22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה נפלה 4.2% >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה של 9% מהשיא בתחילת שבוע, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מנכ"לית אנגלו סכסון: "אני מאוד מקווה שתקופת ההמתנה הזו בשוק הדיור לא תסתיים בעליית מחירים חדה"

 |  52
שוק הנדל"ן
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

52 תגובות ב-37 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
37 שי 12/03/2017 10:20 במקום לראיין שמאים, מביאים בעלי אינטרס מובהק.
כל העסק שלה בנוי על מכירות, ככל שהשוק יאמין לה ככה יהיו יותר מכירות. היא את העמלה שלה תגזור, ככה או ככה. אבל בלי מכירות היא אבודה. האינטרס שלה לגרום לפחד, ולאדיוטים בשוק לרוץ ולקנות. ככל שהשוק טיפש יותר היא מרוויחה יותר. והשוק ללא ספק היה טיפש בעשור האחרון, אנשים שמעו לכל מה שיש למתווכים שלא סיימו בית ספר לספר להם, האכילו אותם בכל לוקש אפשרי.
36 מהמם 12/03/2017 09:33 מישהי בלחץ מירידה?
"עלית המחירים שהתמתנה מצביעה על התמתנות עליית המחירים." חשבת על זה לבד? בואו נספור כמה פעמים היא אמרה עליית מחירים או התמנות עליית מחירים- מנסה קצת להכניס מסרים תת הכרתיים? :)
35 ממי 11/03/2017 21:21 גועל של אשה תמכור את אמא שלה בשביל 2%
המתווכים המצחיקים שלך לוקחים אנשים לחורבות דורשים מחירים של ווילות טוענים שיש עוד לקוחות על הנכס וזה עסקתה מציאה וחייבים לסגור.... אבל כעבור חצי שנה מתקשרים לדעת אם אנחנו עדיים מעוניינים בנכס... לכי תעבדי בקרקס.
34 תעבירו כבר את חוק 10/03/2017 18:04 דירה שלישית!
גם כן האופוזיציה הזאת, טעות שבחרתי בכם, אם הייתם באמת רוצים בטובת העם לא הייתם עוצרים את החוק, נמאסתם!
אחד 11/03/2017 12:07 אתם תולים יותר מידי תקוות בחוק טיפשי
זה חוק שקצת דופק את המשכירים ואת השוכרים אבל גם אם הוא באמת ישחרר לשוק כמה אלפי דירות סוג ד' אין לו באמת יכולת להשפיע על המחירים לאורך זמן ובטח לא על שוק הדירות שמבוקש באמת ע"י קונים ששונה מסוג הדירות שמבוקש ע"י משקיעים. בכל מקרה רוב המשכירים כבר מצאו דרכים להתחמק מתשלום המס הזה.
33 אני 10/03/2017 11:52 תמיד יכול להיות עוד הרבה יותר גרוע.
יש סיכוי לא רע שהמשכנתאות יגיעו ל 6-7 אחוז ריבית ושמחיר ממוצע של דירה יהיה 2-2.3 מיליון שח. ירידת מחיר נראית כרגע כחלום רחוק שלא יקרא כנראה בשנים הקרובות.
32 מורן 10/03/2017 08:57 בדיוק קראתי בגוגל "נדל"ן בעולם הרביעי" - קריאת חובה
מה יעשה הדור הצעיר????
31 יוסי יילו 09/03/2017 16:34 יש מחסור אמיתי בארץ
מחסור בבוטוקס. תשאירי קצת לאחרים...
30 תסיים בפיטורים 09/03/2017 14:30 פיצוץ
אני מקווה שהתקופה תסתיים בפשיטת רגל של החברה שלך ופיטורים...הבועה תתפוצץץ ...לא קונים דירות !!!
29 אדם 09/03/2017 12:54 קפאון ! לאנשים נגמר הכסף !
השוק בקפאון וכך ישאר . לא ירידות ולא עליות ,והצעירים ימשיכו לחפש דיור בר השגה בחו"ל . כחלון הממונה על ארץ אוכלת יושביה מעולם לא התכוון לפתור את משבר הדיור בר השגה וסופו קרב.
28 סמי 09/03/2017 12:17 איך יעלו? הם כבר בשיא לכן נעצרו הרכישות
איזה בנאדם שפוי יקח משכנתא 4%-5% ריבית?
11 11/03/2017 12:09 לאורך רוב ההיסטוריה של המדינה זו הייתה הריבית
וברוב המקרים גבוהה הרבה יותר.
27 דוד 08/03/2017 19:53 הם מפחדים
מה קרה את בלחץ אחרי שחגגתם שנים על חשבונם של המסכנים תחפשי עבודה אחרת כי זה רק ההתחלה
26 מזלטוב 08/03/2017 16:35 היא רוצה להפחיד אותנו שנרוץ לקנות והיא תהנה מזה (ל"ת)
25 המתווכים והקבלנים 08/03/2017 16:29 עשו ים של כסף בעשור האחרון על גב ציבור המסכנים
עלית מחירי הדירות בעשור האחרון מעל 150%. הקבלנים והמתווכים .עשו מיליוני ש"ח על גב המסכנים. שסבלנותם לא עמדה להם להמתין לקנות דירה במחיר שפוי. המסכנים שילמו עשרות אחוזים יותר על הדירה. "פשוט השחקן מתחלף ממתווכים וקבלנים , "לבנקים". המשכנתא תתיקר בעשרות ש"ח לחודש. נדפקו פעמיים במקום לחכות בקנית דירה זולה. גם שלמו יותר על הדירה .. וגם ההחזר החודשי יגדל.
תיקון 11/03/2017 19:32 חשבתי שהאוצר והממשלה חגגו על גב המסכנים (ל"ת)
24 דירה 08/03/2017 14:33 דירה
כל הקבלנים כל השמאים כל המנכלים של חברות הבניה אומרים אותו דבר שתקופת ההמתנה הזו בשוק הדיור לא תסתיים בעליית מחירים חדה" הם פשוט לא מבינים שזאת לא תקופת המתנה זה פשוט ריבית גבוהה של המשכנתאות אין ביקוש לדירות יש עודף לדירות חברות זרות מגיעות ארצה יש תנופה גדולה של בניה בארץ והעיקר לא קונים דירות בבועה ענקית שקיימת היום וגם נגמר הכסף תפנימו ותבינו כל אנשי האינטרס לעליות מחירים פשוט נגמר הכסף
23 טדי 08/03/2017 13:49 מצחיקה האשה הזאת.. לאן המחירים בדיוק יעלו?
כאילו מה? שבית באם המושבות פתאום יעלה 3.5 מיליון? כאילו מה? לא הבינה שאנשים הפסיקו להיות פראיירים? לא הבינה שהבלוף של ה״מסור המדומיין״ התגלה? היא יודעת שלאנשים נגמר הכסף
אני 09/03/2017 10:45 אתם מצחיקים . לפני כמה שנים אמרו שדירה לעולם לא תעלה
מעל 1.5 מליון כי אף אחד לא יוכל לקנות. אל תשכחו שזוגות צעירים הם רק חלק מהקונים רוב הקונים הם משפרי דיור שמוכרים דירה ב2.5 מליון וכן הם יכולים לקנות דירה גם במעל 3 מליון ומי שיקנה מהם את הדירה יהיה מישהו שמכר את הדירה שלו ב 1.9 מליון. זה מעגל שמזין את עצמו מי שנדפק אלו הזוגות הצעירים אבל אי אפשר להגיד שלאנשים אין כסף.
סמי 09/03/2017 12:18 אפשר להגיד, כי זה לא הכסף שלהם, זה הלוואה מהבנק (ל"ת)
22 דור של עצלנים 08/03/2017 13:38 תעברו לפריפריה, לקרית גת, אשקלון, קרית מלאכי ולא תצטרכו
למשכן את החיים שלכם למשכנתא גדולה. זה שתעשו לי אנלייק לא יעזור לכם. זו האמת בפרצוף.
נכון עצלנים 10/03/2017 22:59 שרוצים להרוויח על גבם של הזוגות הצעירים - הבועה מתפוצצת (ל"ת)
21 העדר ועונשו 08/03/2017 13:05 שום דבר לא עולה לנצח
עליית מחירים ?!! השתגעת?!! מה אנחנו בדובאי ?!! כל אחד עם חצר מלאה בנפט? זהו נגמר הכסף.. מצצתם את כולם.. כולם חיים פה על אשראי.. מספיק להיות פרייארים.. הנפילה הגדולה מתקרבת.
20 שאול 08/03/2017 12:53 עוד עליית מחירים ועוד ועוד... אבל מאיפה לציבור יהיה כסף
תפסיקו להפחיד כי זה כבר לא יעזור! לציבור נגמר הכסף וכשאין כסף, בועת הנדל"ן תמשיך בדרכה למטה. מצב דומה היה באירלנד ובעוד מקומות בעולם, וחוקי הכלכלה חלים גם על מדינת ישראל למרות האינטרסנטים והמפחידנים למיניהם.
shafik 08/03/2017 13:35 אם נגמר לציבור הכסף, איך הם מבזבזים על אייפונים וחתונות
ראווה? בבקשה הסבר.
דודו 08/03/2017 14:19 הסבר? דירה עולה 2 מ', אייפון עולה 3 אלף.
מה לא ברור?
שאול 08/03/2017 14:16 כי אייפון לא עולה 1.8 מיליון שקל כמו דירה
והוא במסגרת האפשרות הכספית של האזרח הממוצע.
shafik 08/03/2017 15:54 1. יש דירות גם במליון ב.גת/מלאכי/רמלה 2.ומה לגבי חתונה
שעולה 200 אלף שקל? לזה יש כסף? ולטיול בחו"ל? בלבלני שכל.
19 ארז 08/03/2017 12:39 דוקא עניינית, היא אדישה לשינוי המחירים, רוצה עסקאות (ל"ת)
18 סוכן באנגלו סכסון 08/03/2017 12:13 חכם, אל תשכחי אותנו
נתנו לחברה את השנים הכי טובות שלנו ותמיד דאגתם לקחת את העמלות , מקווה שבתקופה הקשה הזאת תדעו לעמוד לצד העובדים המסורים שלכם ולתמוך גם כלכלית,אם צריך, כי לא קל לעבור שבועות שלמים בלי לסגור אף עסקה. בנוסף, אם כבר מחליטים להשקיע כסף בכתבות יחסי ציבור אז עדיף לשדר רוגע ו"עסקים כרגיל" ולא לשדר פאניקה ולהפסיק להשתמש בסיסמאות השחוקות של "המחירים יעלו בחדות" כי זה רק פוגע באמינות שלנו ובסופו של דבר יוצר לנו יותר נזק.
סדאם חוסיין 08/03/2017 15:54 אתה עובד באנגלו סכסון כמו שאני גניקולוג בכיר (ל"ת)
17 אדם 08/03/2017 12:08 אצל האינטרסנטים המחירים תמיד עולים..... ותמיד יש מחסור
קצת עובדות: א.נדרשים מעל 15 חודש בממוצע ארצי למכור דירה!! זה אומר שהשוק מת! והתרסקות בדרך! אצל המתווכת זה תמיד יגמר בעליות! כמה עלוב ופטתי! ב. . נדרשות מעל 200 משכורות חציונית לרכישת דירה חציונית! זה האמא והאבא של הבועות! אצל המתווכת יש מקום לעליות ... ג. הרבית הקבועה על המשכנתא ל20 שנה היא מעל 5%, ואילו התשואה באזור המרכז בסביבות 2%, כלומר עלות המימון גבוהה מהתשואה! אצל האינטרסנטים זו תופעה זמנית.... ד.בועות נדל"ן מתפוצצות כפי שקרה ביפן, ארה"ב ספרד אירלנד ועוד. לפי האינטרסנטים בארץ הקודש החוקים אחרים....
16 דן 08/03/2017 12:02 לפעמים החגיגה נגמרת ..... (ל"ת)
15 מכיר מקרוב 08/03/2017 11:43 מגמגמת בצורה נוראית. השוק בצרות גדולות.
יש ירידה של 10% בלב תל-אביב
14 אין קונה! ואין מוכר! 08/03/2017 11:15 שוק הדירות מת !!!אין קונה ואין מוכר
דירות לא נמכרות!!!!! מוכרי הדירות הפנימו שהמחירים גבוהים!!! וכדי למכור צריך להוריד 40% !!!!מהמחיר !!!אחרת הדירה הופכת למצבה !!!!! משרדי המכירות הפכו לשממה ושיממון!!!! כולם בלחץ ומבינים ששבע השנים השמנות הסתיימו . ומתחילה תקופה של שבע שנים רזות .המתווכים והקבלנים מתחילים דיאטה ״ אזהרה מפשיטות רגל של קבלנים ״ מתחילים להבין שהבועה מוציאה אוויר
13 שימי 08/03/2017 11:12 נפילתמחירים כואבת
תתחילי לחפש עבודה אחרת נגמר התיווך
12 סרגיי 08/03/2017 11:07 400000 דולר לדירה ממוצעת בכפר סבא! זה מחיר של מנהטן!
עליה חדה היא אומרת... לאן? ל1000000 דולר? המחירים של דירות חדשות יורדים כבר לפחות שנה (דרך הנחות של קבלנים). לפחות שתי חברות בנייה גדולות כבר פשטו רגל. המחירים הולכים ליפול וחזק.
ירון 12/03/2017 13:19 10% ממחיר מנהטן
במנהטן דירת 4 חדרים 4 מליון דולר
11 שייקה 08/03/2017 11:04 אוי אוי כמה מפחיד
יאללה ,מתחיל המצעד היומי של המפחידים הלאומים !!!! לכו תעשו חמוצים כבר אמרנו ?
תומי 08/03/2017 11:23 על מה יש להם עוד לשחק?
רק להפחיד את הציבור בעלייה נוספת. שיתקעו עם כל הדירות האלו בגרון עד שכל העסק יצנח.
10 כלכלן 08/03/2017 11:03 הפעם זה יגמר אחרת וכואב - זה סופו של כל בלון (ל"ת)
9 איציק 08/03/2017 10:57 עדינה חכם
העסק שלך ניזון מעסקאות. כמה שיותר עסקאות יותר טוב לענף התיווך ולך. תקופת קיפאון ארוכה עשויה להיות קטלנית לעסק שלך. כמובן שכעסק שגוזר קופון כאחוז מסוים משווי העסקה, אתם מעדיפים מחירים גבוהים כי אז העמלה גבוהה. זה ברור לכל. אבל קודם כל אתם צריכים שאכן תתבצענה עסקאות. במשך כעשר שנים התנפחה בועת מחירים מפלצתית בשוק הזה, המון עסקאות במחירים גבוהים. ולא סבלתם מזה, בלשון המעטה. כעת השוק התהפך, כנראה להרבה שנים. יהיו עסקאות מעטות יותר מהכמות שהורגלתם. אין מה לעשות. מחזוריות כלכלית. קחו אחריות, אל תנסו לשנות את המגמה, זרמו עם המגמה והתחילו להפעיל לחץ על המוכרים להוריד מחירים. זה טוב לרוכשים, טוב לכם, וטוב למשק. בהצלחה
8 משה 08/03/2017 10:53 ממש נאמין לה
ידוע שככל שהמחירים עולים אז כולם מרוצים המוכרים מרוצים כי המחיר עולה והקונים כי הם לא מרגישים שעבדו עליהם אבל שהמחירים יורדים המוכרים עצובים וגם המתווכים כי אז אנשים מנסים חמכור לבד ולא ללכת למתווך שמבטיח להם שהוא ישיג להם מחיר גבוה יותר כי אז המחיר רק יורד אז אני לא מאמין לה
7 תומי 08/03/2017 10:46 חחח
לא מנכ"לית "יקרה", את מקווה שהמחירים יעלו בחדות בשביל שתמשיכי לגזור את הקופונים שלך מכל עסקה. אבל עם 30,000 אלף דירות שמוכנות אצל קבלנים, 112 אלף שנמצאות בבנייה, עשרות פרוייקטים מאושרים שבקרוב תחל בנייתם, סינים שבדרך ומעל לכל ציבור שפשוט נמאס לו ממחירי הדיור ומהעושק - כל זה יביא לקריסת מחירים.
6 אתר מומלץ לישראלים 08/03/2017 10:35 מי שעוד לא קרא את "הפרכת מיתוסים על נדלן" שירוץ לקרוא (ל"ת)
5 מישהו 08/03/2017 10:16 לא, האישה הזויה
תתעוררי! המחירים הולכים לקרוס וחזק! איך שהריבית תעלה (והיא תעלה)..הכל הולך לקרוס
אאא 08/03/2017 11:07 משאלות לב לא משפיעות על המציאות
אני כל שבוע בטוח שהפעם אני זוכה בלוטו בטוח 100% אחרי 25 שנה אני יכול להגיד לך שזה לא עובד. אבל תמשיך לעצום עניים ולהגיד הריבית עולה והמחירים יורדים הריבית עולה והמחירים יורדים אולי בכל זאת תצליח לשנות את המציאות.
shafik 08/03/2017 10:35 ריבית המשכנתא עלתה בשנתיים האחרונות 2% ולא
ראינו ירידה. לפני שנתיים היית לוקח משכנתא בריבית קבועה לא צמודה 3% ל 30 שנה. היום כבר מעל 5%. תתעורר אתה.
4 ג'קי 08/03/2017 10:07 מי שקונה דירה שיזמין שני חורים בתקרה לאוזני החמור שלו (ל"ת)
3 אריק 08/03/2017 10:05 ברור שהיא מקווה שהיא תסתיים בעלית מחירים חדה
על מי היא חושבת שהיא עובדת?
2 מטורפים נמאסתם 08/03/2017 09:49 זה יסתיים בעליות תלולות במחירי הדירות ובהכפלת שכ"ד (ל"ת)
1 מנסה להחזיר לקוחות 08/03/2017 09:47 ירידה חמודה. ירידה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש