11:18 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להיות בעייתי גם לממשל האמריקני, האם הפד'... >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

21:04 הפד': "התחלת צמצום המאזן באוקטובר הקרוב" , המדדים הגיבו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

17:39 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אכזבה לכחלון: מחירי הדירות עלו 0.5% בהסתכלות חודשית

 |  32
שוק הדיור
Share
מחירי הדירות רשמו עלייה חודשית של 0.5%, כך עולה מבדיקת הלמ"ס לעסקאות שבוצעו בחודשים פברואר-מארס לעומת העסקאות שבוצעו בחודשים מארס-אפריל. קצב עליית המחירים השנתי עומד כעת על 4.4%. אמנם מחירי הדירות הציגו עלייה והמשמעות היא שכעת אי אפשר לדבר על מגמת ירידה במחירים, אבל עדיין קצב העלייה התמתן באופן משמעותי מאוד מקצב של מעל 8% במהלך שנת 2016.


הציין כי בחודש הקודם הלמ"ס הציג ירידה של 0.5% במחירי הדירות וחודש קודם לכן ירידה של 0.1%. העלייה בעדכון הנוכחי מאותת כי שוק הדיור לא במגמת ירידה אבל בהחלט בשלב של יציבות.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 מחיר למשתכן 16/06/2017 18:26 זכיתי בבלוף מחיר למשתכן לפני שנה ואין היתר
כנראה שאראה דירה בעוד 5 שנים...איזה טעות שקניתי במחיר למשתכן
גם אני זכיתי 17/06/2017 19:35 חארטה בפיתה הרי חותמים על חוזה רק לאחר קבל היתר בניה
לפני קבלת היתר בניה לא יודעים כמה מטר הדירה ולכן לא ניתן לקחת כסף ולחתום חוזה.
איש 19/06/2017 12:00 ובנתיים משלמים אלפי שקלים על מדד תשומות הבניה . (ל"ת)
הפנסיונר 17/06/2017 14:38 סטאטוס היתר
אל תסמוך על סיפורים . תוכל לבדוק מה קורה עם ההיתר לבד באתר ההנדסה של העיר הרלוונטית.
18 הפנסיונר 16/06/2017 08:37 השנוי במגמה קורה תפנימו
העליות התמתנו משמעותית , השנוי הוא איטי . ברמה שנתית יש 50% צמצום בעליות .אם המגמה של צימצום המשקעים , הרבית למשכנתאות ומחיר למשתכן תחריף יהיו גם ירידות ברמה שנתית.
מחירים עולים 16/06/2017 18:19 מחירים עולים. תפנים. לא שינוי ולא נעליים
טרול פנסיונר...
17 עוד ליצן 15/06/2017 23:55 כחלון בא לנו עם כל מיני פתרונות פופיליסטים
הבנאדם חי בכוכב אחר רק פתרון אחד בנייה והפשרת קרקעות מאסיבית והבאת עובדים זרים נקודה כל השאר זה פתרונות מצחיקים שבמקרה הטוב יגרמו לכותרות וטו לא
16 ששששששש... 15/06/2017 21:53 השוק מת
לא הבנתם. אובדים עליכם. המטרה של כחלון ושל כולם להחיות את שוק הדיור בכל דרך אפשרית. בין אם על ידי מחיר למשתכן ובין אם להלחיץ ממתנים על ידי כך שאומרים שהמחירים עולים. הקיצר שטויות המיץ. שיטת הפירמידה עומדת להתמוטת ותנחשו מי בראש הפירמידה. הבנקים. צעירים לא מצליחים להשיג את ההון ההתחלתי.
הסטוריון 18/06/2017 10:34 בטח השוק מת מ2010...בדיחה לא מוצלחת
מספיק עם אותם תגובות שחוזרות על עצמם כבר 7 שנים...זה עצוב לחזור על סיסמאות שגויות שמתפוצצות במציאות הקשה.
15 שמטוב 15/06/2017 21:42 בשבוע הבא השר משה כשלון יפריח עוד 3 ספינים חדשים
כדי להסתיר את העובדה שהוא ניכשל בהורדת מחירי הדיור. למה השר משה כשלון ניכשל ? כי הוא בנה דירות חדשות באיזורי ביקוש וייקר את העלויות של הבניה ועלויות המימון.
14 שמואל מנשר 15/06/2017 21:28 הבחירות באופק
הגאון כחלון בונה על התמוטטות שוק הדיור בעזרת חוקים כמו מס הדירה השלשיית , מסי שבח ורכישה ורגולציה, אז לכשיתמוטט שוק הדיור , ובעקבותיו, המשק יכנס למיתון ואינפלציה, ירדו מחירי הדיור. אולם לא יהיה מי שיקנה או יבנה, כולל אותם אלו שממתינים להתמוטטות . אבל כחלון ,במסע הבחירות הקרוב, יטען יוכיח כי עמד בהבטחתו להוריד את מחירי הדיור .
13 בוקי 15/06/2017 21:26 למה אכזבה לכחלון?
אכזבה לכל עם ישראל.
12 אדי 15/06/2017 21:18 לא אכפת לי עולה או יורד אני לא קונה דירה במחיר בועה (ל"ת)
תגור באוהל 16/06/2017 15:43 אתה גר במלונה של הכלבה! (ל"ת)
אחד שחושב שמבין 18/06/2017 14:04 כלומניק
תמשיך לשכור ולשלם 100% לאוויר
11 hguy 15/06/2017 21:07 אנשים מוכנים לשלם יותר ולא לקנות את הזבל שמוכר כחלון. (ל"ת)
10 הרואה את הנולד 15/06/2017 20:58 האם מחאה אלימה בפתח?
אם מחירי הדיור ישובו לעלות, האכזבה והתיסכול שזה יביא בעקבותיו, יגרמו למחאה חברתית קשה שתזעזע את אושיות השלטון ושלעומתה המחאה החברתית של 2011 תיראה כמו משחק ילדים! השלטון יודע את זה, ועל מנת למנוע מזה לקרות, השלטון יעשה את כל המאמצים וינקוט בכל הפעולות האפשריות כדי שמחירי הדיור לא ישובו להשתולל.
9 חצי אחוז ריבית וזהו 15/06/2017 20:45 אם הריבית תעלה ,המחירים יצנחו!
הכל תלוי בממשלה.
הסטוריון 16/06/2017 18:22 נו באמת. ב2012 זה נשמע כך:
ב2012 זה נשמע כך: אם מחירי הדירות יעלו בשקל נוסף יהיה פה בלאגן ואלימות..
8 על טיפשות משלמים. 15/06/2017 20:45 ליבי על 500 משקיעים שמיהרו למכור דירה שלישית.
מחירי הדירות עולים שכר הדירה יעלה יותר הבורסה צונחת אין אלטרנטיבה גם אם מס ריבוי דירות יעבור , השקעה בדירות היא בטון !
7 איש 15/06/2017 19:46 רוב האנשים מטומטמים אבל לא כולם ...
הבעייה שכחלון מנסה לגרום לאנשים להמתין עד שיבנו ... אבל זה יקח עוד 10 שנים.... אין היתרי בנייה אין תשתיות ... ובזמן הזה הריבית תעלה ויתווספו עוד ביקושים ואנשים ישלמו שכירות וכו ... מי שצריך דירה שיקנה לפי היכולת .
6 ale hadash 15/06/2017 19:39 זה תוך שנה אבל תוך חצי שנה אחרונה זה לא נכון
איזה אכזבה בדיוק ?
שמטוב 15/06/2017 21:45 לא הנבנת, קרא שנית. בשני החודשים האחרונים מחיר הדירות
עלה ב- 0.5 אחוז. מה אתה מספר לנו סיפורים על חצי שנה ועל שנה ? מדובר בשני החודשים האחרונים שבהם המחירים המשיכו לעלות.
5 G 15/06/2017 19:12 מס דירה 3 הבריח משקיעים וקבלנים בונים פחות היצע ירד חזק (ל"ת)
שמטוב 15/06/2017 21:46 משה כשלון מתנהג כמו פיל בחנות חרסינה, בועט ומרסק. (ל"ת)
4 טוני 15/06/2017 19:11 מחירים עולים. כל סיפורי כחלון...בדיחה (ל"ת)
3 אחד שיודע 15/06/2017 19:10 מחירי הדיור לעולם לא יירדו
מאחר והמדינה חיה ממחירי דירות גבוהים. לא ייתכן מצב שהמחירים יירדו. דור שלם של צעירים הולך להשתעבד ולחיות חיי מוות.
יוסף 16/06/2017 08:23 אין דבר בעולם שלא ירד לעולם הםמחירי הדירות ...
ירדו בקרוב ובטח לא בגלל הכחלוניה הכישלונית אלה בגלל שהרבית מתחילה לעלות
2 נמאס כבר לחכות 15/06/2017 19:07 לא יודע מה איתכם
אני לא קונה את כל הבלבולי שכל האלה שבוע הבא אני חותם חוזה הריבית על המשכנתא תתחיל עוד מעט לעלות וגם מחיר למשתכן הזה פשוט בלוף.חלאס שבע מהבטחות אם אין אני לי מי לי
אריק 16/06/2017 12:14 כל אחד עושה השיקול שלו, ועדיין אנחנו עם הנהגה פח זבל
האמינו לי, ראו את מובילי המדיניות-דואגים אך ורק לעצמם ולמקורביהם. הנפילים בסגנון בגין, רבין, שרון, שלא לדבר על בן גוריון, התחלפו בבדיחות ששמם חזן (אלוהים יעזור), מירי רגב (כל מילה מיותרת), ביטן, מיקי משהו, והזוג הנשיאותי ללא הארנק. חברים תחליטו, הרשומים כאן לעולם לא יעזרו לכם.
א 15/06/2017 20:26 אני הקדמתי אותך ב 16 חודשים
חיכיתי שנים כמו פרייר,לפחות התפכחתי לפני 16 חודש כשחתמתי בדקה ה 90 וחסכתי לעצמי המון עגמת נפש
1 סרגיי 15/06/2017 18:52 מישהו מכיר מניה שרק עולה או יורדת נונ סטופ? תמית יש
ג'יטר בתוך מגמה.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש