14:27 באר שבע: הערב יתקיים מצעד הגאווה הראשון בעיר

09:01 טבע הפרה פטנט לתרופה של 'גלקסו' ותשלם 235 מיליון דולר >>

13:23 חברת סולארפיינט חתמה על הסכם למיזוג לחברה הבורסאית אור סיטי >>

12:53 ארה"ב לטורקיה: "נשיב את כלי הנשק מהכורדים רק לאחר ניצחון נגד דאעש"

12:47 כביש 6 לדרום נחסם לתנועה ממחלף שורק עקב משאית שעולה באש

11:50 בלגיה: נעצרו 4 חשודים במעורבות בפיגוע בבריסל

10:58 בנט על אולמרט: "אסור להפוך אותו לאדם שפגע בביטחון המדינה" >>

10:15 ארדן: "שער שכם יעבור שינוי חסר תקדים במערך האבטחה"

09:30 השר ליברמן: "יש להגיע להסכם אזורי לפני הסכם עם הרשות הפלסטינית"

08:57 בני ברק: מדריכת פנימייה בת 22 נעצרה בחשד לביצוע עבירות מין בחניכות

08:46 ארבעה בני אדם נעצרו בחשד להלבנת הון בהיקף של מיליוני שקלים >>

08:36 דיווח: ארה"ב, רוסיה וירדן הסכימו על הקמת "אזור בטוח" בדרום סוריה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות
נדל"ןההסתערות הגדולה

הגרלת 15,000 הדירות: הזוגות הצעירים מסתערים על 3 ערים

 |  25
ההסתערות הגדולה
Share
הזוגות הצעירים מסתערים על הגרלת הענק של כחלון, 15,000 הדירות. תוך פחות מיומיים מרגע פתיחת ההגרלות נרשמו כמעט 22,000 זכאים, וזאת מתוך 46,000 זכאים בסדרה א' שיכולים לגשת להגרלות כעת.


הישוב המבוקש ביותר הוא ראשון לציון. 7,553 זכאים נרשמו להגרלה על 490 הדירות בראשל"צ מתוכם 2,044 הם בני המקום (להם מוקצות 97 מהדירות). סיכויי הזכייה בראשל"צ עבור אלו שאינם בני המקום עומדים כעת על 7.13% בעוד הסיכויים של אלו שהינם בני המקום (כלומר תושבי ראשל"צ) עומדים על 4.75%. ניתן לחשוב שהסיכויים של אלו שהם בני המקום נמוכים יותר אבל בפועל מתקיימות 2 הגרלות נפרדות כאשר אלו מבני המקום שלא זכו בהגרלה על הדירות המוקצות להם מצטרפים להגרלה הכללית עם אלו שאינם בני המקום ולכן הסיכויים שלהם בפועל גבוהים בהרבה.  

הישוב במקום השני מבחינת הביקושים הוא הרצליה עם 6,224 נרשמים ל-1,176 דירות מתוכם 809 מהזכאים שנרשמו הם בני המקום, להם מוקצות 291 דירות. סיכויי הזכייה בהרצליה של אלו שאינם תושבי המקום עומדים כיום על 16.3% והסיכוי לבני המקום עומד כעת על 36%.במקום השלישי נמצאת העיר מודיעין עם 6,055 נרשמים להגרלות על 1,289 דירות, מהם 510 נרשמים שהם בני המקום שמתחרים על 256 דירות שיוקצו להם. סיכויי הזכייה במוסיעין לאלו שאינם בני המקום עומדים על 18.6% וסיכויי הזכייה של בני המקום על 50%. 
 בהמשך הרשימה מבחינת מספר הנרשמים נמצאות יבנה, בית שמש וראש העין כאשר בערים כמו רמלה, קריית ביאליק, טירת הכרמל, חריש או מגדל העמק סיכויי הזכייה כעת עומדים על 100%, כלומר יש יותר דירות שעומדות להגרלה מאשר נרשמים לאותן הגרלות. למשל ברמלה נרשמו 764 זכאים להגרלות שנפתחו כאשר מספר הדירות ב-2 הפרויקטים בעיר יחד עומד על 800, כלומר סיכויי זכייה של 100%. נציין כי ההגרלות יהיו פתוחות עד ה-9 ביולי וסיכויי הזכייה עומד צפויים להשתנות (כמובן לרדת). 

הנה הטבלה המלאה:


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

25 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 רמי 21/06/2017 14:38 ברור
זו הבעיה האמתית של הנדלן לא ההצע אלה הרצון של הזוגות הצעירים לקבל בית חדש ובמרכז הארץ ! חלילה לא בנגב ולא בגליל .ראשון הרצליה וכו". יחד עם זאת האוצר מנדב את כספי הציבור כדי להגשים את חלומם של הזוגות הצעירים שרק במרכז רוצים לחיות.
18 בן אהרון 21/06/2017 06:34 קודם מסתערים, אחרי שנופלים בפח, בוכים. לא לומדים !!! (ל"ת)
17 יש ר א לי 20/06/2017 19:44 כחלון=כשלון בונה את שיכוני פחלון. (ל"ת)
16 בועת סבון 20/06/2017 17:55 הגרלות והימורים
לאן אתה מוביל את המדינה הזו כחלון? למה הכספים לא מחולקים שווה בצורת הנחה ? הגרלות והימורים זה אי צדק חברתי בהתגלמותו !
15 עופר 20/06/2017 17:32 בועת כחלון
עוד הוכחה לדבר הכי מובן מאליו. הביקוש הוא לדירות במרכז. כל היתר לא מעניין. ובגלל זה כל התוכנית הזאת היא אחיזת עיניים
14 כחלון נגד השודדים 20/06/2017 14:38 למה כולם נגד מחיר למשתכן לזוגות צעירים
כולם בלחץקבלניםטייקוניםבנקיםפלוג ובנק ישראלכולם נגד מחיר סביר לקורת גג לזוגות צעירים מעדיפים שילכו לגור בברלין...בושה וחרפה ..מי יגן עליהם ..אלה חיילי המילואים...רק כחלון דואג להם..הליכוד שכח את העם...
13 רונית 20/06/2017 13:56 הליכוד החדש -כחלון
אוהבים אותך כחלון,המשך כך!! הכנסת את כל הקבלנים ללחץ!! יש תקווה שיורידו מחירים סוף סוף,אל תרא ואל תחת,בחירות הבאות מתגייסת ומגייסת את כל המשפחה והחברים בהתנדבות
12 אלון 20/06/2017 13:04 כחלון תתבייש
לא פתרון לכלום , בושה שכספי המיסים מסבסדים על סמך הגרלה ומזל . זו לא דרך התנהלות של מדינה מתוקנת ובאופן כללי רק מגביר את הביקוש וגורם לאנשים להמתין יותר זמן לגור יותר בשכירות והשכירות רק עולה , כחלון אין לך מושג בכלכלה הרגת אותנו נחקנו
11 זוג צעיר 20/06/2017 13:03 היחיד שנלחם ומנסה זה כחלון- השאר שודדים!
10 שנים אף אחד לא דאג לזוגות הצעירים לקורת גג עכשיו כשכחלון דואג כולם קופצים עליו...אנחנו עם כולנו רק שיצליח
בן אהרון 22/06/2017 10:03 המחירים בהגרלות ממש לא נמוכים כמו שזה אולי נראה.
יש אלף ואחת בעיות בהגרלות האלה שמשנות את המחיר הסופי בפועל של הדירות. אף אחד כנראה לא יודע לעשות את החשבון הנכון עד הסוף.
10 תוהה 20/06/2017 12:57 יש עדיין כמה תימנים מקורבי וועד שלא "זכו" בדירות לכאורה (ל"ת)
9 קבלן,בנק,ממשל=חזירות 20/06/2017 12:48 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
8 נרשמתי 20/06/2017 12:27 איך ניתן לדעת את מספר הנרשמים בזמן אמת;
מאיפה ניתן לקבל את הנתונים שיש בטבלה בכתבה באופן שוטף? האם יש אתר שבו הנתונים האלו מתעדכנים כל הזמן?
7 כחלון 20/06/2017 12:25 הורס בוודאות את הכלכלה. כי כל עם ישראל ישלם על ההנחות
והסבסוד ובעתיד המיסים יועלו. שלא יהיה ספק בזה. בנוסף הקבלנים יפסיקו לבנות כי הוא הקבלן הראשי כמו שהוא רוצה להיות המשכיר הראשי של המדינה ע"י קניית מקבצי דירות שנגזלות ממשפרי דיור לצורך השכרה . אם זה לא הרס השוק אז מה זה?
6 הסתערות 20/06/2017 12:23 שיקנו כבר ויהיה שקט מהמפונקים האלה . השלב הבא שלהם
אוכל חינם לילדים נוסף לגן לגיל 3 וצהרון. חיסכון לגיל 18 חסר אוטו לכל ילד וגם לשעבד את המורים שישמרו על התכשיט שלהם בחופש הגדול. קשה מאוד להיות מפונק.
5 שלום 20/06/2017 12:16 "צק ללא כיסוי
מתי תהיה לכם בעלות על הבית "טאבו" תשאלו את הקבלן חברת אזורים לאחר 18שנים ועדיין אין "טאבו" לידיעה
4 שם 20/06/2017 11:33 אני זכאי בסדרה א' והחלטתי לוותר,למה??
אני זכאי בסדרה א' והחלטתי לוותר על ההשתפות,בתור זוג צעיר מאוד קשה לחכות 5 שנים עד לקבלת מפתח לשלם במקביל שכירות ומשכנתא ובסוף לשלם עוד את מדד תשומות הבנייה, גובה ההנחה שמקבלים במחיר למשתכן מוחזר בכל ההחזרים האלה! לא יודע איך יש מעל 20 אלף אנשים שהם כמו עדר ולא מבינים את ההשלכות. עוד שנה הרי כולם יתעוררו ולא יבינו למה עדיין אפילו לא התחילו לבנות, מציע לכולם להתעורר לפחות כמוני ולא ליפול.
שיקנו 20/06/2017 12:28 ויאכלו חרא זה מגיע להם. הזול יוצא ביוקר
הכל עקום פה
אתה צודק 20/06/2017 12:27 ולכן מובטחת פה קטסטרופה כלכלית לכוווווולנו!
מפלגת כולנו מפלגה הרסנית וביבי מעוניין בהרס הזה העיקר לשרוף את כחלון פוליטית. צונאמי כלכלי בדרך
3 בן אהרון 20/06/2017 11:11 מסתערים בלי לחשוב ובלי לבדוק. מציע להזהר ולבדוק טוב טוב
יש מידע באינטרנט מה קורה, זה כנראה לא מעניין עכשיו אף אחד. העיקר להסתער ולזכות במשהו. זכאים שאין להם את יכולת לבדוק את הנושא שהוא מאד כבד, מקבלים החלטות שישפיעו עליהם לכל החיים בלי להתייעץ ורק לפי הרגש. חבל כי בסוף זה כנראה עלול להיות יקר מאד, שלא לדבר על מפח הנפש.
ruben 20/06/2017 11:17 צודר בהחלט
אני מחזיר כ4500 זה ממש קשה בנוסף שילמתי כ3 שנים שכירות 3500 פלוס משכנתא עובדים קשה בשביל ארבע קירות וגג
מגיע לך 20/06/2017 12:29 יש המון דירות לקניה 2 או 3 חדרים אפשר בהחלט לגור שם
ולא להסתבך. במקום לעבוד קשה אפשר לעבוד וגם להינות מהחיים.
2 ruben 20/06/2017 09:56 חושבים להירשם לבית שמש חייבים לקרוא
חשבתי כמו כולכם לקנות אבל עשיתי טעות שקניתי בבית שמש כבר ארבע שנים אחרי איכלוס עדיין לא סיימו את הפיתוח ואין צפי התחבורה גרועה אין מקומות עבודה תעודת עניות למשרד השיכון
1 יבנאי 20/06/2017 09:51 ראש העיר בגד בסדרה ב
אפילו שהתחייב שזה יהיה פתוח לכולם!!! לא נשכח לך את זה בבחירות!!
אני 20/06/2017 11:34 זה חמוד שהוא מתחייב על דברים שלא בסמכותו. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש