ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

רותח: פורסם מכרז ל'מחיר למשתכן' ברעננה, תראו את ההנחה

בנייה, צילום: גטי אימג'ס ישראל
תנופת מחיר למשתכן נמשכת, והבוקר פורסם מכרז ליזמים באזור הביקוש הכי רותח. מדובר במכרז לפרויקט בשכונת 'נאות שדה' שברעננה, שכונה שסמוכה לרחוב וייצמן ולקאנטרי בעיר. המכרז פורסם כעת ליזמים וצפוי להיסגר ב-13 לפברואר ונועד לבניית 82 דירות מחיר למשתכן, כאשר 20% מהדירות מיועדות לבני המקום (כ-16 דירות).
על פי חוברת המכרז, מחיר דירת 100 מ"ר יעמוד על לא יותר מכ-1.3 מיליון שקל במפרט למשתכן הכולל מרפסת, מחסן וחניה. 

נסביר כי התחרות והזכייה במכרז בין היזמים היא על המחיר הנמוך ביותר עבור מ"ר בנוי, והמחיר המופיע כאן (1.3 מיליון שקל) הנו המחיר המקסימלי שניתן יהיה לבקש על בניית הדירות במסגרת התכנית. כלומר, ייתכן והמחיר יהיה נמוך עוד יותר. 
בהשוואה למחירי השוק, על פי אתר מדלן, מחיר ממוצע לדירת 4 חדרים ברעננה (על פי נתוני רשות המסים המעובדים באתר) הנו כ-2 מיליון שקל. כך שההנחה הצפויה במחיר המקסימום הנה מעל חצי מיליון שקל ואף 700 אלף שקל. 
מיקום שכונת נאות שדה ברעננה
 
תגובות לכתבה(31):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    למה לא מגדירים ש-100 מ"ר זה 4 חדרים?
    בנקסי 12/01/2017 20:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעיקר אחרי ששבירו הנוכל דרש סכום חזירי לבניית כמה קירות...
    סגור
  • 16.
    המחיר הוא 1.75 מ' ש"ח!
    אבי 11/01/2017 22:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הקבלן יבנה 110 מ' דירה, יעשה מרפסת של לפחות 12 מ', המחיר המקסימלי למ' במכרז הוא 12.6 א' לפני מע"מ (ויש תוספת מע"מ למי שחושב שלא). הכתבה ממממממש מטעה!!
    סגור
  • 15.
    מה התנאים לזכאות וכיצד נרשמים
    יסמין 11/01/2017 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הורי תושבי רעננה מעל 20 שנה ואני גם חוץ משתי שנים שגרתי בחוץ. בכללי יש לי 20 שנה ברעננה. והורי רצוף יותר. אני בת 35 . האם הדיור הוא רק לזוגות? האם לרווקים יש גיל סף? והאם אם אני בדרך לחתונה אני יכולה עדיין להיות מועמדת? בנוסף האם אם יש לי דירת חדר בדרום תל אביב האם זה פוגע ביכולתי להיות מועמדת?
    סגור
  • בטח
    אבי 12/01/2017 10:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם יש לך דירה בבעלותך אז את כבר מסודרת ולא תוכלי להרשם לתוכנית למשתכן. במידה ואין לך דירה אז את יכולה להרשם לסדרה ב'.
    סגור
  • 14.
    עובדים עליכם בעיניים המחיר ללא מע"מ חחחחח (ל"ת)
    שאפיק 11/01/2017 08:36
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 13.
    משפרי דיור שכחו אותנו בושה רוצים דירה חדשה עם משכנתא (ל"ת)
    זוג בן 50 10/01/2017 20:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 12.
    המחיר ללא מעמ
    מדינת עולם שלישי 10/01/2017 19:38
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אחלה כתבה מגמתית. קודם כל המחיר ללא מעמ. ובנוסף מה זה 82 יח דיור מתוך מה שנדרש ?????
    סגור
  • 11.
    דירה על רחוב וויצמן (חצי אוטוסטראדה), פינת איזור תעשיה
    אא 10/01/2017 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לא כל אחד מוכן גם אם יש הנחה
    סגור
  • 10.
    אנחנו עוקבים מקרוב וכחלון לא מאכזב
    זוג צעיר 10/01/2017 17:13
    הגב לתגובה זו
    11 6
    יישר כח זה הכיוון הנכון.
    סגור
  • 9.
    האם מחיר למשתכן ברעננה זהה למחיר בנתניה? (ל"ת)
    ? 10/01/2017 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    הגרלת מחיר למשתכן
    חיים 10/01/2017 15:14
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מה לא ברור. הפסיקו את ההגרלות במכונות של הלוטו רוצים להוריד את ההימורים על הסוסים ובמקום זה אפשר להמר על הגרלת דירות
    סגור
  • 7.
    זה מה שמשעשע אותי במחיר למשתכן:
    דור 10/01/2017 12:51
    הגב לתגובה זו
    23 7
    זו תוכנית ממשלתית זמנית שהולכת להסתיים בעוד כשנתיים וברגע שהיא תסתיים המדינה תחזור לגבות מחיר מלא עבור קרקעות ככה שבמכה אחת מחירי הדירות יזנקו ואף אחד לא מדבר על זה. יש פיל ענקי באמצע החדר ואף אחד לא מדבר עליו.
    סגור
  • אתה טועה
    עידן 10/01/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    8 4
    מה שאתה מפספס זה שהתכנית הזאת ממש אבל ממש לא מפסיקה בעוד שנתיים. התכנית הזאת נשארת עד שמחירי השוק יתיישרו למחירים של מחיר למשתכן. זה מה שהממשלה הצהירה. וזה מה שהגיוני גם.
    סגור
  • 6.
    יישר כח משה כחלון תכנית מצויינת (ל"ת)
    רפי 10/01/2017 11:56
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 5.
    יופי כחלון, דואג להנחות של 700,000 לעשירים בלבד.
    יש ר א לי 10/01/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    12 5
    האם זוג צעיר ממוצע יוכל לקנות דירה במחיר שכזה? לא. מי יכול? עשירים. אז למה להם לתת הנחה ולא למי שבאמת זקוק? כי כחלון עושה שטויות. כחלון=כשלון. מקווה שביבי ילך הביתה בגלל שחיתויות וכחלון בגלל שטויות.
    סגור
  • תתפלא
    ישראלי אחר 10/01/2017 12:16
    הגב לתגובה זו
    8 2
    יש הרבה אנשים שיכולים לשלם, עם משכנתא, 1.3 מיליון על דירת 4 חדרים חדשה ברעננה. בערך כל מי שעובד בהייטק (שמשלם שכר גבוה). שים לב שאינך חייב לגור בדירה. אתה יכול לקנות, להשכיר, ואחרי 5 שנים למכור ולהרוויח 700 אלף שקל, מה שיטיס לך את ההון העצמי לדירה שאותה אתה באמת רוצה. חבל רק שמדובר רק ב 80 דירות ולא 800. הסיכוי לזכיה צפוי להיות קטן, אבל אידיוט מי שלא מנסה. זה אשכרה לזכות בלוטו.
    סגור
  • נו, ולאלה צריך לדאוג? (ל"ת)
    יש ר א לי 10/01/2017 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.33 לפני מעמ. 1.55 אחרי מעמ בעוד 3 שנים. מה המציאה? (ל"ת)
    אחד כזה 10/01/2017 18:13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • נו באמת, כך זוג צעיר אמור לתכנן את חייו, בהגרלות ?
    גו'גו' 10/01/2017 13:04
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מתאים לערב לא למערב.
    סגור
  • 4.
    למה עושים כותרת על הגרלה של 86 דירות? (ל"ת)
    רן 10/01/2017 10:44
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • כי זה מה שיש לכחלון להציע.כלום.גורנישט.
    אני 10/01/2017 10:52
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אם לא כל פעם פירסום של כמה עשרות דירות אז פשוט לא יהיה פירסום.נקודה
    סגור
  • 3.
    מי מממן את ההנחות האלו??? לאיפה הולכים המיסים שלנו? (ל"ת)
    נמאס לשלם מיסים 10/01/2017 10:40
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • אולי כדאי שתלמדו לפני שאתם זורקים שטויות..
    הילה 12/01/2017 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המדינה לא מחלקת בחינם קרקעות אלא נותנת הנחה של 120 אלף ש"ח בלבד! כל מי שקנה דירה לפני ההתייקרות, מחירי הקרקעות היו פחות וכן עם המע"מ על הדירה כך שא אחד לא מממן את ההנחות האלה אלא המדינה מפסיקה לספסד.. את לא באמת מצפה שיתמחרו את הקרקע במחיר גבוה כי אם זה יהיה פחות "משלמי המיסים" יממנו את ההנחות האלה...
    סגור
  • משלמי המיסים
    ישראלי אחר 10/01/2017 12:17
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כלל ציבור משלמי המיסים מסבסד דיור לקומץ זוכים מאושרים. אידיוט מי שלא מנסה לזכות בלוטו הזה. זה רווח שעושים פעם בחיים.
    סגור
  • קרקעות בחינם
    אבג 10/01/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם עדיין לא הבנת כחלון מחלק קרקעות בחינם על חשבון האזרחים ואם פעם חלקו אדמות לקיבוצים ןמושבים בחינם אז עכשיו מחלקים אדמות בחינם למעמד בינוני גבוה
    סגור
  • 2.
    למה משווים מחיר של 4 חדרים ל 100 מ"ר ברוטו???? (ל"ת)
    מניפולציה בכתבה 10/01/2017 10:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • כי ככה כחלון הדיקטטור רוצה.לבלבל את כולם
    אני 10/01/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אבל ללא הצלחה.
    סגור
  • 1.
    טעיתם בגדול!!!! יש להוסיף מע"מ ,התוצאה 1530000₪ (ל"ת)
    יוסי 10/01/2017 10:05
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • למה אין מעמ? הוסיפו את תכנית מעמ 0 ? (ל"ת)
    איתמר 10/01/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אין מע"מ (ל"ת)
    ניר 10/01/2017 10:29
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • שהם קדם 10