08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

פרויקט גיוס הכספים שמטרתו - להוריד את מחירי הדירות

 |  115
שוק הדיור
Share
פרויקטים של גיוס המונים באמצעות headstart הפכו פופולריים בשנים האחרונות, אלא שבשבוע שעבר עלה באתר פרויקט מעט חריג בנוף, גיוס כספים לצורך מעט כביכול מעט מוזרה - הורדת מחירי הדירות. מדובר ביוזמה של מפעילי עמוד הפייסבוק - "המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור" ששמו להם למטרה לשנות את התודעה של הציבור כיום בארץ שלפיה מחירי הדירות צפויים להמשיך לעלות. הטענה הבסיסית של מפעילי האתר היא שגורמים בעלי אינטרסים מלבים את מדורת הנדל"ן והציבור קנה עד כה את הלוקש ורץ לרכוש דירות, לפני שהמחיר יעלה.


וכך נכתב בעמוד הפרויקט ב-headstart: "אנחנו מגייסים את הכסף ליצירת קמפיין שילוט ומדבקות ארצי במטרה להביא את מסר המחאה הויראלי "לא קונים דירה במחיר מופקע" ו"לא קונים דירה במחיר בועה" לשטח ברחבי המדינה. במקביל לפעילות בשטח, הגיוס ישמש ליצירת קמפיין קידום ויראלי של מסר המחאה ברשת כדי להגיע לקהל יעד מצטבר של מאות אלפי ישראלים שיחשפו למסרים שלנו. כמו כן, נכין בעזרת הגיוס שילוט חוצות ופרסום במדיה כתובה ונבחן שכירת שיתופי פעולה עם אושיות רשת כדי לסייע בקידום הפצת המסרים במטרה לעצור את הביקוש לרכישה או שכירת דירות במחירים מופקעים".

היעד הוא גיוס 30 אלף שקלים לצורך המהלך ועד כה גוייסו כמעט 18,00 שקלים.האם הפעילות של  דף הפייסבוק "המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור" וגיוס הכספים עשויים באמת להשפיע על כיוון מחירי הדירות? הביעו דעתכם בתגובות. לראיון שקיימו לפני מספר שבועות עם מפעילי העמוד - לחץ כאן 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

115 תגובות ב-61 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
61 תומי 09/04/2017 09:39 חח כמה תדגובות של אינטרנסטים
השוק לקראת שינוי מגמה ולא משנה כמה "דיסלייקים" תתנו פה על הודעות. יאללה לכו תמכרו את הדירות, אני בדרך לראש העין לשכור דירת 4 חדרים עם מרפסת ב 2500 שקל לחודש.
סדאם חוסיין 14/04/2017 06:41 שבתאי צבי פראייר לעומתך (ל"ת)
60 קלקלן בדעאש 06/04/2017 10:07 הוכחה שמי שלא קנה ב 2009 שצעקתם שיש בועה, הפסיד:
נניח שבזמנו דירה עלתה באזור טוב, לא תל אביב, בסביבות 800 אלף שקל. משנת 2009 מחיר הדירה לא רק שעלה בכמעט 100%, הוא שילם נניח 3000 שקל בחודש, 36000 שקל בשנה, ומ 2009 הוא זרק על שכירות מעל 250000 שקל. בואו תסבירו לי, מה הוא עשה הגיוני כשהוא הקשיב לטרולים שאמרו שיש בועה ולא קנה ב 800 אלף שקל, ועכשיו אותה דירה עולה נניח, מליון ו 400 אלף. מה, מה הוא הרוויח?!
59 אור 05/04/2017 21:42 המחירים יורדים
כולם יודעים זאת, מוזמנים לחזור לקרא מהם התסמינים לסאב פריים...אנחנו בדרך לשם. אם לא קראתם אז ההמלצה למשקיעים היא לצאת משוק הנדל"ן ולהמשיך למכור, לפני הנפילה הגדולה.
המוכיח 06/04/2017 09:04 דווקא אתר רשות המסים חולק על כבודו (ל"ת)
58 נמאס כבר 05/04/2017 14:14 מכל הסיפור הזה ממשלה
שלא עושה כלום חוץ מלדבר, חבורה של פחדנים
57 חחחח 05/04/2017 07:23 מקים אתר מחאה, ענבל אור הבא בתור..... (ל"ת)
תומי 10/04/2017 09:44 בוא הבהיל אותך, אהה?
בוא תגמגם עוד קצת בתגובות.. בינתיים תמכור
חמינאי 05/04/2017 08:44 תאכלס. אומרים לאנשים תביא כסף ומה האמצעים? ומי עומד
מאחורי זה? לא יודעים.
56 איציק 05/04/2017 06:31 לא קונים ולא שוכרים דירה במחיר בועה
תרמתי. ברור
סדאם חוסיין 05/04/2017 08:56 כן כן. ואיפה תגור עם ילדים? ברחוב? בחניון תת קרקעי?
התגובה שלך רק מוכיחה שאתה רווק, בטלן שגר אצל ההורים ולא עצמאי בשיט.
אלון 07/04/2017 15:57 למה בחניון?
נזרקות לשוק השנה אלפי דירות חדשות... בכל הארץ, אפילו בתל אביב לא נראה לי שתהיה איפה לגור נקווה שיהיה למשקיעים המסכנים איך לשלם את המשכנתא, כי אנחנו כבר לא פראיירים ויודעים שיש הרבה מאוד דירות ההמתנה מתחילה להשתלם חברים
55 מחאת הדיור 04/04/2017 19:00 חלק מהמגיבים מתחרפנים מקצב ההצלחה של הגיוס והמחאה
כל 24 שעות מגייסים אלפי שקלים וכדאי כבר עכשיו שתראו איפה הקמפיין עומד. את מה שאנחנו מתכננים עבור משקיעי הדירות לא נחשוף כאן אבל הולך להיות לכם הרבה יותר קשה להיפטר מהדירות בקרוב (המשיכו לעקוב אחרי הדף)
חמודי 04/04/2017 21:52 פופוליסט היית ופופוליסט תישאר
חרטטן
תומי 09/04/2017 09:35 מה קרה חמוד, נבהלת?
תיכף תכסח מחירים.. ואני שם זין על הלייקים של חברים שלך.
54 מורן 04/04/2017 10:50 תכנסו ותתרמו
זאת פעולת ההשפעה הכי גדולה שניתן לעשות. זה כסף קטן לעומת המיליונים שמבקשים מאיתנו לשלם על 4 קירות מבטון (כשזה בלוקים מלפני 50 שנה זה רק חול עם צדפות). *נכנסתי ותרמתי, לוקח בדיוק דקה וחצי.
53 קדאפי 04/04/2017 08:34 תנועה פוליטית במסווה של מחאה
בזבזו הכל על חתונות וחינות מפוארות ולא נשאר כסף לבית ורק בוכים כל יום כל היום. יושבים בשינקין שותים קפה ובוכים על מר גורלם. לכו תעבדו כבר ותפסיקו לבזבז!!!
אלינור 04/04/2017 09:35 תגובות נאצה בעוד 3...2...1...
תכף הבכיינים יתחילו לצעוק ולקלל ולהתבהם
שווארמה 04/04/2017 09:16 שלא ייקנו, יותר טוב. ככה מחירי השכירות ימשיכו לעלות (ל"ת)
חיים 04/04/2017 09:15 כמה שאתה צודק. זה בדיוק מה שקרה לאחרונה עם
תנועה מסויימת שקמה לאחרונה. בהתחלה אמרו שהם לא תנועה פוליטית ופתאום אתה מגלה שם שכולם מהפוליטיקה. למה פותח הדף מסרב להיחשף? שאלה טובה.
דרור 04/04/2017 09:13 התגובות פה נכתבות בהנחיית מקים הדף אם לא על ידו
בגלל זה יש פה כ"כ "אוהדים" ו"תורמים" לדף. אם היה לכם שכל הייתם מקימים פרוייקט כזה כדי לעזור לאנשים שאין להם הון עצמי, גם אם מחירי הדיור ירקסו צריך הון עצמי בשביל משכנתא.
תומי 09/04/2017 11:40 שב בשקט ותמכור דירות (ל"ת)
סדאם חוסיין 14/04/2017 06:42 יש לי דירה אחתר שאני גר בה איןטעם
למכור ולשלם שכירות יותר יקרה מהמשכנתא. כלכלן בשקל
שאפיק 04/04/2017 09:11 ברור שזה פוליטי. אין להם שום תוכנית רק רוצים כסף
יש מספיק עניים שאפשר לתרום להם וצריך לתרום להם, לא לאלו שיושבים בבתי קפה בתל אביב ורק בוכים.
סדאם חוסיין 04/04/2017 09:48 שאפיק, היית בכנס הנדל"ן בקריית מלאכי? שמעתי ש
היה כנס מעולה. איך לא עלית לנאום? ;)
בצלאל 04/04/2017 09:10 צודק. לא פלא שהם מסרבים להיחשף. חארטא בארטא (ל"ת)
52 יוסי 04/04/2017 00:45 תרמתי
גם אני תרמתי. בהצלחה!!
51 דורון 03/04/2017 23:37 הגיוס יעבור היעד ויגיע למעל 50000 ש"ח
מנסיון בהד סטארט, אם תוך שבוע 20000 ויש עוד 4 שבועות בקלות הם ידלגו מעל 50000
50 חן 03/04/2017 21:59 סוף סוף זו הדרך לו קונים דירה במחיר בועה ולא משכירים
חייבים לפרוץ קדימה ולעזור לכחלון לדחוף את העגלה מהבוץ לא תהיה עוד הזדמנות.
פחח טרול 05/04/2017 16:42 שלא יודע לכתוב. טעויות כתיב מביכות
לו=לאמשכירים=שוכריםאני מנחש שהטרולים האוולים שמפיצים פה 1000 תגובות מופרכות הם מובטלים או חיילים ג'ובניקים שפספסו הרבה בחיים
תומי 09/04/2017 09:58 אהה אתה תותח בלתקן טעויות כתיב?
על הכיפאק, תיכף תתקן גם את מחיר הדירה שלך לחצי.. חח
יצחק 06/04/2017 09:26 התכוון -לו הייתי קונה דירה לא הייתי צריך לעבוד על אנשים (ל"ת)
49 גיא 03/04/2017 21:58 כל הכבוד מחאה שקטה חזקה יותר מכל הבומבמלה של 2011
תותחים, הפעם השינוי אמיתי ומוחשי
48 אורלי 03/04/2017 21:32 הנדל"ן יורד
הוא כרגע בקיפאון, המשקיעים כבר הבינו שאין כאן רווח והם מחפשים את התחום הבא.
עולה ועוד איך עולה 04/04/2017 08:05 קחי דוגמא
גוש 3925 תשווי עסקאות פברואר שזה דיווח אחרון ברשות המיסים לנובמבר או דצמבר..תבחרי
דודא 04/04/2017 09:50 חבל על המאמץ להסביר. חברי הקבוצה בפייסבוק טרולים
שכותבים פה תגובות
47 עומד על הגדר 03/04/2017 21:13 לא נקנה במחירים כאלה
יוזמה מבורכת על כל צעד שהם עושים אני ביטלתי עיסקה הזכות הדף הזה ולא אקנה עד שהמחירים ירדו
שקרן 04/04/2017 08:05 לא קנית כי עבדו עליך שמחירים ירדו
ולא תקנה כי פספסת את הרכבת
חמודי 04/04/2017 11:05 זוכר את אלו שצעקו ב 2009 שיש בועה? מי שהקשיב להם
אכל נקניקייה בלחמניה.
ואיך זה קשור? 09/04/2017 10:00 מי שתפס בזמנו את הרכבת הרוויח..
ללא ספק. מה קשור 2009 ל 2017? יש שינוי מגמה, תפנימו.
46 מייחל לפיצוץ 03/04/2017 21:10 מי שקונה עכשיו דירה יבכה על זה (ל"ת)
אהרון 03/04/2017 23:08 גם אלה שקנו לפני שנה
לא רק קונה הדירות עכשיו גם כאלה שקנו לפני שנה עוד יתחרטו ויבכו על המהלך השגוי . אין רק עליות יש תמיד ירידות גם שאתה מגיע לפסגת ההר מחכה לך ירידה גודל העליה כגודל הירידה
חמודי 04/04/2017 11:06 יהיה פיצוץ כואב. כלפי מעלה. המחירים יטוסו אחרי שאנשים
יבינו שהממשלה לא מצליחה להתגבר על מחירי הדיור
45 בן אהרון 03/04/2017 21:09 שר אוצר חברתי: דירות במבצע ברעננה: 2 מיליון !!!
והוא לא מבין למה הציבור כל כך כועס עליו.
44 אילנה 03/04/2017 20:08 כולם כבר יודעים שלא משתלם להשקיע בנדלן
יאללה לברוח
43 גד 03/04/2017 20:07 צועקים ובינתיים נמכרות דירות 125 מ"ר בגני תקווה ב-2.4
מיליון כל יום ביומו כאילו היו עסקה טובה
טדי 03/04/2017 23:19 בדיוק בגלל זה הקמפיין כל כל חשוב ! (ל"ת)
42 מתן 03/04/2017 20:06 תרמתי! פעילות חשובה ומבורכת (ל"ת)
41 איילת 03/04/2017 20:04 חייב כולם להתאגד יחד ולייבש את הקבלנים (ל"ת)
40 קולט אינטרסנטים 03/04/2017 20:02 שאפו ביזפורטל
כולם מרוצים והמטרה הושגה.....
39 דנה 03/04/2017 20:02 שקר הנדלן
ישראל מצויה בבועת נדלן שתתרסק בקרוב. כל פעילות נוספת מבורכת. כל הכבוד לפעילים
38 גושן 03/04/2017 19:58 אם המחירים לא יורדים זה רק בגלל שכבת השומן
שצברו אספני הדירות והקבלנים, והם יכולים להחזיק עוד קצת פאסון. בקרוב מאד המחירים ירדו ולדעתי זה יתחיל עם משפרי דיור שיתקשו למכור במחירים ה"רגילים" ויאלצו להוזיל
בן אהרון 04/04/2017 06:07 המחירים לא יורדים כי הממשלה לא מורידה מחיר הקרקע !!!
גם במחיר למשתכן הקרקע מאד יקרה. דירות שעולות בין מיליון לשני מיליון במבצע?? מי יכול לעמוד בזה? רק עשירון עליון. שר אוצר שדואג רק לעשירון העליון.
37 איציק 03/04/2017 19:53 המחאה הגדולה
במשך כמה שנים אני תוהה מה תהיה הסיכה שתפוצץ את הבועה. עליית ריבית, אבטלה, מלחמה ח"וח. זהו, הבנתי, הסיכה היא אנחנו. פשוט לא קונים ולא שוכרים דירה במחיר בועה. נקודה
36 רונה 03/04/2017 19:23 לא קונים דירה במחירי בועה! תרמתי (ל"ת)
35 קולט אינטרסנטים 03/04/2017 19:00 עולם של רייטינג...
עכשיו יתחיל המירוץ לרייטינג.... ערב טוב לכולם.....
34 קולט אינטרסנטים 03/04/2017 18:59 סיפורו של מלך...
סה"כ ילד קטן שיקום ויצעק "המלך הוא עירום"... אוהב אתכם ביזפורטל....
33 קולט אינטרסנטים 03/04/2017 18:57 דיגיטלי
בעולם גלובאלי פוסט מודרני... עולם שבו שיחת היום נקבעת על סמך עוצמת הרעש שהיא יוצרת ברשת.... כל מה שצריך בשביל לשנות תודעה זה שני ילדים עם סמארטפון וחיבור זמין לרשת.... פיצוץ נעים לכולם.... BBBBBBOOOOOOOOOOOOOOMMMMMM... ביזפורטל אני שמח שנהייתם יותר אובייקטים.... אוהב אתכם ביזפורטל....
איציק 03/04/2017 19:52 תותח אח שלי גיבור (ל"ת)
32 דן 03/04/2017 18:52 כל הכבוד
החברה האלה באמת עושים למען החברה והמדינה, לא כמו אנשים שסתם מתיימרים לתרום
31 רועי 03/04/2017 18:50 המחירים כמובן יורדים וירדו בכל מקרה אך זהו צעד מבורך (ל"ת)
מחירים עולים 04/04/2017 08:07 תן דוגמא לירידת מחירים
או שרק סיסמא זה מספיק?
רועי 03/04/2017 20:08 יקרסו יותר נכון (ל"ת)
30 ליאור 03/04/2017 18:49 מי הפראיירים שעוד קונים עכשיו
עוד שנה זה יהיה 30% פחות... ירד למחירים של מחיר למשתכן וגם מתחת מזה. מחסור כבר אין הביקוש קטן מההיצע והריבית עולה... מי שלא רואה את הכיוון עיוור או שהוא משקר לכם כדי למכור ועושה עליכם סיבוב
יש ביקוש הוא כבוש 04/04/2017 08:09 ושיהיו בחירות בקרוב יהיו עליות מהירות
מעלה מעלה מעלה ...
29 משה 03/04/2017 18:42 לא קונים ולא שוכרים דירה במחיר בועה
נקודה. יהיה קיץ חם...
28 גיתית מיילשטיין 03/04/2017 18:41 אתם עוד תופתעו ממה שהולך להיות כאן מהמחאה הזו
לאאאאאאאא קונייייםםםםםםם דירררררהההה במחירררררר בועהההההההה!!!!! מעדיפההה לשים את ההון העצמי שלי במחאההה הזו!!!!!
אבי 04/04/2017 09:56 חח תמשיכי לחכות (ל"ת)
איציק 03/04/2017 19:52 גיתית יא צדיקה אחת... (ל"ת)
27 יצחק 03/04/2017 18:40 התוצאות כבר נראות בשטח
אמנם עדיין אין ירידה חדה במחיר אבל בהחלט יש ירידה בביקוש והכי חשוב שינוי בתודעה . אני כמובן תרמתי ומתכוון להירתם למאבק כמה שידרש
26 בן אהרון 03/04/2017 18:37 שר האוצר דואג לצעירים שגרים במרתפים? עם דירות במליון ?? (ל"ת)
אהרון 03/04/2017 23:13 פוחד לתת מכה למחירים
אם היה עושה צעד פשוט כול תושב חוץ אן קונה דירה שניה ישלם מס רכישה בשיעור של 25 אחוז . הנוסף כול קונה דירה שנייה ותושב חוץ ימציאו הצהרת הון הכול כהוראת שעה . שתי פעולות אלה ינחיתו את המחירים ב30 אחוז אבל שר האוצר מפחד וחזק על חלשים
25 בוריס 03/04/2017 18:28 תרמתי ,בהצלחה
גם אני תרמתי, בהצלחה.
24 maksim 03/04/2017 18:25 די למחירים מופקעוים
יוזמה מבורכת. תרמתי
23 איציק 03/04/2017 18:22 תותחים אחד אחד
צעירים שלא הצטרפו פראיירים. הצטרפו והשפיעו.
22 אסף 03/04/2017 18:22 גם אני תרמתי
לפתרון משבר הדיור. שיהיה בהצלחה.
21 אלי 03/04/2017 18:20 אין לנו ברירה המדינה עובדת עלינו בעיניים
מחיר למשתכן במחירים כפולים תוך שנתיים?? איך ייתכן?? כחלון תתעורר זה הזמן לפני שביבי עושה לך איפון כמו ללפיד
יונה 03/04/2017 20:04 עשיתי לך וי רק בגלל הכותרת , כשנכנסתי וראיתי את התוכן ה
כחלון עובד ומצליח למען הצעירים.
20 שי 03/04/2017 18:12 יחד אנחנו כוח
שאנחנו מאוחדים אנחנו כוח שאי אפשר להתעלם ממנו, לאאאא קונים דירה במחיר בועה
תמשיך לשלם שכירות. 04/04/2017 16:38 לא חבל? 60 אלף בשנה לפח..
כמה שנים תחכו? או חיכיתים?את החשבון תעשה לבד..
דרומית מ...אילת 05/04/2017 20:04 30 אחוז פחות ממיליון זה כבר 300
שווה לחכות שנתיים אפילו. אבל בטח הקבלנים יישברו לפני. עם חזק מפוצץ בועה. לא קונים במחיר מופקע !!!
19 ארז 03/04/2017 18:08 בהצלחה , אבל כל עוד כחלון בתפקיד- הכיוון הוא רק למעלה
הנזק שלו עוד יזכר לשנים רבות. אם הוא לא מסוגל להבין שמס דירה שלישית גורם לעליית מחירי השכירות , אז באמת שיילך הביתה . בעייה נוספת שהכבוד שלו לא נותן לו לוותר ולהגיד- טעיתי.
טדי 03/04/2017 23:23 אם עוד לא הבנת שהמשקיעים הם הבעיה, חשב כיוון מחדש (ל"ת)
18 לייבש את השוק 03/04/2017 18:04 מי הפרייר שקונה (ל"ת)
17 יוסף 03/04/2017 18:04 עוצרים את החזירות
לא קונים דירה במחיר מופקע !!!
16 יניב 03/04/2017 18:03 עוד אחד שמחפש לעשות סיבוב על משתכנים פריירים
ע
15 מחאת הדיור 03/04/2017 17:58 יהיה קיץ חם
לא נסכים לעולם למחירי שוד וגזל
14 שני 03/04/2017 17:57 צריך רק לראות את ההיסטריה של הקבלנים והמתווכים
כולם יודעים שהחגיגה נגמרה
13 שי 03/04/2017 17:53 כל הכבוד
סוף סוף חבר'ה רציניים לוקחים יוזמה אבל למה לא לתקוע איזה צמות מרכזית? אם התאגיד יכול גם אנחנו 3 מליון איש יכולים.
12 בדרך למטה 03/04/2017 17:53 הבועה מתפוצצת
ברור שישפיע המחירים כבר בדרך למטה
המחירים עולים 04/04/2017 08:11 תבדקו גוש 7373 עד 7375 בראשלצ
שלא יעבדו עליכם!!!
כן, באמת חפרת תראש 04/04/2017 10:47 עם הגוש הזה (ל"ת)
ליאור 04/04/2017 10:26 חפרת את הראש עם הגוש הזה....
רוץ מהר תקנה אותו , רק תרוויח מזה!
מה כואב לך ? 04/04/2017 15:33 שאני מציג נתוני אמת ולא סיסמאות כמוך..
חלאס עם השקרים. מחירים לא יורדים. כשיירדו נדבר...
11 מחירים יורדים 03/04/2017 17:52 קריסת נדלן
הגיוס הולך לזרז את התהליך המחירים בירידה כל מי שבדרך לקנות שיעצור או יבקש מיידית הורדה של מאות אלפי שקלים
צחי 05/04/2017 16:45 מחירים עולים. מעל 2 מיליון 5 חדרים באר יעקב (ל"ת)
תומי 10/04/2017 09:50 אז רוץ תקנה צחי
לפני שיגמר.. אהה שכחתי, אתה משקיע שוקע, רוצה לקחת עוד קורבנות איתך.
מחירים עולים 04/04/2017 16:42 אם יהיו בחירות הם יזנקו בעלייה
ראו הוזהרתם
10 לירן 03/04/2017 17:52 עבדו כאן על כולם עם מחירי דירות כמו מנהטן
לא קונה גם עוד 10 שנים כמה זמן שיצטרך לא פרייאר של הקבלנים
תומי 09/04/2017 09:45 משקיעים עלובים
גזרו קופונים שמנים כבר כמעט עשור ועכשיו לא מקבלים את זה שיש שינוי תודעה. דור שלם נותר עני והם בשלהם. הורדנו את הכפפות, עכשיו זו מלחמה.
9 מחירים יורדים 03/04/2017 17:51 קריסת נדלן
הגיוס הולך לזרז את התהליך המחירים בירידה כל מי שבדרך לקנות שיעצור או יבקש מיידית הורדה של מאות אלפי שקלים
מחירים עולים 04/04/2017 15:35 שלא יעבדו עליכם הטרולים! (ל"ת)
תומי 09/04/2017 09:43 עוד משקיע בלחץ..
לך לישון, תקום עוד כמה חודשים, המחירים כבר יהיו 20 אחוז פחות
8 אדיר 03/04/2017 17:44 תרמתי
מטורף מי שקונה במחירים האלה, חייבים להציל כמה שיותר זוגות צעירים מלעשות את הטעות הזאת
7 תרמתי 50 שקלים . 03/04/2017 17:44 כל הכבוד למארגנים ולצעירים שמתאחדים למען מטרה משותפת (ל"ת)
6 אור 03/04/2017 17:39 אלופים אני כבר תרמתי! (ל"ת)
5 הכל עניין של בועה וח 03/04/2017 17:32 הפיצוץ קרוב
אנשים לא מודעים למצב הדירות במדינה,כולם חושבים שמחיר דירות לא יכול לרדת ומוכנים להשתעבד ל30 שנה בשביל 4 קירות.המצב מאוד רגיש ופיצוץ הבועה קרוב מתמיד.רק מודעות ציבורית תוכל לעזור כאן. ישר כח אני תרמתי פעמיים
צעיר אבל לא טמבל 03/04/2017 20:32 המודעות שלי התעוררה אחרי שקראתי את "הפרכת מיתוסים נדלן" (ל"ת)
4 עידן 03/04/2017 17:29 תרמתי!!!
ההשקעה הכי טובה שהיתה לי
3 בן אהרון 03/04/2017 17:25 המדינה ממשיכה לספסר בקרקע גם במחיר למשתכן.
לבנות דירה עולה 500,000 שח. כל היתר הולך לממשלה. מליון שח על דירה במחיר למשתכן הולך לממשלה. הממשלה היא זו שממשיכה לשמור על מחירים גבוהים ויוצרת מחסור חמור בקרקע לבנייה בכל השוק.
2 שחר 03/04/2017 17:16 רק הציבור יכול לדאוג לעצמו כל הכבוד
הפוליטיקאים מורחים אותנו לא מחכים להם יותר
1 אלון 03/04/2017 17:11 אני כבר תרמתי...
ומה אתכם? או שמתכוונים להמשיך ולבכות על מר גורלכם ואז ללכת כצאן לטבח ולקנות דירה במחירי בועה מופקעים ולהשתעבד למשכנתא ל 25 שנה עד שלא תעמדו בה כי יקרה איזה משבר והבנק יקח את הדירה...?
תזכיר לי אתה איציק 04/04/2017 08:13 או אלון? אותו אחד שמעלה100 תגובות
נראה לך משהו קונה את השטויות שאתה רושם תחת שמות שונים?
לא . הוא גיתית 05/04/2017 06:15 באמת. אותו בחור באלף שמות..
שלא יעבדו עליכם!
תומי 09/04/2017 10:02 ואתם תמכרו דירות
או תשלמו מס. תבחרו.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש