16:38 ירושלים: מתקיים כעת טקס פתיחת אירועי יום הזיכרון בבית "יד לבנים"

16:35 רכבת ישראל: ביום הזיכרון ויום העצמאות יחולו שינויים בפעילות הרכבות >>

15:48 קריית גת: נקבע מותו של הילד בן ה-3 שנחנק מחול בגן ילדים

15:17 הלמ"ס: בחודש מרץ אחוז המועסקים בקרב בני 15 ומעלה עמד על כ-61%

15:09 סוף למשבר: ראש ממשלת אוקראינה יגיע לארץ בחודש הבא וייפגש עם נתניהו

14:34 לקראת הפגישה עם טראמפ: אבו מאזן נפגש עם מלך ירדן לתיאום עמדות

13:53 ירושלים: שני פצועים מדקירה בשכונת ראס אל עמוד במזרח העיר

13:22 ברגע האחרון: ועדת הכלכלה אישרה את המשך הפעילות האזרחית בשדה דב

12:58 משבר נוסף: גרמניה צפויה לתמוך בהחלטה אנטי ישראלית באונסק"ו

12:49 מחירי הדלק: הלילה צפויה עלייה של כ-1% - 6 אגורות יותר מהחודש הקודם

11:48 בשבוע הבא תחל וועדה לאיתור מנהל רשות החברות הבא בראשות שי באב"ד

11:32 ליברמן: "כאב השכול מזכיר לנו לשמור על מדינת ישראל גם בשעות האלו"

10:43 נשיא המדינה בטקס חנוכת היכל הזיכרון: "אנו מבטיחים לנצור את העבר"

10:48 פועל במה בן 25 נפל מגובה במסגרת ההכנות לטקס בהר הרצל >>

09:48 בולטות בת"א: סאפיינס יורדת כ-3%, אמות יורדת 1.33%

09:47 בולטות בת"א: אל על עולה 1.17%, בזק עולה 0.41%

09:15 הנשיא טראמפ: "סין עוזרת לנו עם המצב בצפון קוריאה"

08:45 הדולר נסחר הבוקר בעלייה של 0.08% לרמה של 3.621 שקלים

08:36 אל על: אלי דפס מונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה

08:15 ירושלים: נעצרו 17 חשודים בהפרות סדר במזרח העיר

08:09 כעבור עשור: עמוס רגב פורש מתפקידו כעורך "ישראל היום"

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות
שופכים אור

ההתקררות בשוק הדיור: ירידה של 12.5% במכירת דירות חדשות

 |  79
שופכים אור
Share
ההתקררות בשוק הדיור נמשכת. בחודש פברואר נמכרו 2,142 דירות חדשות בלבד, ירידה של 25% לעומת מספר הדירות שנמכרו בחודש ינואר. חודש פברואר הוא חודש קצר כאשר ביחס לחודש פברואר אשתקד מדובר בירידה של 12.5%, כך עולה מנתונים שמפרסמת היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.


מנתוני המגמה (כלומר לאחר התחשבות בעונתיות ורעשים נוספים) עולה כי מספר הדירות החדשות שנמכרו בחודש פברואר היה הנמוך מאז נובמבר 2014, כלומר מאז תקופתו של יאיר לפיד כשר אוצר וההמתנה לתכנית מע"מ 0%. 

באופן כללי נמסר מהלמ"ס כי בחודשים דצמבר 2016 ועד פברואר 2017 עמדה הכמות המבוקשת של דירות חדשות (דירות חדשות ודירות שלא למכירה שהחלה בנייתן) על כ-11,500 יחידות, מתוכן כ-62% דירות חדשות שנמכרו לציבור הרחב והיתרה דירות שלא למכירה שהחלה בנייתן (לשימוש עצמי של בעל זכויות הבנייה בקרקע, לקבוצות רכישה, להשכרה ועוד). לפיכך, נרשמה בכמות המבוקשת של הדירות החדשות עלייה של כ-1.8% לעומת שלושת החודשים הקודמים (ספטמבר-נובמבר 2016). עם זאת, לאחר ניכוי הגורמים העונתיים, מסתמנת באותה תקופה ירידה של 11.3%.  

בלמ"ס מציינים כי חודש פברואר הינו החודש הרביעי ברציפות בו נרשמה ירידה בנתונים מנוכי עונתיות של הכמות המבוקשת של דירות חדשות.

נזכיר כי לפי נתון הלמ"ס האחרון (מה-15 למארס) שהתייחס לחודש ינואר, מחירי הדירות רשמו עלייה חודשית של 0.5%. ב-12 החודשים האחרונים הסתכמה עליית מחירי הדירות ב-6.3%. אמנם מדובר בהתמתנות קצב עליית המחירים (לעומת קצב של מעל 8% עד לפני מספר חודשים), אבל קשה לפי שעה להעריך שמהלך עליות המחירים הסתיים.  
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

79 תגובות ב-27 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
27 Hguy 18/04/2017 04:16 בתודה לכחלון שלפחות משפחות יש דירות.
לפחות משפחות יש דירות בבעלותם והן נאלצות לשכור דירות. לכן מדד שכר דירה עלה במרץ וימשיך לעלות ל . התחלות בניה יורדות בתגובה של הקבלנים לתעלולים של כחלון ונוצר ביקוש כבוש שיתפרץ באחת ויגרום לבועת מחירים בנדלן ולעליה נוספת בשכר דירה. הכל תודה לכחלון שמתערב בשוק הדיור בצורה דבילית. וטלה שמשום מה ששים על מה שקורה שיכינו עוד כמה מאות אלפים לרכוש דירה.
גלאי ספסרים 19/04/2017 00:31 שלוש דירות זה עסק...
יש את מחיר למשתכן, קבלנים זרים שבקרוב יתחילו לעבוד לבנות ומחירי השכירות נמוכים בהרבה ביחס שכירות/קניה
26 צעיר 17/04/2017 08:52 המחירים מתרסקים. קניתי בחצי מחיר. תודה לטוקבקיסטים
הצעירים שמנהלים מחאה בפייסבוק ובטוקבקים, נאיבים לחשוב שיפוצצו בועה מרכזית כל כך בכלכלה הישראלית. כולם שומרים על הבועה. פלוג, נתניהו, הבנקים, הקבלנים, כל מי שרכש דירה ויש דירה בבעלותו. כולם מפחדים מירידות. אבל הצעירים האמיצים שלנו חושבים שינצחו את כולם בשירה ברוטשילד או בהקמת דף פייסבוק. הצעירים של היום זה לא מה שהיה פעם. דור מפונק ופחדן שלא יודע להילחם על עתידו שנגזל. דור לייק וסלפי.
אורי 19/04/2017 07:17 גדול. תודה אלון/גיתית/תומי פחחח טרול (ל"ת)
25 קובי 16/04/2017 23:14 גילוי נאות
לכל קוראי האתר היקרים; אל תיפלו בפח. יש כאן אדם אחד או שניים שמקשקשים לכולם וכותב/ים עשרות תגובות-כל אחד על ירידת מחירים. וראש העין.. הכל בבלאט מוחלט! אני אדם פרטי שזקוק לדירה כמו כולם, ומכיר את השוק טוב. והמצב לצערי נורא. הכל כל הזמן ממשיך לעלות. מי שיכול שירוץ ויקנה. ויפה שעה אחת קודם!
24 אבירן 15/04/2017 02:15 שימו לב אני מתקשר למודעות למכירה שתולים על המרפסות
בד״כ אלו מתווכים או סתם אנשים שתוקעים מחירים בשיטת מצליח ולא רוצים בכלל למכור נדירים המקרים בהם באמת רוצים למכור ״כרגיל״ ואיך הם נשמעים? כמו מכירות טלפוניות מתחילים להלעיט אותי בים של מידע על כמה האזור טוב וכמה זה דיל מטורף ואיך אין שום דבר למכירה באזור הזה כשלמעשה יש ואני אומר אבל יש הרבה שלטים למה אתה סתם אומר הם בכלל לא שומעים אותי רק ממשיכים לדקלם אוי כמה בולשיט מומלץ בחום לנסות תבדקו אותי!!!
אני 24/04/2017 13:55 קשקשן.
כתבת הרבה ולא אמרת כלום. בקיצור חשבת ששמים שלטים ולא רוצים למכור אבל בדקת והתברר שמי ששם שלט כן רוצה למכור. יופי גאון של אמא
אורי 19/04/2017 07:16 טרול לא נופלים בפח מהודעות כזב.. (ל"ת)
23 תומי 14/04/2017 20:17 תענוג
שיתרסק כל השוק הזה ושהמשקיעים יצעקו עד מחר שאין ירידות, אנחנו התפכחנו ולא קונים דירה במחירי בועה! בינתיים אפשר לשכור בראש העין, יש שם כמה משקיעים שתקועים עם דירות חדשות.. כי זה גלגל חברים.. פעם הוא למעלה ופעם הוא למטה. לא לתת לאיטרסנטים לשעבד אתכם, אתם יותר חכמים מזה.
אורי 16/04/2017 06:23 זהירות טרול! אלון? גיתית? אההה תומי
מצאת לך שם חדש...
שמיציק 24/04/2017 13:56 איציק וקולט הם הטרולים האמיתיים (ל"ת)
תומי 23/04/2017 18:13 מה קרה אורי חמוד?
נתקעת עם דירה ללא שוכר? תמכור אותה... בחצי.. שיהיה בהצלחה.
22 לחוץ למכור 14/04/2017 13:58 לא מצליח למכור/להשכיר את הנכס בראש העין
איזו טעות עשיתי שכניתי את ה"נכס" הזה
לחוץ מקונים 24/04/2017 13:57 אני מוכר נכס בראש העין ועומדים אצלי בתור
אני עושה מכרז מי שיציע הכי הרבה קונה. יופי גם אני יכול להמציא תגובות מפגרות
אורי 16/04/2017 06:24 אתה טרול ודבריך הבל הבלים (ל"ת)
חוכם 15/04/2017 11:19 אתה מתכוון נחס (ל"ת)
21 סתם אחד 14/04/2017 13:34 דירות חדשות ברובן במגדלים מה שמייקר אותם ב25%
בדירות במבנים עד 8 קומות יש כ 15% -10% פחות שטח משותף לקניה תחזוקה וארנונה. רק פריירים או עשירים ירצו לגור במגדלים.
20 חושם אליהו 11/04/2017 15:32 חבר שלי משקיע נדל״ן מיואש לגמרי ובפשיטת רגל
הוא טוען שהמחירים כבר צנחו 15% וכנראה יצמחו עוד 15% תוך 3-5 חודשים. לטענתו בנק המזרחי יפשטו את הרגל.
משקיע 24/04/2017 14:05 אז הוא לא יודע להשקיע נכון
אצלי העסקים פורחים אין שום ירידת מחירים אבל מה זה משנה אני בשום אופן לא מוכר. בכל מקרה אם אתה ממצא נתונים לפחות תנסה למציא נתונים אמינים. ירידות של 30% בחצי שנה לא היו אפילו בערים המופצצות במלחמת העולם השניה.
עמיר 14/04/2017 13:49 לחבר שלי 5 דירות, הוא מנסה למכור ולא מצליח
במחיר שמבקש הוריד 100 אלף לשתי דירות ברמת גן ולא מתקשרים שאל אותי מה לעשות, אמרתי לו שיקבל החלטה לבד
משקיע 24/04/2017 13:59 למה למכור? בקרוב מחירי השכירות עולים חזק. (ל"ת)
נוריאל 11/04/2017 22:16 נו באמת. מי מאמין לך?
אתה פנטזיונר
מוטי 12/04/2017 12:02 אני (ל"ת)
אורי 16/04/2017 06:25 אתה טרול (ל"ת)
תומי 14/04/2017 20:23 גם אני (ל"ת)
אורי 16/04/2017 06:26 גם אתה טרול שקרן (ל"ת)
19 בן אהרון 11/04/2017 06:30 האמת שלא חסר דירות. חסר רק דירות חדשות במחירים נמוכים.
סביב הבלוף של חוסר דירות, מריצים ספין פוליטי שלם על ציבור שלא מבין ולא מתעניין. המחסור זה רק במרכז תל אביב ופלורנטין כי כל הצעירים רוצים לגור רק שם ומוכנים לשלם כל מחיר. בכל מקום אחר הארץ יש תמונה אחרת לחלוטין. דירות עומדות ריקות כי אין ביקוש, לא לקנייה ולא לשכירות. במציאות הזאת הממשלה בהובלת שר האוצר מנהלת קמפיין תקשורתי לא מציאותי. כאשר תסתיים בניית הדירות בקמפיין והדירות ימסרו לזכאים שמתכננים להשכיר, תתברר האמת המרה והשוק עלול לקרוס !!! בינתיים מייבשים את הקבלנים ולא מוכרים להם קרקעות חדשות כדי שהמחירים ישארו גבוהים בשוק הראשי וכפועל יוצא גם בתוכנית שהבמחירים בה נגזרים מהמחירים בשוק הראשי. בצורה זו זורים חול בעיניי דור שלם שלא מבין איך למרות כל המאמצים הוא לא מצליח לחסוך כסף כדי לקנות דירה.
18 בן אהרון 11/04/2017 06:27 האמת שלא חסר דירות. חסר רק דירות חדשות במחירים נמוכים.
סביב הבלוף של חוסר דירות, מריצים ספין פוליטי שלם על ציבור שלא מבין ולא מתעניין. המחסור זה רק במרכז תל אביב ופלורנטין כי כל הצעירים רוצים לגור רק שם ומוכנים לשלם כל מחיר. בכל מקום אחר הארץ יש תמונה אחרת לחלוטין. דירות עומדות ריקות כי אין ביקוש, לא לקנייה ולא לשכירות. במציאות הזאת הממשלה בהובלת שר האוצר מנהלת קמפיין תקשורתי לא מציאותי. כאשר תסתיים בניית הדירות בקמפיין והדירות ימסרו לזכאים שמתכננים להשכיר, תתברר האמת המרה והשוק עלול לקרוס !!! בינתיים מייבשים את הקבלנים ולא מוכרים להם קרקעות חדשות כדי שהמחירים ישארו גבוהים בשוק הראשי וכפועל יוצא גם בתוכנית שהבמחירים בה נגזרים מהמחירים בשוק הראשי. בצורה זו זורים חול בעיניי דור שלם שלא מבין איך למרות כל המאמצים הוא לא מצליח לחסוך כסף כדי לקנות דירה.
17 בן אהרון 10/04/2017 23:52 עוד ילמדו על הנזקים שגרם שר האוצר הנוכחי. הגדול מכולם.
ענף הבנייה הוא מנוע הצמיחה המרכזי והחשוב של המשק וברוב חוכמתו, שר האוצר הצליח לכבות אותו. צריך רק לקוות שהוא יעזוב כבר את תפקידו ויחליף אותו מישהו קצת יותר מקצועי, אחראי ורציני שיעודד פעילות במקום לחנוק אותה.
גלאי ספסרים 12/04/2017 15:26 3 דירות זה עסק.
או שתשלם מס כמו כל עסק או שתשקיע בעסק אחר, ובבקשה אם בחרת באפשרות השנייה תדאג שהפעם תשקיע בעסק שמועיל לחברה ולא מזיק לה.
16 כותבי תרחישים 10/04/2017 16:19 עבודה בעיניים- מה שקובע-זה היחס בין בניה למכירה
יותר חשוב ממכירות =זה הבניה= ממה נפשך- נניח שמכרו פחות-100 די ובו בזמן בנו 110 פחות ד - היכן כאן הנבונות ? קבלנים שישי להם רווחים עצומים - מעדיפים למכור פחות - בשלב הנוכחי- משיקולי מס
15 מיקי 10/04/2017 07:22 כחלון הרג את השוק
הפעם אני מאמין שהשוק עצר ואף ירד קמעה. לאורך זמן בעלי דירה מעולם לא הפסידו, בסוף השוק עולה בין 1996 ועד 2006 השוק עמד ולעיתים ירד מעט. הקבלנים מן הסתם יווסתו הבניה כי שילמו הרבה על הקרקע. פחות מיסים פחות צמיחה. למעמד הביניים שהשקיע בנדלן עדיין שווה ניתן להתמקח ורק בנדלן יש תשואה אבל לא יותר מדירה שניה. לדעתי כחלון כושל ועשה מהלך מעבר לנדרש! ואני אומר לכם שאני לא משלם מס דירה שלישית.
סמי 14/04/2017 13:41 מיקי תפסיק לילל
השוק ירד חזק עד 2006. מאז עלה. הגיע זמן הירידות. הריבית 4-5% על משכנתא. לא כדאי להשקיע ולא כדאי לקנות. זה שכחלון תפס אותך בביצים עם המס לא אומר שהוא כושל, ואתה תשלם כמו ענק כי אין לך ברירה.
14 דן 09/04/2017 20:04 משרדי המכירות ריקים, זו עובדה. שום דבר לא ימנע מפולת (ל"ת)
ביקוש 10/04/2017 10:22 ביקוש גבוה לדירות. איפה יגורו ברחוב?
חלאס עם ההפחדות. יש עסקאות ומחירים עדיין עולים.אנשים לא יגורו ברחוב..
קולט אינטרסנטים 10/04/2017 15:02 אנשים ברחוב
אף פעם אנשים לא גרו ברחובות... וזה לא מנע מהמחירים לעלות עשר שנים... גם בפיצוץ.... אנשים לא יגורו ברחובות.... וזה לא ימנע מהמחירים להתרסק.....
אןרי 16/04/2017 06:29 אז איפה יגורו? אצל אמא ואבא כמוך?
תפסיק לבלבל את המח...אנשים צריכים מקום לשים את הראש ואין הרבה אפשרויות דירה שלך או שכירות ועכשיו דמי השכירות יזנקו
13 דן 09/04/2017 19:51 תמיד יהיו פרייארים שיאכלו את הלוקש
שמוכרים להם... חדרים כמו בכלא "מחיר משתכן" שבסופו של דבר משלמים מעל מליון שח על בית ששווה 500.000
אורי 10/04/2017 10:23 אתה הפרייאר שלא קנה בזמן והפסיד
תמשיך לחלום בהקיץ על ירידות...
ממי 11/04/2017 09:16 אתה הפרייאר שהולך להתקע עם משכנתא לכל החיים על דירה
שתומחרה ב 40% מעל המחיר שלה ובחיים לא תוכל למכור ולעבור, כי המשכנתא הזו תרדוף אחריך כל החיים. תהנה.
מחירים בעלייה 11/04/2017 12:51 אתה הפרייאר שהולך לשלם שכ"ד כל החיים
לוזר. תאכל את הכובע.
אני תל אביב 12/04/2017 14:22 כשהבנק יקח לך את הדירה, תמשיך לשלם
תמשיך לשלם כל החיים את המשכנתא המנופחת שלך ותלך להשכיר דירת חדר כי לא יהיה לך כסף, אני אקנה מהבנק את הדירה שלך בחצי מחיר במזומן. אנשים טיפשים קופצים מעל הפופיק וממנפים את עצמם כאילו הם פישמן ויקבלו תספורת.
12 קבלניסט 09/04/2017 16:38 לא יודע. אני מוכר דירות בלי בעיה
שבוע שעבר מכרתי 5
סמי 14/04/2017 13:43 אתה משקיע שאכל אותה ומוציא כאן עצבים
תקוע הא? אין לי רחימים עליך, אתה תאב בצע וחזיר
דויד 10/04/2017 08:19 שקרן
אתה סתם שקרן!
מכולת שלווה 09/04/2017 21:38 אני מכרתי גם כמה קוטג'ים השבוע (ל"ת)
ממי 11/04/2017 09:16 תלך על צהובה. מהר לפני שייגמר (ל"ת)
11 ממשלה שרק מדברת 09/04/2017 16:07 ולא עושה כלום
אין בניה, אין מכרזים של מחיר למשתכן, רק מדברים על זה, בסוף זה יתפוצץ לנו בפנים והמחירים יטוסו שוב, נמאסתם!
10 אלון 09/04/2017 15:52 מי שקונה השנה ולא אכפת לו להפסיד מאות אלפי שקלים סתם
אני רוצה להיות חבר שלך ולטוס איתך מסביב לעולם... בטח אני לא אשלם שקל!! חחח
אורי 09/04/2017 22:01 טרול אתה ישן?
תגיד אתה איציק או אלון או גיתית? מה אתה מבלבל את המוח ועושה נזק לאנשים שיישבו על הגדר ויפסידו את המכנסייים? אתה תפצה אותם?
דויד 10/04/2017 08:26 ואתה?
אתה חושב שתוכל לפצות אותם אם תשכנע אותם לקנות במחירים כאלו גבוהים? גם אם תרצה לפצות אותם לא תוכל כי חלק גדול מהם ייתאבדו אחרי שיראו כמה ירד להם הנכס שרק לפני כמה חודשים הם קנו.
אורי 10/04/2017 14:40 אני לא עושה נזק כמוך
שכל אחד יעשה מה שהוא מבין אבל אני לא מספר סיפורי מעשייה שמחירים בירידה כי הם לא, אגב אם אתה מתעקש לדבוק בשקר אז לפחות תגבה בנתונים מאתר רשות המיסים.
סמי 14/04/2017 13:44 הנתונים מגובים באתר רשות המיסים
אתה סתם זורק מילים ולא בודק השוק בירידה, אפילו בת"א תקוע
ממי 11/04/2017 09:18 המחירים בירידה.לא יעזור לכם כלום. לכו חפשו עבודה אמיתית
סוכני/משווקי/נוכלי נדל"ן בלי עבודה שכל היום על האינטנרט כותבים תגובות.
דויד 10/04/2017 08:23 ומה איתך
אתה ? תפצה אותם אם תשכנע אותם לקנות ברמת מחירים כאלו גבוהים, לא תוכל לפצות אותם גם אם תרצה , כי חלק מהם יתאבדו ברגע שמחיר הדירה שהם קנו יירד באחוזים גבוהים.
9 איתן 09/04/2017 15:46 ההורים שלי מנסים למכור
בנתניה דירה משופצת ויפה כבר שנתיים! ולא מצליחים. יורדים במחיר מחודש לחודש וכלום. השוק מת לגמרי.
בנץ 09/04/2017 17:46 כבר לא פראיירים, יש עוד דברים בחיים חוץ מבית (ל"ת)
אור 10/04/2017 14:41 ממש אמין. פחחח טרול (ל"ת)
מנחם 09/04/2017 16:32 כן בטח.אמין מאוד. (ל"ת)
סמי 14/04/2017 13:45 בנתניה ירידות של כ-10% (ל"ת)
8 הרשלה 09/04/2017 15:44 כל הכבוד לכחלון, פימפם לאנשים שלא צריך דירה אז לא קונים (ל"ת)
7 שמואל 09/04/2017 15:36 ירידה מבורכת שרק תחריף (ל"ת)
6 דירה 09/04/2017 15:15 דירה
חכו עוד יום יומים תגיע כתבה של אחד המנכלים שמאים משרדי תיווך דירות בקיצר כל בעלי אינטרסי עליית מחירים ויתחילו להפחיד את כולם.. המחירים יעלו בהמשך.. אני כבר מכין את ביזפורטל בבקשה אל תביאו לנו עכשו אנשי אינטרס כי אנחנו כבר לא פוחדים מהדברים שהם יגידו בכתבה
5 רפי 09/04/2017 14:59 בינואר יש שבתות (ל"ת)
רוי 09/04/2017 16:14 גם ימי שישי
י
4 גיא 09/04/2017 14:47 בפברואר 2016 היו 29 ימים והשנה 28
וחוץ מזה כאבה לי הרגל אז לא יכולתי לקנות דירות..
3 מני 09/04/2017 14:47 אין אחד שמופתע מהנתונים , הדירות שנמכרות
הן רק במחיר למשתכן כל שאר השוק מת אין יותר פראיירים וכבר מבינים שההיצע עולה על הביקוש
2 האטה 09/04/2017 14:45 מקבלנים בלבד , יד 2 עדיין סביר
מכרתי אחרי חצי שנה יד 2 , במחיר שרציתי . לוקח יותר זמן מבעבר למכור יד 2
בנץ 09/04/2017 17:48 כנראה שביקשת מחיר סביר (ל"ת)
1 אלי 09/04/2017 14:37 אל תקנו דירות כשהסכין נופלת, תחכו המפולת בדרך. (ל"ת)
משה ראשל"צ 09/04/2017 17:51 לא תיהיה מפולת ולא הייתה אף פעם מקסימום התיצבות מחירים (ל"ת)
נבוך 12/04/2017 15:36 ב"התיצבות מחירים" כמו שאתה קורא לזה...
אפשר לחסוך עוד כמה שקלים ולשלם פחות משכנתה על אותה הדירה.
איציק 09/04/2017 15:42 גם ב 2012 כתבת אותו דבר...בלה בלה בלה (ל"ת)
סמי 14/04/2017 13:46 איציק אתה נעל? הריבית הייתה פחות מ-2% עכשיו 5%
על משכנתא היום כבר אי אפשר לשלם
אסף 09/04/2017 16:31 איציק לא אשמתנו שההחזר החודשי שלך מזנק
נראה שאתה עובד בכמה חזיתות, אז או שאתה בעל נכסי נדל"ן להשקעה או שאתה עובד בחברת נדל"ן או קבלן. בכל מקרה עליך להבין שכמו כל מוצר (רכב, טונה, מגבת) או סחורה (זהב, מתכת, חיטה) יש שינויי מחיר וכרגע הכיוון הוא ברור בלימה ואז ירידה. מה שכן, הריבית עדיין לא התניע למעלה וכשזה יקרה אני מקווה שאתה לא נמצא באחת הפוזיציות שתארתי למעלה.
איציק 09/04/2017 22:04 אתה טיפש
כי פחלון עוצר ביקושים והם יתפרצו אחרת איפה אנשים יגורו? ברחוב? ואני לא בעסקי הנדל"ן אני אזרח שמודאג מעתיד הילדים שלו.מי שעוצר ביקושים באופן מלאכותי היום שלא ייבכה שמחר יהיו עוד עליות
סמי 14/04/2017 13:47 איציק אנשים גרים בשכירות זולה, כמוני
3000 שקל 3 חדרים בהרצליה אמנם בניין ישן אבל אחלה דירה
זאב 09/04/2017 16:12 הזאבים באים הזאבים באים בסוף הם מגעים. (ל"ת)
עמיר 14/04/2017 13:47 איציק חייך אכלת אותה, תקוע עם דירות, מס, ומשכנתא (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש