4 חדרים. לשם כך להביא קבלנים מסין וארופה כי על הקבלני הישראלים אי אפשר לסמוך . 2. איסור מוחלט על מכירת דירות לתושבי חוץ. 3. הטלת מס של 50 אלף שח בשנה על דירות רפאים, יש עשרות אלפי דירות רפאים שכאלה ברחבי הארץ.
    סגור
  • כל מילה בסלע (ל"ת)
    צודק 10/07/2017 15:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • ממשלת שרון ז"ל בשנות ה-90.
    אזרח 2 10/07/2017 13:37
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לא בנו אז דירות להשכרה בכלל. רק חוסטלים לגיל הזהב. אבל נתנו מענקים גדולים למי שקנה בפריפרייה ומשכנתא 0% לרוכשי דירה ראשונה. בנוסף, אריאל שרון הביא הרבה קרוונים להשכרה זמנית וזולה מאוד. עזרה אמיתית.
    סגור
  • 92-95 זו ממשלת רבין
    אזרח 10/07/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואז הממלשה אכן בנתה ברחבי הארץ (בניגוד לממשלה הנוכחית שבונה רק בשטחים)
    סגור