15:03 בכיר מחברת התרופות מרק מצטרף לסלקט ביו >>

14:45 נתניהו לטראמפ: "מודה על תמיכתך בישראל באו"ם ובכל מקום אחר"

14:05 הבחירות להסתדרות: נכון לשעה 14:00 אחוז ההצבעה עמד על 29.54%

13:48 דיווח בבריטניה: פיצוץ עז נשמע במרכז קניות במנצ'סטר

12:23 דאע"ש נטל אחריות על הפיגוע במנצ'סטר בו נרצחו 22 בני אדם

12:15 טראמפ על הפיגוע במנצ'סטר: "מעתה אקרא למחבלים לוזרים" >>

11:39 אבו מאזן: "הבעיה העיקרית שלנו היא הכיבוש וההתנחלויות"

11:15 אקסלנס לקראת דו"חות שטראוס: "השינויים בברזיל מעלים את רמת הסיכון" >>

10:58 אירוע דקירה בנתניה: שוטר נפצע באורח קל; הדוקר נוטרל

10:48 חיפה: ענפי עץ קרסו על תלמידים בחצר בית הספר; 12 נפצעו קל

10:39 נתניהו על הפיגוע במנצ'סטר: "יש לפעול כדי להביס את הטרור בכל מקום"

10:11 הנשיא טראמפ נפגש כעת עם יו"ר הרשות אבו מאזן בבית לחם

09:50 בולטות בת"א: מניית ביוטיים מזנקת 10% בפתיחה, פריגו צונחת 5%

09:23 ביקור טראמפ: החלו שינויים נרחבים בהסדרי התנועה בירושלים

08:26 רקטה שוגרה מסיני, אין נפגעים ולא נגרם נזק

08:23 תימן: 7 פעילי אל-קאעידה נהרגו בפשיטה של ארה"ב על מתחם הארגון

08:21 הבחירות בהסתדרות: ניסנקורן יתמודד היום מול יחימוביץ' על ראשות הארגון

08:16 אנגליה: 19 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ שהתרחש במנצ'סטר

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות
TVראש בראש

לקנות או לחכות? ארז כהן וד"ר נעם גרובר על כיוון מחירי הדירות - צפו בראיון

ההמלצה המאוד ברורה של ארז כהן לרוכשי הדירות כעת, והתחזית של נעם גרובר. מי לדעתכם צודק?
 |  34
ראש בראש
Share








מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

34 תגובות ב-21 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
21 אבי 19/02/2017 16:10 מי הטיפש שקונה הים דירה בכלל? (ל"ת)
20 איציק 19/02/2017 08:52 מי שרוצה להתאבד - שיקנה (ל"ת)
19 כנגורו 19/02/2017 00:12 ירידת מחירי דירות תלוייה בקונים הפוטנציאליים ותו לא
גדולים וחכמים ממני קבעו, שכלכלה ופסיכולוגיה חד הם. כלומר, אם קיים היצע דירות אפסי !!! ופסיכולוגיית ההמונים מחליטה לא לקנות - שוק הדירות יורד. יהיו שיגידו שזה מזכיר להם חרם צרכנים - נכון, אבל מן הניסיון הישראלי לאורך השנים עולה, שאנו גרועים מאוד בזה.
18 ממי 18/02/2017 21:46 רק לראות את השמן המדושן הזה מייתר את ההתלבטות מי צודק
פרצוף של נוכל שלא ימצמץ לראות משפחות נזרקות לרחוב.
17 ממי 18/02/2017 21:38 "אנקדוטות של בעלי עניין..." חחח אהבתי. (ל"ת)
16 אזרח 18/02/2017 18:57 לארז האינטרסנט לא רצים לקנות דירה בשביל שנת קיפאון אחת. (ל"ת)
15 חברים, הפרסום הוא 18/02/2017 14:49 רק על חודש נובמבר, בדצמבר
היה עוד פחות עסקאות! שם הירידה תהיה עוד הרבה יותר גדולה! מסכנים הזוגות הצעירים שלקחו את החסכונות של ההורים שלהם, קנו ולא חיכו! כואב הלב... הכל נכנס לכיס של איזה קבלן שמכר להם חלום. כואב הלב
14 דודו 18/02/2017 12:08 ב7 השנים הקרובות המחירים יירדו ריאלית ב30%
סיימנו את מחזור העליות בשוק. עכשיו אנחנו לפני תיקון וחזרה למחירים הגיוניים.
דודי 20/02/2017 11:42 זה לא בורסה יא בוק! (ל"ת)
13 יניב 18/02/2017 11:53 גלגל הצלה
ההתנהגות של כחלון וגלנט מאוד מוזרה.מצד אחד, מיד לאחר הבחירות, כשכחלון וגלנט לקחו את נושא הורדת מחירי הדיור כמשימה לאומית, הם הודיעו מעל כל במה שתוך שנה תהיה ירידה במחיר הדיור.אז הבטיחו, ולא ממש קיימו.מצד שני, כבר חודשים אנחנו מבאים עדויות על שינוי המגמה בשוק, החל בקיטון דרסטי בכמות העסקאות, נתונים על מכירה ובריחה של משקיעים, עליית בריבית המשכנתאות שמרחיקה קונים, קשיים של קבלנים ואפילו קשיים במכירת דירות במחיר מוזל במחיר למשתכן.והנה, גם המחירים מתחילים לרדת.אז למה ראשי קבינט הדיור מסרבים לשמוח?האם הם באמת זהירים, ומפחדים מקריסה של השוק בחודשים הקרובים ומנסים להרגיע?האם גלנט מנסה להציל את השוק מקריסה?אז לא משנה מה הסיבה, בשורה התחתונה, גם גלנט יודע כמונו, שהמחירים שינו מגמה. אמנם גלנט טוען שזה יקרה רק בעוד שנה, אבל כולם כבר מבינים לאן השוק הולך, לירידת מחירים בשנים הבאות.ואנחנו?לא קונים דירה במחיר מופרך, ומזמינים את כל החברים לדף המחאה באמצעות הקישור הבא: https://m.facebook.com/send_page_invite/…שתפו חברים
12 אני לא 18/02/2017 00:43 מבין איך אנשים
קונים במחירים כאלה! מאיפה האומץ לקנות במחיר כזה? זה הזוי! להתחייב לבנק למשכנתא של 1.2 מליון! ועוד ברביות כאלה??? הזוי! מה יקרה אם אחד מבני הזוג יפוטר? אנשים לא חושבים קדימה... עצוב.
ממי 18/02/2017 21:40 לפעמים אנשים מתבלבלים בין אומץ לטיפשות.... (ל"ת)
אלון 18/02/2017 14:55 כל כך צודק
אבל כשאתה בלחץ ובעדר אתה לא חושב. אני כמעט התחייבתי השנה למשכנתא של 1.5 מליון באיזה מצב הייתי עכשיו אם זה היה קורה??? מאבד את כל ההון העצמי שלי בשנים הקרובות ושקוע בחובות. מה שברור הוא שמישהו אחר קנה את הדירה הזאת בטירוף שהיה פה. תנחומיי הכנים.
11 מ 17/02/2017 23:47 שימו לב איך הרטוריקה משתנה...רק לפני שבוע אמר שלא ירד (ל"ת)
10 אבשלום חום 17/02/2017 22:07 זוג צעיר בהריון מתקדם. קנו עוד הלילה דירה!!!!
למה לקנות? כי עדיף שתגורו בדירה בבעלותכם. יהיה לכם שקט נפשי. קנו דירה זולה בפריפריה. משכנתה קטנה. רכבת במהירות האור תטיס אותכם מאופקים נתיבות ושדרות לת"א רבתי. ומה אם המחירים יצנחו חצי? קנו עוד דירה!!!
ערן 18/02/2017 00:28 אתה כל כך טיפש שזה כבר לא כואב
הייתי לוקח את ענבל אור לנהל את העסק שלי, לפני שהיייתי נותן לך להתקרב אליו.
/ 17/02/2017 23:46 מתווכים עובדים גם בשישי בלילה? (ל"ת)
9 ' 17/02/2017 18:14 ארז כהן בדיוק כמו השמאי הממשלתי ודנוס=אינטרסנטים. (ל"ת)
8 טלי 17/02/2017 17:39 לא ברור לי , שניהם חושבים שאנחנו בדרך לירידות
נראה לי שזה כבר קונצנזוס
מישהי 20/02/2017 13:59 לא בדיוק, אחד טוען שמדובר בירידת מחירים
והשני טוען שמדובר בירידה זמנית ושהמחירים יעצרו לזמן מה עד שימשיכו לעלות(במקומות מסויימים)
7 בלישם 17/02/2017 17:35 מה עם הנתונים האמיתיים (ללא דיור למשתכן) ?
על השמאי הממשלתי נאסר לפרסם נתונים. אולי מישהו ימלא את מקומו ?
6 משקיעים 17/02/2017 17:28 יש לי 3 שכנים עם 3 דירות ואף אחד לא חושב למכור
אמרו שאין מה לעשות בכסף ויקנו עוד דירה
ממי 18/02/2017 21:42 זה בסדר שיחנקו הן והדירות שלהם.
שישבו במדרגות ליד הדירה ויחכו ל 1 לחודש שיזרקו להם את הדמי שכירות.
אלון 18/02/2017 14:57 תעדכן מה הם יגידו בעוד שנה
כשהמחירים יהיו למטה 10% יכול להיות שהם ישנו כיוון גם:)
נננ 17/02/2017 23:41 מוזר כי משקיע כבד מאד איתו דיברתי אמר לי לאחרונה
שהשאיפה שלו היא לצמצם ככל האפשר את החשיפה לנדלן , חלק הוא כבר מכר בחצי שנה האחרונה וחלק מנסה למכור .
5 כחלון 17/02/2017 17:27 הורס את הכלכלה וביבי שותק העיקר להישרד (ל"ת)
4 בדיקת תחזיות לאחור 17/02/2017 17:27 ארז כהן אמר שהמחיר בפ"ת עלה יותר מדי וצפוי לרדת, אבל
הוא אמר את זה בסוף 2009 ומאז המחירים לא ממש הפסיקו לעלות... ירידה של 7% בכפר גנים? נסה עליה של 90%... אני מסיק מזה שהאיש לא באמת יודע מה יהיה. בלשון המעטה.
3 מי הפראייר 17/02/2017 17:21 שיקנה בתחילת הירידות?
לא תופסים סכין נופלת:)
2 סקרן 17/02/2017 17:09 מידע נוסף למתלבטים, באתר שכבר 44,000 צעירים קראו ולמדו:
מדובר באתר "הפרכת מיתוסים על נדלן" שכל אחד יכול למצוא בשניה, באינטרנט. אבל קחו בחשבון שזה מיועד רק לאנשים חושבים, כאלה שיש להם סקרנות טבעית ושאוהבים להבין כל דבר בעצמם.
נמאס מהפוסט שלכם כל 18/02/2017 12:13 האתר הטיפשי שלכם
דיי לפרסם את האתר המטומטם שלכם... באמת כאילו אתר מטומטם ...
אלכס 17/02/2017 17:47 שוב קידום אתר 3 הטרולים הלוזרים, שמתאמצים מאד לא להשאר
לבד, אבל יותר ויותר צעירים מבינים את העובדות האמיתיות ומצילים את עצמם מגורל אומלל של 3 לוזרים סובייטים.
1 אור לגויים 17/02/2017 17:01 ארז כהן מגמגם, אין לו מושג מה קורה, המחירים ירדו
המשקיעים בורחים מהשוק עקב מיסוי הדירות והתייקרות המשכנתאות בניגוד גמור לכל התחזיות של ארז כהן. אז יאללה!!!
טניה 17/02/2017 17:46 מעניין שבדיוק חשבתי זאת על נועם המגמגם העילג שמתאמץ
לשווא להשמע אינטיליגנט, אבל נראה יותר כמקריא ממודעות ליד המצלמה ועדיין עם שגיאות לשון מביכות. משום מה הוא נשמע כיחצן האוצר, בעוד ארז כהן נראה הרבה יותר אמין (ובוודאי יותר מקצועי) ואמיתי.
ערן 18/02/2017 00:25 זה שמישהו מתראיין גרוע לא הופך אותו לטועה
אכשרה הגענו ליום שבו שמאי מושדה שמשקיעים בורחים מהשוק,ועדיין אתה חושב שהשוק הולך לעלות? שלא לדבר על זה שההמלצה של השמאי היתה לקנות באיזורי הביקוש כי שם לא יהיה שינוי עד 2017... מי נותן המלצה להשקעה בנדל"ן על בסיס שינוי שלצפחות משנה?אגיד לך מי. מי שיודע בתוך תוכו שב2019 הדירות יעלו במקרה הטוב 20 אחוז פחות, אם לא 50. הריבית עד אז תעלה לפחות באחוז אם לא יותר. המשקיעים יברחו, אנשים שקנו דירות בשיא והיום לא יכולים להחזיר משכנתא יאלצו למכור. הקונים פתאום ישבו על הגדר ויחכו לראות את המוכרים מזיעים. כל אלה יגרמו לכדור השלג רק להתגלגל יותר מהר למטה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש