ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

מנכ"לית אנגלו סכסון: "אני מאוד מקווה שתקופת ההמתנה הזו בשוק הדיור לא תסתיים בעליית מחירים חדה"

תגובות לכתבה(52):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    במקום לראיין שמאים, מביאים בעלי אינטרס מובהק.
    שי 12/03/2017 10:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל העסק שלה בנוי על מכירות, ככל שהשוק יאמין לה ככה יהיו יותר מכירות. היא את העמלה שלה תגזור, ככה או ככה. אבל בלי מכירות היא אבודה. האינטרס שלה לגרום לפחד, ולאדיוטים בשוק לרוץ ולקנות. ככל שהשוק טיפש יותר היא מרוויחה יותר. והשוק ללא ספק היה טיפש בעשור האחרון, אנשים שמעו לכל מה שיש למתווכים שלא סיימו בית ספר לספר להם, האכילו אותם בכל לוקש אפשרי.
    סגור
  • 36.
    מישהי בלחץ מירידה?
    מהמם 12/03/2017 09:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    "עלית המחירים שהתמתנה מצביעה על התמתנות עליית המחירים." חשבת על זה לבד? בואו נספור כמה פעמים היא אמרה עליית מחירים או התמנות עליית מחירים- מנסה קצת להכניס מסרים תת הכרתיים? :)
    סגור
  • 35.
    גועל של אשה תמכור את אמא שלה בשביל 2%
    ממי 11/03/2017 21:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המתווכים המצחיקים שלך לוקחים אנשים לחורבות דורשים מחירים של ווילות טוענים שיש עוד לקוחות על הנכס וזה עסקתה מציאה וחייבים לסגור.... אבל כעבור חצי שנה מתקשרים לדעת אם אנחנו עדיים מעוניינים בנכס... לכי תעבדי בקרקס.
    סגור
  • 34.
    דירה שלישית!
    תעבירו כבר את חוק 10/03/2017 18:04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גם כן האופוזיציה הזאת, טעות שבחרתי בכם, אם הייתם באמת רוצים בטובת העם לא הייתם עוצרים את החוק, נמאסתם!
    סגור
  • אתם תולים יותר מידי תקוות בחוק טיפשי
    אחד 11/03/2017 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זה חוק שקצת דופק את המשכירים ואת השוכרים אבל גם אם הוא באמת ישחרר לשוק כמה אלפי דירות סוג ד' אין לו באמת יכולת להשפיע על המחירים לאורך זמן ובטח לא על שוק הדירות שמבוקש באמת ע"י קונים ששונה מסוג הדירות שמבוקש ע"י משקיעים. בכל מקרה רוב המשכירים כבר מצאו דרכים להתחמק מתשלום המס הזה.
    סגור
  • 33.
    תמיד יכול להיות עוד הרבה יותר גרוע.
    אני 10/03/2017 11:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יש סיכוי לא רע שהמשכנתאות יגיעו ל 6-7 אחוז ריבית ושמחיר ממוצע של דירה יהיה 2-2.3 מיליון שח. ירידת מחיר נראית כרגע כחלום רחוק שלא יקרא כנראה בשנים הקרובות.
    סגור
  • 32.
    בדיוק קראתי בגוגל "נדל"ן בעולם הרביעי" - קריאת חובה
    מורן 10/03/2017 08:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יעשה הדור הצעיר????
    סגור
  • 31.
    יש מחסור אמיתי בארץ
    יוסי יילו 09/03/2017 16:34
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מחסור בבוטוקס. תשאירי קצת לאחרים...
    סגור
  • 30.
    פיצוץ
    תסיים בפיטורים 09/03/2017 14:30
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אני מקווה שהתקופה תסתיים בפשיטת רגל של החברה שלך ופיטורים...הבועה תתפוצץץ ...לא קונים דירות !!!
    סגור
  • 29.
    קפאון ! לאנשים נגמר הכסף !
    אדם 09/03/2017 12:54
    הגב לתגובה זו
    8 3
    השוק בקפאון וכך ישאר . לא ירידות ולא עליות ,והצעירים ימשיכו לחפש דיור בר השגה בחו"ל . כחלון הממונה על ארץ אוכלת יושביה מעולם לא התכוון לפתור את משבר הדיור בר השגה וסופו קרב.
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    איך יעלו? הם כבר בשיא לכן נעצרו הרכישות
    סמי 09/03/2017 12:17
    הגב לתגובה זו
    12 2
    איזה בנאדם שפוי יקח משכנתא 4%-5% ריבית?
    סגור
  • לאורך רוב ההיסטוריה של המדינה זו הייתה הריבית
    11 11/03/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וברוב המקרים גבוהה הרבה יותר.
    סגור
  • 27.
    הם מפחדים
    דוד 08/03/2017 19:53
    הגב לתגובה זו
    19 4
    מה קרה את בלחץ אחרי שחגגתם שנים על חשבונם של המסכנים תחפשי עבודה אחרת כי זה רק ההתחלה
    סגור
  • 26.
    היא רוצה להפחיד אותנו שנרוץ לקנות והיא תהנה מזה (ל"ת)
    מזלטוב 08/03/2017 16:35
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור
  • 25.
    עשו ים של כסף בעשור האחרון על גב ציבור המסכנים
    המתווכים והקבלנים 08/03/2017 16:29
    הגב לתגובה זו
    19 4
    עלית מחירי הדירות בעשור האחרון מעל 150%. הקבלנים והמתווכים .עשו מיליוני ש"ח על גב המסכנים. שסבלנותם לא עמדה להם להמתין לקנות דירה במחיר שפוי. המסכנים שילמו עשרות אחוזים יותר על הדירה. "פשוט השחקן מתחלף ממתווכים וקבלנים , "לבנקים". המשכנתא תתיקר בעשרות ש"ח לחודש. נדפקו פעמיים במקום לחכות בקנית דירה זולה. גם שלמו יותר על הדירה .. וגם ההחזר החודשי יגדל.
    סגור
  • חשבתי שהאוצר והממשלה חגגו על גב המסכנים (ל"ת)
    תיקון 11/03/2017 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    דירה
    דירה 08/03/2017 14:33
    הגב לתגובה זו
    13 2
    כל הקבלנים כל השמאים כל המנכלים של חברות הבניה אומרים אותו דבר שתקופת ההמתנה הזו בשוק הדיור לא תסתיים בעליית מחירים חדה" הם פשוט לא מבינים שזאת לא תקופת המתנה זה פשוט ריבית גבוהה של המשכנתאות אין ביקוש לדירות יש עודף לדירות חברות זרות מגיעות ארצה יש תנופה גדולה של בניה בארץ והעיקר לא קונים דירות בבועה ענקית שקיימת היום וגם נגמר הכסף תפנימו ותבינו כל אנשי האינטרס לעליות מחירים פשוט נגמר הכסף
    סגור
  • 23.
    מצחיקה האשה הזאת.. לאן המחירים בדיוק יעלו?
    טדי 08/03/2017 13:49
    הגב לתגובה זו
    24 3
    כאילו מה? שבית באם המושבות פתאום יעלה 3.5 מיליון? כאילו מה? לא הבינה שאנשים הפסיקו להיות פראיירים? לא הבינה שהבלוף של ה״מסור המדומיין״ התגלה? היא יודעת שלאנשים נגמר הכסף
    סגור
  • אתם מצחיקים . לפני כמה שנים אמרו שדירה לעולם לא תעלה
    אני 09/03/2017 10:45
    הגב לתגובה זו
    4 12
    מעל 1.5 מליון כי אף אחד לא יוכל לקנות. אל תשכחו שזוגות צעירים הם רק חלק מהקונים רוב הקונים הם משפרי דיור שמוכרים דירה ב2.5 מליון וכן הם יכולים לקנות דירה גם במעל 3 מליון ומי שיקנה מהם את הדירה יהיה מישהו שמכר את הדירה שלו ב 1.9 מליון. זה מעגל שמזין את עצמו מי שנדפק אלו הזוגות הצעירים אבל אי אפשר להגיד שלאנשים אין כסף.
    סגור
  • אפשר להגיד, כי זה לא הכסף שלהם, זה הלוואה מהבנק (ל"ת)
    סמי 09/03/2017 12:18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 22.
    תעברו לפריפריה, לקרית גת, אשקלון, קרית מלאכי ולא תצטרכו
    דור של עצלנים 08/03/2017 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 19
    למשכן את החיים שלכם למשכנתא גדולה. זה שתעשו לי אנלייק לא יעזור לכם. זו האמת בפרצוף.
    סגור
  • שרוצים להרוויח על גבם של הזוגות הצעירים - הבועה מתפוצצת (ל"ת)
    נכון עצלנים 10/03/2017 22:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 21.
    שום דבר לא עולה לנצח
    העדר ועונשו 08/03/2017 13:05
    הגב לתגובה זו
    25 3
    עליית מחירים ?!! השתגעת?!! מה אנחנו בדובאי ?!! כל אחד עם חצר מלאה בנפט? זהו נגמר הכסף.. מצצתם את כולם.. כולם חיים פה על אשראי.. מספיק להיות פרייארים.. הנפילה הגדולה מתקרבת.
    סגור
  • 20.
    עוד עליית מחירים ועוד ועוד... אבל מאיפה לציבור יהיה כסף
    שאול 08/03/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    22 3
    תפסיקו להפחיד כי זה כבר לא יעזור! לציבור נגמר הכסף וכשאין כסף, בועת הנדל"ן תמשיך בדרכה למטה. מצב דומה היה באירלנד ובעוד מקומות בעולם, וחוקי הכלכלה חלים גם על מדינת ישראל למרות האינטרסנטים והמפחידנים למיניהם.
    סגור
  • אם נגמר לציבור הכסף, איך הם מבזבזים על אייפונים וחתונות
    shafik 08/03/2017 13:35
    הגב לתגובה זו
    2 17
    ראווה? בבקשה הסבר.
    סגור
  • הסבר? דירה עולה 2 מ', אייפון עולה 3 אלף.
    דודו 08/03/2017 14:19
    הגב לתגובה זו
    15 2
    מה לא ברור?
    סגור
  • כי אייפון לא עולה 1.8 מיליון שקל כמו דירה
    שאול 08/03/2017 14:16
    הגב לתגובה זו
    18 2
    והוא במסגרת האפשרות הכספית של האזרח הממוצע.
    סגור
  • 1. יש דירות גם במליון ב.גת/מלאכי/רמלה 2.ומה לגבי חתונה
    shafik 08/03/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    1 9
    שעולה 200 אלף שקל? לזה יש כסף? ולטיול בחו"ל? בלבלני שכל.
    סגור
  • 19.
    דוקא עניינית, היא אדישה לשינוי המחירים, רוצה עסקאות (ל"ת)
    ארז 08/03/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 18.
    חכם, אל תשכחי אותנו
    סוכן באנגלו סכסון 08/03/2017 12:13
    הגב לתגובה זו
    24 1
    נתנו לחברה את השנים הכי טובות שלנו ותמיד דאגתם לקחת את העמלות , מקווה שבתקופה הקשה הזאת תדעו לעמוד לצד העובדים המסורים שלכם ולתמוך גם כלכלית,אם צריך, כי לא קל לעבור שבועות שלמים בלי לסגור אף עסקה. בנוסף, אם כבר מחליטים להשקיע כסף בכתבות יחסי ציבור אז עדיף לשדר רוגע ו"עסקים כרגיל" ולא לשדר פאניקה ולהפסיק להשתמש בסיסמאות השחוקות של "המחירים יעלו בחדות" כי זה רק פוגע באמינות שלנו ובסופו של דבר יוצר לנו יותר נזק.
    סגור
  • אתה עובד באנגלו סכסון כמו שאני גניקולוג בכיר (ל"ת)
    סדאם חוסיין 08/03/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 17.
    אצל האינטרסנטים המחירים תמיד עולים..... ותמיד יש מחסור
    אדם 08/03/2017 12:08
    הגב לתגובה זו
    27 3
    קצת עובדות: א.נדרשים מעל 15 חודש בממוצע ארצי למכור דירה!! זה אומר שהשוק מת! והתרסקות בדרך! אצל המתווכת זה תמיד יגמר בעליות! כמה עלוב ופטתי! ב. . נדרשות מעל 200 משכורות חציונית לרכישת דירה חציונית! זה האמא והאבא של הבועות! אצל המתווכת יש מקום לעליות ... ג. הרבית הקבועה על המשכנתא ל20 שנה היא מעל 5%, ואילו התשואה באזור המרכז בסביבות 2%, כלומר עלות המימון גבוהה מהתשואה! אצל האינטרסנטים זו תופעה זמנית.... ד.בועות נדל"ן מתפוצצות כפי שקרה ביפן, ארה"ב ספרד אירלנד ועוד. לפי האינטרסנטים בארץ הקודש החוקים אחרים....
    סגור
  • 16.
    לפעמים החגיגה נגמרת ..... (ל"ת)
    דן 08/03/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    18 3
    סגור
  • 15.
    מגמגמת בצורה נוראית. השוק בצרות גדולות.
    מכיר מקרוב 08/03/2017 11:43
    הגב לתגובה זו
    18 4
    יש ירידה של 10% בלב תל-אביב
    סגור
  • 14.
    שוק הדירות מת !!!אין קונה ואין מוכר
    אין קונה! ואין מוכר! 08/03/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    32 3
    דירות לא נמכרות!!!!! מוכרי הדירות הפנימו שהמחירים גבוהים!!! וכדי למכור צריך להוריד 40% !!!!מהמחיר !!!אחרת הדירה הופכת למצבה !!!!! משרדי המכירות הפכו לשממה ושיממון!!!! כולם בלחץ ומבינים ששבע השנים השמנות הסתיימו . ומתחילה תקופה של שבע שנים רזות .המתווכים והקבלנים מתחילים דיאטה ״ אזהרה מפשיטות רגל של קבלנים ״ מתחילים להבין שהבועה מוציאה אוויר
    סגור
  • 13.
    נפילתמחירים כואבת
    שימי 08/03/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    16 4
    תתחילי לחפש עבודה אחרת נגמר התיווך
    סגור
  • 12.
    400000 דולר לדירה ממוצעת בכפר סבא! זה מחיר של מנהטן!
    סרגיי 08/03/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    19 1
    עליה חדה היא אומרת... לאן? ל1000000 דולר? המחירים של דירות חדשות יורדים כבר לפחות שנה (דרך הנחות של קבלנים). לפחות שתי חברות בנייה גדולות כבר פשטו רגל. המחירים הולכים ליפול וחזק.
    סגור
  • 10% ממחיר מנהטן
    ירון 12/03/2017 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במנהטן דירת 4 חדרים 4 מליון דולר
    סגור
  • 11.
    אוי אוי כמה מפחיד
    שייקה 08/03/2017 11:04
    הגב לתגובה זו
    27 2
    יאללה ,מתחיל המצעד היומי של המפחידים הלאומים !!!! לכו תעשו חמוצים כבר אמרנו ?
    סגור
  • על מה יש להם עוד לשחק?
    תומי 08/03/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    18 2
    רק להפחיד את הציבור בעלייה נוספת. שיתקעו עם כל הדירות האלו בגרון עד שכל העסק יצנח.
    סגור
  • 10.
    הפעם זה יגמר אחרת וכואב - זה סופו של כל בלון (ל"ת)
    כלכלן 08/03/2017 11:03
    הגב לתגובה זו
    25 3
    סגור
  • 9.
    עדינה חכם
    איציק 08/03/2017 10:57
    הגב לתגובה זו
    19 3
    העסק שלך ניזון מעסקאות. כמה שיותר עסקאות יותר טוב לענף התיווך ולך. תקופת קיפאון ארוכה עשויה להיות קטלנית לעסק שלך. כמובן שכעסק שגוזר קופון כאחוז מסוים משווי העסקה, אתם מעדיפים מחירים גבוהים כי אז העמלה גבוהה. זה ברור לכל. אבל קודם כל אתם צריכים שאכן תתבצענה עסקאות. במשך כעשר שנים התנפחה בועת מחירים מפלצתית בשוק הזה, המון עסקאות במחירים גבוהים. ולא סבלתם מזה, בלשון המעטה. כעת השוק התהפך, כנראה להרבה שנים. יהיו עסקאות מעטות יותר מהכמות שהורגלתם. אין מה לעשות. מחזוריות כלכלית. קחו אחריות, אל תנסו לשנות את המגמה, זרמו עם המגמה והתחילו להפעיל לחץ על המוכרים להוריד מחירים. זה טוב לרוכשים, טוב לכם, וטוב למשק. בהצלחה
    סגור
  • 8.
    ממש נאמין לה
    משה 08/03/2017 10:53
    הגב לתגובה זו
    23 3
    ידוע שככל שהמחירים עולים אז כולם מרוצים המוכרים מרוצים כי המחיר עולה והקונים כי הם לא מרגישים שעבדו עליהם אבל שהמחירים יורדים המוכרים עצובים וגם המתווכים כי אז אנשים מנסים חמכור לבד ולא ללכת למתווך שמבטיח להם שהוא ישיג להם מחיר גבוה יותר כי אז המחיר רק יורד אז אני לא מאמין לה
    סגור
  • 7.
    חחח
    תומי 08/03/2017 10:46
    הגב לתגובה זו
    22 4
    לא מנכ"לית "יקרה", את מקווה שהמחירים יעלו בחדות בשביל שתמשיכי לגזור את הקופונים שלך מכל עסקה. אבל עם 30,000 אלף דירות שמוכנות אצל קבלנים, 112 אלף שנמצאות בבנייה, עשרות פרוייקטים מאושרים שבקרוב תחל בנייתם, סינים שבדרך ומעל לכל ציבור שפשוט נמאס לו ממחירי הדיור ומהעושק - כל זה יביא לקריסת מחירים.
    סגור
  • 6.
    מי שעוד לא קרא את "הפרכת מיתוסים על נדלן" שירוץ לקרוא (ל"ת)
    אתר מומלץ לישראלים 08/03/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    17 3
    סגור
  • 5.
    לא, האישה הזויה
    מישהו 08/03/2017 10:16
    הגב לתגובה זו
    31 3
    תתעוררי! המחירים הולכים לקרוס וחזק! איך שהריבית תעלה (והיא תעלה)..הכל הולך לקרוס
    סגור
  • משאלות לב לא משפיעות על המציאות
    אאא 08/03/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    4 9
    אני כל שבוע בטוח שהפעם אני זוכה בלוטו בטוח 100% אחרי 25 שנה אני יכול להגיד לך שזה לא עובד. אבל תמשיך לעצום עניים ולהגיד הריבית עולה והמחירים יורדים הריבית עולה והמחירים יורדים אולי בכל זאת תצליח לשנות את המציאות.
    סגור
  • ריבית המשכנתא עלתה בשנתיים האחרונות 2% ולא
    shafik 08/03/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    5 9
    ראינו ירידה. לפני שנתיים היית לוקח משכנתא בריבית קבועה לא צמודה 3% ל 30 שנה. היום כבר מעל 5%. תתעורר אתה.
    סגור
  • 4.
    מי שקונה דירה שיזמין שני חורים בתקרה לאוזני החמור שלו (ל"ת)
    ג'קי 08/03/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    33 3
    סגור
  • 3.
    ברור שהיא מקווה שהיא תסתיים בעלית מחירים חדה
    אריק 08/03/2017 10:05
    הגב לתגובה זו
    31 3
    על מי היא חושבת שהיא עובדת?
    סגור
  • 2.
    זה יסתיים בעליות תלולות במחירי הדירות ובהכפלת שכ"ד (ל"ת)
    מטורפים נמאסתם 08/03/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    7 35
    סגור
  • 1.
    ירידה חמודה. ירידה (ל"ת)
    מנסה להחזיר לקוחות 08/03/2017 09:47
    הגב לתגובה זו
    32 6
    סגור