לזכות בפיס: 1,468 דירות בהרצליה במחיר למשתכן, צפו במחיר לדירת 100 מ"ר

בנוסף, בוצעו שיווקים ברמלה, בית שמש, כרמיאל ושלומי. Bizportal ריכז את הפרטים והמחירים
יואב גלנט ומשה כחלון, צילום: יח"צ; חיים צח, לע"מ; גטי אימג'ס ישראל
מגרשים ל-2,978 יח"ד שווקו בהצלחה ליזמים במסגרת תכנית מחיר למשתכן אותה מובילים שר האוצר, משה כחלון ושר הבינוי והשיכון יואב גלנט בגליל ים- הרצליה, רמלה, רמת בית שמש, כרמיאל ושלומי. המגרשים שווקו על ידי רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון. בנוסף, מכרז של 42 דירות שהוצעו לשיווק בחולון נכשל ועל כן יוחזר לבחינה ושיווק מחדש. 
שר האוצר, משה כחלון: "שנת 2016 תסתיים כשנת שיא של כל הזמנים בתכנון ושיווק דירות. נמשיך את המאבק שלנו עבור הזוגות הצעירים עד שמשבר הדיור יסתיים. אין לי ספק שהפעולות הרבות שאנחנו עושים להגדלת ההיצע וריסון הביקושים ישפיעו לבסוף על שוק הדיור כולו. אני מודה לעובדי משרד האוצר, רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון על המאמצים האדירים שנעשו במהלך השנה בכדי שנגיע לתוצאות האלו".
הרצליה גליל ים - שווקו 1,468 דירות 
במכרז בפרויקט גליל ים בהרצליה שווקו זכויות חכירה ב-6 מתחמים, סה"כ 1,468 יח"ד למגורים בבניה רוויה ונמוכה ו- 30,000 מ"ר לתעסוקה, מוסדות ציבור, פארק ושטחים ציבוריים ופתוחים.
לפי משרד האוצר מחירי הדירות בהרצליה  מבטאים הנחה של 28%  ממחיר דירות דומות בשוק:
המחיר התחלתי לדירת 80 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על   1,447,179 שקל.
המחיר התחלתי לדירת 100 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על 1,769,491 שקל.
המחיר התחלתי לדירת 110 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על  1,930,646 שקל.

עוד הוסיפו ממשרד האוצר שבתכנית זו יוכלו היזמים להוסיף עוד כ-243 יח"ד לפי חוק שבס ולבנות עד 1,711 יח"ד בסה"כ. הקרקע ששווקה על ידי  רשות מקרקעי ישראל, תחבר את חלקי העיר הרצליה, בצמוד לגליל ים, תגדיל את היצע הדירות בעיר ותסייע בהצערה ובאיזון מחדש של אוכלוסיית העיר.
ממשרד האוצר נמסר כי פרויקט גליל ים צפוי להגדיל את העיר הרצליה בלמעלה מ-10,000 תושבים חדשים, שהם גידול של כ-12% באוכלוסיית העיר. רובע המגורים החדש, יציע איכות מגורים עירונית גבוהה, הנוצרת מבנייה מרקמית רוויה בגובה 10 קומות, המשולבת ב 7 מגדלים בבנייה גבוהה.
 
בנוסף יבנה במסגרת השכונה  פארק מרכזי רחב ידיים בהיקף של 110 דונם, בו תהיה רשת ירוקה של שדרות, גני ילדים מפוזרים, טיילות ושטחי תעסוקה, בהתאם לכך העבודות לפיתוח שלב א' של הפארק נמצאות בשלבי תכנון מתקדמים ויפורסמו למכרז ביצוע בהקדם.
רמת בית שמש - 408 דירות
ממשרד האוצר נמסר כי שכונה ד'2 ברובע ד', בדרום רמת בית שמש, הנה שכונה חדשה בחלק הצפוני של הרובע החדש. העיר והשכונה מרוחקות כ–35 ק"מ מירושלים. הקמת השכונה כוללת גם מרכזים מסחריים חדשים, מתחמי חינוך ואף כביש חדש שיחבר בין כביש 375 ועד בית שמש עצמה.
ממשרד האוצר הוסיפו כי השכונה כוללת תמהיל מגוון של דירות בעלות 3, 4 ו –5 חדרים. השכונה תהייה מותאמת לציבור בצביון חרדי והבניינים מתוכננים בצורה מדורגת על מנת לא לחרוג מהמרקם העירוני הקיים. עבודות התשתיות ופריצת הכבישים בשכונה החלו ובעיצומן.
על פי האוצר מחירי הדירות ברמת בית שמש מבטאים הנחה של  21% ממחיר דירות דומות בשוק:
המחיר התחלתי לדירת 80 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על   760,814 שקל.
המחיר התחלתי לדירת 100 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על 931,400 שקל.
המחיר התחלתי לדירת 120 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על   1,101,986 שקל.

כרמיאל – 248 דירות
מחיר למשתכן בכרמיאל צפוי בשכונת רמת נבון, ע"ש נשיא המדינה יצחק נבון ז"ל. על פי משרד האוצר, זוהי שכונה חדשה אשר התחיל פיתוחה בשנת 2014. מחיר למשתכן חוזר לשכונה ומצטרף ל-538 יח"ד שכבר שווקו בה. השכונה גובלת עם כביש 784 ומחלף המקשר בין השכונה לישוב הוותיק של כרמיאל ולשכונה קיימת, גבעת רם. 
ממשרד האוצר נמסר כי מחירי הדירות בכרמיאל מבטאים הנחה של 11% ממחיר דירות דומות בשוק
המחיר התחלתי לדירת 85 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על 749,483 שקל.
המחיר התחלתי לדירת 100 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על  870,368 שקל.
המחיר התחלתי לדירת 110 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על   1,031,547 שקל.

רמלה- 800 דירות שווקו מתוך 1,592 
ממשרד האוצר והבינוי והשיכון נמסר כי  שכונת המגורים החדשה במערב רמלה בת 3,700 יח"ד וכוללת שטחים למבנים ומוסדות ציבור, מגורים ומשרדים עם חזית מסחרית, מגורים מיוחדים, שטחים ציבוריים פתוחים, שטחי מסחר ותעסוקה, מרכז תחבורה, אצטדיון ספורט, חניון ושטח לתכנון בעתיד.
לטענת משרד האוצר, מחירי הדירות ברמלה מבטאים הנחה של 19% ממחיר דירות דומות בשוק:
המחיר התחלתי לדירת 85 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על   941,968 שקל.
המחיר התחלתי לדירת 100 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על  1,195,185 שקל.
המחיר התחלתי לדירת 110 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על  1,296,472 שקל.

שלומי-  54 דירות 
ממשרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון נמסר כי בשכונת יערית  בצפון שלומי תכננה  רשות מקרקעי ישראל בשיתוף עם המועצה המקומית  כ-1,175 יח"ד רובן צמודות קרקע. השכונה ממוקמת בגליל המערבי, בקצה הצפון מערבי של שלומי, בין ההר והיער, לבין הים והשדות המעובדים והנוף הפתוח. כמו כן, עבודות הפיתוח ושיווק השכונה החדשה נעשות באמצעות המועצה המקומית שלומי במסגרת גישת רמ"י לשילוב הרשויות המקומיות בפיתוח וניהול פרויקטים תוך מעורבות ופיקוח של הרשות.
מחירי הדירות וההנחה ממחיר השוק על פי משרד האוצר:
המחיר ההתחלתי לדירת 80 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת יעמוד על 498,873 שקל הנחה של  25% ממחיר דירה דומה בשוק.
המחיר ההתחלתי לדירת 100 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על 619,968 שקל, הנחה של 24% ממחיר דירה דומה בשוק. 
המחיר ההתחלתי לדירת 110 מ"ר כולל חניה מחסן ומרפסת  יעמוד על 680,515 שקל הנחה של 23% ממחיר דירה דומה בשוק.
תגובות לכתבה(46):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    הזוכים המאושרים עלולים בעתיד להצטער על ״הזכיה״ הזאת.
    בן אהרון 31/12/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המצב באמת מדאיג, ודווקא מפני קריסה בנדלן ובכלכלה. אז, המחיר הכלכלי יהיה הרבה יותר גבוהה למהלכים הפופוליסטיות שעושים עכשיו. אנשים שרוכשים דירות במבצעי ההנחה היום, עלולים למצוא את עצמם בקלות רבה בלי הדירות ובחובות גדולים.
    סגור
  • 24.
    "מחיר למסתכן"...לדפוק כמה שיותר זוגות בעבדות מודרנית...
    אריה 30/12/2016 20:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משכנת גבוהה ל30 שנה = עבדות מודרנית... עדיף לקחת את הכסף ולגור באיזה פרבר שקט בחו"ל, עם ההון העצמי אפשר לקנות דירה בשטח פי 5 ממה שמקבלים בארץ בהון העצמי בנוסף ל30 שנה של עבדות...
    סגור
  • 23.
    טימטום, מגרילים מיליארד שקל מכספי משלם המיסים
    לא בונים, מסבסדים. 29/12/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי לא הבין עדיין???? הדירות האלו מסובסדות מכספי המיסים שלנו, המהלך לא מוריד מחיר לאף דירה אלא רק לזוג המאוש שזכה בלוטו של כחלון. האנשים היחידים שצריכים להסכים לשטות הזו הם אלו שזכו כי הם פשוט עקצו את כל שאר המדינה במיליון ש"ח ויוכלו למכר את הדירה שלהם ברווח ענק בהמשך.
    סגור
  • 22.
    זה לא פייס, זה סיוע לזוגות צעירים. כל הכבוד!!
    אור לגויים 28/12/2016 15:53
    הגב לתגובה זו
    2 3
    רק כך נוכל להשאיר את בנינו בארץ. לא עוד דירות נחשקות לצפונבונים בלבד, העושר מתחלק גם לאוכלוסיות שלא נולדו עם כפית זהב בפה !! כל הזוגות הצעירים שנרשומו יקבלו הזדמנות לרכוש דירה מוזלת בשנתיים הקרובות.
    סגור
  • 21.
    מה שווה שצריך 200,000 דירות ואתם מספקים 1500
    יוסף 28/12/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ושלא נדבר על העובדה שעשו דור א' ודור ב' אז עכשיו דור ב' לא ראשי לרכוש דירה במסגרת הפרויקט הזה אז מה זה שווה? הכל שטויות ובולשיט... כחלון עשית את הפדיחה
    סגור
  • כשיש כל כך הרבה משקיעים שמחזיקים דירות להשכרה וכל היום
    זוג צעיר 28/12/2016 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מחפשים לקנות עוד, אז צריך עוד 200,000 דירות. כשמשקיעים יפסיקו לחפש את הדירה הבאה להשקעה ואולי גם ימכרו איזו דירה אחת או שתיים התמונה תתבהר לך.
    סגור
  • 20.
    ליד הכותרת, תמונת 2 הנוכלים
    הלנה מטרויה 28/12/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עם החיוך המרושע
    סגור
  • 19.
    לא מציאה גדולה
    אבי 28/12/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    דירת 4 חדרים 110 מ"ר בכ-2 מ' ש"ח בממוצע (המחירים בכתבה זה ה"החל מ-") כאשר מדובר בשכונה שרובה תהיה דירות מושכרות והיא תהיה מוכנה רק בעוד מספר שנים... רוב האנשים ש"יזכו" שם הם אנשים מכל הארץ שכנראה לא חיפשו לגור דווקא בגליל ים ויקנו את הדירה להשקעה. כמה שכירות אתם חושבים שיהיה אפשר לקבל כאשר יהיו 200 דירות זהות להשכרה? במקרה הטוב יוציאו שם 3-3.5% תשואה... לא הייתי קורא לזה לזכות בפיס.
    סגור
  • 18.
    אלה דירות למסכנים ששר האוצר מתאר אותם שחסכו שקל לשקל???
    בן אהרון 28/12/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מישהו כאן התחלק על השכל...
    סגור
  • 17.
    אנשים שמסוגלים לשלם 2 מיליון לדירה ראשונה צריכים הנחה?
    בן אהרון 28/12/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יש כאן שר אוצר מנותק.
    סגור
  • טען עוד
  • יש אנשים בני 40 פלוס שעדיין אין להם דירה
    מרקו 29/12/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והתחתנו מאוחר, אם הם חסכו קצת יותר מזוגות צעירים אז לא מגיע להם?
    סגור
  • 16.
    דירה לזכאים ב 2,000,000 ש״ח. אחרי הנחה !!!
    בן אהרון 28/12/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שר אוצר חברתי שדואג רק לעשירון העליון שמסוגל לרכוש דירה ראשונה ב-2 מיליון ש״ח.
    סגור
  • 15.
    גניבת הקרקעות הגדולה בהיסטוריה
    ג ו זוננה 28/12/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    7 6
    מחיר למשתכן זוהי גניבת הקרקעות הגדולה בהיסטוריה מדוע אנשים צריכים לקבל הנחות כאלו על גבם של אזרחים אחרים שעשו צבא בדיוק כמוהם ושמשלמים מיסים וביטוח לאומי בדיוק כמוהם וזאת רק בגלל עיתוי מדוע זוגות צעירים צריכים מחיר למשתכן באזור הרצליה והמרכז שיקנו בחדרה אשקלון קרית מלאכי קרית גת עפולה אור עקיבא וכד' הרי זה ברור שמי שישתתפו בהגרלות אלו ילדים של בני עשירים שההורים ממנים 100% מההון העצמי היתרה ממשכנתא וכך עוד אדם עשיר ששם יד על דירה באזור המרכז ללא שישלם מס רכישה של 8% וללא לשלם את המס החדש שהמציא פחלון וזאת בהנחה של 700,000
    סגור
  • רק קומוניסט מתאר כל דבר דרך הגב שלו (ל"ת)
    הלנה מטרויה 28/12/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • על זה נאמר כל אחד האמת שלו !!!
    תתעורר !!! 28/12/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מה תגיד על תמא 38 זו לא גזלה !!! מה תגיד על הרצת הנדל"ן בחסות ביבי זו לא גזלה !!! מה תגיד על הדולר שהנגידה מחזיקה ע"י רכישות מטח זו לא גזלה !!! מה תגיד על המונופולים והקרטלים זו לא גזלה !!! זו נמדינה שלך חמוד ככה זה !
    סגור
  • אנחנו זוג בן 43 ללא דירה וזכאים למחיר למשתכן
    לא רק צעירים 28/12/2016 12:09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מחיר למשתכן זה לכאלה שאין להם דירה עדין אפילו בני 70 זה לא רק לזוגות צעירים וכן זוג כמונו בני 43 עם 2 ילדים רוצים לרכש דירה במחיר של לפני 3 שנים אחרי שהאמנו ללפיד וחיכינו. זו לא גניבת קרקעות , המדינה היא שסיפסרה בקרקע והביאה למצב ההזוי הזה.
    סגור
  • כנראה מבחירה או שאתה כישלון
    ג ו זוננה 28/12/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם לא קניתם דירה עד גיל 43 אז כנראה שזה מבחירה או שלחילופין אתה מתעקש לקנות במקומות שאתה לא מסוגל ניתן היום לקנות דירות חדרים באשקלון 1.1 מיליון ש"ח או בחדרה ב- 1.2 חדשות יד שניה ניתן גם בהרבה פחות אם אתה לא מסוגל לקנות במחירים האלו אז אתה גם לא מסוגל לקנות במחירים של מחיר למשתכן בהרצליה ואם אתה כן מסוגל לקנות במחירים של מחיר למשתכן בהרצליה אז מצבך לא רע ואין סיבה שהמדינה תיתן לך הטבה של מיליון ש"ח ולי לא רק בגלל החלטתי לקנות דירה לפני שנתיים ואתה חיכית האמן לי אין לי הורים עשירים ועשיתי צבא בחיל קרבי ואני משלם מיסים כמו שעון שוויצרי מה שכחלון עושה זה פשוט שוד לאור היום
    סגור
  • בדיוק בגלל אנשי כמוך המחירי בשמיים
    זוג 43 28/12/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו גם ללא הורים עשירים ובעלי משרות טובות ככה שכרגע אין לנו דירה מבחירה, בחירה מכיוון שאנחנו לא מוכנים לקנות דירה במחירים משוגעים שאתה ושכמותך דאגתם לטפח בלקיחת משכנתא ל 30 שנה. זכותנו לדירה קרובה למשפחה ולמקומות העבודה שלנו ולא במחיר של 2.8 מיליון שקל בגלל ספסרות בקרקעות. כרגע הכסף שלנו עושה כסף בשוק ההון ואנחנו משלמים 6000 ש"ח שכירות כל חודש. אגב אין גם סיבה שאתה תהנה מעלייה של 20% בשנתיים על חשבוני רק כי החלטת לרכש דירה במחירים מופרזים שהיו כבר ב 2014 . האמן לי המחירים עוד ירדו כשהריבית בעולם ובארץ תעלה , לא לעולם חוסן רק אז גיבור, אל תבקש הצלה מהמדינה כשהמשכנתא תעיק ומחיר הנכס ירד.
    סגור
  • אתה יכול לשכוח מירידת מחירים כפי שהייתה בעולם ב- 2008
    ג ו זוננה 29/12/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה בחרת להשקיע בשוק ההון ואני בחרתי להשקיע בנדלן כל אחד צריך לשלם על הבחירות שלו מה שאנשים כמוך לא מבינים שכמה שלא תשקיע בשוק ההון בנדלן תמיד תעשה תשואה יותר גבוה על ההון העצמי מאחר ובשוק ההון אין לך יכולת למנף את ההון העצמי שלך בטח לא בסכומים כפי שבנדלן ואל תדאג לי גם אם מחירי הדירות ירדו ב- 30% שזה תרחיש הזוי אני אחזור למחיר הכניסה שלי ואם אני יודע לשרת את החוב שרובץ עליו אז זה רק סמנטי בשוק ההון כל ירידה מורגשת וכואבת לך בזמן אמת בכיס ולכן אם אתה לא שם כסף ל- 8 שנים ומעלה מבלי לגעת בו אין לך צ'אנס להרוויח תמשיך להשקיע בשוק ההון בהצלחה האמן לי שבשנים הקרובות המכה שתחטוף שם תהיה יותר כואבת מכל מכה שמשקיע אחר יחטוף בנדל"ן שורה תחתונה אם אתה מסוגל לקנות דירה במחיר למשתכן ב- 1.9 מיליון ש"ח (דהיינו אתה צריך להגיע לעסקה עם הון עצמי של לפחות 1 מיליון אפילו 1.2 מיליון כדי לממן גם את עלויות העסקה) לא מגיע לך שהמדינה תעזור לך יש הרבה לפניך בתור
    סגור
  • זוננה, קל לרדת על אחרים כשמקבלים דירה מתנה מההורים
    אור לגויים 28/12/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יה בן זוננה אולי תספר לנו איך אתה הגעת לדירה ???
    סגור
  • אור לטיפשים
    ג ו זוננה 29/12/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעבודה קשה ולא מבכיינות כמוך איך שאתה מתנסח לא פלא שלא הגעת לכלום גם כנראה לא תגיע
    סגור
  • דירה בשני מיליון ??? בנייה חצי מיליון, קרקע 1.5 מיחיון (ל"ת)
    בן אהרון 28/12/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 14.
    שימו לב שבכל התקופה הזאת לא יוצאים מכרזים רגילים!!! (ל"ת)
    עליית מחירים בשוק 28/12/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 13.
    עדיף מעמ 0...ושכל אחד יבחר משהו צריך ואיפה
    שצריך 28/12/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    6 5
    טיפשי לתת מיליונים לקבלנים על חשבונינו ובסוף לגרום לאנשים מוגבלים כלכלית לקנות חתול בשק,ועוד אם יהיה מזל....עדיף לתת לאותם זכאים זכות לקנות דירה לפי צרכיהם ולתת החזר מעמ עד 1.8 מיליון ולא לסבך!חייבים להריץ מעמ 0 במקביל להגרלות!יותר מהר ,בטוח ומשתלם לכולם!
    סגור
  • אכן, לפיד היחיד עם אורנטציה של כלכלה חופשית
    הלנה מטרויה 28/12/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מול הבירוקרטים המושחתים
    סגור
  • לפיד הביא אותנו למצב חסר התוחלת הזה!!
    אור לגויים 28/12/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ליברל אלק??!! בון של פאשיסט שפרק את רשות השידור במצוות אדוניו בליכודניקים !!
    סגור
  • התבלבלת קצת, זה היה ביבי שסיכל את זה
    מרקו 29/12/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפיד היה בסדר גמור
    סגור
  • קצת מושג לפני הקללות
    שלמה 28/12/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפיד היה הראשון שהבין שחייבים לעזור - ועזרה מהותית , שבדרך שלו היתה שווה בערך כ 200 אלף שח לדירה. כשראש הממשלה ראה שמישהו יכול להצליח במה שהוא נכשל בו, ובמיוחד לאחר ש לפיד הביע את רצונו ותיקוותו להיות ראש הממשלה הבא, דאג מי שדאג להפיל את הממשלה ואת שר האוצר המכהן. וזה מה שגרם להפסקת פעולתו החיובית ביותר של לפיד בעזרה לזוגות הצעירים. ולכן אתה המתקרא "אור לגויים" כדאי שתלך ללמוד קצת היסטוריה פשוטה לפני שאתה מקלל ועוד מכניס לענין את טומי לפיד . הייתי מעדיף לקרוא לך חושך לנשמה.
    סגור
  • 12.
    כחלון.רק אתה מעלה מחירים.
    ישראל ישראלי 28/12/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ושלא יעבדו עליכם.איזה מין מחירים לזוגות הצעירים אלה.חבל שבחרנו בך.שר אוצר כושל.מפריע ומכשילתפולטקאי קטן.וחבל.
    סגור
  • זה פרצוף האמיתי של שר האוצר !!! 2 מיליון דירה בהנחה. (ל"ת)
    אחד העם 28/12/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    כמה זה עלה לנו, לציבור, למשלמי המסים? מיליארד שקל? (ל"ת)
    מבין עניין 28/12/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 10.
    הגנה 17 פתח תיקווה
    סרגיו 28/12/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למרות ההחנכות מחיר עדין איינו הגדר ראלי מי יכול לחהזיר משכנתא מעל מליון שקל ? זה לא נועד למועמד בניים אנשים צריכים סכומים ראלים בשקלים ללא קשר אם זה 25% החנחה או 40% או כול מספר אחר . אחוזי הנחה טובים לתקשורת בלבד .
    סגור
  • הציבור צריך להתעורר ולהבין ששר האוצר מנהל עליית מחירים (ל"ת)
    אחד העם 28/12/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    הוא אמר ב900אלף בהרצליה
    הכיסא שלי 28/12/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    13 2
    כל נושא מחירי הדיור הפך לבדיחה ...על חשבוננו , לכולם יש פיתרונות ,פרשנויות ,הצעות , תוכניות, וכבר עשר שנים שהמחירים עולים בקצב מסחרר , דירה שב2007 הייתה שווה מיליון היום שווה 2 מיליון פלוס גם אם המחיר ירד ל..נניח מיליון שבע מאות זה עדיין יקר ב700אלף שח במקום משכנתא לעשרים שנה עכשיו צריך לקחת לשלושים עשר שנים מהחיים ,זמן זה הנכס הכי יקר שלנו
    סגור
  • 8.
    אפריקה זכה לבנות במחיר למשתכן אפריקה בדרך הנכונה
    אבי 28/12/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אפריקה פי אלף יותר טוב מאלביט הדמיה שעלתה השנה 74 אחוז ואפריקה היתרסקה ביספורטל אפו ההיגיון בדבר שאפריקה מתרסקת אין כתבות אבל לאפריקה אתם רוצים להשמיד את המניה שלו
    סגור
  • 7.
    למה זוג צעיר צריך לקנות דירה חדשה ב 1.5 עד 2 מליון??? (ל"ת)
    פחלון המדפוק... 28/12/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • כי היום הם קונים ב 2.8 בהרצליה. זוהי עובדה. 1.8 זו הנחה (ל"ת)
    שדכדג 28/12/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 6.
    דירת 100 מ"ר במחיר 1.8 מיליון זה עדיין מחיר מופקע
    מחיר למזדקן 28/12/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ומוץ להישג ידם של רוב מעמד הביניים
    סגור
  • הרצליה זה לעשירון העליון !!! מסכנים חסרי דירה מיליונים. (ל"ת)
    אחד העם 28/12/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד כחלון. יישר כוח.
    ישראל 28/12/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    8 8
    כחלון, המשך בעשייתך והתעלם מכל האינטרסנטים המפריעים. בהצלחה גם בהמשך.
    סגור
  • תזהר הלשון שלך עלולה להדבק לת.. של כחלון (ל"ת)
    הלנה מטרויה 28/12/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מזה המחירים האלה ממש צריך פיס בחיים
    שירי 28/12/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    16 0
    רמאות
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד לכחלון
    זוג צעיר 28/12/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    10 7
    היחיד שעובד
    סגור
  • 2.
    המטרה להמשיך לנפח את הבועה
    dayanyaniv 28/12/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כמו שאמרתי כחלון הנוכל מס 1...מחיר למשתכן עבודה בעניים של הממשלה בשביל להמשיך לנפח את הבועה עושים הגרלות בשביל מחיר של לפני שנתיים ונותנים לנו מתנה 90 אחוז משכנתה בשביל שאיך כחלון אומר אנשים יקפצו מהגגות מהגגות לפי דעתי אסור לקנות גם במחיר למשתכן עד השהבועה תתפוצץ.....מליון וחצי לדירה 3 חדרים זה לא לעזור לצעירים זה לעזור לעשירים ....ואם אתה צעיר ולא עשיר כחלון עוזר לך לקפוץ לתהום.....
    סגור
  • 1.
    עבודה בעניין
    יניב 28/12/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    16 3
    משהו ששלחו לנו, וזה ענק...!! אז לא נשתף?! משה קנה מהשכן שלו חמור ב 1000 ₪.המוכר הבטיח למסור את החמור למחרת היום.אלא שלמחרת היום הודיע השכן "מצטער, יש לי חדשות רעות: החמור מת".משה ענה "טוב, אז רק תחזיר לי את הכסף"."מצטער", ענה השכן, "אין לי אפשרות. כבר בזבזתי אותו".משה לא ויתר וענה "טוב, אז תביא לי את גויית החמור"."מה תעשה עם גויית חמור מת?" שאל השכן."אני אוציא אותה להגרלה" ענה משה."אתה לא יכול להוציא להגרלה חמור מת" אמר השכן."בוודאי שאני יכול, חכה ותראה. אני לא אספר שהחמור מת".כעבור חודש ימים פוגש השכן את משה ושואל אותו "מה היה עם החמור המת?""הוצאתי אותו להגרלה" ענה ישראל, "מכרתי 500 כרטיסים תמורת 10₪ כל אחד והרווחתי 4990 ₪".פחות ה-1000 שנתתי לך, יש לי רווח נקי של 3990 שח"מישהו התלונן?" שאל השכן"רק הבחור שזכה בהגרלה" ענה משה, "אז החזרתי לו את מחיר הכרטיס שלו".היום משה הוא שר האוצר ומוכר לנו הגרלות לדירה ב"מחיר למשתכן". החמורים הם אנחנו, רק שאנחנו עוד לא יודעים את זה !הצינורמשה כחלון
    סגור
  • ההגרלות לא עולות כסף (ל"ת)
    זוג צעיר 28/12/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור