ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

מחיר למשתכן הגיע לר"ג - כמה תעלה דירת 100 מ"ר?

משה כחלון, צילום: אלעד מלכה
במסגרת פרויקט מחיר למשתכן שמובילים שר האוצר, משה כחלון, ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, שווקו היום בהצלחה שני מתחמים לבניה רוויה ומסחר, הכוללים 397 יח"ד ברמת גן בשכונת קריית חינוך. זו הפעם הראשונה שבה שווקו פרויקטים במסגרת מחיר למשתכן ברמת גן. 
דירת 85 מ"ר כולל מרפסת, חניה ומחסן תעלה כ-1,355,474 שקלים
דירת 100 מ"ר כולל מרפסת, חניה ומחסן תעלה כ- 1,569,497 שקלים.
דירת 120 מ"ר כולל מרפסת, חניה ומחסן תעלה כ- 1,854,860 שקלים.
לפי הודעת האוצר, מדובר במחירים שזולים ב-22% ממחירי השוק כאשר עבור דירת 85 מ"ר מדובר בהנחה של 377 אלף שקלים, עבור דירת 100 מ"ר הנחה של 437 אלף שקלים ועבור דירת 120 מ"ר הנחה של 516 אלף שקלים. 
בהודעה שפורסמה נכתב קריית חינוך ברמת גן משתרעת על שטח של כ-124 דונם מערבית לביה"ח תל – השומר, ודרומית לדרך שיבא, ותהווה את "לב מזרח העיר" – מרכז רובעי צפוף ופעיל המחבר את שכונות מזרח העיר. המרכז בנוי לאורך שדרות רפאל איתן עם מבנים גבוהים ושימושים מעורבים של מגורים, תעסוקה וקומות קרקע ומסחריות. במרכז מתוכננת קריית חינוך שתכלול בי"ס תיכון ייחודי המתוכנן לאורך שטח ציבורי פתוח אלכסוני להולכי רגל החוצה את כל המרכז.
תגובות לכתבה(27):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    עיריית ר"ג ותושבי רמת אפעל מתנגדים לבניה הזאת
    אולי בעוד 20 שנה 18/07/2017 00:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיפור מורכב יותר ... עיריית ר"ג מתנגדת לפרויקט הבניה הזה ... תושבי רמת אפעל פועלים ויפעלו בכל הכוח לעצור את הבניה הזאת
    סגור
  • 19.
    מחירים בהחלט שפויים
    עידן 09/07/2017 09:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חבל שבמכרזי מחיר למשתכן בגליל ים בהרצליה לא הגבילו את המחירים גם לרמות האלה. יצא שהמחירים בהרצליה במחיר למשתכן הם מוגזמים ובועתיים ובטח לא מתאימים לזוג צעיר. חבל.
    סגור
  • מחירים
    לביא 17/07/2017 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרירים לא מתים הם רק מתחלפים
    סגור
  • 18.
    מסכנים הצעירים ברמת גן.
    ישראל ישראלי 07/07/2017 17:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ושלא יעבדו עליכם. עירית רג תהרוס את העיר הירוקה. בניה שתקח חמש שנים.וחבל
    סגור
  • לא בשום פנים
    לביא 17/07/2017 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו לקבלנים להחנק עם המחירים האלה אל תהיו פרירים מחירי הדירות לא ראלים תמשיכו להשכיר עד שיפול האסימון.
    סגור
  • 17.
    הלך עליכם קבלנים, אספני דירות וחזירי נדלן
    סאקו 06/07/2017 19:39
    הגב לתגובה זו
    4 3
    המחירים בדרך למטה !!!
    סגור
  • 16.
    כחלון פתח קזינו במדינת היהודים הגרלות במיליוני שקלים (ל"ת)
    ם 06/07/2017 18:13
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • לא על גבכם
    לביא 17/07/2017 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ליקנות להשכיר המחירים ירדו מלעמלה לא נופלים לאט נופלים חזק. וזה מה שיביא לירידת המחירים
    סגור
  • 15.
    תושבי רמת גן היקרים האיש כחלון פגע בכם חזק וקרע את הכיס
    T 06/07/2017 16:53
    הגב לתגובה זו
    5 15
    זמי שלקח משכנתא על דירה יקרה אכל אותה חייב למכור בהפסד ענק תמשיכו לבחור בו בכחלון עם העיניים הצרות שרוצה לראות את מעמד הביניים מתרסק ולא לשכוח המשקיעים ברחו לחול המחיר עוד ירד
    סגור
  • טיפה בים , לא יפגע במחירים לטווח ארוך כי..........
    טיפה בים 09/07/2017 02:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמה שטחים , יישארו לבנייה בעיר אחרי שיסיימו לבנות את הפרויקט הזה בקושי יישארו שטחים . אתם יודעים מה קורה שלא נשאר הרבה היצע...
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    רגע מה עם הפנטהאוז ....כמה יעלה ????? (ל"ת)
    T 06/07/2017 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    למה ביז,חוסם תגובותי?.אתם פרו-העם או פרו-חזירות נדלן?
    למה חוסם תגובותי? 06/07/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה ביז,חוסם תגובותי?.אתם פרו-העם או פרו-חזירות נדלן?
    סגור
  • 12.
    כל הכבוד לממשלה!! (ל"ת)
    אזרח מרוצה 06/07/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 11.
    שיורד את המחיר בתל אביב! הכול עבודה בעניים. (ל"ת)
    אלי 06/07/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 10.
    חארות, אני מנסה למכור 4 חדרים ברמת גן
    מאיר 06/07/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
    4 20
    אני צריך להוסיף 2 מיליון בשביל לקנות בתל אביב. עכשיו אני אצטרך להוסיף עוד 500 אלף.בכפר סבא החדשה מוכרים דירות במחירים יותר גבוהים מברמת גן, שיוריד את המחירים שם.
    סגור
  • 9.
    מתי ההגרלה ל15אלף הדירות בדיור למשתכן ומתי ההגרלה בר"ג? (ל"ת)
    ? 06/07/2017 14:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 8.
    כחלון לא אשם
    עמי 06/07/2017 14:35
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אם רהמ היה רוצה שיהיו לנו דירות במחיר נורמאלי הוא היה משחרר קרקעות
    סגור
  • 7.
    כחלון /גלנט ,איינער מציאעס... (ל"ת)
    זליג 06/07/2017 14:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    אתם מבינים תושבי ר"ג? אתם משלמים חצי מליון מסים במשכנתא
    אור 06/07/2017 14:33
    הגב לתגובה זו
    2 13
    והם לא ישלמו. הם אולי לא יצטרכו לקחת משכנתא.
    סגור
  • מצויין - אף אחד לא שם לך אקדח ברקה והכריח אותך לקנות
    אריק 06/07/2017 17:03
    הגב לתגובה זו
    14 1
    מצויין - אף אחד לא שם לך אקדח ברקה והכריח אותך לקנות דירה במחיר בועה, זה מה שקורה לעדר, אתם פוגעים בעצמכם שקונים במחיר מופלג ופוגעים בכל השאר בכך שאתם תרמתם לעליית המחירים.
    סגור
  • 5.
    סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
    מחיר למשתכם=חזירות 06/07/2017 14:07
    הגב לתגובה זו
    9 2
    שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
    סגור
  • 4.
    זה לא רמת גן זה תל השומר. צפיפות וסנובים (ל"ת)
    רמת גן 06/07/2017 14:04
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • עדיף ככה ר"ג זה מזבלה (ל"ת)
    דודו 07/07/2017 15:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    מגיע ללוזרים לקנות בזול אבל יוצא יקר. (ל"ת)
    שימכור ניירות 06/07/2017 14:04
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • אני לוזר בלי דירה שמרווח 20,000ש"ח, אתה לא לוזר עם דירה
    אריק 06/07/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שקיבל מאבא'לה ומרויח 8,000ש"ח
    סגור
  • 2.
    כתבה חסרה.פרט מהותי ..כמה דירות יבנו לא כתבתם?
    שישקו 06/07/2017 13:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כתבתם רק על שטח של 124 דונם רבי קומות.
    סגור
  • 1.
    16000 ש״ח למטר לאיזה משתכן זה, למולטי מיליונר? (ל"ת)
    דיור בר השגה? 06/07/2017 13:47
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור