09:56 הדולר מוסיף 0.3% ונסחר ברמה של 3.523 שקלים

08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ענבל אור כותבת במכתב למפכ"ל: "לקחו לי את 4 ילדיי בניסיון לשבור אותי... אני מתמודדת מול כוחות גדולים"

 |  43
עוד בפרשה
Share
הפרשה ממשיכה: יזמית הנדל"ן ענבל אור המצויה בהליכי כינוס נכסים ופשיטת רגל לאחר שורה של האשמות טוענת כי היא חוזרת להילחם על שמה הטוב. "עד עכשיו ספגתי ושתקתי. לא עוד!!!" כותבת ענבל אור. הנה הדברים שכתבה בעמוד הפייסבוק האישי שלה: 


"אני יוצאת לקרב על שמי הטוב ולהלחם בריקבון של השחיתויות במערכת השלטון אני בטוחה שיש אנשי עסקים ואזרחים תמימים וטובים כמוני שנפגעו וניזוקו קשה מהמוסדות והמערכת הבנקאית במדינה. נזק שפגע קשות ואף איים להרוס את חייהם אני יוצאת למאבק שבסופו אני מאמינה שאנצח !! המאבק שלי הוא גם ישרת את האינטרס שלכם אזרחי מדינת ישראל אנא שתפו את הפוסט ותעזרו לי לעזור לכם זה המכתב אשר נשלח ע״י היום למפכ״ל המשטרה למבקר המדינה וליועץ המשפטי לממשלה וכולי תקווה שיסיעו לי לחשוף את העוקץ הגדול והנורא שפגע בכל כך הרבה נפשות!".

כאן עוברת ענבל אור לפרסום המכתב אותו שלחה:"שלום רב, שמי ענבל אור ואני מניחה שאתה מכיר אותי מהכותרות בתקשורת בחודשים האחרונים שלא בטובתי לפני כשנה ללא שום הצדקה בשלושה ימים בלבד פירקו לי את החברות והכניסו אותי למצב של הליך פלילי וכינוס נכסים". "לפני כחודש ימים התוודעתי לראשונה שמדובר היה במעשה הונאה ועוקץ שנעשו לי ולחברות שברשותי ונגנבו למעלה ממאה מליון שח !! ובנוסף ללא שום סיבה ואו ראיה לקחו לי את 4 ילדי ע״מ לשבור אותי באופן סופי . בחודש האחרון פניתי למס׳ תחנות משטרה ברחבי הארץ במטרה להגיש עדות ואת כלל הראיות המצויות ביידי בצורה מסודרת ולתדהמתי הרבה נתקלתי בקושי רב ובהתנגדות נחרצת של החוקרים בתחנות השונות ואז הבנתי שאני מתמודדת עם כוחות גדולים ממני ומעורבותם של בכירים בצמרת הממשל".

"מזה כחודש ימים אני לא ישנה ואני לא יוצאת לרחוב אלא בליווי בני משפחה מהחשש לחיי לאחרונה בית המשפט השלום ברחובות יחד עם גורמי הרווחה בודדו אותי מיילדי ללא שום הצדקה ו/או ראיה לכך במתן ההחלטה כאמור לאחרונה ממש במקרה גם התוודעתי לסגירת תיק העוסק שלי במע"מ על דעתם וללא ידיעתי ומבלי להציג בפני את טופס סגירת התיק דבר אשר בגינו הואשמתי ואף הופללתי ומכאן למעשה כדור השלג החל לגלול".

לסיום היא כותבת, "אבקש מכם, לסייע לי. ולזמן אותי להציג בפניכם את התמונה המלאה שכוללת הקלטות והוכחות חד משמעיות !!!  הכתובת על הקיר אנא הרשו לי להציג אותה בפניכם בצורה מסודרת ומבוקרת".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

43 תגובות ב-35 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
35 טהרני 27/04/2017 02:03 מקומה של הפושעת בכלא
הרסה משפחות וחוגגת על כספם, ועדיין לא בכלא. מקומה מאחורי סורג ובריח. מדוע היא חופשייה,כאשר לקוחותיה נשארו ללא בתים וללא כסף?
34 אזרח מודאג 10/02/2017 18:42 כוחה של תיקשורת
כמה כוח יש לתקשורת. ההבדל בין סיפור ענבל אור לקרן אור של טפירו זה התקשורת. חיליק טפירו רימה והונה משקיעים לא פחות מענבל אור אבל זה לא היה בכותרות והוא ממשיך את חייו בתמיכת בתי המשפט. סופו צריך להיות כסופה. צריך לשים סוף לתופעה הזאת.
33 יעקב 09/02/2017 10:03 ענבל אור תחזיקי מעמד
ממרום גילי,אני לא יודע למה אבל אני מאמין לך ששדדו אותך אף שאני בטוח שטעית איפה שהוא אבל אני רוצה לדעת את האמת. לא אוהבים כאן מצליחנים ואת הצלחת מעבר לציפיות והשמחה לאיד כאן היא השמחה היחידה אומרים...
32 מלך 06/02/2017 22:59 צודקת. החזק דורס את החלש
איפה פישמן , איפה דנקנר, לבייב אלה שחייבים עשרות אם לא מאות מליונים למדינה . מבצעים "תספורת"
31 מהציצים בתקשורת 03/02/2017 15:59 מניחה שאתה מכיר אותי מהכותרות בתקשורת
מהציצים שבלבלו כל מינ חרמנים מודחקים ישראלים שראו ציצים וחתמו על חוזה על דירה "רעיונית" - איזה רעיון ...רידה רעיונית
30 אחד שמבין 01/02/2017 09:21 מאמין לך ענבל אור
לא יודע למה, אבל אני מאמין לך ענבל אור, אני לא אומר שאת לא טעית, אני אומר שמה שעשו לך ולחברה שלך זה לא נכון, היו צריכים להציל את החברה ואני מאמין שהבלאגן היה מיותר והפסד. תחזיקי מעמד, אני אחד שנפגע מהמערכת כמוך ואני מאמין שהמערכת לא פועלת נכון, עורכי דין לא רגישים ולא פועלים נכון ואולי היה אפשר להציל את הבניין. .
29 א.א 01/02/2017 08:50 איך היא עדיין לא במעצר עד תום ההליכים ? (ל"ת)
28 רועה חשבון 30/01/2017 20:41 מכינה את הקרקע לאשפוז כפוי כדי להימנע מעונש (ל"ת)
מבריאות הנפש 08/02/2017 13:54 אין ספק בכלל
היא פסיכופתית, לא פראיירית, ואין לי ספק שהיא מתוחכמת מספיק כדי ליצור תמונה 'חולה'. גם אם היא פסיכית על כל הראש.
27 מלכה 30/01/2017 19:33 מעניין היא קטנטונת ליד פישמן
הנה שאלה לארגוני הנשים - האם גם לגברים עשו מה שעשו לענבל? האם לדנקנר, לפישמן! לבייב ואחרים לקחו הכל!? האם בגלל היותה אשה היה קל לחסל אותה כ"כ מהר, מה שלוקח לאנשים כמו דנקרנר, פישמן, לבייב ועוד שנים? האם ארגוני נשים הסתכלו ובחנו את הפרשה או רק האמינו לעיתונים ולכל בעלי האינטרס. עד היום לא ברור הסיפור האמיתי.
מלך 06/02/2017 23:00 צודק אלף אחוז בדיוק כך רשמתי (ל"ת)
26 מסכנה 30/01/2017 19:16 נפילה נפשית כואבת (ל"ת)
25 שואל 30/01/2017 17:31 למה לקחו לה את הילדים? (ל"ת)
24 עצוב 30/01/2017 17:21 צריכה עזרה דחופה (ל"ת)
23 חא 30/01/2017 16:55 להציל אותה מעצמה
מי שראה את התוכנית של חיים אתגר, מבין שצריך להציל אותה מעצמה ואת הציבור וילדיה ממנה. אשה הזוייה כזו, לא נראה בארץ מעולם.
22 ישראל ישראלי 30/01/2017 16:54 קנאביס לענבל אור
זה מה שירפא אותה.עבדה על כווולם.וחבל
21 מודאג 30/01/2017 16:13 זה מתחיל להשמע כמו פארנויה
אולי צריך שיחה עם מפכ"ל ועם פסיכיאטר מחוזי ביחד באותו החדר?
20 בא 30/01/2017 15:59 ספרי את זה לקורבנות שלך פסיכופטית . (ל"ת)
19 אזרח 30/01/2017 15:48 צריך לחקות את טענותיה , אולי משהו אמת בדבריה
לחקור ולהמציא לציבור את הממצאים, יכול להיות שהיא דוברת אמת ובאמת יש כאן תרגיל עוקץ.
בא 30/01/2017 15:59 נולדת עגל ותמות פרה . (ל"ת)
נו באמת 30/01/2017 15:58 אתה רציני ? אתה עיוור?
היא לקחה כספים על דירות שלא קיימות , המציאה מושג חדש שנקרא "דירה רעיונית" (כך היא אמרה במשפט), את כספי הלקוחות שהיו אמורים להיות מופקדים בנאמנות היא הפקידה לחשבון של החברה, משכה את הכספים וערכה מסעות קניות ובזבוזים במאות אלפי שקלים.
18 יש ר א לי 30/01/2017 15:47 ענבל אור, את חייבת ללכת לאישפוז בהסכמה, טפלי בעצמך
אני רציני. אחרת תמצאי את עצמך במצב הרבה יותר קשה מאושפזת בכפייה. ככל שתקדימי יהיה יותר קל, המצב רק מתדרדר. כל זה לא קשור לכך שרימית הרבה אנשים שהפסידו כספם שעבדו עליו קשה ואת בזבזת את כספם על תכשיטים ובגדים יקרים במיליוני שקלים, רכבי פאר ובתים לך ולבני משפחתך. עזבי את המלחמה האבודה שתפסידי בה בבית המשפט וטפלי בעצמך בדחיפות.
17 מציאותי 30/01/2017 15:34 מסקנה שראיתי פעם אצל טוקבקיסט טוב
לא קונים מפרחולינה מחומצנת מוצר שערכו עולה על 20 שח
16 אחד 30/01/2017 15:34 תיקים באפלה (ל"ת)
15 בתכנית של חיים אתגר 30/01/2017 15:33 התרברבה הגברת שכייף לקנות ביום ב250000 (ל"ת)
14 יכול להיות 30/01/2017 14:58 שהיא הולכת על אי שפיות (ל"ת)
בא 30/01/2017 16:01 היא פסיכופתית ,אחד מעשר הוא כזה ,הם עושים כאן את כול
הבלאגן .
13 אזרח 30/01/2017 14:42 מי שלא מבין שהיא חולה.ימצא את עצמו איתה באותה מחלקה. (ל"ת)
בא 30/01/2017 16:02 היא יותר בריאה ממך ,לפסיכופתים אין מצפון והם מושחתים
מלידה .
12 ישראלי 30/01/2017 14:14 זוכרים את "זאבים זאבים"
מה שהיא לא תגיד - לא יאמינו לה... נוכלת מדופלמת
11 רציני 30/01/2017 14:01 צריכה סעד נפשי דחוף.חיה בתוך בועה.לא נשלטת. (ל"ת)
10 גיל יוטינה 30/01/2017 13:52 תשמעו סיפור אמיתי לגמרי!
לפני שנתיים בחנייה של הקניון ברמת אביב ראיתי משהו משונה מאוד.. אני מחנה את האוטו ומולי מגיע משהו מוזר.. מכירים את התמונות מהודו שמישהו על אופניים סוחב איזה אלף שקים? אז דבר כזה התקרב אלי... הסתכלתי טוב ולא האמנתי! ענבל אור הולכת וסוחבת איזה מאה שקיות של קניות מהחנויות הכי יקרות בקניון! היא בקושי הצליחה לזוז! באותו הרגע הבנתי בדיוק איך הסיפור הזה שלה יגמר, וכמובן צדקתי! מי שמתנהג ככה, מי שאין לו גבולות ברור שמשהו בהתנהלות לא תקין.. אף אדם מחושב ורציני לא היה נראה ככה.. חבל שלא צילמתי...
כל הסיפור הזה הזוי 01/08/2017 18:10 כל הסיפור הזה הזוי
זה לא הופך אותה לפושעת. מפגר
חבל שאין תמונה 30/01/2017 15:35 ענק!!! (ל"ת)
9 מסכנה ירדה מהפסים 30/01/2017 13:51 גברת אור סיימה את הקריירה. לא תתרומם לנצח (ל"ת)
8 ענבל חושך 30/01/2017 13:50 יש מיטה פנוהי באברבאנל..? ענבל אור צודקת בדבר אחד היא
היא צודקת בכך שהיא נפלה בגלל הבנקים. הבנקים הפסיקו לתת לה אשראי להמשיך ברמאות הפונזי שלה. היא גלגלה וגלגלה את החובות והמשיכה למשוך כספים לעצמה. ברגע שהבנק עצר את הרמאות היא נפלה. היא צריכה לשבת בכלא ואל לתת לה שחרור על סעיף פסיכאטרי
7 יאיר 30/01/2017 13:46 נוכלת,נוכלת,נוכלת (ל"ת)
6 המום 30/01/2017 13:43 המום 1
??
5 אלי 30/01/2017 13:41 תציגי בפייסבוק (ל"ת)
4 ישראלי 30/01/2017 13:40 מה עם הרכוש של ההורים?
האם בדקו אם ענבל העבירה כסף לבני משפחתה, וכך שדרגו או קנו בתים נוספים? באם עשתה כן אז יש להרים מסך ולדרוש חילוט נכסים אלה, כדי להחזיר כספים לנושים.
3 YL 30/01/2017 13:38 ענבל חושך ביבי תפס תור עד מספר25000 קחי את 26000 (ל"ת)
2 סובלימציה 30/01/2017 13:33 סוף מעשה במחשבה תחילה! (ל"ת)