ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

פעילי מחאת הנדל"ן יגיעו להופעה של בריטני ספירס - "באים להפיץ את הבשורה"

נדל"ן, צילום: Bizportal
50,000 אלף צפויים להגיע היום להופעתה של כוכבת הפופ האמריקנית. מי שלא מתכוון לפספס את כמות האנשים האדירה שתזרום לפארק הם פעילי עמוד הפייסבוק "יחד נוריד את מחירי הדיור" שמתכוונים להגיע ולהניף שלטים ולחלק אלפי פליירים. 
"גייסנו כ-50 אלף שקל בהדסטרט וכפי שהבטחנו אנו עושים בהם שימוש. ייצרנו שלטי ענק, הדפסנו אלפי פליירים, אלפי מדבקות, אלף שלטים לתלייה על חלונות הבתים ואנחנו פועלים בשביל למסור את המחאה הזאת אל ידיו של העם, בדיוק כמו שהיה בתקופת ההתנתקות שהמדינה הייתה מוצפת בסרטים כתומים גם פה חובה על הציבור להפיץ את הבשורה. כחלק מכך נגיע היום להופעה של בריטני ספירס" ,כך אמר היום ל-Bizportal אחד הפעילים המרכזיים. 
עוד סיפר אותו פעיל: "הציבור הפסיק להשתעבד ואנחנו רואים את זה בחודשים האחרונים, השוק קפוא לגמרי ויש לנו עדויות ממתווכים בכירים ואנשים שעובדים בחברות בנייה שנכנסים אלינו לפייסבוק וכותבים לנו שהשוק פשוט קורס אך האינטרסנטים מנסים לשדר עסקים כרגיל, אז אנחנו לא מתרגשים מנתוני הלמ"ס ולא מפמפומים של אינטרסנטים, אנחנו פותחים את העיניים ורואים מה קורה בחוץ, אנחנו רואים את השלטים שמעלים אבק ואת ירידות המחירים והמבצעים שהקבלנים עושים. פעם כשחיפשתי דירה וביקשתי הנחה מקבלן הוא כמעט סילק אותי מהמשרד, היום הגלגל התהפך ויש מבצעים מכל עבר, אנחנו קוראים לכל הציבור לפקוח את העיניים ולראות מה קורה בחוץ... תאטמו את האוזניים בפני אינטרסנטים ופשוט תסתכלו בעצמכם על השוק". 
תגובות לכתבה(42):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    אם מחירי הדיור לא ירדו - הצעירים ירדו, מהארץ...
    אריה 05/07/2017 05:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים עוזבים בכמויות, גם מהמשפחה שלי עוברים לגור בחו"ל, מכרו את הדירה המסריחה (והבניין המתפרק) 50 מטר במליון שקל וקנו 1.5 דונם חווה פרטית באוסטרליה... החיים הטובים...
    סגור
  • 35.
    הבעיה במחאה שאתם מעלים את הביקוש...
    אריה 05/07/2017 04:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מראים כמה אנשים יושבים על הגדר ומחכים שהמחירים ירדו- זה רק גורם להם לעלות עוד יותר, מה מחאת 2012 תרמה? המחירים עלו מאז באיזה 50%... במקום העלות את הביקוש, תתחילו לעשות קמפייינים של הסברה לאזרחים כמה יקר פה הנדל"ן לעומת חו"ל.. זה שאפשר לקנות 5 דירות בארה"ב במחיר של דירה אחת במזרח התיכון, תראו מודעות עם מחירים, תראו לאנשים שעובדים עליהם בעיניים ורכישת דירה זה לא עסקה טובה, אף אחד לא רוצה לצאת פראייר.. הבעיה שאנשים התרגלו והם חושבים ש2 מליון שקל זה מחיר נורמאלי לדירה, חברה -בחו"ל בית פרטי עם בריכה עולה 300 אלף שקל, על קו החוף בארה"ב!
    סגור
  • 34.
    בטח קנו לעצמם כרטיסים על חשבון התורמים. (ל"ת)
    יש ר א לי 04/07/2017 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
    קבלן,בנק,ממשל=חזירות 04/07/2017 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
    סגור
  • 32.
    לא קונים דירה במחיר בועה!!! (ל"ת)
    יורי 03/07/2017 23:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 31.
    אנחנו לא קונים במחירי בועה (ל"ת)
    גל 03/07/2017 22:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    שמגיבים בגלובס הסתערו
    כל ההומלסים 03/07/2017 22:05
    הגב לתגובה זו
    1 16
    ביחד על ביזפורטל! אנשים הזויים בהחלט בראשות איציק המטומטם הראשי שתגובותיו בגלובס הפכו כאן לכתבה. לכל אלה שצריכים לקנות דירה כדאי לכם לקנות כי כלום לא ישתנה.באמת חבל עליכם.תיקראו כתבות מ 2011 ותגובות ישנות ותיראו שזה ניראה בדיוק כמו היום.מה שהיה הוא שיהיה.
    סגור
  • בטחונות
    איציק מהבנק 04/07/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התקשר לאיציק מסניף הבנק דחוף. זה כבר חודש שלישי שאתה מאחר בתשלום המשכנתא. עותק: עורך דין, שמעון זריזיפי
    סגור
  • 29.
    כל הכבוד! לא קונים דירה במחיר בועה
    מעריצה 03/07/2017 20:54
    הגב לתגובה זו
    22 2
    גם לנו מגיע להתקיים בכבוד, יחד נוריד את מחירי הדיור
    סגור
  • 28.
    בעקבות המחאה
    אמיר 03/07/2017 20:42
    הגב לתגובה זו
    24 3
    אני ובת זוגתי החלטנו לא לקנות דירה. ככל שאני קורא יותר את ההודעות בקבוצה אני יותר מבין עד כמה זאת טעות לקנות עכשיו דירה. כל הכבוד לכם, תמשיכו כך!
    סגור
  • טען עוד
  • 27.
    בושה שמנצלים הופעה של זמרת מחול כדי לקדם אג'נדות
    מישהי 03/07/2017 20:05
    הגב לתגובה זו
    2 25
    גם ככה עד שמגיעים לכאן. עד לאן הגעתם?
    סגור
  • 26.
    כבוד!!!! לא קונים דירה במחיר בועה (ל"ת)
    דוד 03/07/2017 19:47
    הגב לתגובה זו
    20 2
    סגור
  • 25.
    לא קונים דירות במחיר מוגזם אבל..
    אלכס 03/07/2017 19:29
    הגב לתגובה זו
    20 2
    מצטרפים למחאה כי רק ביחד מוריד את המחיר . אנחנו הכוח המוביל לא אחר. בהצלחה לכל אחד .
    סגור
  • 24.
    טוב מאוד! לא קונים !!
    זוג צעיר ולא פראייר 03/07/2017 19:21
    הגב לתגובה זו
    18 2
    כל הכבוד על היוזמה ! אנחנו לא קונים בשום מצב במחירים האלו ומכיר כל כך המון זוגות שפשוט באותה דעה ! הירידה בדרך ! שהמשקיעים יתייבשו ויחנקו מהאמת שהם יודעים מה מחכה להם..
    סגור
  • 23.
    האמת קוהבת אבל...
    מתווך לשעבר 03/07/2017 18:51
    הגב לתגובה זו
    20 0
    אין לי עבודה כבר חצי שנה, וויטרתי והחלפתי מקצוע
    סגור
  • האם אפשר לשאול-לאיזה מקצוע? תודה. (ל"ת)
    קפה ולימון 04/07/2017 01:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    לא קונים דירה במחירי בועה!
    גל 03/07/2017 18:46
    הגב לתגובה זו
    18 0
    צריך לשים סוף לגניבה! הדור הצעיר לא יכול להתקיים ככה!
    סגור
  • 21.
    כל הכבוד לפעילים
    אדיר 03/07/2017 18:45
    הגב לתגובה זו
    20 2
    הישמרו מבועת הנדל"ן הישראלית. אומרים לכם שהמחירים יעלו לנצח ושולחים אתכם לאבדון.
    סגור
  • 20.
    הפסקנו להיות משוגעים ופראיירים
    נועם 03/07/2017 18:45
    הגב לתגובה זו
    23 0
    לא קונים דירה במחיר בועה הצטרפו לדף https://www.facebook.com/mechaat.dior/
    סגור
  • 19.
    כל הכבוד אלופים
    יניב 03/07/2017 18:36
    הגב לתגובה זו
    21 0
    המחאה הזאת זה הצלת נפשות מהיתאבדות כלכלית כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו. .......
    סגור
  • 18.
    לא קונים היום דירה עד שהמחיר יורדדדדד (ל"ת)
    קובי 03/07/2017 18:32
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 17.
    לא קונים דירה במחיר בועה
    ארנון 03/07/2017 18:30
    הגב לתגובה זו
    13 0
    1
    סגור
  • 16.
    בהצלחה לכל הלוחמים
    איליה 03/07/2017 18:29
    הגב לתגובה זו
    17 0
    תנו בראש!
    סגור
  • 15.
    קתולי
    חלם 03/07/2017 18:29
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לא מתחתנים חתונה הקתולית עם הבנק בשביל דירה, לא קונים המחיר בועה
    סגור
  • 14.
    כל הכבוד לאנשים שאכפת
    אלכס 03/07/2017 18:28
    הגב לתגובה זו
    15 0
    ממש מצוה להציל משפחות מהתאבדות כלכלית
    סגור
  • 13.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    איש הייטק 03/07/2017 18:26
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 12.
    תותחים!!
    אלון 03/07/2017 18:20
    הגב לתגובה זו
    15 0
    עושים את העבודה החשובה בשביל כל עם ישראל מי שלא מצטרף למחאה אפס מאופס או משקיע מודאג:)
    סגור
  • 11.
    קשקשנים, המחירים לא יורדים,מה זה אל תאמינו לנתוני הלמ"ס
    יש ר א לי 03/07/2017 17:56
    הגב לתגובה זו
    2 24
    מזלכם שנתוני השמאי הממשלתי לא מתפרסמים כי אז הייתם צריכים לקנות כובע כדי לאכול אותו. תפנימו, כחלון נכשל. תחסכו את כספי השלטים שלכם, זה לא אפקטיבי.
    סגור
  • 10.
    חבורה של פצועים
    בני אינטר 03/07/2017 17:55
    הגב לתגובה זו
    2 20
    חבורה של פצועים ובראשם בני אינטר עוד שנה יתגעגעו למחירי 2017
    סגור
  • הינה אני כאן...
    קולט אינטרסנטים 03/07/2017 21:00
    הגב לתגובה זו
    10 2
    בוא אח יקר... בוא תסביר לי בכלכלה בבקשה... למה אתה חושב שעוד שנה אני אתגעגע למחירים של 2017??? בוא נפתח דיון מעניין איש יקר... וביזפורטל בחייאת לא לסנן...אוהב אתכם ביזפורטל....
    סגור
  • קבל הסבר:
    יש ר א לי 04/07/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    1. סה"כ השיווקים פחות מהריבוי הטבעי, לא מצמצמים פער. 2. משך הבנייה מתארך, יש לזה מחיר. 3. מכיוון שכחלון משווק רק מחיר למשתכן הקרקעות הפרטיות שנמכרות מחירן עולה כי אין להם תחרות מול המינהל, קבלנים שרוצים שהחברה תמשיך לנשום ואינם הולכים על מחיר למסתכן משלמים לפרטיים יותר על הקרקע ומי ישלם על זה? 4. רבים שמחכים למחיר למשתכן יוצרים ביקוש כבוש, כשהם יתייאשו מההמתנה ויחזרו לשוק זה יתפרץ כמו כשהמתינו למע"מ אפס וחזרו מההמתנה והמחירים קפצו. יש עוד אבל נסתפק בכך.
    סגור
  • תשובות
    רן 07/07/2017 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. הריבוי הטבעי דורש ~30 אלף דירות בשנה (כך היה ב 40 השנים האחרונות ואין סיבה שישתנה), כרגע יש מספר דומה של דירות לא מכורות אצל הקבלנים ועוד 110,000 דירות בבניה פעילה. שלא נדבר על עשרות אלפי הדירות ביד 2. 2. משך הבניה מתארך? מגיעים בקרוב סינים ולא תיהיה בעיה. 3. אין ביקוש לקרקעות פרטיות, כי הבניה מתועדפת למחיר למשתכן והוא מוזיל את כל הסיפור משמעותית.מה קורה כשאין ביקוש? נכון, המחיר יורד... 4. רבים מחכים למחיר למשתכן - וזה מספק מעל 30,000 דירות מכורות בשנה. רגע, זה בדיוק המספר של הביקוש הטבעי? איזה קטע....
    סגור
  • 9.
    כיף לראות את הציבור מתעורר
    מאיר 03/07/2017 17:47
    הגב לתגובה זו
    16 0
    הגיע הזמן שמישהו יעשה משהו
    סגור
  • 8.
    כל הכבוד (ל"ת)
    איציק 03/07/2017 17:46
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 7.
    די לרווח החזירי
    שוקה 03/07/2017 17:46
    הגב לתגובה זו
    17 0
    שעושים על גב הצעירים. צריך להגיד את האמת. המחירים הזויים וחייבים לרדת. הירידה כבר התחילה.
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד X2
    איציק ד 03/07/2017 17:31
    הגב לתגובה זו
    13 0
    1. כל הכבוד לכם ביזפורטל , שאתם משתפים את מידע הזה וחושפים את הציבור לנושא שמאוד חשוב לציבור. 2. כל הכבוד לפעילי המחאה שיוצאים למחלמה על עתיד המדינה הזו שאיבדה כל פרופורציה בכל הנוגע למחירי הנדל"ן בישראל. חזקו ואמצו.
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד - לא ידעתי על הקבוצה הזו עד לא מזמן (ל"ת)
    אבי 03/07/2017 17:20
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 4.
    עם שלם אתכם כל הכבוד!!
    ליאור 03/07/2017 16:58
    הגב לתגובה זו
    21 0
    הגיע הזמן שנעשה שינוי.
    סגור
  • 3.
    שאפו ביזפורטל
    קולט אינטרסנטים 03/07/2017 16:58
    הגב לתגובה זו
    18 0
    כשמגיע לכם כפיים... תקבלו אותם בלי הפסקה... תודה רבה לכם ביזפורטל... חברי דף המחאה אוהבים אתכם...
    סגור
  • 2.
    לא קונים ולא שוכרים דירה במחיר בועה (ל"ת)
    איציק 03/07/2017 16:37
    הגב לתגובה זו
    31 2
    סגור
  • איציק אז תאכסן את כולם אצלך (ל"ת)
    מישהי 03/07/2017 20:06
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לפעילים שעושים עבודת קודש
    ניר 03/07/2017 16:34
    הגב לתגובה זו
    46 2
    ביום בלילה ובכל מזג אוויר. אין מחאה כואבת וצודקת מזו. יישר כוחכם!
    סגור