08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

"המשוואה לא תומכת בירידת מחירי הדירות - והחישוב הוא פשוט"

 |  65
מחירי הדירות לאן?
Share
כנס הנדל"ן של EY ו-SHG מתקיים היו בת"א ברקע לאי הוודאות הגדולה כיום בשוק הדיור סביב כיוון מחירי הדירות וכאשר ההגרלה הגדולה של כחלון נמצאת בעיצומה.


אביגדור יצחקי, יו"ר קבינט הדיור: "כותבים בעיתונים 'שנתיים ועדיין אין מפתח', מי יכול לתת מפתח תוך שנתיים?! אני שומע הערות שאני לא מבין מאיפה הם באות. אני אומר לכם - בואו תשמעו את אלו שזכו... עשינו את ההגרלה הגדולה והיא בעיקר במרכז הארץ ולא בפריפריה כמו שמתעקשים להגיד. 2,000 דירות במודיעין זה במרכז הארץ וכך גם ביבנה או בהרצליה. חילקנו את ההגרלות לסדרה א' וסדרה ב' ועכשיו אני שונע שסידרה ב' כועסים, אני אומר שזה טוב שהם כועסים, זה רק אומר כמה הם מעוניינים במוצר הזה שאנחנו מתכוונים לתת להם". נסביר כי ההגרלות הפתוחות כיום מיועדות רק ל-46 אלף הנרשמים שמרכיבים את סדרה א' ורק לאחר מכן יפתחו הגרלות לסדרה ב'.

אורן הוד, מנכ"ל אפריקה מגורים: "נוצרה משוואה שלא יכולה לתמוך בהורדת מחירי הדיור, ואני מבין מהממשלה שגם הם מפנימים את זה. המספרים הם כאלו: מספר העסקאות בשנה בשוק הדיור עומד על סביב 100 אלף, מתוך זה רק כ-40% זה דירות חדשות. מתוך הפלח הזה מחיר למשתכן רלוונטי אולי ל-20 אלף דירות. כלומר כל האנרגיה שמושקעת היא רלוונטית רק ל-20% מהשוק. ועוד לא דיברתי על אלו שלא יזכו בהגרלות ויחזרו לשוק החופשי וייצרו אפקט גדול. אני שוב אומר, המשוואה הזו לא תומכת באפשרות של ירידה במחירי הדירות. מה שכן קורה זה שהממשלה עוזרת לחלק מהזוגות הצעירים לקבל דירה במחיר מוזל, אבל זה לא מביא לירידות מחירים".תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן: "במצב היום, אני חושב שהמדינה לא הפנימה לחלק סיכונים עם היזם בכל הקשור למחיר למשתכן. המדינה זורקת עלינו את הסיכונים והם גדולים. למשל היינו וצריכים לגשת אתמול למכרז באור יהודה, יומיים לפני זה פרסם רמ"י מפרט שמקפיץ את המחיר ב-50 או 100 אלף שקל ליחידת דיור. אז לא רצינו להיכנס לסיכון שכזה ומבחינתי מחיר למשתכן לא מצדיק את רמות הסיכון ולכן אנחנו לא ניגשים".עדיאל שמרון, מנכ"ל רמ"י השיב על הדברים: "אם הטענה היא שהמפרט גבוה מידי אז זו טענה שאני יכול לחיות איתה. תבינו מה נאמר פה, נאמר שהמפרט של הדירות באור יהודה הוא כמו דירות יוקרה בת"א, הזוכות הצעירים צריכים לשמוע את זה. זה מצוין."

יגאל דמרי, בעל שליטה בי.ח דמרי: "המדינה לקחה ליזמים והקבלנים בישראל את חומר הגלם שלהם, לקחו לנו את הקרקעות. כל השיווקים הם רק במחיר למשתכן. ואני לא נכנס לעניין הכדאיות של מחיר למשתכן למרות שאני אומר לכם שרק במודיעין המדינה רשמה אובדן הכנסות של מעל מיליארד שקל. המדינה גורמת נזק שאנחנו נראה אותו בעוד שנתיים-שלוש. 70% מהקבלנים שמשתתפים במחיר למשתכן הם משתתפים כי אין להם ברירה, הרי אין להם קרקעות והם רוצים לעבוד. הקבלנים מסתכנים, כל דבר קטן יעביר אותם להפסד. והמחירים ממשיכים לעלות, גם בפריפיריה. למשל שווקו באופקים אלפי מחירי דירות והמחירים שם עלו ב-10%. למה זה קרה, בגלל שגובה המענק של זה סביב 100 אלף שקל, וזה בדיוק הכסף שהזוגות הצעירים יוציאו על שכירות בזמן שהם מחכים לדירה במחיר למשתכן. המקום שבו השוק תקוע זה הדירות במחיר של 1.3 עד 2 מיליון שקלים. לכן אנחנו רואים האטה באזורים כמו באר שבע או אשקלון. שם השוק תקוע. רק צריך להבין שאת הדירות ששווקו הקבלנים את הקרקע רק עוד לפחות שנתיים, זה אומר שהזוגות יקבלו את הדירות רק עוד לפחות 5 שנים". 

ארנון פרידמן, מנכ"ל אשדר: "כשיסתיימו ההגרלות אנחנו נראה הרבה מאוד מאוכזים, אלו שלא זכו איפה שקיוו לזכות. אני מכין את אנשי המכירות שלי, לא מאשר לא חופשות לתקופה שאחרי שיסתיימו ההגרלות הגדולות".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

65 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 אריה 05/07/2017 04:32 רק בישראל בנייה עולה פי 10 מכל מקום אחר בעולם..
למה? ככה... בחו"ל אפשר לקנות וילה 200 מטר עם בריכה ב200 אלף שקל... אם לפני 10 שנה בנו 5 חדרים ב500 אלף, גם היום אפשר, הרבה לא השתנה מאז בעלויות הבנייה, המשכורות או הבטון... רק צשלמים על הקרקע פי 5 למדינה והקבלן גורף 60% רווח נקי ממחירי בועה...
אזרח 10/07/2017 15:40 לוקחת פי 4 זמן ועם פי 10 פאקים (ל"ת)
33 ר 04/07/2017 09:55 מעניין לפני מס שנים
שדירה 4 חדרים במרכז הייתה עולה כמיליון ש"ח אז לא הייתה בעיה לקבלנים ,הקיצר הכול בצע כסף לעשות סיבוב על הפראייר הבא.
32 מישהו ידוע 03/07/2017 00:33 מר ארנון פרידמן מאשדר, תתחיל לעבוד במקום לחפש תירוצים
זוכים מפרויקט מחיר למשתכן בכורדני שבקרית מוצקין, הגרלה 147, מתייבשים בגלל התנהלות של חברת אשדר. אשדר זכתה במכרז מתאריך 9/2015 ועד היום, אחרי חודשים רבים מאוד מההגרלה, אין תוכניות של הדירות ומחירים. איך אנשים משקיעים כסף ברכישת מניות בחברה כזאת איטית בשם אשדר ?
31 טלי 01/07/2017 17:47 אחלה "משוואה" למחירי הנדלן
משוואה שלא קיימת בה שום התייחסות לכוח קניה, לחובות משקי הבית ולכמה מסוכנות הופכות ההלוואות עבור הבנקים. לפי המשוואה הזאת, מיעוט עסקאות באחוזות הוליווד יגרום לעליה מטורפת בביקוש לאחוזות הוליווד בקרב תושבי דימונה. יקירים, המחירים לא ריאלים וההון של סבתא הולך ונגמר. מי תהיה חברת הבניה שקריסתה תהפוך לסמל של תקופה? תחליטו אתם
30 דוד 01/07/2017 17:27 שנת 2018 תהיה השנה שבה יהיה התיקון השלילי כנסו!
שנת 2018 תהיה שנה גרועה ביותר בשוק הנדל"ן בישראל, יהיו כאן ירידות מחירים כמו שהיה במשבר ביפן. גם שם העיתונים רשמו שלא ייתכן שהמחירים ירדו ולבסוף התבדו. קבלנים ויזמים הם שרלטנים גדולים אז מאוד נשמח שהם יקבלו את המנה שלהם בהצדקה ובשמחה בקרוב מאוד!!!
29 מתעניינת מהמרכז 29/06/2017 10:08 כתבה פופוליסטית
כתבה שנכתבה על ידי "מערכת BizPortal", ומצטטת את כל האינטרסנטים הכי גדולים של שוק הדיור שמעוניין בהמשך עליית המחירים. אם לא קונים - המחירים יורדים.
28 אלון 29/06/2017 00:21 עדיף שתוציא אותם לחלת ולא לחופש
כי הרבה זמן אתם הולכים להיות מובטלים שם.. ראינו את הדוחות שלכם של ירידה 50% במכירות, אז על מי אתם עובדים? שדדתם את העם הזה מספיק... עכשיו הבנק יגיע לעקל גם לכם פישמן קטן לעומת הסדרי החוב שתצטרכו להכנס אליהם
27 נוני 28/06/2017 16:52 לא מאשר חופשים....חחחח... הרג אותי
ופיטורי אנשי מכירות מיותרים אתה כן מאשר?
26 שי 28/06/2017 08:45 מצחיק שמראייניפ סעלי אינטרס שלהם יש ירידה במכירות
מצחיק שמראייניפ סעלי אינטרס שלהם יש ירידה במכירות. מה מצפים שהם יגידו? אל תקנו, יש לנו ירידה סמכירות? שהם ירו לעצמם ברגל? ברור שהם יגידו ההפך, למרות שבפועל זה לא נכון והירידה כבר החלה
25 בן אהרון 28/06/2017 08:27 חבל שיש מי שמלגלג, לדעתי מחוסר הבנה. המלך הוא ערום !!!
הלחץ בשוק השכירות כבר מורגש ויש עליות בשכר הדירה. לא בכל מקום אבל בפרוש מתחילים להרגיש את הלחץ בשוק של מחסור בדירות להשכרה עקב יציאת המשקיעים מהשוק. שר האוצר מנסה לפתור בעיה אחת על חשבון כל השוק מבלי להתחשב בתוצאות הרחבות של המהלכים שלו והעיקר לצאת טוב בתקשורת. זו דעתי האישית והמקצועית.  אני לפחות יכול להצדיק את המיקצועיות שלי בתעודת הסמכה של סיום לימודים בהצלחה.
רן 01/07/2017 10:06 לא סביר
כל דירה שיוצאת מידיים לא משקיעים מוציא. גם ביקוש מהשוק מ י שגר השכירות עובר לדירה של עצמו. אז אין לחץ
יוסף 29/06/2017 12:32 אהרון היה מתבייש בך בן אהרון - תפסיק להלחיץ סתם (ל"ת)
כנס ותשכיל 29/06/2017 10:01 מנשה
כל הנתונים האחרונים שפורסמו תומכים בירידת מחירי שכירות, מה שבמצביע גם על תמיכה בירידה במכירי הדירות. לא מבין את אלו שרצים וכותבים בלי שום ביסוס בנתונים דה פקטו. הבט תחילה בנתוני מדד מחירי הצרכן ובנתוני הלמ"ס.
24 בן אהרון. 28/06/2017 05:48 להבין את המצב צריך ללמוד רק קורס ראשון לכלכלה בשנה א׳!!
שנתיים שהממשלה מטפלת רק ב 20% מהשוק ומייבשת את יתר השוק. רק הבעיה שאת המחירים מודדים בחלק המיובש שלא משווקים לו קרקעות בכלל. מחסור כל כך חמור של שנתיים בקרקעות עוד היה. התוצאות של מצב כזה הן חד משמעיות. עליות מחירים הן לדירות והן לשכירות. זו רק שאלה של זמן עד שיתברר גודל במחדל והנזק שנגרם לקופת המדינה שאותו משלם כל הציבור כדי שחלק קטן יקבל הנחה שבכל מקרה כבר מתקזזת עם עליית הריבית.
23 מנכל ירקות 27/06/2017 22:00 ממשלה רוצה קצת להגדיל היצע כדי לאפשר לקנות
מוצר. מה חושבים שמנכל חברת חנות ירקות שכונתית יגיד שהמחירים יירדו? ומי כתב את הכתבה הזאת ? "המערכת" ?
22 משקיע 27/06/2017 17:28 תודה לכל בעלי חברות הנדלן ששכנעתם אותי לעשות עליכם שורט
כל אבל כל מה שיש לי אני הולך לזרוק על שורט עליכם, תודה על העצה הנבונה.
איל 02/07/2017 08:24 איזה כלי משקיע בשורט בנדלן?-גם מעוניין (ל"ת)
משקיע 04/07/2017 00:45 שורט זה כלי מסוכן, תעשה לונג לא על נדל"ן
אם טעית בשורט (בתזמון), אתה מפסיד כסף רב שורט טוב רק למשקיעים חזקים עם גב כלכלי גדול מאוד מאחוריהם (קרנות גידור אמריקאיות) ולא למשקיע הפשוט הקבלנים יפלו, אין בכך ספק, אבל לא ידוע מתי, באיזו עוצמה, ובאיזה תדר של עליות וירידות
21 דבר חזקק 27/06/2017 17:25 לא משוואה ולא נעליים
http://www.mnews.co.il/stories/6434 כנסו. במודיעין ניוז הירידות כבר נראות בשטח. בשאר המדינה יבינו את זה בעוד חודשיים שלושה
20 מחירים עולים 27/06/2017 16:32 מחירים עולים. כנסו לאתר רשות המיסים ותראו בעצמכם
לא מאמין לתגובות המזויפות של אנשי כחלון. שייכנסו לאתר רשות המיסים ויחפשו עסקאות במקום מגוריהם ויראו מחירים עולים.
19 לכל הכלכלנים 27/06/2017 15:51 צחקתם וליגלגתם כשכלון אמר טלפון חופשי ב 10 $ לחודש ..
אז הינה כל הניידים הראשונים ב30 ש"ח ומכשיר שני ב 10 ..עוד לא אכלתם את הכובע ? מומחים ושמאים אז עוד מעט תאכלו את הכובע ואת ה......
18 טובה 27/06/2017 15:42 המשוואה דווקא מאוד תומכת בירידת מחירים
100 אלף עסקות 40% מתוכם של דירות חדשות זא כל השאר יד שניה והחלפת ידיים. ומחיר למשתכן מכסה 20 אלף מהחדשות .. מה זה בדיוק אומר ? ש- 20 אלף יושבים על הגדר ויורדים ממכסת הביקוש.
איש 28/06/2017 12:34 מחיר למשתכן מכסה 20K דירות אבל אל תשכח
שהכמות הזאת מתחלקת על 5 שנים. כלומר ממוצע של בקושי 4000 דירות בשנה.
איל 02/07/2017 08:25 4000 דירות בשנה זה יותר ממה שהקבלנים ימכרו השנה
מייבשים את השוק
הפוך 27/06/2017 16:26 הפוך גוטה הפוך. זה תוספת ביקוש
20000 במחיר למשתכן זה תוספת ביקוש: אנשים שלא תכננו לזכות בלוטו אבל נמצאו זכאים להגרלות אז מה יסרבו? גם אתה אם היו מודיעים לך שאתה זכאי לזכות בפרס של מאות אלפי שקלים היית מנסה.
17 עידן 27/06/2017 14:58 קשקשנים
זה מה שיהיה עכשיו. כל כמה חודשים הגרלה ענקית. לא יהיו מאוכזבים. מי שלא זכה יודע ששווה לו לחכות עוד חודשיים שלושה להגרלה הגדולה הקרובה. בקצב הזה תוך שנה וחצי בעיית הדיור נפתרה. אף אחד לא ילך להוציא עוד מליון שקל נוספים רק כי אין לו סבלנות לחכות לזכייה.
איש 28/06/2017 12:36 הגרלה ענקית. יופי. אבל מי שיזכה עכשיו
יקבל דירה עוד 5 שנים מי שיזכה בהגרלה הבאה כבר ידבר על 7 שנים להמתין לדירה. זה זמן הזוי שמוחק כל הנחה שתקבל. אתה תראה שכמות הביטולים תהיה כזו שבסוף פרויקטים שלמים יתבטלו.
עבודה בעניים 06/07/2017 15:03 יקבלו דירה בעוד 5 - 7 - 10 שנים ורבים לא יקבלו
כל סיפורי מחיר למשתכן הם עבודה בעיניים, שזוגות צעירים לא ירוצו לקנות דירה עכשיו ... כולם מבינים שתשלומי השכירות עולים, ועלות ההמתנה של 5 שנים שווה כ- 300,000 שקל, שכירות של 7 שנים שווה כ- 400,000 שקל, ו- 10 שנים שווה כ- 600,000 שקל
יש ר א לי 27/06/2017 19:16 תחכה לפחות 5 שנים לדירה שאינך יודע מה המפרט שלה (ל"ת)
אלון 29/06/2017 00:22 עדיף לחכות 5 שנים
מאשר לקנות עכשיו מקבלן במחיר בועה ולהשתעבד לכל החיים לבנק... בינתיים נשכור מכם בכיף, יש היצע מטורף של דירות גם ככה
16 אבי 27/06/2017 14:02 כחלון
‏כחלון אתה תגרום למדינת ישראל להכנס למיתון שלא ידע כמו ‏הכלכלה זה לא רק שוק הדיור עם כל הצער שבדבר ‏המיסים בדרך לכולם
משקיע 04/07/2017 00:47 לפעמים עדיף מיתון כדי לרפא חוליים ופרזיטים
והבורסה כבר ממוסה מעל ומעבר 25% עכשיו נשאר רק למסות את הנדל"ן עד ל25% ויהיה כסף בשביל להתגבר על המיתון :)
15 משה פדלון 27/06/2017 12:21 המחירים עדיין עולים ולצערי גם השכירות
הלמ"ס פרסם את הנתונים ולפיהם יש עליות מחירים. כלומר גם השנה עליה של 6%-8% בממוצע.
14 רוני 27/06/2017 12:20 תכין את אנשי המכירות שלך
לגרד בבייצים אחרי ה14 באוגוסט, כי הקיפאון ימשך!
רוני 27/06/2017 12:54 תלוי היכן הוא מוכר
בין חדרה לגדרה. עדיין המחירים רק עולים. השכירות מתפוצצת ( חוק כחלון ) פחות משקיעים ועדיין עודף ביקושים חשוב מה יקרה כשהאסימון ייפול.
13 נמש שמחה 27/06/2017 12:06 טירת צבי 6 תל אביה
מה עם חוק כחלון דירה שלשית אם ירדו מזה מה הסיכוי
12 ם 27/06/2017 12:02 לפי כתבה באתר מתחרה קרן המטבע מזהירה
ששוק הנדל"ן בישראל דומה לערב המשבר בארה"ב 2008....משוואה? המשוואה היא שמחיר דירה ביחס לכמות המשכורות הדרושות הוא פי 2 מאשר במערב...זו המשוואה. כמות העסקאות צונחת, הביקושים צונחים והשלב הבא שגם המחירים יצנחו. אין כסף.
11 איציק מנדל 27/06/2017 11:35 זו לא משוואה זו בועה !!!! והיא תתפוצץ !!! (ל"ת)
בן אהרון 28/06/2017 18:05 יש עוד שלב, החמור ביותר: מיתון !!! זה כבר ממש לא מצחיק (ל"ת)
הייטקיסט 04/07/2017 00:48 מיתון רע רק למי שעובד במקצוע פונה לקהל ישראלי
אנחנו עובדים עם לקוחות בחו"ל המיתון בחו"ל יהיה כי הריבית בארה"ב עולה, אבל בארץ הוא יהיה חמור יותר כי הישראלים "יותר חכמים מכולם" לכן כל מי שהייטקיסט מאוד יהנה מהמיתון בעוד שאר האנשים שמשרתים את המשק יסבלו קשות...
10 איציק מנדל 27/06/2017 11:32 הקבלנים בורחים מהשוק ומוכרים "על הנייר" בלבד (ל"ת)
חשיפה 27/06/2017 16:27 בורחים ב2.6 מיליון לדירה בראשלצ. בריחה! (ל"ת)
משקיע 04/07/2017 00:49 למה לא? 4 מיליון 3 חדרים בראשון, דובאי פה :) (ל"ת)
9 איציק מנדל 27/06/2017 11:30 קיבינימט הדיור ממטיר הודעות שליליות לשוק ומתפלל שיפעלו (ל"ת)
8 איציק מנדל 27/06/2017 11:28 זמן זה מה שכולם רוצים כאויר לנשימה !!! קיבינימט הדיור (ל"ת)
7 גיא 27/06/2017 11:21 שכנעתם אותי
לעשות שורט על אשדר. הבחור בהכחשה..
6 אלון 27/06/2017 11:20 חמישים אחוז ירידה במכירות
חמישים אחוז ירידה במכירות ועדיין התאבי בצע האלה לא מודים שהם יהיו חייבים להוריד מחירים לכל מי שמתלבט לקנות במחיר בועה זו טעות לכל החיים.. המחירים כבר עכשיו ב 10% פחות מלפני שנה, תעשו חישוב כמה חסכתם... אל תיתנו שיעבדו עליכם בשקל.
חלומות בהקיציס 06/07/2017 15:06 מי הקבלן המטומטם שימכור לך דירה במחיר הפסד (ל"ת)
מחירים עולים 28/06/2017 16:41 למה לספר סיפורים? כנס לאתר רשות המיסים
כנסו לאתר רשות המיסים ותשוו עסקאות ממאי-יוני 2017 לעומת עסקאות שנה אחורה מאי-יוני 2016 ותראו שהמחירים עולים.
אני 28/06/2017 12:37 שום נתון שהבאת לא מתבסס על המציאות
אפילו לא קרוב.
יש ר א לי 27/06/2017 19:15 קשקשן, אפילו הלמ"ס הודה שעליית המחירים נמשכת. (ל"ת)
רוני 27/06/2017 12:49 אצלנו הדירות עלו. בחודשיים האחרונים ב2 אחוז ומתחילת השנהביותרמ5אחוז
אני מניח שבבאר שבע המצב שונה. אצלנו זה קריית השרון נתניה יש ביקושים הרבה פחות הצע.
ראשלצ עולה 27/06/2017 16:30 אצלנו בראשלצ מחירים עולים 10% בשנה אחרונה
דירות חדשות מקבלן שנמכרו לפני שנה ב2.2 מיליון היום נמכרות אותה קומה אותו שטח אותו קבלן ב200 אלף יותר.
עידן 27/06/2017 14:59 בקרית השרון המחירים כבר יורדים
בחודשים האחרונים.
חלומות בהקיציס 06/07/2017 15:07 אז תקנה מהר לפני שיגמר (ל"ת)
5 איציק 27/06/2017 11:18 לכל הקבלנים
נחמד אבל אנחנו לא קונים ולא שוכרים דירה במחיר בועה. תעשו עם זה מה שאתם רוצים.
משה 27/06/2017 15:01 ואיפוה תגור ? - באוהל
תמשיך להתנהג כמו בת יענה.לעולם לא תהיה לך דירה. בהמלחה
4 אסף 27/06/2017 11:17 כנס רק לבעלי אינטרסים - מה הטעם?
כמו שאקיים כנס בנושא פורנו ואזמין רק בעלי אתרי פורנו.. כנס בנושא נשק ואזמין יצרני נשק.. כנס בנושא חיסכון ואזמין רק את מנכ"לי הבנקים.. כנס בנושא כדורגל ואזמין רק את בעלי מועדון מכבי שחר חיפה.. הזייה....רק מסביר כמה הם יודעים שהציבור מטו*** ולכן הציבור ישלם
שמואל 27/06/2017 12:12 אינטרסים
מה אתה מתלונן!!! נכון, לכנס של חסכון יזמינו את מנהלי הבנקים. אותך לא יזמינו, כי אתה לא בעל המאה וגם לא בעל הדעה. נכון, לכנס כדורגל יזמינו רק את בעלי המועדונים. אותך לא יזמינו, כי במה אתה יכול לתרום בנושא כדורגל, פרט להיות צופה במשחק. אתה לא בעל דעה וגם לא בעל מאה. נכון, בכנס של יצרני נשק יוזמנו רק בעלי עניין שהם מנהלים במפעלי נשק. מה לך העניין בנשק,. אין לך מושג במה מדובר. אתה לא בעל מאה ולא בעל דעה. כך בכל הדוגמאות שכתבת ואחרות. מדוע לדעתך, הקבלנים הלוקחים סיכונים במהלך הבנייה, כמו יצרני הנשק ומנהלי הבנקים ואחרים, יפנו אליך או לציבור, כל אחד, לצורך קבלת חוות דעת. ברור שכל הכנסים הם לבעלי אינטרסים. לא לך ! אתה רק צרכן. תרצה תשלם לא תרצה לא תשלם. זהו משמעותו של שוק חופשי וקפיטליסטי.
אסף 13/07/2017 13:09 תודה על תגובה דורסנית
מבין מבין השורות שבעניך לציבור אין מילה או דיעה ורק כספו מדבר, אכן גישה קפיטליסטית דורסנית מזוויעה. אך, אם דעתך שאנו מדינה דמוקרטית קפיטליסטית, הינך טועה ומטעה זו מדינה אוטוקרטית ולא קפיטליסטית. בקפיטךיזם השוק חופשי - משמע תחרות. בענף הנדלן כמו תענפים רבים הוא ריכוזי ולא חופשי ונגוע בהון שלטון בצורה מוחצנת. צר לי, שהינך חושב שלציבור אין מקום בכנסים הנותנים במה לצד אחד , וזו המציאות כיום כמובן. דבר אחד אתה צודק, אני לא קונה דירה במחיר בועה. היה שלום
3 פאחלון רמאי 27/06/2017 11:16 נתן הכל לחרדים על חשבון חיילי צהל (ל"ת)
2 כלכלן 27/06/2017 11:16 עוד כתבת "לובי המשקיעים" פחחח...
כל מי שמקשקש על התשואה בנדל"ן (4.4% בשנה האחחרונה?) מוזמן להציץ, למשל, ב-"מדד הבנקים" בשנה האחרונה: 35%
1 מוש 27/06/2017 10:38 יש מקומות שמחפשים להכניס
ויש אנשים עם אינטרס מאחורי הכתבות
מאיימים להפסיק לבנות 27/06/2017 15:18 דמרי: לקבלנים אין ברירה והם רוצים להמשיך לעבוד!!!
חשבנו שאתם רוצים לאיים עלינו שתפסיקו לבנות כי אין מספיק ביקושים, ואז המחירים בעתיד יזנקו. חחחחח
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש