ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

מחיר למשתכן ברעננה: תראו את המחיר לדירת 100 מ"ר + מרפסת וחניה

שווקו 82 דירות בשכונת נאות שדה ברעננה במחיר התחלתי של 1.35 מיליון שקל.  ביבנה שווקו 1,433 דירות בנאות שמיר, מחירן ההתחלתי הנו 952 אלף שקל
יואב גלנט ומשה כחלון, צילום: יח"צ; חיים צח, לע"מ; גטי אימג'ס ישראל
ממשיכים בתכנית הדגל: שיווק נוסף של דירות מחיר למשתכן, התכנית אותה מובילים, שר האוצר, משה כחלון ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט. שווקו בהצלחה קרקעות ביבנה וברעננה לבניית 1,525 דירות. בשכונת נאות שדה ברעננה יבנו 82 דירות ו-1,433 דירות בשכונת נאות שמיר ביבנה. 
רעננה - 82 דירות בשכונת נאות שדה
במכרז ששיווקה רשות מקרקעי ישראל בשכונת "נאות שדה" ברעננה זכתה חברת אלקטרה השקעות אשר תבנה 82 יח"ד בבנייה רוויה.
דירת 85 מ"ר במחיר התחלתי של 1.35 מיליון שקל.
דירת 100 מ"ר  במחיר התחלתי של 1.56 מיליון שקל. 
דירת 120 מ"ר  ב-1.85 מיליון שקל 
ממשרד האוצר הוסיפו כי הדירות כוללות מרפסת חניה ומחסן ומחירן מבטא הנחה של 12% ממחיר השוק. הקרקע ששווקה מהווה חלק  משכונת  "נאות שדה" ברעננה הממוקמת בצפון מזרח העיר בסמוך לאזור התעסוקה אתגרים, שכונת בן צבי ומצפון לרחוב וייצמן. השכונה תכלול  406 יח"ד, במרקם בנוי של בנייה רוויה, במבנים של 6-9 קומות, וכן מגרשים למבני ציבור ושטחים ציבוריים.  
״רוב הבנייה למגורים מוגדרת ביח"ד קטנות המיועדת לאוכלוסייה צעירה וזוגות צעירים אך קיים גיוון בתכנון בגודל יחידות הדיור המייעד אותן גם לאוכלוסיות נוספות. התכנית מבוססת על שדרה מרכזית, המובילה מצומת המפגש עם רחוב וייצמן, אל כיכר שכונתית בקצה הצפון-מזרחי של השכונה. לאורך השדרה יהיו מתחמי מסחר, ושטחים לתעסוקה בקומות הקרקע שתכליתם שירות צרכי התושבים ויצירת רחוב עירוני פעיל״, כך נמסר בהודעת משרד האוצר. 
יבנה - 1,433 דירות בשכונת נאות שמיר
במכרז שנערך על ידי רשות מקרקעי ישראל זכו  החברות, רמי שבירו ו'דור אל ש. הנדסה בניה והשקעות, בקרקע לבניית כ-1443 יח"ד ב-15 מתחמים בשכונת נאות שמיר ביבנה. למכרז הוגשו 12 הצעות.
דירת 85 מ"ר במחיר התחלתי של  953 אלף שקל.
דירת 100 מ"ר  במחיר התחלתי של 1.1 מיליון שקל.
דירת 120 מ"ר  במחיר התחלתי של 1.3 מיליון שקל. 
ממשרד האוצר הוסיפו כי כלל הדירות במפרט מחיר למשתכן הכולל, מרפסת חניה ומחסן ומחירן מבטא הנחה של 22%  ממחיר השוק.
על פי המכרז, שכונת המגורים "נאות שמיר" ממוקמת במערב העיר יבנה בקרבת פארק חולות, בצפון גובלת בשכונות העיר יבנה, מדרום התחברות למחלף עתידי לאשדוד וצפון, ממערב נמצא כביש 4 וממזרח מושב בן זכאי. שטח השכונה הכולל הוא כ-1,606 דונם והיא מכילה סה"כ 2,307 יח"ד.
על פי משרד האוצר: ״חלקה המרכזי של שכונת המגורים ׳נאות שמיר׳ יהיה מורכב משרשרת של מבנים המחוברים זה לזה כולל מבני ציבור, החלק הדרומי יכלול מבנים גבוהים יותר יחסית אשר ישמשו כסימן כניסה לבאים בשערי העיר מדרום ובחלקה הצפוני יהיה מגרש גדול המיועד לקמפוס חינוכי״.
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    אבל מה יהיה אם מחיר השוק ירד ב 20%.??
    ממי 18/02/2017 21:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא נראה בשמיים כרגע....
    סגור
  • 18.
    שלחו לי היום מייל ממחיר למשתכן
    רעננה 16/02/2017 20:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שההגרלה ברעננה שמספרה 138 ושבה הוגרלו 81 דירות נפתחת שוב כי מסתבר שה לא הצליחו למכור 41 דירות בפרוייקט ומחפשים פראיירים. הפרוייקט של שבירו והם רוצים על דירת 4 !!! חדרים בגודל 131 מטר רבוע מחיר התחלתי של 2.318 מיליון שקל !!! גם הורידו חדר והפכו את הדירה ל 4 חדרים במקום 5 , גם יקח זמן של שנתיים לפחות לבנות וגם המחיר נראה מופרז. מה דעתכם ? מעניין מדוע נשארו עם 41 דירות מתוך ה 81
    סגור
  • 17.
    יותר מ400 אלף לא קונה... ואף אחד לא צריך לקנות...
    אריה 15/02/2017 01:56
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין שום סיבה שדירת 4 חדרים בקומות בישראל תעלה מליון וחצי שקל כאשר בית פרטי 5 חדרים עם בריכה בארה"ב עולה 300 אלף שקל... אין הגיון... בעיקר שהיחס בין עלות הבנייה לתג מחיר הוא פי 3.5
    סגור
  • 16.
    כחלון השר הגרוע החברתי מאז קום המדינה
    איציק 14/02/2017 16:48
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לממן את כל העובדים של המדינה ע"ח מיסים עובדי חב' חשמל , נמלים , בנקים , מגזר ציבורי , אנשי קבע פנסיות ו
    סגור
  • 15.
    ברעננה..המיקום לא טוב ואיך תהיה הבנייה?!
    איציק ר 14/02/2017 16:07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    צד צפוני,צמוד לאזור התעשייה, דרומי לרחוב ויצמן , כביש עמוס שצמוד לאזור התעשייה. לכל הזוכים בהצלחה. !
    סגור
  • 14.
    כל הכבוד לשר אבל
    אורן 14/02/2017 14:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כדאי שהורים לילדים בני 15 ומעלה ירשמו אותם כרוכשים כי הדירות אולי יהיו מוכנות כשיסיימו צבא!!
    סגור
  • 13.
    10% הנחה לא שווה
    ארז 14/02/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    15 0
    מלא סיבות - פרוייקט לא בנוי, התעכבויות מעבר לפרוייקטים רגילים, מפרט נמוך, חוזה בעייתי ועוד
    סגור
  • 12.
    רוצים לדעת למה אני מחייך ? כי זה לא יהיה..... (ל"ת)
    כחלון 14/02/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 11.
    הנחה לעשירים בדירות יוקרה, לזה נועדה התכנית?
    יש ר א לי 14/02/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    6 3
    דירות יוקרה ברעננה, מי יכול להרשות לעצמו? רק העשירים, ולהם צריך לתת הנחה? שלא לדבר על הנתון שפרסם הכלכלן הראשי באוצר שמשקיעים רבים הם אלה שעומדים מאחורי הזוכים המחיר למשתכן כי איך זוג שמרוויח ביחד 6000 ש"ח לחודש יכול לקנות דירה יקרה ולקחת משכנתא של מיליון ש"ח? אז כחלון תתעורר, התכנית שלך גרועה ולא אפרט עוד ועוד סיבות להיותה גרועה.
    סגור
  • 10.
    אתה בטוח שהדירות האלה בסטנדרט גבוה.?שלא יפלו קירות? (ל"ת)
    כחלון 14/02/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    1600000 לדירת 4 חדרים!! ממש זכייה בפייס!
    Asi456 14/02/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    23 1
    ישראלים מטומטמים
    סגור
  • 8.
    מספיק עם ההונאה של מחיר למשתכן
    רונן 14/02/2017 12:08
    הגב לתגובה זו
    16 11
    מדובר בהגרלה שרירותית של כספי המיסים למספר ברי מזל. אין בתוכניות שום היגיון ושום השפעה על מחירי הדיור.
    סגור
  • 7.
    ספסרות
    ספסרות 14/02/2017 11:43
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כחלון ספסר בלי בושה 1300000000 לדירה ועוד ''מסובסדת"" שיגעןןןןןןוןןןןן
    סגור
  • 6.
    מי יילך לגור ביבנה???
    דני 14/02/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לגבי רעננה ...זה סבבה..אבל לא מספיק דירות!!!
    סגור
  • עוד 3 שנים תתחנן לגור ביבנה
    ביביסטאן 14/02/2017 12:38
    הגב לתגובה זו
    6 5
    אבל תוכל להרשות לעצמך רק את ירוחם
    סגור
  • או מנהטן , סן פרנסיסקו, אמסטרדם ברלין
    הייטקיסט 14/02/2017 22:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא.. בעצם ירוחם הרבה יותר סקסית
    סגור
  • 5.
    כחלון מסבסד את המחיר למשתכן על חשבון המיסים של כולנו
    חוצפה 14/02/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    5 13
    מס דירה שלישית נועד לממן לו את ההנחות שהוא נותן להם זה מסחרה של מוכר חלקי חילוף. למה אנחנו צריכים לממן הנחות רק לברי מזל שזכו בהגרלה. נמאס כבר מתרבות הסקטורים של ממשלת ישראל ירום הודה וטוב ליבה כחלון = כשלון
    סגור
  • כחלון השר החברתי ביותר מאז קום המדינה
    עובד בסקטור הפרטי 14/02/2017 14:09
    הגב לתגובה זו
    19 5
    ולממן לכם עובדי חב' חשמל , נמלים , בנקים , מגזר ציבורי , אנשי קבע פנסיות ותנאים על הגב שלנו זה לא חוצפה ? כחלון השר החברתי ביותר מאז קום המדינה
    סגור
  • אמת דיברת
    אוריאל 15/02/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תראה את כל הפלצנים האלה שנוגעים להם קצת בכיס נהיו מתרוממים.
    סגור
  • 4.
    סיכוי הזכייה יהיו חמש אחוז
    לא מספיק טוב!!! 14/02/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    3 7
    צריך לבנות עוד והרבה..זאת טיפה בים!!! כחלון איכזבת.
    סגור
  • 3.
    ייקח עוד מלא זמן
    עד שיתחילו לבנות 14/02/2017 11:31
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ובינתיים נשלם שכירות!!!
    סגור
  • 2.
    איזה קשקוק תורידו מע"מ לדירה, מס קניה, מסי אגרות ומסים
    האזרח 14/02/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    9 1
    המדינה מעמיסה מיסים על הדירות באגרות והיטלים, השבחה, מיסי ניה, מע"מ ועלויות רישום ואח"כ מתלוננים כי הקבלנים גזלנים ? הגזלנים זה משרד האוצר !!!!
    סגור
  • 1.
    רק רציתי להגיד לך תודה! (ל"ת)
    כחלון 14/02/2017 11:02
    הגב לתגובה זו
    25 10
    סגור
  • תודה לך אזרח יקר .
    כחלון 14/02/2017 12:42
    הגב לתגובה זו
    9 15
    רק תסביר בקשה על מה התודה ?
    סגור
  • על כל העשייה. עושה פה דברים שלא עשו עשורים! (ל"ת)
    לכחלון 14/02/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    20 3
    סגור