20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נחשף המספר - שימו לב כמה דירות נמכרו עד כה בשל חוק מיסוי דירה שלישית

 |  75
דירות המשקיעים
Share
רשות המיסים חושפת היום נתונים ולפיהם בעקבות חוק מס ריבוי נכסים (חוק מיסוי דירה שלישית) נמכרו כבר 200 דירות של משקיעים. וכך נכתב בהודעת הרשות: ״במשרדי מיסוי מקרקעין מצויות כיום 200 עסקאות של מכירת דירות מגורים בהן המוכרים ביקשו לקבל את המענק כנגד החיוב במס שבח. עסקאות אלה טרם שודרו למערכת ועל כן עדיין לא ניתן לראות את השפעתן על מדד מחירי הדירות הצפוי להתפרסם היום. עסקאות אלה ישודרו במהלך השבוע הבא עם סיום פיתוח מערכת המחשוב שהוכנה לשם כך״.


במדינת ישראל, על פי נתוני רשות המסים, ישנם כ-50 אלף בעלי דירות המחזיקים ב-180 אלף נכסים. כלומר, 200 הדירות שנמכרו הן סוג של טיפה בים. נזכיר כי כדי לעודד את מחזיקי 3 דירות ויותר לשחרר את הדירות לשוק, הוחלט כי משרד האוצר יהיה רשאי לתת מענק עד גובה של 85 אלף שקל כפיצוי על תשלום מס שבח בעת מכירת דירה. הטבה זו הינה בתוקף רק למי שמכר את דירתו עד ה-1 באוקטובר 2017. לפי שעה, נראה שהמחזיקים ב-3 דירות ומעלה לא ממהרים להפטר מהדירות.

בתוך כך, ברשות המיסים מעדכנים היום כי נדחה מועד הדיווח לרשות המסים על פי חוק מיסוי ריבוי נכסים. מנהל רשות המסים, משה אשר, בהתייעצות עם שר האוצר, משה כחלון, דחה את מועד הדיווח כמפורט בחוק המיסוי על ריבוי דירות מיום ה-31 במרץ ליום ה-30 ביוני 2017. עד למועד זה יהיה על בעלי שלוש דירות ומעלה להגיש הצהרה לרשות המסים עם פירוט נכסיהם.שמאי המקרקעין ויו״ר לשכת שמאי המקרקעין לשעבר אהוד המאירי מסר בתגובה לנתונים: ״מספרם הזניח של הדירות שנמכרו מעיד בצורה הברורה ביותר שהחוק פספס את המטרה לשמה חוקק, כאשר רובם המוחלט של המשקיעים מעדיפים לשלם את המס ולגלגל אותו על השוכרים. אני קורא לשר האוצר ולפקידיו לתמוך בתיקון לחוק אותו יזמתי יחד עם ח״כ מיקי זוהר שיאפשר פטור מהמס למשכירי דירות במחיר קבוע צמוד מדד לחמש שנים. התיקון לחוק הזה ראוי ונכון ויאפשר שימוש בחוק על מנת לייצר פיקוח על שכר הדירה ורווחה לסטודנטים והזוגות הצעירים הנאנקים תחת עול השכירות. בנוסף יש לתקן את החוק ולהחילו רק על רוכשים חדשים כך גם ירדו הביקושים וגם לא ייפגעו אזרחים שחסכו לפנסיה שנים רבות״.מצב החוק בבג״ץ: ממתינים לתשובת המדינה עד ה-23 במארס
חוק מיסוי דירה שלישית מצוי כעת בדיונים בבג״ץ ועוד לא ברור אם החוק ישאר או יבוטל. ובינתיים כל עוד אין הכרעה החוק עדיין נותר בתוקף. לפני כשבועיים בג"ץ הוציא צו על תנאי נגד המדינה והכנסת ועליהם להשיב עד לתאריך ה-23 למארס, מדוע לא יבוטל החוק לאור הליקויים שהיו בדרך החקיקה. מהלך זה למעשה עצר את החוק וכעת גם נדחה מועד הדיווח מסוף חודש מארס לחודש יוני. 

על פי הלו"ז המקורי בטרם הסאגה סביב חוקיות החוק בבג״צ והדחייה האמורה, בעלי הדירות היו צריכים לדווח את נכסיהם לרשות המסים עד לסוף החודש (31 במארס). נציין כי במערכת הדיווח ישנם שלל פרטים מזהים שיש למלא על הנכס ואחוזי הבעלות בו, 'הסכום הקובע' על פי מחשבון רשות המסים, הדירות עליהן ישולם המס ושורה של פרטים מזהים שיובילו לגבייה מדויקת של המסים. בהמשך לדיווח על הנכסים, המס עצמו צפוי לתשלום בכל שנה בשני תשלומים שווים, הראשון ב-30 ליוני והשני ב-31 לדצמבר. 

ההתנגדות לחוק מיסוי דירה שלישית 
נגד חוק מיסוי דירה הוגשו 6 עתירות שונות לבג"צ בטענה לאי חוקיות בחקיקה החוק בוועדת הכספים של הכנסת וזאת משום הכנסת שינויים בתזכיר החוק, זמן קצר בטרם ההצבעה עליו והעברתו לאישור הכנסת תחת חוק ההסדרים. משום כך, עלתה הטענה כי בידי חברי הוועדה לא הייתה היכולת לעבור על השינויים כראוי ועל כן החוק עבר בחיפזון ולא בצורה חוקתית. כמו כן, שורה של משקיעים ובעלי נכסים טוענים כי החוק פוגע בזכות הקניינית שלהם וכי צברו דירות כמענה לפנסיה וכדרך להבטיח עתידם. 

האופוזיציה עתרה לבג"צ לביטול החוק ושם הוסבר העיקרון על פיו יש לבטל את החוק משום הליך החקיקה השנוי במחלוקת: "במקרה דנן, זלזול בעבודת חברי הכנסת, על מנת להעביר בחופזה את תקציב המדינה לשנים 2017-2018 ואת 'חוק ההסדרים' כהגדרתו להלן. כל זאת תוך התעלמות בוטה מהפגיעה הקשה והבלתי מידתית בריבונותה של כנסת ישראל ובתפקידה כמפקחת על  הרשות המבצעת באמצעות ועדת הכספים של הכנסת [...] החוק הועבר בוועדת הכספים, תוך פגיעה בעקרון ההשתתפות של חברי הכנסת המהווה עקרון יסוד בחקיקה, כך שנפל פגם מהותי היורד לשורש ההליך".


מיסוי דירה שלישית - מחשבון

מיסוי דירה שלישית - כל הכתבות
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

75 תגובות ב-49 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
49 אוי וואי 24/03/2017 18:27 מטורפים רדו מגג..
יגאל הורביץ הענק ז"ל.
48 במבה 23/03/2017 07:14 שר אוצר טיפש . (ל"ת)
47 עני ורש ומרושש 21/03/2017 23:12 לא קונים דירה במחיר בוההה הה
בוהה וההה אוף למה אין לי דירה יא מבאסים
46 הובטח 21/03/2017 13:58 הובטח לנו פתרון חכם לא פגיעה בפנסיונרים (ל"ת)
45 שימי 19/03/2017 15:36 ואו!!! 200 דירות שלמות?? נמצא הפתרון למשבר הדיור (ל"ת)
44 אלקובי 19/03/2017 14:22 השיטה עובדת !!! 50% אמת 50% שקר במקרה הטוב. (ל"ת)
43 כחלון תחשוב 18/03/2017 11:50 כחלון מספיק, זה לא עובד ורק יוצר כעס וחששות ממך, מילא
למסות משקיעים חדשים ואת כולם, אבל למה להפלות בעלי בתי יוקרה לעומת פנסיונרים ומשלימי הכנסה?
משה ראשל"צ 25/03/2017 22:07 אין לו כזה דבר - המוח ריק (ל"ת)
42 כלכלן 18/03/2017 11:21 עוד הטייה של הנתונים
מה היה המספר בחודש שלפני החוק? מה היה המספר באותו חודש שנה לפני? חוק העראק לא הוסיף דירה אחת לשוק וביינתים מתפתח כאן משבר דיור אמיתי מכיוון ריבית המשכנתאות
41 שוכר דירה 17/03/2017 14:40 מכרו דירה לילד אבל זה לא ימר דירה חדשה ישראבלוף (ל"ת)
40 בן אהרון 17/03/2017 12:11 זה בסך הכל עוד פטנט להכניס עוד מיסים לקופת המדינה.
אתה לא יכול למכור דירה למי שמבחינה כלכלית איננו מסוגל לרכוש דירה. יש רבים במדינה הזאת שנמצאים במצב הזה. אז למי אמורים המשקיעים למכור את הדירות? מי שכבר יש לו כסף, קונה דירה בהנחה במחיר למשתכן. אין סיבה לקנות בשוק החופשי במחיר מלא ללא הנחה. את זה כל אחד מבין, חוץ משר האוצר שכנראה גם לא רוצה להבין. הוא ממשיך בתוכנית שלו בלי להסתכל ימינה או שמאלה. הרי הוא אומר שלא הבטיח להוריד מחירים. אז מה בעצם הוא הבטיח? מישהו מבין או זוכר?
39 שוכר דירה 17/03/2017 09:45 החוק לא הצמיח דירה חדשה אחת ולא יצמיח (ל"ת)
38 אאא 17/03/2017 05:33 מי שתכנן בכל מקרה למכור דירה נהנה מפטור ממס.
זה כל הסיפור.
37 דורון 16/03/2017 15:23 המטרה היא לא לגרום לבעלי שלוש דירות למכור את הדירה
אלא להוריד את הכדאיות של רכישת דירה שלישית בעתיד
פנסיונר 17/03/2017 14:48 אם כך,למה מענישים אנשים שרכשו דירות במשך שנים רבות לפני
ובעידוד המדינה? מילא ליישם חוק מאז חקיקתו, אבל רטרטאקטיבית????
36 אבי כהן 16/03/2017 12:17 פשוט אף אחד לא קונה מהם דירות ישנות גמורות
בימינו אנשים קונים רק דירות חדשות והמשקיעים שישארו עם הדירות ריקות שלהם...
35 חסר נתון להשוואה 16/03/2017 11:40 כמה דירות של משקיעים נמכרו בתקופה המקבילה לפני שנה? (ל"ת)
34 עובדים עלינו 16/03/2017 11:18 הפעם כחלון "הצליח" בגדול..
הפעם כחלון "הצליח" בגדול 200 דירות נמכרו ע"י משקיעים ו-2 מליון שוכרים משלמים את המחיר..
אבי 16/03/2017 16:40 שוחחרו לשוק 1400 דירות של משקיעים
200 שוחררו מכאלו שהיו להם 3 דירות ומעלה
פנסיונר 17/03/2017 14:50 האוצר באמת מעסיק יחצנים כאלו מטומטמים??? (ל"ת)
33 חגיגה 16/03/2017 10:23 עבודה על ניוטרל
כחלון מייצר עבודה לפקידים במשרדים השונים והועדות על חוק מטומטם שבסוף יבוטל כמו בזמנו הטמטום של לפיד " מע"מ 0 " העיקר להראות שיש כותרות רעש וצלצולים .
32 ממשלה של מבלבלים 16/03/2017 10:08 את המוח! רק דיבורים בלי מעשים!
מחיר למשתכן: 5000 דירות בשנה, בקושי נפח של חודשמס דירה שלישית: לא עובר וגם אם יעבור יהיו כל כך הרבה הקלות ככה שלא יהיה שווה כלום.שיווק קרקעות: שום שינוי מיוחד שיכול להשפיע על השוק.הדבר היחידי שמאכב את העליות זאת הריבית הגבוהה מה שלא באמת מקל על אף אחד.נמאס כבר, יש לאשתי ולי מקצוע שאפשר לעבוד בו בכל מקום בעולם, באמת חושבים על להצטרף לחברים שעברו לגור בחול.
31 מנחם 16/03/2017 09:40 200 דירות שלמות?!?!?!?
גם אלו נמכרו בתוך המשפחה כדי לעשות סיבוב.
30 הבגדדי שלוקח 16/03/2017 06:27 רק תירוץ למיסים נוספים
יאללה ביבי וקח-לון לכו הבייתה. יאיר, תבטל בבקשה את מה שעוללו!!! כמו שטראמפ יבטל את מה שעשה אובמה!!!
29 החוק מרתיע משקיעים 16/03/2017 02:43 ביזפורטל 200 דירות זה רק בינואר ולא "עד כה" (ל"ת)
28 נדלן 15/03/2017 22:32 צריך לכלול
כמה לא קנו דירה שלישית
איש 19/03/2017 07:43 וגם לכלול באופן כללי כמה כן קנו דירה להשקעה
אתה תופתע שזו עדיין ההשקעה המשתלמת ביותר שיש היום. בכל מקרה נראה לי שזה טיפה קשה למדוד כמה לא קנו דירה אבל זה דיי ברור שאף אחד לא רוצה למכור
27 עייט בשמים 15/03/2017 21:53 רשות המסים
במקום לחפש ולמצוא מעלימי מס הרשות רודפת אחרי אזרחים שחסכו כל החיים וזו הפנסיה שלהם בושה וכלימה !!!
26 ארז 15/03/2017 21:04 איזה חוק טיפשי
לכחלון ניתנו כל הכלים ובמקום להגדיל היצע מעלה מיסים לאזרחים בור ועם הארץ
25 א 15/03/2017 20:31 משה כחלון מחכמי חלם !
מתי הבחירות הבאות ? עד אז תמשיך להרוס את המדינה
24 קבלן,בנק,ממשל=גנבים 15/03/2017 19:43 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת לפסיכו-הרצה עם טיפש
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
23 שכיר עשוק 15/03/2017 18:40 פחלון הבייתה היידה ביבי הבייתה (ל"ת)
22 Shmaria 15/03/2017 18:14 איך להוריד את מחירי הדרות
להוריד את המס בבורסה
לביא 17/03/2017 18:25 להוריד מחיר הדירות
תורידו את המס על רווחי הבורסה כספים יופנו לשוק ההון ולצמיחת המשק.
21 שלום 15/03/2017 17:59 200 דירות חחחחחחח בדיחה
כחלון פחלון כוסלומו חרטה תוכנית
20 אהרון 15/03/2017 17:52 מיסוי נדחה
רשות המיסים לא דחתה כלום בגלל שהעותרים לבגץ ביקשו דחיב מבגץ והשופטת חיות ביקשה מהמדינה תשובה עד היום שאם לא היא היתה פוסקת על דחיה כמו כן אף אחד לא היה מגיש הצהרה עד סוף מרץ וגם עד סוף יוני לא נגיש תקפצו לנו תשלחו שומה לא רוצים לשתף פעולה על מס נבזי ולא חוקי שעבר בבריונות של כחלון באמציע הלילה ושונה גם אחרי החקיקה . החוק אושר על 3 דירות ולא על 2.5 דירות זה מראה כמה אנשי האוצר ובראשם שר אוצר מתנהגים כמו בריונים ומתים לדפוק את מעמד הביניים פנסיונרים בלי פנסיה . המדינה צריכה להתבייש מהחוק המרושע הזה ואני מקווה שבגץ יזרוק את החוק הזה לפח האשפה של ההיסטוריה זה חוק שפוגע בקניינם של אנשים מבוגרים שמחזיקים בדירות כבר 20 שנה ובחלק מהדירות גרים ילדיהם ובא שר אוצר הזוי שרוצה לקחת מילדיהם את הדירות כדי להבפוך אותם לחסרי דירות ולתת לאחרים מישהו יכול להגיד שזה צדק זוהי נבזות של מי שהמציא את החוק הזה
19 הביתה 15/03/2017 17:39 נתון מגמתי ולא מלא
בסוף יתברר שבהשוואה לתקופות עבר ישנה ירידה בעסקאות:)
18 שימו לב לברדק. 15/03/2017 17:31 השבוע מחשבון מס הכנסה הוציא לי שומה שונה מהחודש שעבר...
החוק כל כך מבורדק שהשבוע כשהזנתי נתונים למחשבון מס הכנסה קיבלתי תוצאות שונות משמעותית מאלה שקיבלתי לפני חודש ... והנתונים לא השתנו !!! המסקנה שלי היא שהדחיה של מס הכנסה נובעת מכך שהמערכת לא אמינה ולא מתפקדת למרות הרצון של האוצר לרצות את השר הטיפש.
צפוני 16/03/2017 01:44 גם לי קרתה אותה תופעה לגבי בדיקתם של מספר נכסים.
בעת השימוש של מחשבון מס הכנסה לגבי השווי של מספר נכסים בתחילת פברואר ועם אותם נתונים בדיוק עשיתי בדיקה נוספת מצאתי שמחירי הנכסים השתנו בין שלושה לששה אחוזים !!!!!!!! מציע לכחלון - לפני שהוא יוצא עם הצהרות שיבדוק גם את מערכות החישוב שלו
17 זה הזמן לקנות!!!!!! 15/03/2017 17:21 למכור דירות אחרי שדמי השכירות עלו ???? מה אני מטומטם ??
בעיקבות הדיבורים על המס החדש דמי השכירות טיפסו וימשיכו לטפס גם בשנה הקרובה , אני אישית אשלם בשימחה 1% מס ולא אמכור נכס שהתשואה עליו תמשיך להיות אטרקטיבית.
מסכים איתך 15/03/2017 17:52 תקנה והרבה.. כמה שיותר מהר
אולי יום אחד תמכור את הקירות בתור חומרי בניין. תרוויח עליהם יותר משכירות
16 ישראלי 15/03/2017 17:08 חצי מהדירות בת"א הן היצע פוטנציאלי
חצי! משוגע מי שממשיך להחזיק דירה להשקעה בתשואה נמוכה, כאשר ההיצע הפוטנציאלי הולך ומתגבר. עשרות אלפי דירות יכולות להגיע ללוחות המכירה. מפחיד כמה שהמחירים יכולים לרדת...
15 יופיטר 15/03/2017 16:33 המאירי. המשקיע הפרטי אינו צריך לסחוב על גבו את פתרון
בעיית הדיור. למחירים הגבוהים גורמים המיסים הממשלתיים הכבדים והביורוקרטיה המלאה בשוחד ושחיתות. למה שעל הגב שלנו השחוח ינסו לפתור את בעיית השכירות והדיור? תורידו מיסים המחירים של הדירות יפלו יהיה כדאי לבנות ויהיה כדאי לקנות ולהשכיר. רדיפת ההון הפרטי מתחילה להשתוות למה שהשתרר עם הקמת המדינה כשהלאימו את הרכוש של האנשים
יולסס 15/03/2017 17:00 שטויות
על מה אתה מדבר? במשך שנים המשקיעים "הפרטיים" בנדל"ן נהנו מהעדפה במיסוי ביחס לכל סקטור אחר... אז עכשיו רק מתחילים להשוות לסקטורים אחרים... צריך למסות הרבה יותר!
14 פנסיונר בקרוב 15/03/2017 15:58 סוף סוף דברי טעם והגיון. לא לפגוע באנשים שרכשו במשך
השנים להבטחת הכנסה וזיקנה. הצעדים של מס רכישה וביטול מס שבח שנעשו למניעת הכנסת השקעות חדשות מניסים כבר תוצאות, אבל לקנוס את רוב בעלי הדירות שרכשו דירות במשך עשרות שנים זה צעד לא מידתי, לא הגון ולא מוסרי.
יולסס 15/03/2017 17:02 זה לא קנס
זה מס! למה יש מיסוי בבורסה 25%? למה יש מיסוי בכל אפיק השקעה אחר?
פנסיונר 16/03/2017 14:43 זה יותר גרוע מקנס זה החרמת רכוש
מס משלמים על רווחים, כאן אף אחד לא מחשב רווחים, פשוט מחרימים 2% מהדירה.
בבב 15/03/2017 16:48 אל תבלבל אנשים. מס זה לא קנס. תשלם על ההשקעה שלך. (ל"ת)
13 אבי 15/03/2017 15:53 משקיעים!!!! להכין שיק כל 1 לחודש. מס הכנסה מחכה חחחחחחח (ל"ת)
עמי 15/03/2017 16:48 התכוונת לשוכרים, טוב שיש אנשים כמוך שאפשר להתפרנס מהם (ל"ת)
12 שמואל 15/03/2017 15:31 רוצים לממש לא מצליחים למכור
כל באר שבע טבריה חיפה ועוד ערי השקעה למיניהן עומדת למכירה והמחירים יורדים שם בטירוף בגלל זריקת הדירות
אני 16/03/2017 10:16 חמור בבאר שבע המחירים לא עוצרים לרגע!!!
לא מחכים לאף אחד.
שמוליק 15/03/2017 17:55 יש מציאות רוצה לקנות (ל"ת)
אמיר 15/03/2017 15:57 לא יודע מה קורה בטבריה אבל בחיפה המחירים ממש לא יורדים
ובטח שלא בבאר שבע זריקת דירות ופאניקה יש רק אצלך בדימיון.
שמטוב 15/03/2017 16:33 גם בטבריה המחירים לא יורדים. הוא סתם זורק טענות
לא שום ראיות.
יש ר א לי 15/03/2017 16:24 שמואל הממציא, בבאר שבע המחירים עולים, צא לשטח. (ל"ת)
11 טל 15/03/2017 15:29 איך יודעים שלא מכרו לסבתא או לאחיין? (ל"ת)
יופיטר 15/03/2017 16:34 באמת לך תלשין! (ל"ת)
קרן 15/03/2017 15:52 אולי יש באג במערכת הדיווח ובעצם לא היו מכירות בכלל?
תמיד אפשר למצוא הסברים תאורטיים אבל כמעט תמיד ההסבר הפשוט ביותר הוא הנכון. ההסבר הפשוט ביותר במקרה הזה הוא שמכרו בגלל החוק.
10 הכותרת מניפולטיבית!! 15/03/2017 15:22 מי אמר שזה קשור לחוק??? אלו מכירות טבעיות!! (ל"ת)
חחח 15/03/2017 15:54 בדיוק, תפסו טרמפ על החוק וביקשו פטור.... (ל"ת)
9 ערן 15/03/2017 15:19 הכל שטויות
אני בצד של אלה שרוצים שהמחירים ירדו, אבל החוק הזה הוא טיפה בים. כל משקיע יתן דירה לילד ונגמר הסיפור
8 איציק 15/03/2017 15:18 המשקיעים עדיין מבולבלים
והחוק עוד לא הופנם בכלל. מפרגנים להם עוד קצת זמן...
חחח 15/03/2017 15:54 לך המחירים לא מפרגנים בכלל וכול חודש עולים. (ל"ת)
חחח 15/03/2017 15:53 תשמור על האופטימיות ותמשיך לסםר לעצמך סיפורים
רק טיפש מוכר היום שאין שום אלטרנטיבה להשקעה בנדל"ן. נתמודד עם החוק ונתחלק במס עם הדיירים 1/3 מכל דירה ועוד שליש נספוג.
7 ? 15/03/2017 15:16 שאלה: כמה דירות (של בעלי דירות מרובות) נמכדו אשתקד? (ל"ת)
6 לכחלון אין פתרון 15/03/2017 15:09 לאלה שיש להם כסף איפה ישקיעו .תוריד מס על הבורסה (ל"ת)
5 בעל 8 דירות 15/03/2017 15:08 חוק מטופש
לא יעבור
שמטוב 15/03/2017 16:36 יעבור אבל יבוטל לאחר הבחירות, כאשר ביבי וכחלון יסולקו (ל"ת)
4 דובי 15/03/2017 15:05 דירות
חחחחחחחחחחחחחחחחח
3 עירית 15/03/2017 15:00 חסר משמעות
לא בטוח שלא היו ממכרות לולא החוק . חנטריש
2 אדי 15/03/2017 14:54 וזה רק התחיל לא כל המשקיעים הפנימו
לא כל המשקיעים הבינו, ברגע שיתחילו ללמוד את הנושא לעומק ולראות אחרים מוכרים ולוקחים את המענק יתחיל השיטפון.
1 המוכרים 15/03/2017 14:51 גם פחדנים וגם קמצנים . והחוק אפילו לא עבר (ל"ת)
גיא 15/03/2017 15:15 זה לא פאניקה כשאתה הראשון שמגיע לדלת
אבל אם תחכה יותר מדי, אתה מסתכן בזה שירמסו אותך בריצה החוצה
ירון 15/03/2017 15:10 חחחחחח, צודק! ובטוח אלה הם האנשים שכחלון לא רוצה לפגוע
אבל להם אין מושג אז מכרו
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש