18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מחיר למשתכן: שיווק ענק של 1,015 דירות בצפון - צפו במחירים

 |  44
כחלון ממשיך בתנופה
Share
שר האוצר משה כחלון ממשיך בתנופת פרויקט 'מחיר למשתכן'. בהודעה משותפות עם שר השיכון יואב גלנט נמסר כי שווקו בהצלחה 762 יחידות דיור בשכונת "הגליל" שבנצרת עילית, ועוד 253 יחידות דיור בשכונת "צל אורנים" בקרית טבעון. 


בנצרת עילית: הפרויקט יבנה בשכונת "הגליל", הממוקמת בפאתי העיר ובה סה"כ כ-3,100 יח"ד. גובה המבנים בשכונה יהיה עד 8 קומות. לפי ההודעה השכונה החדשה תכלול שטחי ציבור פתוחים, מוסדות ציבור, אזור מסחר ותעשייה, מוסדות חינוך, מבני ציבור וגני שעשועים לילדים. כמו כן, במרכז השכונה יוקמו קנטרי קלאב וחניה ציבורית רחבה.

דירות 85 מ"ר ימכרו ב-444,092 שקלים, הנחה של 36% ממחיר השוק.
דירות 100 מ"ר ימכרו ב-522,857 שקלים, הנחה של 35% ממחיר השוק.
דירות 120 מ"ר ימכרו ב-627,876 שקלים, הנחה של 34% ממחיר השוק.בקריית טבעון: הפרויקט יבנה בשכונת "צל אורנים". מדובר בשכונה חדשה ברובע המגורים "שער טבעון", הממוקם על אדמות קיבוץ "שער העמקים" בסמוך לצומת העמקים ובגבולה המזרחי של קריית טבעון. השכונה צמודה לשכונת "אלרואי", סמוכה לכביש מס' 7213, העולה מצומת העמקים למכללת אורנים וטבעון. לפי ההודעה, השכונה תכלול מרחב מגורים, מסחר, מתקנים הנדסיים, מבנים ומוסדות ציבור, שטחים פתוחים, שטחים ציבורים פתוחים, דרכים ושבילים.דירות בגודל 85 מ"ר ימכרו ב-790,300 שקלים, הנחה של 34%
דירות בגודל 100 מ"ר ימכרו ב-912,764 שקלים, הנחה של 34%
דירות בגודל 120 מ"ר ימכרו ב-1,076,049 שקלים, הנחה של 34%. 

לסיום נציין כי אמנם מדובר בכמו מרשימה של יח"ד ששווקו אבל השאלה הגדולה היא האם לכחלון יש יכולת לשווק דירות בהיקפים דומים במסגרת מחיר למשתכן באזור המרכז, כפי שראינו במקרה של השיווק הענק בראשל"צ מלפני מספר שבועות. לפי גורם בשוק. גורם בשוק אמר אז שאותו שיווק בראשל"צ היה סוג של שינוי בכללי המשחק - "זה סיפור מאוד משמעותי, ממש דרמה. אם עד עכשיו השיווקים הגדולים במסגרת התכנית היו מחוץ לאזור המרכז, אז השיווק הזה בראשל"צ יוצר שינוי מבחינת הרוכשים הפוטנציאלים שמבינים פתאום שיש להם סיכוי אמיתי לקבל דירה במחיר מופחת, וזה מגביר את תקופת ההמתנה. השאלה היא האם נראה עוד שיווקים כאלה".
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

44 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 בן אהרון 10/06/2017 07:45 הוכח שלבנות דירה עולה 450 אלף.
זה אומר שהדירות שמכרו ב 2 מליון, המדינה הרוויחה 1.55 מליון על הקרקע.
30 yan 07/06/2017 14:16 כחלון תמשיך הצעירים איתך
השר היחיד שהולך נגד כל אנשי הנדלן והממון למיניהם עלה והצלח !!!
29 אופטימוס 06/06/2017 09:25 מתארגנת תביעת
ענק !נגד שר האוצר בגין הונאת הציבור בידיעה ובמתכוון ובאופן ממושךובגרימת נזק בלתי הפיך לרבבותבני אדם משפחות וילדים !
28 איבדתי הכל 05/06/2017 21:03 היתה לי דירה 2 מיליון מוחר במיליון נקודה שלוש
כחלון וגאלאנט רוששו אותי ... אני הולך להשקייע בנעליים
אלי 15/06/2017 18:58 שקרן (ל"ת)
חושף טרולים 06/06/2017 09:45 טרול שקרן. פחחח קוראים לך טדי במקרה? (ל"ת)
27 רומן 05/06/2017 20:20 פפפפ
שידחוף את הדירות למשתכן לתחת שלו ויפסיק לשקר לאנשים
26 חיים 05/06/2017 18:41 כחלון מה עם הסינים (ל"ת)
25 עימאד 05/06/2017 14:40 נצרת
השכונה נבנית בנצרת ממש בכניסה לנצרת
24 שולמן 05/06/2017 08:04 מה עם הרצליה.. מבטיחים כבר שנה?! (ל"ת)
23 אלרועי עם זהום אויר! 04/06/2017 22:43 לפחות לגבי טבעון לא ציינתם שכביש 6 יעבור על הבית... (ל"ת)
22 רפי 04/06/2017 22:39 הנדלן יקרוס אין ספק.... עניין של זמן ולא נשאר הרבה (ל"ת)
א א א 05/06/2017 17:38 זה שמעתי גם ב2012
מת על תחזיות יום הדין..
21 ניר 04/06/2017 21:32 כנסו
מה שעולה בזול יעלה ביוקר איכות בנייה ירודה נראה לכם שהקבלנים ירצו להפסיד? יחסכו בחומרי בניין להתרחק מהר
20 שלומי 04/06/2017 21:05 כחלון ישר כח ..תמשיך כך ..לא ישכחו לך את זה .
כל הקשקשנים הם אנשים שבעים ומפחדים שערך הדירות שקנו להשקעה ירד לטמיון..אבל הם לא חושבים על זוגות צעירים ומשפחות מחוסרי דיור...שבע לא מרגיש את הרעב..
19 סמי 04/06/2017 21:02 חברה למכור כל זמן שעוד אפשר. מחר יהיה מאוחר.
בראשון הולכת להיות קריסה טוטאלית, המחירים ירדו לרמת מחיר למשכן כמו בנצרת עלית. מי שיש לו דירה בראשון - זה הזמן למכור, לפני שאנשים קולטים, זו הזדמנות שלא תחזור.
א א א 05/06/2017 17:36 שטויות במיץ. בראשון מחירים עלו ב2.5% ברבעון
לפי נתונים הלמ"ס וזה אחרי שהיו 1000 דירות במחיר למשתכן. נראה לך שזה מזיז משהו בעיר עם 250000 תושבים?
18 ע 04/06/2017 19:48 כחלון פתח קזינו הגרלות למשתכן יא קומבינטור תעיפו לכלא (ל"ת)
17 אזרח 04/06/2017 19:28 כחלון הבלוף הגדול
מפקיר את הכלכלה שנתניהו בנה במשך עשרות שנים תמורת קומץ בטלנים שתולים בו תקוות שוו לקבל דיור חינם
16 HAKY1 04/06/2017 19:23 וככה יעיפו מהתוכנית את כל הזוגות שגרים במרכז
תוכנית זדונית נותנים לזוגות שגרים במרכז לזכות במקומות שידוע מראש שהם יוותרו על הזכות לקנייה ואלו יצאו מהתוכנית .
15 קבלן,בנק,ממשל=חזירות 04/06/2017 18:54 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
14 אזרח מרוצה 04/06/2017 17:56 כל הכבוד לממשלה!!! (ל"ת)
13 פול 04/06/2017 15:28 חלוקת מיליונים להמונים בהגרלות = פגיעה ביסודות הכלכלה (ל"ת)
ג'קי 04/06/2017 20:46 אף אחד לא חילק...
הקבלן שהציע הכי מעט לקח הקרקע... אפרופו מה שכן מחרבן את הכלכלה זה ספסרים בטלנים שנפחים בועה בלי לשלם מס ואח"כ "חרדים" למיסי המדינה...
אריה 04/06/2017 16:59 אחי הדירה שלך מהיום לא שווה יותר מ444 אלף שח תפנים (ל"ת)
12 שי 04/06/2017 15:22 כחלון בתנופה ? זו בדיחה
אין פרויקט בערד ? אולי ירוחם ? פשוט בלופ , הפרויקטים הללו קיימים כדי להכנס לממוצעים שהאוצר מציג . בפועל לא נותן פתרון לדיור , אנשים צריכים לגור איפה שיש תעסוקה
משקיע שוקע 04/06/2017 17:03 מהיום אנו נגור איפה שדירות חדשות לא עולות יותר מ444 אלף (ל"ת)
א א א 05/06/2017 17:37 לך תגור בעפולה, בדימונה בלי עבודה.. (ל"ת)
11 באוצר ובשיכון יודעים 04/06/2017 15:09 אין פיקוח של שופט בדימוס על ההגרלות.השחיתות והקומבינות
ההגרלות זה בלוף נותנים לרבים את אותו מספר ומבין כל מספר זוכה בוחרים את"המועדף" שלהם שיא השחיתות במעלות.אין קשר בין מחיר המכרז למחיר הקבלן הערבי שזכה...היכן מבקר המדינה???
10 אלון 04/06/2017 15:03 כחלון, תודה!!! (ל"ת)
9 B 04/06/2017 14:54 כחלון ?הרסת את הכלכלה במדינה המס לא עבר יא דיקטטור פרוש (ל"ת)
8 בזבוז כספי ציבור 04/06/2017 14:47 כתבה חנפנית, אלף דירות זה טיפה בים ולא כמות מרשימה (ל"ת)
שומי 09/06/2017 06:04 יש עודפי דירות. (ל"ת)
7 גלילי 04/06/2017 14:41 רק חבל שבהר יונה הסמוכה דירות עולות הרבה יותר ... (ל"ת)
6 1000 זה לא הרבה. 04/06/2017 14:38 כחלון משווק ומשווק-באים להגרלות אין דירות. (ל"ת)
5 מוניקה 04/06/2017 14:28 לכו תגורו בנצרת עילית צעירים בכיינים!!!!!!! (ל"ת)
ג׳ואי 04/06/2017 16:36 תתחילי לשלם מיסים פרזיטית. (ל"ת)
4 אבי 04/06/2017 14:27 תנופה מטורפת... 10K זוכים בשנתיים. מדהים. (ל"ת)
3 זה על חשבון העם 04/06/2017 14:24 מסבסד את הדירות מהמיסים שלי. לכן אין סיכוי להורדת מס
על הבורסה. לפיד הטיפש גם הטיל חובת הגשת דוח מחזור כדי ל"תפוס" את הגנבים המסכנים שאוי ואבוי להם אם הרויחו יותר מידי . מיד הם ידרשו לשלם עוד מס. ולכן אל תסחרו בבורסה חכו שהוא ימוטט את הכלכלה ואת שוק הדירות ותקנו דירה להשקעה . ותשכירו לערבים. גם להם מותר לגור בישראל
2 יש ר א לי 04/06/2017 14:23 או שהקבלן יפשוט רגל או שבמהלך השנים יפלו תקרות/מרפסות
יש קבלנים שלוקחים מכרז במחירי הפסד, התוצאות ברורות, וכחלון יחגוג על המחיר אבל את התוצאות נראה בעוד מספר שנים. הקבלן בכל מקרה יעשה הכל, אבל הכל, כדי שוא לא יפסיד. אני צופה אסון לפרוייקטים כאלה. מציע להיזהר.
הצחקת 04/06/2017 16:35 כמו מרפסות נופלות גינדי או דניה סיבוס היו במחיר מלא (ל"ת)
גיבר 04/06/2017 15:56 כן, כי מי שבונה בפחות מ20,000שח למטר כנראה שמשתמש
בפלסטיק. תהיה רציני גיבר, גם דירות יד שניה צוללות במחיר.
טוני 05/06/2017 17:39 לא צוללות ולא נעליים. במרכז מחירים עולים
ויעלו. את זה פרסם הלמ"ס.עליות בגוש דן ותל אביב.
1 הגרלת הלוטו 04/06/2017 14:19 הגרלת לוטו לקבלת דירה באזור ללא תעסוקה
תודה, אבל לא תודה!
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש